Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Joke 12-05-2020

Super makkelijk en snel kunnen kopen. Het was meteen duidelijk hoe en wat. Omdat ik al wat ouder ben en soms niet alle termen begrijp, heb ik gebeld en ben door een deskundige en zeer vriendelijke en geduldige man geholpen. Perfect. Alle lof voor BCC.

Beste Joke,

Bedankt voor jouw review. Wat goed dat alles duidelijk en makkelijk was en dat we jou, waar nodig, naar tevredenheid hebben kunnen helpen!

Eddie 12-05-2020

Prima online winkelen in deze rare tijden. Overzichtelijke webshop, waar je goed kunt vergelijken. In eerste instantie miste ik een onderdeel van de dect-telefoon. Werd keurig en zonder problemen nageleverd.

Beste Eddie,

Yannick 12-05-2020

Gebruiksvriendelijke site, scherp geprijsd & goede aanbiedingen, snelle levering! Helemaal top!

Beste Yannick,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Joep 12-05-2020

Ik werd prettig geholpen ondanks de moeilijke corona tijd. De verkoper besteedde genoeg aandacht en gaf duidelijke informatie.

Beste Joep,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker. Fijn dat de services met corona maatregelen, nog steeds als prettig worden ervaren!

Adrienne 12-05-2020

Er werd meegedacht, gekeken naar waar de betreffende laptop nog aanwezig was en gezorgd dat deze in korte tijd geleverd werd.

Beste Adrienne,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Jennitha 12-05-2020

Ideale site waarbij je snel het aanbod kunt vergelijken. Bovendien zie je meteen welke keuze voor jou de voordeligste keuze. Supersnelle service, volgende dag al het koffiezetapparaat in huis. Waarbij je tot op het uur nauwkeurig doorkrijgt wanneer de bezorger voor de deur staat.

Beste Jennitha,

Bedankt voor jouw review over onze website.
Geniet van de koffie!

Mart 11-05-2020

Een laagdrempelige binnenkomst en een keurige medewerker die in oplossingen denkt , ga zo door.

Beste Mart,

Jacques Peeters 11-05-2020

Goed en deskundig advies gekregen over onze aankoop. De verkoper die ons te woord heeft gestaan nam alle tijd voor onze vragen.

Beste Jacques Peeters,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

M. Middelkoop 11-05-2020

Ben uitstekend geholpen door medewerker (*). De stereo verlengkabel waar ik naar op zoek was was uitverkocht in de winkel. (*) heeft zich ingespannen om uitvoerig te zoeken in het magazijn naar een laatste exemplaar. Cijfer: 10

Beste M. Middelkoop,

Bedankt voor jouw review over de service van onze collega Hakim.

H. Weustink 11-05-2020

Lokaal winkelen met persoonlijk contact. Telefoon was niet op voorraad, maar werd volgende werkdag al thuis bezorgd. Omdat we vaker hier shoppen geen gedoe met gegevens invoeren, account al bekend.

Beste H. Weustink,

Bastian 11-05-2020

Het bestelde product kon nergens goedkoper. Levertijd zou wat langer zijn, maar kreeg een paar uur na de bestelling al bericht dat het verzonden was. Top dus. Goedkoop, duidelijk en snel.

Beste Bastian,

Hendrik Konings 11-05-2020

Vanwege goede ervaringen uit het verleden met BCC, nu opnieuw voor dit bedrijf gekozen (ondanks dat het betreffende artikel elders iets goedkoper was). De service en het contact met BCC was en is prima. Bovendien wordt er snel geleverd en bij grotere apparaten inclusief installatie. Kortom niets dan lof.

Kazi Kaibat Alif 11-05-2020

I am really happy with service. Everyone are very attentive and helpful. First of all need decide what you need to buy and BCC will make it happen in easy way without any complication.

Dear Kazi Kaibat Alif,

Thank you for your review about our services.

Kind regards,

Ellie Jahan 11-05-2020

Zeer teleurstellend! Ik heb 1,5 week geleden een wasdroger combinatie gekocht, afgelopen zaterdag hebben de bezorgers een verkeerd product bij geleverd en geïnstalleerd. Helaas heb ik niet het product ontvangen zoals ik heb besteld en zoals door BCC is bevestigd.
Ik heb gelijk gebeld met de klantenservice en dit doorgegeven en heb ze ook een email gestuurd. Ze zouden diezelfde dag contact opnemen met de bezorgers en mij terugbellen, zodat dit zsm recht gezet kon worden.
Heel apart en slordig dat de bezorgers niet eerst controleren of ze het juiste product met de juiste productnummer hebben, dit is dus blijkbaar niet het geval geweest. Helaas ben ik tot op heden niet gebeld. Hoe moeilijk is het om dit recht te zetten. Het is een kwestie van deze ophalen en de juiste plaatsen!!

Beste Ellie Jahan,

Bedankt voor jouw bericht.
Het spijt ons dat de levering is misgegaan en nog niet is opgelost.
Excuses voor het ongemak.
Kun je ons het ordernummer doorgeven, dan kunnen we jouw gegevens erbij pakken en het oplossen.

Ellie Jahan 12-05-2020

Ordernummer is 4580069

Beste Ellie Jahan,

Bedankt voor het prettige telefoongesprek van vanmorgen.
Fijn dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.

Fijne dag gewenst!

Ellie Jahan 12-05-2020

Dank voor het fijne gesprek en voor de oplossing!

Madelon 11-05-2020

Duidelijke website, vlotte levering en vakkundige bezorgers die zeer snel mijn aangeschafte wasmachine aan het draaien kregen en de oude weer meenamen..toppers!

Beste Madelon,

Bedankt voor jouw review over onze website en de service van onze bezorgers.

Jolande 11-05-2020

Lekker snel besteld en snel geleverd. Product voldoet aan de beschrijving op de site en was goed verpakt. Fijn!

Beste Jolande,

Bedankt voor jouw review over het snelle bestelproces en de levering.

Jennifer 11-05-2020

Super service! Tegemoet gekomen in de prijs ondanks er gezegd is dat ze niet meer mee gaan met de concurrent. Fijn geholpen in Barendrecht. Goed advies gekregen en blij met onze aankoop.

Beste Jennifer,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Bart 11-05-2020

Ik ben bijzonder goed geholpen bij het omruilen van een all in one printer waarmee ik een probleem had. Attente en vriendelijke medewerkster, die me op een sympathieke manier van dienst was.

Beste Bart,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerkster.

Semiha ergun 11-05-2020

Ik wordt altijd goed geholpen in de winkel koop vaak mijn keuken artikelen en stofzuigers van bcc. En vandaag heb ik dat weer gedaan en ben blij met mijn bosch stofzuiger

Beste Semiha ergun,

Bedankt voor jouw review. Mocht je weer iets nodig hebben, verwelkomen we je graag weer!

WILLEM 11-05-2020

Prima en deskundige verkopers. komen hun afspraken na, alles wordt netjes en vakkundig bezorgt en aangesloten,

Beste WILLEM,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

NekkeMB 11-05-2020

Erg goede service, zeer vriendelijk personeel. We kwamen terug met problemen Airfryer, zijn naar alle tevredenheid geholpen.

Beste NekkMB,

Bedankt voor jouw review over onze service en de medewerkers.

Kees de Beer 11-05-2020

Ik kwam voor een ontvochtiger in mijn motorboot en had daar zelf als leek geen benul van. Dank zij de deskundige medewerkster wist zij mij een stuk wijzer te maken en heb ik een apparaat, merk Duux, gekocht. Ik vond haar een goede deskundige en vlotte verkoopster, waarvoor alle lof. Tevreden verliet ik de winkel.

Beste Kees de Beer,

Bedankt voor jouw review over de deskundigheid van onze medewerkster.

a mboerrigter 11-05-2020

wij kregen een buiten gewoon goed advies van de verkoper wanneer deze verkoper er niet was geweest dan hadden wij misschien de verkeerde vriezer gekocht

Beste a mboerrigter,

Bedankt voor jouw review over het advies van onze medewerker.

Rudie 11-05-2020

Nette winkel.
Vriendelijk personeel en goed advies over het artikel dat je wil kopen.
Ben al jaren hier een tevreden klant

Beste Rudie,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Fijn dat alles al jaren naar tevredenheid verloopt.

Paul 11-05-2020

Koop meeste apparaten hier, goede service, vriendelijk personeel en zeer deskundig. Zeer aan te bevelen.

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling. Graag weer tot een volgende keer.

Schepers 11-05-2020

Ik doe al jaren mijn aankopen bij BCC omdat het persoonlijk is en daarom vertrouwen geeft.
Natuurlijk heb ik ook een negatieve ervaring gehad met een een online bestelling via BCC maar dit hebben ze netjes op gelost met een tegoed bon van 30 euro erbij voor het ongemak/ teleurstelling dit geeft aan dat ze vaste klanten waarderen. Bij een aankoop ga ik altijd internet af om kijk en vergelijk maar koop dan bijna altijd persoonlijk het product in de winkel en BCC komt hier goed in mee.

Beste Schepers,

Bedankt voor jouw review.
Wat leuk dat je al jaren een van onze vaste klanten bent. Bedankt voor het vertrouwen dat je ons geeft.

Marlies 11-05-2020

Wat zijn wij geweldig geholpen door de medewerkster in de BCC winkel.
We waren op zoek naar een draadloze stofzuiger, en hebben er 1 gevonden , na uitleg van de medewerkster was het duidelijk, we hebben de AEG draadloze stofzuiger aan geschaft, en blij dat ik ermee ben echt.... een hele fijne en wendbare stofzuiger, compact En een zuigkracht enorm!
Ik wil nooit meer anders😊

Beste Marlies,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkster.

A. Verton 11-05-2020

Spreek hier over de BCC winkel in Middelburg aardige mensen, hulpvaardig , hebben kennis van zaken en geven goed advies waar je wat aan hebt.

Beste A. Verton,

Bedankt voor jouw review over onze filiaal en de medewerkers in Middelburg.

Rita 11-05-2020

Prima shop met snelle bezorging en goede aftersales. Winkels op korte reisafstand.

Beste Rita,

Cobi Voskuilen 11-05-2020

Dit is een betrouwbare zaak. Het personeel heeft kennis van zaken en kan mij, een analfabeet op het gebied van computers en monitoren, toch mooi een en ander uitleggen. Zo weet ik dat ik een verstandige keus maak bij mijn beslissing over wat ik koop.

Beste Cobi Voskuilen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de kennis van onze medewerkers.

Ruud 11-05-2020

Goede producten,veel keus.redelijke prijs
goede en snelle thuisbezorging.
goed advies bij aankoop door personeel

Beste Ruud,

Peter 11-05-2020

Prima en deskundig advies. Eerlijk als er een goedkopere oplossing mogelijk is dan je in gedachten had. Dat scheelt geld en onnodige aankopen.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze adviezen en de deskundigheid van onze medewerkers.

Alex Hoogeboom 11-05-2020

Keurige webwinkel en dito levering. Doet precies wat je verwacht van een goede webwinkel. De updates betreft je bestelling zijn helder en ik had de volgende dag het product al in huis. Ook prijstechnisch dik tevreden

Beste Alex Hoogeboom,

Dylan 11-05-2020

Wordt er altijd vriendelijk geholpen, ze helpen graag en komen zelf ook met oplossingen. Kom er altijd met plezier en ga altijd weg met een glimlach

Beste Dylan,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Flemming 11-05-2020

Wij zijn ontzettend blij met de genoten service van BCC. Wij hadden geen idee welke televisie wij wilden, dus zijn voor advies naar de BCC in Terneuzen gegaan. Alles is helemaal aan ons uitgelegd en hebben op het gemak onze keuze kunnen maken. Vandaag kregen we een mail dat we om onze nieuwe televisie konden komen. Hebben dus maar één dag moeten wachten. Top!
De persoon die ons geadviseerd heeft, heeft ook geholpen met het veilig inladen van de gigantische tv. Bij deze, een dikke 10 voor xxx van de BCC locatie in Terneuzen!
De tv is inmiddels geïnstalleerd en we zijn er ontzettend blij mee!
Dankjewel!

Beste Flemming,

Bedankt voor jouw review over de services van ons filiaal in Terneuzen.
Veel plezier met de TV!

Willem 11-05-2020

Wij zijn ontzettend goed geholpen bij het kiezen van een stofzuiger. We kwamen aanvankelijk met name voor een ander product (luchtbevochtiger) dus hebben een flinke poos in de winkel doorgebracht. De verkoopster nam alle tijd om ons passend advies te geven en heeft ons duidelijk de voor- en nadelen van verschillende producten laten zien. Vanwege de prijs wilde we er even over denken. We zijn uiteindelijk de volgende dag teruggekomen om de stofzuiger te kopen. De kassier gaf vriendelijk aan dat hij het waardeerde dat we terug waren gekomen naar de winkel, dat hadden we dan ook met name gedaan vanwege de goede service.

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over onze services. Fijn dat alles naar wens is verlopen.
Succes met stofzuigen!

Ad de Borst 11-05-2020

Overzichtelijk, duidelijk en klant vriendelijk.
Snelle levering door vriendelijke en correcte koerier

Beste Ad de Borst,

Oebele Rinsma 11-05-2020

Omdat mijn Chroombook was gecrasht op een heel vervelend moment had ik een nieuwe nodig. Dit om contact te kunnen houden met mijn vrouw die momenteel in Marokko vastzit wegens de lockdown en onze regering niet bij machte is repatriëring vluchten uit te voeren. Ik ben met mijn oude apparaat naar de BCC in Leeuwarden gegaan en daar is geprobeerd om hem aan de praat te krijgen maar helaas. De service en bereidheid om met oplossingen te komen is daar altijd prima en vanwege die garantie kom ik daar altijd weer terug. De nieuw gekochte chroombook voldoet prima en met de 4 jaar garantie weet ik zeker dat ik ook minimaal 4 jaar met mijn vrouw kan WhatsAppen ,al hoop ik natuurlijk dat zij binnenkort bericht krijgt dat de gegijzelde Nederlanders alsnog worden opgehaald. Wat betreft de Corona maatregels in de winkel was dit ook heel zorgvuldig gebeurd. Ook daarvoor hulde.

Beste Oebele Rinsma,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leeuwarden.
We hopen dat je jouw vrouw weer snel veilig in je armen kunt sluiten.

Femke 11-05-2020

Erg fijn geholpen, niet opdringerig. Wist veel te vergelijken en ook over andere tv’s te melden. Eerlijk advies!

Beste Femke,

Bedankt voor jouw review over de adviezen van onze medewerkers.

Sjef Martens 11-05-2020

Goede service en klantvriendelijke benadering met een goed advies m.b.t. producten

Beste Sjef Martens,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

W. Groeneveld 11-05-2020

Nadat ik twee keer de order, door omstandigheden, moest annuleren werd bij de derde keer de order zeer snel uitgevoerd.
Contact middels de app verliep prettig en goed.

Beste W. Groeneveld,

Ton Post 11-05-2020

Goede service , vriendelijk personeel, goede afspraken wat betreft levering. Winkel is goed bereikbaar met de auto.

Beste Ton Post,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

L. Aaltink 11-05-2020

Prima shop. We zijn hier naar toe gegaan omdat deze winkel het door ons gezochte artikel op voorraad had. Zij hebben het artikel voor ons gereserveerd

Beste L. Aaltink,

Miranda 11-05-2020

Kapotte wasmachine.. wat een ellende! Ik heb bij BCC een nieuwe besteld en mocht een dag kiezen die mij goed uitkwam om het gratis te laten bezorgen. Ik kreeg een mail vantevoren met het tijdstip, later op de dag nog een reminder en precies op het aangekondigde moment kwamen twee vrolijke en zeer vriendelijke jongemannen de wasmachine brengen; ze tilden het apparaat de trap op, sloten het aan, namen de kapotte weer mee, gaven instructies en ze hebben speciaal voor mij de droger er bovenop gezet. Ik ben er zó ontzettend blij mee! Super service petje af ♡

Beste MIranda,

Bedankt voor jouw review over onze services en de levering.

anna 11-05-2020

ze hebben ruime keuze in produckten zodat je ook kunt vergelijken,goede prijs en snelle levering

Beste anna,

serge 11-05-2020

Kritische reviews worden vaak geweigerd hier op Kieskeurig, omdat ze niet "voldoende onderbouwt zijn" (Grappig: als je een 10 geeft, mag je gewoon een losse kreet erbij zetten, en is alles ok. Maar goed, dan met meer onderbouwing:

Vriendelijke bediening, maar echt veel kennis van zaken had ie niet. Sterker nog: geen enkele kennis van zaken. Diverse andere collega's hadden het rustig (lees: stonden niks te doen), maar echt hun collega ondersteunen deden ze dus niet.
Er waren 2 type TV's geschikt, en (uiteraard...) alleen de duurste was op voorraad. De ander kon besteld, maar ja: als ik wil bestellen, zonder veel inhoudelijke service, doe ik dat zelf wel bij een prijsstunter online.

De prijs is OK,maar niet bijzonder. Kan op website ook de prijsgarantie niet meer terugvinden.

Waarom dan toch hier gekocht (en waarom raad ik de winkel dan toch aan): als je weet wat je wilt hebben, en ze hebben het op voorraad, dan heb je tenminste redelijk wat keus en kan je het direct meenemen.

Nadere onderbouwing, met antwoorden op de vragen die je blijkbaar allemaal moet beantwoorden als je kritisch bent. Daar gaan we:

Gemak: We zijn benieuwd naar hoe gemakkelijk het je werd gemaakt om de (online) aankoop uit te voeren. Je kunt hierbij denken aan punten zoals:
- Vond je de website duidelijk/winkel overzichtelijk of juist niet?: De winkel is overzichtelijk.
- Hoe makkelijk kon je de producten die je zocht vinden? Er was keuze uit 2, dus dat was niet moeilijk. En 1 ervan was niet leverbaar uit voorraad.
- Was het makkelijk om te betalen of juist lastig? PIN, tja, wat moet je hierop antwoorden?
- Moest je veel of weinig gegevens in vullen? Nee, was bekend in systeem
- Hoe heb je het bestelproces ervaren? Jammer dat alleen de duurste op voorraad was.
- Was het duidelijk wat je kon verwachten bij elke stap die je deed? Het is een winkel, dat principe snap ik na 40 jaar wel.

• Service: We zijn benieuwd naar hoe je werd ondersteund voor, tijdens en na het aankoopproces. Punten waar je aan kunt denken:
- Hoe heb je de bereikbaarheid van de winkel ervaren voor vragen? Jammer dat de verkoper werkelijk geen benul van zaken had.
- Indien je contact opgenomen hebt met de winkel: hoe was je ervaring met de professionaliteit?
- Zijn de medewerkers makkelijk aanspreekbaar, Ja en Nee. Ik kreeg snel hulp, maar de (hopelijk ervaren collega's) liepen werkloos rond in de winkel.
- Hebben de medewerkers voldoende kennis van de producten NEE!
- Zijn de levertijden en de manier van leveren volgens je verwachting, of op welke manier week dit af van je verwachting? Allen de duruste was direct leverbaar, dan andere op bestelling. Maar daar ga je niet voor naar een winkel, om te bestellen.
- Wat vind je van de retourprocedure van de winkel?
- Worden er extra kosten berekend voor bepaalde service elementen en zo ja, wat vind je hiervan? Ze proberen nog wel een (dure) HDMI kabel te verkopen, maar als je genoeg NEE zegt, kan je zonder meerkosten de winkel verlaten.

• Assortiment: we zijn benieuwd naar jouw beoordeling over het assortiment.
- Voldoet het assortiment van de winkel aan je verwachting? Keuze uit 2.
- Vind je dat er genoeg keuze is binnen een productgroep? Had wel iets meer gemogen.
- Heb je alles bij deze winkel kunnen vinden wat je verwachtte? Ja.
- Is de prijs waarvoor het product wordt aangeboden concurrerend? Concurrerend ok, niet bijzonder laag/hoog.
- Kun je dezelfde soort producten vinden in verschillende prijsklassen? Ja.

Beste Serge,

Bedankt voor jouw zeer uitgebreide review en feedback.
Excuses dat niet alles naar volle tevredenheid is verlopen.
Heb je voor ons een ordernummer, dan kunnen we dit intern nog eens doornemen en bespreken.

Natuurlijk veel plezier met de TV!

Dina 11-05-2020

De medewerkers van bcc zijn altijd klantvriendelijk en weten wat ze verkopen. Als er een vraag is over het product dan geven ze de informatie die je nodig hebt over het product. De service is goed.

Beste Dina,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijkheid van onze medewerkers.

Bianca 11-05-2020

Tafelventilator gekocht. Overzichtelijke website en snelle levering. Ventilator moest wel nog in elkaar gezet worden. Enige minpuntje hierbij was dat de schroefjes los in de doos zaten en dus moeilijk te vinden tussen al het verpakkingsmateriaal. Maar we zijn heel tevreden over de ventilator

Beste Bianca,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Patty 11-05-2020

Handige site waarbij je meerdere producten kunt vergelijken. Daarnaast snelle levering en goede prijs-kwaliteitverhouding. Ook heel fijn dat we met de VVV-cadeaukaart konden betalen. Bij veel webwinkels kan dit niet of is het bedrag gelimiteerd.

Beste Patty,

Anja 10-05-2020

Erg prettig geholpen door de telefonische klantenservice met de vraag of een product in een filiaal op voorraad was. Het betreffende filiaal heeft mij teruggebeld en dezelfde dag was het voor me gereserveerd en kon ik het product ophalen. Later in die week, mijn bestelling opgehaald. Erg vriendelijk te woord gestaan en geholpen in de winkel.

Beste Anja,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat het allemaal naar wens is verlopen!