T. Bogaerts 12-05-2020

Goed contact gehad met kundige medewerkers omtrent een product. Ook de aflevering en alle communicatie eromheen was keurig verzorgd. Voor huishoudelijke apparatuur beveel ik BCC zeker aan.

Beste T. Bogaerts,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Bas 12-05-2020

Bij BCC gekocht vanwege de prijs/kwaliteit verhouding van BCC voor mijn product (externe harde schijf). De levering liet niet lang op zich wachten.

Beste Bas,

Cock 12-05-2020

Netjes afgeleverd op tijd netjes een sms gehad en tevens 10 min voor aflevering gebeld
Koelkast is precies zoals omschreven

Beste Cock,

Bedankt voor jouw review over de levering.

mark 12-05-2020

Online had ik een Nintendo Switch gekocht, die snel geleverd werd. Deze bleek echter niet goed te werken, waarna ik de Switch snel kon omruilen in de dichtsbijzijnde winkel (deze bleek wel goed te werken).

Beste mark,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat het probleem snel is opgelost.

Jan 12-05-2020

vriendelijk, goed, adequaat en ter zake kundig geholpen; ik zocht een Canon printer die men niet in de winkel had, voor me besteld en de volgende dag in huis

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.

Albert 12-05-2020

Heb op zondagavond de bestelling gedaan en ondanks de aangekondigde Coronavertragingen was de zending de volgend dag al binnen. Alles keurig in orde en goed verpakt

Beste Albert,

arddtp 12-05-2020

Bij BCC (winkel) droger en wasmachine gekocht. Uitstekende goede kennis van zaken, goede service achteraf (telefonisch), prijs is altijd concurrerend. Rustige winkel, hou persoonlijk niet van schreeuwerige verkooppraatjes of opdringerige verkopers die hun target willen halen. Ik voel mij hier erg op mijn gemak en er wordt goed geluisterd en meegedacht. Kom hier al heel wat jaren en ze hebben hier nog nooit op ingeboet, of overstag gegaan met de "nieuwe trend" van verkopen.

Beste arddtp,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Wat leuk dat je al jaren bij ons in de winkel komt, dankjewel!

Wim 12-05-2020

Prima shop, met duidelijke informatie. Ook de helpdesk is een verademing t.o.v. die van veel andere shops, goed bereikbaar, vriendelijk en uitstekende beantwoording van de gestelde vragen. De bezorging was weliswaar zonder voorafgaande telefonische aankondiging en 10 minuten vroeger dan het aangekondigde tijdsblok (ik was net thuis), maar uiterst correct en met kennis van zaken bij de installatie. Kortom: een aankoop zonder spijt!

Beste Wim,

Bedankt voor jouw review over de verschillende facetten van aankoop en levering.

Henk 12-05-2020

Gisteren twee tablets aangeschaft. Hierbij een uitvoerig en naar mijn mening deskundig advies gekregen over de voors en tegens van bepaalde type tablets.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige adviezen.

Annabel 12-05-2020

Erg klantvriendelijke klantenservice en snelle levering. Er was iets fout gegaan bij mijn betaling en dit werd direct door de klantenservice opgelost. Daarna is mijn fotocamera binnen twee dagen thuis afgeleverd.

Beste Annabel,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Manouk Berber 12-05-2020

Goed geholpen in de winkel om een keuze te maken en zoals altijd vriendelijke service. Tevreden.

Beste Manouk Berber,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Harma 12-05-2020

Hele deskundige personeel met veel geduld. Ik heb laatst een Haier Koelvriescombinatie gekocht mooi design heel stijl vol. Vriendelijke jongens die de koelkast kwamen brengen.
Wij kijken meestal veel in het rond als we iets willen kopen en komen dan toch altijd bij de BCC weer terug.

Beste Harma,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Atie kaarsemaker 12-05-2020

Wij doen onze aan kopen altijd bij BCC.Behulpzaam personeel.De service is perfect.,vandaar een 10

Beste Atie kaarsemaker,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat je al jaren bij ons jouw aankopen doet! Graag tot de volgende keer!

Orson-lloyd Brodie 12-05-2020

Het is een makkelijke winkel als je iets zoekt dan kan je het makkelijk vinden op de site en het bezorgt heel snel

Beste Orson-lloyd Brodie,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, website en bezorging.

Anne-Marie vd Zwaan 12-05-2020

Handig en duidelijk. Kiezen voor extra service is bepaald bedrag en kun je gewoon via winkelmandje kopen. Service is ook prima en duidelijk.

Beste Anne-Marie vd Zwaan,

Bedankt voor jouw review over onze website. Fijn dat alles overzichtelijk is.

Patricia 12-05-2020

Echt hele goede sevice wbt de levering.
Niets op aan te merken, gewoon top !

Beste Patricia,

Bedankt voor jouw review over de levering en de daarbij behorende service.

Amira 12-05-2020

Aantrekkelijke prijzen, goede service en aangename winkel ! Ik kom hier zeker nog 's terug.

Beste Amira,

Bedankt voor jouw review en we verwelkomen je graag weer!

Joke 12-05-2020

Super makkelijk en snel kunnen kopen. Het was meteen duidelijk hoe en wat. Omdat ik al wat ouder ben en soms niet alle termen begrijp, heb ik gebeld en ben door een deskundige en zeer vriendelijke en geduldige man geholpen. Perfect. Alle lof voor BCC.

Beste Joke,

Bedankt voor jouw review. Wat goed dat alles duidelijk en makkelijk was en dat we jou, waar nodig, naar tevredenheid hebben kunnen helpen!

Eddie 12-05-2020

Prima online winkelen in deze rare tijden. Overzichtelijke webshop, waar je goed kunt vergelijken. In eerste instantie miste ik een onderdeel van de dect-telefoon. Werd keurig en zonder problemen nageleverd.

Beste Eddie,

Bedankt voor jouw review over onze webwinkel.

Yannick 12-05-2020

Gebruiksvriendelijke site, scherp geprijsd & goede aanbiedingen, snelle levering! Helemaal top!

Beste Yannick,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Joep 12-05-2020

Ik werd prettig geholpen ondanks de moeilijke corona tijd. De verkoper besteedde genoeg aandacht en gaf duidelijke informatie.

Beste Joep,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker. Fijn dat de services met corona maatregelen, nog steeds als prettig worden ervaren!

Adrienne 12-05-2020

Er werd meegedacht, gekeken naar waar de betreffende laptop nog aanwezig was en gezorgd dat deze in korte tijd geleverd werd.

Beste Adrienne,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Jennitha 12-05-2020

Ideale site waarbij je snel het aanbod kunt vergelijken. Bovendien zie je meteen welke keuze voor jou de voordeligste keuze. Supersnelle service, volgende dag al het koffiezetapparaat in huis. Waarbij je tot op het uur nauwkeurig doorkrijgt wanneer de bezorger voor de deur staat.

Beste Jennitha,

Bedankt voor jouw review over onze website.
Geniet van de koffie!

Mart 11-05-2020

Een laagdrempelige binnenkomst en een keurige medewerker die in oplossingen denkt , ga zo door.

Beste Mart,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Jacques Peeters 11-05-2020

Goed en deskundig advies gekregen over onze aankoop. De verkoper die ons te woord heeft gestaan nam alle tijd voor onze vragen.

Beste Jacques Peeters,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

M. Middelkoop 11-05-2020

Ben uitstekend geholpen door medewerker (*). De stereo verlengkabel waar ik naar op zoek was was uitverkocht in de winkel. (*) heeft zich ingespannen om uitvoerig te zoeken in het magazijn naar een laatste exemplaar. Cijfer: 10

Beste M. Middelkoop,

Bedankt voor jouw review over de service van onze collega Hakim.

H. Weustink 11-05-2020

Lokaal winkelen met persoonlijk contact. Telefoon was niet op voorraad, maar werd volgende werkdag al thuis bezorgd. Omdat we vaker hier shoppen geen gedoe met gegevens invoeren, account al bekend.

Beste H. Weustink,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Bastian 11-05-2020

Het bestelde product kon nergens goedkoper. Levertijd zou wat langer zijn, maar kreeg een paar uur na de bestelling al bericht dat het verzonden was. Top dus. Goedkoop, duidelijk en snel.

Beste Bastian,

Hendrik Konings 11-05-2020

Vanwege goede ervaringen uit het verleden met BCC, nu opnieuw voor dit bedrijf gekozen (ondanks dat het betreffende artikel elders iets goedkoper was). De service en het contact met BCC was en is prima. Bovendien wordt er snel geleverd en bij grotere apparaten inclusief installatie. Kortom niets dan lof.

Kazi Kaibat Alif 11-05-2020

I am really happy with service. Everyone are very attentive and helpful. First of all need decide what you need to buy and BCC will make it happen in easy way without any complication.

Dear Kazi Kaibat Alif,

Thank you for your review about our services.

Kind regards,

Ellie Jahan 11-05-2020

Zeer teleurstellend! Ik heb 1,5 week geleden een wasdroger combinatie gekocht, afgelopen zaterdag hebben de bezorgers een verkeerd product bij geleverd en geïnstalleerd. Helaas heb ik niet het product ontvangen zoals ik heb besteld en zoals door BCC is bevestigd.
Ik heb gelijk gebeld met de klantenservice en dit doorgegeven en heb ze ook een email gestuurd. Ze zouden diezelfde dag contact opnemen met de bezorgers en mij terugbellen, zodat dit zsm recht gezet kon worden.
Heel apart en slordig dat de bezorgers niet eerst controleren of ze het juiste product met de juiste productnummer hebben, dit is dus blijkbaar niet het geval geweest. Helaas ben ik tot op heden niet gebeld. Hoe moeilijk is het om dit recht te zetten. Het is een kwestie van deze ophalen en de juiste plaatsen!!

Beste Ellie Jahan,

Bedankt voor jouw bericht.
Het spijt ons dat de levering is misgegaan en nog niet is opgelost.
Excuses voor het ongemak.
Kun je ons het ordernummer doorgeven, dan kunnen we jouw gegevens erbij pakken en het oplossen.

Ellie Jahan 12-05-2020

Ordernummer is 4580069

Beste Ellie Jahan,

Bedankt voor het prettige telefoongesprek van vanmorgen.
Fijn dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.

Fijne dag gewenst!

Ellie Jahan 12-05-2020

Dank voor het fijne gesprek en voor de oplossing!

Madelon 11-05-2020

Duidelijke website, vlotte levering en vakkundige bezorgers die zeer snel mijn aangeschafte wasmachine aan het draaien kregen en de oude weer meenamen..toppers!

Beste Madelon,

Bedankt voor jouw review over onze website en de service van onze bezorgers.

Jolande 11-05-2020

Lekker snel besteld en snel geleverd. Product voldoet aan de beschrijving op de site en was goed verpakt. Fijn!

Beste Jolande,

Bedankt voor jouw review over het snelle bestelproces en de levering.

Jennifer 11-05-2020

Super service! Tegemoet gekomen in de prijs ondanks er gezegd is dat ze niet meer mee gaan met de concurrent. Fijn geholpen in Barendrecht. Goed advies gekregen en blij met onze aankoop.

Beste Jennifer,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Bart 11-05-2020

Ik ben bijzonder goed geholpen bij het omruilen van een all in one printer waarmee ik een probleem had. Attente en vriendelijke medewerkster, die me op een sympathieke manier van dienst was.

Beste Bart,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerkster.

Semiha ergun 11-05-2020

Ik wordt altijd goed geholpen in de winkel koop vaak mijn keuken artikelen en stofzuigers van bcc. En vandaag heb ik dat weer gedaan en ben blij met mijn bosch stofzuiger

Beste Semiha ergun,

Bedankt voor jouw review. Mocht je weer iets nodig hebben, verwelkomen we je graag weer!

WILLEM 11-05-2020

Prima en deskundige verkopers. komen hun afspraken na, alles wordt netjes en vakkundig bezorgt en aangesloten,

Beste WILLEM,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

NekkeMB 11-05-2020

Erg goede service, zeer vriendelijk personeel. We kwamen terug met problemen Airfryer, zijn naar alle tevredenheid geholpen.

Beste NekkMB,

Bedankt voor jouw review over onze service en de medewerkers.

Kees de Beer 11-05-2020

Ik kwam voor een ontvochtiger in mijn motorboot en had daar zelf als leek geen benul van. Dank zij de deskundige medewerkster wist zij mij een stuk wijzer te maken en heb ik een apparaat, merk Duux, gekocht. Ik vond haar een goede deskundige en vlotte verkoopster, waarvoor alle lof. Tevreden verliet ik de winkel.

Beste Kees de Beer,

Bedankt voor jouw review over de deskundigheid van onze medewerkster.

a mboerrigter 11-05-2020

wij kregen een buiten gewoon goed advies van de verkoper wanneer deze verkoper er niet was geweest dan hadden wij misschien de verkeerde vriezer gekocht

Beste a mboerrigter,

Bedankt voor jouw review over het advies van onze medewerker.

Rudie 11-05-2020

Nette winkel.
Vriendelijk personeel en goed advies over het artikel dat je wil kopen.
Ben al jaren hier een tevreden klant

Beste Rudie,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Fijn dat alles al jaren naar tevredenheid verloopt.

Paul 11-05-2020

Koop meeste apparaten hier, goede service, vriendelijk personeel en zeer deskundig. Zeer aan te bevelen.

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling. Graag weer tot een volgende keer.

Schepers 11-05-2020

Ik doe al jaren mijn aankopen bij BCC omdat het persoonlijk is en daarom vertrouwen geeft.
Natuurlijk heb ik ook een negatieve ervaring gehad met een een online bestelling via BCC maar dit hebben ze netjes op gelost met een tegoed bon van 30 euro erbij voor het ongemak/ teleurstelling dit geeft aan dat ze vaste klanten waarderen. Bij een aankoop ga ik altijd internet af om kijk en vergelijk maar koop dan bijna altijd persoonlijk het product in de winkel en BCC komt hier goed in mee.

Beste Schepers,

Bedankt voor jouw review.
Wat leuk dat je al jaren een van onze vaste klanten bent. Bedankt voor het vertrouwen dat je ons geeft.

Marlies 11-05-2020

Wat zijn wij geweldig geholpen door de medewerkster in de BCC winkel.
We waren op zoek naar een draadloze stofzuiger, en hebben er 1 gevonden , na uitleg van de medewerkster was het duidelijk, we hebben de AEG draadloze stofzuiger aan geschaft, en blij dat ik ermee ben echt.... een hele fijne en wendbare stofzuiger, compact En een zuigkracht enorm!
Ik wil nooit meer anders😊

Beste Marlies,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkster.

A. Verton 11-05-2020

Spreek hier over de BCC winkel in Middelburg aardige mensen, hulpvaardig , hebben kennis van zaken en geven goed advies waar je wat aan hebt.

Beste A. Verton,

Bedankt voor jouw review over onze filiaal en de medewerkers in Middelburg.

Rita 11-05-2020

Prima shop met snelle bezorging en goede aftersales. Winkels op korte reisafstand.

Beste Rita,

Cobi Voskuilen 11-05-2020

Dit is een betrouwbare zaak. Het personeel heeft kennis van zaken en kan mij, een analfabeet op het gebied van computers en monitoren, toch mooi een en ander uitleggen. Zo weet ik dat ik een verstandige keus maak bij mijn beslissing over wat ik koop.

Beste Cobi Voskuilen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de kennis van onze medewerkers.

Ruud 11-05-2020

Goede producten,veel keus.redelijke prijs
goede en snelle thuisbezorging.
goed advies bij aankoop door personeel

Beste Ruud,

Peter 11-05-2020

Prima en deskundig advies. Eerlijk als er een goedkopere oplossing mogelijk is dan je in gedachten had. Dat scheelt geld en onnodige aankopen.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze adviezen en de deskundigheid van onze medewerkers.

Alex Hoogeboom 11-05-2020

Keurige webwinkel en dito levering. Doet precies wat je verwacht van een goede webwinkel. De updates betreft je bestelling zijn helder en ik had de volgende dag het product al in huis. Ook prijstechnisch dik tevreden

Beste Alex Hoogeboom,

Bedankt voor jouw review over onze webwinkel.