Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kim 01-05-2020

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel! Ik ben zeer goed geholpen met het uitkiezen van mijn nieuwe tv.

Beste Kim,

Veel plezier met de TV.

W.A. Landa 01-05-2020

Een makkelijk te bereiken BCC-filiaal met ruime winkel gelegenheid. Ondersteund door vakkundig personeel dat je steeds vriendelijk en geduldig te woord staat. Steevast valt daarbij ook op dat de prijs behulpzaam en in vergelijk wordt aangepast.
Uiteindelijk verlaat je de winkel tevreden met je grondig overwogen product.

Beste W.A. Landa,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Jurgen 01-05-2020

Ik was op zoek naar een goed WiFi mesh systeem voor in onze woning. Door bcc goed geholpen over de verschillende modellen en sterke en zwakke punten.

Beste Jurgen,

Jurgen 01-05-2020

Beste Jurgen,

Peer 01-05-2020

Besteld, de volgende dag lag het klaar, uitleg goed, betaald en tevreden....

Beste Peer,

Louis 01-05-2020

Overzichtelijk en snel bestellen.
Goede toelichting van het artikel en werkwijze van BCC.
Het artikel werd op de aangegeven tijd geleverd.
Zeer goed artikel

Beste Louis,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Mike 01-05-2020

Heb bij BCC online een eReader met cover gekocht. Deze werd ondanks de mogelijke vertraging in de bezorging toch nog snel en onbeschadigd bezorgd en werkt helemaal prima. Ook de betaling en toezending van de factuur verliep vlekkeloos.

Beste Mike,

Veel leesplezier!

Bart 01-05-2020

Duurde even voor we geholpen werden.. maar daarna erg goed advies gekregen en heel vriendelijk geholpen.

Beste Bart,

Guus 01-05-2020

Goede service van de medewerker. Hij had zeker kennis van zaken en vertelde eerlijk de voor- en nadelen van het product!

Beste Guus,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

PAPA DRÉ i.o. van W Gollenbeek 01-05-2020

Prima royale winkel met vriendelijk personeel zeker ene xxxx die ons zo perfect heeft voorzien van info over LG tv. en Harman Kardon stereo welke we dus beide hebben gekocht en daarnaast ook nog een navigatie systeem. Enig minpuntje : we misten de koffie. Het terugbrengen van de gekochte tv beugel was ook geen probleem en werd correct afgehandeld.

Beste PAPA DRÉ i.o. van W Gollenbeek,

Bedankt voor de review en feedback over onze winkel.
Veel plezier met de aankopen!

Anita 01-05-2020

Goed geprijsd, wordt goed en duidelijk geholpen, al is de ene medewerker wat klantvriendelijker dan de andere in die zin dat de een meer meedenkt dan de ander. Echter dit is overal zo.
Product was niet op voorraad, wordt netjes besteld en per e-mail of desgewenst wordt je telefonisch op de hoogte gebracht wanneer product binnen is..

Beste Anita,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

patricia 01-05-2020

helemaal perfect geholpen door de klantenservice. ook de mannen die kwamen bezorgen waren super vriendelijk! echt top!

Beste patricia,

Bedankt voor jouw review over de levering en klantenservice.

F.Fontijn 01-05-2020

Goed en snel geholpen, goede producten en goede prijs en snelle afwerking bij garantie producten.

Beste F.Fontijn,

Noortje 01-05-2020

Ik ben nu voor de tweede keer naar bcc venray gegaan, eerlijk advies over prins/kwaliteitverhouding, genoeg keuze, goede service, ze lopen zelfs mee tot aan de auto om je product er in te zetten. Heel galant!

Beste Noortje,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Venray.

Joke 01-05-2020

Winkel is netjes overzichtelijk en personeel uitermate beleefd. Ondanks de Corona proberen ze toch op gepaste afstand uitleg te geven en nemen ze de tijd. Ik werd geholpen door Meneer xxxxx

Beste Joke,

Bedankt voor jouw review over de services en medewerkers van onze winkel.

Charly 01-05-2020

Een hele mooie winkel die ik heb deze winkel gekozen vanwege de goede bereikbaarheid, gratis parkeren en groot assortiment en goede ervaringen eerder met hulp en kennis. Ook deze keer top
en ondanks dat mijn gekozen artikel niet meer voorradig was is dit supersnel geregeld en kon ik het product de volgende dag afhalen.

Beste Charly,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Marco 01-05-2020

Perfecte winkel, zeer vriendelijk behulpzaam en deskundig personeel. Assortiment redelijk groot en bereid artikelen te bestellen en volgende dag te leveren. Top. Vanwege het assortiment en de bestelmogelijkheden een 9.

Beste Marco,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Ellen van den Bergh 01-05-2020

Het filiaal in Amersfoort heeft goede voorzorgsmaatregelen getroffen tijdens deze vervelende Corona-crisis.

Voor iedere bezoeker plastic handschoenen zodat je met een veilig gevoel kunt “shoppen”.

Medewerkers zijn op gepaste afstand heel vriendelijk en behulpzaam.

Al mijn aankopen staan in hun systeem, dus mocht ik aanspraak willen maken op garantie en mijn factuur niet meer hebben, dan is dat geen enkel probleem.

Kortom, BBC is mijn favoriete fysieke mediawinkel.

Beste Ellen van Bergh,

Bedankt voor jouw review oer ons filiaal in Amersfoort.

Joyce 01-05-2020

Vriendelijk personeel met geduld voor de klant.
Bij de VARA een ereader gekregen en zonder moeite in de winkel de bijbehorende korting voor de hoes mogen ontvangen. Dank jullie vriendelijk

Beste Joyce,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Nico Gommers 01-05-2020

Duidelijke website, goede product informatie en snelle levering. Keurige monteurs, netjes aangesloten.

Beste Nico Gommers,

Bedankt voor jouw review over onze website en monteurs.

Christy 01-05-2020

In Beek was de gewenste Ipad uitverkocht. Werd meteen naar Sittard gebeld en een gereserveerd. Dat noem ik top service.

Beste Christy,

Bedankt voor jouw review over de service van onze filialen.

Wendy 01-05-2020

Wij komen nergens anders dan bij BCC loosduinseweg! Altijd professionele, vriendelijke en vooral eerlijke service! Geen opdringende verkooppraatjes. Er wordt altijd de tijd voor je genomen, of je nu voor een tv komt of voor oordoojes. Mijn ouders kwamen vroeger al in het oude filiaal en wij komen hier nu ook al jaren.
Een service waar je voor terug blijft komen!

Beste Wendy,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal aan de Loosduinseweg.
Wat leuk dat de hele familie tot onze vast klanten hoort!
Graag tot de volgende keer!

Westy 01-05-2020

Omdat (o)pa na 50 jaren gestopt is met roken en wij onze belofte van een welverdiende vakantie niet na konden komen vanwege het Coronavirus, zijn we online op zoek gegaan naar een nieuwe televisie. Een geschenk waar zij lange tijd van zouden kunnen genieten. Een groot aanbod te vinden op het internet, maar toch al direct besloten de BCC winkel te bezoeken in Dukenburg omdat zij daar de Philips 4K ultra HD op voorraad hadden. Tevens worden we daar bij een bezoek altijd vriendelijk te woord gestaan en hangt er een fijne sfeer binnen het team. Een aantal medewerkers zijn al langere tijd in dienst bij de BCC en weten dus ook waar ze over praten. Het bleek een goede keuze! Het was druk in de winkel, we kwamen 20 minuten voor sluitingstijd binnen en toch was er tijd om te luisteren naar onze vragen en het geven van een goed advies. We zijn dan ook met meerdere aankopen vertrokken en hadden de verkoper verteld over het verhaal achter deze aankoop. Zo leuk om hierop een meelevende reactie te ontvangen! Nadat ons bezoek werd afgesloten met de goede service om te helpen de TV in onze bus te laden, konden we vertrekken. Diezelfde avond nog het kado overhandigd, geweldig! Wat een prachtige TV is deze Philips 4k Ultra HD Ambilight. Een ware belevenis door het zeer scherpe beeld en de prachtige kleuren op de muur. Wat zijn ze dankbaar, en wij: meer dan tevreden. Tot ziens team BCC Dukenburg!

Beste Westy,

Bedankt voor jouw review over filiaal Dukenburg.
Wow, wat een prestatie om na 50 jaar met roken te zijn gestopt, complimenten!
Dat is zeker een mooie beloning waard, daar ben je goed in geslaagd!

IJzeren 01-05-2020

Apple toetsenbord en muis aangeschaft. Geen voorraad in de winkel, dus maar besteld. Snelle bezorging in drukke coronatijden en laagste prijs!

Beste IJzeren,

Jose 01-05-2020

Leuke medewerkers , goed en deskundig advies. Het contact was erg aangenaam. Wij zijn erg goed begeleid van vraag tot de uiteindelijke koop.

Beste Jose,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Westerloo 01-05-2020

Goed geholpen tijdens bestelling en levering op tijd. Netjes aangesloten en startprogramma opgestart. Oude apparaat meegenomen

Beste Westerloo,

Pauline 01-05-2020

Bestelproces was makkelijk en duidelijk. Bezorging vriendelijk en persoonlijk. Het was al een paar dagen van tevoren duidelijk welke dag ze hem zouden brengen, op de dag zelf kreeg ik een mailtje met een specifiek tijdvak en iets van tevoren werd ik gebeld. Super service!

Beste Pauline,

Fam. de Voogt 01-05-2020

Altijd vriendelijke mensen daar, komen altijd uit bij dezelfde persoon want kopen er meestal onze huishoudelijke artikelen en TV`s
Goede uitleg en toelichting over product, hebben er ook weet van wat ze verkopen.

Beste Fa. de Voogt,

Yvette 01-05-2020

De service is geweldig. Via de website een condensdroger besteld en nog dezelfde week bezorgd zonder dat er bezorgkosten in rekening werden gebracht. De oude condensdroger werd meteen gratis meegenomen en afgevoerd. Enige minpuntje is de late berichtgeving wanneer de bezorging plaats vindt. Van te voren was aangegeven tussen 7.00 uur en 18.00 uur en pas om 7.00 uur s' morgens kreeg ik!

Beste Yvette,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Maaike de Vette 01-05-2020

Controllers voor de switch besteld voor mijn zoontje s avonds om 20.30 uur. Volgende dag al in huis. Heel snel, zeker in deze tijd met corona.

BCC was ook de goedkoopste!

Verder keurig de bevestiging van de bestelling via de mail, met daarbij tijdsvlak wanneer de bestelling geleverd zou worden.

Factuur via de mail.

Kortom, goedkoopste, snelle levering en alles keurig via de mail.

Aanrader!!!

Beste Maaike de Vette,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

M. Knoester 01-05-2020

Gisteren na deskundig advies over de verschillende wasmachines in winkel uiteindelijk rond 16.00 uur wasmachine. Vanmorgen al rond 8.30 uur gratis bezorgd en geïnstalleerd! Goede service!

Beste M. Knoester,

Joël 01-05-2020

Vriendelijke klantenservice. Zeer uitgebreid assortiment. Snelle levering. En je word goed op de hoogte gehouden van het bestelproces

Beste Joël,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice.

Frans Sobrino Dolic 01-05-2020

Van bestelling tot levering de correcte communicatie, installatie is boven verwachting uitgevoerd met extra service om de plaatsing perfect af te ronden.

Beste Frans Sobrino Dolic,

M.CKocken 01-05-2020

klantvriendelijk, hulpvaardig, vriendelijk personeel en weet de vraag goed te beantwoorden.

Beste M.CKocken,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Eric 01-05-2020

Snel en deskundig advies gekregen over wifi verbetering. Thuis gekomen bleek gekochte apparatuur eenvoudig te installeren en perfect te werken, zoals de medewerker al voorspelde.

Beste Eric,

saro manour 01-05-2020

Na bestelling van 3 artikels werd ik volgen afspraak via email op de hoogte gesteld om e spullen op te komen halen.
Ik werd keurig netjes ontvangen en mijn bestelling in ontvangst genomen.
Zeer vriendelijk en deskundige medewerkers.

Beste saro manour,

Bedankt voor jouw review over onze services.
Veel plezier met de aankopen!

Ria 30-04-2020

Wij bestellen altijd online, de bestelling word supersnel geleverd, nooit problemen en mocht er ooit onverhoopt een probleem zijn dan word het perfect opgelost.
Wij bestellen altijd bij BCC

Beste Ria,

Bedankt voor jouw review.
Graag tot een volgende keer weer!

Adams 30-04-2020

Keurig terzake kundig personeel. Als een product elders goedkoper is dan wordt de prijs zonder problemen aangepast.

Beste Adams,

Piet 30-04-2020

BCC in Barendrecht bezocht. Ondanks alle Corona-perikelen uitgebreid advies gekregen over laptops (natuurlijk op veilige afstand). Alle tijd werd genomen voor uitgebreid advies. Met een gerust hart een nieuwe laptop aangeschaft voor een eerlijke prijs.

Beste Piet,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

H.Lensen 30-04-2020

Door de corona hebben wij eerst op de website van BCC naar een smart tv gekeken. Deze was goed en we konden alles snel vinden.
Daarna naar de winkel om te zien hoe de tv In het echt is. Hier zijn we ook keurig geholpen. Zelfs op 1,5 m afstand. Veel advies en niet te opdringerig.

Beste H.Lensen,

Bedankt voor jouw review over onze service in de winkel.

Mark 30-04-2020

Ik koop graag bij een webwinkel die ook fysieke winkels heeft zodat eventueel garantie gemakkelijker verloopt. Snel geleverd volgens verwachting,

Beste Mark,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar verwachting is verlopen.

Paul van Unnik 30-04-2020

Bij BCC koolstoffilter gekocht voor philips luchtreiniger. Binnen 2 dagen binnen door DHL. Filter is ongeveer 38 x 28 x 2 cm dik. En stevig verpakt. Komt in een in verhouding giga grote doos van ongeveer 60 x 40 x 21 .... vergelijk het maar met 1 bitterbal in een schoenendoos...
Zal wel een hele goede reden voor zijn :)

Beste Paul van Unnik,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Josofee 30-04-2020

Hele prettige winkel, waar veel te koop is en ook nog eens lekker dichtbij.

Beste Josofee,

Eric 30-04-2020

Door het gekwalificeerde personeel heel goed geholpen aan het juiste wat ik zocht

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review over de deskundigheid van onze medewerkers.

Henk Harmsen 30-04-2020

Prima informatie en een zeer vlotte en correcte aflevering! Ook het meenemen van het te vervangen apparaat gaat probleemloos.

Beste Henk Harmsen,

Henk Visscher 30-04-2020

makkelijk
goede prijs
eenvoudig te bestellen ook voor oudere klanten
goede levering

Beste Henk Visscher,

Marcel van laarhoven 30-04-2020

Het product wordt voor een goede prijs aangeboden.

En ook de levering is zeer vlot gegaan
Ik had het de volgende dag al in huis.

Het was eigenlijk voor mijzelf bedoeld maar ben het nu al kwijt aan de kinderen 😀

Al met al dik te vreden over bcc

Beste Marcel van laarhoven,

Bedankt voor jouw leuke review.

Bianca 30-04-2020

Vandaag de winkel bcc in berrege op zoom bezocht moest een nieuwe diepvries hebben .
Super vriendelijk personeel die mijn geholpen hebben aan n nieuwe diepvries .en gelukkig op voorraad zodat ik m gelijk mee kon nemen .en ze hebben m ook nog in Mn auto geladen super
Hier zien ze me altijd weer terug super winkel 👍🏻

Beste Bianca,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Frans Blom 30-04-2020

Ik vind het fijn om bij BCC winkelen. Goed personeel, een breed assortimenten en scherpe prijzen.

Beste Frans Blom,

M. Van Helvoort 30-04-2020

Op zoek naar een combimagnetron. Bij aankomst in het filiaal Veghel werden we snel geholpen, goed van advies voorzien waardoor we een juiste keuze konden maken. Vriendelijk personeel. Ook over de levering waren we erg tevreden. Deze was snel en keurig op tijd. ideaal om van tevoren de tijd door te krijgen en dat je net voor aankomst gebeld wordt dat ze onderweg zijn, Top service!

Beste M. Van Helvoort,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.