Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

joanne 10-04-2020

Product makkelijk te bestellen, zonder te hoeven registreren! Zeer vlotte levering!

Beste joanne,

Jeroen 10-04-2020

Een winkel bezoeken in deze tijd doe je alleen als het noodzakelijk is en dat was het geval: mijn koffieapparaat was er mee gestopt.

Bij BCC was alles duidelijk aangegeven zodat je wist wat je kon verwachten

Op afstand goed en snel geholpen en daarna nog even uitleg hoe het werkt bij de kassa.

Met een tevreden gevoel Naar huis incl nieuw Nespresso apparaat.

Oh ja: makkelijk dat je je Freebees van BP er kunt inwisselen !!

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review en geniet van de koffie!

Wasmachine geleverd door BCC 10-04-2020

In deze Coronatijd begaf de wasmachine het en naar de winkel gaan was geen optie. Online een nieuwe uitgezocht bij BCC, omdat we daar altijd goede ervaringen hebben. De nieuwe machine werd de volgende ochtend al geleverd en op 2 hoog geplaatst en geïnstalleerd. De oude werd meegenomen.
Weer service zoals we gewend zijn van BCC! Top!

Beste,

Martijn 10-04-2020

Bij mijn bezoek aan BCC werd ik al snel geholpen! Gedurende Covid19 waren de medewerkers erg vriendelijk en hielden zij gepaste afstand! Na goed advies te hebben gehad over mijn product en nadat zij mee hebben gedacht met mijn wensen, heb ik een fijne en vertrouwde aankoop kunnen doen!

Beste Martijn,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de medewerkers.
Fijn dat alles naar wens is verlopen!

Paul Meelker 10-04-2020

bcc is een heel prettige winkel en webshop. snelle levering en goede service qua bezorgen en aansluiten .

Beste Paul Meelker,

Marleen Boers 10-04-2020

Gisteren heb ik bezoek gebracht aan de BCC winkel in Veenendaal en ik was blij verrast!
Nog nooit ben ik zo goed, vriendelijk en kundig geholpen.
Deze meneer deed echt moeite om mij, niet zo'n helder licht op dit gebied, uit te leggen hoe ik het een met het ander moest verbinden. Hij zocht mijn, reeds thuis aanwezige, bose 123 op een site op en zocht uit hoe ik deze met mijn nieuwe smart tv moest verbinden. Hij maakte zelfs een schets voor mij. Nam de tijd en legde het helder uit. Echt super!

Beste Marleen Boers,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veenendaal en onze medewerker.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Bert en Gerda van Amstel 10-04-2020

1e Levering een beschadigde droger bezorgd maar uiteindelijk keurig opgelost door de volgende dag een nieuwe te leveren.

Beste Bert en Gerda van Amstel,

Bedankt voor jullie review.
Fijn dat we het snel konden oplossen.

M.H.M. 10-04-2020

Ben al jaren klant en doe er al mijn aankopen . Vriendelijk en deskundig personeel. Prima services en snelle bezorging.

Beste M.H.M.,

Bedankt voor jouw review.
Wat fijn dat je al jaren tot onze vaste klantenkring hoort. Dankjewel!

Laurien 10-04-2020

Bij deze winkel kreeg ik de ruimte om zelf een afgewogen beslissing te maken, wat ik zeer klantgericht vind.

Ik ben naar de winkel gegaan (dus niet via de webshop besteld), nadat ik online had gezien dat daar laptops waren die mogelijk aan mijn eisen zouden voldoen. In eerste instantie ging ik om te controleren of mijn oude laptop inderdaad kapot was, of dat mijn oplader het niet meer deed. De winkelbediende was zeer behulpzaam. Toen mijn laptop inderdaad kapot bleek, heeft hij mij rustig uitleg gegeven over de beschikbare apparaten en is daarbij goed ingegaan op de door mij gestelde vragen. Indien hij geen antwoord kon geven riep hij de hulp van een collega in. Ik heb uiteindelijk een laptop apart laten leggen en die de volgende dag gekocht. Dit was allemaal geen enkel probleem.

Beste Laurien,

Bedankt voor jouw duidelijke review over onze winkel en services.
Veel plezier met de nieuwe laptop.

Lien 10-04-2020

Ik heb een wasmachine en tv besteld bij bbc. Ik heb hiervoor aanbetaald. Bij bezorging kon alleen de tv blijven de wasmachine had een deuk en ging terug. Deze zou later alsnog worden bezorgd. Dus ik heb gehele tv afgerekend. Bij levering van de wasmachine moest ik ook dit hele bedrag afrekenen mijn betaling van de tv was verdwenen in het systeem en moest ik totaal 400 euro extra afrekenen om de wasmachine te kunnen houden. Moest om dit bedrag terug te krijgen eerst naar de winkel. Ik krijg dit bedrag pas binnen 5 werkdagen terug. Ondertussen heeft de bcc mijn 400 euro onterecht op hun rekening staan. Totaal niet empathisch geholpen in de bcc, typisch computer says no gevalletje. En dan zeggen zij high service! Ik heb het niet gemerkt.

Beste Lien,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Remco 10-04-2020

BCC was de goedkoopste voor de TP-Link homeplugs die ik wilde hebben, vandaar dat ik ze via bcc.nl besteld heb.

Bestelling: geen enkel probleem
Betaling: geen enkel probleem
Levering: ondanks de drukte vanwege corona gewoon de volgende dag geleverd
Informatievoorziening: top!

Beste Remco,

Bedankt voor jouw mooie review.
Fijn dat alles naar wens is gegaan!

Joke 10-04-2020

Goede hulp gehad bij het kiezen van een wasmachine. Duidelijke uitleg en snelle levering. Bovendien zeer klantvriendelijk.

Beste joke,

Fam. Bakker 10-04-2020

Heel fijn dat wij einde dag konden bestellen en het de volgende dag al in huis hadden terwijl het in deze tijd toch druk is. Product netjes ingepakt en op tijd bezorgd. Betrouwbaar

Beste Fam. Bakker,

Bedankt voor jullie review en het vertrouwen.

Wendy 10-04-2020

Zeer goede service! Kon het product gemakkelijk vinden en de levering is top verlopen, binnen een dag geleverd ondanks de vertraging bij andere webshops gezien de huidige omstandigheden. Prima service en zeker aan te raden.

Beste Wendy,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en services.

j.j. 10-04-2020

Goede omschrijving en technische specificaties van het product, tevens lage prijzen. Oja, en betrouwbaar, koop er al een jaar of dertig/ veertig, sinds Wastora Zaandam er niet meer is.

Beste j..j.,

Bedankt voor jouw review.
Wat geweldig dat je al zo lang tot onze vast klantenkring hoort! Dank hiervoor.

manuela 09-04-2020

tja das moeilijk hoor hihi nee gewoon super goed en hele goede service en ze denken met je mee en nu 5 jaar gratis garantie erbij gekregen en korting dat is service

Beste manuela,

Bedankt voor jouw leuke review.

JvE 09-04-2020

Prima service. Via een chat geholpen met bestellen voor een goede prijs en de volgende dag keurig bezorgd met vooraf een tijdsmelding. Dikke plus.

Beste JvE,

Jose 09-04-2020

Ik heb een chromebook gekocht via de website.
Het bestellen ging heel makkelijk en het pakket werd de volgende dag geleverd op de tijd die aangegeven werd door de bezorg dienst.
Hele vriendelijke bezorger en pakket was super degelijk ingepakt.
Kortom top service!

Beste Jose,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar wens is verlopen!

Linda 09-04-2020

Vriendelijk en, behulpzaam personeel, groot assortiment tegen gunstige prijs.

Beste Linda,

Jack 09-04-2020

Overzichtelijke webwinkel. Goede service met duidelijke voorwaarden.
Kan heel goed mee concurreren op het web.
Top!!

Beste Jack,

Bedankt voor jouw review over onze webwinkel.

Anna 09-04-2020

Het product dat ik zocht (hoofdtelefoon met extra lang snoer) is niet zo makkelijk te vinden. Bij BCC vond ik dit product. De website vermeldde alle voor mij relevante productdetails direct. (Dit is overigens niet bij alle webwinkels het geval. Soms wordt er voor details verwezen naar een bijlage of handleiding die gedownload moet worden.) Er werd een snelle levering beloofd. En inderdaad: een halve dag later was de hoofdtelefoon al bezorgd.

Beste Anna,

Bedankt voor jouw review over onze website en services.

MissM 09-04-2020

Aardig personeel wat veel weet over de producten die ze verkomen. Ik heb goed advies gekregen waardoor ik makkelijker een tv heb kunnen kopen. Verder kon makkelijk mijn tv in de winkel bestellen worden en werd deze thuis bezorgt.

Beste MissM,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

joop barber 09-04-2020

gewoon een goede winkel vriendelijk goede uitleg en servige .goede keuze en kwaliteit

Beste joop barber,

najia 09-04-2020

Jullie hebben zulke goede producten Ik heb al heel veel dingen besteld en ik vind ze heel goed Ik heb een telefoon besteld Die was heel goed daar ging niet snel stuk jullie repareren alles ook nog gratis en ik heb een mixer gekocht voor een goed kwaliteit
en een goed prijs en een tablet die ik al vaak heb laten valen en hij is niet stuk gegaan en voor een mooi prijs en een oven voor de beste prijs en en
ik heb hem al heel lang ik zou iedereen deze winkel aanraden ik vind deze winkel de beste van
het centrum ik moet er altijd na toe en ook nog gratis bezorging de beste😁😁😁😀

Beste najia,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.
We zijn blij dat we jou als een van onze vast klanten mogen verwelkomen!

Hanny 09-04-2020

Een groot aanbod voor elke gebruiker is een ruime keuze voor iedere prijsklasse en soort gebruiker ,snelle en goede service.

Beste Hanny,

Anne 09-04-2020

Goede service. Via chat werd een product binnen tien minuten gepricematched, nadat het bij andere winkels tegen een lagere prijs werd aangeboden. Daarna meteen de volgende dag geleverd. Top!

Beste Anne,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Corinna 09-04-2020

Nou wij moesten naar Zeist de laptop ophalen dat was de enige mogelijkheid maar wij zijn prettig geholpen door een medewerker waren binnen 15 min weer uit de winkel met de laptop goede sevice top!

Beste Corinna,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zeist.

Maud 09-04-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik een goeie smart tv zocht. Toen ik in de winkel kwam werd ik meteen geholpen en kreeg ik antwoorden op elke vraag die ik stelde, niks was te gek voor bbc. Na en tijdje heb ik een tv gekozen met hulp van een medewerker, deze medewerker legde mij ook uit hoe ik alle digitale zender op de tv krijg, wat erg fijn was. Toen ik thuis kwam ging ik de tv installeren en alles was meteen perfect. Ik ben er blij met mijn aankoop en de goede zorgen van bbc

Beste Maud,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.
Veelplezier met de TV.

Sandra 09-04-2020

Super gebruiksvriendelijke website. Ik was op zoek naar een wasmachine. Door gebruik te kunnen maken van diverse filters, had ik de perfecte wasmachine zo gevonden. Wasmachine werd snel geleverd. De dag van levering hoefde ik niet de hele dag thuis te wachten. Er werd een korte tijdsindicatie doorgegeven en binnen deze tijd werd de wasmachine ook geleverd door hele vriendelijke en behulpzame medewerkers.
Kortom helemaal Top!

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Tim 09-04-2020

Gisteren besteld, vandaag in huis. TOP service.
Doe daar nog Freebees bij ook en je hebt een TOP combinatie.
Ga zo door!

Beste Tim,

Bedankt voor jouw review over de service.

Maarten 09-04-2020

Zeer snel geleverd, scherpe prijs, midden in de coronacrisis zijn er bij BCC gewoon tondeuses leverbaar, hele mb haal top!

Beste Maarten,

Henk 09-04-2020

De gehele afwikkeling vanaf kopen t/m bezorgen en plaatsen prima verzorgd..

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar wens is geweest!

Marjolein 09-04-2020

De aangekochte tv maakte geen contact met het internet, na snelle en adequate analyse werd een nieuw exemplaar bezorgd, top een 10 met een griffel!!

Beste Marjolein,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Patrick Seegers 09-04-2020

Ik had een tv nodig. Zoals ik gewend ben ben ik netjes en keurig behandeld tijdens mijn aankoop

Beste Patrick Seegers,

Veel plezier met de TV!

Anne 09-04-2020

Het product was goed geprijsd, op voorraad en de volgende dag al in huis. BCC gaf in verschillende w-mails duidelijk aan wat de status was mijn bestelling, betaling en verzending.

Beste Anne,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Douwe 09-04-2020

Ik had een product besteld en ik kreeg hem de volgende dag in huis terwijl ik op de hoogte werd gehouden van de bestelling.
Winkel deed wat het moest doen en dit was prima.

Beste Douwe,

Dankjewel voor de review.

Marja 09-04-2020

Goede service, vlotte bediening, hulpvaardig personeel met productkennis, snelle levering van de producten.

Beste Marja,

Wijnants 09-04-2020

Het is natuurlijk nooit leuk als je wasmachine er mee stopt (na 14 jaar) maar midden in de Corona crisis gaf dat wel wat extra stress. Veel bedrijven leveren nog wel (tot de voordeur), maar sluiten geen apparaten meer aan. Gelukkig leveren & installeren de medewerkers van BCC nog wel (uiteraard met in achtneming van de 1.5 meter social distance). Op maandag rond 11.00 uur contact gezocht via WhatsApp en om 11.30 uur was het helemaal rond, inclusief datum voor de bezorging. Oude wasmachine nemen ze ook nog mee. Dikke 10, voor de super (snelle) service!

Beste Wijnants,

Bedankt voor jouw review over onze services.
We proberen de klant nog steeds naar alle tevredenheid te helpen, ondanks alle extra maatregelen door het Corona virus.

L.Boerdam 09-04-2020

Ja ik ben goed geholpen. Kreeg advies en was zeer behulpzaam. De verkoper bleef goed op afstand.

Beste L.Boerdam,

Dank voor de review.

Marjanne 09-04-2020

Goede prijs, snelle levering. Precies wat ik zocht. Hoef de deur niet uit in deze tijd. Top!

Beste Marjanne,

Ray 09-04-2020

Wij worden hier altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Zelfs in deze "corona"tijd is er alles aangedaan om de afstand te bewaren.

Beste Ray,

Bedankt voor jouw review over onze service.
Fijn dat het ook met de Corona maatregelen nog steeds naar wens is.

Rutger 09-04-2020

Product op zondag besteld, was op voorraad en zou maandag worden bezorgd. Helaas geen DHL. Een dag later zou het product alsnog met eigen bezorgdienst gebracht worden volgens de klantenservice. Helaas bleek dat ook niet het geval. Daarna wat tegenstrijdige berichten gehad van de klantenservice en dat maakte de situatie erg onduidelijk. Klantenservice was ook wat moeilijker bereikbaar, gezien de drukte nu. Dat is op zich begrijpelijk. Uiteindelijk had ik er geen vertrouwen in dat mijn eerste order nog geleverd zou worden. Er was inmiddels een onderzoek bij DHL gestart en dat kon 5 werkdagen duren en zo lang wilde ik niet meer wachten. De tweede order werd wel direct de volgende dag geleverd, die had ik geplaatst toen het product net even weer op voorraad was. Achteraf erg blij dat ik dat heb gedaan. Uiteindelijke inderdaad gisteren (na 6 dagen) bericht gehad dat het pakket bij DHL is zoekgeraakt (volgens BCC). Ik krijg mijn geld terug van order 1.

Een vijf, net onvoldoende omdat de klantenservice veel verwarring heeft veroorzaakt. Als ik niet zelf een nieuwe order had geplaatst aan het einde van de eerste week na bestellen dan had ik nu (na 10 dagen) nog niets gehad. Product is inmiddels weer niet op voorraad, dus dan zou het met een week extra al snel oplopen na 17 dagen na de eerste bestelling. Ik heb tussentijds gevraagd of ze een extra artikel konden achterhouden maar dat was niet mogelijk.

Beste Rutger,

Rutger 10-04-2020

Ok, het ordernummer is 004530421. Alvast bedankt

Willeke 09-04-2020

Fijne winkel met breed aanbod producten. Ondanks virus maatregelen voldoende personeel aanwezig, hoefde niet lang te wachten. Personeel is kundig, eerlijk en vriendelijk. Veel fijnere winkel dan z'n grotere concurrent, hier hebben ze namelijk wél verstand van de producten die ze verkopen.

Beste Willeke,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en onze medewerkers.

Marjolein 09-04-2020

Beste Marjolein,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat we je snel hebben kunnen helpen.

Yvon 09-04-2020

Heel netjes en klantvriendelijk geholpen! Het chromebook had ik besteld en gekocht via de chat met een medewerker in Deventer. Het chromebook zou klaar liggen in Amsterdam Noord, dat was ook zo maar even was het artikel zoek, ik had ook geen betaalbevestiging ontvangen maar alles is keurig netjes in orde gekomen. Ik zou de winkel in Noord aanbevelen, ook via de chat en telefonische klantenservice ben ik keurig en klantvriendelijk geholpen.

Beste Yvon,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam Noord en onze services.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Olle 09-04-2020

Goede vaatwasser voor een strakke prijs gekocht. Levering was top, vrolijke bezorgers. En supersnel geleverd. Helemaal goed.

Beste Olle,

Bedankt voor jouw leuke review.

rene 09-04-2020

Ik was op zoek naar een nieuw scheer apparaat wat ook echt glad zou scheren en op vele manieren te gebruiken is (Nat/droog etc).
Ik kreeg een goed advies en werd vriendelijk geholpen.
Keuze is uiteindelijk Philips geworden.
Erg tevreden

Beste rene,

Schepers 09-04-2020

Slechte service. Hp laptop besteld met gratis antivirus.
Wat werd geleverd: 2x antivirus en geen laptop.
Nu week later nog steeds geen laptop in huis., maar krijg ook geen geld terug ivm lopend onderzoek wat 5 dagen kon duren. Na 7 dgn nog altijd geen duidelijkheid, na aandringen krijg je wat informatie los maar daar blijft ook bij. Als klant ben je dus de dupe en is nog maar de vraag wanneer en of ik mijn geld terug krijg of de laptop.

Beste Schepers,

schepers 09-04-2020

Beste BCC,

dit is mijn ordenummer: 004563412

Neusje 09-04-2020

Gunstige prijzen en snelle, goede service, zowel voor bestellingen via Internet als bij de winkel bij ons in de buurt. Onlangs in de winkel een Vitamix-blender gekocht, en nu via Internet een luchtbevochtiger van Okoia. Zeer tevreden!

Beste Neusje,

Bedankt voor jouw review over onze services, website en winkel.

Miranda 09-04-2020

Altijd zeer tevreden over BCC! Service, kwaliteit, vriendelijk en professioneel personeel en een uitgebreid assortiment. Goede advisering en uitleg.

Beste Miranda,

Bedankt voor jouw review en feedback.