Frans Scheepbouwer 30-04-2020

Helemaal top en vakkundig geholpen door Marcel voor een afzuigkap top ga zo door

Beste Frans Scheepbouwer,

A.H. Steegers 30-04-2020

Goede winkel met aandacht voor de klanten goede bediening met uitstekende uitleg maar dit is mij bekend ik kom al Jaren in dit filiaal tot volle tevredenheid bij het aankopen. Hieruit volgt dat je steeds terug komt voor elektronische en witgoed artikelen!

Beste A.H. Steegers,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat we jou steeds weer mogen begroeten in onze winkel! Tot de volgende keer weer!

Jeanine Klapmuts 30-04-2020

Ik ben vanmiddag bij bbc alexandrium Rotterdam ontzettend goed, fijn en kundig geholpen door een jongeman. Uiterst duidelijk en kennis van zaken. Hij heeft me overigens ook uitstekend geholpen bij het maken van mijn keuze. Jammer det mijn nr. 1 keuze niet op voorraad was. Maar blij met de goedkopere optie in het kader van prijs bewust zijn.

Beste Jeanine Klapmuts,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Rotterdam Alexandrium.

Trudy 30-04-2020

We zijn erg tevreden over BCC.
Vriendelijke medewerkers die je goed helpen en luisteren wat je wensen zijn. Ze geven goed advies en hebben alle tijd voor je. Je hoeft niet lang te wachten voordat je aan de beurt bent want er zijn genoeg medewerkers in de winkel. De service is ook uitstekend.

Beste Trudy,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerkers.

Richard 30-04-2020

Wederom keurig geholpen in het Filiaal Muiden bij de Maxis. Als ik elektronica koop is het bij voorkeur bij dit filiaal. Kundige mensen en de service is altijd hoog. Ze denken mee en geven tips. Ouderwetse service dat je misschien niet zo snel verwacht bij een groot bedrijf maar ze maken het weer waar.

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Muiden.

Shirley 30-04-2020

Het apparaat was op voorraad en werd voor een goede prijs-kwaliteitverhouding aangeboden. De volgende dag werd het product geleverd! Super service!

Beste Shirley,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de aankoop!

Annemarie 30-04-2020

Top shop, klantvriendelijk, ontzettend goede service , snelle levering., duidelijke site.

Beste Annemarie,

Dankjewel voor jouw review.

melissa 30-04-2020

bcc heeft altijd mooie aanbiedingen, je wordt vriendelijk geholpen en de bezorging is snel.

Beste melissa,

Bert 0344 30-04-2020

In de chat keurig te woord gestaan en mijn vragen adequaat beantwoord.
Bestelling netjes de volgende dag op de afgesproken tijd uitgeleverd.

Beste Bert 0344,

Bedankt voor jouw review over onze chat service.

Fren 30-04-2020

Goede service en de verkopers hebben kennis van de producten. Ze geven een eerlijk advies.

Beste Fren,

hok tong kwee 30-04-2020

ik ben al jaren klant van deze winkel , niet zozeer omdat het dichtbij is , maar vooral om de geweldige service en bekwaamheid van de medewerkers , ik kom immers altijd om een produkt te kopen maar ik laat me altijd adviseren over de diverse merken die beschikbaar zijn

Beste hok tong kwee,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers in de winkel.
Fijn dat je een van onze vast klanten bent, graag tot een volgende keer!

Annet van der Heijden 30-04-2020

Het is een hele fijne winkel alles goed overzichtelijk, goed geholpen en heel vriendelijk personeel.
Ik zou iedereen aanbevelen om daar te gaan kijken en een keus te maken, er is genoeg.

Beste Annet van der Heijden,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling van onze winkel.

Anna 30-04-2020

prima advies en keurige afhandeling , ik zal zeker vrienden en kennissen aanraden bij BCC iets te kopen.

Beste Anna,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Marjo 30-04-2020

BCC is een winkel waar je gemakkelijk naar binnen loopt. Het is ruim opgezet en er is voldoende personeel. Ik moest me duidelijk laten zien want men was druk bezig met allerlei klusjes in de winkel. De jongeman die mij hielp heeft dat op een correcte manier gedaan.

Beste Marjon,

Denon HEOS 30-04-2020

Prima geholpen, uitleg en presentatie van de DENON/ HEOS soundbar is duidelijk.
Hierdoor hebben we een goede keuze kunnen maken.

Beste,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de soundbar

Fenneke 30-04-2020

duidelijke omschrijving, snelle levering en plaatsing.
wel jammer dat de leverancier vieze schoenen had waardoor mijn nieuwe traploper vlekken heeft gekregen

Beste Fenneke,

Bedankt voor jouw review en feedback.
Excuses voor het ongemak.

Johan 30-04-2020

Ik word hier altijd goed geholpen. Bij mijn laatste koop van een tablet was een goedkope uitvoering niet aanwezig, maar ik kreeg toch de wat duurdere uitvoering voor dezelfde prijs. Een voordeel boven een webshop is ook dat je uitleg en hulp krijgt over bijbehorende accessoires.

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

Astrid 30-04-2020

Duidelijke omschrijving van wat je wilt kopen en daarna worden de beloofde afspraken nagekomen

Beste Astrid,

Bozena 30-04-2020

snelle gemakkelijke service geweldige winkel die ik met volledige verantwoordelijkheid aanbeveel :)

Beste Bozena,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Niels 30-04-2020

Ik had een tv online gekocht op de BBC website.
BBC Lelystad heeft ervoor gezorgd dat ik deze dezelfde dag nog kon ophalen in hun winkel.
Top winkel!

Beste Niels,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lelystad.

Jochem 30-04-2020

Altijd goede service en kijken samen naar mogelijkheden of oplossingen bij problemen. Ik kom er al een aantal jaar en dat blijft zeker wel zo!

Beste Jochem,

Steegers 30-04-2020

Bcc is voor mij de buurtsuper voor alle witgoed en elektronica, altijd goede service en vriendelijk personeel.

Beste Steegers,

Bedankt voor jouw leuke review. Tot volgende keer!

H.van.Leeuwen 30-04-2020

Bij bcc Veenendaal geweest fantastisch goed geholpen zeer duidelijke en goede uitleg van verkoper .apparaat netjes afgeleverd en geplaatst volgens afspraak hopen er veel plezier van te hebben

Beste H. van Leeuwen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veenendaal.

E.M.Schoop 30-04-2020

De winkel is overzichtelijk en heeft vriendelijk en behulpzaam personeel...

Beste E.M. Schoop,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Elly O. 30-04-2020

Heb een koffiemachine gekocht bij BCC in Alexandrium. Bij mijn eerste bezoek ben ik fantastisch geholpen door iemand die me veel informatie gaf over de verschillende types apparaten. Bij mijn tweede bezoek werd ik prima geholpen door een andere medewerker die me assisteerde met de aankoop

Beste Elly O.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Rotterdam Alexandrium.
Geniet van de koffie!

June 30-04-2020

De eerste keer dat ik een product koop bij bcc. (vaatwasser) Vanwege de corona crisis, ons online verdiept, al gauw kwamen we uit op de vervangingsweken bij bcc. Via de klantenservice tot drie keer toe onze vragen gesteld en keer op keer een deskundig en vriendelijk advies gehad. Daarnaast was inbouwen op moment van uitzoeken niet beschikbaar, maar toevallig toen we de knoop wilden doorhakken was montage online weer beschikbaar. Derhalve geappt (ks was tel te druk) en meteen werd de order via app geregeld incl montage afspraak.
Twee dagen later de monteurs op de stoep, deze hebben de vaatwasser netjes geïnstalleerd en de oude verwijderd. Helaas kwam de plint telkens los wanneer de vaatwasser open en dicht ging, die moest achteraf aangepast worden. Beide monteurs waren professioneel en hebben verder wel netjes en snel gewerkt.
Het enige wat ik miste op de site van de BCC was de vergelijking tussen apparaten, maaar daar is deze site kieskeurig.nl een prima oplossing voor.
Dus bcc heeft ons positief verrast in service en product. In de toekomst gaan we er zeker weer bestellen. Bij de grote concurrent zijn ze een klant kwijt, omdat ze het daar echt op service hebben laten liggen. Dus dank BCC, ga zo door!

Beste June,

Bedankt voor jouw review en feedback.
Wat leuk dat we jou positief hebben kunnen verrassen! Graag tot een volgende keer!

Roeland 30-04-2020

Online Moto E6 Play instapmodel gekocht voor mijn ega, krijgen helaas 'Hello Moto' niet weg bij het opstarten, schijnt niet te kunnen zit in de firmware 9.0 meegebakken. Wie weet precies hoe het wel kan bij dit model. Toestel maakt mooie foto's, geen onnodige app's geinstalleerd, siliconen antislip utglijden bescherming om het toestel, acculader en usb kabel meegeleverd.
Wij hebben tijd nodig om alles te kunnen beproeven, jammer dat je om de 4 jaar een nieuwe moet komen en iedereen maar praten over het milieu. Ja de Fairphone vanaf 450 Euro en maar grondstoffen plunderen en zich afvragen waarom de natuur een vette reset geeft met het corona virus.....

Beste Roeland,

Bedankt voor jouw review en de feedback.

jvhelvert 30-04-2020

BCC Hengelo is een overzichtelijke zaak met klantvriendelijke medewerkers die professioneel en met kennis van zaken over producten de vragen beantwoorden, niet pushen maar goed uitleggen

Beste jvhelvert,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hengelo.

WJ Thyssen 30-04-2020

Heb veel vertrouwen in de BCC. In de winkel meerdere keren apparaten gekocht van foto toestel tot huishoudelijke apparaten. Online nu 2x een uitstekende ervaring. Goede service. Ben zeer te vreden

Beste WJ Thyssen,

Heleen Hoogma 30-04-2020

Ik kom al sinds jaar en dag bij BCC (voorheen Harense Smid). Deze winkel is meer dan opvallend klantgericht, herkent zelfs klanten na 1,5 jaar. Heeft niets te maken met de kostbaarheid van de aankopen, ik ben een kleine verbruiker om het zo maar eens te noemen. Altijd fijn en goed advies, nooit opdringerig en keuze voor het een of ander wordt altijd perfect uitgelegd. Over de producten zelf ben ik ook zeer tevreden. Kortom: ik kan ook een tien geven, maar dat doe ik eigenlijk nooit ;)

Beste Heleen Hoogma,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de services.

Anita Hetebrij 30-04-2020

Wij zijn ongelofelijk leuk en fijn geholpen. De verkoper wist waar hij het over had en was eerlijk.
Goede service en zeker een winkel om terug te komen

Beste Anita Hetebrij,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerker.

Michel 30-04-2020

Voor het eerst sinds 30 jaar weer iets bij BCC gekocht via de webshop: een Beko wasmachine. Alleen BCC installeerde nog tijdens Corona en dat was doorslaggevend. De hele procedure online was doorzichtig en gemakkelijk en de levering en installatie waren prima geregeld. De wasmachine is een goedkoopje maar na een paar dagen intensief wassen ben ik echt dik tevreden. Al bij al erg veel gekregen voor weinig geld. Topper!

Beste Michel,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Meredith 30-04-2020

Bij BCC kan ik vertrouwd en veilig, online en fysiek, mijn aankopen doen. Nog nooit heb ik problemen gehad met mijn aankoop, bezorging, klandizie etc. Mocht ik ooit de fysieke winkel nodig hebben, dan is er altijd een BCC waar ik naar toe kan gaan. Geeft mij rust en vertrouwen, voor nu en in de toekomst.

Beste Meredith,

Bedankt voor jouw mooie review.

Elvira Barentsen 30-04-2020

BCC is een prima winkel met deskundige mensen die altijd behulpzaam en vriendelijk zijn. Snelle en goede service. Bestelling wordt de andere dag al bezorgd. Wij zijn al jaren een tevreden klant.

Beste Elvira Barentsen,

Bedankt voor jouw review en bedankt dat je al jaren een van onze vast klanten bent.

Annette 30-04-2020

Jarenlange ervaring met de plezierige wijze waarop tv toestellen en witgoed op dit gemakkelijk bereikbare adres te verkrijgen zijn , bracht me er toe om ook voor zo'n heel klein prutsaccessoiretje als een voedingskabeltje voor mijn laptop, te kiezen voor BCC. Het was er stil, doodstil. Het was er veilig, goed afgeschermd en er was veel ruimte. Coronaproof kortom. Nog gemakkelijker dan gewoonlijk vond ik een vriendelijke meneer die meteen begreep wat ik miste en binnen een halve minuut aankwam met het door mij gezochte verbindingssnoertje. Het werd zelfs uitgepakt, geprobeerd en met de verzekering dat bij de uitgang al een meneer klaar zou zitten met de rekening en de bon-op-naam, werd ik vriendelijk uitgeleide gedaan. Wat een hoffelijkheid! En ik zat nog niet in mijn auto of de digitale kopie van de aankoop stond al op mijn handy. Vlotter, veiliger en respectvoller kan het toch niet?

Beste Annette,

Bedankt voor jouw mooie review over onze service met Corona maatregelen.

Lenie van den Brink 30-04-2020

Ik ben heel tevreden over de webshop van BCC, de eerste keer hier besteld vanwege het Coronavirus. Normaal winkelen wij bij BCC in Veenendaal , waar de service al jaren perfect is. Maar ook de webshop is👍

Beste Lenie van den Brink,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat je nu ook een goede ervaring met onze webshop hebt!

hans meinders 30-04-2020

altijd vriendelijk goede uitleg van het product wat je koopt en altijd vriendelijk ik koop eral jaren.

Beste hans meinders,

Bedankt voor jouw review.
Graag weer tot een volgende keer!

Fred 30-04-2020

We worden altijd goed geholpen, en in deze tijd van corona houden zij zich ook heel goed aan de 1,5 meter

Beste Fred,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Johan 30-04-2020

Na verkeerde levering, alles super en naar volle tevredenheid opgelost. Toch nog de zelfde dag kunnen genieten van onze nieuwe TV.

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles snel is opgelost, veel plezier van de TV!

Poulissen 30-04-2020

Goede service, snelle bezorging. Prima handhaving Corona maatregelen. Goede uitleg en plaatsing.

Beste Poulissen,

P. 30-04-2020

We zijn erg netjes geholpen bij de keuze voor een nieuwe tv. Zelfs in deze lastige tijd is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Vakbekwaam en rustige sfeer in de winkel spreekt ons erg aan.

Beste P.,

Ben 30-04-2020

ik ben al langere tijd klant bij BCC en ben content met het brede assortiment en de regelmatig interessante aanbiedingen. In de winkel wordt ik vriendelijk en vakkundig geholpen. De service bij een reparatie met een leencomputer is ook op prijs gesteld.

Beste Ben,

Bedankt voor jouw review over onze winkels.
Wat leuk dat jij tot een van onze vast klanten hoort!

Ery de Rooij 30-04-2020

Ondanks de corona maatregelen hebben ze mijn smart tv
aangesloten en de zenders ingesteld.. Ik ben daar heel blij mee.. dat had ik zelf niet kunnen doen!
De bezorgers waren heel vriendelijk en behulpzaam, ik kom hier beslist weer!

Beste Ery de Rooij,

Peter 30-04-2020

goed geholpen goed advies en toestel was voorradig samsung toestel is prima

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de Samsung.

Frits Slicht 30-04-2020

Ik heb gekozen voor BCC omdat het een van de weinige winkels was in deze sector die nog een redelijk geprijsde DVD recorder in de verkoop had. Ik ben daarbij ook nog eens snel en vriendelijk geholpen.

Beste Frits Slicht,

Rick 30-04-2020

Ondanks deze moeilijke tijden met corona ben ik zeer vriendelijk en goed geholpen. Ik ben hier geweest voor een speaker systeem van Bose en wilde deze graag horen in de winkel. Dit kan op het moment natuurlijk om hygiënische redenen niet zelf worden gedaan. De medewerker heeft hier de tijd voor genomen om mij te helpen en alle handelingen uit te voeren die ik anders zelf zou doen.
Al met al, top service!

Beste Rick,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel.

M.J.Bakker 30-04-2020

Goede actie van BCC in de corona tijd, voor het plaatsen en het meenemen van de oude wasmachine.

Beste M.J. Bakker,

Bedankt voor jouw review over onze services.

tiny 30-04-2020

ik geef nooit een 10 ,Maar deze shop verdient dit wel! zonder veel omwegen besteld, betaalt en zeer snel ,namelijk de dag erna geleverd! Top bedrijf en petje af voor de medewerkers!

Beste tiny,

petra 30-04-2020

ik heb een prettige ervaring in de winkel gehaf..geen opdringerige verkopers maar gewoon doen wat belangrijk is en dat is wat de klant wil kopen en niet een duurder apparaat opdringen Top👍

Beste petra,

Willem Visser 30-04-2020

Tja, wat vinden wij van BCC? Los van het feit dat ze ons een geweldige Siemens wasmachine (WMH6Y841NL, wat een dijk van een machine!j hebben kunnen leveren tegen een zeer concurrerende prijs, is de service van BCC echt top!
Zeer snelle levering, dat om te beginnen. Verder verloopt de communicatie bijzonder soepel. Je wordt heel goed op de hoogte gehouden. Leveringstijdstip was precies zoals afgesproken. Machine werd keurig geïnstalleerd. Moest naar de tweede verdieping. Geen probleem voor de zeer vriendelijke en snel werkende bezorgers/installateurs. Niet onbelangrijk is dat ze zich heel goed hielden aan de Coronavoorschriften. Ook de werking van de wasmachine werd gecontroleerd. Al het verpakkingsmateriaal werd meegenomen alsook de oude wasmachine. Wij hebben geen aandelen in BCC en reviews schrijven, doen wij niet zo snel. Voor dit winkeltje maken we graag een uitzondering. Zeer plezierige topzaak.

Beste Willem Visser,

Bedankt voor de prachtige review over onze services.
Graag tot een volgende keer!