Rudi 22-04-2020

Dit is de 2e aankoop in korte tijd bij BCC. Eerst een koelkast en dus een stofzuiger. Beide Proline producten, volgens mij een soort huismerk van BCC.
De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Eenmaal een profiel aangemaakt maakt ook het bestellen zeer eenvoudig en zonder al teveel invullerij.
De communicatie over de levering, aflevertijdstip enz is picobello. Na levering volgt immer ommegaand de factuur.
Niets dan lof en kom zeker terug bij BCC.

Beste Rudi,

Bedankt voor jouw review en tot de volgende keer!

Laura 21-04-2020

Ik werd keurig gebeld dat de heren bijna bij mijn huis waren en eenmaal aangekomen kwam een vrolijk jongen de tv in de woonkamer zetten. En ook erg belangrijk in deze tijd , er werd genoeg afstand bewaard(1,5 meter)! Ik vond het een hele fijne service

Beste Laura,

Bedankt voor jouw review.
Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Ron 21-04-2020

BCC heeft een onwijs goede en snelle service. Alles keurig op tijd in huis en dat in deze tijd van het coronavirus. Kortom, had niet beter gekund!

SA 21-04-2020

Super snelle levering. Product is boven verwachting. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Beste SA,

Sebastiaan Pot 21-04-2020

Ik zocht een ps4 camera, alleen door deze corono crisis wou ik het niet online bestellen. Ik keek of BCC open was en dat waren ze. Ik liep de winkel in, en ik vroeg naar de camera. Hij was beschikbaar in het magezijn, de medewerker zij dat het dinsdag tussen 11 en 3 uur zou binnenkomen. Ik verwachte dat niet met alles wat er aan de hand was. En vanmiddag om 12 uur gaat de deurbel, en hij is er hoor. Allemaal top geregeld en bezorgt

Beste Sebastiaan Pot,

k. 21-04-2020

Ik ben erg goed gehol[en vanmiddag een Nijmegen.
Ik zocht een afzuigkap voor binnen en de adviseur/ verkoper, had een mooi product, ging op zoek naar een andere kleur, daar bleek iets mee te zijn , wat hij heeft opgelost en was erg hulpvaardig met helpen en meedennken. Top gedaan.

Beste k.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen.

perfect 21-04-2020

niet opdringerige verkopers, goed advies, veel voorraad, accepteren vvv-kaarten

Beste perfect,

VAN DEN WOUWER EDDY 21-04-2020

Zeer goede uitleg van product, goede foto"s, veel info en met afmetingen !! zeer belangrijk. De dag na bestelling op tijd voor de deur en info via email op tijd ontvangen

Beste VAN DEN WOUWER EDDY,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de aankoop.

Ron Hameleers 21-04-2020

Wederom een bestelling gedaan bij BCC en wederom een super snelle en fijne afhandeling.
Ik sta telkens weer versteld hoe vlug en netjes alles bezorgd en afgehandeld wordt.
Chapeau. !!!!

Beste Ron Hamelers,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat we jou telkens weer kunnen verrassen met onze service!

Middel 21-04-2020

Duidelijke info gehad via de winkel in Roosendaal (J.....) en via de website de MSI laptop GE65 Raider 9SE-028NL besteld voor mijn zoon. Op maandag middag besteld en een dag later is de laptop keurig geleverd door DHL. Wat een monster van een laptop... en we hopen er uiteraard lang plezier van te hebben.

Beste Middel,

Daniël 21-04-2020

Ik heb onlangs een tv gekocht bij het filiaal Breda. De meneer die mij geholpen heeft was zeer vriendelijk en wist waar hij over praatte. Zoals waarschijnlijk de meesten heb ik eerst wat info verzamelt over de tv en dit kwam grotendeels overeen met wat hij vertelde en dus was de aankoop snel gemaakt.
Het enige minpuntje was dat de tv niet op voorraad was terwijl BCC online dit wel aangaf. Nu hebben ze hem 2 dagen later netjes bezorgd.

Beste Daniël,

Bedankt voor jouw review en feedback over ons filiaal in Breda.

Marije 21-04-2020

Super service, pakket werd dag later bezorgd dan gepland.
Kreeg netjes een sms met de melding hier over. Ik twijfelde of het geen fraude was dus even op de chat na gevraagd en vlot antwoord gekregen met de bevestiging dat dat klopte.
Super netjes en snel geregeld, erg blij mee.
Bestel altijd graag bij jullie!

Beste Marije,

Heijmans 21-04-2020

Altijd zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid van bcc Delft. Ik kwam nu met een defect en 1,5 jaar lang gebruikt (goedkoop) apparaat, met de bedoeling dat zij het netjes bij het afval konden verwerken , maar ik kreeg zomaar het aankoopbedrag verrekend als korting op een nieuw apparaat. Top!

Beste Heijmans,

Bedankt voor jouw review over onze service en het filiaal in Delft.

Louk 21-04-2020

We zijn al decennia lang klant van BCC. Het personeel is bijzonder klantgericht, d.w.z. vriendelijk, behulpzaam en vakkundig. We kochten, zonder ons door de verkoper te laten voorlichten, een stofzuiger die eigenlijk niet geschikt was voor onze vloeren. Toen we, na gebruik van de machine, onze teleurstelling meldden werd, na enig onderzoek, onze aankoop ongedaan gemaakt en een geschikte machine geleverd. HIGH SERVICE !!

Beste Louk,

Bedankt voor jouw review over onze service.
Wat leuk dat je al zo lang tot onze vaste klantenkring behoort!

Inge 21-04-2020

Website duidelijk en gebruiksvriendelijk. Levering binnen de afgesproken tijd. Dankzij de mail en de sms hoef je ook niet de hele dag thuis te zitten wachten.
Levering super! De oude oven hebben ze meegenomen.
Top service

Beste Inge,

Bedankt voor jouw review over de website.

Sissy 21-04-2020

Webshop was via mobiel/iPad goed te bekijken. Zaterdag de bestelling geplaatst en dinsdag werd de bestelling keurig op de zolder geplaatst, ook nog in de tijd van Corona-virus. Ook werd duidelijk aangegeven wanneer de bezorgers kwamen, ideaal! Goede prijs voor de bestelling ontvangen met een uitstekende snelle service.

Beste Sissy,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en service.

Gertoo 21-04-2020

De snelheid en de service is altijd uitstekend verzorgd bij BCC. Bovendien altijd vriendelijk personeel, dat maakt het kopen een stuk aangenamer

Beste Gertoo,

TimvB 21-04-2020

De omschrijving was accuraat en het bestelproces was makkelijk te doorlopen.

Beste TimvB,

Simons 21-04-2020

Wasdroger is snel en op het aangegeven tijdstip bezorgd. Vriendelijke bezorgers. Netjes geplaatst en oude apparaat meegenomen.

Beste Simons,

Dankjewel voor jouw review.

P 21-04-2020

Ruime keus, zeer vriendelijke bezorgers!
Goede service. Al meer besteld is altijd goed.

Beste P,

Hincka Rosdorf 21-04-2020

In deze Corona tijd leveren veel winkels tot aan de drempel of keuken. BCC bracht de wasmachine naar boven en had via de mail van te voren aangegeven om rekening te houden met de maatregelen, o.a. 2 meter afstand tot de bezorgers en de afleverbon wordt met toestemming van de klant dmv een cijfercode getekend door de bezorger. In deze Corona tijd heeft BCC het goed opgepakt en leveren ze met aanpassingen nog steeds hun producten zoals ze dat beloven in de winkel en op de website.

Beste Hincka Rosdorf,

Bedankt voor jouw review.
We doen ons best om met alle maatregelen door het Corona virus de leveringen naar volle tevredenheid te blijven uitvoeren.

Leo 21-04-2020

Goede informatie,vriendelijk service,een fijne overzichtelijke winkel met een breed en goed assortiment

Beste Leo,

Frans 21-04-2020

Snelle levering en ondanks de corona-ellende plaatsing van de wasmachine op de juiste plek! Dat is veel betere service dan bij Cool Blue die tegenwoordig zelfs wasmachines van 80 kg alleen gelijk na de voordeur neerzet (hoe bedenk je het..).

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review over onze services met corona maatregelen.
Klanttevredenheid staat nog altijd hoog in het vaandel bij ons!

Nourddine 21-04-2020

Webshop is goed overzichtelijk. Zoeken werkt goed. Kan makkelijk vinden wat ik nodig heb. Ruime assortiment. Verder was de levering prima op tijd. En werd het product Netjes aangesloten zoals aangegeven.

Beste Nourddine,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en service.

Mata 21-04-2020

zeer gebruikersvriendelijk site,de bezorgers zeer netjes en vakbekwaam en aantrekkelijke prijs.

Beste Mata,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Willem van Diest 21-04-2020

perfect geregeld, alles zoals afgesproken, besteld en de volgende dag in huis en aangesloten.

Beste Willem van Diest,

Mevr.T van Doorn 21-04-2020

Wij kopen altijd bij BCC. Van grote Samsung TV. Tot IPad tot card r. Altijd goede service dus veilig kopen , voor een goede prijs . Voor ins alleen maar BCC

Beste Mevr.T van Doorn,

Bedankt voor de mooie review. Graag weer tot een volgende keer!

Albert 21-04-2020

Shoppen via BCC was makkelijk om te doen. De info was duidelijk en er werd ook goed gecommuniceerd over de leverdatum. Al met al een prima ervaring met deze webshop.

Beste Albert,

R.E. Fenger 21-04-2020

Ondanks de corona was het redelijk druk, nadat medewerkster (*) gereed was met een klant was het onze beurt. De vraag of ze ons kon informeren over iPad werd volmondig beantwoord, en had voor ons een goed advies voor de aankoop.
We gingen tevreden met de aankoop naar huis. De verkoopster was behulpzaam, en klantvriendelijk

Beste R.E. Fenger,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkster.
Veel plezier met de aankoop.

Ab Koot 21-04-2020

Snelle levering en vakkundige plaatsing van een wasdroogcombinatie. Oude machine retour genomen. Uitgebreide informatie over het aflevermoment per e-mail, sms en telefoon. Prijs concurrerend met andere leveranciers. Zeer tevreden.

Beste Ab Koot,

Bedankt voor jouw review over de service.
Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen!

W 21-04-2020

Fijne winkel. Personeel staat altijd voor je klaar met een eerlijk en goed advies. Ze nemen al de tijd voor je.
Een breed assortiment.

Beste W,

Familie Van Velthoven 21-04-2020

Goede, snelle en vriendelijke levering. Was geen probleem om product via de achteringang af te leveren.
Klantenservice was niet ultra-snel via WhatsApp maar antwoord kwam op tijd om de bezorgers te informeren.

De leveringsinfo via e-mail was compleet en ruim op tijd.

Beste Familie van Velthoven,

Bedankt voor jullie review.

Cornelia Deijkers Kools 21-04-2020

Over het algemeen heel tevreden over de webshop, de administratieve be- en afhandeling en de plaatsing/installatie.
Kleine opmerking; er is bij de aflevering een kleine hoeveelheid emballage- en transportmateriaal niet mee retour genomen.

Beste Cornelia Deijkers Kool,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Renee van den Broek 21-04-2020

We kwamen naar de winkel voor een koelkast. Maar als je jn zo'n grote winkel komt, weet je soms niet meer waar je moet kijken. Dit viel een van de medewerkers op. Hij kwam naar ons toe en wij hebben een uitleg gedaan over wat voor koelkast we zochten. Hij heeft goed met ons meegekeken naar welke koelkast het beste bij ons paste en heeft al onze vragen goed weten te beantwoorden.

Beste Renee van den Broek,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker en de service.

Ingrid 21-04-2020

Fijne behandeling,
Goede uitleg van het gekochte product,
Medewerkers vriendelijk

Beste Ingrid,

Greg 21-04-2020

Ik wist helemaal niet van het bestaan van een outlet bij BCC. Maar het oog leert al snel dat er een hele winkelervaring open gaat online. Vooral in het prijssegment waarin je verwacht te kunnen shoppen en uiteindelijk daadwerkelijk te shoppen gaat.

Kortom ik was veel goedkoper uit dan verwacht en de in dit geval TV was binnen een dag bezorgd, ondanks de Corona crisis. Erg blij mee!

Beste Greg,

Bedankt voor jouw review.
Wat leuk dat we jou positief hebben kunnen verrassen en veel plezier met de TV.

madman 21-04-2020

Ik heb een soundbar (JBL) aangeschaft bij BCC en zeer tevreden over de dienstverlening in BCC The Wall (Utrecht)
We zijn door een medewerker eerlijk geholpen die meerdere producten liet zien incl. voor en nadelen. Bij wat doorvragen heeft hij een collega erbij gehaald en uiteindelijk een goede keuze kunnen maken. Ik had een budget aangegeven en daar netjes onder gebleven.
Nadat ik thuis was bleek na een week dezelfde soundbar ergens anders goedkoper te zijn en hebben we netjes een bedrag terugontvangen.

Beste madman,

Bedankt voor jouw review over filiaal The Wall in Utrecht.

john 21-04-2020

Goede uitleg rondom het product. Klantvriendelijke benadering. Deskundig advies

Beste John,

Hans 21-04-2020

Voordat we onze nieuwe vaatwasser kochten hebben we eerst op Kieskeurig.nl gekeken welke machine voor ons de meest geschikte was en welke machine de beste beoordeling kreeg.
Uit het overzicht bleek dat de Bosch vaatwasser die we geselecteerd hadden de beste keus was voor ons en dat BCC de gunstigste aanbieder was.
We hebben gisteren besteld , vanmorgen kwam een mailtje binnen hoe laat er afgeleverd zou worden en een uurtje geleden kregen we een telefoontje van de bezorger dat hij met 10 minuten bij ons was om af te leveren.
Alles netjes op tijd en zonder beschadigingen. Geen handtekening op het aflever formulier vanwege corona perikelen maar dat is gezien de snelle service en goede prijs ook geen probleem.

Beste Hans,

Ed 21-04-2020

Duidelijke website, maar persoonlijke informatie in de winkel en de wasmachine kunnen zien, heeft toegevoegde waarde. Mooie winkel, heel vriendelijk personeel. De volgende dag werd de machine al gratis bezorgd en aangesloten. Vriendelijke monteurs

Beste Ed,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en website.

MJP 21-04-2020

De website, het aanbod en het bestelproces waren duidelijk. Er stond helder wat de extra opties waren en wat die inhielden (in mijn geval bijkopen garantie wasmachine). De levering was supersnel en je kon aangeven op welke dag. Installatie ging vlot, mannen waren heel vriendelijk en gaven nog wat extra uitleg over het gebruik van trilpoten/trilmat.

Beste MJP,

Jan 21-04-2020

BCC is altijd goed en het is fijn dat ze ook fysieke winkels hebben. Ditmaal Online een stofzuiger gekocht uit een ruime keuze. En hoezo vertraging door Corona? Binnen twee werkdagen had hem al in huis! Uitstekende service van BCC!

Beste Jan,

Liesbeth 21-04-2020

Ik had een bestelling in 2 delen via de webwinkel. 1 deel was bij de bezorging niet aanwezig en is later alsnog geleverd. Ik werd super geholpen door de klantenservice via de app.

Beste Liesbeth,

Gerrit 21-04-2020

Heel handig besteld via de website. Snelle levering goeie service, erg fijn dat ze 10 min van tevoren bellen.

Beste Gerrit,

Jan 21-04-2020

Ondanks een e-mail dat de bezorging later zou plaatsvinden is de tv tijdig afgeleverd.
De bezorgers waren vriendelijk en correct en gaven een prima toelichting. Wegens Corona vond aflevering bij de voordeur plaats zoals was vermeld op de website.

Beste Jan,

Mike 21-04-2020

Via chat geholpen door Theo van filiaal Eindhoven. Mijn vraag duidelijk beantwoord, vervolgens de bestelling perfect in orde gemaakt, duidelijk omschreven en bij levering ook prima service. Bedankt BCC, bedankt (*)

Beste MIke,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Eindhoven.

Cor 21-04-2020

perfect, eenvoudig besteld zonder registratie te hoeven aanmaken, netjes op tijd geleverd.
Prima!

Beste Cor,

Joey 21-04-2020

Erg tevreden over de webshop.
Hij is erg duidelijk en als je iets besteld krijg je gelijk updates van je bestelling wanneer de opdracht bevestigd is dat hij overgedragen is aan de bezorgdiensten Hoe laat ze komen leveren etc.
Kortom erg tevreden!

Beste Joey,

Annelies 21-04-2020

Bij BCC een Samsung tablet besteld. Goede aanbieding; nergens anders een lagere prijs gevonden. Snel geleverd, keurig schokvrij verpakt.

Beste Annelies,

Wilco 20-04-2020

De webwinkel werkt prima maat mag nog wel worden doorontwikkeld, conculega webwinkel is al meer doorontwikkeld met name Navigeren kan beter, maar de winkel werkt en is betrouwbaar!

Beste Wilco,

Bedankt voor jouw review en feedback.