R.Rijkhoff 14-05-2020

we hebben een haier koelkast gekocht en is van morgen geinstaleerd door de chauffeurs van Bcc waren erg tevreden met de afhandeling

Beste R.Rijkhoff,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat de installatie van de koelkast naar tevredenheid is verlopen.

Jens Gerreman 14-05-2020

Ik ben altijd heel tevreden geweest over de service van bcc, ik heb al meerdere malen een bleutooth box gekocht en altijd kreeg ik daar goede service voor. Zelfde geld voor oortjes die ik daar kocht.

Beste Jens Gerreman,

Bedankt voor jouw review over onze service.

AvV 14-05-2020

zeer vlotte en correcte levering van de bestelde kruimeldief; het gehele proces was prima

Beste AvV,

Bedankt voor jouw review over het bestelproces en de snelle levering.

Robert 14-05-2020

Prima advies gekregen.
Jammer dat er maar 1 stofzak bij de stofzuiger zit.
Moet ik weer de deur uit om stofzakken te kopen.

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review en feedback.

sjaak 14-05-2020

ben heel goed geholpen met computer al in one.
goede uitleg instaleren ging prima.

Beste sjaak,

J. van Sprundel 14-05-2020

Zijn zeer goed geholpen. En hopen binnenkort nog meer artikelen aan te schaffen.

Beste J. van Sprundel,

Bedankt voor jouw review.
We verwelkomen je graag weer!

Jeanne 14-05-2020

Professioneel, vakkundig personeel. Niet opdringerig maar wel een luisterend oor. Ruime overzichtelijke winkel. Nodigt uit tot winkelen. Prijzen zijn goed conform de productenkwaliteit.

Beste Jeanne,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

EK 14-05-2020

Snel en correct geleverd tegen aantrekkelijke prijs.
Correcte informatie met betrekking tot bezorgingstijd.

Beste EK,

Barbara 14-05-2020

Dit filiaal in Purmerend is een prettige winkel om binnen te stappen. Je wordt vriendelijk begroet en goed geholpen. De adviezen die je krijgt zijn duidelijk en volledig.

Beste Barbara,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Purmerend.

Jennifer 14-05-2020

Na in spijkenisse onsympathiek en onvriendelijk geholpen te zijn hierna doorgereden naar Barendrecht. In Barendrecht weer op en top geholpen!!

Beste Jennifer,

Bedankt voor jouw review.
Wat fijn dat je in Barendrecht naar tevredenheid bent geholpen.
We zijn wel benieuwd naar jouw mindere ervaring in Spijkenisse en willen graag contact met je opnemen. Heb je een ordernummer voor ons?

Mieke 14-05-2020

Bekende winkel, heeft het door mij gekozen apparaat. Maar dat bleek niet te passen nav de inmeetservice. Na overleg in de winkel, uitstekend geholpen om het juiste apparaat te vinden en te leveren. Ook het plaatsen is zorgvuldig uitgevoerd.

Beste Mieke,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige service.

Jeroen 14-05-2020

Een Bosch vaatwasser besteld die volgens een andere webwinkel erg slecht leverbaar was, rond half 5 besteld en de volgende middag rond half 1 werd deze bezorgd en aangesloten. Door een fout bij het bestellen kon de vaatwasser eigenlijk niet direct bezorgd worden, omdat ze de installatie niet konden verzorgen. Hebben ze overlegd met ons. In overleg toch door laten gaan en de bezorgers hebben voor zover het kon toch aangesloten(zelf kon ik het deurtje er wel voor zetten).
Erg netjes afgehandeld door BCC, helemaal top!

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles is goed gekomen en naar wens is gegaan.

Rick S 14-05-2020

BCC heeft wel goeie prijzen en uitstekend service, geen enkele probleem met de bestelling de toestel doet het perfect!

Beste Rick S,

Jessie J. 14-05-2020

Erg fijne en snelle communicatie, zelfs in Corona-tijd. In de middag besteld (product ook nog goedkoper dan op andere webshops) en de volgende middag had ik het product al in huis. Verder hoefde ik ook geen verzendkosten te betalen wat bij veel webshops wel het geval is.

Beste Jessie J.,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en service.

Sjoerd heeswijk 14-05-2020

Winkel in Veghel is tiptop, verkopers zijn goed opgeleid. Laptop aangeschaft, was in de winkel niet aanwezig maar de volgende dag thuisbezorgd. Ik ga hier de volgende keer weer heen als ik electronica nodig heb.

Beste Sjoerd heeswijk,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel. Graag tot ziens!

Paul 14-05-2020

Nadat onze wasmachine ging lekken, toch maar opzoek gegaan naar een nieuwe. Ik had al in gedachte welke machine ik wilde hebben. Toch even gevraagd welke machine mij geadviseerd werd en dat was iik de zelfde als ik in gedachten had. De prijs was inclusief plaatsen en de droger weer boven op de wasmachine zetten. Allemaal netjes gegaan en dik tevreden met de service van BCC

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Jan Haselager 14-05-2020

Bij scannen had het product een andere, hogere prijs dan op het kaartje stond. De verkoper paste de prijs, in ons voordeel aan, prima service!!

Beste Jan Haselager,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Ron 14-05-2020

Vriendelijk en vakkundige mensen die je helpen. Goed advies, geduldig, goed en overzichtelijk ingerichte winkel.
Levering was al de volgende morgen en precies de tijd die was aangegeven. Ook deze mensen waren uiterst klantvriendelijk en vakkundig.

Beste Ron,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, de levering en onze medewerkers.

ScPatricia 14-05-2020

Online geshopt, maar ook meteen naar de winkel geweest en een geweldig mooie nieuwe smart tv gekocht. In de winkel betrouwbaar & zeer goede service , je wordt met persoonlijke aandacht goed geholpen! En goede advies over Essent, leuke kortingen, we zijn overgestapt. Zeker een aanrader!

Beste ScPatricia,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de services.
Veel plezier met de aankoop.

Arno 14-05-2020

Prima uitleg van de verkoper van de diverse tv’s.
Goede afspraak omtrent de levering en mooi op tijd gebracht.

Beste Arno,

Veel plezier met de TV!

H. Weis 14-05-2020

Heel tevreden over deze winkel. Magnetron was op voorraad. Snelle en goede service. Top 👍

Beste H. Weis,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

nel van eijk 14-05-2020

vriendelijk geholpen en advies gekregen bij aankoop van mijn telefoon en geholpen om de sim kaart te wisselen!

Beste nel van eijk,

Francis 14-05-2020

Snelle levering. Fijn dat je een duidelijke richttijd van levering krijgt. Je kunt ook nog een ander afleveradres opgeven. Geen verzendkosten, ook prettig. Goed ingepakt, zal niet zo gauw iets mee gebeuren.

Beste Francis,

Marco planting 14-05-2020

Airfryer gekocht. Bij de concurrent was deze een tientje goedkoper. Zonder moeite kon ik de airfryer meenemen voor dezelfde prijs als bij de concurrentie. Tot nu toe altijd vriendelijke en kundige medewerkers en een ontspannen sfeer.

Beste Marco planting,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers en services.

hennie 14-05-2020

heel gemakkelijk te vinden supersnelle levering krijg precies wat ik besteld heb zo doorgaan BCC

Beste hennie,

Frits de Vos 14-05-2020

Als enige elektronica winkel binnen onze gemeente denk je dat het als vanzelfsprekend word gezien dat je daar je aankopen doet,
Ook via vrienden werden we geattendeerd op de klantvriendelijkheid van de medewerkers van BCC in Hellevoetsluis.
Wij wonen daar nog niet zo lang, bij aanschaf van een smartphone wat de eerste ervaring was bleek inderdaad een heel goede uitleg waardoor de keuze snel bepaald werd en zeker niet het duurste toestel geadviseerd.
Recent een nieuwe tv gekocht ( oude ineens kapot) ook weer een helder en goed advies, echt heel anders dan in grote mega winkels.
Door een verkeerde aankoop in het verleden van een tablet ( met GPS. speciaal voor navigatie met een navigatie programma voor recreatievaart in de regio) maar kreeg het gebruik niet voor elkaar, verkoper is er serieus ingedoken en kwam tot de conclusie via internet dat het specifieke tablet geen echte GPS had maar een semi GPS op wifi info.
Bij de vraag waarmee dit wel goed zou kunnen kwam de verkoper met een heel goed alternatief weer zeker niet de duurste , en nu kunnen wij veilig met ons zeil bootje navigeren voor een betaalbaar budget.
De inzet en moeite die er wordt gedaan om een objectief advies te geven vind ik echt heel verassend, en zeer prettig. Frits de Vos

Beste Frits de Vos,

Bedankt voor jouw mooie en uitgebreide review over de services van ons filiaal in Hellevoetsluis.

Dick 14-05-2020

Voor mijn echtgenotes 60-e verjaardag wilden wij een Bose Soundlink Revolve + box kopen. Aanvankelijk gingen wij naar de MediaMarkt, maar daar werden we zo slecht geholpen, dat wij overstaken naar de BCC aan de overkant van het meubelmarktplein. Hier kregen we een fantastisch goede uitleg, was de box ook nog eens € 20,- goedkoper, en werden we ook nog geholpen met een vraag die terloops ter sprake kwam over de iPhone van mijn vrouw. De medewerker was heel deskundig en nam er ruimschoots de tijd voor. Wij zijn als twee hele blije mensen weer vertrokken. Met box én snoertje! Chapeau voor BCC Middelburg!

Beste Dick,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg en de services.
Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vrouw!

toos passage 14-05-2020

wij zijn zeer te vreden .over de service. en ook het plaatsen .geweldige mannen. heel vriendelijk en netjes..groetjes van ons.

Beste toos passage,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Geny 14-05-2020

Very clear appointment. On time delivery! Very professional delivery staff Excellent efficient and fast service!

Dear Geny,

Thank you for your review about the delivery!

Kind regards,

Mike 14-05-2020

Vriendelijke personeel en duidelijke uitleg over verschillende tablet modellen. Keuze was daardoor goed te maken.

Beste Mike,

Renate 14-05-2020

Bcc Woensel met kundig personeel en goede uitleg over het product. Het gevoel dat de klant echt nog koning is! Mooie Miele stofzuiger gekocht en erg tevreden over.

Beste Renate,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Woensel.

Chaima 14-05-2020

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen, omdat de medewerkers echt klantgericht zijn en je zo goed en vriendelijk mogelijk helpen! Tevens denken de medewerkers met je keuze mee en dat heeft mij goed geholpen bij het maken van een goede keuze. Super tevreden!

Beste Chaima,

Bedankt voor jouw review en de aanbeveling.

G 14-05-2020

Omdat in de huidige tijd snelle en vriendelijke service zeer belangrijk is, is BCC zeker aan te raden.
De bezorgers houden rekening met u en uw omgeving en proberen zo snel mogelijk alles af te handelen.

Beste G,

Bedankt voor jouw review en de aanbeveling.

Manon Heemeijer 14-05-2020

Levering netjes binnen het aangegeven tijdsvak, werd netjes gebeld met de vraag of de bezorger ook eerder kon komen. Was uiteraard geen probleem! Wasdroger was goed verpakt, zodat er geen schade kon ontstaan en bezorger was erg vriendelijk.

Beste Manon Heemeijer,

Richard 14-05-2020

Duidelijke website met goede informatie. Goed geprijsd en snel en goed geleverd. Heb een tablet gekocht voor de kinderen, om 22u 's avonds gekocht en de volgende dag om 11u in huis. Goed verpakt en duidelijke communicatie.

Ook mogelijkheid om zelfde dag nog in de winkel te halen als je wilt. Al met al geen verbeterpunten.

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Gérard 14-05-2020

Heb de tab A 10.1 2019 online besteld supersnelle service heel blij mee ook de status word perfect aangeven

Beste Gérard,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de aankoop.

Gé Padding 13-05-2020

Super service en vriendelijk zeer tevreden en goede verkopers met kennis over de producten

Beste Gé Padding,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Johan 13-05-2020

's avonds besteld, volgende dag al in huis, ondanks de drukte met de pakketbezorging! Duidelijke overzichtelijke informatie over het bestelproces bij het bestellen op de website. Goede informatievoorziening tot en met bezorging. Niet te veel, niet te weinig. Factuur ook duidelijk per mail toegestuurd.

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over onze website.

onbekend 13-05-2020

ik ben teleurgesteld over de service van verkoper MELVIN. Hij heeft deze telefoon verkocht maar voor informatie moet ik op Internet zoeken. Als hij het moest installeren werden er kosten berekend. De gegevens overzetten heb ik zelf gedaan, dus dat hoefde hij niet te doen. Vroeger werden de gegevens van de oude telefoon overgezet in de winkel.

Beste,

Bedankt voor jouw review.
Wat vervelend dat je teleurgesteld bent in onze services. We komen graag met je in contact, heb je een ordernummer voor ons?

weet niet wat weergavenaam betekent 13-05-2020

BCC op het Bastiaansplein vind ik een hele fijne winkel. Je wordt altijd heel vriendelijk geholpen en niet alleen als je iets duurs koopt. Je krijgt ongevraagd goede uitleg en laten je meer mogelijkheden zien. Je kan rustig nadenken en ze lopen je niet op te jagen of te pushen iets te kopen. Wat ook leuk is er lopen veel verkopers rond die grappen maken en daar knap je van op.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Roibin O'Toole 13-05-2020

Erg snelle levering van mijn bestelling. Wel jammer was het feit dat het product dat ik bestelde op de site een uur later 30 euro goedkoper was, dan baal je wel een beetje maar dat is gewoon pech.

Ik vind BCC een goed bedrijf, service is altijd dik in orde levering snel en ze hebben een goed assortiment waardoor het gemakkelijk is om te kiezen. Ik bestel er wel vaker en ben altijd meer dan tevreden.

Beste Roibin O'Toole,

Bedankt voor jouw mooie review over BCC.
We komen graag even met je in contact. Heb je voor ons jouw ordernummer?

Roibin O'Toole 14-05-2020

Hoi!

Het ordernummer was: 202005-004501403.

Ik heb me overigens vergist het bedrag was een verschil van 23 euro. Maakt ook verder niet uit hoor! Voelde de Hollander in me opkomen ;-p

Groetjes!

Arnold 13-05-2020

Goed de tijd genomen om ons te helpen. Geen advies is onnodig dure artikelen. Vriendelijk personeel.

Beste Arnold,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Luc Weemaes 13-05-2020

super goed en vlot geholpen. correcte antwoorden gekregen op de gestelde vragen.
Helemaal super was de zeer correcte houding ivm het allesomvattende COVID-19 protocol. TOP!

Beste Luc Weemaes,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp op afstand in onze winkel.

HJL WELZEN 13-05-2020

Vandaag (13-05-2020) bij BCC in de makado (Beek) geweest. het is een mooie ruime en opgeruimde winkel. we werden direct geholpen door een vakkundige medewerker die heel vriendelijk was en met ons meedacht om een TV voor in onze caravan uit te zoeken. hij nam hier ruim de tijd voor want deze TV moet aan verschillende voorwaardes voldoen o.a. de maten.
na zoeken op de site van BCC had hij er een gevonden die geschikt was . deze hebben we dan ook gekocht. we moesten ook nog een dab-radio hebben, ook gevonden en hij heeft hier ook alles laten zien en uitgelegd. kortom we zijn dik tevreden en komen zeer zeker terug als we weer iets nodig hebben.

Beste HJL WELZEN,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Hans 13-05-2020

Daar mijn vrouw witte speakers wou voor haar laptop 's avonds laat op de pc rondgesnuffeld en terecht gekomen op de site van BCC daar ze precies hadden wat de bedoeling was en voor een redelijke prijs. Nog even bij de spectaculaire aanbiedingen gekeken en een gaming toetsenbord en muis gescoord. Niet voor het gamen maar voor de verlichting. Tja, je wordt ouder. Besteld en direct bericht dat het de volgende dag gratis geleverd zou worden. En ja hoor, op de afgesproken tijd netjes en vriendelijk afgeleverd. Hoe kan het zo snel. Alles aangesloten en het werkt allemaal prima. Zou dat niet het geval zijn zaten er al retour stickers bij en een uitleg hoe dan te handelen. Kortom geen enkele risico. De verlichting is prima maar volgens mijn kleinkinderen moet ik het licht op pulseren zetten dan hoor ik er weer helemaal bij. 😂😂😂 Hier zit een blijvende klant.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over het snelle proces van bestellen en verzenden.
Veel plezier met de aankopen en graag tot een volgende keer!

W.Vink 13-05-2020

Ruim opgezette , overzichtelijke, winkel. Vriendelijk personeel, prima geholpen. De aflevering verliep keurig volgens de planning door eveneens vriendelijk personeel. Dat het oude apparaat werd meegenomen maakt het plaatje compleet.

Beste W.Vink,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, onze medewerkers en de levering.

M. Pieters 13-05-2020

Fantastische service. En...... precies volgens afspraak: eerst een mail hoelaat ze bezorgen en daarna een telefoontje als ze in de buurt zijn. Geweldig!

Beste M.Pieters,

Bedankt voor jouw geweldige review over onze services.

Martijn 13-05-2020

Hele snelle levering alles was op voorraad. Goede communicatie met DHL over de aankomst. En BCC was het goedkoopste in hetgeen wat ik besteld hebt.

Beste Martijn,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Frans 13-05-2020

Gemakkelijk dichtbij gratis te parkeren.
Vriendelijk en vakkundig personeel.

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de medewerkers.

RoTab 13-05-2020

we moesten een stofzuiger hebben en zijn binnengelopen bij BCC Helmond
daar werden we goed en vooral deskundig geholpen wat de keuze makkelijker maakte welke stofzuiger we moesten hebben

Beste RoTab,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Helmond.