jan 24-04-2020

Omdat wij super goed geholpen zijn bij bcc en vooral die dame, zeer gezellig en zeer goed in de uitleg van het apparaat, wat wij ook vroegen ze nam tenslotte de tijd om alles super goed uit te leggen, waardoor wij de vries/koel kombinatie hebben gekocht. deze dame verdiend een super nummer en wel een 10

Beste jan,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkster.

Frank 24-04-2020

Ik ben al jaren een trouwe klant van BCC. De redenen hiervoor zijn de klantvriendelijkheid, de goede service en de scherpe prijzen. Daarnaast zijn er praktische redenen, zoals dat er een filiaal bij mij in de buurt is en ik hier gratis kan parkeren.

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over onze services.
Wat leuk dat je een van onze vast klanten bent.

Eric 24-04-2020

Zoals altijd een informatieve site, een goed assortiment en een goede service in de winkel, vriendelijk personeel

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en website.

Alexander 24-04-2020

Het ophalen van de muis in de winkel ging mis. Meteen bood de verkoper aan de bestelling in een thuisbezorging om te zetten, Dat kwam precies op de dag die hij aangaf.
En een mooie aanbieding voor de muis die ik wilde,

Beste Alexander,

Sergio 24-04-2020

Over het algemeen zeer tevreden. De levering kwam aan op de aangegeven dag. Goed verpakt met voldoende luchtzakken zodat de producten niet beschadigd worden tijdens het vervoer.

Beste Sergio,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar wens is verlopen.

Sonja Smits 24-04-2020

Vlotte afhandeling bij de online aankoop. Alles netjes en goed verpakt de volgende dag geleverd!

Beste Sonja Smits

De Vries 24-04-2020

Wilde weer een friteuse, die ik heb aangeschaft goede prijs voor het product via de webshop , heb vaker bij BCC gekocht en altijd goede service snelle levering in de winkel ook altijd prima geholpen.

Beste De Vries,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, webshop en services.

w.plekkenpol 23-04-2020

Had in de lockdown-periode behoefte aan een draagbare radio/cd speler in de studeerkamer. Bestelde via internet bij BCC een Philips AZ215B/12.
Werd keurig een dag later bezorgd, maar het geluid viel nogal tegen.
Bij de dichtsbijzijnde BCC winkel in Hoogeveen kon ik de aankoop probleemloos omruilen voor de zwaarde AZB798T/12, die nu het thuiswerken veraangenaamd.

Beste w.plekkenpol,

Bedankt voor jouw review.
Succes met thuiswerken en veel plezier met de aankoop.

René 23-04-2020

Zoals altijd weer fijn en kundig geholpen met de keuze maken voor een apparaat.

Beste René,

Bedankt voor jouw review en graag tot een volgende keer!

Noud 23-04-2020

Deze shop is geweldig. Je bestelt iets en je ontvangt het de volgende dag al. Is dat nieuw? #2020

Beste Noud,

fam. Hengst 23-04-2020

wij hebben heel goede ervaringen met BCC De pech in zeer korte tijd met tv en geluidsapparatuur is heel goed opgelost. wij zijn daar heel gelukkig mee. Zeker in deze corpna tijd. Uitleg en meelevendheid was iets wat bij pns de doorslag gaf om de apparatuur te kopen. Ook de bezorging was prima geregeld en netjes. dikke pluim verdiend BCC!!

Beste fam. Hengst,

Bedankt voor jullie review over onze services.

Eric 23-04-2020

Webshop is duidelijk, makkelijk types vergelijken. Bestellen en leveren gaat heel voorspoedig. Goed telefonisch advies vanuit de winkel! Artikel werd gelijk voor mij gereserveerd en zo is de zaak dezelfde dag beklonken.

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en services.

John Kramer 23-04-2020

Altijd vriendelijk personeel en denken mee bij het kopen van een hun producten teven hebben ze ook genoeg kennis van de apparatuur die verkocht worden.

Beste John Kramer,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Henk 23-04-2020

Goede stof/kruimelzuiger incl toolkit thuisbezord voor een scherpe prijs ik zou een ieder aanbevelen deze bij BCC te kopen
met BCC daar kom je verder mee

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Marian 23-04-2020

De webshop gaf verwarring met de mededeling: niet voor bezorging beschikbaar. Na telefonisch contact bleek de kleur niet op voorraad, echter wel een andere kleur.
Deze is de volgende dag keurig thuis bezorgd.

Beste Marian,

Bedankt voor jouw review. Excuus voor de verwarring.

R.Aalders 23-04-2020

prima shop goed overzichtelijk en gevonden wat ik zocht en nog voor een goedkope prijs ten opzichte van andere webshops
En een goede bezorging en service.
Een aanrader.

Beste R.Aalders,

Karin 23-04-2020

De verkoopster laat je rustig rondkijken. Vragen vriendelijk na gepaste tijd of ze kan helpen. Goed advies, alternatieven genoemd en corona maatregelen goed in acht genomen.

Beste Karin,

Prima winkel voor al je electronica. 23-04-2020

De laatste 3 aankopen van elektronica via BCC gedaan. Totaal geen vertragingen, afspraak is afspraak. Prijzen zijn ook goed, indien elders goedkoper krijg je het ook voor dezelfde prijs.

Beste,

SP 23-04-2020

Eerste keer online wat besteld bij BCC en erg tevreden. De informatie was compleet en klopte met de werkelijkheid. Scherpe prijs, zeer belangrijk:-). Bestelproces en het volgen van de bestelling ging heel goed. Communicatie was duidelijk en fijn om te weten hoe laat de bestelling bezorgd werd. Ik ga hier zeker vaker iets bestellen!

Beste SP,

Bedankt voor jouw review.
Graag tot een volgende keer.

H.Bot 23-04-2020

snelle en keurige hulp bij reparatie/omruiling tablet,vakkundige begeleiding.

Beste H.Bot,

Bedankt voor jouw review over de reparatieservice.

Danniel 23-04-2020

Ik zal BCC zeker aanraden. Het is altijd eerlijk geweest met spullen bezorgen. En de prijs verhouding is geweldig. Het is zelfs goedkoop voor de service die jij krijgt. bestelling krijg je altijd netjes en op tijd binnen. En de webwinkel is ook overzichtelijk en makkelijk te gebruiken.

Beste Danniel,

Bedankt voor jouw review en de aanbeveling.

Diana 23-04-2020

Ik ging voor mijn dochter voor een i pad hebben we gevonden maar de gene die ze wou was er niet maar zijn naar huis gegaan met nog een betere keus we zijn super geholpen

Beste Diana,

Laura en Wander 23-04-2020

We hebben een vaatwasser bestelt en laten bezorgen. Alles ging volgens afspraak via mail, belletje en de vaatwasser op zijn plek gezet. Een goede afhandeling. Klantvriendelijk. Als klant wordt je serieus genomen.

Beste Laura en Wander,

Bedankt voor jullie review.

jp 23-04-2020

Prima geholpen, verkoper deskundig , bestelling betreffende item ter plaatsen besteld en volgende dag al in huis.

Beste jp,

Bedankt voor jouw review een veel plezier met de aankoop.

Sjanny 23-04-2020

Duidelijke webshop, levering was top, oude apparaten gingen mee, nieuwe boven gebracht en netjes aangesloten, geweldig dat bbc dit ondanks de corona maatregelen toch nog doet!

Beste Sjanny,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en services.

Sjaak 23-04-2020

Wij hebben een E reader van KOBO gekocht bij BCC Veenendaal. De verkoper was erg behulpzaam en gaf ook goed uitleg op gestelde vragen. Prijstechnisch klopte het plaatje ook, dus afrekenen en met de Reader naar huis.

Beste Sjaak,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veenendaal.
Veel leesplezier!

Rob Rappa 23-04-2020

Ik heb een bloeddrukmeter via de webshop besteld en de volgende dag werd het produkt geleverd, en ben zeer tevreden met de service m.a.w. ben ik voor de levering en de bezorging van DHL uiterst content.

Beste Rob Rappa,

Nathalie 23-04-2020

Ik ging altijd naar een andere keten. Maar steeds vaker vond ik het daar te groot en had ik af en toe mijn twijfels over het kennisniveau van de medewerkers. Daarnaast vond ik dat er overal geluid/herrie was. Bij mijn eerste bezoek aan BCC, en inmiddels 2e, voelde ik me zeer welkom en werd ik geholpen door zeer gedreven medewerkers. De winkel is lekker overzichtelijk.

Beste Nathalie,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Bosma 23-04-2020

Dinsdagavond de keukenmachine besteld. Woensdagavond al geleverd!
Daarbij komt nog dat ik hier het voordeligste uit was, dus ik zeg ga voor BCC!

Beste Bosma,

Bedankt voor jouw review en de aanbeveling.

Denise 23-04-2020

Wederom ben ik daar vriendelijk geholpen en heb ik de juiste keuze kunnen maken.
Ook zeer fijn dat er totaal niet moeilijk gedaan werd toen ik een paar dagen later het product retour wilde brengen om vervolgens meteen weer te kopen gezien het 2 dagen na aankoop in de aanbieding was. Top!!

Beste Denise,

Oscar 23-04-2020

Bij BCC bleek de DVD-speler die ik wilde niet alleen het goedkoopst te zijn,maar ook het snelst geleverd te worden

Beste Oscar,

Maxwell 23-04-2020

Duidelijke webshop. Voldoende info kunnen vinden mbt het door mij gezochte artikel

Beste Maxwell,

Wout 23-04-2020

Ging voor combimagnetron naar BCC, omdat ik daar altijd naar volle tevredenheid wordt geholpen door kundig en vriendelijk personeel.
Daar aangekomen mijn wensen besproken met de verkoper en we waren er zeer snel uit welke het moest worden nl, Whirlpool AMW9607
Koop was dus snel gesloten.
Super service

Beste Wout,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.

chris snijder 23-04-2020

super geholpen met mijn aankoop ben er erg blij mee als ik iets nodig heb koop ik al jaren bij bcc

Beste chris snijder,

Bedankt voor jouw review.
Graag tot een volgende keer.

Michel 23-04-2020

Eerlijk volgens de voorwaarden, netjes gebracht en oude meegenomen.
Mooi netjes op tijd en een belletje voor dat ze voor de deur stonden.
Alles netjes op de mail en sms.
Wasmachine zeer tevreden over en doet wat hij moet doen.

Beste Michel,

wi.Frank 23-04-2020

Mooie winkel en wij worden er altijd heel goed geholpen. Er wordt de tijd genomen om uitleg te geven .

Beste wi.Frank,

dick gilijamse 23-04-2020

zeer goed geholpen door zeer deskundig personeel gaf mij een goed gevoel bij uitleg bij mijn aankoop van een televisie toestel ook de afhandeling bij het bezorgen en de monteurs bij het aansluiten en regelen van het progamma de kanalen regeling fantastisch WAT EEN GOEDE SERVICE
VAN BCC mag echt wel gezegd worden daarom bij een volgende aankoop naar bcc al is het alleen maar voor de service bedankt mensen van bcc

Beste dick gilijamse,

Bedankt voor jouw review over onze services.
Fijn dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met de TV.

BJM van Dorst-Reiinders 23-04-2020

Ongelooflijk, in een woord;
Wasmachine besteld, dag erna geleverd en aangesloten (kosten 19€), wat bij 2 andere winkels niet werd gedaan ivm huidige omstandigheden.
Ik had echter klein probleempje. Heb weer kontakt opgenomen en kon, zonder enige pardon andere machine bestellen, ondanks dat deze een paar tientjes goedkoper bleek!!
En...omdat er nu een aktie was; installeren gratis, kreeg ik de eerder gemaakte kosten hiervan ook nog retour.....perplex was ik en kon alleen nog maar denken; jullie verdienen 'de gouden douche' en heb de medewerkster van klantenservice dan ook 2x hartelijk bedankt omdat ik dit nog nooit had meegemaakt....!!!!! Mijn was draait ......geruisloos....

Beste BJM van Dorst-Reiinders,

Bedankt voor jouw review.
Wat leuk dat we jouw meerdere malen hebben kunnen verrassen met onze services.

hans 23-04-2020

goede prijs /kwaliteit en Snelle levering, binnen 24 uur na bestelling via internet

Beste hans,

René Ligthart 23-04-2020

Was opzoek naar een hele goede bluetooth speaker. In de winkel heeft de verkoper mij diverse modellen laten horen en de verschillen.
Kundig, sympathiek en klantgericht. Een uitstekende winkel en nu heb ik een prima speaker.

Beste René Ligthart,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Ben Hirsch 23-04-2020

Artikel (stofzuiger) zoals omschreven. Goede prijs, snel geleverd. Prima product. Functioneert perfect.

Beste Ben Hirsch,

Bedankt voor jouw review en veelplezier met stofzuigen.

sladjana dimitrijevic 23-04-2020

De cijfer 10:
Snel, professioneel, vriendelijk. Zowel bestelling als de levering. Ook de klantenservies medewerkster was heel vriendelijk. Top!

Beste sladjana dimitrijevic,

Yvonne 23-04-2020

Ik heb een apple mac besteld die na drie dagen zou worden geleverd. Vervolgens vindt er geen levering plaats. Bij navraag ontvang ik een apje dat de mac niet meer op voorraad is, zonder enig excuus en dat levering pas mogelijk is na 3 weken! Koop geannuleerd en vervolgens mac bij Cool Blue besteld die wel keurig op tijd leverde. Vervolgens ontvang ik toch de mac van BCC en ben ik weer tijd en energie kwijt om die mac weer terug te krijgen naar BCC. Zeer ontevreden, zeer slechte klantenservice. Ik koop hier nooit meer wat!

Beste Yvonne,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Yvonne 02-05-2020

202004-004541524
Overigens heb ik ook nog steeds niet mijn geld terugontvangen! Terwijl dat ook binnen 5 werkdagen zou worden teruggestort. Ik wacht er nu al veel langer op! Waardeloos!!

Moniek 23-04-2020

Ik bestelde een Panasonic broodbakmachine, waarvan er nog 1 op voorraad zou zijn. Bij afronding van de bestelling werd aangegeven dat hij de volgende avond bezorgd zou worden, met een tijdindicatie. Maar er kwam de volgende avond geen bezorger en dus geen broodbakmachine. Pas na het weekend kon ik de klantenservice bereiken. Ze gaven aan dat ze mij gemaild hadden dat de Panasonic op was en dat ik moest wachten op de nieuwe zending. Ik heb echter geen mail gekregen, ook niet in mijn spambox. Ik heb mijn geld terug gevraagd. Hiervan kreeg ik na 3 dagen een bevestiging gemaild en na 10 dagen heb ik het geld terugontvangen

Beste Moniek,

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Jolanda 23-04-2020

makkelijk gevonden, goede prijs, snelle levering.
Erg tevreden over het product ook.

Beste Jolanda,

Dankjewel voor jouw review.

Marinus 23-04-2020

zeer vriendelijk en niet opdringerig zeer goed advies gehad en al de vragen werden goed beantwoord

Beste Marinus,

Jeannette koppe 23-04-2020

Ik heb voor het eerst wat besteld bij bcc en het is mij ontzettend goed bevallen.vlotte afwikkeling online en alle afspraken zijn ze nagekomen zoals onderandere dat ik s'morgens op de dag van levering om 7.00 een sms zou krijgen rond welk tijdstip ze ongeveer zouden komen en klopte helmaal top.en ook het belletje van de bezorgers dat ze binnen 15 min aanwezig zouden zijn ook allemaal op tijd.en de bezorgers waren vriendelijke en nette mannen.dus als ik weer wat modig heb zal ik toch weer eens kijken om bij bcc te bestellen is mij echt goed bevallen.

Beste Jeannette koppe,

Bedankt voor jouw review.
Wat fijn dat alles naar wens is verlopen!
We verwelkomen je een volgende keer graag weer.
Veel plezier met de aankoop!

Natalia 23-04-2020

Very fast service and delivery. I received my purchase the day after I bought it. Good prices as well.

Dear Natalia,

Thank you for your review.

Kind regards,

Bastiaan 23-04-2020

Super service! Gelukkig konden we hier nog wel onze VVV bon inleveren, en werd de prijs van het product voor ons aangepast naar de prijs van de concurrent. Vriendelijke verkoper!

Beste Bastiaan,

Pieter-Jan van Schendel 23-04-2020

Keurig geholpen, goede advisering en voldoende tijd en aandacht. Zeer prettig aan BCC is dat ze een zeer ruim aanbod hebben en tegelijkertijd voldoende persoonlijke aandacht blijven geven. Het is geen massawinkel zoals anderen dat wel zijn. Tenslotte is de prijs hetzelfde of goedkoper als bij de concurrentie.

Beste Pieter-Jan van Schendel,