Johan 15-05-2020

Snel geregeld en een goede prijs. Netjes via de mail een bericht dat het product binnen is incl. de openingstijden wanneer je het kan ophalen.

Beste Johan,

Henk Duijsters 15-05-2020

De verkoper van BCC-WC Woensel heeft mij uitvoerig geïnformeerd naar de mogelijkheden van de wasmachines. Uiteindelijk is er opnieuw voor de Miele (WDB030WCS) gekozen omdat de leeftijd van de oude machine 25 jaar toch behoorlijk uitzonderlijk is. Hierna werd de wasmachine keurig op afspraak, (datum en tijd) geleverd en naar de eerste verdieping gebracht en aangesloten. Ook de oude machine werd naar beneden gebracht en weer mee terug genomen. Toch 90 kg. die Miele "klasse" machines
Een hele vette pluim voor de jongens die ondanks deze loodzware wasmachines te hebben moeten handelen erg positief, opgeruimd en netjes hun werk afleverden, doe het maar eens..!!
Compliment voor BCC dat men met prachtige mensen werkt!

Beste Henk Duijsters,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Woensel en onze medewerkers.

Bianca Krijgsman 15-05-2020

Een mooie overzichtelijke shop in Beverwijk, keurig en vakundig geholpen, er werd goed naar mijn wensen geluisterd.
Na de aankoop werd het gekocht product netjes naar mijn auto gebracht door de verkoper, en netjes op 1,5 meter afstand.
Zeer tevreden over BCC Beverwjk

Beste Bianca Krijgsman,

Bedankt voor jouw mooie review over ons filiaal in Beverwijk en de verleende services.

john bakker 15-05-2020

Vind deze winkel gewoon klantvriendelijk . Eerlijk meedenkend. luisteraarster naar je wensen dat waardeer ik zeer aan deze winkel toppy

Beste john bakker,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

eri 15-05-2020

heel goede service en uitleg van de jonge dame in de winkel, helemaal top volgende keer weer.

Beste eri,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkster.

Bert van der Woude 15-05-2020

IK HEB TELEFONISCH GEWINKELD. IK KREEG OBJECTIEVE ANTWOORDEN. DE WASMACHINE WERD VAKKUNDIG EN SNEL GEPLAATST. OOK KREEG IK NOG ADVIEZEN.,

Beste Bert van der Woude,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische services.

Piet 15-05-2020

Snelle levering, inclusief installatie. Deskundige monteurs, snel geplaatst op afgesproken tijdstip.

Beste Piet,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Margot 15-05-2020

Altijd vriendelijk en professioneel personeel
Meer karakters? Meer heb ik gewoon niet te vertellen. Dit is alles wat ik van een goede winkel verwacht.

Beste Margot,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

H Martens 15-05-2020

Goede service, communiceert goed met de klant, hoe laat ze het product afleveren .

Beste H Martens,

PBWS 15-05-2020

Prima service met kennis en humor! Ik ben goed geholpen en voelde mij zeer welkom.

Beste PBWS,

Bedankt voor jouw review.
We verwelkomen je graag weer!

T Vogels 15-05-2020

Goede service keurig op tijd geleverd en tegen een schappelijke prijs. zowel de beide friteuses als wel de koelkast in prima staat afgeleverd.

Beste T Vogels,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankopen!

Jo van ballegooij 15-05-2020

Hadden niet wat ik wou hebben en kwamen met een goed alternatief ,moest wel besteld worden maar was de volgende dag afgeleverd,prima

Beste Jo van ballegooij,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Frans 15-05-2020

Na problemen met strijkijzer door BBC
Naar tevredenheid opgelost na3 keer gerepareerd

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review.
Wat goed dat alles naar tevredenheid is opgelost!

Hans 15-05-2020

BCC Oosterhout heeft mij prima geholpen,
Was toe aan een nieuwe tablet van Samsung.
Op mijn leeftijd (75) wil je toch wat moderne app's installeren en dat gaat nu op mijn nieuwe aankoop.
Goed geholpen, geen moeilijke computer termen, begrijpelijke antwoorden op mijn vragen!
bedankt

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oosterhout.
Veel plezier met de tablet!

Maris 15-05-2020

Vlotte levering, gisteravond besteld vandaag in huis ondanks coronatijd..toppie!

Beste Maris,

Diederik Faber 15-05-2020

Fijne, vriendelijke en vakkundig advies.
Adviseur ( koel/vries apparaat ) nam ruim de tijd voor ons.

Beste Diederik Faber,

Bedankt voor jouw review over de adviezen van onze medewerker.

Conny 15-05-2020

BCC Helmond staat een beetje vol, met name bij de huishoudelijke apparaten (wasmachines, kleine huishoudelijke apparaten). Maar dat is niet zo erg. Het personeel is vriendelijk, kundig en klantgericht. Doen veel moeite voor je.

Beste Conny,

Bedankt voor jouw review en feedback over ons filiaal in Helmond.

Sander 15-05-2020

De winkel is niet te groot, maar het assortiment ruim. Het personeel is erg behulpzaam en adequaat. Parkeergelegenheid direct voor de voordeur.

Beste Sander,

Theo 15-05-2020

Ik ben zeer goed en deskundig geholpen door Maarten.
Hij nam alle tijd voor me en gaf duidelijke adviezen.
Lelystad heeft hier een goede winkel aan

Beste Theo,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lelystad en de medewerker.

Dave 15-05-2020

Via BCC een tafelmodel vriezer gekocht.. binnen een week in huis netjes op de plaats neergezet waar ik hem wilde hebben. Top

Beste Dave,

Anoniem 15-05-2020

Overzichtelijke winkel, geschikte prijzen v d producten.
Vriendelijk personeel, geven goede duidelijke info.

Beste Anoniem,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

R 15-05-2020

Artikel was niet op voorraad in de winkel, ze stelden zelf voor het voor mij online te bestellen. Artikel werd de volgende ochtend al geleverd!

Beste R,

Will 15-05-2020

Hele snelle levering van prachtig apparaat. Savonds besteld volgende morgen in huis. Tevens zat in de dois sticker om eventueel retour te sturen. Geen bezorgkosten envia link betaald en via mail meteen favtuur gekregen als garantiebewijs. Geweldige service dus.

Beste Will,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop.

Marleen 15-05-2020

Na plaatsen van bestelling toch gekozen voor een ander type wasmachine. Na een kort telefoontje kon de bestelling probleemloos gewijzigd worden, het bedrag dat we teveel hadden betaald stond binnen een dag weer op onze rekening. Zeer tevreden over dus.
De plaatsing van de machine verliep snel en netjes, door twee gezellige medewerkers van BCC die weten wat ze doen. Ook tevreden!

Beste Marleen,

Bedankt voor jouw review over onze verschillende services.

Agnes 15-05-2020

Super snelle levering. Ondanks het druk is door de corona. Heb ik mijn bestelling binnen een dag binnen.

Beste Agnes,

Astrid 15-05-2020

Via bcc een nieuwe smartphone aangeschaft. Snelle nette service. Ik werd via de mail up to date gehouden van mijn online aankoop en dat was zeer prettig. Toen ik nog een vraag had heb ik deze via whatsapp gesteld. Snel en behulpzame reactie ontvangen. Voor herhaling vatbaar!

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Mw. A. Tsouli 15-05-2020

Onlangs had ik weer een mankement aan mijn wasmachine waar nog garantie op zat en dat heb ik gemeld aan BCC. Toen kreeg ik een medewerker ene Romario die mij heel goed en vriendelijk te woord heeft gestaan en aangaf omdat ik al een paar keer problemen had gehad met de wasmachine (Thomson) ik een nieuwe kon krijgen. Omdat het merk Thomson niet meer leverbaar was, mocht ik een andere merk uitkiezen en die is inmiddels vorige week bezorgd met een kleine bijbetaling. Ik ben heel blij dat deze medewerker van BCC zo coulant is geweest en mij zo goed heeft geholpen. Ik schrijf deze review om zowel BCC als de medewerker Romario te bedanken. Ik ben tot nu toe een trouwe klant vanwege de persoonlijke benadering en hoop dat dat altijd zal blijven.

Beste MW. A. Tsouli,

Bedankt voor jouw review over onze services. Wat fijn dat onze medewerker het wasmachineprobleem naar jouw tevredenheid heeft opgelost!
Dank je dat je al een lange tijd een van onze vaste klanten bent. Graag tot ziens!

Bcc 15-05-2020

Na aflevering van de tv de afstandsbediening geprogrammeerd , echter achteraf bleek 2 functies niet te werken. Een week later opnieuw iemand langs geweest en nu is alles ok.

Beste,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar wens is gegaan.

J. Zwiep 15-05-2020

Ik vind dit een prettige winkel met een persoonlijke, klantvriendelijke behandeling. Er wordt met je meegedacht zodat je tevreden de winkel verlaat. Bovendien kun je voor de deur parkeren en beschikken ze over gunstige openingsuren.

Beste J. Zwiep,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Marga 15-05-2020

Wij gingen naar BCC voor een koffiezetapparaat van Proline, dat ik gezien had op hun site.
Bleek het apparaat niet aanwezig in de winkel, maar alleen verkrijgbaar via de site. Had ik niet gelezen. Het bleek een 'eigen' merk te zijn van BCC met 2 jaar garantie.
De verkoper vertelde als wij het in de winkel zouden bestellen, zouden wij het gratis de volgende dag thuisbezorgd krijgen.
Dit is ondanks alle drukte door het coronavirus allemaal waargemaakt.
Het apparaat de volgende dag in huis en wij kunnen weer genieten van een heerlijke beker koffie.

Beste Marga,

Bedankt voor jouw review over onze services.
Geniet van de koffie!

martine 15-05-2020

Supersnelle levering.
BCC heeft geen last van vertragingen van leveringen zoals andere bedrijven dat wel kennen!
Top!

Beste martine,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Charles 15-05-2020

Keurige bediening en nette mensen die je helpen bij de keuze van jou te kiezen product.
De winkel is logisch ingericht en netjes.

Beste Charles,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Wil 15-05-2020

prettige winkel met aardige medewerkers die de tijd nemen om je te adviseren.

Beste Wil,

Z 15-05-2020

Combi magnetron besteld en de volgende week laten leveren. Kreeg netjes mails waarin stond hoe laat ze ongeveer zouden komen - wel zo fijn zodat je niet de hele dag hoeft "op te offeren". Aardige bezorgers die meedachten aangezien het vermoeden bestond dat de nieuwe unit niet zou passen. Ze gingen het gelijk opmeten in de bus. Kort daarna kwamen ze, gelukkig, met de unit naar boven welke uiteindelijk prima paste. Binnen 10 minuten geregeld. En ze hadden ook nog de klok gelijk ingesteld. Prima service!

Beste Z,

Bedankt voor jouw review over de services bij de levering.

Brambo 15-05-2020

Vriendelijk en deskundig personeel , je voelt je welkom.
Bezoek gebracht aan de winkel in Sittard.

Was op zoek naar een bepaald artikel en de medewerker vertelde duidelijk het verschil tussen 2 verschillende mogelijkheden. Keuze gemaakt.
- Breed assortiment
- Meerdere aankopen gedaan sta in de administratie

Beste Brambo,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard en de deskundigheid van onze medewerkers.
Graag weer tot ziens!

lindeboom 15-05-2020

ik heb gekozen voor deze winkel omdat ik al eerdere ervaring had , ben zeer tevreden over de medewerkers

Beste lindeboom,

Vanessa 15-05-2020

Super geholpen ging voor een koffiezetapparaat na lang op internet gezocht te hebben. Toch geslaagd bij. Bccdit ivm de uitleg die we erbij gekregen hebben. En naar huis gegaan met een koffiezetapparaat airfryer en laptop. Mirjam was vriendelijk en behulpzaam. En vooral niet te vergeten een blije man thuis.

Beste Vanessa,

Bedankt voor jouw review over de behulpzaamheid in de winkel. Geef je man maar een lekkere bak koffie!

Cees Graauwmans Nijmegen 15-05-2020

Koel-vriescombinatie gekocht in de webshop. 's Middags besteld, volgende dag kosteloos geleverd aan huis. De logistiek is perfect geregeld waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te blijven, er wordt met tijdsblokken van twee uren gewerkt en je wordt ruim van tevoren ingelicht, tot drie keer toe!!! (per mail. SMS en telefonisch). Voor mij géén Coolblue of Wehkamp ... Geef mij maar BCC!

Beste Cees Graauwmans,

Bedankt voor jouw review over ons snelle leveringsproces. Graag tot de volgende keer!

Marco 15-05-2020

Mooie Philips soundbar besteld en zoals beloofd de dag er op in huis. Prima geregeld weer.

Beste Marco,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

L 14-05-2020

Vaatwasser besteld, voor oudere dame, incl plaatsen en aansluiten, kleine €20 extra. Ik kom er achter dat de afvoerslang mogelijk te kort is, ik bel en na heen en weer gepraat opgelost nieuwe opdracht incl slang, oude weg.

De dag van bezorging, s’nachts een bericht van bezorgen en deze herhaald om 7 uur, even later apparaat wordt niet bezorgd wegens fout en apparaat is niet meer leverbaar, je wordt gebeld, weer later apparaat wordt bezorgd op tijd enz enz. Ik denk eens bellen want anders staat die oudere dame voor niks naast dr bed. Teruggebeld ja hoor jouw apparaat staat in de auto, mooi!

Apparaat wordt gebracht, water aangesloten maar afvoer kan niet maar er komt een ander die dat doet, Niet bekend bij bcc blijkt later! Wel de boel bij de afvoer gesloopt, lekte dus, dame zou gebeld worden. En geen slang voor verlenging! Ik maar eens contact opgenomen, na eea, ja het apparaat is nagevraagd maar de slang niet, u wordt gebeld.

Zelf maar contact via wa want telefonisch wordt niks. Er ontstaat een discussie, je hebt helemaal geen slang gevraagd staat niet op de bon, vreemd op mijn bon wel, we sluiten geen verlenging aan ivm corona, mij niet medegedeeld!, ik naar de dame en zie het uiteinde van de slang is beschadigd, ik meld via wa, wordt niet op gereageerd! Later weer contact nou men wilde het apparaat wel weghalen maar ze hebben geen andere dus iets anders kiezen.
Nog meer discussies  en allemaal met vooral veel JE en JOUW, (zegt iets over normen en waarden). De hele lange discussie zal ik U onthouden maar ik werd er erg moe van en laat staan de dame voor wie het apparaat was!

Dan, Ik ontvang bericht dat de slang van de opdracht is afgehaald omdat de vaatwasser niet geleverd wordt want die is niet voorradig, je, ik dus moest maar een ander uitzoeken of wachten. Ik heb maar wel gezegd dat de vaatwasser al gebracht was!

Uiteindelijk de volgende dag een concurrent van bcc aangesproken die voor de deur op straat Stond in een auto eea uitgelegd en of die een verloop stuk en slang had. De man liep even mee, boorde een gaatje, sloot de afvoerslang binnen een kwartier aan met een sneer over de beschadigde slang en een verlenging was niet nodig dus! En geheel gratis ook nog, wegens niet geleverde service anderen!

Al met al vandaar 3 sterren Dus met aftrek voor de moedeloosheid Die over de dame en mij heen kwam

Benieuwd of er 50% van de aansluitkosten vergoed wordt, afvoer was niet aangesloten!
Winkel aanbevelen ik, misschien trof ik het niet maar beveel niet aan maar oordeel ook niet wat u moet doen!

Beste L,

Bedankt voor uw bericht.
Jeetje wat een verhaal, hier worden we wel even stil van...
We komen graag met u in contact, heeft u een ordernummer?

Gerrit 14-05-2020

We zijn vaker in deze winkel geweest om producten te kopen. Deze keer hebben we een Samsung wasmachine gekocht. We zijn op een correcte plezierige manier geholpen door de verkoper, die naar mijn mening kennis van zaken had.

Beste Gerrit,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Trico 14-05-2020

Snel en goede kwaliteit. Netjes verpakt en goeie regelingen omtrent potentieel retourneren. Ik koos bewust voor BCC ook al was er een goedkopere aanbieder. Service en zekerheid is ook wat waard.

Beste Trico,

Denise 14-05-2020

Keurige, attente, duidelijke en zeer behulpzame bediende. Goed door hem geïnformeerd.

Beste Denise,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Gerald 14-05-2020

Als cadeau een mooie laptop gekocht voor mijn zoon. Blijkt bij uitpakken dat we niet goed naar de specs hebben gekeken en dus niet de goede laptop gekocht hebben. Belletje naar de winkel en mochten we hem gewoon ruilen voor de goede. Zonder probleem, ondanks openen verpakking. Top geregeld!

Beste Gerald,

Bedankt voor jouw review over onze service. We hopen dat je zoon veel plezier van de laptop heeft.

Marathe 14-05-2020

I always like to buy things from BCC because there is really good customer service and after sell is also good.

Dear Marathe,

Thank you for your review about our services.

Kind regards,

Robert 14-05-2020

Snelle verzending, scherpe prijzen. In dit geval ging het om een Apple accessoire. Dik tevreden.

Beste Robert,

Everhard 14-05-2020

Website was duidelijk. Het bestellen ging vlot. in de avond bestelt en de volgende dag geleverd. klasse. Misschien niet de goedkoopste plek, maar in ieder geval voorraad en snelle levering.

Beste Everhard,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en snelle levering.

Geert 14-05-2020

Goed advies en je wordt snel geholpen. Bij BCC is nog echt aandacht voor de klant

Beste Geert,

Bedankt voor jouw review.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Ton Boerboom 14-05-2020

Prima service en de verkoper Edwin kon al mijn vragen beantwoorden en gaf ook extra informatie over mijn aanschaf. Ben daarom zeer tevreden en kom zeker terug in deze winkel. In deze vervelende Corona periode, ben ik toch wel wat huiverig om te winkelen. Maar de winkel is goed op de 1.5 meter samenleving ingericht.

Beste Ton Boerboom,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel. Ook nu met alle aanpassingen voor de 1,5 meter samenleving.
Graag tot ziens!

Sam 14-05-2020

Slechte retour service.
Je bent je laptop 6 weken kwijt.
En de communicatie tussen winkel en reparatieservice verloopt ook niet soepel.
Volgende keer bedenk ik me een tweede keer eer ik hier wat koop.

Beste Sam,

Bedankt voor jouw review.
Wat vervelend dat je zo lang de laptop bent kwijt geweest. Excuses voor het ongemak.
Heb je een ordernummer / casenummer voor ons?