Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

toos passage 14-05-2020

wij zijn zeer te vreden .over de service. en ook het plaatsen .geweldige mannen. heel vriendelijk en netjes..groetjes van ons.

Beste toos passage,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Geny 14-05-2020

Very clear appointment. On time delivery! Very professional delivery staff Excellent efficient and fast service!

Dear Geny,

Thank you for your review about the delivery!

Kind regards,

Mike 14-05-2020

Vriendelijke personeel en duidelijke uitleg over verschillende tablet modellen. Keuze was daardoor goed te maken.

Beste Mike,

Renate 14-05-2020

Bcc Woensel met kundig personeel en goede uitleg over het product. Het gevoel dat de klant echt nog koning is! Mooie Miele stofzuiger gekocht en erg tevreden over.

Beste Renate,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Woensel.

Chaima 14-05-2020

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen, omdat de medewerkers echt klantgericht zijn en je zo goed en vriendelijk mogelijk helpen! Tevens denken de medewerkers met je keuze mee en dat heeft mij goed geholpen bij het maken van een goede keuze. Super tevreden!

Beste Chaima,

Bedankt voor jouw review en de aanbeveling.

G 14-05-2020

Omdat in de huidige tijd snelle en vriendelijke service zeer belangrijk is, is BCC zeker aan te raden.
De bezorgers houden rekening met u en uw omgeving en proberen zo snel mogelijk alles af te handelen.

Beste G,

Bedankt voor jouw review en de aanbeveling.

Manon Heemeijer 14-05-2020

Levering netjes binnen het aangegeven tijdsvak, werd netjes gebeld met de vraag of de bezorger ook eerder kon komen. Was uiteraard geen probleem! Wasdroger was goed verpakt, zodat er geen schade kon ontstaan en bezorger was erg vriendelijk.

Beste Manon Heemeijer,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Richard 14-05-2020

Duidelijke website met goede informatie. Goed geprijsd en snel en goed geleverd. Heb een tablet gekocht voor de kinderen, om 22u 's avonds gekocht en de volgende dag om 11u in huis. Goed verpakt en duidelijke communicatie.

Ook mogelijkheid om zelfde dag nog in de winkel te halen als je wilt. Al met al geen verbeterpunten.

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Gérard 14-05-2020

Heb de tab A 10.1 2019 online besteld supersnelle service heel blij mee ook de status word perfect aangeven

Beste Gérard,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de aankoop.

Gé Padding 13-05-2020

Super service en vriendelijk zeer tevreden en goede verkopers met kennis over de producten

Beste Gé Padding,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Johan 13-05-2020

's avonds besteld, volgende dag al in huis, ondanks de drukte met de pakketbezorging! Duidelijke overzichtelijke informatie over het bestelproces bij het bestellen op de website. Goede informatievoorziening tot en met bezorging. Niet te veel, niet te weinig. Factuur ook duidelijk per mail toegestuurd.

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over onze website.

onbekend 13-05-2020

ik ben teleurgesteld over de service van verkoper MELVIN. Hij heeft deze telefoon verkocht maar voor informatie moet ik op Internet zoeken. Als hij het moest installeren werden er kosten berekend. De gegevens overzetten heb ik zelf gedaan, dus dat hoefde hij niet te doen. Vroeger werden de gegevens van de oude telefoon overgezet in de winkel.

Beste,

Bedankt voor jouw review.
Wat vervelend dat je teleurgesteld bent in onze services. We komen graag met je in contact, heb je een ordernummer voor ons?

weet niet wat weergavenaam betekent 13-05-2020

BCC op het Bastiaansplein vind ik een hele fijne winkel. Je wordt altijd heel vriendelijk geholpen en niet alleen als je iets duurs koopt. Je krijgt ongevraagd goede uitleg en laten je meer mogelijkheden zien. Je kan rustig nadenken en ze lopen je niet op te jagen of te pushen iets te kopen. Wat ook leuk is er lopen veel verkopers rond die grappen maken en daar knap je van op.

Beste,

Roibin O'Toole 13-05-2020

Erg snelle levering van mijn bestelling. Wel jammer was het feit dat het product dat ik bestelde op de site een uur later 30 euro goedkoper was, dan baal je wel een beetje maar dat is gewoon pech.

Ik vind BCC een goed bedrijf, service is altijd dik in orde levering snel en ze hebben een goed assortiment waardoor het gemakkelijk is om te kiezen. Ik bestel er wel vaker en ben altijd meer dan tevreden.

Beste Roibin O'Toole,

Bedankt voor jouw mooie review over BCC.
We komen graag even met je in contact. Heb je voor ons jouw ordernummer?

Roibin O'Toole 14-05-2020

Hoi!

Het ordernummer was: 202005-004501403.

Ik heb me overigens vergist het bedrag was een verschil van 23 euro. Maakt ook verder niet uit hoor! Voelde de Hollander in me opkomen ;-p

Groetjes!

Arnold 13-05-2020

Goed de tijd genomen om ons te helpen. Geen advies is onnodig dure artikelen. Vriendelijk personeel.

Beste Arnold,

Luc Weemaes 13-05-2020

super goed en vlot geholpen. correcte antwoorden gekregen op de gestelde vragen.
Helemaal super was de zeer correcte houding ivm het allesomvattende COVID-19 protocol. TOP!

Beste Luc Weemaes,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp op afstand in onze winkel.

HJL WELZEN 13-05-2020

Vandaag (13-05-2020) bij BCC in de makado (Beek) geweest. het is een mooie ruime en opgeruimde winkel. we werden direct geholpen door een vakkundige medewerker die heel vriendelijk was en met ons meedacht om een TV voor in onze caravan uit te zoeken. hij nam hier ruim de tijd voor want deze TV moet aan verschillende voorwaardes voldoen o.a. de maten.
na zoeken op de site van BCC had hij er een gevonden die geschikt was . deze hebben we dan ook gekocht. we moesten ook nog een dab-radio hebben, ook gevonden en hij heeft hier ook alles laten zien en uitgelegd. kortom we zijn dik tevreden en komen zeer zeker terug als we weer iets nodig hebben.

Beste HJL WELZEN,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Hans 13-05-2020

Daar mijn vrouw witte speakers wou voor haar laptop 's avonds laat op de pc rondgesnuffeld en terecht gekomen op de site van BCC daar ze precies hadden wat de bedoeling was en voor een redelijke prijs. Nog even bij de spectaculaire aanbiedingen gekeken en een gaming toetsenbord en muis gescoord. Niet voor het gamen maar voor de verlichting. Tja, je wordt ouder. Besteld en direct bericht dat het de volgende dag gratis geleverd zou worden. En ja hoor, op de afgesproken tijd netjes en vriendelijk afgeleverd. Hoe kan het zo snel. Alles aangesloten en het werkt allemaal prima. Zou dat niet het geval zijn zaten er al retour stickers bij en een uitleg hoe dan te handelen. Kortom geen enkele risico. De verlichting is prima maar volgens mijn kleinkinderen moet ik het licht op pulseren zetten dan hoor ik er weer helemaal bij. 😂😂😂 Hier zit een blijvende klant.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over het snelle proces van bestellen en verzenden.
Veel plezier met de aankopen en graag tot een volgende keer!

W.Vink 13-05-2020

Ruim opgezette , overzichtelijke, winkel. Vriendelijk personeel, prima geholpen. De aflevering verliep keurig volgens de planning door eveneens vriendelijk personeel. Dat het oude apparaat werd meegenomen maakt het plaatje compleet.

Beste W.Vink,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, onze medewerkers en de levering.

M. Pieters 13-05-2020

Fantastische service. En...... precies volgens afspraak: eerst een mail hoelaat ze bezorgen en daarna een telefoontje als ze in de buurt zijn. Geweldig!

Beste M.Pieters,

Bedankt voor jouw geweldige review over onze services.

Martijn 13-05-2020

Hele snelle levering alles was op voorraad. Goede communicatie met DHL over de aankomst. En BCC was het goedkoopste in hetgeen wat ik besteld hebt.

Beste Martijn,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Frans 13-05-2020

Gemakkelijk dichtbij gratis te parkeren.
Vriendelijk en vakkundig personeel.

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de medewerkers.

RoTab 13-05-2020

we moesten een stofzuiger hebben en zijn binnengelopen bij BCC Helmond
daar werden we goed en vooral deskundig geholpen wat de keuze makkelijker maakte welke stofzuiger we moesten hebben

Beste RoTab,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Helmond.

patrick 13-05-2020

goede en vriendelijke service. En zeer tevreden over de hulp en uitleg van alles.

Beste patrick ,

Bedankt voor jouw review over onze service.

G. Beikes 13-05-2020

Mijn laatste ervaringen met BCC waren van dien aard, dat ik ook nu weer naar BCC ging voor een strijkijzer. Ik werd uitstekend door een van de dames geholpen. Niets was te veel om op te zoeken en te regelen dat we al de volgende dag de bestelde strijkijzer in huis hadden.

Beste G. Beikes,

Bedankt voor jouw review over de services van onze medewerkers.

p j holleman 13-05-2020

Bij binnen komst een goede begroeting . Goede ontvangst . Goede uitleg en bereid te helpen bij iets te programmeren .

Beste p j holleman,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel.

joey 13-05-2020

vriendelijk en behulpzaam personeel, product was niet op voorraad, werdt de volgende dag thuis gestuurd!
het personeel kon al me vragen beantwoorden en had een mooi product voor een mooie prijs.

Beste joey,

Debby 13-05-2020

Mooi op tijd geleverd en netjes binnengezet. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Beste Debby,

Dankjewel voor jouw review.

hullie1972 13-05-2020

BCC is een winkel met lage prijzen. De informatie op de website over de artikelen kan vollediger, maar op zich kun je dat soort dingen ook makkelijk elders vinden. Extreem snelle levering, keurig en behulpzaam personeel.

Beste hullie1972,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Stingray 13-05-2020

Fijne service genoten, ben zeer content met BCC. Ik ben nu vaste klant en ben van plan de verdere aankopen ook bij BCC te doen.

Beste Stingray,

Bedankt voor jouw review. Wat goed dat alles naar wens is geweest. We zien je graag terug, welkom!

hennie 13-05-2020

ik ben zeer tevreden en ik ben fijn en goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan

Beste hennie,

lieven 13-05-2020

Bijzonder tevreden! Koelkast besteld en met 6 dagen bezorgd - in de hectische tijden van corona (en met het laten omzetten van de deur) kan ik hier alleen maar blij mee zijn.

Bezorgers belden keurig een paar minuten voor het bezorgblok dat ze er bijna waren - bezorging, plaatsing en afvoeren oude koelkast ging vervolgens snel, vriendelijk en professioneel (en met gepaste afstand, wat ik momenteel erg waardeer).

Website is overzichtelijk (vooral ook info over levering, kan menig concurrent wat van leren) en koelkast is conform afbeelding en omschrijving, dus ook dat is prima in orde.

Ik ben een nieuwe klant, ik word een terugkerende klant!

Beste lieven,

Bedankt voor jouw review over onze website en services.
Wat fijn dat jouw eerste ervaring met BCC helemaal naar tevredenheid is verlopen. We verwelkomen je graag weer!

Haka 13-05-2020

Prettig winkelen, goede en klant gericht advies. Prijs qualities in goede harmonie. Service is goed.

Beste Haka,

Anurag 13-05-2020

De online bestelervaring was echt goed en customer care was echt nuttig en snel met extra dienst te regelen. BCC heeft op tijd over leveren contact opgenomen en levering was op tijd en de monteuren waren snel en goed met installatie.

Beste Anurag,

Bedankt voor jouw review over het online bestellen en de services.

Lihua 13-05-2020

Ik werd op de hoogte gesteld van alles. Tracering werkte snel en genoeg informatie beschikbaar.

Beste Lihua,

Wendy 13-05-2020

Ik kreeg een heel duidelijk advies over het product wat ik wilde kopen. Ondanks dat er 2 keuzes waren en het andere 2x zo duur was werd me verteld dat ik voldoende zou hebben aan het minder dure product.

Beste Wendy,

Bedankt voor jouw review over onze adviezen.

Angélique 13-05-2020

De verkoopster was een zeer aardige, nette dame, die mij prima heeft geholpen. Ondanks het coronabeleid winkelt het nog steeds prettig in de winkel op de meubelboulevard Arnhem.

Beste Angélique,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

M 13-05-2020

Overzichtelijk, vriendelijk, en duidelijke uitleg. Letten goed op afstand in deze coronatijd.

Beste M,

wanda 13-05-2020

Goeie en duidelijk site met veel hulpmogelijkheden om tot het beste product voor jou te komen. communicatie met betrekking tot de levering is ook goed en erg nauwkeurig. gebruik gemaakt van de inbouwservice. deze verliep ook prima.

Beste wanda,

Bedankt voor jouw review over onze website en inbouwservice.

Helmi 13-05-2020

Perfecte site, klantvriendelijk en subliem in hun communicatie voor aflevering besteld artikel!
Unique selling point: Alles geregeld in 1 aflevering. Plaatsen en installeren, TOP!

Beste Helmi,

Bedankt voor jouw review over onze website en de services.

Helmi 13-05-2020

Fijne website, perfecte communicatie, snelheid en perfect dat het product niet alleen afgeleverd wordt op de afgesproken tijd maar ook geinstalleerd wordt. Kortom TOP IN ALLES!

Beste Helmi,

Bedankt voor jouw review over onze website en de services.

Rodriguez 13-05-2020

Onze nieuwe koelkast en wasmachine besteld,

Voor de koelkast was er even een communicatie fout en waren ze vergeten te plaatsen en aan te sluiten, hiervoor het bedrag netjes terug gekregen wat we er voor betaald hadden en de monteurs zijn nog netjes later op de dag terug gekomen om dit alsnog te doen.

Onze wasmachine laten leveren met drempel levering, en toch hebben ze netjes onze oude wasmachine naar beneden getild en meegenomen

Erg goede service en klantvriendelijk geholpen

Beste Rodriguez,

Bedankt voor jouw review over de services. Fijn dat alles, ondanks de communicatie fout, helemaal naar wens is verlopen.

alis 13-05-2020

Alles is goed gelopen, net zo als altijd.
Op tijd bezorgd door bezorger. Ze waren ook heel behulpzaam,aardig en keurig gebracht.
Bedankt Jongens.

Beste alis,

Bedankt voor jouw review over de levering.

J. Meeuwsen 13-05-2020

slechte reparatie garantieservice, moet te lang wachten, betaalde service gaat mijns inzien voor

Beste J. Meeuwsen,

Bedankt voor jouw review.
Wat vervelend dat je lang op de reparatie hebt moeten wachten. We zouden hier nog graag meer over weten. Heb je voor ons een ordernummer?

Lotte Gras 13-05-2020

Ik had mijn telefoon in de wc laten vallen, waardoor ik een nieuwe telefoon nodig had. De medewerker in de winkel kon mij duidelijk het verschil vertellen tussen het één en de ander, was klantvriendelijk en ik werd snel geholpen.

Cw Hakkert 13-05-2020

Ik heb vandaag mijn nieuwe wasmachine ontvangen ze zouden tussen 9:30 en 11:30 komen en uiteindelijk waren ze er om 10 :00 uur dus netjes optijd en service was ook helemaal top eerste 2 wasjes staan al te draaien en ben zeer te spreken over BCC zo wel winkel als bezorg service zijn uitstekend met zeer vriendelijke groet cw Hakkert uit spijkenisse

Ghislaine 13-05-2020

Gistermiddag strijkplank besteld en vanmorgen al geleverd. En dat in Coronatijd. Oude werd gratis meegenomen. Vriendelijke bezorger. De site is ook duidelijk en functioneel. Kortom: Top!

Eric 13-05-2020

Goede uitleg van de mogelijkheden
Geholpen door een Vriendelijke medewerker

Erwin Van Aalst 13-05-2020

Wij waren op zoek naar een snoerloze stofzuiger. De keuze hierin is bijna eindeloos. We kopen niet vaak een apparaat maar als we iets kopen dan moet het ook iets moois zijn. En goed werkend natuurlijk. De Dysons hadden we al eens bekeken, maar vonden we te duur. Tot we de Dyson van mijn ouders hadden geprobeerd. Een V6. Werkte goed, zuigt goed, maakt niet te veel herrie.
Dus op zoek naar een Dyson. Op internet zijn veel filmpjes en informatie te vinden. De lastige keuze werd dus V8 of V10 of V11. Deze volgorde loopt op in prijs en nieuwigheid. Het argument 'duur' hadden we al gepasseerd. Dat klopt.
In de winkel van BCC kregen we eerst de gelegenheid om de drie Dyson te voelen. Heel fijn. Daarna werden wij door een aardige medewerker (mevrouw E.) aangesproken. Zij heeft ons door het keuzeproces geholpen. Met geduld en zonder dringen (houden we ook niet van) en veel gevoel voor onze wensen. Uiteindelijk hebben we een keuze gemaakt en tevreden met onze nieuwe Dyson de winkel uitgelopen.
Een dik verdiende 10 voor deze kundige dame.

Beste Erwin van Aalst,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkster. Veel plezier met de Dyson!

Daan 13-05-2020

Online prima omschrijving van het product (een powerplug set van tp-Link). Goede vergelijkingsmogelijkheden ook en concurrerende prijs.
Het bestelproces is snel en eenvoudig, betalen via diverse methodes (ik koos i-deal) werkt soepel en zonder haperen. Levering via DHL, niet mijn favoriet. Maar zoals beloofd de volgende dag bezorgd. Dat is een compliment waard in deze drukke tijden.

Goeie updates via e-mail en uiteindelijk, na levering een heldere, aparte, factuur.
Al met al erg tevreden.

Beste Daan,

Bedankt voor jouw gedetailleerde review. Fijn dat alles naar tevredenheid is gegaan!