Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Neusje 09-04-2020

Gunstige prijzen en snelle, goede service, zowel voor bestellingen via Internet als bij de winkel bij ons in de buurt. Onlangs in de winkel een Vitamix-blender gekocht, en nu via Internet een luchtbevochtiger van Okoia. Zeer tevreden!

Beste Neusje,

Bedankt voor jouw review over onze services, website en winkel.

Miranda 09-04-2020

Altijd zeer tevreden over BCC! Service, kwaliteit, vriendelijk en professioneel personeel en een uitgebreid assortiment. Goede advisering en uitleg.

Beste Miranda,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Anouk 09-04-2020

Porducten besteld, direct een mail met tracking nummer, heel duidelijk en overzichtelijk. Volgende dag direct een mail met exacte bezorgtijd. Keurig geregeld dus. Top service!

Beste Anouk,

Dankjewel voor de review.

C.J. van Loenen 09-04-2020

Grote sortering en goede service, snelle levering. Naast de parkeergarage dus lekker makkelijk.

Beste C.J. van Loenen,

i minnis 09-04-2020

Ik vond de omschrijving van het artikel precies zoals ik het gehad hebt. Het was op tijd en de site van BCC was duidelijk en ik kon zo mijn keuze op het artikel goed maken.

Beste i minnis,

Bedankt voor de review.

tp-link 09-04-2020

Snel bezorgd en de factuur was direct duidelijk en correct. Helemaal tevreden.

Beste tp-link,

Maikel 09-04-2020

Goede service in de winkel met duidelijke onderbouwing om te kiezen voor het juiste product. Een test in de winkel aangehoord van de desbetreffende soundbar en subwoofer set, daardoor was de keuze makkelijk te maken.

Beste Maikel,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkel.
Veel plezier met de aankoop!

Danielle 09-04-2020

Makkelijk uit te zoeken en goede product omschrijving goed te vergelijken met andere producten

Beste Danielle,

Bedankt voor jouw review over onze website.

J. Van Der horst 09-04-2020

Ik kies voor BCC omdat de prijzen scherp zijn, de klantvriendelijkheid prima en de service heel goed is.

Beste J. Van Der horst,

Ruud 09-04-2020

GEWELDIG wat een snelheid en strak georganiseerd proces! Laat in de middag besteld, en de volgende ochtend even na 9 uur op de deurmat. Dit terwijl e.e.a. via mail en telefoon van bezorger strak wordt gevolgd en aangekondigd.

Beste Ruud,

Marissa Cloos-v.Balen 09-04-2020

Heldere website.
Op tijd op de hoogte hoelaat je bestelling afgeleverd wordt.
Nette bezorging + installatie, ondanks de Corona problemen.

Beste Marissa Cloos-v.Balen,

Frans Kösters 09-04-2020

We zijn deskundig geholpen bij de aankoop van een nieuwe wasmachine. Hierdoor hebben wij gemakkelijk een keuze kunnen maken. Ook t.a.v. De levering is een flexibele oplossing gevonden. BCC is voor mij een aanrader voor u.

Beste Frans Kösters,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Bram 09-04-2020

Goede prijs voor Epson printer. Levering de volgende dag aan huis. Neemt in principe ook oude apparatuur in voor recycling, alleen deze keer niet - vanwege Corona?

Beste Bram,

Bedankt voor jouw review.

Ondanks de Corona maatregelen zou de oude printer ook meegenomen moeten worden.
Als je wilt kan deze alsnog worden opgehaald, daarvoor kun je met de klantenservice bellen om een afspraak te laten inplannen.
Een andere optie is om het af te geven bij een van onze filialen. Maar we snappen ook wel dat dit in deze situatie niet de voorkeur heeft.

Raymond 09-04-2020

Keurig geholpen in de winkel met uitleg over het produkt. Zelfs de tijd gekregen om te vergelijken. Op de site vooraf gekeken. Makkelijk te navigeren met de filters en overzichtelijk.

Beste Raymond,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en webshop.

van Dijk 09-04-2020

Topshop, helder en duidelijk met scherpe prijzen. Overzichtelijk en prettig surfen.

Beste van Dijk,

Tonenbea 09-04-2020

Het is een heel prettige winkel, met heel vriendelijk personeel.
Goede voorlichting over de producten.
Goede service. Als een product binnen de garantietermijn kapot gaat, wordt het zonder probleem vervangen.

Beste Tonenbea,

Dano de Kreek 09-04-2020

Alles was top. De bezorging was binnen een dag geleverd. De services was snel en vriendelijk. Product is in goede en volledige staten aangekomen.
Al met al zeer tevreden over mijn bestelling en zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Dano de Kreek,

Bedankt voor jouw review over onze services.
We zien je een volgende keer graag weer!

Jeroen 08-04-2020

Verkoper wist waar hij het over had. Had zelf al het nodige vooronderzoek naar het product gedaan wat ik wilde aanschaffen en ben zeer goed onderlegd wat betreft kennis op dit gebied. De verkoper kwam met gelijkwaardige adviezen. Niet van tevoren verteld wat ik wilde aanschaffen en ook niet verteld dat ik al veel kennis heb van de materie. Prima zaak dus. Komt niet met mooie verhalen om alleen de duurdere spullen te verkopen.

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers en kennis.

Sylvia 08-04-2020

Fijne bediening, bekend om goede service. Dat is ook de reden dat we daarheen gegaan zijn voor de diepvrieskast, koelkast en wasdroger. Mijn dochter is eerder ook goed geholpen en is uiterst tevreden over de AEG wasdroger. Ook fijn dat bezorgmoment ook was zoals in de mail werd aangegeven. En natuurlijk plaatsen ze deze in de kelder en nemen de oude producten mee terug. Perfect!

Beste Sylvia,

Bedankt voor jouw mooie review.
Wat leuk dat ook jouw dochter bij ons de aankopen heeft gedaan.
We verwelkomen jullie graag weer in de toekomst!

Knolly 08-04-2020

Snelle levering en redelijk goede omschrijving van het product. Had graag de inhoud in ltr bij de omschrijving zien staan.

Beste Knolly,

Bedankt voor jouw review en feedback.

T.Creebsburg 08-04-2020

Ik word altijd goed geholpen.
Als het installeren van het product lastig of niet gaat helpen ze je ook altijd met goede uitleg.
BCC is mijn vaste winkel. Als mensen me om een goede ElektronicaWinkel vragen zeg ik BCC.

Beste T.Creebsburg,

Bedankt voor jouw review en de aanbeveling.
We zijn blij met een vaste klant zoals jij!

Miranda 08-04-2020

Wij zijn heel tevreden over bcc.

2 keer een grote aankoop gedaan .

Scherpe prijs
Snel
Duidelijke communicatie
En zelfs nu met de carona word de bestelling van de wasmachine netjes bezorgd en aangesloten door bcc op de plaats van bestemming.

Beste Miranda,

Samirah 08-04-2020

Ik kwam naar de winkel in Helmond met een kapotte laptop en/of lader. Er is meteen gekeken of het de laptop zelf was die versleten was of dat het de lader was. Helaas paste er geen andere lader meer in omdat de laptop gedateerd is. Er is vervolgens uitgebreid de tijd genomen om me te helpen met het vinden van de juiste nieuwe laptop voor mij. Ook is de oude laptop uit elkaar geschroefd om proberen de gegevens te redden, wat helaas niet meer mogelijk was.
Kortom, uitstekende service, zoals ik van de BCC al gewend ben.

Beste Samirah,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Helmond en de services.

Jaap van den Hoek 08-04-2020

We schaffen onze huishoudelijk apparatuur en IPads vrijwel altijd aan bij BCC. Goede service, informatie en coulante behandeling bij problemen.

monique 08-04-2020

De verkoper was vriendelijk en behulpzame , zonder opdringerig te zijn.
Prettige overzichtelijke winkel, altijd fijner om in een winkel te kopen, als online bestellen al is mijn ervaring dat dit bij BCC ook goed werkt.

Beste monique,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.
Wat leuk dat je ook ervaring hebt met onze webshop!

Marcel Vonk 08-04-2020

Zijn erg goed en deskundig geholpen, ondanks de corona perikelen. Klantvriendelijk personeel. Staan je rustig te woord met raad en neme de tijd voor de klanten.

Beste Marcel Vonk,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Jorian van Wissen 08-04-2020

Ik heb voor BCC gekozen omdat ze de goedkoop en een snelle levering hadden. Daarnaast valt het op dat ze een erg goede service hebben. En daar ook aandacht aan schenken. Top!

Beste Jorian van Wissen ,

Floor 08-04-2020

Goede berichtgeving over verzending, zending werd op tijd verstuurd. Er werd vooraf al meegedeeld dat het dit Corona langer kon duren. Dit ligt niet aan de winkel maar dan het vervoersbedrijf die met een enorme piek zitten. De zending deed er uiteindelijk maar één dag langer over. Kortom geen probleem.

Beste Floor,

Aafke 08-04-2020

Prettige behandeling met veel geduld. Duidelijke antwoorden op vragen.
Als ik niet anders weet te vermelden, wat zou ik hier dan meer moeten weergeven.
De eerste zin lijkt mij duidelijk genoeg.

Beste Aafke,

Bedankt voor jouw duidelijke review.

Sontag 08-04-2020

BCC heeft altijd een snelle en goede levering. Producten zijn altijd netjes en goed verpakt. Kom graag in de winkel, maar hun webshop is net zo simpel en makkelijk.

Beste Sontag,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en webshop.

Mieke 08-04-2020

Helemaal volgens afspraak met medewerker, kon ik vandaag mijn nieuwe GSM ophalen.
Alles was al voorbereid en een groot deel van mijn oude GSM kon, tegen betaling, worden overgezet en bij het weggaan nog werd nogmaals gezegd dat als er iets niet duidelijk was, ik gerust terug kon komen. Toppie service.

Beste Mieke,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.

Astrid 08-04-2020

Vlotte levering, ook in de tijden van corona. De wasmachine is twee verdiepingen naar boven gebracht. Ook nog netjes aangesloten. Perfect. De Miele wasmachine werkt prima.

Beste Astrid,

Wim3112 08-04-2020

Goede bescjhrijvimg van product en een aatrekkelijke prijs . De stofzuiger werd vlot geleverd en voldoet goed aan de verwachtimg.
Hoop dat de levensduur ook prima zal zijn.

Beste Wim3112,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met stofzuigen! ;-)

Vincent Valen 08-04-2020

Was overzichtelijk op de website en was snel geleverd volgens de aangegeven tijden. En het product was ook nog eens goedkoop. Goed bezig

Beste Vincent Valen,

Andrea van der Klooster 08-04-2020

Ik vind het spel Animal Crossing echt geweldig dus toen ik hoorde dat het op de switch zou komen, moest ik het hebben. Nergens was het meer te koop! Alleen de online versie. BCC was het eerste bedrijf dat het weer op voorraad had en ik had het vervolgens de volgende dag al in huis! Echt top!

Beste Andrea van der Klooster,

Bedankt voor jouw review.
En veel plezier met het spel!

Filiz 08-04-2020

Van order intake communicatie top wordt goed op de hoogte gehouden over de stand van je bestelling en aflevering .
Zeer behulpzame en vriendelijk monteurs ondanks de Corona epidemie top geholpen een 10 met een griffel.

Beste Filiz,

Kastanje325 08-04-2020

Levering is super verlopen. Zeer behulpzame mensen. Keurig op tijd. Van te voren telefonisch gewaarschuwd dat ze er aan komen. Via sms tijdslot ontvangen. Alles prima.

Beste Kastanje325,

Bedankt voor jouw review over de levering.

W.de G. 08-04-2020

Voor mij is het een betrouwbare,en overzichtelijke winkel.Ik heb daar al meerdere producten gekocht.En tot nu toe werd ik altijd vriendelijk en geduldig geholpen door de medewerkers.
Voor mij gewoon een goede winkel.
W.de G.
Vlissingen

Beste W.de G.,

Fred 08-04-2020

Overzichtelijke omschrijving van de producten maakte het makkelijker om een keuze te maken voor onze nieuwe wasmachine. Daarna nog een keer contact gehad met klantenservice via de chat functie op de website omdat ik een vraag had over de bezorging. Werd snel en vriendelijk geholpen. Supermakkelijk. Bezorgers belde 10min voor aanvangstijd even op en hebben het apparaat zonder problemen netjes geplaatst.

Beste Fred,

Bedankt voor jouw review over onze website en services.

Gamegirl 08-04-2020

Super snelle levering! Gisteren besteld en vandaag in huis. Product is het zelfde als op foto en goed verpakt zodat het niet beschadigd kan worden. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Beste Gamegirl,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de aankoop.

Eline 08-04-2020

Kwamen ondanks het coronavirus mijn oude wasmachine weg halen en hebben netjes de nieuwe geplaatst en aangesloten. Top service.

Beste Eline,

Peter Ko 08-04-2020

Nee, door het Coronavirus, hebben wij gekozen voor een bestelling on line. De TV, werd de volgende dag stipt op tijd geleverd, en door het handige Trac and Trace systeem wisten we vrijwel precies wanner de TV geleverd zou worden. De TV, een Salora, heb ik voor mijn echtgenote als 2e tv in de slaapkamer geinstaleerd alleen wil ze nu de slaapkamer niet meer uit. Trouwens de TV geeft een perfectplaatje alleen was het even zoeken om de XS4ALL afstandsbediening te laten paren met de TV. Maar dat is gelukt, zelfs voor een 76 jarige. Maar ik beloof wel dat we samen nadat alle Corona gedoe voorbij is de shop in Buitenveldert zullen opzoeken. BCC luitjes houd vol!!!

Beste Peter Ko,

Bedankt voor jouw leuke review.
Fijn dat jouw vrouw blij is met de TV.
We zien jullie graag weer bij ons filiaal in Buitenveldert wanneer dat weer mogelijk is!
Blijf gezond!

Mitchell 08-04-2020

Makkelijk te bestellen, duidelijk overzicht en goedkoopste prijs garantie. BCC levert en installeert wel nog terwijl dit bij concurrenten als Coolblue niet het geval is in deze tijd.

Levering ging ook super goed. Ik werd gebeld van de te voren en de heren hebben zeer professioneel alles neergezet en aangesloten.

Aanrader!

Beste Mitchell,

Bedankt voor jouw review over onze website en service.

Hans Rijn 08-04-2020

Er kwam een bestelauto met 2 monteurs, ze hebben zich keurig op gepaste afstand (Corona) bij ons aangemeld.
Vervolgens werd de door ons bestelde AEG warmtepomp-wasdroger buiten hun bestelbus van de verpakking ontdaan.
De verpakking hebben ze in hun bestelbus gelegd, dus wij werden niet met de verpakking opgezadeld.
Daarna is de droger volgens onze wensen geïnstalleerd en daarna kregen we uitleg en een map met installatie- en gebruikershandleiding.
Ook werd onze oude droger door hen meegenomen.
Kortom wij zijn zeer tevreden, vandaar die 9.

Beste Hans Rijn,

Bedankt voor jouw review over de bezorgers en service.

G.schaap 08-04-2020

In de winkel keurig te woord gestaan en geholpen.
En de service was uitermate goed.

Beste G.schaap,

Truus 08-04-2020

Zoals meerdere apparatuur van dt merk Liebherr kwam ik op de site van BCC, nadat ik besloten had deze vriezer te nemen was het na 1 telefoontje perfect geregeld.Dinsdag gebeld de volgende dag stond de vriezer al op de plek. Ben er erg blij mee! Bedankt .👍Ik beveel BCC zeker aan.

Beste,

Stanny van Heijster 08-04-2020

Wij worden in Amersfoort altijd zeer snel en professioneel geholpen!!!! De Samsung LG tv die wij nu kochten werd de volgende dag al bezorgd.....Ja wij raden BBC Amersfoort zeer zeker aan, ook al omdat je nooit lang hoeft te wachten ook aan de kassa ben je snel aan de beurt..

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Jolanda Monni 08-04-2020

Ik raad BCC shop aan, voor goede prijs/kwaliteit verhouding en goede service. Snelle levering.

Beste Jolanda Monni,

Bedankt voor jouw review en de aanbeveling.

DennisC 08-04-2020

Snelle en goede levering, ondanks de huidige COVID situatie!! Er werd keurig afstand gehouden, uitleg gegeven en de wasautomaat werd netjes aangesloten. Oude wasautomaat mee retour + overige oude elektrische kleine apparaten werden keurig mee genomen.
Al met al, snel en vakkundig, niets op aan te merken

Beste Dennis,

Sandy 08-04-2020

Wat een geweldige ervaring weer bij de BCC in Oss dit weekend. Ik werd vrij snel geholpen door een fijne en vriendelijke medewerker. Zijn advies was professioneel en kundig. Ik kwam voor een Google Home speaker; de medewerker heeft er een aantal laten zien én horen met daarbij de verschillen uitgelegd.

Uiteindelijk stond ik na een half uurtje weer buiten. Fijn ook er nog wat korting bij te hebben gekregen voor extra garantie. Helemaal blij met mijn Harman/kardon citation 500. Ik kom dus graag terug bij BCC. Naast goede hulp en advies ook een erg prettige en grote winkel waar je heerlijk kunt rondneuzen tussen de leuke 'cadeautjes'.. :-)

Beste Sandy,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.