Christa 05-04-2020

Deskundig en betrouwbaar bedrijf. Goede en snelle service. Goede duidelijke en overzichtelijke Website met gemakkelijke vergelijkingskeuze.

Beste Christa,

MCA65 05-04-2020

Zoals altijd weer vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel in Bergen op Zoom.
Ik had zelf al op internet uitgezocht welke blender ik wilde aanschaffen en na aanvullend advies van de medewerkster besloten het apparaat te kopen. Blij mee!
Fijne winkel, vriendelijke medewerkers en goede service.

Beste MCA65,

Bedankt voor jouw review over onze winkel in Bergen op Zoom.

Jean Paul 05-04-2020

Super gemotiveerde medewerker die goed luisterde wat we wilde en daar het allerbeste advies in gaf .
Super zaak bcc en toffe medewerker.

Beste Jean Paul,

Litha Dotulong 05-04-2020

BCC heeft een frisse, duidelijke site/webshop, waar je makkelijk vindt waarnaar je op zoek bent. Dit in combinatie met aantrekkelijke prijzen, maakt BCC voor ons een zaak waar we vast nog een aankoop zullen doen.

Het is wel de 1e keer dat we wat bestellen bij BCC, dus waarderen we de site met een 8. Bij een volgende aankoop dat net zo makkelijk en snel verloopt, is een hogere waarderingscijfer meer dan terecht.

Beste Litha Dotulong,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.
Graag tot een volgende keer!

Marcel 05-04-2020

Was op zoek na een laptop wist niet goed welke ben door het personeel goed ingelicht en geholpen en heb zo de perfecte keus gemaakt ben er zeer tevreden mee goede service dus personeel was ook aardig en heeft mij geholpen om deze keus te maken

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers en service.

J van Pinxteren 05-04-2020

Het is een zware tegenvaller. Het bedrijf doet niet, wat ze aan reclame-uitingen publiceren op hun site. zo worden levertijden niet gehaald, zonder bericht te geven van vertraging en geven ze uiting aan een laagste prijsgarantie, maar als het er op aankomt, dan hebben ze allerijl verwijzingen en smoesjes om er onder uit te komen. Zelf geven ze aan dat "dit algemeen bekend is". Nou niet bij mij. Ik baseer me op de uiting en niet op "algemeen bekend", want dat is"drijfzand".
Zo verwijzen ze ook naar voorwaardes waar in de reclame uiting niet naar word verwezen en die personeel dat ook niet zelf kunnen vinden op hun site. Dan geeft uiteindelijk de winkel telefonische akkoord, maar bij aankomst in de winkel geven ze "stamp-voettend" het product "bij gods gratie" voor de laagste prijs mee, om vervolgens nog daar de discussie aan te gaan met de klant.Tevens word er verstaan gegeven, dat het product word meegegeven omdat zij dat willen en niet vanwege aanspraak op de reclame-uiting, welke BCC zelf op hun site (misschien onvolledig) heeft gepubliceerd. Ik ben gewoon door personeel benaderd, zoals mijn stampvoetend kind van 6 mij benaderd, als hij zijn verlies niet wil nemen op basis van de "spelregels"!
Conclusie:
1) Dus laagste prijsgarantie is bij Bcc geen garantie op idd de laagste prijs bij hun! Ondanks dat de uiting op hun site helder is, zonder verwijzing naar voorwaardes en als ze deze voorwaardes zelf niet kunnen vinden er dan gesproken word op "algemene bekendheid".
2) slechte verliezer met daarna slechte communicatie eigenschappen.
3) Als er bij producten een levertijd staat dan is deze niet zeker en krijg je dus pas te horen, als je na die gecommuniceerde levertijd niks gehoord hebt en zelf belt. Dit terwijl de concurrent zijn product allang heeft aangevoerd, maar je prijstechnisch aan BCC "vast zit".

Beste J van Pinxteren,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

J van Pinxteren 06-04-2020

Het betreft 2 orders. 1 order is nog lopende (levertijden) en de andere order is aangemaakt in de winkel, maar heeft al een hele mailwisselingstraject doorlopen, alvoorts het winkel optreden, nog het spreekwoordelijke “stampje na” gaf.
Ik ben eigenlijk helemaal klaar met deze issues en heb er al teveel woorden aan vuil gemaakt en heb er een beetje erg “tabak van” gekregen.
Dus we laten het maar rusten tot een volgende issue mbt https://www.bcc.nl/acties/altijd-de-beste-prijs

Neemt niet weg dat ik iedere potentiële klant willen adviseren om deze reclame uiting te gebruik om de laagste prijs te krijgen. Zolang er geen voorwaarde of verwijzing naar voorwaardes Bij de uiting staan. Is het heel simpel: Elders goedkoper-waar dan ook in Nederland, dan moet BCC op basis van deze reclame uiting ( Hoe hij nu geformuleerd is op de site) dezelfde prijs bieden. Doen ze dat niet is dit aanvechtbaar bij de reclame code commissie of/en geschillencommissie mmisie.

(BCC misschien wijs om te zorgen voor een verwijzing naar voorwaardes mbt deze reclame uiting. Dan ben je correct en eerlijk aan het promoten) Suc-6

Beste J van Pinxteren,

Bedankt voor uw reactie.
We hadden graag gekeken waar het was misgegaan, maar dat kan niet zonder ordernummers.

We begrijpen dat u het verder wilt laten rusten, dat respecteren we.

Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen u vast een fijne avond.

Hans G 05-04-2020

Als ik witgoed of een tv/audio of computer spullen nodig heb kom ik meestal uit bij BCC. Persoonlijk ga ik graag naar een winkel voor advies en het kunnen zien/horen van wat ik zoek. Bij BCC Oosterhout word ik altijd keurig en vakkundig geholpen. Ook bij garantiezaken wordt het snel, eerlijk en vakkundig opgelost.

Beste Hans G,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oosterhout.
Graag tot een volgende keer!

Gerda Roelofs-Gaasbeek 05-04-2020

Keurig geholpen,via livechat besteld bij BCC volgende dag geleverd,en netjes bezorgd en geplaatst.Nu een wasmachine en een paar maanden geleden een vaatwasser.Prima service en netjes geholpen zowel in de winkel als op de webshop

Beste Gerda Roelofs-Gaasbeek,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en webshop.

n 05-04-2020

Heel netjes geholpen...goed advies en je gaat altijd tevreden de winkel uit!

Beste N,

Dank voor de review.

John-Paul 05-04-2020

In tijden van Corona crisis is het product heel snel op afgesproken tijdstip geleverd. Top.

Beste John-Paul,

de Keijzer 05-04-2020

Vriendelijk, en behulpzaam personeel. De winkel is zeer overzichtelijk en logisch ingedeeld. Altijd goede prijzen met lekkere kortingen op de momenten dat ik het het hardst nodig heb

Beste de Keijzer,

Bedankt voor jouw review over de winkel.

Sinnema 05-04-2020

Super geholpen in de winkel ondanks de huidige onstandigheden. Product thuis ontvangen. Zeer tevreden!

Beste Sinnema,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.

Edwin 05-04-2020

Iets voor 22h00 besteld en de volgende dag rond 13h00 stond de nieuwe wasmachine zijn eerste was al te draaien op zolder.

Beste Edwin,

Erik 05-04-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding. Uitleg over de wasmachine prima. De verkoper heeft zelfs de wasmachine bij onze auto neergezet.

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Fam Braafhart 05-04-2020

Nieuwe tv gekocht bij Bcc in Terneuzen.
Vakkundig geholpen. Ondanks het niet makkelijk was om op een afstand 1,5 m van elkaar een verkoop gesprek te voeren. Maar we konden gelukkig ook de humor ervan inzien. Heel blij met de Samsung tv.
Petje af voor het personeel
Mvg

Beste Fam Braafhart,

Bedankt voor de review over ons filiaal in Terneuzen.

Jenny Kuup 05-04-2020

Hele fijne winkel groot arsortiment , vriendelijk personeel , bekwaam geholpen

Beste Jenny Kuup,

Brigitte Smits 05-04-2020

Wij zijn 4 april in de winkel geweest op zoek naar een foticamera en een smartwatch.
En dat is gelukt! We werden geholpen door Devon en die heeft het top gedaan.
Het was gezellig en leuk om op deze manier te winkelen.
Hij gaf prima advies en we hebben zelfs gelachen.
We gingen ecjt met een goed gevoel de winkel weer uit...
Bedankt Devon voor deze leuke ervaring.

Beste Brigitte Smits,

Bedankt voor jouw leuke review over onze medewerker.

Mooi makkelijk een goed product in huis 05-04-2020

De keuze van het product was op de website makkelijk te maken. Bovendien was de prijs concurrerend tov andere webshops. Bovendien verliep de communicatie rond de bestelling prima.

Beste,

Mohanad 05-04-2020

The website is very easy to go through and includes all details about the products. The product I bought from BCC was cheaper than any other store.
The delivery time was mentioned and the product really was delivered in the same time without any delay.

Dear Mohanad,

Thank you for your review of our website.

Kind regards,

PIeter Troost 04-04-2020

Goed bereikbare winkel, mooi assortiment en vooral goede service! Meteen al bij de ingang kon ik snel een paar vragen kwijt rond aflevering en inname oude koelkast. Snel en efficient en koelkast werd perfect afgeleverd, precies op tijd en met een vooraankondiging. Dat maak je ook wel anders mee. Koelkast deed het perfect, en geruisloos zoals ook uit de specificatie viel op te maken.

Beste PIeter Troost,

Lex 04-04-2020

Vandaag in Barendrecht in de winkel geweest voor aanschaf nieuwe printer. Eerst advies gevraagd aan verkoper, die goed luisterde en de juiste vragen stelde,prima geholpen dus en zijn advies opgevolgd.

Beste Lex,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Tessa 04-04-2020

Keurig op tijd met de levering ook het belletje kort voordat er geleverd wordt top! En dat in deze crisistijd waar de bezorgers het al topdruk hebben evengoed aan dit en zeer klantvriendelijk Kon het niet laten om hun wat extra's te geven.

Beste Tessa,

Nelly 04-04-2020

Had het gisteren besteld en vandaag in huis. Ben al volop bezig met verschillende sapjes ben echt super tevreden. Schoonmaken is een makkie. Ik raad iedereen deze sapcentrifuge aan. Een zeer tevreden en blije klant 🤗

Beste Nelly,

Geniet van de sapjes!

MarkR 04-04-2020

BCC WCWoensel was open en had de TV op voorraad. Goede hulp en prijs aangepast richting prijs die meer gangbaar was. Tevreden klant!

Beste MarkR,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Woensel.

Sharon Boshuisen 04-04-2020

Ik word altijd heel goed en vriendelijk geholpen. Personeel heeft goede kennis van de producten. Ze zijn ook heel servicegericht. Ik kom regelmatig! Zeer tevreden klant!

Beste Sharon Boshuisen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en het personeel.

Kees Duin 04-04-2020

Uitstekende winkel, je wordt snel en deskundig geholpen. Ook is alles wat je nodig hebt, aanwezig.

Beste Kees Duin,

Daantje 04-04-2020

Vandaag besteld, morgen in huis! Superservice, ondanks deze moeilijke tijd door corona.

Beste Daantje,

Raymond 04-04-2020

Prima service via de inbellijn. Ik had een bijzonder verzoek en werd prima geholpen.
Aflevering prima!!!

Beste Raymond,

Vera 04-04-2020

Wij kopen altijd onze spullen bij BCC Arnhem.
Omdat we daar goed geholpen worden.
Laptop gekocht. Vriendelijk personeel.

Beste Vera,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

M. Geelen 04-04-2020

Altijd producten tegen een scherpe prijs, regelmatig goede aanbiedingen en altijd snelle levering.

Beste M. Geelen,

Peter 04-04-2020

Prima kerel de verkoper, heel ontspannen en met kennis, winkel lekker overzichtelijk en niet zo massaal. De aankoop en service was zo gepiept en dat in de corona tijd!

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerker.

B. Conen 04-04-2020

Duidelijk en overzichtelijk site. Snelle levering. Gisteren besteld vandaag al in huis. Top voor elkaar..

Beste B. Conen,

Corrie Veenstra 04-04-2020

zeer goed,personeel vriendelijk en beleeft,zoals ook de bezorgers,vriendelijk.beleeft en op een zeer nette manier de Vaatwasser geplaatst,ik ben zeer,zeer,tevreden een tien met een griffel

Beste Corrie Veenstra,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Pauline van der Vlist 04-04-2020

De wasmachine werkt perfect. Heel stil een wast goed schoon.
Ik zou deze zeker aanbevelen.

Beste Pauline van der Vlist,

Eric Hoogland 04-04-2020

Dank voor de uitstekende service BCC na opgelicht te zijn.
Als vaste klant draadloze samsung oortjes aangeschaft.
Waarom nu deze review, welnu had via een later bleek malafide site (nagenoeg gelijkend) oortjes besteld en afgerekend.
Bij het ophalen in de winkel bleek dat de bestelling was niet terecht gekomen bij BCC maar bij een malafide club die niet de intentie had bestelde uit leveren. TIP : Bestel alleen via www.bbc.nl
Ben volledig schadeloos gesteld door BCC ! Hulde!

Beste Eric Hoogland,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Hans 04-04-2020

Service en aftersales is altijd top! Ruim assortiment waardoor je bezoek altijd succesvol is.

Beste Hans,

Ger 04-04-2020

In winkel geweest en op website gekeken,
Duidelijke site in goede volgorde opgebouwd, in winkel (Oss) persoonlijke benadering en oplossingsgericht gericht handelen bij probleem van mixer.

Beste Ger,

Bedankt voor jouw review over onze website en het filiaal in Oss.

Anton van der Linden 04-04-2020

Ik woon in Veghel en wil het liefste daar ook alles kopen. BCC is toch al de winkel om eerlijk advies en duidelijk uitleg. Een laptop gekocht en wilde een dure 17inch maar na te vertellen waar het voor nodig was ging ik met een 15inch en goedkoper naar huis. Daar doet je toch goed!

Beste Anton van der Linden,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal en de adviezen.

Marly litjens 04-04-2020

We zijn fantastisch geholpen door Sjoerd van BCC Venray. Na uitgebreide begeleiding telefonisch toch ook nog vanochtend aan huis gekomen om ons te helpen. Écht super!! Dankjewel Sjoerd👌

Beste Marly litjens,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal en de medewerker in Venray.

Carlos-S 04-04-2020

Prima winkel, uitgebreid assortiment, overzichtelijke site o.m. door aangeboden filter- en vergelijkingsmogelijkheden, concurrerende prijzen, snelle levering met vooraf opgave van leveringstijdvak en enkele minuten voor aankomst telefonische check, vriendelijke goedgemutste bezorger, aankoopnota snel na levering in je mailbox.

Beste Carlos-S,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Sjors 04-04-2020

Goede afwerking & makkelijk in gebruik, wel wat groot/zwaar & luidruchtig. Al met al tevreden, Uitstekend alternatief voor een frituurpan

Beste Sjors,

Fam Janssen 04-04-2020

Duidelijk site, gunstige prijzen, goede info bij artikelen. Goede service en snel geleverd, ondanks de vertragingen ivm Coronavirus binnen 2 dagen keurig bezorgd. Netjes een mail én sms met tijd.

Beste Fam Janssen,

Bedankt voor jouw review over de website en services.

Camm 04-04-2020

Vrijdag een camera besteld. Binnen 5 minuten bevestiging van bestelling en niet veel later dat bestelling gereed is voor verzending en dat hij morgen(vandaag) wordt bezorgd.
Zaterdag bericht van DHL dat het pakket tussen 12.30 en 14.30 wordt bezorgd.
Om 13.45 is het pakket binnen. Kortom, uitstekende service door zowel BCC als DHL.

Beste Camm,

Bedankt voor jouw review over de services.

E. Spits 04-04-2020

Verkoper was heel vriendelijk. De hoofdtelefoon die ik zocht was met name bedoeld voor kind om televisie te kijken zonder geluid. Dus met bedrading naar de televisie. Bluetooth functie was een nice to have. Bij thuiskomst bleek de hoofdtelefoon toch alleen Bluetooth te ondersteunen en moest ik weer terug om alsnog om te ruilen voor een ander exemplaar met snoer. Helaas niet goed voorgelicht. Wel meerdere keren excuses gemaakt , wat dan wel weer netjes is.

Beste E. Spits,

Bedankt voor jouw review en feedback.
Excuses voor het ongemak.

Sylvia 04-04-2020

Eigenlijk koop ik al jaren mijn apparatuur bij de BCC. Deze keer via de website. ,'s middags besteld de volgende dag voor zes uur in huis. Goede service en super snelle levering.

Beste Sylvia,

Bedankt voor jouw review.
Graag weer tot een volgende keer!

Jan Koomen 04-04-2020

Wij kiezen al vele jaren voor deze shop vanwege de klantvriendelijkheid en een juiste prijs/kwaliteit verhouding. De website is zéér prettig omdat je de artikelen naast elkaar kan zetten om te vergelijken. Een tevreden klant komt altijd weer terug!

Beste Jan Koomen,

Bedankt voor jouw review over de webshop.
We zijn blij met jou als een van onze vaste klanten.

Bart van Meegen 04-04-2020

De mogelijkheid om te vergelijken en daarmee laptops naast elkaar te houden was ideaal. Ik kon alles prima vinden en sorteren werkte prima.
Service en "aanprijzingen" waren goed afgestemd ( en niet storend).
Werd duidelijk geïnformeerd en pakket is netjes goed ingepakt aangekomen

Alleen meer tegelijk vergelijken zou ideaal zijn

Beste Bart van Meegen,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Nastasja 04-04-2020

BCC heeft echt mijn avond en dag gemaakt!!! Mijn Xbox liet gister het leven dus ik zag het al somber in maar bij BCC kon ik voor 23:59 een nieuwe bestellen en dan zou die de dag erna binnen zijn. Nou hij is er en ik ben druk aan het installeren!!! Dank BCC jullie hebben een hoop extra traantjes en gestress bespaard. Xx

Beste Natasja,

Bedankt voor jouw mooie review.
Veel plezier met de nieuwe Xbox!

Daiva 04-04-2020

Besteld, een leveringsdatum gekozen en was gekomen stipt op tijd!
Dochter blij met haar aankoop.

Beste Daiva,

Fam.Becks 04-04-2020

een mooie winkel en een goede service,klant vriendelijk en je word er snel geholpen.Je hoeft niet lang te zoeken,er word gelijk aan jou gevraagd waar u op zoek bent in de winkel.En alles word duidelijk uitgelegd.Wij gaan al jaren naar bcc,een betrouwbare winkel en een genot om te winkelen.

Beste Fam.Becks,

Bedankt voor de review over de winkel en services.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.
Graag weer tot een volgende keer!