Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J.Swart 27-04-2020

Ondanks de caronacrisis zijn wij op zeer correcte wijze te woord gestaan op 1.5 meter en kregen wij op al onze vragen een zeer duidelijk antwoord wat resulteerde in een nieuwe smart telefoon voor mijn vrouw.
Heel erg bedankt voor de uitleg.

Beste J.Swart,

Hans 27-04-2020

HP officejet 6950 gekocht door het lezen van de vele reviews op de site van BCC.
Eenvoudige en snelle manier van bestellen.
Duidelijke produktinformatie om snel artikelen met elkaar te vergelijken. Voor 24.00 uur bestelt, morgen geleverd wordt echt waargemaakt.

Marloes 27-04-2020

Bij de aankoop hebben we even moeten wachten voordat we aan de beurt waren. Maar toen we aan de beurt waren hebben we goed advies gekregen en heeft de verkoopster veel moeite voor ons gedaan. Het is het wachten waard geweest om zelf ook goed advies te krijgen.
Uiteindelijk was het product niet voorradig maar wordt de eerst volgende dag gratis bezorgd.

Beste Marloes,

Jordan 27-04-2020

De site van BCC is erg gebruiksvriendelijk; ik wist gelijk mijn weg te vinden. De klantenservice was goed bereikbaar en vriendelijk, ik kreeg gelijk iemand aan de lijn en mijn vragen werden beantwoord. Ik heb op de site ook nog met een product specialist gesproken die mij direct kon helpen. Ik ben langs een fysieke winkel geweest van BCC en mijn product besteld. De volgende dag meteen geleverd ook zonder vertraging of beschadiging. Ondanks de coronatijden heeft BCC een top service geleverd. Wij hebben eerdere aankopen gedaan bij BCC en zijn erg tevreden over de service en de voordelige prijzen daarom ook vaste klant :)

Beste Jordan,

Bedankt voor jouw review over onze website, winkel en services.

Vlasman 27-04-2020

Ik ben ontzettend lief geholpen met een eerdere aankoop, mijn product was kapot gegaan binnen de garantievoorwaarden en het sympathieke personeel heeft mij meteen voorzien van een cadeaukaart met het geld terug van dat product. Nu heeft BCC mij weer ontzettend blij gemaakt, ik heb laatst een koptelefoon gekocht die ik hard nodig had met die cadeaubon. Ontzettend aardig!

Beste Vlasman,

Bedankt voor jouw mooie review.

Jan Horstink 27-04-2020

We werden prima geholpen, met deskundig advies. We zijn dan ook geslaagd met onze aankoop.
Bedankt.

Beste Jan Horstink,

John 27-04-2020

Mooie winkel met interessante aanbiedingen tijdens de wissel weken, personeel is zeer aardig en kundig. Klein minpunt dat niet ale tv's aan stonden en een vergelijk moeilijk was. Meenemen van tv ging eenvoudig met hulp van personeel.

Beste John,

Bedankt voor jouw review en feedback.

W B Overbosch 27-04-2020

Ik had een wasmachine nodig en heb voor BCC gekozen, omdat in tegenstelling tot andere bedrijven ze het apparaat nog steeds voor je aansluiten en het oude apparaat weer mee retour nemen zonder daar zelf ook maar iets voor te doen en dat ten tijden van corona.
De levering kwam keurig in het van te voren aangegeven tijdsblok en er werdt 10 minuten voor aankomst nog gebeld dat ze er bijna waren.
Na 15 minuten hadden ze het oude apparaat afgekoppeld en de nieuwe weer aangesloten en ze namen zelfs het verpakkingsmateriaal weer mee.
Ik was zeer tevreden over de service.

Beste W B Overbosch,

Bedankt voor jouw review over onze services, ook nu met de extra maatregelen door het Corona virus.

Frans en Karin 27-04-2020

Zowel het advies op het gebied van scheerapparaten als het advies omtrent draadloze internet waren voortreffelijk .

Beste Frans en Karin,

Bedankt voor jullie review.

Monique 27-04-2020

Vriendelijk en deskundig personeel. Denken met je mee geven ook verschillende opties maar zijn hierbij niet bezig om je het duurste van het duurste aan te bevelen. Houden zich ook goed aan de corona maatregelen is wel zo belangrijk in deze tijd

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review over de services van onze medewerkers.

Rob 27-04-2020

Top wasmachine geleverd van Samsung, keurig gemonteerd ook tijdens de corona-crisis.

Beste Rob,

Jeroen 27-04-2020

Supersnelle aflevering van mijn tablet. Was niet op voorraad in de winkel, maar kregen snel bericht dat het aangeleverd was.

Beste Jeroen,

A B 27-04-2020

Goede uitleg in de winkel over product, scherpe prijs, snelle levertijd. In tegenstelling tot andere bedrijven wel keurig binnen gebracht met gepaste afstand tot de bezorgers ivm overheidsmaatregelen. Top

Beste A B,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en levering.

Eric 27-04-2020

ECHT ZEER GOEDE UITLEG dus zeer vakkundig en vriendelijk, rustig de tijd nemen en toch meedenken met de klant ondanks dat ik niet gelijk tot koop overga. De tweede keer andere medewerker idem. Dus toen toch tot koop overgegaan en tot op de dag van levering top service.

KAN NIET BETER

Beste Eric,

Angela 27-04-2020

De prijzen zijn altijd de goedkoopste en als het niet zo is ,door bijvoorbeeld een lagere concurrente prijs, wordt de prijs aangepast. Snelle en geïnformeerde service . Snelle levering .Onze bestelling was de volgende dag geleverd.

Beste Angela,

Bedankt voor jouw review over onze service.

harold 27-04-2020

Voor de 2de x deze maand al wat gekocht bij deze winkel.
Wat een service die zie je nog zelden.
Ze hebben de tijd en kennis om je goed te helpen.
Tot de volgende x

Beste harold,

Bedankt voor jouw review en we zien je graag een volgende keer weer terug!

Louis Dhondt 26-04-2020

Gebruikersvriendelijke site en na je bestelling werd je goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Ondanks dat we in de nieuwsbladen lazen dat er vertraging op de IPhone SE 2020 kon zitten werd deze keurig op tijd geleverd.

Beste Louis Dhondt,

Jo Ackermans 26-04-2020

Was al eerder goed geholpen bij keuze vaatwasser, heb nu wasmachine gekocht
Heb keuze gemaakt voor AEG, nergens beter aanbod en service gevonden
Kregen korting op apparaat en verzekering
Werd GRATIS keurig thuis afgeleverd en aangesloten, GRATIS
Oud apparaat gratis mee teruggenomen, super service, vriendelijke monteurs.

Beste Jo Ackermans,

Henk 26-04-2020

Vandaag een Google Chromecast gekocht. Op veel plaatsen uitverkocht maar bij BCC Eindhoven/Woensel ruim op voorraad en erg goed advies en uitleg gekregen. TOP!!!!!

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Eindhoven/Woensel.

Milena 26-04-2020

Goede shop fijne bezorging netjes naar boven gebracht en dat zonder lift. Oude koelkast mee genomen. Zeer tevreden!

Beste Milena,

Jan 26-04-2020

Tom heeft ons goed advies gegeven vwb TV's, duidelijke taal, eerlijk, zonder opdringerig te zijn. Dus hebben we een mooie samsung gekocht. Prettige open winkel, goeie prijzen. Zeker aan te bevelen.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Lukas 26-04-2020

Ik werd meteen vlot geholpen. DE prijs van de office jet was snel gevonden en de cardrigs ook.
Wel meteen de vraag ,waarom die grote cardrigs en toen dat duidelijk was , is de deal en alles in 15 minuten afgerond Correct geholpen en op belangrijke zaken gewezen door de adviseur.

Beste Lukas,

Bedankt voor jouw review over de services.

hkreisel 26-04-2020

Mooie ruime winkel met veel showmodellen, om het product te kunnen bekijken maar wel webshop prijzen.
Uitstekende parkeermogelijkheden vlak voor de deur

Beste hkreisel,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Chan 26-04-2020

Prettige klantenservice. Goed advies op maat en een overzichtelijke winkel.

Beste Chan

J 26-04-2020

Super geholpen! Ondanks de gekke tijden nemen ze de tijd voor je en helpen je met de juiste keuzes maken van een apparaat! Alle apparatuur die ik nodig had besteld! Super service!

Beste J,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Steven 26-04-2020

Betrouwbaar bedrijf met, na vergelijking, de goedkoopste prijs en de snelste levering.

Beste Steven,

jack vrolings 26-04-2020

ik beveel deze al tijd aan heb hier al veel gekocht en al tijd goed en vriendelijk geholpen en geadvizeerd geworden waren alle wingkels maar zo als BCC in beek limburg

Beste jack vrolings,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

tien 26-04-2020

Zoals als altijd weer bijzonder goed tevreden over de service en duidelijke uitleg. Hebben zojuist een lg tv gekocht. Alle vertrouwen in BCC en nooit te klagen. Wederom bedankt.

Beste,

Peter Arnold 26-04-2020

Altijd bij BCC in Barendrecht prima .Nu in de Web Shop ook snel en perfect geleverd zeer tevreden.

Beste Peter Arnold,

Bedankt voor jouw review over zowel het filiaal in Barendrecht als onze webshop.

Aad 26-04-2020

Had een tv gekocht en ze waren twee keer niet bezorgt dus contact gehad met hoofdkantoor maar die konden mij niet verder helpen daarna terug naar de winkel en daar hadden ze wel een oplossing verder heel goed geholpen door de verkoper Martin daarvoor mijn dank.bcc barendrecht

Beste Aad,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

John 26-04-2020

Wij zijn naar de winkel van BCC Bergen op Zoom gegaan.
Daar werken deskundige en vriendelijke mensen die je graag willen helpen.
ze nemen uitgebreid de tijd om met je mee te kijken en advies te geven.
Ze kijken mee of je product nog op voorraad is, helaas waren onze producten niet op voorraad en dan nemen ze de moeite om met je mee te kijken welke producten nog wel op voorraad is.
ze hielden zich ook netjes aan de 1,5 meter afstand waardoor wij ons veilig door de winkel konden verplaatsen.
Wij gingen tevreden naar huis, nu nog even afwachten wanneer onze producten geleverd gaan worden.

Beste John,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Franck 26-04-2020

Bezorging volgens de toezegging. Alles verliep rimpelloos en binnen de toegezegde termijn.

Beste Franck,

Brenda 26-04-2020

Via internet een wasmachine besteld. BCC is momenteel vrijwel de enige die het apparaat nog netjes op zijn plek zet en aansluit. De andere winkels leveren alleen tot op de drempel. 2 keurige bezorgers die hun werk goed, netjes en snel hebben gedaan. Ook de oude wasmachine keurig van 1 hoog naar beneden gehaald en alles netjes achtergelaten.

Beste Brenda,

Bedankt voor jouw review over onze services in het Corona tijdperk.

Hans 26-04-2020

Zeer goede uitleg ,informatie en tijd voor de klant vriendelijk prij en kwaliteit kloppen ook

Beste Hans,

Maarten 26-04-2020

Goede en snelle levering
Netjes op de plek gezet waar hij hoord te staan en aangesloten en getest
Super vriendelijke medewerkers

Echt top

Beste Maarten,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Jos Leeuwenkamp 26-04-2020

Bij binnenkomst gevraagd of ze de Fitbit Charge 4 Special Edition verkochten na een snelle en duidelijke uitleg heb ik deze gekocht en binnen 2 werkdagen kon ik deze ophalen ben hier erg blij mee en ook met de deskundige hulp voor de BCC medewerker !

Beste Jos Leeuwenkamp,

Marieke van Diest 26-04-2020

Ik ben twee dagen achter elkaar bij de BCC in Veghel geweest en geholpen door Laury (als ik het goed schrijf). Super advies, hij nam beide dagen de tijd om te mij te helpen. Ook al was het vandaag aanzienlijk drukker dan gisteren. Dat was erg prettig. Hij had verstand van vier verschillende apparaten waardoor ik ook door dezelfde persoon geholpen werd ook dat ervaar ik als prettig. Hierdoor werd je voor je gevoel snel geholpen. Super service!

Beste Marieke van Diest,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel en de service van onze medewerker.

Fam. Bos 26-04-2020

Keurig geholpen en alles werd de volgende dag netjes thuis bezorgt .
Vriendelijk personeel.

Beste Fam. Bos,

Bedankt voor jullie review.

Lindsay 26-04-2020

De bestelling was zo geplaatst, via de chatfunctie(!) we kregen een goed aanbod zonder zelf om korting gevraagd te hebben. De prijs was overigens bij de Bcc al aanzienlijk lager dan overige aanbieders. De dag na de bestelling werd de vaatwasser al afgeleverd en geïnstalleerd, zelfs nu in coronatijd. De monteurs werkten ontzettend snel, waren vriendelijk en gaven goede uitleg over de werking van het aparaat. Top service!

Beste Lindsay,

Chantal 26-04-2020

Volgende dag in huis, terwijl andere webshops een langere levertijd hebben nu. Makkelijk bestelproces en duidelijk. Alles kwam netjes en goed beschermd aan.

Beste Chantal,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Rndy91 26-04-2020

Erg tevreden over de winkel. Ik kan er digitaal mijn vvv-bonnen inleveren en de winkel heeft een breed aanbod aan producten.
De levering is daarnaast bijzonder snel!! Laatst een Playstation 4 game bestel om half 9 ‘s avonds. De dag erna had ik het al in huis!

Beste Rndy91,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.
Veel plezier met gamen!

Nancy 26-04-2020

Aangezien wij het geluid van Van onze pas gekochte televisie niet zo mooi vonden klinken , zijn we terug gegaan naar BCC. Hier hebben we een voordelige soundbar kunnen kopen met een geweldig geluid. De medewerker legde ons uit waar de stekkers in moesten en wat alle mogelijkheden waren. Top!!!

Beste Nancy,

Anneke 26-04-2020

Snel en prima levering. En zelfs in Corona tijd de combimagnetron ingebouwd en geplaatst. Top!

Beste Anneke,

Kim 26-04-2020

De bezorgers waren vriendelijk en snel. Ik had een vriezer besteld welke ik in mijn berging wilde plaatsen en het was geen probleem voor ze. Dat vond ik erg attend! Ook gingen ze netjes om met de 1.5m regeling. Het was een erg prettige ervaring.

Beste Kim,

Bedankt voor jouw review over de bezorging.

Olief 25-04-2020

Koop graag mijn aankopen bij BCC, nette zaak en vriendelijk medewerkers. Het aankoop super blij mee!

Beste Olief,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de aankoop.

Christel 25-04-2020

Via de webshop om 23.30 uur besteld en de volgende dag om 14.45 in huis.
Goed verpakt, goed en snel verzonden en ook heel blij met m’n aankoop!

Beste Christel,

Bedankt voor jouw review over de webshop.

Denis 25-04-2020

Fijne website en een breed assortiment. Ook de levering is altijd super snel!

Beste Denis,

Hanneke Schoen 25-04-2020

Wij kopen altijd alles via BCC Breda, het is een fijne winkel met aardig en deskundig personeel. Het belangrijkste is wel dat ze veel geduld hebben met onze generatie, niet groot gebracht in het digitale tijdperk. Alles wordt precies goed uitgelegd.

Beste Hanneke Schoen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Leo 25-04-2020

Heldere website waarop eenvoudig een bestelling te plaatsen is. Geeft goede informatie over het aan te kopen product en is qua prijsstelling goed. Snelle levering. Kortom: ze doen wat ze beloven

Beste Leo,

Remco 25-04-2020

Gemakkelijk om iets te kunnen bestellen! En nog via de Whatsapp klantenservice bereikt met nog wat vragen, ze hebben me binnen een paar uur geholpen, dat vond ik snel gaan!

Beste Remco,