Carla 07-05-2020

Iets gekocht in de web shop helaas was het product niet helemaal goed . Wij gebeld naar de web shop gaat maandag weer open, en het was vrijdag. En op de verpakking stond je mag het in de winkel terug brengen wij naar Muiden . De man keek het product na en zei u krijgt u geld terg. Dat vind ik TOP. Een trouwe klant voor altijd BCC
Officiële reactie van BCC 08-05-2020

Beste Carla,

Bedankt voor jouw review over onze services en ons filiaal in Muiden.

Bianca 07-05-2020

Gisteren een Dyson ventilator besteld en de volgende dag in huis. Netjes verpakt!
Een goede snelle levering! Top geregeld !

Via de e-mail kreeg ik een mail van hoe laat ze de Dyson kwamen leveren. Dit was ook binnen deze tijd.

Beste Bianca,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Bart 07-05-2020

Ben een Philips Hue fan en hier hebben ze gewoon de juiste spullen tegen een lage prijs met top service en goed advies.

Beste Bart,

Bedankt voor jouw review over onze services en adviezen.

Ferry 07-05-2020

Ik ben in de BCC in Almere Buiten geweest (al vaker geweest en steeds fijn geholpen en geadviseerd) en geholpen door de bedrijfsleider Paul voor nieuwe tv. Gewoon vriendelijk, niet pusherig maar helder en to the point. Ik ben wel iemand die zich van te voren verdiept in de materie en de markt, zodat ik gericht vragen kon stellen en eigenlijk alle basics wel al weet van had. Dat was ook prettig voor Paul

Beste Ferry,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere Buiten en de deskundigheid van onze collega.
Veel plezier van de TV en graag tot de volgende keer!

Oostburgse Bandenhandel 07-05-2020

Prima geholpen met de aanschaf van een Aple ipad 128GB , volgens online info zou deze op deze vestiging uitverkocht zijn maar ze bleken er in de winkel toch nog een te hebben.

Beste,

H. Brandsma 07-05-2020

Verstand van zaken dat is mij bijgebleven van de persoon die mij heeft geholpen, goede uitleg wat de mogelijk heden zijn van de producten, daardoor heb ik het bij BCC besteld en niet via internet, toch dat persoonlijk advies, ja prima winkel en kom voor een volgende keer zeker weer.

Beste H. Brandsma,

Bedankt voor jouw review over de deskundigheid van onze medewerkers.

Dennis 07-05-2020

Tot service, netjes oprijd geleverd en 10 minuten van te voren gebeld dat ze er aan komen. De wasmachine was netjes naar boven getild en aangesloten.

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review over onze service met de levering.

Nin74 07-05-2020

Top site! Alleen maar posi ervaringen mee!!!! Vandaar bij BCC besteld. Pas een laptop besteld meteen volgende dag binnen helemaal fijn.

Beste Nin74,

Gerard 07-05-2020

Het bestelde koffiezetapparaat is binnen een dag gratis geleverd tegen de laagste op kieskeurig gevonden prijs. Geen overbodig verpakking.

Beste Gerard,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.
Geniet van de koffie!

Francesco 07-05-2020

Tijdig en snelle levering, Ik had de avond ervoor besteld en binnen 24 uur het product in huis.

Beste Francesco,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Susan 07-05-2020

Ik wist wat ik wilde kopen en daarom naar de BCC gegaan, omdat het een overzichtelijke winkel is en over het algemeen wat rustiger (kijk naar een mediamarkt waar veel mensen vooral komen om te kijken). Ik werd ook meteen netjes geholpen en kreeg antwoord op alle vragen die ik had. Verder werden ook de voorwaarden voor het eventueel terugbrengen/ruilen uitgelegd.

Beste Susan,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en de service van onze medewerker.

Niels 07-05-2020

Ik vind BCC een betrouwbare speler in deze markt, de service is erg goed. Had me vergist in de leverdatum, maar na bellen met de servicedesk werd dit product ondanks de Corona als nog een dag na het bellen geleverd, een week eerder dus. Prima service en kwaliteit!

Beste Niels,

Bedankt voor jouw review over onze services.
Vergissen in de datum kan altijd gebeuren. We helpen graag om het te herstellen.

Bek 07-05-2020

Makkelijk en overzichtelijke site, dus zo gevonden wat wij graag wilden hebben. Wij zochten twee filament lampen en een dimmer van Philips hue en BCC heeft zo’n uitgebreid assortiment, dat wij zeker wisten dat wij zouden gaan slagen. Duidelijke omschrijving en gelijk besteld. Je wordt gelijk netjes via de mail op de hoogte gehouden. En mag niet klagen over de snelheid, want net voor het avondeten besteld en de volgende dag gewoon al in huis hebben. Dus ga zo door BCC !! Van ons krijgen jullie een dikke 10.

Beste Bek,

Bedankt voor jouw review over onze website. We waren bijna sneller dan het licht ;-)!

Bert Teunisse 07-05-2020

Vriendelijke en vakkundige verkopers. Vrijwel altijd spullen op voorraad. Gezellige winkels.

Beste Bert Teunisse,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers en winkels.

V8teren 07-05-2020

Ben zeer goed geholpen met de koop van een
24 inc tv voor in onze Caravan. Zeer keurig , professionele en gemotiveerd personeel.0

Beste V8teren,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de TV!

R 07-05-2020

BCC is een van de weinige webshops waar ik nog electronica wil bestellen. Leveren op tijd, communiceren duidelijk en wanneer je na aankoop de klantenservice nodig hebt denken ze goed met je mee. Bij veel van de concurrenten loopt vaak alles in de soep wanneer een aankoopproces anders loopt dan verwacht. Dit heeft BCC over het algemeen beter voor elkaar.

Beste R,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en services.

Shirin 07-05-2020

Ik vind de winkel en production alles goed .
En de medewerker heel aardig en precies te tijd Komen

Beste Shirin,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerker.

Roy 06-05-2020

Duidelijke omschrijving van het product. Goede informatie over betalingsmogelijkheden en over levering. Keuze uit een selectie van kwaliteitsmerken tegen marktconforme en soms extra scherpe prijzen. Afhandeling is keurig en compleet.

Beste Roy,

Bedankt voor jouw review over onze website. Fijn dat alles duidelijk en overzichtelijk is!

Richard 06-05-2020

Site zeer gebruikers vriendelijk en overzichtelijk
Levering zeer snel. Vandaag besteld, morgen in huis. Wat ergens anders niet te krijgen was, was bij BCC gewoon op voorraad. Kan deze webwinkel van BCC dat ook ten zeerste.aanbevelen.

Beste Richard,

Suzanne 06-05-2020

Na even voor de dichte deur gestaan te hebben (ook hier uiteraard een Corona beleid) kon ik mijn lekkende blender op de toonbank plaatsen. Terugbrengen was geen probleem. De bon werd in orde gemaakt en ik ben vast gaan kijken naar een ander type. Er stond er eentje naar mijn wens. Alleen bleek dat de laatste te zijn. Dat was geen enkel punt. Het apparaat even uitgetest en daarna werd het keurig ingepakt (zelfs in plastic tegen beschadiging). Het was gezellig en met humor en ik ben erg in mijn nopjes met de nieuwe blender met vijf ( 😳) bekers!

Beste Suzanne,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat we jou met de blender naar wens hebben kunnen verblijden! Veelplezier ermee!

docbrown 06-05-2020

Ik werd rustig, behulpzaam (tot aan de auto) en correct geholpen. De mijnheer had ietsje meer vragen kunnen stellen (wilt u eigenlijk wel een combi-magnetron?), maar verder was het prima.

Beste docbrown,

Bedankt voor jouw review en de feedback.

kroonenberg 06-05-2020

Ik werd aan het eind van de dag prima geholpen door meerdere medewerkers omdat ik verschillende soorten van producten nodig had. Uiteindelijk met een heel tevreden gevoel de winkel uitgelopen, met producten

Beste kroonenberg,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Alex L 06-05-2020

BCC peilt heel goed de behoefte en past hun advies daar op aan. De prijs is daarbij prima en het personeel is super! Onze vast winkel

Beste Alex L,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Wat leuk dat je al jaren een van onze vaste klanten bent. Graag tot de volgende keer!

Lupita 06-05-2020

Ik heb voor Den Haag BCC gekozen omdat het een grote winkel is en daardoor ook meer keus. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik had VVV-cadeaukaarten gekregen. Het aanmelden van deze kaarten lukte mij niet echt. Een medewerker van de winkel heeft mij toen geholpen. Super!

Beste Lupita,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Haag en de medewerkers.

Max 06-05-2020

Ik kom heel makkelijk en snel bestellen. En de volgende dag geleverd met track and trace. Geen problemen. Ik raad het aan

Beste Max,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Melanie 06-05-2020

We kwamen voor een nieuwe televisie. We werden direct geholpen. Onze vragen werden duidelijk en helder beantwoord. De verkoper weet veel informatie te vertellen over het aanbod en de verschillen ertussen.

Beste Melanie,

Bedankt voor jouw review over de deskundigheid van onze medewerkers.

Heerema 06-05-2020

Goed op gepaste afstand geholpen. 1 minpunt, verkoper bleef aandringen op overstappen naar een andere energieleverancier.

Beste Heerema,

Bedankt voor jouw review en feedback.

gerda kamps 06-05-2020

Omdat wij vandaag en de vorige keren zeer goed en correct geholpen zijn. De jongeman was heel vriendelijk en lief.

Beste gerda kamps,

Gaby 06-05-2020

Was zeer aangenaam verrast, BCC was degene die WEL in deze tijd mijn nieuwe wasmachine naar de 2de verdieping bracht en de oude meenam, gelukkig! Telefonisch werd me verteld om naar een machine te kijken die op voorraad was. Dan zou het snel geleverd kunnen worden(Was het weekend voor Koningsdag) .duidelijke website en de afhandeling ging super vlot. Ik werd meteen op de hoogte gehouden vh bestelproces tot aan de levering. Via mail, sms en een laatste telefoontje 10 minuten voordat ze bij mijn voordeur aanbelden. De 2 jongemannen hielden zich keurig aan de coronamaatregelen. De machine werd geïnstalleerd. H i er dus een super tevreden klant!!

Beste Gaby,

Bedankt voor jouw review over de levering. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen!

Dcam vd heijden 06-05-2020

De nieuwe invries koelcombinatie heb online besteld. Dat ging vlot. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering. De twee mannen die hem kwamen brengen, hebben alles prima verzorgd t/m het verwijderen van al het plastic. Al het verpakkingsmateriaal is mee genomen. En ook de oude koelkast. Binnen 15 minuten stond alles op z’n plaats. Ik kreeg heldere uitleg

Beste Dcam vd heijden,

Bedankt voor jouw review over onze services met de levering.

Beijer 06-05-2020

Vriendelijk en vakkundig word je te woord gestaan. service is top. En er waren genoeg corona maatregelen genomen.

Beste Beijer,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Noes 06-05-2020

Heel snel geholpen, zelfs in deze gekke tijden. Ik kreeg nog veel tips bij het afrekenen over het koffiezetapparaat, heel klantvriendelijk!

Beste Noes,

Bedankt voor jouw review over onze services en geniet van de koffie!

Wierenga 06-05-2020

Super hulp erbij gekregen. We wouden graag een surround systeem. Jongen van de BCC netjes geholpen. Zijn erg blij met onze set die we gekocht hebben :)

Beste Wierenga,

Bedankt voor jouw mooie review.

Wouter Schuurman 06-05-2020

Afgelopen tijd een wasmachine en stofzuiger gekocht. Het personeel is zeer vriendelijk, vakbekwaam, kundig en niet opdringerig. Tevens altijd een scherpe prijs. Levering snel en op afgesproken tijd. Reden genoeg om volgende keer weer terug te komen.

Beste Wouter Schuurman,

Bedankt voor jouw review over onze services en medewerkers.We verwelkomen je graag weer!

Mia 06-05-2020

Je wordt goed geholpen en je krijgt goede adviezen. De bezorgers zijn voor-
Zichtig en vriendelijk. Ze hebben kennis over de plaatsing van de machines.
In het verleden zijn we ook goed geholpen en als de machine niet
goed werkt komt , als je je klacht doorgeeft, zeer snel een monteur.

Beste Mia,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Johan 06-05-2020

Kom wel vaker bij de bcc.
Altijd vriendelijk personeel en nemen de tijd voor je.

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review. Graag weer tot een volgende keer!

Roel 06-05-2020

Erg klant vriendelijke personeel goede opgeleide werknemers fijn om een goeie keuze te maken. Produkt werd verder goed uitgelegd en niks was teveel. Erg fijn om zo goede aankoop te doen. Aflevering was ook erg netjes

Beste Roel,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

de Jong 06-05-2020

Wij kiezen voor al onze aankopen op het gebied van witgoed voor BCC, aardige mensen en goed advies. Afgelopen dinsdag in de winkel in Leeuwarden geweest en geholpen door een mevrouw. Dit was niet zoals wij gewend waren. Ze sprak veel in de ikvorm(hoe zij het thuis allemaal had geregeld) en het servicepakket werd ons zowat door de strot geduwd. Eigenlijk liet ze vooral mij merken dat ik ontzettend dom was als ik het servicepakket niet zou doen, een beetje op het geïrriteerde af. Dit hebben wij als niet prettig ervaren.

Beste de Jong,

Bedankt voor jouw review.
Wat vervelend dat dat de ervaring in de winkel afgelopen dinsdag niet zo prettig is geweest en heel anders was dan wat jullie andere keren hebben ervaren. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak.
We zullen dit ook aan het filiaal doorgeven zodat het bij hen kan worden besproken.

We hopen jullie in de toekomst wel weer in onze winkel te verwelkomen met de hulp en adviezen zoals jullie gewend zijn.

Wouter 06-05-2020

Dik tevreden! Op zoek geweest naar een nieuw koffiezetapparaat. Op voorraad, check. Besteld, check. Volgende dag kon ik al van een verse bak koffie genieten. Eerste indruk is een daalder waard zou ik zeggen. Prima service, aanrader.

Beste Wouter,

Geniet van de koffie!

DickV 06-05-2020

Heldere website, en vlotte levering binnen 1 dag. (en dat in deze drukke tijd)

Beste DickV,

S 06-05-2020

Winkel in Haarlem Schalkwijk altijd prima in orde, snelle en correcte service.

Mijn oude Braun silk epil was versleten na bijna 10 jaar, nu een nieuwe gehaald en loopt weer als een zonnetje

Beste S,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Haarlem.

Dhr. Eid 06-05-2020

Gewoon een top winkel en webshop! Mijn bestelling werd ondanks de corona pandemie binnen 24 uur bezorgd. Het product (Apple iPhone XS Max hoes) was goed verpakt en nadat de bezorging binnen kwam kreeg ik de factuur per email binnen. Het product was ook nog 5 euro goedkoper dan alle andere aanbieders. Ik ben echt extreem tevreden.

Beste Dhr. Eid,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en webshop.

Bart 06-05-2020

Uitstekende web site, snel en gemakkelijk aankoopproces en goede bezorging incl. track & trace.

Beste Bart,

D&J 06-05-2020

Goede voorlichting en super vriendelijke behandeling. Goed geholpen. Ga zeker terug naar dit filiaal van BCC

Beste D&J,

Bedankt voor jullie review over onze winkel.

H. D. Geelen 06-05-2020

Snelle en goede service
Je word netjes en vakkundig geholpen.
Uitstekende uitleg van het product.
Geen opdringerige mensen.

Beste H. D. Geelen,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Psycholoogjob 06-05-2020

Prettige winkel. Personeel kent de produkten. Mensen zijn hulpvaardig.Winkels hebben een uitgekiende voorraad.

Beste Psycholoogjob,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

John67 06-05-2020

Snelle levering, prima aanbieding ten opzichte van de concullega's. Wasmachine netjes aangesloten en kort uitgelegd. Oude wasmachine keurig meegenomen. Vriendelijke bezorgers.

Beste John67,

Hennita Jaspers 06-05-2020

Allereerst ben ik zeer vriendelijk behandeld in de winkel. ik kreeg duidelijke uitleg over de verschillende wasmachines. Later heb ik via de site besteld. Alles was duidelijk en het bestelproces liep gesmeerd. Vervolgens werd de machine binnen enkele werkdagen afgeleverd en de oude werd meegenomen. Dat was niet gemakkelijk omdat de wasmachine in onze kleine kelder met nauwe trap staat. 2 Fitte jongemannen hebben echter binnen een half uur machine geplaatst en aangesloten en de oude meegenomen. Even later draait mijn eerst wasje !

Beste Hennita Jaspers,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, website en de bezorging.

Wiebe Giesen 06-05-2020

Winkel was ondanks deze tijd goed ingericht en personeel was vriendelijk en op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen.

Beste Wiebe Giesen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

L en C 06-05-2020

Goed geholpen mooi op tijd tv gebracht keurig neergezet fijne Wim
Knel goed personeel alles ging perfect

Beste L en C,

Bedankt voor jullie review.