Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anwie 17-04-2020

Wasmachine gekocht in de winkel. Heel goed geholpen en aflevering was goed geregeld.

Beste Anwie,

ronald 17-04-2020

online stofzuiger nr opgezocht 1 op voorraad en inderdaad klopte ,werd gelijk gehaald door medewerker , Proline zuigt inderdaad geweldig .

Beste ronald,

ivo 17-04-2020

Ik heb een Airco gekocht van het merk AEG PX71-265WT. Op de site stond keurig dat er 1 op voorraad was, dus ik heb deze netjes gekocht en afgerekend a €899,-. Ik kon hem de volgende dag (2de paasdag) netjes laten bezorgen. Dit ging dus al niet. Oke geen probllem, woensdag netjes een bericht dat ze tussen 8:00 en 10:00 komen bezorgen en dat ik 10 minuten van te voren een bericht zou krijgen. NIETS! Zelf gebeld... resultaat ... sorry is niet op voorraad! Word pas 12 Mei weer geleverd... geld terug??? graag! ... sorry kan ook 2 weken duren!

Het is niet mijn fout dat hun voorraad niet klopte, maar kan gebeuren. Maar dan vervolgens iemands geld niet meteen terug storten maar het recht hebben dit binnen 2 weken terug te storten vind ik schandalig! Geen airco geen geld... maar ja... dit is "HIGH SERVICE!!!" NOT!

Beste ivo,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

ivo 17-04-2020

Beste team BCC,

Mijn ordernummer is: 202004-004543795. Ik vind het echter wel jammer (voor beide kanten) dat er eerst een slechte review voor nodig is voordat er misschien actie kan worden ondernomen. Ik heb met klem gezegd dat ik begrip heb dat alles niet loopt zoals het hoort, maar dat ik 2 weken moet wachten voordat ik mijn geld terug ontvang vind ik zeer kwalijk. De dame van de servicedesk kon hier niets aan veranderen. Hadden jullie meteen contact met mij opgenomen had deze review waarschijnlijk niet eens gepost hoeven worden. Jammer dat het zo moet voor ons beide, want niemand is er gebaat bij op deze manier.

Ps: ze had de annulering doorgevoerd, maar daar heb ik tot nu toe ook nog geen mail van gehad of bevestiging van gehad.

ivo koot

René Bruijn 17-04-2020

Ik kom al heel lang bij BCC. Heb hele goede ervaringen dus kom altijd weer terug. De vriendelijke, professionele benadering door de medewerkers van BCC valt mij iedere keer op en stel ik zeer op prijs.
Zo ook gisteren. Duidelijke informatie over het product, heldere prijsvergelijking, ook met andere winkels, goede korting en transparante bon. Ik heb een aantal producten tegelijkertijd gekocht. Op een rustige wijze werden die , met de nodige uitleg, geleverd.
Kortom: zeer tevreden!

Beste René Bruijn,

Bedankt voor jouw review.
En dankjewel dat je tot onze vast klanten hoort. Graag tot een volgende keer!

F Kamara 17-04-2020

Ik heb twee Airpods besteld en ik moet zeggen was heel verbaasd over de duur van levering. Dinsdag om 21:30 besteld en het was al Woensdag 18:00 al bij me thuis geleverd. Ondanks deze crisis!!! Was ik erg blij mee en over het product valt helemaal niks te klagen, werkt naar behoren en zal vaker bij BCC bestellen.

Beste F Kamara,

Bedankt voor jouw review en graag tot een volgende keer!

Math 16-04-2020

Makkelijk zoeken en hebben diverse outlets wat dus wel een leuk prijsverschil oplevert, bij maar een heel kleine beschadiging.

Beste Math,

Carretje 16-04-2020

Op ziek naar een Nieuwe was machine,zijn Wij Uitstekend geholpen in Oostburg.Vriendelijke verkoper en na een Duidelijke uitleg over 3 Jaar bij verzekeren.(wat we niet van plan waren )uit eindelijk toch Gedaan.Ook de bezorging en aan sluicing was perfect. Een dikke 10

Beste Carretje,

Paulina 16-04-2020

Ik kwam met een vraag over een tablet. Ik heb hele duidelijke informatie gekregen incl besturingssystemen. Alles werd goed uitgelegd waardoor wij een goede keuze konden maken.

Op een andere dag teruggekomen en wederom goed en snel geholpen. Het was direct duidelijk toen ik een afschrijving gaf.

Beide medewerkers waren erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar om producten te kopen!

Beste Paulina,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Richard 16-04-2020

Goed geholpen in de winkel. Product (vaatwasser) was de volgende dag al leverbaar. Dit is ook soepel verlopen. In de ochtend krijg je een sms-bericht met daarin een tijdsvak á 2 uur met de verwachting wanneer de bezorgers bij je op de stoep staan. 10 min vantevoren gebeld door de bezorgers dat ze er bijna waren. Helemaal super!

Beste Richard,,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

Edith Petri 16-04-2020

Ik heb gekozen om bij BCC te bestellen omdat ik hier vertrouwen in heb. Ik heb op het punt gestaan voor 20.- euro minder ergens anders te bestellen. Dit heb ik uiteindelijk niet gedaan.
Het was perfect de volgende week werd het netjes afgeleverd met nazorg erbij.

Beste Edith Petri,

Bedankt voor jouw review en het vertrouwen.

Ard 16-04-2020

Prima, snelle levering. Alles volgens afspraak. Op tijd, netjes geïnstalleerd en de oude weer meegenomen.

Beste Ard,

André uit Zandvoort 16-04-2020

Het gewenste artikel (thermometer) was tijdens de Corona Pandemie nergens te koop. Zelfs niet bij de apotheek. BCC had daarentegen voldoende op voorraad. Dat was echt super, om te ervaren. De thermometer werd via de servicemedewerkster d.m.v. een chatsessie besteld. Dat verliep boven verwachting snel en goed. Ik werd door haar perfect geholpen. Complimenten aan haar adres. Uitstekende medewerkster. De leverantie was ook uitstekend. Fijne ervaring !

Beste André uit Zandvoort,

Bedankt voor jouw review over onze services en medewerkster.

Rene 16-04-2020

Bestellen op de website was zeer makkelijk. De levering was echt heel snel.. In de avond besteld en de volgende dag om 12 uur al in huis. Super! Wij komen zeker terug..

Beste Rene,

Bedankt voor jouw review.
We begroeten je de volgende keer graag weer!

Gerard 16-04-2020

Ik hoef nooit naar een andere winkel om de laagste prijs te betalen en de garantie is gewoon goed.

Beste Gerard,

Pien 16-04-2020

Duidelijke site.
Goed in te navigeren.
Aflevering op beloofde datum en tijd..
Klantvriendelijk!!!!

Beste Pien,

Paul 16-04-2020

Goede service en advies. Vriendelijke verkoper, alle ruimte om producten te testen en beluisteren!

Beste Paul,,

Jan 16-04-2020

Het aanbod, personeel, maar ook de prijzen zorgen ervoor dat ik regelmatig bij BCC aanklop. Je wordt goed geholpen door deskundig personeel die de tijd nemen voor uitleg. thumb up!

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review en de duimpjes.
We verwelkomen je graag weer als een van onze vaste klanten.

Jvanloo 16-04-2020

Zeer tevreden over de bezorging van mijn tablet.,correct zoals afgesproken ben zeer tevreden.

Beste Jvanloo,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Bas 16-04-2020

Ondanks dat het bijna sluitingstijd was op een mooie zonnige dag werd ik in Terneuzen vriendelijk ontvangen en werd mijn aankoop netjes in cadeaupapier verpakt !
En alles op corona veilige wijze !
Vriendelijk dank !!

Beste Bas,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Terneuzen.

Tevreden 16-04-2020

Duidelijke website, alle artikelen overzichtelijk vermeld.
Na invullen zoekopdracht meteen de gewenste keuze gevonden. Daarnaast ook de mogelijkheid om modellen te kunnen vergelijken terwijl je op de pagina blijft.

Bestellen en aflevering gingen vlot en op de vermelde tijd was het product er.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze website en services.

Marco 16-04-2020

Heb een nieuwe telefoon gekocht bij BCC Hoorn.
Perfecte winkel met vriendelijk en deskundig personeel.
De telefoon was op voorraad in de winkel zodat ik niet de volgende dag terug moest.

Beste Marco,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoorn.

Wim 16-04-2020

Wij kregen op 15 april onze nieuwe koelkast geleverd. Helaas bleek er een beschadiging te zijn. De service desk van BCC noteerde meteen een nieuwe order voor een vervangende koelkast en deze werd de volgende dag keurig netjes volgens afspraak geleverd. Prima service en afhandeling!

Beste Wim,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Manon 16-04-2020

Volgens mij heb ik nog nooit een slechte ervaring gehad bij de BCC. De vriendelijke medewerkers laten ieder keer weer merken dat ze daadwerkelijk weten waar ze over praten. De prijzen bij de BCC zijn altijd eerlijk, ze geven de laagste prijs garantie en ze accepteren VVV-bonnen. Dit zijn de redenen waarom ik graag naar de BCC ga.

Beste Manon,

Bedankt voor jouw mooie review.

rowy 16-04-2020

Het was even wachten tot iemand ons kwam helpen maar toen ze er was heeft ze heel duidelijk en eerlijk advies gegeven. De prijs is ook goed, ik had mijn stofzuiger nergens goedkoper kunnen krijgen

Beste rowy,

Rudolf 16-04-2020

Siemens condensdroger WT43N202NL besteld via de webwinkel. Deze werd meteen de volgende dag s’morgens vroeg geleverd en geplaatst door 2 vriendelijke medewerkers. Zij namen de oude droger gelijk mee en dat alles in 20 minuten. Prima werk en dat in corona tijd!

Beste Rudolf,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar wens is verlopen.

73 jarige 16-04-2020

Webshop BCC zeer makkelijk overzichtelijk opzoeken en (scherpe prijs) afrekenen. Ook ondanks corona virus volgende dag (met email tijden) keurig thuis afgeleverd. BCC echte internet aanrader om online te kopen.

Beste 73 jarige,

Patrick 16-04-2020

De coronaregels zijn vanaf buiten duidelijk beschreven. Het max. aantal klanten dat tegelijkertijd binnen mag zijn wordt gehandhaafd. Medewerkers houden goed afstand.
Wij kochten een Nespresso machine. Uw verkoper heeft ons prima geadviseerd. Welke wel, maar welke vooral niet te kopen ivm ons wensenpakket. Vervolgens zijn wij door een vriendelijke en vrolijke caissière geholpen bij het afrekenen. Prima vestiging van BCC. Zoals het hoort te zijn.

Beste Patrick,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.
Geniet van de koffie.

deejee 16-04-2020

deze biedt een goede service en uitleg van het product. daarnaast is de website goed toegankelijk en is de webshop snel en accuraat.
ook de opvolging van bes=zorgen was uitermate prima.

komen zeker terug voor volgende aankopen.

Beste deejee,

CG 16-04-2020

Vriendelijk en deskundig personeel
Goed geholpen
Blij met de verlengde garantie

Beste CG,

Hans S 16-04-2020

Ik ben heel tevreden over de klantvriendelijke opstelling van het personeel. Ruilen was geen probleem, en toen ik iets verkeerd geïnstalleerd had kreeg ik een goed advies. Kortom ik ga naar deze winkel vanwege de goede service en nazorg.

Beste Hans S,

Bedankt voor jouw review.
Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Jan van der Ark 16-04-2020

Zeer goede overzichtelijke web shop.
Al diverse bestellingen gedaan die naar volle tevredenheid zijn behandeld.

Beste Jan van der Ark,

Irene 16-04-2020

Goed geholpen door medewerker van BCC. Ben keurig geadviseerd en er werd goed geluisterd naar mijn wensen van een laptop. Erg tevreden!

Beste Irene,

Bedankt voor jouw review over onze collega.

Gerda de Groot 16-04-2020

Wij wonen vlakbij BCC, en gaan er graag naar toe..

Personeel is goed geschoold en vriendelijk, zeer klantvriendelijk

Beste Gerda de Groot,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Bergeijkian 16-04-2020

Duidelijke webshop waar je ook zonder account snel kunt bestellen. Overzichtelijke pagina's met voldoende aanvullende informatie. Ondanks de huidige situatie hadden we ons aangekochte product gewoon de volgende dag in huis. En natuurlijk niet geheel onbelangrijk, op het moment van aankoop profiteerden we via een aanbieding van 20 euro voordeel t.o.v. alle andere aanbieders. Deze website altijd even bezoeken dus, ook wanneer je denkt de laagste prijs te pakken te hebben.

Beste Bergeijkian,

Kevin 16-04-2020

Ik zag een aanbieding van BCC op facebook voorbij komen voor de Ring Deurbel 2. Ik was al een tijdje opzoek naar zo'n deurbel en hoorde positieve berichten. De prijs was alleen nog een nadel. Nu ik zag dat die 100 euro goedkoper was, was er geen twijfel meer om hem te kopen.
Site is goed toegankelijk en bestellen ging gemakkelijk.
Ik vond wel dat sommige informatie mooi verpakt was. Ik was namelijk in de veronderstelling dat er een extra accu bij zat. Maar er stond: met een exta accu heb je altijd een backup. Deze kon je er nog extra bij kopen.

Beste Kevin,

Bedankt voor jouw review en de feedback.

Jaan 16-04-2020

We moesten 2 producten hebben werden vriendelijk begroet en daarna zeer goed geholpen door medewerker..Heeft nog geholpen met inladen in auto👍top dus aanrader in Roosendaal

Beste Jaan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal.

Lindsey 16-04-2020

Super goed geholpen door de vriendelijke verkoopmedewerker. Verschillende opties gezocht en mogen bekijken. Hij was geduldig en hielp ons echt met het zoeken.

Beste Lindsey,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Theo 16-04-2020

Een "open doos" TV gekocht die beschadigd bleek te zijn. De zaak werd snel en vriendelijk door BCC geregeld met een aanbod om tegen een redelijke bijbetaling een volledig nieuw product te kopen. TV werd binnen een dag omgeruild. Prettige, snelle service bij een fout die altijd voor kan komen.

Beste Theo,

Bedankt voor jouw review over onze services.
Fijn dat het gelijk naar tevredenheid is opgelost.

Richard 16-04-2020

Gekozen voor BCC door de scherpe prijs.
Van bestellen tot afleveren verliep vlekkeloos, zoals je mag verwachten.

Beste Richard,

Saida 16-04-2020

Ik heb voor bcc gekozen omdat als je voor 23.59 besteld het product de volgende dag in huis hebt. Normaal bestel ik altijd via een andere site .
Super tevreden!!
Had hem de volgende dag rond 12.00 smiddags binnen kon niet wachten op mijn dyson stofzuiger dus echt helemaal toppie .

Beste Saida,

Nic 16-04-2020

Deskundig doch geen dwingend advies, vriendelijk te woord gestaan en snel en rustig geholpen

Beste Nic,

Hamza 16-04-2020

Het personeel is zeer klantvriendelijk en denken met je mee om voor de klant de beste oplossing te vinden.

Beste Hamza,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Raf 16-04-2020

Wilde graag een PS4-spel kopen met VVV-bonnen. In de winkel was het spel niet aanwezig en online kon ik mijn bonnen niet uitgeven. Het klantvriendelijke personeel bestelde het spel voor me. Mocht ik er toch nog van afzien, was dat mogelijk. Gelukkig niet gedaan. Binnen twee dagen kreeg ik te horen dat ik het kon ophalen en met VVV-bonnen kon afrekenen! Bedankt!!

Beste Raf,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de game.

ron abbink 16-04-2020

Goedemiddag
Vriendelijk en vakbekwaamheid staan hier hoog in het vaandel .
En er wordt op de Corona maatregelen gelet.

Beste ron abbink,

Bedankt voor jouw review.
Ook met de Corona maatregelen doen wij ons best om de klanten naar tevredenheid te helpen.

Mirjam Bijen 16-04-2020

Defect aan controller al na 2 maand, totaal geen probleem.
Gewoon retour.
Ik kon een waardebon krijgen of een nieuw artikel via de online shop. Alles snel en keurig geregeld!!

Beste Mirjam Bijen,

Marc Boogert 16-04-2020

Netjes geholpen, eerlijk advies en een goede prijs. In tegenstelling tot de concurrent op dezelfde woonboulevard hoef je hier niet te vechten om geholpen te worden, maar komt het personeel uit zichzelf naar je toe.

Beste Marc Boogert,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Alexandra 16-04-2020

Ik ben zeer tevreden over de hulp in de winkel van BCC. Ik ben vriendelijk en deskundig geholpen door de medewerkers. Er is meerde malen hulp aangeboden. Daarnaast werden alle mogelijke opties aangegeven zodat ik een gegronde en goede keuze kon maken.

Beste Alexandra,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Hamza 16-04-2020

Beste Hamza,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Saar 16-04-2020

Ik had dringend een nieuwe fohn nodig, bijna bij alle webshops waren deze niet beschikbaar. BCC had ze nog wel! Super snelle levering en hele aardige bezorger. Zeker een aanrader.

Beste Saar,

Lorena 16-04-2020

Ik vind bcc en erg overzichtelijke webshop hebben. De filter functie werkt prima waardoor je snel je producten kunt vinden. Zelfs met de moeilijke omstandigheden zoals het corona heb ik mijn product een dag na bestelling al binnen gekregen. Super Service!

Beste Lorena,