Jos 06-05-2020

Ben in de winkel netjes geholpen voor nieuwe draadloze muis, had verkeerde en ze ruilden hem netje om en verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam

Beste Jos,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.

Eva 06-05-2020

Online een wafelijzer besteld.
Vanwege de coronacrisis kon de levering vertraagd zijn, zoals op de website vermeld.
In het bestelproces werd aangegeven dat mijn bestelling de volgende dag na 17u bij een servicepunt afgeleverd zou worden. Daar was hij echter al voor 12u. Dus een super snelle levering!

Beste Eva,

Alwin 06-05-2020

Nieuwe Siemens iQ500 vaatwasser online gekocht, tijdens aankoop chat-gesprek gehad en daarna besluit genomen. Aangeven van dag/tijd van leveren gebeurd wel laat - 's nachts om 03:00 een mail en om 07:00 een SMS - aangezien de bezorging om 08:00 was. Keurig van te voren gebeld en klokslag 08:00 binnen. Demontage en montage perfect verlopen; keurige monteurs! Apparaat fluisterstil en perfect werkend - TOP!

Beste Alwin,

Marjan 06-05-2020

Duidelijke website en beschrijving van producten. Vind het fijn dat ze ook outlet producten als optie verkopen want dat zie je niet overal. Daarnaast brachten ze mijn koelvriescombinatie tot aan de keuken (ook in corona tijd). Dat zag ik bij andere webwinkela niet. Alleen had ik de 2 meter koelkast niet verder gekregen. Fijn dat je zelf kan kiezen welke dag je product thuis gelevert wilt hebben. Kortom tevreden klant

Beste Marjan,

Bedankt voor jouw review over onze website en services.

Henk 06-05-2020

Snelle en duidelijke levering van wasmachine. Precies op afgesproken tijd. Ook de bezorgers waren heel correct en heel snel klaar met het aansluiten. Prima service !!

Beste Henk,

Ilse 06-05-2020

Na een eerdere bestelling via Bol.com en het retour sturen van ons product, kregen wij bij BCC weer vertrouwen in het product. We werden goed geholpen en kregen goede uitleg. Bedankt BCC.

Beste Ilse,

Chaila 06-05-2020

Altijd vriendelijk en deskundig personeel in BCC.
Je hoeft niet te zoeken om hulp.
Online is ok, maar de winkel is sneller en beter.

Beste Chaila,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Marga 06-05-2020

Zo als belooft werken ze ook. Besteld en snel in huis ondanks de Corona crisis ook DHL
Keurig op tijd bezorgd. Netjes mail verkeer van BCC.

Beste Marga,

Chantal 06-05-2020

We werden snel en goed geholpen door een medewerker met duidelijk kennis van zaken. Er wordt goed met je meegedacht en gezocht naar een creatieve oplossing als dit nodig is. De informatie rondom de bezorging was heel duidelijk en er werd netjes op tijd (zelfs iets te vroeg) bezorgd. Ook nu in de Corona-tijd een heel goede service!

Beste Chantal,

Bedankt voor jouw review over onze services, ook in Corona tijd.

Yvo 06-05-2020

Snel en overzichtelijk.
Had een vraag en in de chat zat een echt persoon en niet zo’n stomme bot zoals bij al die andere.
Deze meneer heeft mijn vragen beantwoord en de deal was snel gesloten.
Bezorgen was ook top. Precies zoals beschreven.
Tijdsindicatie per mail. Gevold door een sms paar uur van tevoren. En 5 min voor levering door de bestuurder gebeld. Nieuwe op zolder geplaatst en oude retour. Dit binnen 10 minuten en netjes aangesloten.
Heel tevreden.

Beste Yvo,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen!

Hans 06-05-2020

Ik vond de shop duidelijk en makkelijk om in te zoeken, te beslissen en af te handelen. After sales had ik nog een vraagje. Dat werd vlot en uitstekend beantwoord door de klantenservice.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over de services.

kroos 06-05-2020

Goed eerlijk advies, prijs/kwaliteit ok.
nette en snelle bediening.
winkel is netjes en overzichtelijk.

Beste kroos,

Coby 05-05-2020

Wij hebben voor BCC gekozen omdat wij daar altijd goed geholpen worden.
Wi hadden een apparaat gekocht wat niet deed wat het moest doen en hebben toen een ander gekregen na checken of alles wel klopte.
Vriendelijk geholpen ook na dit incident.
Apparaat hadden zij niet meer voorradig in de winkel.
Kregen het netjes thuis gestuurd.

Beste Coby,

Chaquemain 05-05-2020

Product is op tijd geleverd, zelfs op Bevrijdingsdag. Duidelijk status updates van de bezorgdienst. Product werkt zoals verwacht.

Beste Chaquemain,

Leo Bijleveld 05-05-2020

Uitstekend advies over printer.
Verkoper kwam zelf met een vergelijking van de inktkosten. Goed meedenken dus.

Beste Leo Bijleveld,

Arsa 05-05-2020

Mooie winkel, goed te bereiken en veel parkeergelegenheid .
De Service is uitstekend, tv gekocht maar bleek toch niet te passen in ons interieur, na 2 weken mochten we het alsnog terug brengen, andere best3ld en prijs naar beneden aangepast zoals bij De concurrent.

Beste Arsa,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

Peter en Karin 05-05-2020

Wij besloten om onze warmtepompdroger en vaatwasser hier (Oostburg BCC) in de buurt te kopen, wat zijn we daar blij mee geweest.
We kregen goed advies, de levering van de warmtepomp droger werd zoals afgesproken op de juiste datum geleverd, alleen de vaatwasser zou 3 weken later komen. Dit had met Miele te maken, maar was niet op de site te zien. Na enkele belletjes tussen hun BCC collega's elders, werd binnen een halve dag onze vaatwasser geleverd. Top!!! opgehaald en afgeleverd.

Beste Peter en Karin,

Bedankt voor jullie review over onze services
Veel plezier met de aankopen.

Jaap Nentjes 05-05-2020

BCC is voor mij het voorbeeld van klantvriendelijkheid en vakkennis. Ik kom en koop er al jaren en al die tijd staat het bedrijf voor mij aan de top. Ik kan uiteraard alleen over de vestiging Oss praten, maar ik neem aan dat de klantbenadering in alle vestigingen hetzelfde is. Wat ik ook belangrijk vind is dat er een vaste kern van medewerkers is die daardoor herkenbaar is en waarvan je weet wat ze waard zijn. Het zijn ook de kleine dingen die het doen. Bv een snoertje van een printer wat ik kwijt was en waarvan een van de mij bekende medewerkers zei "ik kijk wel even in de rommeldoos en mij gratis een snoertje meegaf. Kijk dat zijn kleine gebaren die precies laten zien wat ik bedoel.

Beste Jaap Nentjes,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss en de services.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Raoul 05-05-2020

Prima en snelle service ook bjj inbouw. Er had me alleen even basis uitleg kunnen worden gegeven voor de nieuwe vaatwasser na de inbouw. Verder heel tevreden.

Beste Raoul,

Bedankt voor jouw review en feedback over de installatie.

Marc van Osta 05-05-2020

Al meerdere keren bij BCC in Roosendaal geweest en gekocht altijd netjes geholpen en advies gekregen .
Personeel vriendelijk met verstand van zaken en de medewerker die er dan toevallig geen verstand van heeft zal dan iemand erbij vragen die over desbetreffend artikel wel het nodige weet .
Kom er graag !
Met vriendelijke groet Marc van Osta

Beste Marc van Osta,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal.

Frans 05-05-2020

Goed produkt tegen een scherp concurerende prijs. Bestelling verloopt snel alsmede de levering.

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier van de aankoop!

Mireille 05-05-2020

Super goed geholpen,zeer klantvriendelijk en deskundig advies!!
De volgende keer ga ik weer naar BCC.

Beste Mireille,

Bedankt voor jouw review en graag tot een volgende keer.

Mischa 05-05-2020

Het was een genot om snel en goed tot het juiste product en keuze te komen, uiteraard is inwisselen Freebees een leuke bijkomstigheid zodat we volop van de aankoop aan het genieten zijn!

Beste Mischa,

semra 05-05-2020

BCC is de winkel die een luisterend oor heeft! Klantvriendelijkheid komt op de eerste plaats bij BCC!!

Beste semra,

Bedankt voor jouw review.
Inderdaad, wij hebben klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan!

Jan 05-05-2020

Bestelling gedaan, goede uitleg, makkelijk te vinden op de site van BCC en snelle levering

Beste Jan,

Hajo 05-05-2020

Goede en snelle levering van het bestelde toetsenbord van Logitech. Ook na de levering is er nog aandacht voor het bestelde. Prina

Beste Hajo,

hilke B 05-05-2020

ik was op zoek naar een smart tv met bluetooth en dat de aipods gekoppeld konden worden.. op internet was hier weinig over te vinden maar in de winkel van bcc konden ze me alles vertellen en ook helpen!

Beste hilke B,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.
Veel plezier met de TV.

Antoi 05-05-2020

Hele vriendelijke mensen aan telefoon, werd netjes en vriendelijk te woord gestaan. Bestelling werd netjes op tijd aangemeld dat hij er aan kwam. Hele vriendelijke en behulpzame bezorgers. Over het algemeen heel erg tevreden, geen min punten

Beste Antoi,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Winston 05-05-2020

Alles op voorraad en, simpele bestelling en snelle levering. En uiteraard een zeer betrouwbare winkel.

Beste Winston,

Vincent 05-05-2020

Goede service en uitleg nu mijn Samsung soundbar niet meer verbind met mijn subwoofer. Ik mocht ook nog een product terugbrengen dat ik in januari gekocht had. Ik dacht het niet terug te kunnen brengen omdat de doos en 1 zakje al open waren, maar dat kon dus nog wel. En dat 5 maanden later. De bon zoeken ze gewoon op in het systeem. Geen gedoe. Super!

Beste Vincent,

Ruud 05-05-2020

Heb in korte tijd twee keer iets besteld bij BCC en beide keren kwam het bestelde zeer snel en in prima staat aan.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review en graag weer tot een volgende keer.

Maartje Z 05-05-2020

Een goedwerkende website, supersnelle levering en duidelijke communicatie! Daarom geef ik BCC een 9.

Beste Maartje Z,

A.M. Leenders 05-05-2020

Heb laatst een inbouw kookplaat en een inbouw oven gekocht , goed advies , prettige bediening ,

keurig op tijd bezorgt volgens afspraak , vriendelijke chauffeur/bezorger

Ben zeer tevreden TOP

Beste A.M. Leenders,

Bedankt voor jouw review over de services en de levering.

Christ 05-05-2020

De BCC in Middelburg is een nette en overzichtelijke winkel waar je altijd goed geholpen wordt.
Ook de prijzen zijn doorgaans gunstiger dan de tegenovergelegen concurrent.
Ik kom graag bij BCC omdat ik dingen rustig wil bekijken en proberen, in de hiervoor genoemde concurrent is dit vaak niet mogelijk en zie je door de bomen het bos niet meer.

Beste Christ,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

R Bakker 05-05-2020

Ik kom graag in dit filiaal omdat het dichtbij is en er loopt kundig en vriendelijk personeel rondt

Beste R Bakker,

Andre 05-05-2020

Ik wilde graag een gekochte Bose surround speaker set in een andere kleur omruilen en aangezien het filiaal waarbij ik oorspronkelijk de set had gekocht deze niet in voorraad had werd ik naar filiaal
Vlaardingen verwezen. Daar stonden ze al keurig klaar en na fijn geholpen te zijn en een kleine uitleg kon ik de nieuwe set meenemen.

Beste Andre,

Bedankt voor jouw review over de services van onze winkels.

M Hellebrekers 05-05-2020

Altijd bij Bol en Coolblue besteld, maar toevallig vanwege de leverbaarheid BCC gekozen. Betaald met Applepay - ook nieuw en werkte feilloos en zéér handig. Afhandeling is prima, geleverd naar verwachting. Zeker een aanrader, de serviceverwachtingen volledig waargemaakt.

Beste M Hellebrekers,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.
We verwelkomen je de volgende keer graag weer.

Amsterdammer 05-05-2020

Top service.
Ik ga altijd naar BCC hier word nog goed voor je gezorgd.
Wat andere grote bedrijven nog van kunnen leren.
BCC bij Maxis zeer behulpzaam ze denken met je mee of het nou een probleem is of hulp nodig hebt met kiezen.
Ik zeg ga zo door jongens.

Beste Amsterdammer,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Jasmin 05-05-2020

Erg tevreden. Uitgebreid aanbod, ook veel verschillende merken. Daarbij product gekocht voor een voordeligere prijs dan van de originele retailer. Goed geïnformeerd over de levering en prettig dat er ook in de avond kan worden bezorgd.

Beste Jasmin,

Dominique 05-05-2020

Al mijn elektronica gekocht bij BCC en nooit problemen mee gehad. Nette service, bellen netjes als het later wordt bezorgd. Goede garantie service.

Beste Dominique,

Henk van Veldhuizen 05-05-2020

Mooie winkel duidelijk aangegeven waar alles is onze vragen kregen we goede antwoorden en tevens attent gemaakt op de garantie voorwaarden

Beste Henk van Veldhuizen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

HS 05-05-2020

De levering ging zoals afgesproken. Erg hulpvaardige medewerkers, die direct handige tips hadden voor het omzetten van een diepvries deur. Terwijl deze al aanwezig was en niet werd geleverd. Meer dan tevreden ben ik!

Beste HS,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.

keesje 05-05-2020

Overzichtelijke site. Zeer snelle en goede levering. Correcte schriftelijke (email) afhandeling.

Beste keesje,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Ginny Abbink 05-05-2020

Ik kwam eigenlijk blanco binnen in de BCC Zeist met de wens om een nieuwe wasmachine te kopen. Maar ik had nog niet besloten welke of waar ik het zou aanschaffen. Ik werd te woord gestaan door een zeer vriendelijke, erg ervaren verkoper, ..... Aangezien ik zelf 15 jaar in de telesales, retail en verkoop werkzaam geweest ben, MOET ik zeggen dat het ... zijn service/klantvriendelijkheid en verkoop-skills waren die mij hebben doen besluiten om terug te komen op en mijn wasmachine bij de BCC Zeist aan te schaffen. Hij had tot in de puntjes alle service en zelfs bijverkopen benoemd zonder dat ik het gevoel kreeg dat hij me iets probeerde aan te smeren of dat ik een nummer was. Heb een Heel rustig, vriendelijk en erg prettig gesprek met hem gehad.
Vervolgens is de wasmachine bij mij thuis precies in het tijdsblok afgeleverd dat mij vanochtend werd gemaild & gesmst. De bezorgers waren snel en kundig en hebben de wasmachine zelfs (nu ook met Corona!) naar de 3e verdieping getild! Just for the record, ik heb geen lift en wij hebben een hele nare wentelbrandtrap! Bedankt hiervoor, heren! Vervolgens hebben de heren mijn oude, kapotte wasmachine voor recycling meegenomen en hebben mijn nieuwe aangesloten en aangezet ter demonstratie en ter bevestiging dat het werkt.
Top service vanaf het moment van informatie inwinnen, tot aankoop, tot en met bezorging!
Chapeau BCC! Mag gezegd worden!

Beste Ginny Abbink,

Bedankt voor jouw uitgebreide review over ons filiaal in Zeist, de services en deskundigheid van de medewerker en de levering.

wicra66 05-05-2020

Snelle levering. Goede producten en goede service.
Ik heb al een paar keer wat besteld en de producten zijn altijd goed.

Beste wicra66,

Bedankt voor jouw review en tot de volgende keer!.

Kecks 05-05-2020

IN eerste instantie werd incorrecte informatie op de site weergegeven, dit is netjes opgelost door de Customer Service en het filiaal Amsterdam Oostpoort en Noord. Hartelijk dank allen!

Beste Kecks,

Agnes 05-05-2020

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van de leverdatum & tijd.

Tijdens de bezorging zelf is alles ook vlot verlopen. Binnen een kwartier waren ze weer weg met de oude droger, en stond de nieuwe droger gebruiksklaar gereed op de zolderverdieping!

Beste Agnes,

Lesi58 05-05-2020

Dichtbij Fijne winkel. Komen niet gelijk op je af stormen. Keurig geholpen.

Beste Lesi58,

CS 05-05-2020

Reeds diverse malen aankopen gedaan bij BCC, altijd tot volle tevredenheid. Deze keer echter 2 minpuntjes, er is niet 10 minuten voor arriveren gebeld en de afleveringsbon ontvangen per email is niet door mij getekend maar door chauffeurs zelf vermoed ik. Er is mij geen bon getoond en zou afleveringsbon niet op deze manier getekend hebben.

Beste CS,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Petra van der Beek 05-05-2020

Zaterdag een DAB+ radio gekocht bij BCC. Helaas was deze radio niet meer op voorraad :-(
De winkelmedewerker heeft deze besteld en ervoor gezorgd dat deze maandag al bij ons thuis is bezorgd. Wij zijn dus heel tevreden met BCC Alkmaar.

Beste Petra van der Beek,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.