Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Corrie 02-05-2020

Goede online shop, met veel keuze.
Goed op de hoogte gehouden over de bezorgtijd.(wat trouwens al 1 dag na de bestelling was)
Nette bezorgers en machine snel geïnstalleerd. TOP!

Beste Corrie,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de bezorging.

Leike 02-05-2020

Goed, netjes en correct geholpen door Jaro bij BCC Beek met de aankoop en installatie van mijn Apple Pencil

Beste Leike,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Duivestein 02-05-2020

goed en vriendelijke bediening .ze hebben een goed advies en raad gegeven .
Helaas is door de corona het aansluiten voor ons zelf .

Beste Duivestein,

Prima service 02-05-2020

Tondeuse besteld in deze voor de bezorgers drukke tijden , maar evenzo goed door bcc gebeld dat de bezorging binnen vijf dagen zal plaats vinden!!
En dat gebeurde ook en ik was zeer blij met de snelle service

Erik 02-05-2020

Prima geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe printer, welke ook nog eens aanzienlijk beter geprijsd was dan bij de grote "ik ben toch niet gek" buurman .

Beste Erik,

Bedankt voor jouw leuke review.

R. Feijen 02-05-2020

Super snelle levering, goed verpakt mooi product en duidelijke bestelsite. Erg tevreden

Beste R. Feijen,

van Liempde 02-05-2020

Kopen bij deze winkel is een feestje!
Het deskundige personeel heeft antwoord op elke vraag waardoor je met een tevreden gevoel je aangekochte producten mee naar huis neemt.

Beste van Liempde,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

M. Punzalan 02-05-2020

Altijd vriendelijke en professionele service en men neemt de tijd voor de klanten

Beste M. Punzalan,

Maud 02-05-2020

een hele goede prijs voor een goed product en daarnaast ook nog een hele snelle levering ondanks corona

Beste Maud,

alvanz 02-05-2020

ben bij de bcc amersfoort geweest - iets drukker nu !
handschoentjes aan en de winkel in -
ik heb een Lenovo laptop met touchscreen gekocht waarbij vooral het
mooie beeld opviel .
- de expert van de bcc heeft m gereset -showmodel-
binnen 40 minuten en me een leuke prijs gegeven !
ik zat al lang te zoeken naar een touch screen laptop met mooi
beeld van een goed merk . dus : geslaagd !
Leuke winkel !

Beste alvanz,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Thomas 02-05-2020

Wat een topservice! Mensen die weten waar ze over praten, erg vriendelijk, totaal niet pusherig en ze willen je ook niet het duurste aanpraten zoals je dit wel hebt bij andere winkelketens. Hier ga ik zeker weer kopen. Nogmaals, top wat betreft de omgang met klanten!!!!

Beste Thomas,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Michelle 02-05-2020

Zoals altijd werd ik ook vandaag weer snel, vriendelijk en vakkundig geholpen

Beste Michelle,

Andre 02-05-2020

snelle adequate levering en prima service. Binnen 20 uur geleverd. En afspraken zijn volledig nagekomen

Beste Andre,

Bedankt voor jouw review over de levering.

MartinB 02-05-2020

Ondanks de drukte nam de verkoper ruim de tijd en ben ik nu trotse eigenaar van een hele mooie HP Envy AIO PC.

Beste MartinB,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

CK 02-05-2020

In de winkel ben ik zeer vriendelijk en goed geholpen. Vragen werden goed beantwoord.

Beste CK,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.

Astrid 02-05-2020

zeer correcte vriendelijke en vakkundige service, alle moeite gedaan om zo snel mogelijk te helpen nadat op gisteren op vrijdag de koelkast kapot ging, het is nu zaterdag en de nieuwe inbouw koelkast is al geïnstalleerd

Beste Astrid,

Mohamad haydari 02-05-2020

Het winkelpersoneel is erg aardig en de prijzen van elektrische en elektronische producten zijn zeer geschikt, bedankt BCC

Beste Mohamad haydari,

Bedankt voor jouw review en graag tot een volgende keer.

Sophie 02-05-2020

Ik heb een stofzuiger gekocht in de winkel, in coronatijd. Service was goed. Duidelijke uitleg bij producten.

Beste Sophie,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met stofzuigen;-)!

Wijnand 02-05-2020

Uitstekend; snelle afhandeling , goede service en goed verpakt geleverd. Via e-mail ben ik goed op de hoogte gehouden

Beste Wijnand,

Rene 02-05-2020

Correcte en vriendelijke personeelsleden. Ieder heeft gedegen verstand van zijn/haar vakgebied en anders is er meteen iemand aanwezig die je nog beter kan helpen.

Beste Rene,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Jean Haarlem 02-05-2020

Met de BCC winkels was ik bekend maar voor de eerste keer maakte ik gebruik van de webshop van BCC. Ik was verrast. Van de bestelling t/m de levering, alles klopte. De berichten waren snel, op tijd en deden er toe. BCC complimenten.

Beste Jean Haarlem,

Bedankt voor jouw review.
Wat fijn dat we jou positief hebben kunnen verrassen met bestellen via onze website.

henk 02-05-2020

De behandeling in de winkel was top! De verkoper gaf mij discreet de goede informatie die ik in mijn verder vergelijkend onderzoek (bij andere winkels) kon gebruiken. Oomdat BCC het goedkoopst was, heb ik mijn produkt daar gekocht.
De bezorging ging snel en tijdens het wachten (1 dag) werd ik goed op de hoogte gehouden van mijn besstelling.

Beste henk,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkel.

Murk 02-05-2020

Zeer goede advies van de winkelmedewerker en goede service. We hebben een soundbar Samsung QRS gekocht en zijn hier zeer tevreden mee.

Beste Murk,

Met vr groet
Theo Gevelaar

Beste Theo Gevelaar,

Prettige winkel met professionele ervaring 02-05-2020

Winkel met zeer gekwalificeerd personeel (met verstand van zaken) en eerlijke meningen en oplossingen. Altijd behulpzaam en durven met de klant mee te denken ipv alleen geld te incasseren. Erg prettig om zaken met hun te doen en een prettig persoonlijk contact

Anke Lauwen 02-05-2020

Onze media player was stuk na 1 jaar. Terug naar de winkel met de bon, en werd opgestuurd. Kostenloos en nieuwe mogen ontvangen met wederom 2 jaar garantie. Top service !

Beste Anke Lauwen,

Jaco 02-05-2020

Nette winkel, met kundig personeel.
Wij zijn tot nu toe elke keer keurig geholpen en blij met de aanschaf van ons product.

Beste Jaco,

Rianne 02-05-2020

Bij bcc kun je een topservice verwachten.. je aankoop die je al met plezier doet en vooral in filiaal beneden leeuwen .. hier staat altijd een topteam voor je klaar om je te helpen en te adviseren.

Beste Rianne,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Benden Leeuwen.

Tony 02-05-2020

Heel makkelijk bestelproces, snel. Goede prijs. Super snel geleverd. Niks op aan te merken.

Beste Tony,

Wim van Susteren 02-05-2020

Klantvriendelijk, servicegericht, overzichtelijk ingerichte winkel en behulpzaam personeel/

Beste Wim van Susteren,

Christiane Battefeld 02-05-2020

In de winkel heel goed geholpen.
Bezorgtijden prima. Ook heel duidelijk.
Bezorgers super, goed aangesloten. Vriendelijk en zeker hulpvaardig.

Beste Christiane Battefeld,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de bezorging.

Harry 02-05-2020

Ik heb voor de BCC shop gekozen om mijn aankoop te doen, omdat ik met VVV cadeaukaarten kon betalen. Bij diverse andere shops is dit niet mogelijk.

Beste Harry,

Milan 02-05-2020

Wasmachine gekocht bij BCC Zaandam. Zoals altijd goede service. Niet direct de duurste aansmeren maar goed luisteren naar de wensen die wij hebben. De goedkopere kon niet direct geleverd worden dus meteen een goed alternatief gekeken. Qua levering ook keurig, ze waren op tijd en de aflevering ging snel en professioneel.

Beste Milan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zaandam.

Toine 02-05-2020

Ik ken BCC al 35 jaar en koop er nog steeds graag. Ook nu mijn magnetron met oven na 20 jaar defect ging ben ik bij BCC op The Wall geweest. Snel en goed geholpen. Hij stelde goede vragen en wist snel mijn wens. Nieuwe magnetron met oven voor een goede prijs gekocht.

Beste Toine,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Utrecht, The Wall.

PJMS 02-05-2020

Iets eerder dan 2 jaar geleden een JBL soundbar met woofer gekocht. Vlak voor einde garantieperiode (2 jaar) ging het fout. Een week voor einddatum garantie de JBL naar BCC Delft gebracht. Alles nagekeken bij JBL en in januari kwam een techneut van BCC met de soundbar brengen en de zaak GRATIS opnieuw aansluiten. Alles werkte goed tot dat hij wegwas. Pfff, weer naar BCC. Na intern overleg mocht ik een nieuwe soundbar uitzoeken. Keus: een Bose 500. De aanschafprijs van de JBL werd op mindering gebracht op de aanschafprijs van de Bose. Wederom een techneut van BCC die de soundbar kwam installeren. Toen bleek onze Samsung ook niet goed te zijn in het schakelen van en naar de randapparatuur. Tsja, de Samsung al ruim een jaar uit de 2 jarige garantie. Met een kleine korting een Sony aangeschaf. Quess what....? Wederom dezelfde supertechneut die hedenochtend alles heeft aangesloten. Geez, eindelijk een fantastische kijk- en luistergenot. Dank BCC voor de support en vooral voor de souplesse ten aanzien van de garantieperiode en verrekening. Veel succes!

Beste PJMS,

Bedankt voor jouw mooie review.
Heel veel kijk- en luisterplezier!

Frans Peulen 02-05-2020

wij vinden dat je bij BCC snel en goed word behandeld de bestelling die je plaatst word snel en goed afgehandeld en bezorgd.
goede service BCC.

Beste Frans Peulen,

jos zwijgers 02-05-2020

netjes en op tijd bezorgd, mooie en fijne ACER laptop we zijn er zeer tevreden mee

Beste jos zwijgers,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de aankoop.

Digitale lezer 02-05-2020

Hele duidelijke webshop. Goed vergelijken van producten mogelijk. Bestellen ging ook heel vlot en makkelijk.

GBerger 02-05-2020

Mooie tablets bestelt bij BCC. Online bestellen ging eenvoudig. Er zou meer informatie gegeven kunnen worden over het verzenden. Op de website werd aangegeven dat we het de volgende dag zouden ontvangen. In de orderbevestiging stond een link om het pakket te volgen maar op die website was het pakket niet bekend. Uiteindelijk via whatsapp contact opgenomen (lekker makkelijk) met BCC en toen werd duidelijk dat de bestelling goed verwerkt was maar dat we no even moesten wachten. Uiteindelijk op dinsdag na koningsdag bezorgd maar dat was pas dinsdagochtend duidelijk. Het zou veel fijner zijn als er tussendoor meer info wordt gegeven over het transport.

Beste GBerger,

Bedankt voor jouw review en feedback.

p willems 02-05-2020

vriendelijk en kundig personeel, die de tijd nemen om de producten duidelijk uit te leggen

Beste p willems,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Han 02-05-2020

BCC heeft een goede oplossing voor het veilig winkelen tijdens de Corona crisis. Ontsmettingsspray bij de ingang. Zeer prettig geholpen. En na pin gebruik wordt het pinapparaat ontsmet, super.

Beste Han,

Bedankt voor jouw review over onze maatregelen m.b.t het Corona virus in onze winkel.

P Kooy 02-05-2020

Advies werd vriendelijke en gepast gegeven. Geen opdringerig gevoel gehad dat ik per se met iets de winkel uit moest gaan. Ook de regels met betrekking tot de crisis werden op een goede wijze opgelost zonder tot geforceerd gedrag te lijden. Een plezierige winkelervaring!

Beste P Kooy,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel.

PeterM 02-05-2020

Er was alle tijd voor geven van deskundig advies, zelfs nevenzaken werden in ogenschouw genomen. Compliment voor deze klantbenadering

Beste PeterM,

Bedankt voor jouw review.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.

tjeu 02-05-2020

mooie winkel en verkoper heel gewoon en erg behulpzaam! gewoon helemaal top! binnen 10 minuten was de vriezer gekocht!

Beste tjeu,

Geurt 02-05-2020

Snelle service bij de BCC. keurig kregen wij een berichtje welke tijdstip de koelkast werd geleverd, keurig werd de koelkast geplaatst op 1.5 meter en de oude koelkast werd netje weer meegenomen.

Moeder heel blij er mee,als een cadeau voor haar verjaardag omdat ze op die dag haar arm heeft gebroken.

Beste Geurt,

Bedankt voor jouw review over onze service.
We wensen jouw moeder een spoedig herstel toe en ook nog van harte gefeliciteerd met haar verjaardag.

Lamber Kersten 02-05-2020

Een fijne overzichtelijke winkel met goed deskundig personeel dat je ook prima adviseert.
Voor ons een vertrouwd adres. Levering aan huis was perfect.

Beste Lamber Kersten,

P Jensen 02-05-2020

Prima gegaan. 10 minuten voor de afspraak een belletje dat ze er bijna zijn waardoor ik even van mijn werk naar huis kon fietsen. De bezorgers zeer netjes en vakkundig en snel. De wasmachine stond al te draaien voordat ik het wist. Zeer tevreden.

Beste P Jensen,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

P. van den Burg 02-05-2020

BCC is sowieso goedkoop. Dus ik kijk er altijd. Ik heb nu een wasmachine via internet besteld.
Afspraak voor bezorging. Keurig op tijd. Goed en snel geinstaleerd. Keurige bezorgers.
Dus all over: perfect geregeld.

Beste P. van den Burg,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Maartje 02-05-2020

Heel goed en vriendelijk geholpen door X en Y in de winkel van BCC in Oss. Goed geïnformeerd en duidelijke uitleg over verschillende opties. Goede prijs voor de producten.

Beste Maartje,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.

P. Theuns 02-05-2020

De aankoop van mijn waterkoker van het merk Age is tot stand gekomen mede door de afwegiing, prijs, kwaliteit en service. Mijn ervaring met BBC voldeden hier steeds aan.

Beste P. Theuns,