Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Olga P 08-04-2020

Niet de laagste prijzen, maar ze brengen alles naar binnen en doen plaatsen en aansluiten.
Andere winkels brengen vaak tot de drempel en in dit geval is BCC een topper! Bij de eerste bestelling was mijn wasdroger niet aangesloten zoals belooft, maar ze hadden het na een klacht afgesloten samen met later bestelde wasmachine. Goed werkende klantenservice

Beste Olga P,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat we het snel hebben kunnen oplossen.

Dineke 08-04-2020

Handige webshop met goede aanbiedingen. Top service zelfs met corona crisis wasmachine netjes geplaatst en aangesloten. Snelle levering super tevreden.

Beste Dineke,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en service.

joost 08-04-2020

prima service, zowel telefonisch als bij de levering. Apparaat keurig aangesloten, alles mee teruggenomen en dat binnen 10 minuten

Beste joost,

N de Vries. 08-04-2020

ik doe graag aankopen bij BCC omdat dit een prima zaak is wat betreft arsortiment, service,klantvriendelijkheid,goede uitleg van de voor en tegens van het product en de alternatieve die ook hier voor zijn.
levering is ook prima en er word precies aangegeven wanneer en hoelaat het product geleverd word.
al met al een winkel die ik aan iedereen aanbeveel.

Beste N de Vries,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Jesse023 08-04-2020

Ik bestel mijn spullen het liefst online en wel bij een fysieke winkel. Voor het geval er iets mis is met product garantie/retour o.i.d. Vaatwasser, droger, harde schijven etcetc en nu net een luchtreiniger. Altijd verloopt alles goed. Zowel de verzending/bezorging Is goed je wordt duidelijk op de hoogte gehouden (verzendstatus). Service ,kwaliteit en prijs is goed bij BCC Ik vind het een betrouwbare partij. Waar ik graag onlineshop!

Beste Jesse023,

Bedankt voor jouw review over onze website en services.

Fariël 08-04-2020

Ik koop al mijn elektronica apparaten bij BBC. Hun service trekt mij heel erg aan. Goede service vind ik het allerbelangrijkste!
En daarom ben ik een vaste klant bij BBC.

Beste Fariël,

Bedankt voor jouw review.
Wat fijn dat jij tot een van onze vaste klanten hoort!

kevin 08-04-2020

Wederom top service!! Fijne winkel en checken zelf of je de laagste prijs hebt

Beste Kevin,

Marcel 08-04-2020

Altijd netjes geholpen en goede uitleg koop al mijn elektronica bij bcc tilburg

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Tilburg.

Mary-Lou Van de Ven-Quaedvlieg 07-04-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede service.
Zeer professioneel. Fijne aanbiedingen en redelijk geprijsde artikelen

Beste Mary-Lou Van de Ven-Quaedvlieg,

J Bos 07-04-2020

Perfect bedrijf zowel online als in de winkel. We hebben daar inmiddels heel goede ervaringen mee. Adviezen zijn goed, artikelen prima.
Officiële reactie van BCC 09-04-2020

Beste J Bos,

Michael 07-04-2020

BCC is vertrouwd adres. Ik ben een alleenstaande man dus ik heb niet al te veel nodig maar bijna al m'n grote aankopen heb ik bij BCC gedaan - eerst in de winkel en nu online en het bevalt me nog altijd uitstekend. De prijzen zijn zeer redelijk en mocht je het ergens goedkoper vinden - wel met bewijzen, hè - dat krijg je het artikel voor dezelfde prijs. En ze verkopen goede merken!
Maar wat ik het prettig vind - ook in de winkel - is de ouderwetse kennis van zaken van het personeel. je kunt ze alles vragen en als ze het niet weten gaan ze het uitzoeken.
Online bestellen is een eitje en ze komen al hun afspraken na. Kortom, een plezier om zaken mee te doen!

Beste Michael,

Bedankt voor jouw review over onze services.
Dankjewel voor het vertrouwen.

Koos 07-04-2020

Normaal ga ik liever naar een gewone winkel en zie ik wat ik koop en kan ik het direct meenemen. Maar i.v.m. de corona leek het mij geen slecht idee om mijn nieuwe mobiel via internet te bestellen bij BCC. Het is mij uitstekend bevallen, zondag besteld, maandag in huis. Op de website alles makkelijk kunnen vinden en bestellen. Top, voor herhaling vatbaar.

Beste Koos,

Bedankt voor jouw review.
Wat goed dat het bestellen via de website ook naar wens is geweest.

Rogier 07-04-2020

Ik heb mijn freebees besteedt bij BCC waar ik normaliter niet zo snel kom. Website vind ik een vriendelijk en heb snel gevonden wat ik zoek. Zoekfunctie werkt naar behoren en ook de resultaten worden goed weergegeven. Het bestellen en de financiele afhandeling is goed en ook de aftersales zijn snel en correct. Ik ben blij verrast door BCC

Beste Rogier,

Bedankt voor jouw review.
Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met onze service!

frank 07-04-2020

De voorlichting is prima in orde, ook werden mijn vragen perfect en deskundig beantwoord, is een verademing ipv van "de grootste ....Markt" waar bijna niemand iets weet en je aan je lot wordt overgelaten!
Officiële reactie van BCC 09-04-2020

Beste Frank,

Cor 07-04-2020

Duidelijke site met uitleg, toelichting ook voor vergelijkingen. Eenvoudig bestelproces, goede communicatie m.b.t. het leveren. Levering ook goed gegaan. Prima!

Beste Cor,

RoyB 07-04-2020

Gisteren bij BCC een Nintendo switch lite besteld en vandaag ontvangen😊
Ik was sinds een week of 2 op zoek naar switch lite, maar deze zijn momenteel bijna overal uitverkocht.
Dus gisteravond nog maar eens de bekende sites afstruinen om te kijken of de switch lite alweer op voorraad was.
En ja... Daar was ie op voorraad bij BCC en nog wel voor de concurrerende prijs van 219 euro, daar waar de meeste shops 229 of meer vragen.
Uiteraard gelijk besteld en betaald via de website... Dit ging allemaal razendsnel en bestellen was echt een makkie.
Ik had dezelfde avond nog een mailtje in mijn Inbox met de track en trace code van DHL.

Vanmiddag het pakket in ontvangst genomen en de switch was prima verpakt.

Ik zal in de toekomst zeker vaker de site van BCC gaan bekijken als ik weer opzoek ben naar spelcomputer gerelateerde artikelen.

Kortom.. Echt een aanrader!!!

Beste RoyB,

Bedankt voor jouw review over onze website.
We verwelkomen je graag weer als klant!

Karin 07-04-2020

Chromebook gekocht voor mijn 16 jarige dochter BCC Roosendaal. In een tijd met een verschrikkelijk Virus en de nodige maatregelen toch een veilig gevoel gehad een product te kopen en de winkel binnen te stappen. Gepaste afstand gehouden en goed geïnformeerd over het aangekochte product.
In een tijd waarin wellicht een Chrome book geen eerste levensbehoefte is maar wél een behoefte dit te gebruiken in een periode waarin scholen dicht zijn en voor 16 jarigen dit erg welkom is heel erg blij met de aankoop. Goede maatregelen aan de deur en binnen, prima service en erg klantvriendelijk. En ook fijn dit niet online te hoeven kopen omdat het lastig is ‘voor mij’ dit product te kopen omdat de keuze en het aanbod erg groot is.
De verkoper dacht met ons mee, bood product aan wat passend was voor de doelgroep (16 jarigen ).

BIJ BCC zijn we erg tevree.

Dank je wel
Voor de service

Mvg
Karin Bogers

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal.
Fijn dat alles naar wens is gegaan, ook met de maatregelen i.v.m. het Corona virus.

Miranda 07-04-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij zijn goed geholpen en kregen informatie over het product wat we uiteindelijk gekocht hebben en eventuele andere opties die er waren overwogen.

Beste Miranda,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Frank 07-04-2020

Leuke kleine koelkast voor een prima prijs, goede aflevering en service, ze hebben zelfs de oude grote koelkast meegenomen

Beste Frank,

Raymond 07-04-2020

Correcte en vriendelijk te woord gestaan. Gevraagde info ontvangen en product gekocht

Beste Raymond,

Kk 07-04-2020

Supergoede duidelijke service en advies, de website is heel duidelijk met de juiste filters en de optie om te vergelijken is helemaal handig. Ook retourneren werkt heel snel en makkelijk, ze doen wat ze beloven.

Beste Kk,

Femke 07-04-2020

De webshop is erg duidelijk en overzichtelijk. Pakket werd op de beloofde datum en tijd geleverd.

Beste Femke,

Dankjewel voor jouw review.

Paul 07-04-2020

Prima product. Makkelijk te instaleren. Doet het prima. Muis iets wat aan kleine kant. En toetsen zijn hoog. Je kan met meerdere een tafel zitten met allemaal eigen set.,Zonder dat je last van elkaar hebt.

Beste Paul,

Gideon Schrijver 07-04-2020

Prima webshop, na eerdere goede ervaringen weer gekozen voor BCC. Wederom zeer snelle service, levering binnen 1 dag ondanks de corona-crisis.

Beste Gideon Schrijver,

Bedankt voor jouw review over de webshop.
Fijn dat je weer voor ons hebt gekozen en graag weer tot een volgende keer!

Sdam 07-04-2020

Veel te late levering en onduidelijkheid over wanneer het product geleverd zou worden. Niemand wist hoe of wat. BCC niet en DHL niet, wat een aanfluiting. Vandaag besteld, morgen in huis ging hier absoluut niet op.

Beste Sdam,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Carla 07-04-2020

Super handig en snel. Ook betalen als gast in plaats van ingelogd. Lekker makkelijk via Ideal.

Beste Carla,

Silvia 07-04-2020

Ik kies voor BCC webshop omdat deze overzichtelijk en gebruiksvriendelijk is. Je krijgt voldoende product informatie om een goede keus te kunnen maken en ze tonen review van klanten ook als deze niet goed is.

Beste Silvia,

Els Kramer 07-04-2020

Ik was zeer tevreden over de verkoper en de bestelling die zeer vakkundig was. Ook de SMS en e-mail waren zeer prettig, je wist precies wanneer het product gebracht werd.

Beste Els Kramer,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Camm 07-04-2020

Goede prijs, prima afhandeling. Ze doen wat ze beloven. Camera gekocht. Nergens voordeliger en binnen 24 uur in huis. KLASSE.

Beste Camm,

Mo77 07-04-2020

Geweldige service. Snel, volgens afspraak en heel vriendelijke, behendige jongens die mijn koelkast via veel trappen omhoog brachten!
Ik ben heel dankbaar en blij.
Alleen nog maar BCC voor mij.

Beste Mo77,

Bedankt voor jouw review over onze service.
Graag tot een volgende keer!

Bert 07-04-2020

Snel en goed geholpen bij de aankoop van een Mesh-systeem, door medewerkster die duidelijk wist waar ze het over had. Ook de coronamaatregelen werden netjes doorgevoerd, zonder dat het de service verminderde!

Beste Bert,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkster en haar kennis.
Ook nu we maatregelen moeten treffen i.v.m. het Corona virus, staat klanttevredenheid nog altijd hoog bij ons in het vaandel.

Misha 07-04-2020

Ik heb via de webshop van BCC een PDP COMMUTER CASE (ELITE EDITION) gekocht voor mijn Nintendo Switch. De bestelling op de site ging erg makkelijk en snel. Er werd meteen gecommuniceerd dat het pakketje via DHL bezorgd zou worden en dit is de volgende werkdag dan ook netjes bezorgd.

Ik ben er erg blij mee!

Beste MIsha,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Regina Kra 07-04-2020

Super fijn personeel, kom er al jaren en altijd prettig ontvangen, ook zeer goede service, vinden er altijd een oplossing voor, chapeau, vooral zo doorgaan zou ik zeggen en geef please de complimenten ook door aan het personeel, die doen hun werk tenslotte goed

Beste Regina Kra,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.
We zijn blij dat je een van onze vaste klanten bent.

Toonen 07-04-2020

Zeer vriendelijk personeel in deze winkel van BCC die ook verstand van het product hebben.

Beste Toonen,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Tobias 07-04-2020

Goede winkel met voldoende aanwezig personeel. Ik heb voor deze winkel gekozen omdat deze de dichtstbijzijnde is. Ik kreeg voldoende en duidelijke productinformatie van het aanwezige personeel. Ondanks de ietwat beperkte ruimte hebben ze deze toch optimaal benut en hun assortiment goed kunnen weergeven.

Beste Tobias,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de medewerkers.

Arti Rana 07-04-2020

we vinden dat alleen BCC geeft beste deal op Xbox . We zijn echt blij met de product en ook verzending was heel snel( ook in corona tijd) en dat is geweldig.
Ik ben blij met de services.

Beste Arti Rana,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de Xbox!

Hans Francken 07-04-2020

Enorme keuze , die na het invoeren van persoonlijke voorkeuren , goed vergelijkbaar, snel gemaakt kan worden. Twee jaar garantie met mogelijkheid tot uitbreiding, Retour nemen van het oude apparaat én installatie in de prijs inbegrepen.Na de bestelling (on line) royale keuze uit bezorgdagen. Vervolgens melding van bezorgmoment in een tijdvak van slechts 2 (!) uur. De bezorging vond keurig op tijd plaats. Bezorgers voorzien van persoonlijke beschermingsmiddelen. Binnen geen tijd , met inachtneming van social distancing , stond de wasmachine op zijn plaats. Korte basis uitleg door bezorgers én ze starten gelijk het trommelreinigingsprogramma . Uiterst vriendelijke en correcte jonge mannen. Meer kun je volgens mij niet verwachten.

Beste Hans Francken,

Bedankt voor jouw mooie review over onze website en de bezorging.
Ook met de Corona maatregelen doen we ons best om de levering naar alle tevredenheid te verzorgen.

AgnesB 07-04-2020

BCC Veghel. Heb daar een inbouw combi magnetron van Samsung gekocht. De medewerker aldaar heeft mij gerustgesteld dat de nieuwe paste met de door mij opgegeven maten. Hij was vriendelijk en ervaren. De magnetron is op de opgegeven tijd geleverd. Perfect.

Beste AgnesB,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

Tevreden klant 06-04-2020

Service dikke prima!! Levering zou wat langer duren, maar kreeg netjes een sms'je dat de levering vertraagd was.

Beste Tevreden klant,

Dank voor de review.

J. Geerts 06-04-2020

Mooie winkel, vriendelijke verkoper
We hebben voor deze winkel gekozen omdat de tablet die wij zochten volgens jullie site in Breda uitverkocht zou zijn.

Beste J. Geerts,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Bob 06-04-2020

Snel, eenvoudig en gemakkelijk kunnen bestellen.
Het is geen moeilijk product maar ook in deze tijd prima verlopen.

Beste Bob,

Ruud Talane 06-04-2020

Na lang zoeken en speuren op internet is een bezoek aan de winkel toch wel wat onze voorkeur geniet, zeker na de vriendelijke en professionele adviezen van de verkoper. Mede door zijn toedoen zijn we tot koop over gegaan en zijn er erg blij mee. Omdat we op de fiets waren werd de bestelling gratis thuis bezorgd binnen 24 uur.

Beste Ruud Talane,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerker.

Marion 06-04-2020

Makkelijke en overzichtelijke site, goede aanbiedingen, snelle en correcte levering

Beste Marion,

Dankjewel voor de review over onze website.

szh 06-04-2020

Aangeven dat er binnen 1 dag geleverd wordt, maar vervolgens een window krijgen van 4 uur die vervolgens om 2230 op een zaterdagavond als 'onbereikbaar' wordt aangegeven en ook nog steeds de maandag erop aangegeven wordt als ''niemand thuis'. Niet meer van deze tijd.

Beste szh,

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Jan en Ine 06-04-2020

Wij waren van plan een nieuwe tablet te kopen. Onze zoon had gezegd dat Samsung een goed merk was en hiermee waren wij ook bekend.
Onze vragen werden door de verkoper duidelijk beantwoord, zonder dat er enige druk aanwezig was. Wij hebben verschillende bekeken en vonden een advies van de verkoper erg aantrekkelijk en hebben deze toen ook gekocht.

Beste Jan en Ine,

Bedankt voor jullie review.
Fijn dat het advies van onze medewerker heeft geholpen bij het maken van een keuze.

Jimi 06-04-2020

BCC had een ruime keus en kon gemakkelijk online inzichtelijk maken welke wasmachine voldoet aan onze wensen. Bovendien was BCC ook nog eens de enige die wel levert tijdens Coronacrisis, met in acht name van de rivm-richtlijnen. Even gebeld: korte duidelijke antwoorden. Helder, dus besteld. We werden 10 min voor arriveren keurig gebeld. De machine is geleverd, aangesloten, werkt goed en de oude is meegenomen. Papierwerk allemaal digitaal. Helemaal van deze tijd en hardstikke super!

Beste Jimi,

Leen 06-04-2020

Voor ons de winkel waar we onze apparatuur kopen en dat komt omdat we goed worden geholpen. Geen vervelende verkopers achter je aan zij laten je rustig kijken en als je war heb gezien dan ga je naar hun toe.

Beste Leen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Dick Wentholt 06-04-2020

Prima voorlichting over de aanschaf van een WiFi extender. Bij afrekenen bleek dat er nog mooie korting van toepassing was. Helemaal tevreden en na installeren ervan bleek hij helemaal aan de verwachting te voldoen. Een voorbeeld van dat direct aankoop de voorkeur heeft boven internet aankoop!

Beste Dick Wentholt,

Bedankt voor jouw duidelijke review.

maria 06-04-2020

Zeer duidelijke mail en sms ,en goed en snel op tijd geleverd ,aardige personeel

Beste maria,

Karim El Guennouni 06-04-2020

De ontvangst al bij het begin van de winkel is spontaan en vriendelijk. De service is goed, mocht zelfs mee de magazijn in om te kijken naar spullen die binnenkort in de stellingen zouden worden gezet. Bij het vragen naar een product kreeg ik meteen verschillende producten te zien in verschillende prijs categorieën.

Beste Karim El Guennouni,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.