Jansen 11-04-2020

SUPER prijzen zeer snel geleverd.
Ze doen wat ze beloven.
En de producten zijn zo als vermeld op de site.
100% te vreten.
BCC eerlijk en betrouwbaar !!!

Beste Jansen,

Bedankt voor jouw mooie review.

Hillenbrink 11-04-2020

Had telefoon eigenlijk tegen meer prijs vrijdagavond moeten ontvangen maar dat werd zaterdagmiddag. Hij is aan het opladen dus weet er nog weinig van alleen dat de handleiding in kabouterlettertjes is. Het zijn hele kleine lettertjes.

Beste Hillenbrink,

Bedankt voor jouw review.
Kun je ons het ordernummer doorgeven, dan zullen we er eens naar kijken.

hillenbrink 15-04-2020

Hallo, dit is mijn Ordernummer: 202004-004527219

O.E.M.M. Hillenbrink

Jas 11-04-2020

Gisteravond besteld, vanmiddag in huis! Kan niet beter, vooral in deze tijd. Top!

Beste Jas,

Weergavenaam 11-04-2020

Binnen 24 uur na aankoop wordt er gebedeld en gesmeekt om een reviews. Met name het afmelden voor deze emails is een 1* waard:

"Je ontvangt deze e-mail omdat je recent een aankoop hebt gedaan bij BCC. Je kunt je hiervoor NIET afmelden."

Een ernstige afknapper voor toekomstige aankopen.

Beste,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Nick 11-04-2020

Ik word meestal open en professioneel behandeld bij BCC Breda en voel me meer klant dan bij die andere partij. Willy heeft me echt advies gegeven zowel tv als audio maar ook een echte aanrader gegeven om de vloer te behandelen. De Bissell crosswave advanced is idd prima bevallen.

Beste Nick,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

HOE GEMAKKELIJK WIL JE HET HEBBEN?… 11-04-2020

Hoe gemakkelijk wil je het als zwaar gehandicapte hebben? In de BCC-webshop zag ik de door mij gewenste Canon-flatbedscanner, voor een prijs die (bijna) laag te noemen was.
De bestelling was snel gedaan, de betaling geregeld en 10 seconden later had ik de bevestiging van BCC al binnen. Daarin stond ook al de verwachte datum en tijdblok waarin ik levering kon verwachten.
Waarschijnlijk door de 'Corona-drukte' waren datum en tijdblok 24 uren verkeerd, maar de mededeling van BCC werd al snel gecorrigeerd door DHL-besteldienst.
Eindresultaat: Binnen 40 uren ná bestelling kon ik mijn Canon-scanner probleemloos binnen mijn netwerkje installeren.

Gerrit 11-04-2020

Goede, duidelijke website, snelle verzending (gekochte TV in één dag thuis) en heldere communicatie. En dat naast een heel goede (de beste!) prijs, dus alles perfect.

Beste Gerrit,

TANIS 11-04-2020

BCC Lisse is een goed filiaal om je spullen te kopen,toen ik het product zag was er geen voorraad aanwezig,okee kan gebeuren.
De volgende zou het bezorgd worden door DHL,daarna kreeg ik een mailtje van BCC en DHL dat het product niet bezorgd kon worden,en dat het volgende dag zou gebeuren.
Ik zat de volgende dag al te kijken of er mail was van DHL hoe laat ze kwamen tussen 11 uur en 15.00 uur.
Toen wist ik het,toen weer een mailtje het wordt afgeleverd tussen 11.30 en 13.00 uur.
De Bel ging de DHL Chauffeur was er op ander halve meter afstand,afgeleverd om 11.50 uur.
Dit was Top.mooi op tijd

Beste TANIS,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lisse.

Bonceur 11-04-2020

Prettige benadering met een niet opdringerige vraag. De vragen werden vriendelijk beantwoord. Dit gaf een goed gevoel. Hierdoor een prettig gevoel over gehouden aan de aankoop bij BCC te Zeist.

Beste Bonceur,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zeist.

Petronella van Rossum 11-04-2020

BCC is mijn vaste adres voor huishoudelijke apparaten en multimedia. Meestal kies ik ervoor om naar een vestiging te gaan maar ivm covid19 heb ik besteld via de website. 's Avonds besteld en de volgende dag om 11.00 thuis bezorgd zonder extra kosten. Perfect!

Beste Petronella van Rossum,

Bedankt voor jouw review.
Wat goed te lezen dat bestellen via de website ook naar wens is verlopen!

A vd Heijden 11-04-2020

De site is overzichtelijk. De levering was door omstandigheden een dag later en dat werd netjes gemeld. De dag dat het bezorgd werd was het prima op tijd

Beste A vd Heijden,

Bedankt voor jouw review over onze site.

J van Vonno 11-04-2020

Tijdens een verhuizing heb ik afscheid genomen van mij huishoudelijke apparaten en ben ik op het internet gaan zoeken naar een wasmachine, een droger en een tafelmodel koelkast.

Wanneer ik een apparaat op het oog had, na het lezen van talloze recensies, en opzoek ging naar een leverancier kwam toch weer BBC ieder keer als beste uit de test. De apparaten konden direct geleverd worden en ook nog tegen de laagste prijs.

Uiteindelijk heb ik een Miele wasmachine WCI330, een Bosch warmtepompdroger WTW8446ENL, en een Inventum koelkast KK501 aangeschaft.

De service van BCC was uitstekend. De apparaten konden allemaal binnen enkele dagen geleverd worden. Vóór de levering kreeg ik een email met een tijdsindicatie hoe laat de bestelling zou aankomen bij mijn nieuwe adres. In het verleden heb ik met bezorgdiensten gewerkt waarbij i de hele dag thuis aanwezig moest zijn voor de levering. Bij BCC gaat dan anders: Ze hadden een marge van twee uur aangegeven. Dus tussen 9 en 11. En het mooiste was nog dat ze kort voor de levering bellen om aan te kondigen dat ze binnen enkele minuten zouden arriveren. Top!

Inbegrepen is een "drempelservice". Ik woon op drie hoog, dus de jongens hebben met z'n tweeën alle apparaten naar boven getild. Gelukkig is het allemaal zonder schade. De jongens waren vriendelijk en vooral professioneel.

Op dit moment ben ik erg blij met m'n aankopen en ik hoop dat ze nog lang blijven werken.

Beste J van Vonno,

Bedankt voor jouw mooie en uitgebreide review.
We wensen jou veel geluk in de nieuwe woning!

Ruud 11-04-2020

Duidelijkheid op de site en duidelijkheid ivm de vertraging van de levering

Beste Ruud,

willem 11-04-2020

snel geholpen in de winkel, geen zeurderige verkopers die het duurste willen pushen. wel goede uitleg. wasmachine is al na 3 dagen geleverd, alles keurig en op tijd. gewoon prima.

Beste Willem,

Margriet 11-04-2020

Ik kom heel graag bij bcc amersfoort
Ze zijn daar erg vriendelijk en kundig
Wordt snel geholpen
Ik ga niet naar een andere BCC tenzij ik echt iets moet hebben en Amersfoort heeft het niet

Beste Margriet,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Fiona 11-04-2020

Wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen en word niet aangedrongen om iets te kopen

Beste Fiona,

Dankjewel voor jouw review.

Laurens Janssen 11-04-2020

Donderdag om 18:00 uur had ik een airconditioner besteld en de volgende dag om 09:00 werd het al geleverd. Precies volgens afspraak kregen wij in de ochtend een tijdsindicatie en daar heeft men zich goed aan gehouden. Top!! Bezorgers waren erg behulpzaam. Ook het bestelproces op de website is eenvoudig en snel.

Beste Laurens Janssen,

Ja en A 11-04-2020

Bcc in Arnhem zuid, prima winkel en goed en netjes geholpen.
we hebben een TV gekocht, super goed uitgelegd hoe nu te installeren (vanwege Corona)
moesten we het zelf doen.prima gelukt. (:

Beste JA en A,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Arnhem.

jan 11-04-2020

een smart tv sonny kd-55xg8096 gekocht voor een mooie prijs,mooi beeld en geluid valt niet tegen,goed geholpen door medewerkers,toppie.

Beste jan,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.
Veel plezier met de TV!

susanne 11-04-2020

Ik had van te voren gebeld met vragen over mijn product en of het op voorraad was. Er was nog één op voorraad en die hebben ze meteen voor mij 'bewaard'. Toen ik aankwam lag het gereed. Personeel hield gepaste afstand en was vriendelijk. Ging om een epson ekotank et 2600

Beste susanne,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en service.

Erik 11-04-2020

's Middags gaat de vaatwasser stuk, dus gelijk naar BCC.nl. Bestelling geplaatst en de dag erna om 10:00 staat de nieuwe alweer zijn werk te doen in de keuken. Super Service!

Beste Erik,

Margreet Wind 11-04-2020

Ik ben altijd zeer tevreden over BCC. Mijn laatste bestelling werd wat laat bezorgd, maar dt was te wijten aan DHL

Beste Margreet Wind,

Victor 11-04-2020

BCC heeft alle tijd voor het luisteren naar mijn wensen. En heeft daarna de kennis in huis om dat te vertalen naar een precies voor mij passend product. Er wordt keurig gewerkt volgens de regels van het RIVM. Omdat het product welke ik had gekocht zwaar was werd deze ook nog even in de auto gezet.

Beste Victor,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Erik 11-04-2020

Goede service scherpe prijzen lager dan ergens anders en een nette en zeer snelle levering.

Beste Erik,

Franklin 11-04-2020

De winkel in Buitenveldert is heel overzichtelijk waardoor het zoeken erg makkelijk maakt. Personeel is behulpzaam en houdt rekening met de voorschriften ivm deze Corona crisis.
Hele ruime keuze en mooi uitgestald. Complimenten!

Beste Franklin,

Bedankt voor jouw review over onze winkel in Buitenveldert.

Trees 11-04-2020

Betrouwbare winkel met ruim assortiment. Deze keer via webshop besteld, maar eerder in de winkel ook altijd goed geholpen door deskundig personeel. Bestellen is eenvoudig en een account is niet vereist. Mijn wasmachine werd ondanks de Coronasituatie geplaatst in de badkamer en mijn oude wasmachine meegenomen. Nadeel is wel dat je pas 's ochtends vroeg hoort hoe laat bezorgd wordt (2 uurs tijdslot) en dus in principe de hele dag moet reserveren.

Beste Trees,

Bedankt voor jouw review en feedback over onze website en winkel.

Freddie 11-04-2020

Gekozen voor BBC door het goede aanbod. Levering werd duidelijk gecommuniceerd en was snel geregeld.

Beste Freddie,

Wasmachine 11-04-2020

Werd gelijk geholpen met een topservice waarbij alles tot in de details werd uitgelegd zeer aan te bevelen voor vrienden en familie en iedereen natuurlijk die een goeie en betaalbare wasmachine zoekt en of wil.

Beste,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

A. Vlet 11-04-2020

Wegens behoefte aan een grote koelkast met vriescombinatie keek ik op het internet en zag bij BCC de Indesit CAA55 met gratis bezorging, die mij beviel, en dus ook aanschafte. De bestelling was op 17-03-2020, en de aflevering op 20-03-2020. Er bleek echter een defect in de kast, waarop ik BCC mailde met mijn beklag. Het antwoord kwam binnen 2 dagen. Ik belde BCC en besprak de klacht met de Klantenservice, die ervoor zorgde dat ik binnen 2 dagen, gratis een veel betere en grotere koelkast thuisbezorgd kreeg, waarmee ik heel tevreden ben. De afhandeling van het probleem was bovenverwachting snel, en ik daarom een aankoop bij BCC iedereen aanbeveel.

Beste A. Vlet,

Bedankt voor jouw review over onze service.
Wat mooi dat je zo blij bent met de door ons snel geboden oplossing! Veel plezier met de koel/vriescombi!

Gerda Roelofs-Gaasbeek 11-04-2020

2 weken geleden een wasmachine besteld,volgende dag geleverd,prima service.Nu ging vorige week zondag de wasmachine van mijn moeder stuk.Ik zei tegen haar ik bestek hem wel voor je bij BCC want daar hebben ze goede service,en inderdaad was wed erop weer goede service,Keurig de droger er voor mijn moeder er af gehaald en weer er opgezet👍

Beste Gerda Roelofs-Gaasbeek,

Bedankt voor jouw review over onze services.
Wat leuk dat we zowel jou als je moeder van een nieuwe wasmachine hebben gezien.

Monique 11-04-2020

Supersnelle levering en met in achtneming van de corona maatregelen service en installatie op zolder. Wel fijn gezien we de wasmachine en droger beide moesten vervangen.

Beste Monique,

Maaike 11-04-2020

Met inachtneming van alle richtlijnen omtrent het coronavirus is mijn wasmachine keurig aangesloten!
Als alleenstaande moeder wordt deze service, vooral in deze tijd, enorm gewaardeerd. Aardige vakmensen en tijdige levering. BCC doet zijn ‘high service’ eer aan!

Beste Maaike,

Miriam 10-04-2020

Heel netjes, vriendelijk en duidelijk geholpen door I.
We zochten een telefoon voor mijn zoon van 12.

Beste Miriam,

Cees 10-04-2020

Ik vindt de Webwinkel van BCC zeer duidelijk en overzichtelijk en daardoor kan je er makkelijk mee werken zeer goede en uitgebreide keuze mogelijkheden.

Beste Cees,

Bedankt voor jouw review over onze webwinkel.

Glenn 10-04-2020

BCC winkel is overzichtelijk. Niet zo schreeuwerig als Mediamarkt. Zéér geduldig en deskundig personeel. John heeft ons geweldig geholpen. Hij bracht zijn eigen ervaring in. Hij kon de plus en minpunten van keuzes opnoemen. Ik merkte dat het personeel een uitwisseling van informatie doen.

Beste Glenn,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Roos 10-04-2020

BCC is een fijne winkel waar je goed advies krijgt en altijd eerlijk wordt geholpen. Geen gladde praatjes en de service is goed. We zijn weleens terug geweest met een product en zijn daarbij zeer goed en duidelijk bij geholpen. Een winkel om absoluut naar terug te gaan.

Beste Roos,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Jowize 10-04-2020

Eigenlijk kom ik al jaren voor alle electronica en witgoed in de zaak. Ik oriënteer me wel op internet, maar het liefst koop ik in deze fysieke winkel, omdat het advies van de verkopers van onschatbare waarde is en voegt veel toe aan de informatie die ik gelezen heb. Dat stelt me in staat om gericht vragen te stellen.

Beste Jowize,

Bedankt voor jouw review en dat je al jaren een van onze vaste klanten bent.

Karin 10-04-2020

Tijdens de Coronacrisis begaf mijn wasmachine het.
BCC bleek een van de weinige bedrijven die én de wasmachine van mijn voorkeur op voorraad had, én bereid was deze op de trekschakelaar aan te sluiten. Uiteraard alles met inachtneming van de algemene hygiënemaatregelen.
Communicatie verliep prima en bezorging was binnen de aangekondigde tijd. Kreeg aanvullend advies omdat de wasmachinekraan niet goed bleek te werken. Uitstekende service!

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review.
Ook in deze tijd met het Corona virus doen wij er alles aan voor de klanttevredenheid, zelfs met de extra maatregelen.

Toon Ipema 10-04-2020

Heel prettig en professioneel geholpen. Er werd goed rekening gehouden met mijn rolstoel. Ik heb ook de extra verzekering erbij genomen. Want met dvd en blue-ray spelers hebben we in het verleden niet gemazzeld. Nu voelt het een stuk lekkerder.

Beste Toon Ipema,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar wens is gegaan.

Rob 10-04-2020

Wij hebben een Siemens wasdroger type WT45W462NL besteld bij de BCC vestiging in Vlaardingen. Zijn daar zeer deskundig en uitgebreid geïnformeerd in de mogelijke keuzes. Hebben uiteindelijk onze keuze gemaakt en twee dagen later is hij zonder problemen geleverd en geplaatst.
Hij staat inmiddels rustig zijn werk te doen.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

Wim L 10-04-2020

Omdat wij bij eerdere aankopen goede ervaringen hadden in BCC winkel in Lisse, zijn we voor de nieuwe aanschaf (i-Pad) daar weer terug gegaan.
Met in achtname van de virus maatregelen, zijn we daar zeer goed geholpen.
Bovendien enkele goede tip gekregen omtrent het overzetten van content.

Beste Wim L,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lisse.

Lucienne 10-04-2020

Top verkoper , kundig , geduldig , zeer goede uitleg , we kopen altijd bij bcc , hele goede
service , zeer klantvriendelijk . van mij krijgen ze een dikverdiende 10 !!

Beste Lucienne,

Bedankt voor jouw mooie review.

tevreden klant 10-04-2020

zeer goede uitleg van het gekochte artiekel was niet meer voorradig in de winkel in denhelder werd een dag daarna op ons verzoek de dag er na thuis afgeleverd zonder exstra kosten zeer goede service.

Beste tevreden klant ,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Helder.

tevreden klant 10-04-2020

zeer goede uitleg over het artiekel harmen/ cardon citatetion multibeam 700 door de mede werker ron in de winkel in denhelder top geholpen

Beste tevreden klant,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Helder.

Massi 10-04-2020

BCC is altijd de beste winkel van Nederland geweest en naar mijn mening nog steeds de nummer 1. Goede service vanaf de winkel tot aan mijn huis. Niet alleen deskundige medewerkers in de winkel, maar ook tijdens de installatie thuis.

Beste Massi,

Bedankt voor jouw review.
Wat leuk te lezen dat we jouw favoriete winkel zijn!

Toon 10-04-2020

In de winkel was de medewerker uiterst vriendelijk en adviserend over de Amerikaanse koelkast die we daarom ook gekocht hebben.
Bij levering van de koelkast moet ik constateren dat er niet.echt zachtjes mee omgegaan werd.
Deze paste niet door de deur van de hal naar de huiskamer vanwege de kartonnen verpakking.
Daarom moest de koelkast weer naar buiten om de oude koelkast eruit te rijden. Vervolgens hebben ze weer de nieuwe in het halletje gezet en zijn vertrokken. Dit is de procedure volgens de medewerkers, die wel zeer vriendelijk waren. Zelf hebben we de koelkast uitgepakt en aangesloten, en hopen er nog vele jaren plezier van te hebben.

Beste Toon,

Bedankt voor jouw review en feedback.
Veel plezier met de Amerikaan!

Isabel 10-04-2020

Top winkel met vriendelijk personeel!
Je krijgt hier goede en eerlijke service, op iedere vraag weet het deskundige personeel antwoord.

Beste Isabel,

b.m. ten hove 10-04-2020

personeel is geduldig en legt het goed uit hoe het artikel dat je koopt werkt.
De service is goed. Ook als je het artikel wilt terugbrengen of omruilen.
De prijs kan je van op aan.
Mijn ervaring is dat er vaak ook nog iets aan de prijs te doen is.
Zeker een aanrader vergeleken met andere grote shops.

Beste b.m. ten hove,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers en de services.

Sander J. 10-04-2020

Ik had een Samsung koelvriescombinatie besteld bij BCC en werd keurig begeleid met diverse mails. Bevestiging, betaling, aflevering etc.
Alles klopte, de afleverings mail met tijdstip, ook de aflevering zelf was correct.
De chauffeur belde een half uur voor aankomst.
Keurig op tijd en efficiënt.
Kortom zeer tevreden over de gang van zaken!

Beste Sander J.,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar wens is verlopen.

Wouter 10-04-2020

Overzichtelijke webshop, bestellen ging soepel en vervolgens vlot geleverd. Tevens tevreden over geleverd product

Beste Wouter,