Kade 18-04-2020

Eergisteren online Haier koelkast besteld bij bcc. Op site stond duidelijk xx op voorraad en op bestelbon staat duidelijk dat koelkast op vrijdag 17 april bezorgd zou worden. Tot nu toe geen enkele persoonlijke update van bcc gekregen dat koelkast pas over 3 weken geleverd gaat worden. Moest zelf erachteraan gaan via hun whatsapp kanaal.
We hebben deze koelkast speciaal gekocht bij bcc omdat het op tijd binnen zou zijn voor de vastenmaand die volgende week gaat starten. Nu hebben we een te kleine koelkast en helemaal geen vrieskast om onze gerechten te bewaren voor komende weken 🙁. En bewaren is belangrijk in deze corona crisis waarin we weinig naar buiten mogen.

Beste Kade,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Raymond van Kerkwijk 18-04-2020

Keurige aflevering door 2 mannen van mijn combimagnetron. Netjes uitgepakt, snelle levering!

Beste Raymond van Kerkwijk,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier van de magnetron

Rico haagsbloed Beusekamp 18-04-2020

BCC gekozen omdat het vertrouwd is, zelfs mijn ouders kwamen er al, leuke shop en zeer goed geholpen, post keurig op tijd bezorgt aan de deur nog wel, mijn volgende Bestelling ga ik dus weer hier doen !!!

Beste Rico haagsbloed Beusekamp,

Bedankt voor jouw review.
Wat leuk dat jij en jouw ouders al zo lang bij BCC komen! Graag tot een volgende keer!

knabbeltje 18-04-2020

heel duidelijk niet duur super gewoon gauw besteld gode produkt omschrijving en de mensen die het brachten vsn tevoren netjes gebeld vriendelijk behulpzaam in deze tyd ik beveel bcc oss ZEEER ZEKER AAN GEEOON SUPER ZAAK

Beste knabbeltje,

Bedankt voor jouw review over en aanbeveling van ons filiaal in Oss.

Fred 17-04-2020

Groot assortiment, vriendelijke en behulpzame medewerkers en afspraken worden nagekomen.

Beste Fred,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Casper 17-04-2020

Snel en prima levering komt afspraak na ook in deze drukke corona tijd chapeau

Beste Casper,

Bedankt voor jouw review.
Ook met Corona maatregelen doen we ons best om alles naar tevredenheid van de klant te leveren en af te handelen.

Fam Breukel 17-04-2020

We weten dat we goed geholpen worden bij BCC en daarom zijn we weer naar BCC toe gegaan. We worden daar altijd goed geholpen en uitgebreide informatie met extra service als een heelijk kopje koffie toen we even op de meneer van essent moesten wachten. Tevens van andere verkopers goede informatie gekregen over een iXpand flash drive. Al met al heel tevreden, ook de aflevering was keurig en de machine werdt binnen gezet door één persoon, subliem!

Beste Fam Breukel,

Bedankt voor jullie review over onze winkel.
Graag weer tot een volgende keer.

Ria 17-04-2020

Een van de weinige zaken, met personeel dat weet waar ze over praten, goede uitleg

Beste Ria,

Maikel 17-04-2020

Ben niet zo van het opwaarderen van een bedrijf, maar vind dat BCC goed werk heeft geleverd.

Beste Maikel,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar wens is geweest!

Colinda 17-04-2020

We werden goed geholpen en prijs werd zonder zeuren direct aangepast toen bleek dat de concurrent €10 goedkoper was!

Beste Colinda,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Lourien Smallegange 17-04-2020

Goed geholpen ook in een tijd van corona.
Product snel gevonden.
Duidelijk aangegeven dat er ook nog onderdelen bij kunnen horen.

Beste Lourien Smallegange,

Ine 17-04-2020

Ik had al goede ervaringen met BCC en ben daarom opnieuw naar deze winkel gegaan. Ook deze keer ben ik bijzonder goed geholpen. De medewerkers hebben uitstekende productkennis, nemen de tijd, geven goede en volledige informatie en zijn zeer klantgericht. BCC is ook een prettige winkel om in te verblijven.

Beste ine,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, medewerkers en services.

Carla 17-04-2020

Ik wil deze winkel aanbevelen door hun lever snelheid , wat ze zeggen doen ze ook en een nette service. Denken mee ze zijn vriendelijk en niet te vergeten de regels volgen zij na bij corona.

Beste Carla,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Sjors 17-04-2020

Aangekocht vanwege Just Dance maar licht teleurgesteld. Had een betere video kwaliteit verwacht waarbij de camera gebruikers beter zou herkennen, soms werkt hij prettig maar soms valt de herkenning galwegen weg of herkent hij een bank als bewegend object. Er valt weinig in te stellen en ook het aantal games of apps beschikbaar is matig, ik hoopte als alternatief te kunnen videochatten maar hier schijnt niks beschikbaar voor te zijn helaas :(

Beste Sjors,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Özlem 17-04-2020

Ben heel tevreden over BCC. Zelf ben ik lid van Consumentenbond en als ik iets kopen moet kijk ik waar ik voor het laagste prijs kan kopen. Dat is wel 10 van de 10 keer bij BCC.
Het personeel is heel vriendelijk, deskundig en hulpzaam.
Mevr xxxx
Tilburg

Beste Özlem,

Bedankt voor jouw review.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Anneke Hendtiksen 17-04-2020

Vriendelijk personeel, klantgericht, goede service, snelle aflevering, goede prijs/kwaliteitverhouding.

Beste Anneke Hendtiksen,

Martijn 17-04-2020

Ontzettend goed geholpen en een eerlijk antwoord gekregen. Wordt met je meegedacht over je wensen. Ze hadden me een product van €140,- meer kunnen verkopen, maar met het product wat ik nu heb, is het ook goed en werkt alles perfect!! Dankjewel voor het goed adviseren!

Beste Martijn,

H. Willen 17-04-2020

Kort bij huis, gratis parkeren, duidelijke uitleg en prima service ook als het product niet op voorraad is in de winkel !

Beste H. Willen,

Bedankt voor jouw review onze winkel en services.

Piet 1935 17-04-2020

Ik koop hier al jaren en ben er altijk uitstekend geholpen,ze denken met je mee en nemen alle tijd voor je,.

Beste Piet 1935,

Bedankt voor jouw review.
Wat leuk dat je ons al jaren weet te vinden! We begroten je graag weer.

Carlo 17-04-2020

Helaas geen vestiging in mijn woonplaats. Maar website is duidelijk en overzichtelijk. Snelle levering? Keurig op de hoogte gehouden over de bestelling en levering. Aanrader!

Beste Carlo,

Bedankt voor jouw review over onze website.

LorDHarA 17-04-2020

Prima.. supersnel geleverd, duidelijk en goede prijzen! Groot assortiment. Makkelijk retour.

Beste LorDHarA,

Dankjewel voor jouw review.

EH 17-04-2020

Prijs van Sonos aangepast op huidige actie, snelle en vlotte service zoals altijd, Ga zo door.

Beste EH,

C Klompenhouwer 17-04-2020

Netjes geholpen, met inachtneming van de voorzorgsmaatregelen, keurig op afstand en toch vriendelijk en snel!

Beste C Klompenhouwer,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar wens is verlopen.

Huub 17-04-2020

Duidelijke omschrijving op de site met daarbij goed bruikbare informatie.
Dit laat niets te wensen over en uiteraard ook geen vragen. Gewoon erg duidelijk.
Zelfs in deze moeilijke tijd wordt alles netjes, snel en correct afgehandeld.
Chapeau voor de bezorging en installatie.
Goed personeel, snel en erg vriendelijk.

Beste Huub,

Bedankt voor jouw review over onze website en services.

Kamal 17-04-2020

Ik ben vaste klant bij BCC vanwege hun service en lage prijzen. Website is overzichtelijk en duidelijk. Net weer een grote bestelling gedaan laat in de avond en de volgende keurig op tijd bezorgd! Top service!

Beste Kamal,

Bedankt voor jouw review.
Wat leuk dat je een van onze vaste klanten bent, graag tot een volgende keer.

Jos 17-04-2020

De verkoopster Marlou heeft ons uitstekend en tot in detail uitleg en advies gegeven bij de aankoop van een Dyson stofzuiger. Samen met en op basis van haar heel goede uitleg en advies gekozen voor de Dyson V10 absolute.
Mijn volgende aankoop wordt weer BCC.

Beste Jos,

Bedankt voor jouw review over onze collega Marlou.
Veel plezier met stofzuigen en graag tot een volgende keer!

Joost Helsen 17-04-2020

Prima sortering en de bediening is ook goed ; vriendelijk en deskundig ; je wordt goed geholpen.
Deze winkel is bovendien dicht bij huis wat een voordeel is.

Beste Joost Helsen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

R.M.M Kieboom 17-04-2020

Goede ervaring bij eerdere aankopen. Goede vriendelijke profesionele behandeling.

Beste R.M.M. Kieboom,

Bedankt voor jouw review.
Graag tot een volgende keer!

Enzo 17-04-2020

Snelle en persoonlijke hulp. Vanwege het covid-19 virus zijn er voldoende maatregelen getroffen in de winkels, en het personeel is vriendelijk

Beste Enzo,

koffie zetter inventum 17-04-2020

duidelijk !! simpel !! en makkelijk!! plus snelle levering en gratis bezorging! in een woord heel goedt!!

Beste,

Remco 17-04-2020

Ik was nog aan het twijfelen tussen meerdere tablet, maar dankzij de uitstekende hulp van de medewerker de juiste tablet gekozen. Hele fijne service en betaalbaar

Beste Remco,

Marloes 17-04-2020

Via de chat heel goed geholpen met het bestellen van een nieuwe wasmachine. Her gesprek verliep vlot en netjes.
Ook de bezorging was vlot en kundig.

Beste Marloes,

Bedankt voor jouw review over onze chatservice en bezorging.

Arie Rolloos 17-04-2020

Vandaag op zoek naar draadloze oordopjes. In Beneden Leeuwen bij BCC werd ik uitstekend voorgelicht over de verschillen tussen de merken. Uiteindelijk gekozen voor BOSE. Vanavond de zaak geïnstalleerd. Heerlijk geluid!

Beste Arie Rolloos,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beneden Leeuwen.

Gerard Schuurbiers 17-04-2020

Koop graag bij BCC. Zowel in de winkel als op de webshop altijd goed geregeld en in de winkel ( Roosendaal ) vriendelijk te woord gestaan en deskundig geholpen.

Beste Gerard Schuurbiers,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal.

Juan 17-04-2020

Nu bijna een week geleden een onderbouw koelkast gekocht, zeer duidelijke beschrijving van het product. Snelle levering (volgende dag) in deze corona tijd. Oude koelkast kosteloos meegenomen. Krijg van te voren een bericht / telefoontje dat ze over 10 minuten voor je deur staan.

Beste Juan,

r.visser 17-04-2020

BBC heeft een breed assortiment. Bcc leverd snel en correct. Bcc heeft een pretiige website en is niet moeilijk om een artikel te bestellen. Van tevoren krijg je duidelijke info over de levering van het product. BCC is betaalbaar .

Beste r.visser,

Bedankt voor jouw review over onze website en services.

Jelmer 17-04-2020

Advies gehad van iemand om naar BBC te gaan ivm met klantvriendelijkheid en technische kennis. Zeer goed bevallen, ik ben geholpen zo ik dacht geholpen te worden. Netjes beleefd en eerlijk over merken en prijs/kwaliteit verhouding.

Beste Jelmer,

Bedankt voor jouw review over onze services.
Fijn dat alles naar wens is gegaan.

Bryan 17-04-2020

Een droger van AEG bij BCC besteld. Deze is helemaal naar verwachting en bovendien ook snel en correct geleverd! De communicatie over de levering was ook heel duidelijk, zodat we daar rekening mee konden houden. En dat allemaal in deze bijzondere tijden. Complimenten BCC!

Beste Bryan,

Bedankt voor jouw review en de complimenten.
Ook nu, met alle maatregelen door het Corona virus, staat klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel.

Remco 17-04-2020

Producten in de webshop zijn duidelijk en logisch gesorteerd. Betaling via IDEAL verliep zoals altijd soepel en eenvoudig. Kortom, een gebruiksvriendelijke website met concurrende prijzen. Na het afronden van de bestelling wordt je erg goed via de mail op de hoogte gehouden van het actuele bestelproces. Mijn bestelling werd de volgende dag keurig netjes afgeleverd. Super tevreden en zou het een ieder aanbevelen.

Beste Remco,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en services.

Wouter 17-04-2020

Voor de aankoop van een nieuwe stofzuiger ben ik eerst internet gaan raadplegen. Het werd echt tijd voor een goed ding, de goedkope rommel was ik zat. En telkens als ik een nieuw apparaat ga kopen kom ik via internet en verschillende electronica winkels, toch bij BCC terecht. En waarom... de service is goed, de informatie klopt en de prijs is in orde. Zo ook nu weer. Nu heb ik een kwalitatief goede stofzuiger tegen een redelijke prijs.

Beste Wouter,

Anwie 17-04-2020

Wasmachine gekocht in de winkel. Heel goed geholpen en aflevering was goed geregeld.

Beste Anwie,

ronald 17-04-2020

online stofzuiger nr opgezocht 1 op voorraad en inderdaad klopte ,werd gelijk gehaald door medewerker , Proline zuigt inderdaad geweldig .

Beste ronald,

ivo 17-04-2020

Ik heb een Airco gekocht van het merk AEG PX71-265WT. Op de site stond keurig dat er 1 op voorraad was, dus ik heb deze netjes gekocht en afgerekend a €899,-. Ik kon hem de volgende dag (2de paasdag) netjes laten bezorgen. Dit ging dus al niet. Oke geen probllem, woensdag netjes een bericht dat ze tussen 8:00 en 10:00 komen bezorgen en dat ik 10 minuten van te voren een bericht zou krijgen. NIETS! Zelf gebeld... resultaat ... sorry is niet op voorraad! Word pas 12 Mei weer geleverd... geld terug??? graag! ... sorry kan ook 2 weken duren!

Het is niet mijn fout dat hun voorraad niet klopte, maar kan gebeuren. Maar dan vervolgens iemands geld niet meteen terug storten maar het recht hebben dit binnen 2 weken terug te storten vind ik schandalig! Geen airco geen geld... maar ja... dit is "HIGH SERVICE!!!" NOT!
Officiële reactie van BCC 17-04-2020

Beste ivo,

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

ivo 17-04-2020

Beste team BCC,

Mijn ordernummer is: 202004-004543795. Ik vind het echter wel jammer (voor beide kanten) dat er eerst een slechte review voor nodig is voordat er misschien actie kan worden ondernomen. Ik heb met klem gezegd dat ik begrip heb dat alles niet loopt zoals het hoort, maar dat ik 2 weken moet wachten voordat ik mijn geld terug ontvang vind ik zeer kwalijk. De dame van de servicedesk kon hier niets aan veranderen. Hadden jullie meteen contact met mij opgenomen had deze review waarschijnlijk niet eens gepost hoeven worden. Jammer dat het zo moet voor ons beide, want niemand is er gebaat bij op deze manier.

Ps: ze had de annulering doorgevoerd, maar daar heb ik tot nu toe ook nog geen mail van gehad of bevestiging van gehad.

ivo koot

René Bruijn 17-04-2020

Ik kom al heel lang bij BCC. Heb hele goede ervaringen dus kom altijd weer terug. De vriendelijke, professionele benadering door de medewerkers van BCC valt mij iedere keer op en stel ik zeer op prijs.
Zo ook gisteren. Duidelijke informatie over het product, heldere prijsvergelijking, ook met andere winkels, goede korting en transparante bon. Ik heb een aantal producten tegelijkertijd gekocht. Op een rustige wijze werden die , met de nodige uitleg, geleverd.
Kortom: zeer tevreden!

Beste René Bruijn,

Bedankt voor jouw review.
En dankjewel dat je tot onze vast klanten hoort. Graag tot een volgende keer!

F Kamara 17-04-2020

Ik heb twee Airpods besteld en ik moet zeggen was heel verbaasd over de duur van levering. Dinsdag om 21:30 besteld en het was al Woensdag 18:00 al bij me thuis geleverd. Ondanks deze crisis!!! Was ik erg blij mee en over het product valt helemaal niks te klagen, werkt naar behoren en zal vaker bij BCC bestellen.

Beste F Kamara,

Bedankt voor jouw review en graag tot een volgende keer!

Math 16-04-2020

Makkelijk zoeken en hebben diverse outlets wat dus wel een leuk prijsverschil oplevert, bij maar een heel kleine beschadiging.

Beste Math,

Carretje 16-04-2020

Op ziek naar een Nieuwe was machine,zijn Wij Uitstekend geholpen in Oostburg.Vriendelijke verkoper en na een Duidelijke uitleg over 3 Jaar bij verzekeren.(wat we niet van plan waren )uit eindelijk toch Gedaan.Ook de bezorging en aan sluicing was perfect. Een dikke 10

Beste Carretje,

Paulina 16-04-2020

Ik kwam met een vraag over een tablet. Ik heb hele duidelijke informatie gekregen incl besturingssystemen. Alles werd goed uitgelegd waardoor wij een goede keuze konden maken.

Op een andere dag teruggekomen en wederom goed en snel geholpen. Het was direct duidelijk toen ik een afschrijving gaf.

Beide medewerkers waren erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar om producten te kopen!

Beste Paulina,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Richard 16-04-2020

Goed geholpen in de winkel. Product (vaatwasser) was de volgende dag al leverbaar. Dit is ook soepel verlopen. In de ochtend krijg je een sms-bericht met daarin een tijdsvak á 2 uur met de verwachting wanneer de bezorgers bij je op de stoep staan. 10 min vantevoren gebeld door de bezorgers dat ze er bijna waren. Helemaal super!

Beste Richard,,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

Edith Petri 16-04-2020

Ik heb gekozen om bij BCC te bestellen omdat ik hier vertrouwen in heb. Ik heb op het punt gestaan voor 20.- euro minder ergens anders te bestellen. Dit heb ik uiteindelijk niet gedaan.
Het was perfect de volgende week werd het netjes afgeleverd met nazorg erbij.

Beste Edith Petri,

Bedankt voor jouw review en het vertrouwen.