Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gerard Woutersen 14-04-2020

Omdat mijn BeBook het na 8 jaar begaf gingen wij op zoek naar een nieuwe. Wij zijn bij meerdere winkels geweest en bezochten ook webshops. Wij vonden de Kobo Libra H20 het beste bij ons passen. Bij BCC Zeist kregen wij de duidelijkste uitleg en hielp de medewerker ons met de installatie van de e-reader. Daar waren geen extra kosten aan verbonden.

Beste Gerard Woutersen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zeist.

An 14-04-2020

BCC is mijn favoriete (online)winkel voor electronica. Ik ben zeer tevreden over de indeling van de website en de eenvoudige zoekfuncties. Ook de winkels zijn fijn en de medewerkers deskundig en service gericht.
ik heb via de website een Samsung A20 gekocht in de kleur oranje. Zeer tevreden over de smart Phone, goede prijs/kwaliteit verhouding. Enige wat tegenviel was de kleur, deze is roze/oranje en niet oranje.

Beste An,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en webwinkel.

Goerge 14-04-2020

Thank you for nice Price and fast delivery! BCC is my favorite in the Netherlands.

Dear George,

Thank you for your review.
Happy to read we are your favorite!

Kind regards!

N.J. Peeters 14-04-2020

Via BCC de e-reader Kobo Libra h20 besteld. Het was voor mij erg fijn dat ik mijn VVV-bonnen via BCC in kon leveren, dit kon op de site van de concurrenten, zoals bol.com, namelijk niet. Daarnaast was het pakketje netjes op tijd en ervaar ik nu veel plezier van mijn e-reader. Zeker een aanrader!

Beste N.J. Peeters,

Veel leesplezier!

Anita 14-04-2020

Ik kocht een e reader voor een familielid dat om gezondheidsredenen niet meer zelf kan winkelen. In de winkel werden de corona regels strikt gehandhaafd en zoals altijd werd ik correct geholpen. De verkoper die mij hielp was uiterst vriendelijk. Ondanks de nare situatie waarin we verkeren heb ik iemand leesplezier kunnen bezorgen.

Beste Anita,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.
Wat lief dat je jouw familielid met een E-reader hebt blij gemaakt!

Jan 14-04-2020

Besteld via internet, volgende dag binnen.
Heb er ook meteen 2 jaar extra garantie bij genomen, dus nu 4 jaar garantie.

Beste Jan,

Basil 13-04-2020

Prima website, veel duidelijke informatie.
Ik was vergeten om aan te geven dat de machine aangesloten moest worden. Even gebeld en geregeld! Geen enkel probleem.

Beste Basil,

Bedankt voor jouw review over onze webste.

Hans P 13-04-2020

Ik kijk altijd goed rond voor ik een apparaat bestel voor mezelf of een vriendin maar kom dan als regel bij BCC uit. Vertrouwen speelt ook mee. De laatste keer was er wel een minpuntje. Ik mocht bij het bestellen aanklikken dat de oude printer zou worden meegenomen. De DHL-bezorger keek me verbaasd aan en weigerde. Ik kon hem weer mee naar boven nemen, samen met mijn nieuwe HP Envy 6232 (een heel mooi ding trouwens).

Beste Hans P,

Bedankt voor jouw review en feedback.
Vreemd dat de oude printer niet is meegenomen, dat had wel gemoeten. Excuses voor het ongemak.
We kunnen een ophaalopdracht voor je inplannen om de oude printer alsnog op te halen. Hiervoor kun je bellen met 020-3348888.

Marcel 13-04-2020

Al vaker bij een BCC winkel binnen geweest en wat gekocht, je wordt goed geholpen, ze zijn vriendelijk en geven goed advies.

Review 28 januari
Ik zocht een nieuwe receiver op internet. Ik zag hem bij verschillende winkels staan. Bij een concurrent stond deze voor een lagere prijs. Echter die wilde ik niet steunen vanwege zijn agressieve opkomst.
Ik dacht laten we kijken wat BCC kan doen met de prijs. Dus daar een bezoek gebracht en werd meteen geholpen. Na kort gesproken te hebben vertelde ik wat de prijs bij andere twee winkels waren. De winkel medewerker ging even kijken en ging akkoord met die prijs. De medewerker was vriendelijk, hij vroeg of ik verder wilde kijken of meteen wilde afrekenen.
Ik ben in meerdere BCC winkels geweest en ze zijn ze allemaal vriendelijk en hulpvaardig.
Daarom ben ik dan ook dik tevreden met BCC.

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over onze winkels!

Henk Bardelmeijer 13-04-2020

de man bij de balie heeft heel vriendelijk verteld dat het product momenteel niet in de winkel te krijgen was, maar wel online te bestellen was. hij gaf de belofte mee dat het product de volgende dag nog bezorgd zou worden. hij heeft zich aan zijn woord gehouden! de volgende dag stond het al voor de deur! Super bedankt!

Beste Henk Bardelmeijer,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerker.

Geert 13-04-2020

Alles is helemaal goed gegaan, netjes optijd bezorgd en een retour zend sticker erbij indien hij terug zou moeten. Ik ben tevreden

Beste Geert,

Geert 13-04-2020

Scherpe prijs, snel geleverd en zit een retour zend sticker bij voor het geval je niet tevreden bent.

Beste Geert,

Charles V. 13-04-2020

Wij kopen al jaren tot volle tevredenheid bij BCC. Normaal gesproken in de winkel, maar nu vanwege de huidige bijzondere omstandigheden voor de webshop gekozen. Zeer helder, overzichtelijk en goede voorraad.
Makkelijk bestellen en razend snel de volgende dag in huis. Hulde!

Beste Charles V.,

Bedankt voor jouw review en dat je al jaren klant bij ons bent.
Fijn dat aankopen via de webshop ook is bevallen!

Monique 13-04-2020

Grote winkel. Volfoende en gratis parkeergelegenheid bij de winkel. Ruime keus. Indien niet op voorraad wordt ter plekke voor je besteld. Vriendelijk personeel wat ook verstand van zaken heeft. Goed advies. Goede prijs. Ga zeker vaker terug.

Beste Monique,

Bert Kruijer 13-04-2020

duidelijke uitleg goede levering en op tijd ben er blij mee ook de verpakking zit er goed uit

Beste Bert Kruijer,

Alf 13-04-2020

Duidelijke Webshop. Ruime keus voor goede prijzen. Snelle en vriendelijke levering van producten.

Beste Alf,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

K. van der Greft 13-04-2020

Eerst kontakt gehad met de klantenservice. Zeer prettig en vriendelijk.
Levering door DHL volgende dag!
Ondanks Corona maatregelen prima en snel op orde!

Beste K. van der Greft,

S.Roelofs 13-04-2020

Prima hier te bestellen online, bij een dag vertraging krijg je ruim op tijd bericht.
Apparaat was keurig verpakt en de bezorger nam ook mijn oude apparaat mee ter recycling.
Hele fijne service!! Ik ga genieten van mijn kopjes koffie met mijn nieuwe nespresso!

Beste S.Roelofs,

Geniet van de koffie!

ADGAM 13-04-2020

Zowel in de winkel als op de website fijn winkelen. Je wordt vriendelijk en geduldig geholpen en zo nodig goed geïnformeerd

Beste ADGAM,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en website.

Jim1949 13-04-2020

Ik ben al jaren klant bij BCC Bergen op Zoom. Al mijn grote en kleine aankopen koop ik in deze winkel. Het personeel is vriendelijk en heel behulpzaam. Ze weten ook je vragen te beantwoorden over de uitleg van een artikel, die je wilt kopen. Al met al een fijne winkel om je aankopen te doen.

Jim1949

Beste Jim1949,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal en medewerkers in Bergen op Zoom.
Graag weer tot een volgende keer!

Nelleke 13-04-2020

Ik vind de site heel duidelijk en het is leuk om op de website de producten te bekijken. De levering is goed en heb goede ervaring met het bestellen van producten bij de BCC.

Beste Nelleke,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Mark 13-04-2020

Vriendelijk en snel geholpen.
Levering verliep soepel en was ook binnen 2 dagen, de volgende dag was ook mogelijk om te leveren alleen kwam dat ons niet goed uit.

Beste Mark,

Ronald 13-04-2020

Een geluidssysteem van Harman Kardon aangeschaft. De service vóór de aanschaf was uitstekend! We hebben verschillende geluidssystemen vergeleken en hierbij een goede uitleg gekregen over de diverse producten.

Beste Ronald,

Bedankt voor jouw review over onze services.

bosch koelkast 12-04-2020

super snelle levering het paas weekend voor de deur corona die alles ontregeld.
BCC heeft ons niet in de steek gelaten maar snel geholpen we zijn blij met de aankoop van de bosch koelkast die we acuut nodig hadden, op tijd bezorgt tot in de keuken.

Beste,

Bedankt voor de review.

Thime Poll 12-04-2020

Ik heb mijn koptelefoon Bij BCC besteld omdat ze bij BCC de laagste prijs hadden en BCC betrouwbaar was. Ik ben erg blij met het product dat ik heb ontvangen , het werkte goed.

Beste Thime Poll,

leon 12-04-2020

BCC heeft goed personeel in de winkel (ik kom af en toe in Lisse en Haarlem Schalkwijk) niet opdringerig zoals in andere media zaken... en wanneer ik dan toch besluit via internet te bestellen dan kijk ik eerst op bcc.nl "off line" en "online" bij BCC gaan prima samen!

Beste leon,

Bedankt voor jouw review over onze winkels en website.

alvin 12-04-2020

ik vond het al erg goed toen de nintendo switch in voorraad was want ze waren overal uitverkocht en ze waren niet duurder geworden net zoals andere winkels. ik gaf het een 9/10 omdat ik het 1 dag later dan normaal kreeg maar dat kwam door een storing en daar kunnen ze denk ik niks aandoen. het werd heel snel op die dag bezorgd en goed contactloos. ik ben erg blij met de producten die ik had besteld.

Beste alvin,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de Nintendo switch!

W 12-04-2020

Aankoop gedaan bij de winkel in Terneuzen. Vriendelijk personeel, correct, levering kon al snel plaatsvinden. Ook de leveranciers gewoon netjes en op tijd. Kortom, top.

Beste W,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Terneuzen.

Ans Brummelhuis 12-04-2020

Ondanks de corona werd ik op ruime afstand van 1,5 meter goed geadviseerd/ geholpen Verder konden wij evt. meedoen aan overschakelen van Energiemaatschappij en kregen een cadeaubon dat in deze tijd van minder inkomsten goed van pas komt

Beste Ans Brummelhuis,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

Othman 12-04-2020

Eerlijke prijzen en goede service. Levering werd wat later, maar kreeg netjes een sms van BCC om mij op de hoogte te houden.

Beste Othman,

Esther 12-04-2020

Duidelijke uitleg op de website, snelle levering en de tablet was gemakkelijk te installeren!

Beste Esther,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Giel Kuhles 12-04-2020

Kundig personeel en een grote sortering in een mooie zaak, waar je met plezier iets uitzoekt en waar je met kennis en geduld word geholpen.

Beste Giel Kuhles,

Karine 12-04-2020

Zowel in de winkels als op de site goede productinformatie. Prijs - kwaliteit ook goed!

Beste Karine,

Bedankt voor jouw review over onze winkels en website.

juul 12-04-2020

Ik ben vandag, in Coronatijd , indewinkel geweest en ben werkelijk super geholpen. Daar waar ik in eerste instantie kwam om me te laten informeren heb ik ter plekke besloten om tot aankoop ver te gaan, Verkoper Devon heeft met veel geduld, getuigend van kennis van zaken, eerlijk advies gegeven: dánk !

Beste juul,

Fred 12-04-2020

Op zaterdag een tondeuse besteld en betaald bij BCC online. bevestiging ontvangen en leverdatum. op zondag middag/avond een mailtje ontvangen dat artikel niet geleverd kan worden of ik contact wil op nemen met costumere service van BCC. maandag om 09.00 uur gebeld blijkt het artikel niet leverbaar net als alle andere tondeuses. afgesproken dat bestelling geannuleerd kan worden mede door dat men niet wist wanneer dit artikel weer voorradig was. het geld zal binnen 10 dagen terug gestort worden. dus bij een andere zaak een tondeuse gekocht die de volgende dag geleverd werd. Dinsdag avond kreeg ik een bericht van DHL dat er een pakket er van BCC geleverd zou worden. en tot mijn grote verbazing werd er op woensdag een tondeuse geleverd. weer bellen met BCC "ja sorry hoor maar annulering is niet door gekomen" . wat een communicatie.
Officiële reactie van BCC 14-04-2020

Beste Fred,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Jeffrey 12-04-2020

Bij de BCC wezen winkelen tijdens deze Corona dagen. Ik werd zeer vriendelijk geholpen en doordat ik twee producten kocht werd er ook nog iets met de prijs gedaan wat ik echt service vind.

Beste Jeffrey,

Peter 12-04-2020

Erg veel keuze, deskundig en zeer vriendelijk. Koop al m'n spullen daar. Kom er al jaren. :-)

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review en bedankt dat je tot een van onze vaste klanten behoort!
Graag tot een volgende keer!

Pete 12-04-2020

Goed en vriendelijk geholpen. Advies en mogelijkheden product kan beter. Moest product ruilen.

Beste Pete,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Tom 12-04-2020

Snel geholpen en geen overbodige spullen aan gesmeerd. Goede service en verzekering.

Beste Tom,

eline 12-04-2020

Makkelijke website en de levering zoals beloofd de volgende dag. Ondanks dat alles nu vertraging heeft door de situatie waar we nu inzitten ging dit dus echt supersnel en kunnen wij fijn genieten van ons kado voor ons 25 jarig huwelijk wat we niet hebben kunnen vieren.
En genieten doen we van deze heerlijke van de Philips lattego!

Beste elina,

Bedankt voor jouw review.
Van harte gefeliciteerd met jullie 25-jarig huwelijk!

Liam 12-04-2020

Levering was dag later dan gepland, maar goed afgeleverd met 2 meter afstand en in goede staat. Prijs van product was laagst vindbaar op internet.

Beste Liam,

Wilma 12-04-2020

BCC is favoriet voor mij. Snelle service, vriendelijke en correcte bejegening.

Beste Wilma ,

Bedankt voor jouw review.
Wat leuk dat we tot jouw favorieten behoren!

Ronald 12-04-2020

het product spreekt mij aan en de altijd goede service van bcc hebben mij doen besluiten te kiezen voor bcc

Beste Ronald,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Martijn 12-04-2020

Goeie prijs en heel snelle levering. Ondanks de corona drukte, was het toch mogelijk om nog een dag later het product te leveren. Erg netjes van ze.

Beste Martijn,

Carla 12-04-2020

Ik zocht een smart tv van rond de 300 €.
Bij BCC the Wall erg goed geholpen door meneer X.
Ik had een merk gekozen maar kreeg het advies een ander merk te nemen ivm betere software voor SMART.
Ik ben 64, redelijk handig maar was bang dat ik hem thuis niet werkend kreeg.
Door de Covid19 kon er geen installateur komen.
Stap voor stap heeft meneer X het menu uitgelegd.
Ik kon eventueel de klantenservice bellen als ik er niet uit zou komen
Eenmaal thuis was het nog wel een puzzel maar het is gelukt.
Ik koop vaker bij BCC en ben eigenlijk altijd tevreden!!
Carla

Beste Carla,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal The Wall.
Fijn dat het gelukt is met de installatie!

Trienke Bijlsma-Veenstra 12-04-2020

Zeer tevreden over de snelle levering aan huis. Ook zeer tevreden over de bezorgers, alles netjes aangesloten en opgeruimd en zeer vriendelijk. Helemaal top

Beste Trienke Bijlsma-Veenstra,

Dankjewel voor jouw review.

Ron 12-04-2020

Nette communicatie via sms dat het pakketje een dag later bezorgd wordt. Verder blij met de aankoop

Beste Ron,

amalia 12-04-2020

In het verleden hadden wij al goede ervaringen met BCC. Tijdens de coronacrisis was dat niet minder. Ondanks alle restricties werd de wasmachine snel geleverd én aangesloten. Dat doen heel wat andere bedrijven niet.

Beste amalia,

Bedankt voor jouw review.Ook in deze Corona crisis proberen we de klant te blijven helpen waar dat mogelijk is en de situatie het toelaat.

Els 12-04-2020

Prima en duidelijk .
Goed artikel
Prima levering
Ben hartstikke blij met mijn elektrische tandenborstel

Beste Els,

Dankjewel voor jouw review.

Villa 12-04-2020

Super goed geholpen van a tot z door zeer vriendelijke medewerker. Hele duidelijke uitleg en goede service. Apparaat besteld en de volgende dag al binnen.

Beste Villa,