Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

tony poppelaars 23-04-2020

Als je voor het instellen van een net gekochte telefoon al extra moet gaan betalen,dan valt er weinig meer te plussen voor Bcc.
Als dan ook nog een telefoonmapje 24 euro kost, wateen paar weken geleden nog 21 euro kostte,wordt het voor mij moeilijk om bcc nog aan te bevelen bij anderen

Beste tony poppelaars,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Zou je ons jouw telefoonnummer kunnen mailen naar reviews@bcc.nl zodat we contact met je kunnen opnemen?

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

jeroen 23-04-2020

Goeie service gekregen
Goeie uitleg gekregen
Na goedkopere prijs laten zien toch bij bcc gekocht omdat de medewerker mij overtuigde met zijn verhaal dat de online aanbiedingen geen orgineel nederlands model zou zijn

Beste jeroen,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Willy 23-04-2020

In deze winkel werkt al veel jaren hetzelfde personeel hierdoor goede begeleiding bij aankopen. Men neemt de tijd en goede uitleg en als er later wat is met product kan het vaak zonder problemen retour. Gelukkig is dat niet vaak voor gekomen. Al met al prettige overzichtelijke winkel met ervaren en vriendelijk personeel.

Beste Willy,

Bedankt voor jouw mooie review over onze winkel en medewerkers.

Jeanne Kools 23-04-2020

De medewerker van BCC was ondanks dat het anders is tijdens de crisis zeer behulpzaam en duidelijk in haar advies. Het bezorgen van de wasmachine kon heel snel en er werd ook geleverd naar de zolder, en dat in de Coronatijd. zeer vriendelijk personeel.

Beste Jeanne Kools,

Bedankt voor jouw review.
Ook met deze crisis staat klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel.

Sylviane 23-04-2020

Heel goede service en vriendelijk.Vorig jaar telefoon gekocht.Met al die verschillende telefoons tegenwoordig zou een mens nie weten welk telefoon men moet kopen.Ik wist wel dat ik een Samsung wilde.Nadat de verkoper mij paar vragen had gesteld kwamen we er alles snel achter welk telefoon voor mij geschikt was.
Toen ik een nieuw tablet nodig had heb ik dan óók geen moment getwijfeld om terug naar dezelfde winkel te gaan.Opnieuw weer super geholpen.
Heel erg tevreden dus.

Beste Sylviane,

Bedankt voor jouw review.
We helpen je de volgende keer graag weer.

MG 23-04-2020

Prima geholpen door accurate medewerker. Goed advies, heldere antwoorden op mijn vragen. Dikke 10 dus.

Beste MG,

Philemon Veldheer 23-04-2020

Uitstekende webshop, die duidelijk de productinfo en de reviews weergeeft. Bestellen gaat zeer makkelijk en als je niet direct wenst te betalen, doe je het via Afterpay, Dit vind ik persoonlijk heel erg goed als je dit als webshop aan biedt.
Levering is altijd binnen 24 uur (althans dat is mijn ervaring).

Beste Philemon Veldheer,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en services.

Douwe 23-04-2020

Ondanks de krapte op de markt voor dit apparaat, binnen 1 werkdag geleverd!

Beste Douwe,

Dankjewel voor jouw review.

Herman 23-04-2020

BCC doet wat het beloofd . Snelle levering tegen een lage prijs. Woensdagavond besteld, donderdag in huis.

Beste Herman,

Ramazan 23-04-2020

Sneller dan bij BCC nog nooit meegemaakt 1700 besteld 1715 kreeg ik ophaal bericht 1730 tv opgehaald ideaal goed geregeld

Beste Ramazan,

Ikke 23-04-2020

Overzichtelijke winkel,zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, de winkel is goed aangepast voor de corona maatregelen, personeel neemt ondanks alle druk van de corona maatregelen zeer goed en bewust tijd en ruimte voor de klant.

Beste Ikke,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

yusuf 22-04-2020

hele goede service, snel geholpen door medewerkers en het is een heel groot bedrijf dat je 24/7 klaarstaat om je te helpen ik beveel het jullie echt aan om hier iets te kopen!!!! echt toppers!!

Beste yusuf,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

O.Meijer 22-04-2020

Zeer goed geholpen. Hadden veel vragen maar hier was alle tijd voor. Ook deskundig.

Beste O. Meijer,

Vehof 22-04-2020

Duidelijke productbeschrijving. Mooie prijs in vergelijking tot andere webshops. Correcte levering!

Beste Vehof,

Leo hendriks 22-04-2020

Hallo in deze crisestijd naar de winkel in Sittard geweest waar ik zeer correct geholpen werd.
met goede uitleg en vriendelijk .
De levering was snel zonder veel stres de droger naar de eerste verdieping gebracht. Aangesloten en goede uitleg voor in gebruik name gegeven. top

Beste Leo hendriks,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

Bart 22-04-2020

Wij zijn voor een steelstofzuiger naar de bcc gegaan en daar voor wat uitleg wat vóór ons het beste was, we zijn daar goed geholpen door het personeel en de uitleg over de verschillende producten heeft ons de tot de juiste beslissing gemaakt. Blij mij de aankoop en dus prima geholpen!

Beste Bart,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers en service.
Veel plezier met de aankoop.

Kim 22-04-2020

Goed, eerlijke service.
Ze nemen de tijd voor al je vragen.
Wij kopen hier vrijwel altijd onze apparaten.
Hebben meestal ook de beste prijs en garantie is ook goed.

Beste Kim,

Bedankt voor jouw review.
Wat leuk dat je tot een van onze vaste klanten hoort, dankjewel en graag tot de volgende keer!

Jacco 22-04-2020

Hoi,
Vandaag voor de 2e keer naar de BCC geweest omdat een Hue product niet goed functioneerde.
De 1e keer was ik al heel netjes geholpen en nu ook de 2e keer weer top geholpen.
Filiaal Hoorn heeft echt een topteam met een zeer goede klantenservice.

Beste Jacco,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoorn.

henk 22-04-2020

scheerapparaat besteld .prijs was goed en snel geleverd
fijne site wekt goed .bestellen ging gemakkelijk

Beste henk,

Peet 22-04-2020

Ik kom hier graag.
Je wordt hier altijd vriendelijk en correct geholpen.
De mensen weten ook echt waar ze het over hebben!! Ik blijf komen!!

Beste Peet,

Bedankt voor jouw review.
Wat goed te lezen en graag tot de volgende keer.

Jack 22-04-2020

I.v.m. de Corona virus heeft men zeer correct gedragen netjes afgeleverd en de oude televisie meegenomen. We hebben het via de website besteld daar ik niet naar de winkel ben geweest.

Beste Jack,

Bedankt voor jouw review.
Ondanks de maatregelen door het Corona virus, blijven we ons best doen de klant naar tevredenheid te blijven helpen.

Mevr. Gazzar 22-04-2020

Sinds het moment van de bestelling zijn wij constant op de hoogte gehouden dmv mailtjes en sms’jes. Het tijdvak van de bezorging is ook klein dus je hoeft niet onnodig thuis te blijven om te wachten. Ook voor vragen zijn ze goed te bereiken. Al met al top service!

Beste Mevr. Gazzar,

Maria 22-04-2020

Wat werd ik fantastisch geholpen..ik ben er super tevreden over.
Alle tijd werd er genomen..klasse!

Beste Maria,

ddija 22-04-2020

heel leuke lief personnel goed uitleg. en schoon overzichtelijk winkel. makkelijk om te vinden . top qualities projecten kan niks meer vragen van een electronica winkel oh en ook DHL ophalen is vet handig

Beste ddija,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de medewerkers.

Robert 22-04-2020

Ondanks de Corona naar BCC voor een airfryer. De winkel zag er netjes uit met een goede loopgang plus voldoende personeel om je te helpen met advies. Iedereen hield de juiste afstand. Voor mij dus een winkel met het juiste advies en waarde voor je geld.

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.
Fijn dat alles naar wens is gegaan. Veel plezier met de airfryer.

John H 22-04-2020

de deskundigheid,en de vriendelijkheid en het geduld van de verkopers.We winkelen er graag.

Beste John H,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Eugene Janssen 22-04-2020

een heel mooie winkel ruim en overzichtelijk,en zeer vriendelijk personeel.

Beste Eugene Janssen,

Rita 22-04-2020

Super snelle levering. Belofte nagekomen in deze drukke Corona tijd.Heb de machine net,maar ben bekend met dit model,dit is nr 3! Daarom blijf ik bij dit model!. Hoop dat ik tevreden blijf!

Beste Rita,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de aankoop!

Wasdroger 22-04-2020

Fijne overzichtelijke schone winkel. Deskundig en vriendelijk personeel. Wij zijn correct geholpen en zijn van plan om in de toekomst deze winkel vaker te bezoeken.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en graag tot een volgende keer.

Ton 22-04-2020

Ze waren de eerste die konden leveren heel vriendelijke jongens/mannen en de site was heel gemakkelijk

Beste Ton,

Dennis Leemhuis, Apeldoorn 22-04-2020

Na ruim een decennia heeft mijn AEG wasmachine het begeven. Na diverse reviews te hebben bekeken besloot ik weer een AEG wasmachine te kopen. Het werd de AEG L6FBMAXI. Hier kreeg ik ook nog eens van AEG 50 Euro cashback. Mijn Miele condens droger had ook zijn beste jaren gehad dus besloot ik er ook een AEG warmtepomp droger bij te kopen de AEG T7DBTRIPLE. Alles keurig besteld met gratis “Plaatsen & Aansluiten”. Als extra “Aansluiten Trekschakelaar + snoer voor 34,95 Euro. Keurig kreeg ik een SMS dat het eea gebracht en gemonteerd zou worden de volgende dag tussen 08:00 en 10:00 uur. Ik blij. Ze stonden al om 07:45 uur op de stoep. Ik weer blij. De trek schakelaar draden gedemonteerd en weer gemonteerd. Echter moest er een kroonsteentje bij voor de aarddraad. Die hadden ze niet bij zich. Ze moesten nog twee leveringen doen en zouden dan binnen een uur weer terug zijn. Dit was om 08:45 en zou ik bij de Gamma kroonsteentjes gaan kopen, aldus. Hierna heb ik niemand meer gezien. Om 11:30 maar eens gaan bellen naar het mobile nummer wat ik had toen ze me om 07:45 belden of ik wakker was. Kreeg daar geen verbinding mee na herhaaldelijk bellen. Om 13:00 maar eens het 020 nummer gaan bellen op de factuur. Die zouden zorgen dat het op gelost zou worden. Om 16:00 nog niets vernomen. Dan maar naar de BCC winkel Apeldoorn waar ik hem had gekocht. Het verhaal dat de trek schakelaar moest worden aangesloten en dat ik niemand meer had gezien. Hoewel er zwart op wit de factuur stond “extra kosten” voor het aansluiten van een trekschakelaar met snoer, beweerde hij bij hoog en laag, dat zij dit niet deden en ook niet gingen doen? Hij heeft gebeld met iemand en er zou binnen een of anderhalf uur iemand komen. Dit was gelukkig al binnen 10 minuten. Het waren 2 andere bezorgers. Zij hebben het opgelost met de schakelaar. Bij vertrek vroeg ik of ik niet iets moest weten over de machines. Toen kwamen ze met het verhaal hoe het eea moest, maar heren de machines zijn niet afgesteld etc. Als nog gebeurd en een eerste reinigings was gedraaid. Heren moet ik nog iets tekenen? Dat was niet nodig. De volgede dag zat er in mijn mailbox een ondertekende aflever bon, maar niet door mij!
Lezer, trek hieruit je eigen conclusie.
Ik hoop nog op de 50 Euro cashback van AEG. Mijn moeder heeft hem nooit gekregen op een wasmachine, dit is ca een jaar geleden bij BCC.

Beste.........

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Dennis Leemhuis, Apeldoorn 22-04-2020

Ordernmrs: 3510798 en 4512407 alle 2 van 19-04-2020 leverdatum 21-04-2020

Ej 22-04-2020

BCC kwam als goedkoopste naar voren. Levering was snel en volgens afspraak. Door de maatregelen rondom Corona konden wij zelf de oude droger niet naar beneden krijgen en hebben zij t gedaan. Dus klantvriendelijk.

Beste Ej,

Ina de nooijer 22-04-2020

BCC is een zeer betrouwbare winkel daarom koop ik daar. Service is goed en het personeel is zee kundig en legt alles goed uit.

Manouk 22-04-2020

Op vrijdag mijn bestelling geplaatst en op zaterdag, begin van de middag al mijn pakketje mogen ontvangen. Netjes verpakt met speciaal tape welke dient als zegel. Prettig om te kunnen controleren dat mijn pakketje nog netjes dicht was.

Beste Manouk,

JAAP VAN DEURZEN 22-04-2020

Wij kiezen deze winkel van BCC vanwege de aanwezigheid van verkoper 'Duco'. Hij is een terzake kundige verkoper die ons op goede ideeën brengt en eerlijk en betrouwbaar overkomt. Hij zet zich in om oplossingen te vinden en geeft deskundig advies. We vragen zelfs zijn rooster op om te kijken of hij op bepaalde dagen aanwezig is. Top verkoper!! Vandaar! Houd die man vast!

Beste JAAP VAN DEURZEN,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Robin 22-04-2020

Niks op aan te merken! Ben erg blij met de Philips staafmixer die ik heb besteld. Ik bestelde m aan het eind van de dag en kon m volgende dag gelijk afhalen bij de pakketautomaat.

Beste Robin,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop.

Karin 22-04-2020

Nadat ik eerst via de website een droger had uitgezocht, heb ik deze in de BCC-winkel besteld. Ik werd zeer goed op de hoogte gehouden over het bezorgtijdstip; de bezorgers kwamen keurig op tijd, hebben de oude droger meegenomen en de nieuwe geplaatst en aangesloten.
Kortom: ik ben zeer tevreden!

Beste Karin,

Albert 22-04-2020

Deze monitor besteld en is snel geleverd,
Staat als 2e scherm naast de “340 “ die we al 4 geleden bij BCC hadden gekocht. Staat mooi!!!!

Beste Albert,

yvonne 22-04-2020

ondanks de aanpassingen rondom het coronavirus zeer goede service en goed advies en vriendelijke medewerkers

Beste yvonne,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

F. Vorsteveld 22-04-2020

Mooi ingedeelde winkel , geen opgedrongen verkoop, gewoon goed advies en voor iedere portmonee is er wel een product. En deskundigen personeel aanwezig.

Beste F. Vorsteveld,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Timo 22-04-2020

bestellen en betalen werken prima en een uitstekende Progress info.
Prima verpakt in een veilige doos,

Beste Timo,

Diego 22-04-2020

Geweldige service, snelle afwikkeling en ruim op tijd bezorgd. Fijne bezorgers die meedachten en meehielpen. Kan niet anders zeggen dat top en mijn complimenten. Ook de website, heel gemakkelijk en duidelijk in gebruik. Helaas :( was ik " de kleinigheid " vergeten te geven in mijn enthousiasme, mijn excuses hiervoor.

Diego Godet

Beste Diego,

Bedankt voor jouw review over onze review en services.

Anny 22-04-2020

makkelijke website en zonder storingen mijn bestelling kunnen plaatsen dus ook goed toegankelijk voor de wat oudere klant

Beste Anny,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Martin 22-04-2020

Voor een specifieke wifi-versterker (TP-link RE200, voor signaal op zolder) de website geraadpleegd en er stond duidelijk op dat deze op voorraad was in Spijkenisse. Dus winkel bezocht en inderdaad, wifi-versterker was aanwezig. Verkoper was erg aangenaam en geduldig en wees ons op een nog betere wifi-oplossing voor mijn geval met nagenoeg dezelfde prijs (TP-link WPA4220 Kit). Zeer deskundig geholpen en een prima oplossing voor mijn situatie. Ik heb nu wifi door het hele huis. Chapeau!

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over onze winkel in Spijkenisse.

Edith 22-04-2020

Je word als klant gezien en gehoord, ze luisteren goed wat jij nodig hebt, en geven zonodig een goed advies.
Qua prijs betaal je nooit teveel als je zelf goed onderzoek doet naar het gewenste product.
Service is prima wat minstens zo belangrijk is, bij vragen of problemen achteraf.

Beste Edith,

Cees in de Weij 22-04-2020

Altijd vriendelijk en profesioneel geholpen en niets is teveel.
Is mijn vaste winkel.

Beste Cees in de Weij,

Tot de volgende keer!

Ton 22-04-2020

Prima service, nette afhandeling van de garantie van een Kobo reader. Snelle afhandeling in deze bizarre tijd

Beste Ton,

Veel leesplezier!

Corry 22-04-2020

Gebruiksvriendelijke site,
overzichtelijke en ruime betalingsmogelijkheden.
Goede track & trace
De dag na de avond van bestelling al 's morgens geleverd 👍

Beste Corry,

Bedankt voor jouw review over de website.

Rob 22-04-2020

Scherpe prijs voor onze vrieskast. Afhandeling en levering prima geregeld. Oude apparaat direct meegenomen.

Beste Rob,

Robert Crijns 22-04-2020

Super winkel, overzichtelijk , goede service en advies, niet opdringerig , ook als je en keer enkel naar binnen loopt om alleen te kijken en ideeën op te doen. Prijs is marktconform

Beste Robert Crijns,