Abbas 20-04-2020

Top winkel en top service!! alles confirm afspraak duidelijke berichtgeving email en natuurlijk de snelle levering 👌👌💯

Beste Abbas,

Louise 20-04-2020

Bij BCC wordt je deskundig geholpen. Ze hebben een ruime keus in hun assortiment.

Ik geef BCC een dikke 9 voor hun klantvriendelijkheid en communicatie naar de klant nadat er iets misging bij de levering van onze combi oven. Er werd ook nog eens keurig een passende oplossing voor gezorgd.
Daar kunnen andere winkels nog iets van leren!

Daarom kom ik graag bij BCC terug.

Beste Louise,

Chantal 20-04-2020

Zeer vriendelijke medewerkers in Arnhem Zuid. Goed geholpen bij de aanschaf van een wasmachine. Ook nog eens gebruikt gemaakt van de actie ivm vervanging. Gratis bezorging en aansluiten ivm actie. Dankzij verkoper en zijn goede hulp. Altijd welkom in Arnhem Zuid en ze hebben ook voldoende aandacht voor de klant. De winkel mag van mij wel op een beneden verdieping en iets groter. Deskundig en vriendelijk verkoopteam. Kom altijd weer bij BCC uit voor mijn aankoop. Ga zo door . Bedankt BCC Arnhem Zuid.

Beste Chantal,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem Zuid. Graag tot de volgende keer.

M. Kranendonk 20-04-2020

De shop is overzichtelijk en er is altijd voldoende personeel beschikbaar voor je. Daarnaast vind ik het personeel vriendelijk. Ik kwam voor een hoofdtelefoon en ik wist al precies welke. Toch wilde de medewerker voor de zekerheid even kijken welke aansluiting ik op mijn telefoon nodig had. Ik vond dit netjes.

Beste M. Kranendonk,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Vissers 20-04-2020

Oude tv kapot dus naar bcc werden goed geholpen hadden na advies tv op het oog
Na wat gezoek naar deze tv in magazijn
Kwam de verkoopster terug had de tv gevonden maar had ook nog een beter alternatief want ze had ook nog lopen zoeken in de nieuwe vracht stond een crystal uhd in de 8000 serie tussen nieuwste van het nieuwste dus en goedkoper dan onze eerste keuze dus een win win situatie

Beste Vissers,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met de TV.

William. 20-04-2020

Ten eerste heb ik contact gehad met de klantenservice die mijn vraag naar tevredenheid hebben beantwoord.
Ik heb vervolgens het geadviseerde product via internet besteld wat correct op de dag en tijd is aangeleverd.

Beste William.,

Wim Beeke 20-04-2020

BCC Goes is een heel erg aangename winkel om rustig rond te kijken en 't product te bekijken waar je in geïnteresseerd bent. De bediening is heel vriendelijk en deskundig. Ze nemen alle tijd voor je!
Fijne zaak, fijne mensen. Top!

Beste Wim Beeke,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Goes.

Sander 19-04-2020

De levering gaat geheel volgens planning. Ook 2 oude grote apparaten is geen enkel probleem om mee terug te geven. Super service!

Beste Sander,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar wens is verlopen!

Arno 19-04-2020

Prima geholpen door deskundige medewerker
De diverse opties werden uitgelegd en eerlijk advies gegeven

Beste Arno,

M van L. 19-04-2020

Snelle levering, dag later was onze iPad in huis. En heel prettig dat ik mijn vvv bonnen kon besteden in deze webshop.

Beste M van L.,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Dirk 19-04-2020

Ik had laat in de avond een bestelling gedaan. Het bestelproces verliep vlekkeloos en de bezorging de volgende dag was ook helemaal volgens plan. Tussentijds werd ik nog twee keer geïnformeerd over de bezorgtijd.

Beste Dirk,

Bas de Ridder 19-04-2020

Prima winkel, met zeer vriendelijk personeel.
Ik ben snel en accuraat geholpen, en ben met een lekker gevoel de winkel uitgelopen ....
En zeker geslaagd !!

Beste Bas de Ridder,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Margot 19-04-2020

Fijne winkel met kennis van zaken. De medewerkers weten waar ze het over hebben en adviseren naar gehoor van de klant.

Beste Margot,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

LDD 19-04-2020

In de winkel goed geholpen. Ondanks de Corona maatregelen werden we snel in de winkel toegelaten en van uitstekend advies voorzien. Klantgerichte aanpak en helemaal op de hoogte van de nieuwste zaken.

Beste LDD,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Ed 19-04-2020

op de site volledig assortiment te vinden, goede beschrijving van de producten en reviews. in de winkel vriendelijke en behulpzame verkopers, goed advies en snelle levering.

Beste Ed,

Bedankt voor jouw review over onze website en service.

PS 19-04-2020

Goede prijs, goede uitleg en je wordt niet naar een duurder product gepraat, super! Lekker, kostenloos voor de deur parkeren!
Samenwerking met Essent en dus korting is ook mooi meegenomen!

Beste PS,

anne 19-04-2020

Vriendelijk personeel, hulpvaardig, snelle bediening. En prettig in de buurt!

Beste anne,

Vin 19-04-2020

Snelle levering en houden je goed op de hoogte over de bestelling!
Jammer dat er steeds meer winkels van BCC uit het zicht verdwijnen.
Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Beste Vin,

Bedankt voor jouw review en graag tot een volgende keer.

Damiet 19-04-2020

Erg vriendelijke medewerker en zeer behulpzaam. Genoeg kennis om al mijn vragen te beantwoorden en tot een goede keuze te komen.

Beste Damiet,

Hans 19-04-2020

In eerste instantie was ik niet echt van plan om naar BCC te gaan, maar werd verrast door de gemoedelijke uitstraling en de rust waarmee ik werd geholpen. Niet opdringerig of op de loer achter een schap. Nee, eerst de vrijheid om zelf te kijken. Bij de uiteindelijke hulp, mij als klant de keuze gelaten wat te doen. Geen dwingend advies. Al met al mijn keuze gemaakt en ben blij met het resultaat van de aankoop. Chapeau BCC. Dankjewel!

Beste Hans,

Chloé 19-04-2020

goede begeleiding tijdens mijn aankoop, voldoende uitleg gekregen over de verschillende soorten wasmachines. goede prijs/kwaliteit verhouding. vriendelijke verkoper met verstand van zaken! mijn volgende aankoop is weer bij BCC.

Beste Chloé,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de aankoop.

Annie 19-04-2020

De winkel laagdrempelig (niet alleen online maar ook fysiek in de buurt),
Goede productprijzen: In mijn geval in de winkel onder de verschillende prijzen die gegeven worden bij verschillende webshops.
Snelle service
Variabel assortiment

Beste Annie,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en webshop.

RdW 19-04-2020

Was gisteren - 17 april - kort voor 18 uur in BCC filiaal in Zeist. Met nog 6 minuten te gaan alle drie benodigde artikelen snel bij elkaar gehaald en afgerekend. Inclusief zoektijd naar juist model koffiemachine. Goed werk BCC Zeist!

Beste RdW,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zeist.

R. Amrani 19-04-2020

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel met verstand van zaken. Dringen je niets op en geven je het beste advies zonder daarbij alleen naar hun eigen omzet te kijken. Service is perfect, ze zetten net dat extra stapje voor je!

Beste R. Amrani,

AnsTon 19-04-2020

Dienstbare opstelling personeel zeer hoogstaand.
Voortreffelijk hulp bij installatie problemen.
Aangekochte TV werkt na twee dagen zoals het hoort

Beste AnsTon,

Bedankt voor de review.

Gert 19-04-2020

Beste,

Vorige week zijn wij naar het filiaal in Utrecht geweest om een product te kopen. De verkoper heeft ons bijzonder goed geholpen, toch hebben we besloten om niet bij BCC te kopen, en hier ook nooit meer naar toe te gaan. De reden? Hoe BCC Utecht hun personeel behandeld.

Na de verkoop werd ons gevraagd of we een energiecheck wilde doen. Na 3x nee gezegd te hebben, waren wij er behoorlijk klaar mee. De beste man deed nog een poging en toen hebben wij duidelijk laten weten niet geen interesse te hebben. Opdat moment leek er iets bij de verkoper te breken en hij begon ons te vertellen dat hij dit verplicht moest vragen, en zelf afgerekend word als hij te weinig mensen bij de energiecheck krijgt. HIj vertelde ons dat hij van zijn manager al meerdere keren een fikse uitbrander (Boos) had gehad en ondanks dat hij het werk leuk vond een onprettige werksituatie had. Wij zijn hier zwaar van geschrokken. Hoe kan een bedrijf in deze tijd zo met zijn personeel omgaan.

In het verleden kwamen we vaker bij BCC maar nu nooit meer. Wij weigeren ons geld uit te geven aan een bedrijf dat zo met zijn personeel omgaat, wij gaan voortaan wel naar coolblue die zijn teminste vriendelijk tegen hun personeel.
Officiële reactie van BCC 20-04-2020

Beste Gert,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Zou je ons jouw telefoonnummer kunnen mailen naar reviews@bcc.nl zodat we contact met je kunnen opnemen?

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Peter 19-04-2020

Actie gezien en gelijk naar Bcc gereden, kreeg goede informatie en hulp, verkoper dacht goed mee!

Beste Peter,

Arian 19-04-2020

BCC is een prettige winkel, online en fysiek. Geen drammende verkoop en eerlijke (gegarandeerd de goedkoopste!) prijzen, daarbovenop een goede service en garantie maakt dat ik het liefste bij BCC koop

Beste Arian,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en webshop.

Joop Zappeij 19-04-2020

De winkel is heel goed, maar door de corona perikelen toch maar online besteld.
Keurig op tijd geleverd met nog een verrassingspakket in het vooruitzicht.
De bestelde Senseo Quadrante ziet er prima uit en zet meteen lekkere koffie.
De grote watertank maakt dat je het apparaat veel minder hoeft bij te vullen en alleen daardoor al niet meer kwijt wilt.
Nagenoeg geen nadruppelen waardoor het lekbakje niet gauw vol raakt.
Jammer dat we nu niets meer te bestellen hebben, maar wat in het BCC vat zit verzuurt niet.

Beste Joop Zappeij,

Geniet van de koffie.

Ed 19-04-2020

7 jaar geleden een Harman Kardon gekocht bij BCC. Gekozen voor 7 jaar garantie. Gaat mijn installatie (printplaat) juist nu kapot. Bon meegenomen, zonder morren volledige aankoopbedrag terug om te besteden. Nu Bose soundbar gekozen. Prachtig geluid! Prima adviezen en heel persoonlijke aandacht., ook in de Corona periode!!

Beste Ed,

BCC: prima keus 19-04-2020

vrijdag 's middags: correcte bediening en snelle afhandeling van mijn vraag (levering van DVD-speler met HDMI-aansluiting) door deze ter plekke te bestellen. De volgende dag 's ochtends werd hij bij mij thuis afgeleverd. Kan niet effectiever.

Beste,

Jacco 19-04-2020

Snelle levering ondanks corona, snel duidelijkheid over de levering en een goed product zoals omschreven. Alle specificaties en andere beschrijvingen duidelijk op hun website.

Beste Jacco,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Ger 19-04-2020

Super snelle service, chauffeurs welke komen leveren netjes en zeer
Vriendelijk. En uiteraard een super goed product

Beste Ger,

Bedankt voor jouw review over onze service en medewerkers.

Anthony 19-04-2020

Wij waren bij BCC (Barendrecht) geweest omdat we daar al jaren komen en het een hele fijne zaak is.
Heel overzichtelijk en klantgericht en vriendelijk personeel.
Er werd tevens aangeboden om mee te lopen naar de auto om het product in te laden.

Beste Anthony,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Elly Ham 19-04-2020

Zijn prima geholpen en alles op tijd geleverd, wel via de website de koelkast besteld

Beste Elly Ham,

RoosjeY 19-04-2020

Mijn dochter wilde graag de game waar ze lang op had gewacht. Het was net binnen in hun hoofdkantoor, nog niet in de winkel. De medewerker heeft het voor ons besteld meteen, en dag later werd het geleverd. De spel is al uitverkocht zag ik. We zijn super vriendelijk geholpen. Trouwens altijd!

Beste RoosjeY,

Bedankt voor jouw review over onze services.
We wensen jouw dochter veel plezier met gamen.

Reint Kram 19-04-2020

Prima service
Keurig personeel ,we zijn tevreden.met het plaatsen van de tv.
De tijd afspraak was keurig op tijd .

Beste Reint Kram,

Bert 19-04-2020

BCC Alkmaar, prettige winkel en deskundig personeel. Hielden in tijd van de corona goed rekening om je op gepaste afstand te helpen.

Beste Bert,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

Wim Machielse 19-04-2020

Bekwaam, vriendelijk en zeer behulpzaam en deskundig personeel. In het verleden wel eens elders gekocht dat erg tegen viel en daarom is BCC onze vaste leverancier gebleven.wim

Beste Wim Machielse,

Bedankt voor jouw review.
Wat leuk dat je tot een van onze vaste klanten behoort.

Igor 19-04-2020

Binnen 2 minuten dat ik binnenstond vroegen ze al of ze me konden helpen, top! Hebben veel kennis over de producten en zijn meedenkend in de beslissingen die je neemt, ze gaan niet meteen naar de duurdere producten voor hun eigen portemonnee. Heel vriendelijk geholpen en een uitgebreid assortiment.

Beste Igor,

Saskia 19-04-2020

Ontzettende goede service tv donderdagavond bestelt en de dag daarna kon ik al genieten van mijn nieuwe tv. Terwijl tijdens deze crisis bijna niets op tijd wordt geleverd bij BCC geen probleem binnen 24 uur bestellen en ontvangen. Top.👍👍👍

Beste Saskia,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met TV kijken.

Jacques 19-04-2020

Vlotte bediening door ter zake deskundig personeel. Vriendelijke klant benadering.

Beste Jacques,

Wim 18-04-2020

Goed adviezen gekregen, snelle en eenvoudige aankoop op de site, bezorging op moment dat was aangegeven (kon zelf een keuze maken uit verschillende data). Alles PRIMA, een echte aanrader

Beste Wim,

Hans Mol 18-04-2020

Een prima eerlijke webwinkel. Heel snel geleverd. En goede service. Ga zo door.

Beste Hans Mol,

Bedankt voor jouw review over onze webwinkel.

Tovada 18-04-2020

De website is makkelijk in gebruik en producten worden duidelijk gepresenteerd. De prijzen zijn concurrerend. Het artikel werd snel geleverd binnen 24 uur. een extra voordeel boven andere webshops in dezelfde categorie is dat je ook VVV bonnen kan inleveren.

Beste Tovada,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Willem Eckhardt 18-04-2020

super goed geholpen en de uitleg was duidelijk en ze nemen alle tijd voor je

Beste Willem Eckhardt,

Peter 18-04-2020

Helder en duidelijk de verschillende mogelijkheden besproken; ook aangegeven wat bij producten wellicht minder goede aspecten zijn. Zeer goed geholpen bij het keuzeproces.

Beste Peter,

Gonny mens 18-04-2020

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze hebben verstand van de producten die ik kocht.

Beste Gonny mens,

Martin 18-04-2020

Ik kom heel regelmatig bij de BCC, vanwege de prettige sfeer.
Het is een Top winkel met hele goede service en vertrouwde gezichten.
Vooral de kennis van de producten en het eerlijke advies
Heel gebruiksvriendelijk!! Medewerkers leggen goed uit hoe apparaten werken.
Hoeven er niet iemand anders bij te roepen om uitleg te geven.
Erg klantvriendelijk en geduldig.

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

minibon 18-04-2020

Absoluut prima service en goede prijs. Echt geleverd volgens belofte: voor middernacht besteld, de volgende dag in huis. Eigenlijk BCC zoals ik ze altijd al ken.

Beste minibon,

Bedankt voor jouw mooie review.