Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

AnsTon 19-04-2020

Dienstbare opstelling personeel zeer hoogstaand.
Voortreffelijk hulp bij installatie problemen.
Aangekochte TV werkt na twee dagen zoals het hoort

Beste AnsTon,

Bedankt voor de review.

Gert 19-04-2020

Beste,

Vorige week zijn wij naar het filiaal in Utrecht geweest om een product te kopen. De verkoper heeft ons bijzonder goed geholpen, toch hebben we besloten om niet bij BCC te kopen, en hier ook nooit meer naar toe te gaan. De reden? Hoe BCC Utecht hun personeel behandeld.

Na de verkoop werd ons gevraagd of we een energiecheck wilde doen. Na 3x nee gezegd te hebben, waren wij er behoorlijk klaar mee. De beste man deed nog een poging en toen hebben wij duidelijk laten weten niet geen interesse te hebben. Opdat moment leek er iets bij de verkoper te breken en hij begon ons te vertellen dat hij dit verplicht moest vragen, en zelf afgerekend word als hij te weinig mensen bij de energiecheck krijgt. HIj vertelde ons dat hij van zijn manager al meerdere keren een fikse uitbrander (Boos) had gehad en ondanks dat hij het werk leuk vond een onprettige werksituatie had. Wij zijn hier zwaar van geschrokken. Hoe kan een bedrijf in deze tijd zo met zijn personeel omgaan.

In het verleden kwamen we vaker bij BCC maar nu nooit meer. Wij weigeren ons geld uit te geven aan een bedrijf dat zo met zijn personeel omgaat, wij gaan voortaan wel naar coolblue die zijn teminste vriendelijk tegen hun personeel.
Officiële reactie van BCC 20-04-2020

Beste Gert,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Zou je ons jouw telefoonnummer kunnen mailen naar reviews@bcc.nl zodat we contact met je kunnen opnemen?

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Peter 19-04-2020

Actie gezien en gelijk naar Bcc gereden, kreeg goede informatie en hulp, verkoper dacht goed mee!

Beste Peter,

Arian 19-04-2020

BCC is een prettige winkel, online en fysiek. Geen drammende verkoop en eerlijke (gegarandeerd de goedkoopste!) prijzen, daarbovenop een goede service en garantie maakt dat ik het liefste bij BCC koop

Beste Arian,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en webshop.

Joop Zappeij 19-04-2020

De winkel is heel goed, maar door de corona perikelen toch maar online besteld.
Keurig op tijd geleverd met nog een verrassingspakket in het vooruitzicht.
De bestelde Senseo Quadrante ziet er prima uit en zet meteen lekkere koffie.
De grote watertank maakt dat je het apparaat veel minder hoeft bij te vullen en alleen daardoor al niet meer kwijt wilt.
Nagenoeg geen nadruppelen waardoor het lekbakje niet gauw vol raakt.
Jammer dat we nu niets meer te bestellen hebben, maar wat in het BCC vat zit verzuurt niet.

Beste Joop Zappeij,

Geniet van de koffie.

Ed 19-04-2020

7 jaar geleden een Harman Kardon gekocht bij BCC. Gekozen voor 7 jaar garantie. Gaat mijn installatie (printplaat) juist nu kapot. Bon meegenomen, zonder morren volledige aankoopbedrag terug om te besteden. Nu Bose soundbar gekozen. Prachtig geluid! Prima adviezen en heel persoonlijke aandacht., ook in de Corona periode!!

Beste Ed,

BCC: prima keus 19-04-2020

vrijdag 's middags: correcte bediening en snelle afhandeling van mijn vraag (levering van DVD-speler met HDMI-aansluiting) door deze ter plekke te bestellen. De volgende dag 's ochtends werd hij bij mij thuis afgeleverd. Kan niet effectiever.

Beste,

Jacco 19-04-2020

Snelle levering ondanks corona, snel duidelijkheid over de levering en een goed product zoals omschreven. Alle specificaties en andere beschrijvingen duidelijk op hun website.

Beste Jacco,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Ger 19-04-2020

Super snelle service, chauffeurs welke komen leveren netjes en zeer
Vriendelijk. En uiteraard een super goed product

Beste Ger,

Bedankt voor jouw review over onze service en medewerkers.

Anthony 19-04-2020

Wij waren bij BCC (Barendrecht) geweest omdat we daar al jaren komen en het een hele fijne zaak is.
Heel overzichtelijk en klantgericht en vriendelijk personeel.
Er werd tevens aangeboden om mee te lopen naar de auto om het product in te laden.

Beste Anthony,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Elly Ham 19-04-2020

Zijn prima geholpen en alles op tijd geleverd, wel via de website de koelkast besteld

Beste Elly Ham,

RoosjeY 19-04-2020

Mijn dochter wilde graag de game waar ze lang op had gewacht. Het was net binnen in hun hoofdkantoor, nog niet in de winkel. De medewerker heeft het voor ons besteld meteen, en dag later werd het geleverd. De spel is al uitverkocht zag ik. We zijn super vriendelijk geholpen. Trouwens altijd!

Beste RoosjeY,

Bedankt voor jouw review over onze services.
We wensen jouw dochter veel plezier met gamen.

Reint Kram 19-04-2020

Prima service
Keurig personeel ,we zijn tevreden.met het plaatsen van de tv.
De tijd afspraak was keurig op tijd .

Beste Reint Kram,

Bert 19-04-2020

BCC Alkmaar, prettige winkel en deskundig personeel. Hielden in tijd van de corona goed rekening om je op gepaste afstand te helpen.

Beste Bert,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

Wim Machielse 19-04-2020

Bekwaam, vriendelijk en zeer behulpzaam en deskundig personeel. In het verleden wel eens elders gekocht dat erg tegen viel en daarom is BCC onze vaste leverancier gebleven.wim

Beste Wim Machielse,

Bedankt voor jouw review.
Wat leuk dat je tot een van onze vaste klanten behoort.

Igor 19-04-2020

Binnen 2 minuten dat ik binnenstond vroegen ze al of ze me konden helpen, top! Hebben veel kennis over de producten en zijn meedenkend in de beslissingen die je neemt, ze gaan niet meteen naar de duurdere producten voor hun eigen portemonnee. Heel vriendelijk geholpen en een uitgebreid assortiment.

Beste Igor,

Saskia 19-04-2020

Ontzettende goede service tv donderdagavond bestelt en de dag daarna kon ik al genieten van mijn nieuwe tv. Terwijl tijdens deze crisis bijna niets op tijd wordt geleverd bij BCC geen probleem binnen 24 uur bestellen en ontvangen. Top.👍👍👍

Beste Saskia,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met TV kijken.

Jacques 19-04-2020

Vlotte bediening door ter zake deskundig personeel. Vriendelijke klant benadering.

Beste Jacques,

Wim 18-04-2020

Goed adviezen gekregen, snelle en eenvoudige aankoop op de site, bezorging op moment dat was aangegeven (kon zelf een keuze maken uit verschillende data). Alles PRIMA, een echte aanrader

Beste Wim,

Hans Mol 18-04-2020

Een prima eerlijke webwinkel. Heel snel geleverd. En goede service. Ga zo door.

Beste Hans Mol,

Bedankt voor jouw review over onze webwinkel.

Tovada 18-04-2020

De website is makkelijk in gebruik en producten worden duidelijk gepresenteerd. De prijzen zijn concurrerend. Het artikel werd snel geleverd binnen 24 uur. een extra voordeel boven andere webshops in dezelfde categorie is dat je ook VVV bonnen kan inleveren.

Beste Tovada,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Willem Eckhardt 18-04-2020

super goed geholpen en de uitleg was duidelijk en ze nemen alle tijd voor je

Beste Willem Eckhardt,

Peter 18-04-2020

Helder en duidelijk de verschillende mogelijkheden besproken; ook aangegeven wat bij producten wellicht minder goede aspecten zijn. Zeer goed geholpen bij het keuzeproces.

Beste Peter,

Gonny mens 18-04-2020

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze hebben verstand van de producten die ik kocht.

Beste Gonny mens,

Martin 18-04-2020

Ik kom heel regelmatig bij de BCC, vanwege de prettige sfeer.
Het is een Top winkel met hele goede service en vertrouwde gezichten.
Vooral de kennis van de producten en het eerlijke advies
Heel gebruiksvriendelijk!! Medewerkers leggen goed uit hoe apparaten werken.
Hoeven er niet iemand anders bij te roepen om uitleg te geven.
Erg klantvriendelijk en geduldig.

Beste Martin,

minibon 18-04-2020

Absoluut prima service en goede prijs. Echt geleverd volgens belofte: voor middernacht besteld, de volgende dag in huis. Eigenlijk BCC zoals ik ze altijd al ken.

Beste minibon,

Bedankt voor jouw mooie review.

Linda 18-04-2020

Fijn geholpen en geadviseerd. Dat kan nu eenmaal niet online. Bedankt Edwin!

Beste Linda,

Ronald Jonker 18-04-2020

Keurig netjes geholpen. Ook werd er tijd genomen om extra opties uit te leggen. Top winkel met hele goede service en vertrouwde gezichten. Ga zo door ik ben fan! Vooral de kennis van de producten en het eerlijke advies zijn belangrijk dus niet Dit is het maar ook de tijd nemen voor maakt U wel de juiste keuze en het kan nog anders hoor!

Beste Ronald Jonker,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

Jp 18-04-2020

Onlangs een stofzuiger aangeschaft bij de bcc. Erg tevreden over de informatie die de verkoopster ons kon verstrekken. Hierdoor hebben we een goede keuze kunnen maken.

Beste Jp,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met stofzuigen.

Bouman 18-04-2020

Gister besteld en nu al binnen en dat in deze periode....petje af ondanks alle negatieve meldingen over DHL....had t niet verwacht

Beste Bouman,

Hans Meesters 18-04-2020

Ik vind de sfeer bij BCC erg prettig: alles staat overzichtelijk opgesteld, en het personeel is erg behulpzaam, vriendelijk en vakkundig.

Beste Hans Meesters,

Myrette 18-04-2020

Heel gebruiksvriendelijk!! Medewerkers leggen goed uit hoe apparaten werken.
Hoeven er niet iemand anders bij te roepen om uitleg te geven.
Erg klantvriendelijk en geduldig.

Beste Myrette,

Anny Schevers-Beaumont 18-04-2020

Deskundig,vriendelijk en behulpzaam personeel.
Zeer goede service,had wasmachine gekocht en 1 week erna was een aanbieding.contact opgenomen,kreeg meteen antwoord dat het bedrag verrekend werd.
Super service

Beste Anny Schevers-Beaumont,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Mike 18-04-2020

Goed en snel geholpen.
Er waren veel verschillende opties voorradig in de winkel waardoor ik ook direct mijn keuze kon specificeren.

Beste MIke,

Simon Jansen 18-04-2020

Super goed en vriendelijk geholpen door Paul Witjes! Netjes advies voor de wensen van de klant!

Beste Simon Jansen,

Cor 18-04-2020

Wij waren op zoek naar een Jura volautomaat koffie machine
Dus eerst internet een beetje afgestruind naar welk type en waar te koop. We zijn begonnen bij de test die door de consumentenbond waren gedaan en daar kwam de Jura D4 er het best uit.
Mijn voorkeur is om bij de BCC te kopen omdat zij goede garantie en services geven, ik doe daarom ook meestal grotere aankopen voor huishoudelijke artikelen bij de BCC.
Op internet gekeken of zij deze ook in het assortiment hadden, en ja die hadden ze. hij was alleen niet voorradig vanwege problemen met levering door de Corona crisis. Heel goed geholpen door de service medewerker en deze gaf aan dat de levering halverwege April gepland stond, en dat klopte ook. dus gelijk 15 April besteld en 16 April ontvangen. Superblij met het apparaat en fijn dat ik hem bij de BCC kon bestellen....TOP!
En nu ga ik even een lekker bakkie doen ;)

Beste Cor,

Geniet van de koffie!

Dick 18-04-2020

Prettig en vriendelijk personeel. Nemen de tijd en geven rustige en duidelijke uitleg over de producten. Zeer betrokken en meedenkende baliemedewerkster Saskia.

Beste Dick,

Amstelveen 18-04-2020

verkoper met geduld - prima geholpen - laatste artikel uit de winkel en toch helaas geen korting

Beste Amstelveen,

R. B. J. STROOT 18-04-2020

Product de volgende dag smorgens vroeg bezorgd
Mooi op tijd, kon meteen beginnen met plaatsen en afstellen van de Samsung Smart TV (55 INCH, QLED)
Kon rustig gaan uitpakken, had nog heel de dag voor me
Alles is primma verlopen, en het werkt allemaal goed
Ben zeer tevreden met, BCC.
DANK U

Beste R. B. J. STROOT,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar wens is verlopen.

Will v d Berg 18-04-2020

Goede en deskundige begeleiding bij de koop van artikelen, vriendelijk personeel en dat is ook de reden dat ik deze winkel bezoek voor aankopen. Niets als lof.

Beste Will v d Berg,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

Bert 18-04-2020

We hebben een sonos speaker gekocht.
We zijn prima geholpen ook met vergelijkbare andere producten uit te proberen.
Prima service.

Beste Bert,

Yusuf 18-04-2020

Hele goede service, alles wordt snel afgehandeld en het personeel is ook nog heel erg vriendelijk en helpen je echt met alles. Hele goede bedrijf, snelle bezorging en alles komt mooi aan echt een aanrader!!!

Beste Yusuf,

m47 18-04-2020

Supersnelle en goede levering zoals op de Website staat aangegeven binnen 1 dag via DHL.
Product zelf is in een stevige doos verpakt. Daaromheen een doos die ongeveer 2x zo groot was. Is echt overbodige ruimte. Indien de doos was afgestemd op de grootte van het product was een 9 gescoord.

Beste m47,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Manouk 18-04-2020

We hebben in het paasweekend de Dyson V8 ABSOLUTE besteld we kregen deze woensdag al binnen we kregen het in delen binnen wel even gebeld of de levering goed ging en binnen enkele minuten kregen netjes iemand aan de telefoon die ons veder kon helpen en vertelde ons dat we de zaterdag er op binnen zouden krijgen en zaterdag kregen we inderdaad in de ochtend de rest van ze aankoop.
De klanten servies geef ik een 10 ze geven je goed advies en helpen je waar ze kunnen dit kan bij andere online winkels wel beter . Ik zou zo weer wat bestellen bij BBC online . En de stofzuiger is TOP ! Lekker makkelijk zo zonder snoer en zak

Beste Manouk,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met je aankoop.

Jurgen 18-04-2020

Gisteren een televisie Online besteld en vandaag , vanmorgen zelfS meteen geleverd. Lekker snel en makkelijk. Chauffeurs behulpzaam met z’n 2 dus de televisie hoefde niet gesleept te worden wat ik ook wel eens meegemaakt heb. Ook fijn, ik werd keurig 10 minuten van te voren gebeld dat ze er aan kwamen, scheelt weer de halve dag wachten.

Tot mijn verbazing was de televisie vandaag €150 goedkoper dan gisteren, klanten service gebeld en de prijs werd meteen aangepast en verschil terug gestort.

Allemaal gewoon prima geregeld. Zeer klantvriendelijk en professioneel!

Beste Jurgen,

Veel plezier met de TV.

J van de Vrede 18-04-2020

Kom hier al jaren. Altijd goed en deskundig geholpen. Vriendelijk en behulpzaam personeel met veel kennis.

Beste J van de Vrede,

Wil Rooijakkers 18-04-2020

Vriendelijk en deskundig personeel, alle corona maatregelen genomen en gehandhaafd.
Bij een onverwachte aanbieding word meteen je kortingsbedrag terug gestort ( in de Winkel).

Beste Wil Rooijakkers,

Geurts 18-04-2020

Heb BCC Veghel mailtje gestuurd en binnen 2 uur hebben ze hierop gereageerd SUPER wij
Zijn heel tevreden

Beste Geurts,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

RW 18-04-2020

BCC is een prima (web)winkel. De JVC tv is bij BCC het goedkoopst. De volgende dag geleverd, ook in de "Coronatijd".
SUPER!

Beste RW,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de TV.

Reits 18-04-2020

De verkoper was uitermate behulpzaam,ging meteen kijken of er nog een voorradig was en kwam ermee aan!

Beste Reits,