Muppet 23-01-2021

Supper snelle levering.
En telefonisch zeer vriendelijke afhandeling en goede hulp

Beste Muppet,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke telefonische service en de snelle levering.

Patrick 23-01-2021

Vanmorgen online de bestelling geplaatst, de order vrijwel meteen bevestigd en heel snel daarna bericht ontvangen dat ik de bestelling kon ophalen. Super snel.
In de winkel was het goed georganiseerd en helemaal Corona proof. Top service BCC!! Dankjewel voor de snelheid, correctheid en vriendelijkheid. Fijne klantbeleving!

Beste Patrick,

Bedankt voor jouw review over onze snelle, corona proof afhaalservice in onze winkel.

Willem van der Linden 23-01-2021

Zaterdagochtend ; de foodprocessor begeeft het. Net op een moment dat er stevig gekookt gaat worden om de lockdown op te vrolijken. Op de BCC site staat voor een mooi bedrag een vervanger die gemakkelijk digitaal wordt besteld. Afhalen bij de dichtstbijzijnde BCC winkel. Een reactie zou snel volgen per mail wanneer dat kon. Die hadden we binnen 10 minuten. In de Mall of The Netherlands kan dat heel simpel en snel. Daar aangekomen werden we heel vriendelijk en accuraat geholpen door de medewerkers die ook nog het kapotte apparaat voor recycling in ontvangst namen. Er werd mij zelfs nog op attente manier succes met het verder koken meegegeven. Binnen het uur konden we weer verder met onze ‘kook zaterdag’’. BCC, dat staat echt voor service!!!!!!

Beste Willem van der Linden,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice. We hopen dat de maaltijd een succes is geweest en heel veel kook plezier!

Jay 23-01-2021

Vertrouwde winkel waar ik vroeger heenging voor elektronica aan te schaffen, nu net zo vertrouwd online het gemak om bij de BCC te winkelen. Snelle levering ook!

Beste Jay,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

tyresia.vandeutekom 23-01-2021

Goede middag we zijn heel blij met de aankoop zo snel in huis geweldig gedaan heel erg bedankt trot op jullie website zo fijn

Beste tyresie.vandeutekom,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Lars 23-01-2021

Goed product, tijdige & duidelijke levering, snel & kundig aangesloten. Bedankt!

Beste Lars,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Payam 23-01-2021

Eerdere goede ervaring in fysieke winkel, dus nu via website gedaan, zinder problemen.

Beste Payam,

Bedankt voor jouw review.

Frans Peters 23-01-2021

Via de webshop een printer besteld, kreeg gelijk een mail dat ze mijn bestelling gingen klaar zetten en dat ik dan bericht kreeg dat ik het kon ophalen.
Nog binnen 20 minuten kreeg ik al een berichtje dat ik mijn printer kon ophalen.
Met aantoning van een uitdraai van mijn mail bracht de medewerker mijn printer.
Kan niet anders zeggen dat ik dik te vrede ben met deze service.

Beste Frans Peters,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Manders 23-01-2021

Alles volgens afspraak .goede prijs ,en volgens afspraak geleverd. Werking hadden wij al bij een familie lid gehoord.

Beste Manders,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Esther 23-01-2021

Super blij met onze nieuwe televisie! Na telefonisch contact heeft de medewerker de bestelling voor ons volledig ingevuld, dit kun je ook zelf online doen natuurlijk. Juist het stukje persoonlijk te woord staan bij een grote aankoop vond ik heel prettig. En een dag later de tv keurig op aangegeven tijd thuisbezorgd.

Beste Esther,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service bij aankoop van de nieuwe TV!.

Anita 23-01-2021

Via WhatsApp goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe tablet.
Daarnaast fijne click and collect mogelijkheid waardoor ik het product vandaag al in huis had!

Beste Anita,

Bedankt voor jouw review over onze WhatsApp service.

Petra 23-01-2021

Eerdere aankopen bij BCC in Venray gedaan, fantastische service en zeer klantvriendelijk! De laatste aankoop online ‘moeten’ doen en ook hier gewéldig goed geholpen!

Beste Petra,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke services.

Roberto 46 23-01-2021

Ik ben al jaren klant. Deskundig personeel. Goed advies. Tijdelijk gaat het nu anders. De webshop is overzichtelijk. Levering komt in aangegeven tijdblok. Ze doe wat ze zeggen.

Beste Roberto 46,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Linda 23-01-2021

Vorig week bij filiaal Terneuzen een inbouw vaatwasser gekocht, er werd goed meegedacht en ik werd erg vriendelijk en kundig geholpen. Gisteren hebben twee monteurs de vaatwasser geïnstalleerd, ze waren mooi op tijd, werkten snel, ook heel vriendelijk. Ik ben erg tevreden

Beste Linda,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke installateurs.

Anna 23-01-2021

Perfect! Ik heb een koptelefoon besteld, die goed bij de prijs past. Ook heel snel bezorgd en goed aangegeven wanneer het pakketje aankwam.

Beste Anna,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de koptelefoon!

Judy 23-01-2021

Snelle levering. Goede productomschrijving en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Lisanne 23-01-2021

Scherpe prijs en leuke actie met gratis inbouwen van de nieuwe oven. De monteur van BCC heeft voor ons ons nog extra werk verricht omdat het bij ons geen standaard situatie was. Dit had hij niet hoeven doen toch fijn extra service. Wij ziin erg tevreden!

Beste Lisanne,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke installateur.

Mevr. Henke 23-01-2021

Makkelijk telefonisch kunnen bestellen.De medewerker was vriendelijk en heeft me correct geholpen.

Beste Mevr. Henke,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van onze vriendelijke medewerker.

T.C. Reyman 23-01-2021

Bestelling is prima verlopen, evenals de bezorging. Enige punt is dat wij de oude frituurpan niet mochten meegeven c.q. inleveren bij de besteller, zoals uit de informatie van de website was verondersteld.

Beste T.C. Reyman,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat het oude apparaat niet is meegenomen. Dit had wel gemoeten. We kunnen deze alsnog laten ophalen. Kun je het ordernummer doorgeven in een reactie op deze review?

Janny 23-01-2021

Telefonisch wasmachine besteld.
Personeel heeft hele goede uitleg gegeven en ook vergelijk uitgelegd met andere machines, top.
Bezorging was ook keurig.
Nette heren en wederom een korte uitleg.
Helemaal tevreden in deze corona tijd.

Beste Janny,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

Familie Oostindien 23-01-2021

We kochten via de BCC website onze nieuwe stofzuiger. BCC was de goedkoopste en kon snel leveren. Volgende dag in huis. Website is duidelijk en transparant.

Beste Familie Oostindien,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Frank 23-01-2021

Ik kreeg een exemplaar dat duidelijk al eerder door iemand anders was gebruikt. Doosje was niet verzegeld, apparaat en accessoires zaten niet in de zakjes, maar de zakjes zaten los in de doos en er stonden al gegevens op het apparaat. Zo mis je toch de “nieuw” beleving. Het zou beter zijn als BCC voor 2e kans apparaten korting zou bieden. Verder prima apparaat, werkt naar verwachting.
Apparaat werd ook niet bezorgd, maar ik moest het afhalen bij het pakjespunt van de winkel in Beverwijk. En jammer dat ik mijn 150 euro vvv-kadobon niet kon gebruiken, maar dat ligt aan corona en AFM.

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review en feedback.

C.Schroot 23-01-2021

Een dikke 10 voor de monteurs zij hebben prima werk geleverd.
De wasmachine is aangesloten en meteen aangezet.
Beide monteurs waren zeer vriendelijk en professioneel.
Tevens namen zij de oude wasmachine en droger mee.
De kraan deed het in eerste instantie niet, ook dit werd opgelost.
Ik ben zeer tevreden over deze service.

Beste C.Schroot,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke en professionele bezorgers.

Familie Luijsterburg 23-01-2021

We hebben deze shop gekozen omdat er een betere service is en ze klantvriendelijker zijn dan andere electronica zaken. Product omschrijving en informatie is duidelijk. De bezorgers waren zeer vriendelijk, beleefd, werkten netjes (hebben alles netjes opgeruimd) en kregen duidelijke informatie over het apparaat. Wij zijn zeer tevreden over BCC

Beste Familie Luijsterburg,

Bedankt voor jullie review over de vriendelijke service van onze bezorgers. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Nila 23-01-2021

Supergoede service met snelle levering! Pakket kwam goed ingepakt binnen in een stevige doos!

Beste Nila,

Dennis van der Velden 23-01-2021

Super snel geleverd!
Gisteravond besteld, vanmorgen al bezorgd!
Alles ziet er keurig netjes uit.
tevens was het ook de voordeligste op internet, dus dat was ook belangrijk :-)

Aanrader!

Beste Dennis van der Velden,

Hans 23-01-2021

Ik heb onze nieuwe wasmachine online gekocht dat ging soepel en snel. De wasmachine kon gelukkig snel geleverd worden. Tussentijds werd ik netjes geïnformeerd over leverdatum en tijd.
Op de dag van levering werd ik tijdig gebeld door de chauffeur, die gaf aan dat hij net iets eerder arriveerde en of dat geen probleem was.
Wasmachine werd voorzichtig naar binnen gereden en, met wat instructies over plaatsen en het verwijderen van transport-beveiliging van de kuip, weggezet.
Ik ben heel tevreden, en de was is er schoon.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorger.

joop 23-01-2021

mobiele telefoon gevonden voor een goede prijs die op de webside van BCC duidelijk was aan gegeven en was tevens het goedkoopst. De levering was binnen 24 uur, gezien de periode van het jaar eind december en coronadrukte, toch een knappe prestatie.

Beste joop,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

CLARIEN 22-01-2021

Ik ben vaste klant bij BCC vanwege hun goede adviezen, laagste prijsgarantie, bekwaam personeel. Rustige winkel en niet zo,n gekkenhuis als bij de concurrent. Nu telefonisch een bestelling gedaan, goed advies gekregen en tablet was de volgende dag binnen.

Beste CLARIEN,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

janvanluke 22-01-2021

gemakkelijk, snelle bediening, en nog top kwaliteit.
gisteren besteld ,vandaag in huis.
helemaal toppy.

Beste janvanluke,

H.Vooijs 22-01-2021

ik zocht een printer die vond ik bij bcc de beoordeling was goed dus gaan we die uitproberen de spullen die ik hiervoor heb gekocht waren zeker goed en de klachten worden ook correct afgehandeld

Beste H.Vooijs,

Bedankt voor jouw review over onze service.

joosse 22-01-2021

Soundbar Bose 500 aangeschaft . Moest werken in combinatie met een 8 jaar oude Philips Smart TV(ook van BCC). Zelf kreeg ik de aansluiting niet goed. Na een mailtje kwam er direct iemand langs om te verhelpen. Alles werkte met Bose App. Totdat de App uit mijn smartphone verdween. Direct kwam BCC weer verhelpen. Duidelijke instructies gekregen. Viel niet mee om een Nitwit zoals ik, bij te praten. Zeer tevreden over resultaat en over de support.

Beste joosse,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met de soundbar!

Chantey 22-01-2021

Hele fijne duidelijke site. Veel info over het product. Na 2 dagen was het product in de aanbieding en na mailcontact kregen wij ook de korting. Super service.

Beste Chantey,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de service.

Rob 22-01-2021

Super bedrijf! Heb een wasmaschine gekocht deze kan eventueel in termijnen betaald worden. Werd na een dag al geleverd. Er is de mogelijkheid om hem te laten installeren door de bezorgers. Ook de trap was geen probleem en de oude wasmachine werd meegenomen. Super tevreden!

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgdienst.

Mario 22-01-2021

Het kostte geen enkele moeite om in deze shop mijn product te vinden. Het bestellen en betalen ging probleemloos en ook de levering was op de termijn, zoals in de webshop beloofd was.
Al met al ben ik zeer tevreden met de gehele gang van zaken.

Beste Mario,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze webshop!

paul lukassen 22-01-2021

Ondanks de corona maatregelen, keurig geholpen met mijn probleem.
Had de verkeerde inkt online besteld maar ze hebben me telefonisch en later bij de winkel
netjes geholpen.

Beste paul lukassen,

Bedankt voor jouw review over de service on onze winkel.

Danielle 22-01-2021

Wij hebben voor de BCC gekozen aangezien we daar altijd goed geholpen worden zowel tijdens het aankoopproces als bij reparatie. Aangezien we in deze tijd vanwege Corona niet naar de winkel kunnen, hebben wij de keuze gemaakt, mede door de goede ervaring, om dan ook online bij BCC te bestellen.

Beste Danielle,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Ruud 22-01-2021

Duidelijke webshop en ruime keuze , de prijzen zijn niet duur en de levering is snel via DHL, een aanrader want ik heb nog nooit problemen gehad met BCC

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop en de snelle levering.

Amsterdame 22-01-2021

Ik kwam via de chat uit bij een telefonische hulplijn om zo mijn nieuwe Sony t.v. te bestellen. Ik kon al mijn vragen stellen en er werd moeite genomen deze te kunnen beantwoorden. De bezorging verliep soepel en ruim binnen de aangegeven tijdrooster. Vriendelijke bezorgers die gelijk alles netjes voor mij aansloten waar ik uiteraard wel vooraf had aangegeven hiervoor te willen betalen.

Beste Amsterdame,

Bedankt voor jouw review over onze services. Veel plezier met de nieuwe TV!

Miranda van Tongeren 22-01-2021

Gebruikersvriendelijke website. Goed plansysteem voor bezorgen. Op tijd en volgens de voorwaarden bezorgd. Vriendelijke en kundige bezorgers. Kortom: top!

Beste Miranda van Tongeren,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige bezorgers.

Cela Voet 22-01-2021

Prima shop,zeer goede service snelle levering en zeer gemotiveerd personeel, echt de moeite waard deze winkel. Ik kom er altijd als ik iets nodig heb

Beste Cela Voet,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

diagonalcircle 22-01-2021

BCC is altijd vertrouwd. Assortiment is geweldig. Volgende dag bezorgd door DHL. Gewoon alles goed.

Beste diagonalcircle,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Gerrit 22-01-2021

Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Helaas t.g.v. het Coivd-19 virus en een gesloten winkel toch maar via de webshop besteld. Ik ben wel al een poosje terug in de winkel geweest in Hoorn en heb daar uitvoerige voorlichting en demonstratie gehad. Daar reeds mijn keuze bepaald.
Gisteren besteld en vandaag al in huis. Super !!!

Beste Gerrit,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en vriendelijke medewerkers.

Sjouk vd molen 22-01-2021

Goede en duidelijke gebruiksvriendelijke site. En een snelle levering(binnen 24 u) van het product wat ik besteld had. Ben zeer tevreden.

Beste Sjouk vd molen,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de snelle levering.

Peters 22-01-2021

Vriendelijke en duidelijke site. Er wordt bovendien aangegeven wat de voorraad van het artikel is. Ook duidelijke reviews en een uitgebreid overzicht van het artikel , en je kunt artikelen vergelijken.
Bovendien scherp geprijsd bij BCC, altijd fijn.

Beste Peters,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Dennis 22-01-2021

Het bestellen op de webshop gaat gemakkelijk. Na het bestellen bleek mijn gekozen artikel niet meer op voorraad in de winkel in Roosendaal, ze boden gelijk een alternatief wat iets duurder was. Het verschil hoefde we niet bij te betalen.
Een uur na het bestellen lag het klaar in de winkel.
Het was goed geregeld door de BCC in Roosendaal.

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Roosendaal.

Maarten 22-01-2021

Ik heb gekozen voor BCC omdat ze bekend staan voor hun goede service en dat hebben ze zeker (weer) bewezen. Met mijn cadeaubonnen lukte het niet om een bestelling te plaatsen via de webshop en nam daarom contact op met BBC Breda. Zowel via de telefoon als per mail was de communicatie zeer prettig met als gevolg dat ik, ondanks de lockdown en de daardoor omslachtige manier van bestellen, binnen 24u mijn bestelling in huis had.

Beste Maarten,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van onze filiaal in Breda.

Rodger van den Berg 22-01-2021

Duidelijke site.
Eenvoudig bestellen en betalen
En echt heel snel geleverd.

Beste Rodger van den Berg,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze duidelijke website.

a van ginkel 22-01-2021

altijd een fijne winkel en goed personeel wordt super goed alles uitgelegt zonder verplichting

Beste a van ginkel,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke service.

Albert 22-01-2021

Zeer slechte service!

Eind augustus hebben wij een Philips monitor gekocht voor de verjaardag van ons zoontje (11jaar). Na minder dan drie maanden ging de monitor kapot. Wij hebben de monitor direct terug gebracht naar BCC. Daar werd ons medegedeeld dat de monitor opgestuurd moest worden voor reparatie. De reparatie zou een week of twee a drie duren. Op zich erg vervelend omdat mijn zoontje vanaf dat moment zijn computer niet meer kon gebruiken. Maar oké was niet anders. Na drie weken toen wij nog niets gehoord hadden maar eens geïnformeerd wanneer we de monitor weer konden ophalen. Vanaf dat moment werden we elke keer aan het lijntje gehouden. Er werd ons een aantal keer beloofd dat er contact met ons opgenomen zou worden. Maar dat gebeurde keer op keer niet. Na herhaaldelijk contact zoeken vanuit onze kant werd er pas na twee maanden duidelijk dat de monitor omgeruild mocht worden. Mijn zoontje heeft dus al die tijd zonder monitor gezeten, terwijl hij wel thuis onderwijs moest volgen. Was dus erg behelpen die tijd. Het is natuurlijk al te gek dat het twee maanden moet duren alvorens een vervangende monitor geleverd mag worden, terwijl de monitor nog geen drie maanden oud was. Maar nou komt het. Er werd ons verteld dat de monitor op het moment niet voorradig was en er werden ons twee alternatieven aangeboden. Een alternatief was kwalitatief een stuk minder en bij het andere alternatief zouden we een fors bedrag bij moeten betalen. Voor ons dus niet acceptabel. Wij bleven constructief meedenken en hebben nog een aantal alternatieven aangedragen, maar bij elke alternatief moesten we fors bijbetalen. Terwijl wij niets meer wilde dan gewoon een kwalitatief goede monitor terug. De starre houding van BCC zorgde er voor dat er niets anders op zat dan ons ons geld terug te geven. De slogan van BCC `Low pricing, high service` ging in ons geval niet op. De service was echt dramatisch. Het kopen gaat prima, maar zodra je een probleem met een product hebt heb je echt een probleem. Ze zien ons dan ook niet meer terug als klant.

Beste Albert,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Zojuist hebben we geprobeerd te bellen naar aanleiding van jouw review, maar helaas was je niet in de gelegenheid de telefoon aan te nemen. Morgen zullen we het nog eens proberen.