CS 05-05-2020

Reeds diverse malen aankopen gedaan bij BCC, altijd tot volle tevredenheid. Deze keer echter 2 minpuntjes, er is niet 10 minuten voor arriveren gebeld en de afleveringsbon ontvangen per email is niet door mij getekend maar door chauffeurs zelf vermoed ik. Er is mij geen bon getoond en zou afleveringsbon niet op deze manier getekend hebben.

Beste CS,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Petra van der Beek 05-05-2020

Zaterdag een DAB+ radio gekocht bij BCC. Helaas was deze radio niet meer op voorraad :-(
De winkelmedewerker heeft deze besteld en ervoor gezorgd dat deze maandag al bij ons thuis is bezorgd. Wij zijn dus heel tevreden met BCC Alkmaar.

Beste Petra van der Beek,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

michel 05-05-2020

door de drukte was de aflevering uit besteed, waardoor er vertraging was.
maar oven werkt goed.en was zoals verwacht

Beste michel,

berlam 05-05-2020

Ik heb gekozen voor BCC omdat we goede ervaringen hebben met de service. Levering was snel en het product was netjes verpakt in een passende doos (dus niet te groot).

Beste berlam,

A. Huijgens 05-05-2020

De website is overzichtelijk en heeft een duidelijke beschrijving bij de producten.

Beste A. Huijgens,

C v bochove 05-05-2020

Vlaardingen BCC top winkel ga ik altijd heen als ik wat moet hebben.vriendelijk personeel heel zelden iets niet op voorraad maar wordt dan besteld en dan ook heel snel in de winkel

Beste C v bochove,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

Sylvesterrr 05-05-2020

Door schade en schande wordt men wijs. Na twee teleurstellende ervaringen met een zeer bekende Nederlandse webwinkel, schade circa 700 euro, heb ik besloten om voortaan mijn huishoudelijke en audiovisuele apparaten te kopen bij een fysieke winkel. Daar kun je ook online kopen, maar je kunt bovendien in de winkel advies vragen en als er iets is, teruggaan naar de winkel en met een mens van vlees en bloed praten. In plaats van per email proberen je recht te krijgen bij een oostindisch dove klantenservice (zie mijn recensies bij die webwinkel). Maar goed, de beruchte Nederlandse webwinkel in kwestie heeft op deze website dan ook maar een 5,2 als waarderingscijfer en dat zegt genoeg.
Vorige week een Tefal tafelgrill gekocht in de BCC winkel (na goed advies van de verkoper), deze keer na vergelijking op deze website een Severin espressomachine bij BCC online besteld. Ik zal hier op kieskeurig.nl daar nog een recensie over schrijven.
De bestelling vrijdagavond geplaatst, de volgende ochtend een email ontvangen met de verwachte levertijd (13.45-17.45 uur) en om 5 uur stond de koerier netjes voor de deur met het apparaat. Alles okay.
Inmiddels ook per email het factuurtje ontvangen met het advies dit goed te bewaren voor de garantie.
Nu ben ik flink aan het kokkerellen met de Severin, want ieder espressoapparaat vereist weer andere instellingen en een andere maalgraad voor het beste kopje espresso. Maar ik ben er al behoorlijk tevreden over en als ik de 100% tevredenheid niet bereik, ga ik gewoon het toestel terugbrengen naar de BCC winkel en een andere uitkiezen.
Voor mij geen waardeloze webwinkel meer, zelfs niet als die wat goedkoper is.

Beste Sylvesterrr,

Bedankt voor jouw uitgebreide review over onze winkel en services.
Geniet van de koffie!

J en E 05-05-2020

Wij vinden bcc een prima winkel, goede voorlichting en vriendelijk personeel. De aflevering van de wasmachine en droger zeer netjes en correct gedaan. Ook vriendelijke mannen, alles op zolder afgeleverd en aangesloten. Oude machines mee genomen.

Beste J en E,

Bedankt voor jullie review.

jjbb 05-05-2020

Zeer goed en netjes geholpen door de klantenservice van BCC. Producten op de site (aanbieding) waren uitverkocht en levertijd was onbekend. Via de chat kwam ik er al snel achter dat ik wel een bestelling kon plaatsen. Tevens ontving ik nog 5% korting vanwege een duoaankoop (wasmachine en droger). De producten had ik binnen drie dagen in huis. Ondanks Corona werden deze keurig geplaatst een aangesloten (natuurlijk op gepaste afstand). Topservice! Dank je wel BCC.

Beste jjbb,

L maloku 05-05-2020

Ik wilde een wasmachine bestellen via de online webshop van BCC maar helaas werkte het niet helemaal. Echter, via de chat online werd ik alsnog geholpen met mijn bestellen.

Ondanks de huidige Corona omstandigheden werd ik heel goed geholpen en werd de machine snel geleverd. Ook bij aflevering, goede communicatie, vriendelijk en heel snel afgehandeld!

Bedankt.

Beste L maloku ,

Bedankt voor jouw review over onze services.
Fijn dat alles naar wens is gegaan.

marco bliek 05-05-2020

Wij zijn heel tevreden over de winkels van BCC. Wij zijn wonen in Hoek van Holland en daardoor is filiaal Vlaardingen redelijk dicht in de buurt van ons. Wij worden altijd vriendelijk en vakkundig geholpen door de verkopers / verkoopsters en de prijzen voor de artikelen zijn betaalbaar. Het is nu zo dat wij naar BCC Vlaardingen rijden op het moment dat wij iets nodig hebben op elektronisch gebied, gaat eigenlijk automatisch

Beste marco bliek,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

Nicole 05-05-2020

They are friendly, are helpful and the onlineshop is working very good and fast.

Dear Nicole,

Thank you for your review.

Kind regards,

Luijsterburg 04-05-2020

Ik heb heel bergen op zoom afgezocht naar een betaalbare aroma diffuser.
Via de site kon ik zien dat de diffuser op voorraad was in de winkel, super fijn! In de winkel werd goed rekening gehouden met de corona maatregelen en toch werd elke klant goed geholpen.
Ik werd door al het personeel vriendelijk begroet. Nadat ik het product had gevonden zag ik dat de online prijs lager was dan de prijs op het prijskaartje. Dit bleek een nog niet aangepast kaartje te zijn.
Aan de kassa moest ik even wachten tot ik geholpen werd omdat de caissière een andere klant hielp. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en erop gewezen dat de caissière er zo aan zou komen.

Al met al een fijne opgeruimde en overzichtelijker winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel die ondanks deze corona crisis toch aan het werk zijn zodat wij onze (on)nodige producten kunnen aanschaffen.

Beste Luijsterburg,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Xander 04-05-2020

Ik moest een nieuwe laptop voor school hebben. Dus ik had een specifieke vraag. Ze hebben met me mee gedacht en echt super goed advies gegeven. Ze wisten er veel over te vertellen en wisten meteen welke laptop ik nodig had. Ook voor mijn budget. Zeer tevreden

Beste Xander,

Bedankt voor jouw review over de deskundigheid van onze medewerkers.

aarts 04-05-2020

wij zijn keurig te woord gestaan op gepaste afstand hele goede uitleg en zijjn zeer tevreden

Beste aarts,

Ineke Hazevoet 04-05-2020

Hulde voor de 2 mannen die mijn wasmachine hebben gebracht en de oude hebben opgehaald van de zolder. Extra handeling: de stenen en de bak hebben ze ook voor mij verwijderd. Keurig en snel gewerkt.

Far 04-05-2020

Goed geholpen, prima service. Vragen werden goed en duidelijk beantwoord. Prijzen zijn ook prima. Top!

Beste FAr,

P. Groeneveld 04-05-2020

Wij zijn zeer goed geholpen door een deskundige en zeer klantvriendelijke medewerker in deze BCC winkel, bij de aankoop van een soundbar. Indien wij later nog een aankoop moeten doen dan gaan we zeker terug naar deze winkel.

Beste P. Groeneveld,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.
Veel plezier met de soundbar en graag tot een volgende keer!

Annet van Lieshout 04-05-2020

Alles is keurig geprijsd, goed advies, netjes afstand gehouden in deze tijd, helemaal top!

Beste Annet van Lieshout,

Marjoleine Knappers 04-05-2020

Ik heb gekozen voor BCC omdat ik niet tevreden was over de concurrent. BCC is een mooie ruime winkel. Met super vriendelijk en kundig personeel. Zelfs met het retourneren van mijn aankoop (er was niets mis met het product maar ik vond de aanslag van het toetsenbord niet fijn, dat is persoonlijk) hebben ze wij super vriendelijk en snel geholpen. Wat mij heeft overtuigd dat het een betrouwbare winkel is, ze doen wat ze zeggen. Ik ga er zeker voor mijn volgende aankoop weer naar toe!

Beste Marjolein Knappers,

Bedankt voor jouw mooie review. Fijn dat we jou naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Graag tot een volgende keer!

Pim 04-05-2020

Vriendelijk personeel. Goed geholpen en hebben de tijd voor je.Kortom prima.

Iris 04-05-2020

Netjes en vlot geholpen in de winkel. extra pijpje voor de afvoer van de droger op de afvoer van de wasmachine te bevestigen geadviseerd gekregen zodat we niet telkens de condensbak hoeven te legen. Goed op de hoogte gehouden van het bezorgmoment. 5 minuten voor bezorging gebeld, zodat we onze hond even apart konden zetten. De droger werd snel naar boven gebracht en aangesloten. Tevreden!

Beste Iris,

Bedankt voor jouw review over de winkel en services.

100 % Tevreden 04-05-2020

Voldoende keus, snelle levering en goed werkende website, bezorgers correct en vriendelijk.

Beste,

Riet Bosch 04-05-2020

Duidelijke instructies bij binnenkomst mbt de maatregelen omtrent het corona-virus. Handschoenen als verplichting stonden klaar, wat we zeer zorgvuldig van jullie vonden.

Ten aanzien van het product (een stofzuiger) wat we hebben gekocht: we kregen duidelijke voorlichting, kregen antwoord op onze vragen waardoor we vervolgens een voor ons passende keuze hebben gemaakt.

Vervolgens werd de stofzuiger zowel naar de kassa als ook naar onze auto gebracht. Complimenten hiervoor! we komen zeker terug. Bij thuiskomst was er inmiddels een e-mail met de factuur van onze aankoop. Top.

Beste Riet Bosch,

Bedankt voor jouw uitgebreide review.
Graag tot een volgende keer!

Henk Fransen 04-05-2020

Ik koop bijna alles bij de BCC. Prettig personeel met kennis van zaken. Service is goed. Heel veel prettiger winkelen dan bij de markt met rode letters

Beste Henk Fransen,

Bedankt voor jouw mooie review.
We verwelkomen je de volgende keer graag weer!

Rudmer 04-05-2020

Gekozen voor BCC ivm ruim assortiment en goede dienstverlening, geldt ook voor garantie afhandeling. Vriendelijk personeel.

Beste Rudmer,

Bedankt voor jouw review over onze service.

ChristaC 04-05-2020

Kwaliteitsproducten voor een scherpe prijs!
Geen verzendkosten!
Goede website en juiste info.

Beste ChristaC,

Rene' 04-05-2020

Keurig geholpen door de jonge dame bij BCC in Helmond.
Wij konden een schreeuw geven en dan zou zij komen, en dat
was ook het geval. Zij had ons eerst geholpen bij het geven van
een zeker advies voor een snoerloze stofzuiger. Eigenlijk een
kado voor mijn vrouw, die vandaag jarig is. Maar het is toch
Bosch stofzuiger met snoer geworden.

Beste René,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Helmond.
Nog gefeliciteerd met je vrouw.

h. luggenhorst 04-05-2020

Deze shop heeft heel veel keuze.
Prima kwaliteit en snelle levering.
Erg blij met het gekocht product.

Beste h. luggenhorst,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de aankoop.

M. Munter 04-05-2020

In de winkel vriendelijk ontvangen en goede voorlichting en afhandeling van onze aankoop

Beste M. Munter,

goede service 04-05-2020

ijskast plus wasmachine beiden kapot op camping
keurig geleverd in deze corona tijd
goede uitleg wat verwijderd moest worden van wasmachine
niet alleen voor de drempel gezet
ik was er blij mee

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Johan 04-05-2020

Prijs bij BCC was scherp, laagste prijs die ik kon vinden. Het online bestellen ging eenvoudig en intuïtief. Aflevering van het product was snel en volgens afspraak. Kortom; Top!

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over onze website en service.

Guusje 04-05-2020

Wanneer ik een product nodig heb ga ik vaak naar de BCC, doordat het een hele overzichtelijke winkel is. Ik weet altijd precies waar ik wat moet vinden. Daarnaast is het personeel er snel bij, wanneer ik een vraag heb of als ik iets niet meteen kan vinden.

Beste Guusje,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.
Graag tot een volgende keer!

Loek 04-05-2020

Overzichtelijke winkel en hadden precies wat ik zocht. Twee maal in de zaak geweest voor het product en twee keer super geholpen.

Beste Loek,

John 04-05-2020

Al jaren goede ervaring met BCC in Breda. Voldoende groot assortiment, en ervaren personeel dat goede voorlichting geeft en helpt een juiste keuze te maken. Niet enkel op verkopen gericht, maar ook luisterend naar de klant.
De prijzen zij altijd goed, dus waarom zou je ergens anders naar toe gaan.?

Beste John,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Robin 04-05-2020

Gekozen voor BCC wegens razendsnelle levering, goed assortiment van producten en leuke, regelmatige aanbiedingen!

Pakketje kwam inclusief label i.g.v. een retourzending, erg handig!

Beste Robin,

Jacques 04-05-2020

Prima geholpen, vakkundig en snel.Product van tevoren gescand waardoor ik snel kon betalen. Ook advies voor iets anders gevraagd en goede adviezen gekregen

Beste Jacques,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.

Aad Verbraeken 04-05-2020

Een niet overdreven grote winkel, en toch voldoende keus uit allerhande huishoudelijke artikelen,
Vriendelijk en deskundige verkopers, wij komen er graag.

Beste Aad Verbraeken,

Guus Birx 04-05-2020

Gemakkelijk te bestellen.
Heel goede communicatie betreffende de levertijd en aflevering.
Super vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Beste Guus Birx,

Bedankt voor jouw review over de levering.

A. C. van Deursen 04-05-2020

Wij zijn heel goed en deskundig geholpen. We kregen de tijd om even met elkaar te overleggen welke keuze we wilden maken.
Heel fijn.

Beste A. C. van Deursen,

Margreet Schep 04-05-2020

Wat een mooie website, ruime keuze.
de levering was prima en de televisie was goed verpakt.
We zijn heel blij met onze nieuwe tv.
Het was een kado voor een pensionering.
Heel blij.

Beste Margreet Schep,

Bedankt voor jouw review over onze website.
Veel plezier met de TV en geniet van je pensioen!

Jillis 04-05-2020

Afgelopen vrijdag binnen gelopen voor een advies en vergelijking voor een home cinema set, zelfde dag nog naar buiten gelopen met een compleet Denon/ Heos systeem voor een top deal. Fijne service van een expert die kennis van zaken had. De medewerkers hebben extra hun best gedaan om de gekochte showmodellen nog dezelfde dag mee te kunnen geven, erg fijn!

Beste jillis,

Bedankt voor jouw review over de kennis en service van onze medewerkers.

leo dohmen 04-05-2020

mooie aanbieding voor een aantrekkelijke prijs; makkelijke bestelling; snelle levering

Beste leo dohmen,

Thomas 04-05-2020

Top winkel op gebied van elektronica!
Duidelijke info op de Website en de mogelijkheid om gespreid te betalen

Beste Thomas,

Bedankt voor jouw review over onze website en service.

hessel 04-05-2020

De website is netjes en duidelijk. Ik had een nieuwe laptop gekocht en deze werd netjes en op de afgesproken dag geleverd heel erg netjes I.V.M. Corona. De laptop was netjes verpakt en beschermt. Als ik weer iets moet bestellen zal ik zeker op BCC.nl kijken of ze het daar hebben. helemaal top!!

Beste hessel,

Ian 04-05-2020

Persoonlijke en goede service, zelfs in de corona tijd.
Ik had een probleem met mijn nieuwe fitbit maar dit werd meteen opgelost door het in te ruilen voor een nieuw exemplaar.

Beste Ian,

Jans 04-05-2020

Prima duidelijke afhandeling. Goede (na) service..
Na diverse aankopen nog nimmer enige klachten of vraagtekens gehad.
Mensen met verstand van zaken en gedegen kennis van de producten.

Beste Jans,

Mulder 04-05-2020

Ik kom al heel wat jaren bij BCC in Breda omdat ze me altijd goed en vakkundig helpen. Verkopers zijn altijd vriendelijk en nemen de moeite om alles goed uit te leggen en niets is teveel. Als ik de winkel binnen kom voel ik me gelijk thuis. Vandaag een airfryer gekocht en precies het gene wat ik nodig had. Goede uitleg ( belangrijk) en ik vertrok weer zeer tevreden.

Beste Mulder,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Jan 04-05-2020

Zeer snelle levering!. Volgende dag al geleverd.
Webshop overzichtelijk en duidelijk.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

André 04-05-2020

Het was een outlet aankoop. De informatie m.b.t de beschadiging was duidelijk en achteraf bleek e.e.a. ook te kloppen. De wasmachine is door twee vriendelijke kerels op de plek gezet, aangesloten en er werd zelfs een spoelprogramma door de medewerker aangezet. Prima service!!

Beste André,