Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rob en Marleen 22-01-2021

We hebben een eerste keuze Warmtepompdroger gemaakt bij de webshop van BCC. Daarna hebben we contact opgenomen met BCC Sittard, eerst telefonisch daarna per email. We zijn op zeer prettige, deskundige en adequate wijze voorzien van adviezen, waardoor we onze keuze uiteindelijk gemakkelijk hebben kunnen maken. BCC Sittard heeft verder voor ons de aanschaf, bezorging en plaatsing geregeld. De Bosch WTW8756ENL is perfect conform afspraak geleverd!

Beste Rob en Marleen,

Bedankt voor jullie review over onze deskundige services.

Gerda 22-01-2021

Prima en en prijstechnisch de goedkoopste betrouwbaar en alles keurig en netjes op tijd geleverd.

Beste Gerda,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Lisa 22-01-2021

Normaal gesproken schrijf ik nooit reviews maar ik ben hier zo tevreden over dat ik het zeker waard vind om het nu wel te doen.
2 dagen geleden een Dolce Gusto gekocht via de live chat. Er was binnen 20 seconden een productspecialist die mij wilde helpen. Ik had namelijk een aantal vragen over het product waarna de productspecialist aangaf dat ik ook via de chat het product kon bestellen. Ik moest mijn naam, adresgegevens, en e-mailadres geven. Ik het begin twijfelde ik om dit te geven omdat je in deze tijd erg moet oppassen met deze dingen. Toch heb ik mijn gegevens gestuurd. Waarna de productspecialist mij 2 mails had gestuurd waarin ik alleen nog hoefde te betalen voor het product. Binnen 1 dag had ik mijn nieuwe koffiezetapparaat al in huis. Wat een top service! Nog nooit problemen gehad met BCC. Ik raad het iedereen aan!

Beste Lisa,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke chatservice en de snelle levering.

Willy 22-01-2021

Ik heb gebeld naar BCC Barendrecht en ben perfect geholpen. De winkel was dicht en kon ik niet langs gaan. Telefonisch heeft deze meneer mij perfect van informatie voorzien en heeft diverse filialen afgebeld of het product van mijn keuze op voorraad was.

Beste Willy,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van onze winkel medewerker.

Carla Zuidema 22-01-2021

vriendelijk,professioneel,niet opdringerig en zeer duidelijke uitleg en geduldig personeel in Hoogeveen.

Beste Carla Zuidema,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoogeveen.

Jos Reeuwijk 22-01-2021

Ik heb hier speciaal voor gekozen omdat ik ee3n goede omschrijving en werking wilde lezen van mijn nieuwe wasmachine. 2 zeer aardige bezorgers, zeer behulpzaam, snoer was tekort voor de trekschakelaar, er werd meteen gebeld om een afspraak te maken dat het in orde wordt gemaakt en 's middags al de bevestiging in mijn mail dat ze 27.01 komen. Echt een aanrader om hier voor andere apparatuur ook naar toe te gaan.

Beste Jos Reeuwijk,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Seline 22-01-2021

Ik vind de site echt top! Ik heb een big ben wekker gekocht zonder reviews en nog gechat met een van de medewerkers. Heel vriendelijk en fijn dat ze me hielp. Ik kreeg hem snel binnen en hij werkt super! En is ook nog eens kei mooi! Super tevreden mee zeker een aanrader!

Beste Seline,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke chat service.

i. De Rooij 22-01-2021

We zijn zeer tevreden met het advies voor onze nieuwe stofzuiger. Uiterst vriendelijk geholpen, de zending was op tijd volgens afspraak, nogmaals dank daarvoor.

Beste i. De Rooij,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en kundige adviezen. Veel plezier met stofzuigen ;-)!

Anita 22-01-2021

Super simpel en snel bestellen, mooi dat je het daarna snel in de winkel kan ophalen

Beste Anita,

Bedankt voor jouw review over het betelgemak via onze webshop.

Niek Nagengast 22-01-2021

altijd al goede ervaringen met BBC. Nooit problemen en snel geholpen.
Vriendelijke medewerkers die tijd voor je nemen.

Beste NIek Nagengast,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

Jannanas 22-01-2021

Wilden een printer online kopen maar deze bleek uitverkocht. Contact gehad met BCC Deventer en het bleek dat ze er nog wel 1 op voorraad hadden bij BCC Hengelo. Betaald via BCC Deventer en moesten de printer ophalen bij BCC Hengelo. Na een autoreis van 1,5 uur aangekomen kreeg ik in eerste instantie de betaalde printer niet mee! Omdat ik weigerde te vertrekken is na een half uur zoeken in de computer de printer alsnog meegegeven. Vond dit niet echt klantvriendelijk.

Beste Jannanas,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We zijn benieuwd hoe dit is gegaan. Kun je het ordernummer doorgeven in een reactie op deze review?

Judith Jansen 22-01-2021

We hebben bij BCC al heel veel gekocht je wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen de surves is geweldig heel tevreden over BCC breda.

Beste Judith Jansen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Arno 22-01-2021

Overzichtelijk en eenvoudig te bestellen. Ideaal om ook meerdere VVV-cards te kunnen verzilveren en vervolgens het restantbedrag te betalen. Dit kan zeker niet bij alle webshops helaas. Zeer snelle verzending en levering. Dik tevreden klant.

Beste Arno,

Bedankt voor jouw review over de betaalmogelijkheden en onze overzichtelijke webshop.

Kenny 22-01-2021

In de winkel heel fijn geholpen maar ik wacht nu al 2 maanden op mijn bestelling en hoor alsmaar niets (oorspronkelijke leverdatum was 2 weken na bestelling)... Heb al 5 keer een nieuwe leverdatum gekregen die alsmaar niet wordt nagekomen en moet hier elke keer zelf achteraan gaan. Tevens loop ik nu een actie mis doordat BCC niet levert, indien ze transparant waren over de beperkte levering had ik mijn aankoop bij een concurrent gedaan...

Beste Kenny,

Bedankt voor jouw review. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Excuses voor het ongemak. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

KenJeKenny 25-01-2021

Ordernr is 20201100021003586. Vandaag weer gebeld en weer van het kastje naar de muur gestuurd. Laatste leverdatum van 22-01 is verstreken en niemand kan mij niets vertellen (zowel de klantenservice als de winkelmedewerker).

a.m.s. van hees 22-01-2021

In deze coronatijd - bij gesloten winkel - bood Bcc Zierikzee telefonische service via haar website. Daar werd ik goed te woord gestaan m.b.t. mijn wensen. Na betaling kon ik mijn artikel gaan ophalen bij de winkel.
Prima service.

Beste a.m.s. van hees,

Bedankt voor jouw review over onze telefonisch service van onze winkel en de snelle afhaal mogelijkheid.

Ossy 22-01-2021

's Avonds laat een Chroombook bij BCC besteld en nog geen 12 uur later aan huis geleverd. Ben er blij mee!

Beste Ossy,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Juffermans 22-01-2021

Ondanks de corona zeer snelle levering en keurig binnen de gemaakte afspraak afgeleverd.
Gister besteld en vandaag binnen, netjes een kwartier voor ze kwamen leveren een telefoontje dat ze aankwamen en binnen afgeleverd. ZEER TE VREDE

Beste Juffermans,

Wendy Tellier 22-01-2021

Tijdens Lock down gaat je stofzuiger kapot ... en dan ?
ja juist je wil natuurlijk geen 3 dagen wachten om weer eens te kunnen stofzuigen.
Bij BCC kan je bellen met dichts bijzijnde winkel.vriendelijke verkoper kijkt of de stofzuiger die ik wil op voorraad is, maakt een betaalverzoek aan, word netjes verzonden per mail, ik betaal deze en kan vervolgens binnen een half uurtje mijn nieuwe stofzuiger ophalen. Top service.

Beste Wendy Tellier,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van onze winkels en de snelle afhaalmogelijkheid.

Eva 21-01-2021

Bestellen bij BBC is altijd supersnel en goedkoop. Mijn eerste keuze in electronica of huishoud/keuken artikelen. Bestelde gisteren een tablet vlak voor middennacht en die werd volgende dag gratis bezorgd tijdens corona. Ze waren altijd al razendsnel maar nu dus ook in deze tijd. Chapeau!

Beste Eva,

Den Herdertl 21-01-2021

Snel geholpen. Goede adviezen gekregen en er werd meegekeken of aanschaf goed aansloot op de wensen.

Beste Den Herdertl,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Hans 21-01-2021

Prima webshop, duidelijker kan niet. prijstechnisch zeker in orde, bij bestelling komen ze beloftes ook na.

Ga zo door!!! zal zeker een aanbeveling doen bij vrienden, kenissen en familie om jullie webshop te bezoeken.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop.

E. C. 21-01-2021

Zeer tevreden, de website werkt prettig. Daarnaast kon ik online mijn Freebees inwisselen wat ook zonder problemen ingeleverd kon worden. Product is ook op de afgesproken tijd geleverd.

Beste E. C.,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

Peter 21-01-2021

mijn product had ik zo gevonden in de shop. daarna mijn dichtstbijzijnde winkel gebeld voor de bestelling. Gaat toch prettiger dan online bestellen. Ik kreeg een bevestiging met nota om te betalen. vanaf dat moment kon ik het product zo op gaan halen in de winkel. Handig!

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van onze winkels en de afhaalmogelijkheid.

Katja Jansen Wellerdieck 21-01-2021

Snelle service, fijn dat de mogelijkheid er was om de combimagnetron eerder te laten bezorgen. Je merkt pas als het stuk is hoe vaak je een apparaat gebruikt.

Beste Katja Jansen Wellerdieck,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Heko 21-01-2021

In lockdown tv gekocht bij bcc. Via chat telefonisch contact en gekocht. Prima te woord gestaan en geholpen. Volgende dag tv in huis.

Beste Heko,

Bedankt voor jouw review over onze chatservice.

Kim 21-01-2021

Een prima website en goed overzichtelijk .
Bezorging netjes avond van tevoren een berichtje met de tijden hoe laat ik ze kon ontvangen, werd op de dag van
bezorging gebeld dat ze eerder kwamen en vondt ik zeer prettig.
Wasmachine netjes op de plaats gezet en de oude werd meegenomen, en netjes uitleg gehad van de bezorgers over de nieuwe machine.

Beste Kim,

Bedankt voor jouw review over onze website en de service van onze vriendelijke bezorgers.

Goed en snel! 21-01-2021

Overzichtelijke site en gunstige prijzen. Met duidelijke uitleg van het product en eerlijke reviews. De levering ging bijzonder vlot en de bezorger gaf exact de bezorgtijd even van te voren door.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Kees 21-01-2021

Zeer snelle service. Betaling via Rabobank wilde niet vlotten, maar werd door medewerkers van BCC heel snel opgelost. Product kwam keurig volgende dag volgens afspraak. Netjes afgeleverd. Goed product voor kleine prijs.

Beste Kees,

Bedankt voor jouw review over onze service.

De Caluwe Gino 21-01-2021

Ondanks de coronatijd toch snel geholpen bij de aankoop van een nieuwe TV. Zeer vriendelijk personeel die alles in het werk hebben gesteld om zo snel mogelijk te leveren en aan te sluiten.
Ben heel tevreden en raad BCC ten zeerste aan.

Beste De Caluwe Gino,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers bij aankoop bij de TV. Veel plezier met de aankoop!

W salet 21-01-2021

Klantvriendelijk
Smiddags 3 uur gebeld de volgende dag 2 uur geleverd. Sneller kan niet

Beste W salet,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Fredhoofd 21-01-2021

Prima levering, van een prima product, binnen een prima tijdsbestek en voor een prima prijs.

Toch een zesje vanuit volgende zaken:
- Makkelijk bestelproces, snelle bevestiging en goede betaalopties. +
- Tot de avond voor de levering weet je tot 21.00u niet of je om 07.00u of tegen 18.00u klaar moet staan om de deur te openen. Ik snap dat BCC een planning moet maken, maar ik zelf ook. Al zou het rond 18.00u duidelijk zijn, kan ik ieder geval op tijd naar bed voor als ze om 07.00u voor de deur willen staan ;) -
- Netjes van te voren gebeld en netjes op tijd aangekomen. Oude wasmachine is netjes meegenomen en Installatie van de nieuwe machine ging vlot. +
- In het vlotte werk had/kreeg ik niet de tijd om te valideren of het juiste type was geleverd (en op de voorkant van de wasmachine is dit niet eens te vinden). Áls het een verkeerd type was geweest had ik daar zelf pas (te) laat achter gekomen.
- Vervolgens krijg ik in mijn mail een afleverbevestiging met een handtekening voor een goede en schadevrije levering. Hiervan had ik bij de aflevering niets gezien en zeker niet getekend. Ook hier zouden we waarschijnlijk een lastig gesprek hebben gehad als ik toch een verkeerde of beschadigde machine zou hebben gehad.
- Vervolgens een mail om hier een review achter te laten. Ik hoop dat de feedback niet alleen op kieskeurig blijft staan, maar ook/juist wordt meegenomen binnen BCC, i.p.v. dat er alleen publiekelijke aandacht belangrijk is. Feedback naar het bedrijf zelf wordt namelijk verder niet om gevraagd.

Beste Fredhoofd,

Bedankt voor jouw uitgebreide en duidelijke review. We gaan zeker met jouw feedback aan de slag! En om dit nog beter te kunnen verwerken willen we je vragen of je in een reactie op deze review het ordenummer kan doorgeven?

José Langen 21-01-2021

Alles goed en duidelijke product beschrijving.
Fijne site om te zoeken, overzichtelijk.
Snelle bezorging, met duidelijke bezorgmonenten aangegeven.
Product verzorgd verpakt en bezorgd.

Beste José Langen,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Gerritsen 21-01-2021

Product online besteld. En stond binnen een half uur al klaar om opgehaald te worden in het filiaal Nijmegen centrum.

Beste Gerritsen,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

PL 21-01-2021

Aankoop ging makkelijk en snel via de website. Na mijn aankoop in de avond bericht ontvangen vóór de levering de volgende dag. Mijn vriezer is door de aardige bezorger netjes afgeleverd. Top service!

Beste PL,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering door onze vriendelijke bezorgers.

Maria 21-01-2021

BCC Hoogeveen is altijd klantvriendelijke en altijd bereid om bij klachten tot een oplossing te komen.

Beste Maria,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoogeveen.

Gabrielle. 21-01-2021

Vandaag elektrische 2 persoons onderdeken gekocht.in Corona tijd.telefonisch geregeld.Ik kreeg een bijzonder aardige heer a.d.telefoon.ik kreeg goede voorlichting.wat ik wilde weten zocht hij op,niets was hem teveel.en 2 uur later lag ik heerlijk in een verwarmd bed.als predialyse patiënt was dit zo fijn.Haagweg BCC.chapeau en bedankt.

Beste Gabrielle.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Haag.

Tonny de vries 21-01-2021

Om 23.30 uur besteld en de volgende dag 0m 9.30 zag ik dat ik het bestelde kon ophalen om 10.00 uur.
Daar aangekomen werd ik vriendelijk geholpen. zo als altijd.

Beste Tonny de vries,

Bedankt voor jouw review over onze snelle en vriendelijke afhaalservice.

RGV 21-01-2021

Onze kleinzoon moet vanwege Corona de lessen thuis via de p.c. volgen. De laptop die hij daarvoor gebruikte raakte echter onherstelbaar defect. Voor onze alleenstaande dochter 2 problemen; financieel en waar haal je zo snel een nieuwe. Als grootouders spring je dan bij. Na even zoeken konden wij bij BCC Spijkenisse via dhr. Blom binnen een uur een nieuwe laptop aanschaffen.
Fijne en snelle service. Onze kleinzoon heeft niets van school gemist.

Beste RGV,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Spijkenisse.

Yvonne 21-01-2021

De shop weet ik niet vanwege Corona zijn de winkels dicht dus online besteld
De bezorgers zijn nog geen 30 sec binnen geweest ik vroeg of ze de droger op een plank wilde zetten wel 7 meter verder dan de deur die ze binnen kwamen en ik hoor in de verte roepen dat mag niet wij bezorgen alleen maar
En u moet nog betalen. €399,00 alstublieft en weg waren ze de oude droger was al weg in de tijd dat ik mijn pinpas gepakt had wel 5 meter verder er werd niet gevraagd is dit de machine die mee terug moet nee lag al in de auto
Nu snap ik dat ze het waarschijnlijk druk hebben in Corona tijd maar kom op zeg ietsjes aandacht aan de klant besteden is geen overbodige luxe lijkt mij
De klant betaald nl mee aan hun boterham

Beste Yvonne,

Bedankt voor jouw review. Dit is niet de service die je mag verwachten. Excuses voor het ongemak. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

super 21-01-2021

Bcc is de betere winkel om een laptop,tv,wasmachine,droger te kopen omdat ,
je vriendelijk word geholpen en het personeel heeft de juiste kennis,
Nu met covid in het land is de mogenlijkheid om zelf af te halen perfect geregeld,

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers en afhaalmogelijkheid.

Ingrid 21-01-2021

Ik heb via jullie site een bovenlader wasmachine gekocht van de Whirlpool. Je waren een van de weinige webshops die dit model had. Maar het fijnste was dat ik gelijk ook een verlenging van het snoer en de aan- en afvoerslangen kon regelen.. Geen gedoe dus zelf achteraf. De informatie was dus heel duidelijk.
Levering keurig op tijd, alles netjes geplaatst, geen rotzooi achter gebleven, oude wasmachine meegenomen vanaf de 1e verdieping en zeker ook belangrijk, de vriendelijke bezorgster en bezorger. Top geregeld.

Beste Ingrid,

Bedankt voor jouw review over onze services.

sandra 21-01-2021

Wij zijn al jaren klant van BCC en dat werd "trouwe klant van BCC". Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook de kinderen die inmiddels al wat jaartjes de deur uit zijn trouwe klanten van "onze" BCC.
Ook bij problemen , die wij na al die jaren maar 2 keer hebben gehad werd er snel en kordaat gehandeld en tot onze tevredenheid opgelost.
Wij hebben 1 keer elders een koelkast gekocht en dat doen wij nooit meer!

Beste sandra,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat jullie al jaren tot onze vast klantkring behoren!

René 21-01-2021

Waarom niet gewoon kopen bij een betrouwbare zaak, dat was mijn motivatie om mijn nieuwe bose luidspreker standaards te bestellen, kiezen, bestellen, betalen en de volgende dag in huis.
En de prijs is altijd oké

Beste René,

Sjef de Wit 21-01-2021

Had nog wat aanvullende vragen over m’n aankoop. Werd zeer vakkundig, vriendelijk en direct geholpen.

Beste Sjef de Wit,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en vakkundige service.

M.C. van Zanten 21-01-2021

Klantenservice heel behulpzaam en vriendelijk, snelle levering en oude apparatuur gewoon direct inleveren.

Beste M.C. van Zanten,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice.

Claudia 21-01-2021

Super !! Snelle bezorging vriendelijke bezorgers echt niets op aan te melden

Beste Claudia,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

A baartman 21-01-2021

Prima geholpen, lekker dicht in de buurt, apparaat ziet er mooi en goed uit . Beveel BCC bij iedereen aan.

Beste A baartman,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Blij met BCC 21-01-2021

Is het toeval - waarschijnlijk niet - dat ik de afgelopen jaren steeds na een intensieve studie van de specificatie van tientallen laptops nu al een paar keer bij het model ben uitgekomen dat BCC aanbiedt. En dan blijkt BCC bij de laatste aankoop (Zenbook 14 UM425 van Asus) ook nog de enige aanbieder te zijn van deze specifieke Zenbook. Specifiek omdat deze laptop door zijn processor de prijs/kwaliteitverhouding van de andere Zenbooks ruimschoots overtreft. Blijkbaar kopen ze bij BCC slim in. Vorige keer kon ik bij BCC een Macbook Air aanschaffen voor minstens 100 Euro minder dan in andere (online en fysieke) winkels. Ik kan dus eigenlijk beter direct naar de site van BCC gaan volgende keer, realiseer ik me. Maar om het wat korter te houden; ik wordt steeds blij van BCC (en dat is beter dan die te dure glimlach bij Coolblue :) )

Beste,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Anita 21-01-2021

Makkelijke site om producten te vinden/selecteren. Iets meer optiemogelijkheden om te filteren zou bij sommige producten wel handig zijn. Via de chat ook snel antwoord. Levering ook snel. Aflevering zou iets beter kunnen. Geen telefoontje vlak voor de levering, zoals wel afgesproken.

Beste Anita,

Bedankt voor jouw review en feedback.

D vleeschhouwer 21-01-2021

Wij kopen alles wat we aan elektrisch apparatuur nodig hebben bij de bcc zaandam. Helaas zijn ze nu gesloten want ik vind het fijn om fysiek in de winkel met iemand te praten. De service van deze winkel is buitengewoon en evenzeer belangrijk zeer vriendelijk en deskundig. Een zeer groot verschil met bijvoorbeeld mediamarkt die zeer slecht score bij mij.
Nu in coronatijd hebben we al 2 telefoons en een koelvriescombinatie gekocht en zelfs aan de telefoon wordt er de tijd voor je genomen met deskundig advies. Ik zou deze winkel aan een ieder aanraden.

Hopend maken wij deze keer kans op de 250 euro tegoed maar evenzeer blijven wij hier kopen

Beste D vleeschhouwer,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zaandam.