Simone 16-04-2020

Fijne winkel, goede hulp en advies. niet opdringerig, eerlijk.
De medewerksters zijn vriendelijk en behulpzaam
Officiële reactie van BCC 17-04-2020

Beste Simone,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

A.T.Gelmers-Schoolderman 16-04-2020

Zowel in de winkel ( Alkmaar ), als het melden van de levering op de e-mail, als het voor de levering bellen dat ze er in een korte tijd zullen zijn en het leveren zelf, zijn prima geregeld en heb ik zeer positief ervaren. Dit bij alle 4 de witwas machines die ik aangeschaft heb. Dank u wel hiervoor.
Officiële reactie van BCC 17-04-2020

Beste A.T. Gelmers-Schoolderman,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar en de services.

Harold 16-04-2020

Duidelijk, en snelle bestelprocedure. Het product werd binnen een dag geleverd. Vraag mbt chashback vakkundig beantwoord

Beste Harold,

jw 16-04-2020

goedemorgen, op 9-4-20 hebben wij een combimagnetron onnline gekocht, wij hebben aan gegeven dat de kapotte oven mee retour genomen zou worden voor recycling er werd gezegd vandaag besteld morgen in huis, helaas 10-4-20 een email dat hij op 11-4 geleverd ging worden.
kan gebeuren in deze crisis waar we ons in bevinden alle begrip voor , maar helaas op 11-4 een mail dat hij 14-4 bezorgd zou worden, afijn zaterdag middag naar de winkel een tweede gekocht daar we hem echt nodig hadden voor het paas weekend. dus op 14-4 werd hij aan geleverd maar helaas de oude werd niet retour genomen?? dus mag ik deze zelf afvoeren. wij hebben alle begrip voor de situatie waarin wij ons bevinden i.v.m. het corona maar vind het allemaal wel erg misleidend. ps. zaterdag gebeld met Bcc onze oven stond bij een Dhl punt daar kon hij gehaald worden toen wij het nummer belden kregen wij een hotelketen aan de lijn? al met al zullen wij niet snel meer iets kopen bij Bcc.

Beste.........

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Beste jw,

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Harry 16-04-2020

Snelle en correcte levering.
Heb op de dag van de bestelling nog gebeld met de klantenservice van BCC.
De dame welke ik aan de lijn had was niet al te vriendelijk. Jammer.

Beste Harry,

Bedankt voor jouw review.
Wat vervelend dat jouw ervaring met de klantenservice niet zo goed is. Excuses hiervoor. Heb je jouw ordernummer voor ons?

JJ 15-04-2020

Wasdroger besteld en 2 dagen later laten bezorgen. In de ochtend al een tijdvak per sms gekregen. Erg handig. Toen 10 min van tevoren gebeld. Netjes boven gezet en oude mee terug. Erg vriendelijke mannen. Zeker een aanrader!

Beste JJ,

Stan Verbraak 15-04-2020

Ik werd snel en vakkundig geholpen, en vond alles wat ik zocht. Een volgende keer ga ik zeker eerst bij BCC kijken.

Beste Stan Verbraak,

Bedankt voor jouw review.
Graag tot een volgende keer!

Toos Vodegel 15-04-2020

Ik kreeg geld voor mijn verjaardag en ben gelijk naar BCC gegaan Nijmegen/ Duckenburg omdat ik met me 78 jaar graag een airfryer wilde hebben en heb ook gelijk een op advies verkoopster een goede gekocht. Wat ik heel fijn vond dat ze omdat het zo zware doos was in mijn auto gezet. Thuis gekomen uit geprobeerd en het ging meteen goed, heb uit het boekje meteen een Brounies gemaakt blz. 37 heerlijk wat ben ik hier mee vooruit gegaan, ik zou het iedereen aanraden. Bedankt!!!

Beste Toos Vodegel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen.
Wat leuk dat je al zo lekker met de airfryer aan de gang bent.
Nog van harte gefeliciteerd!

Robbert Caspers 15-04-2020

BCC een van de betere webshops. Snelle levering ook met de huidige corona tijd.

Beste Robbert Caspers,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Wilma Mewe 15-04-2020

Ik had een verkeerde aankoop gedaan door eigen dommigheid.Verpakking open gemaakt en ook gebruikt. Maar apparaat was niet wat ik verwachtte. Kon het zonder problemen omwisselen voor een apparaat welke wel aan mijn eisen voldeed. En daarom koop ik graag bij BCC fysiek in de winkel dan online, anders véél lastiger op te lossen.

Beste Wilma Mewe,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Vander Woestijn 15-04-2020

Allot of shopping for electronics and household goods with BCC lately cause I am stuck home. The website is easy enough to use, and they have the latest models at a good prices. No problems so far with any of my orders with very quick delivery. Good luck and stay safe and healthy these days.

Dear Vander Woestijn,

Thank you for your review about our website.
Stay healthy!

Kind regards,

Arthur 15-04-2020

Overzichtelijke shop, duidelijke uitleg van de producten. Prijs gelijk aan andere grote aanbieders. Ruim assortiment. Snelle dienstverlening en goede service.

Beste Arthur,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

Tim 15-04-2020

Als je elektronica zoekt waar dan ook voor bcc heeft het altijd meestal wel. Het is een ideale winkel ook als je aan medewerkers vraag om advies weten ze altijd wel een praatje bij de verschillen of het bepaalde apparaat, ook zijn de medewerkers heel aardig. Het retour op spullen gaat ook vlekkeloos als je de online bon hebt of de bon op papier het is zeker de beste winkel in geval van electronic neem maar is een kijkje

Beste Tim,

Bedankt voor jouw review en de prachtige aanbeveling over onze winkel.

WalSas 15-04-2020

Prima Scherpe prijs ten opzichte van de concurrentie en supersnel verzonden, zelfs in crisistijd.

Beste WalSas,

Dank voor de review.

PJ 15-04-2020

Volgens afspraak verzonden. Veel betaalmogelijkheden. Prima communicatie via email. Goed product.

Beste PJ,

Rolf Boogmans 15-04-2020

Gisteren een tablet besteld en vandaag al thuis bezorgd!! Fijn dat het zo lekker snel is gegaan.

Beste Rolf Boogmans,

Dankjewel voor jouw review.

D.A. de Kolf 15-04-2020

Snel, deskundig en vriendelijk geholpen ondanks de geldende beperkingen genomen door het corona drama

Beste D.A. de Kolf,

P. Martens 15-04-2020

Alles top geregeld van hulp in de winkel tot aan het afleveren van het product! Netjes met mail op de hoogte gehouden van iedere stap in de aankoop, gereed maken, en verzenden van het product. Keurig op de afgesproken tijd geleverd!
1 kritisch punt: ik krijg een mail met daarop het bericht : product geleverd, u heeft hiervoor getekend., dat is dus niet waar, en op de meegezonden afleverbon staat een krabbel die werkelijk door iedereen kan worden geproduceert, nog net geen kruisje. Dit kan dus echt niet! Voor de rest uiterst tevreden!

Beste P. Martens,

Bedankt voor jouw review en de feedback.
Het tekenen voor ontvangst is momenteel met het Corona virus een stuk lastiger dan normaal, dus we hebben het vermoeden dat het hiermee te maken heeft.

Wilma Sieben-Bruinsma 15-04-2020

Mijn printer was kapot dus er moest een nieuwe komen , Wat werd ik prachtig geholpen ! knap hoe deze man mij alles heeft uitgelegd wat de voor en nadelen waren en wat hij mij dus het beste adviseerde ! En als ik met de instalatie niet klaar kwam kon ik met mijn vragen ook bij hem terecht GEWOON SUPER

Beste Wilma Sieben-Bruinsma,

Bedankt voor jouw mooie review.

Ton Kemperman 15-04-2020

Wij zijn ondanks de corona geweldig en naar tevredenheid geslaagd, adequate service. Top.

Beste Ton Kemperman,

Bedankt voor jouw review.
Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Adulek 15-04-2020

Handig winkelen, leesbare website.
snelle levering, prijzen zijn voor iedereen beschikbaar.

Beste Adulek,

Bedankt voor jouw review over onze website.

K Meijer 15-04-2020

Snel en ook in deze tijd geïnstalleerd volgens rivm richtlijn. Was geen standaard aansluiting en toch hadden de jongens hun best gedaan om het geïnstalleerd te krijgen. Heel fijn!!!

Beste K Meijer,

Bedankt voor jouw review.
Ook met alle maatregelen i.v.m. het Corona virus, doen we er alles aan om de klant zo goed mogelijk te helpen.

Ad 15-04-2020

Was in de winkel geweest daar hadden ze het product niet meer, in de winkel hebben ze het voor mij besteld.
De volgende dag had ik het al in huis, zonder verzendkosten te betalen.

Dus ben zeer tevreden

Beste Ad,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Brigitta48 15-04-2020

Prettig winkelen op de website en winkel van BCC. Artikelen zijn voorzien van uitgebreide informatie. Leverdatum kun je zelf kiezen wat een voordeel is. Mijn 3 apparaten werden sneller geleverd dan ze gedacht hadden. Ben zeer tevreden over de snelle en goede aflevering in deze corona tijd. Door de ook goede ervaringen in het verleden heeft BCC mijn voorkeur voor inkopen

Beste Brigitta48,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en winkel.

Pluis 15-04-2020

Prima geholpen, over aankoop , over levering, goed geregeld allemaal, fijn!

Beste Pluis,

B de Rooij 15-04-2020

De keus was snel gemaakt, BCC doet als enige nog levering met installatie in huis.
Daarnaast was de prijs en het product precies wat we zochten en konden ze ook binnen 2 dagen leveren, wat wel zo prettig is in een gezien met twee kinderen.
Niets te klagen over de levering, service was goed, bezorgers vriendelijk en alle rommel meteen weer mee.

Beste B de Rooij,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Youri 15-04-2020

Top service via de telefoon en snelle afhandeling en bezorging van mijn nieuwe MacBook Air!

Beste Youri,

Vincent 15-04-2020

Fijne webshop, overzichtelijk. Ook een prettige winkel ruim assortiment. Goede service . Printer en wasmachine aangeschaft en beschadigingen in traphuis met levering van wasmachine zijn netjes terug betaald.

Beste Vincent,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en winkel.

B.Fonteine 15-04-2020

Per mail een bestelling geplaatst , met verzoek of het ook in deze vestiging geleverd kon worden, geen probleem. Kreeg netjes een mailtje dat ik mijn bestelling kon afhalen, ben snel en vriendelijk geholpen. fijn winkel.

Beste B.Fonteine,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Janet 15-04-2020

Mijn dochter wilde een nieuwe bluetooth box kopen dus we zijn bij BCC in Hengelo gaan kijken. Er zijn veel verschillende merken en soorten en ze wilde eigenlijk niet zo veel geld uitgeven maar we werden op de 'koopjeshoek' gewezen waar ze iets leuk voor een nog leukere prijs heeft gevonden.

Beste Janet,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hengelo.
We wensen jouw dochter veel plezier met haar nieuwe bluetooth box!

Lisa 14-04-2020

Erg vriendelijk geholpen bij het kopen van mijn oven. Er was een goede kennis van het product en de oven werd zelfs voor mij in de auto gezet door de medewerker!

Beste Lisa,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers en services.

Marjolein 14-04-2020

Op tijd geleverd. Had een mail gestuurd en keurig antwoord gekregen. Chromebook was goed verpakt voor verzending. Zoontje kan zijn schoolwerk doen.

Beste Marjolein,

Bedankt voor jouw review.
We wensen jouw zoontje succes met zijn schoolwerk!

Merl 14-04-2020

De winkel is overzichtelijk. Er is een ruime aanbod aan o.a. huishoudelijk/ kantoor apparatuur e.a. van diverse merken en prijzen. Het personeel is vriendelijk, geduldig en erg behulpzaam.

Wat mij opviel was dat de televisies, achter in de winkel zijn geplaatst.
Jammer, want het is zo mooi om bij binnenkomst beelden te bekijken op je droom tv.

Beste Merl,

Bedankt voor jouw review en feedback over onze winkel.

Michel 14-04-2020

Ik heb meer dan twee jaar geleden een vrij dure noise cancellation headphone gekocht, die na 2 jaar en drie maanden opeens kapot ging. Vanuit de fabrikant wilden ze niks voor me doen. BCC heeft me uitstekend geholpen. In de winkel werd het product ingenomen, en werd verteld wat de verwachte doorlooptijd was. Toen het langer bleek te duren kreeg ik daarover pro-actief een e-mail van BCC. Vandaag heb ik mijn product opgehaald. Omdat het product niet meer gemaakt kon worden kreeg ik een nieuwe. Echt een topservice, en daarom een welverdiende 10.

Beste Michel,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Robin 14-04-2020

Snelle service en scherpe prijzen! Product werd de volgende dag in goede staat geleverd.

Beste Robin,

Jos 14-04-2020

En zeer fijn en goed geholpen. Heb advies gevraagd en dit naar wens verkregen.

Beste Jos,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar wens is geweest!

Rianne 14-04-2020

ik vind de BCC een hele fijne winkel, want je wordt er snel geholpen en de spullen die je hebt besteld worden snel en in goede staat afgeleverd.

Beste Rianne,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

Jos 14-04-2020

Snel en effectief gewerkt in deze lastige tijden. Ik heb uiteraard nog geen kans gehad om de service te testen, het apparaat is nog geen week oud, maar ervaringen uit het verleden leert mij dat BCC ook op het gebied van ondersteuning en topper is.

Beste Jos,

Gerard Woutersen 14-04-2020

Omdat mijn BeBook het na 8 jaar begaf gingen wij op zoek naar een nieuwe. Wij zijn bij meerdere winkels geweest en bezochten ook webshops. Wij vonden de Kobo Libra H20 het beste bij ons passen. Bij BCC Zeist kregen wij de duidelijkste uitleg en hielp de medewerker ons met de installatie van de e-reader. Daar waren geen extra kosten aan verbonden.

Beste Gerard Woutersen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zeist.

An 14-04-2020

BCC is mijn favoriete (online)winkel voor electronica. Ik ben zeer tevreden over de indeling van de website en de eenvoudige zoekfuncties. Ook de winkels zijn fijn en de medewerkers deskundig en service gericht.
ik heb via de website een Samsung A20 gekocht in de kleur oranje. Zeer tevreden over de smart Phone, goede prijs/kwaliteit verhouding. Enige wat tegenviel was de kleur, deze is roze/oranje en niet oranje.

Beste An,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en webwinkel.

Goerge 14-04-2020

Thank you for nice Price and fast delivery! BCC is my favorite in the Netherlands.

Dear George,

Thank you for your review.
Happy to read we are your favorite!

Kind regards!

N.J. Peeters 14-04-2020

Via BCC de e-reader Kobo Libra h20 besteld. Het was voor mij erg fijn dat ik mijn VVV-bonnen via BCC in kon leveren, dit kon op de site van de concurrenten, zoals bol.com, namelijk niet. Daarnaast was het pakketje netjes op tijd en ervaar ik nu veel plezier van mijn e-reader. Zeker een aanrader!

Beste N.J. Peeters,

Veel leesplezier!

Anita 14-04-2020

Ik kocht een e reader voor een familielid dat om gezondheidsredenen niet meer zelf kan winkelen. In de winkel werden de corona regels strikt gehandhaafd en zoals altijd werd ik correct geholpen. De verkoper die mij hielp was uiterst vriendelijk. Ondanks de nare situatie waarin we verkeren heb ik iemand leesplezier kunnen bezorgen.

Beste Anita,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.
Wat lief dat je jouw familielid met een E-reader hebt blij gemaakt!

Jan 14-04-2020

Besteld via internet, volgende dag binnen.
Heb er ook meteen 2 jaar extra garantie bij genomen, dus nu 4 jaar garantie.

Beste Jan,

Basil 13-04-2020

Prima website, veel duidelijke informatie.
Ik was vergeten om aan te geven dat de machine aangesloten moest worden. Even gebeld en geregeld! Geen enkel probleem.

Beste Basil,

Bedankt voor jouw review over onze webste.

Hans P 13-04-2020

Ik kijk altijd goed rond voor ik een apparaat bestel voor mezelf of een vriendin maar kom dan als regel bij BCC uit. Vertrouwen speelt ook mee. De laatste keer was er wel een minpuntje. Ik mocht bij het bestellen aanklikken dat de oude printer zou worden meegenomen. De DHL-bezorger keek me verbaasd aan en weigerde. Ik kon hem weer mee naar boven nemen, samen met mijn nieuwe HP Envy 6232 (een heel mooi ding trouwens).

Beste Hans P,

Bedankt voor jouw review en feedback.
Vreemd dat de oude printer niet is meegenomen, dat had wel gemoeten. Excuses voor het ongemak.
We kunnen een ophaalopdracht voor je inplannen om de oude printer alsnog op te halen. Hiervoor kun je bellen met 020-3348888.

Marcel 13-04-2020

Al vaker bij een BCC winkel binnen geweest en wat gekocht, je wordt goed geholpen, ze zijn vriendelijk en geven goed advies.

Review 28 januari
Ik zocht een nieuwe receiver op internet. Ik zag hem bij verschillende winkels staan. Bij een concurrent stond deze voor een lagere prijs. Echter die wilde ik niet steunen vanwege zijn agressieve opkomst.
Ik dacht laten we kijken wat BCC kan doen met de prijs. Dus daar een bezoek gebracht en werd meteen geholpen. Na kort gesproken te hebben vertelde ik wat de prijs bij andere twee winkels waren. De winkel medewerker ging even kijken en ging akkoord met die prijs. De medewerker was vriendelijk, hij vroeg of ik verder wilde kijken of meteen wilde afrekenen.
Ik ben in meerdere BCC winkels geweest en ze zijn ze allemaal vriendelijk en hulpvaardig.
Daarom ben ik dan ook dik tevreden met BCC.

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over onze winkels!

Henk Bardelmeijer 13-04-2020

de man bij de balie heeft heel vriendelijk verteld dat het product momenteel niet in de winkel te krijgen was, maar wel online te bestellen was. hij gaf de belofte mee dat het product de volgende dag nog bezorgd zou worden. hij heeft zich aan zijn woord gehouden! de volgende dag stond het al voor de deur! Super bedankt!

Beste Henk Bardelmeijer,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerker.

Geert 13-04-2020

Alles is helemaal goed gegaan, netjes optijd bezorgd en een retour zend sticker erbij indien hij terug zou moeten. Ik ben tevreden

Beste Geert,

Geert 13-04-2020

Scherpe prijs, snel geleverd en zit een retour zend sticker bij voor het geval je niet tevreden bent.

Beste Geert,