Anoniem 09-05-2020

Goed en snel geholpen na invullen contactformulier op de website. Gewenste apparaat was snel binnen.

Beste,

Joop lala 09-05-2020

Makkelijk bestellen via website, keurig bericht over levering en levering conform toezegging. Apparatuur prima, dus wat wil een mens nog meer?

Beste Joop lala,

Bedankt voor jouw review over de online bestelling.

Gijs Eigenwijs 09-05-2020

Prima aanbieding en snel en keurig op tijd geleverd, ook in deze Corona tijd

Beste Gijs Eigenwijs,

Dankjewel voor jouw review.

Ewout 09-05-2020

Vandaag na online stofzuigers te hebben vergeleken naar de BCC gegaan voor de aankoop van een stofzuiger. Vriendelijke verkoopmedewerker gaf de plus en min punten van mijn oorspronkelijke keuze aan. Adviseerde voor een andere stofzuiger die krachtiger, duurzamer en praktischer was. Tevreden naar huis. Enige verbeterpunt aandringen op verlenging garantie dat had niet twee gevraagd hoeven te worden.

Beste Ewout,

Bedankt voor jouw review en feedback over de service van onze medewerker.

Hans 09-05-2020

Op vrijdagmiddag besteld (moederdagkadootje) dus wordt krap, dacht ik...,maar keurig de volgende dag al netjes conform vooraf gemelde tijd in huis.
Súper !!!

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Rahhaly 09-05-2020

Erg goeie winkel! Een negen omdat er altijd ruimte voor verbetering is, ook al zijn er maar hele kleine dingetjes...

Beste Rahhaly,

Dankjewel voor jouw review over onze winkel.

Maurice Hermans 09-05-2020

Prettige ontvangst, bekwaam personeel, zeer vriendelijk en personeel neemt tijd om je te helpen met je aankoop.

Beste Maurice Hermans,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

S. Hattink 09-05-2020

Ik had meerdere bestellingen gedaan via mijn account maar er stond niks bij bestellingen. Na contact is dit vlot opgelost. Tevens zijn de verzend opties breed genoeg, zodat je genoeg keus hebt voor wat jou het beste uit komt.
Zij zijn 1 van de weinige grote ketens die woox apparatuur verkopen tegen een lage prijs. Zelfs via iBOOD is het duurder en daar komen dan nog hoge verzendkosten bij.

Zekers een aanrader deze online als wel de fysieke winkels.

Beste S. Hattink,

martijn 09-05-2020

Goede prijs (zeker bij aanbiedingen) en prima service: volgende werkdag was de bestelling in huis. E-mails met status update zoals het hoort: prima. Zou hier zeker weer bestellen. NB: alleen online ervaring, niet in de winkel geweest.

Beste martijn,

Dankjewel voor jouw review over jouw online ervaring.

Yvonne 09-05-2020

Goede uitleg vriendelijke verkoopster gaan goed om met Corona dame bleef op 1½ meter afstand . Heel veel keuze OOK de bezorgers TOP !!!

Beste Yvonne,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijkheid van onze medewerkers.

Alissa 09-05-2020

Top geregeld, ook in de corona crisis tijd. Duidelijke webshop, ook de eventuele keuze om het na 1uur op de halen in de zelf gekozen winkel. Afrekenen gaat super snel en de bevestiging zit ook razend snel in je inbox. Ook de update zijn fijn, zo weet je precies wanneer de bezorger (voor 23:30u besteld volgende dag in huis) voor de deur staat!

Beste Alissa,

Bedankt voor jouw review over onze webshop, onze winkel en onze services.

A. van der Laan 09-05-2020

Goed produkt, goede prijs. Zeer snelle levering. Top. Ik beveel idereen BCC aan.

marrysdroom53 09-05-2020

de vriendelijkheid goede servers en goede aflevering aan huis en dat de oude machine mee word genomen

Beste marrysdroom53,

Antoinette 09-05-2020

Voor ons is de BCC gewoon top en loopt wat ons betreft wat electronica betreft altijd op kop.
Door de prijsgarantie zit je altijd goed en betaal je je niet scheel , je weet daardoor je betaalt gewoon nooit teveel. Ook goed advies op al je vragen en over de garantie ook zeker niet te klagen.
Ga gewoon zo door dan blijf je de andere winkels voor mij gewoon voor.

Beste Antoinette,

Bedankt voor jouw leuke review.

Petje 09-05-2020

Het is altijd goed hier. Zeer behulpzaam, meedenken, vriendelijk, verstand van zaken personeel.

Beste Petje,

Dankjewel voor jouw review.

Coen 09-05-2020

Wij hebben onze wasmachine via de BCC webshop besteld, een erg goede keuze. BCC neemt je alle zorg uit handen: binnen een week na bestelling brachten twee installateurs de wasmachine bij ons thuis (twee hoog, geen lift) en binnen 20 minuten stond hij voor het eerst te draaien. Wij zijn erg tevreden.

Beste Coen,

Bedankt voor jouw review over bestellen via de webshop en de services bij de levering.

Deborah 09-05-2020

Afgelopen week een MacBook besteld via internet, met de keuze om 'm op te halen in de winkel zelf. Een kwartier later had ik en mailtje ontvangen dat de bestelling klaar lag en dat ik m op kon halen, super!! In de winkel zelf ook super service en na de aankoop ook nog super goed geholpen door X.

Beste Deborah,

Roxan 09-05-2020

Snelle en nette levering je wordt goed van te voren geïnformeerd.
Ook in de winkel goede informatie gekregen aardige en eerlijke verkoper.

Beste Roxan,

D. Bouma 08-05-2020

Hele goede ervaring met de aankoop van mijn espressomachine! Ik heb voor BCC gekozen omdat je veel keuze hebt in betaalmethoden, waaronder ook afterpay, en de producten de volgende dag worden geleverd bij bestelling voor 23:59. Als je dus niet kunt wachten tot je geld binnen is en wil dat je aankoop snel wordt geleverd, dan is BCC de beste keuze. Echt topservice!

J.S 08-05-2020

Wederom een supersnelle service en levering van onze gekochte televisie!!
Om 23:00 uur besteld en de volgende dag keurig geleverd ondanks de Corona crisis ! Complimenten

Erik 08-05-2020

Een fluitje van een cent. Binnen 24 uur in huis. Enige min-puntje: ze namen m'n oude printer niet, hoewel ze dat wel aangeboden hadden te zullen doen.

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review en feedback.
Als je wilt kunnen we de oude printer alsnog door DHL laten ophalen. Je kunt hiervoor bellen met de klantenservice.
Excuses voor het ongemak dat dit niet gelijk is gebeurd.

Bert 08-05-2020

Even op internet gekeken voor de beste prijs en controle op voorraad. Daarna gelijk opgehaald. Alles klopte dus.

Beste Bert,

Gerard v/d Korput 08-05-2020

Overzichtelijke winkel, word vriendelijk ontvangen met de vraag "Kan ik u helpen".
Deskundig advies en goede service, ja ik zou deze winkel aanbevelen.

Beste Gerard v/d Korput,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling van onze winkel.

Rene 08-05-2020

Gedegen en professioneel advies plus levering zoals afgesproken door vriendelijke medewerker

Beste Rene,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Bert 08-05-2020

Altijd als ik daar kom staat men klaar om mij van advies te dienen en verder te helpen. Het personeel is vriendelijk, deskundig én neemt de tijd. Reden dat ik daar steeds weer naar toe ga als ik iets nodig heb.

Beste Bert,

Bedankt voor jouw review over de deskundigheid en klantvriendelijkheid van onze medewerkers.

Mr. Vael 08-05-2020

Ik koop hier al mijn electronica om 2 redenen,
1. Vanwegen dat als ik het ergens anders goedkoper vind ik het verschil korting krijg.

2. Heel klantvriendelijk en word goed in een keuze begeleid door middel van doelgerichte vragen dus je krijgt niet het duurst mogelijke aangesmeerd.

Al met al is het een geweldige winkel.

Beste Mr. Vael,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de services.

Matthijs van Gent 08-05-2020

Ik ben goed en vriendelijk geholpen door de medewerker van BCC en heb hierdoor gevonden waar ik naar op zoek was.

Beste Matthijs van Gent,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Ton 08-05-2020

Goede omschrijving op de website, TP-link powerline op voorraad en snelle levering via DHL in deze vreemde corona tijd.

Beste Ton,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar wens is gegaan.

Francien 08-05-2020

Vlotte levering, ondanks corona, fijne laptop. Ziet er mooi uit. ..........

Beste Francien,

Jannie 08-05-2020

Leuke zaak, ruime keus. goed advies. Vriendelijk personeel
snelle levering, de bezorgers waren ook toppers, alles netjes geïnstalleerd

Beste Jannie,

Bedankt voor jouw review over onze services en medewerkers.

Sanne 08-05-2020

Ik heb via de site een product gekocht na contact te hebben gehad met een zeer vriendelijke medewerker van de online chat. Het contact verliep goed en ik werd goed geholpen. Het product was de volgende dag in huis.

Beste Sanne,

Bedankt voor jouw review over onze online services.

Debra Mitchell 08-05-2020

Ik koop veel producten van BCC West;
ik wil mijn producten in een winkel kopen waar ik kan met iemand spreken en de producten zien ipv kopen online.
Het is zoals de reclame zegt:
laag prijzen, hoog service!

Beste Debra Mitchell,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

M. Debruyn 08-05-2020

Zeer tevreden over service! Aantal weken moeten wachten op reparatie van oortjes. Aantal keren tevergeefs in filiaal in sittard geweest. Door onduidelijke communicatie vanuit hoofdkantoor duurde het retourneren zeer lang. Filiaal manager uit Sittard heeft dit echter zeer correct opgepakt en gezorgd voor een afhandeling naar wens.

Beste M. Debruyn,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

danie 08-05-2020

'Vooronderzoek' gedaan via de website: goed overzicht van de artikelen en handig dat er voldoende recensies zijn te vinden. Ook fijn dat je kunt opzoeken of een artikel voorradig is in de winkel, gezien ik het prettig vind om bepaald apparatuur in de winkel te bekijken en om meer informatie te vragen. Ook in de winkel goed geholpen, mijn definitieve keuze kunnen maken en nog een kleine korting gekregen.

Beste danie,

Bedankt voor jouw review over onze webwinkel en winkel.

Aat 08-05-2020

Gewoon goed geregeld! Ook in coronatijd levering binnen 24 uur! Dat is bij andere webwinkels wel anders!

Beste Aat,

J.Pieters 08-05-2020

Zeer professionele en vriendelijke verkoper. Goede uitleg en alle afspraken zijn nagekomen vanaf aankoop tot en met bezorging. prima verpakt en in goede conditie ontvangen. Levering zonder bezorgkosten. Daardoor aantrekkelijker dan de competitie bedrijven.

Beste J.Pieters,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat het hele proces van aankoop tot bezorging naar wens is verlopen.

Ivy 08-05-2020

Ik vind de bbc winkel een prettige zaak om spullen te kopen wat je nodig heb.
Vandaag ben ik heel vriendelijk geholpen door ene s in de vestiging sliedrecht.
Ik zocht een nieuw koffie apparaat en hij heeft mij alles goed uitgelegd en goeie informatie gegeven. Hele vriendelijk behupzamen man die sjaak. Een dikke 10.

Beste Ivy,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal en medewerker in Sliedrecht. Geniet van de koffie!

Mientje 08-05-2020

Gezellige kleine winkel
Met vriendelijk personeel houden zo zou ik zeggen.
In Leeuwarden bij Centralen dan he !!
Ik koop er dan ook graag een tv en sluit graag een abbonement af via hun.
Bezorging ook nog geen klachten over ook dat zo houden.

Beste Mientje,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leeuwarden.

Tess 08-05-2020

Wij zijn heel blij met BCC, omdat ze in deze rare Corona periode toch de wasmachine op zolder hebben geleverd en aangesloten, en de oude zware Miele hebben meegenomen.
Ook konden we er een prijsgunstig (verouderd model) kopen.

De jongens die de machines hebben omgewisseld waren zorgvuldig, vriendelijk en netjes, en hadden antwoorden op de vragen die ik had.

Beste Tess,

Bedankt voor jouw review over de services van onze bezorgers. Ook in dit Corona tijdperk doen we ons uiterste best om onze klanten naar volle tevredenheid te helpen.

Roelof 08-05-2020

In een (corona) periode waar overal de thermometers uitverkocht zijn of lange levertijden hebben was BCC de enige die nog een infrarood thermometer te koop had. Donderdagavond besteld, vrijdagmiddag bezorgd. Zeer tevreden met het apparaat, simpel en doeltreffend.
Dus ja, wij zijn erg blij en tevreden met BCC.

Beste Roelof,

Conny 08-05-2020

Ik heb altijd al goede ervaringen gehad met BCC. Goede service en prima producten. Nu ook, iets besteld, snel en vakkundig geleverd en voor een goede prijs. Een echte aanrader.

Beste Conny,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Angelique 08-05-2020

Eerste keer online bij BCC gekocht. 's-avonds rond 23.00 uur order geplaatst en de volgende ochtend (!) was het pakketje er al. Keurig ingepakt en supersnel. Fijne online winkel, duidelijke informatie. Kortom de volgende keer wéér bij BCC!

Beste Angelique,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de snelle levering.

AJS070 08-05-2020

Eerst gebeld met BCC om er zeker van te zijn dat het product de volgende dag in huis zou zijn. Ik werd vriendelijk geholpen en de beste man vertelde mij dat dit zeker zo was. Vervolg stappen waren simpel en goed te doen en inderdaad kreeg ik mijn pakket goed en stevig verpakt! Gaat sneller en beter dan de service van bol!

Beste AJS070,

Bedankt voor jouw review over onze services en snelle levering.

Jan Konijn 08-05-2020

Ik heb twee producten gekocht, beiden waren in voorraad, toch wel bijzonder in deze tijd van Corona. Ik werd zeer correct en met afstand van 1,5 meter geholpen en goed geadviseerd.

Beste Jan Konijn,

Bedankt voor jouw review over onze services. Fijn dat alles met de Corona maatregelen ook naar wens is gegaan.

Coby van der pluijm 08-05-2020

Leuke aanbieding en keurig bezorgd door 2 nette jongens die hem ook op zijn plek hebben gezet.

Beste Coby van der pluijm,

Anita 08-05-2020

Ik ben een vaste klant van deze fijne ruime winkel.
Het klantvriendelijke en deskundige personeel staat je vriendelijk te woord.
Je hebt keuze uit een groot assortiment van verschillende merken.
Het personeel neemt alle tijd voor je en zorgt dat al je vragen beantwoord worden.
De prijskwaliteitsverhouding is prima, je krijgt echt een prima product voor je geld.
Vriendelijke groetjes xxx

Beste Anita,

Bedankt voor jouw mooie review over onze winkel en de medewerkers.
En ook bedankt dat je een van onze vaste klanten bent!

Hans 08-05-2020

Ik werd vriendelijk geholpen door een zeer deskundige verkoper en de bezorging werd al de volgende dag gedaan. Ook heb ik 175 euro terug gekregen door een nieuw en goedkoper energiecontract af te sluiten. Wat wil je nog meer?

Beste Hans,

Ilona 08-05-2020

Nieuwe tablet nodig, wederom in vestiging Sittard geweest. Personeel zeer vriendelijk, luisteren aandachtig en nemen rustig de tijd voor je. Super geholpen en weer tevreden naar huis gegaan met tablet.

Beste Ilona,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

Sjoerd 08-05-2020

Ik ging naar de BCC in Leidschendam om een Linksys Velop Tri-Band Dual Node te kopen.

Bij aankomst bleek het echter niet op voorraad te zijn. De medewerker van de BCC bood vervolgens aan het gratis de volgende dag te bezorgen op mijn huisadres, dan had ik het alsnog snel in huis.

Een dag later werd het netjes rond het middaguur bezorgd en inmiddels heb ik een heerlijk snel en goed Wifi signaal thuis

Beste Sjoerd,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leidschendam.

Hugo 08-05-2020

Prima geholpen door de medewerker deed veel moeite om te informeren bij andere filialen of de artikelen die ik wilde kopen en hij zelf niet in voorraad had misschien daar voorradig waren.

Beste Hugo,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.