Bianca 31-01-2021

Goed verpakt geleverd, snel geleverd. Half 12 savonds besteld, dag erna al om 12 uur smiddags geleverd! Goed laptop conform omschrijving op de website. Super tevreden.

Beste Bianca,

Marc 31-01-2021

Moest een nieuwe stofzuiger hebben en heb via hun site besteld. Aangezien het al zaterdag laat in de middag was heb ik hen eerst gechat of ze dit exemplaar in voorraad hadden. Deze medewerkster verwees me alleraardigst naar de winkel in Sittard waar ik hem na online te hebben betaald in een half uurtje kon ophalen. Zeer tevreden zoals gewend bij BCC.

Beste Marc,

Miranda 31-01-2021

Koffiemachine besteld waarvan op de website stond dat deze af te halen was in de winkel. Besteld en betaald. Binnen het uur kreeg ik een mail dat deze in dit filiaal niet leverbaar was. Aangezien ik deze voor mijn verjaardag (de vlg dag) in gedachten had, gevraagd of er wellicht iets in dezelfde prijsklasse aanwezig was. Tanja van de klantenservice heeft wat mijn betreft goed haar best gedaan mee te denken, met als gevolg dat ik eind vd dag toch nog een koffiemachine in huis had, die zelfs ook nog iets goedkoper was!
Bij het ophalen nog een prettig gesprek met een medewerker. Wat fijn wanneer medewerkers nog dat stukje klantvriendelijkheid snappen! Dikke duim voor deze vestiging!

Beste Miranda,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke services. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en geniet van de koffie!

Daniel 30-01-2021

Snelle en betrouwbare service bij BCC heb de koptelefoon van JBL hoofdtelefoon Live 650BTNC.
Bestelt en ben erg blij mee doet het erg goed goede verbinding met bluetooth en erg mooi model van JVC de winkels van BCC zijn ook erg mooi en duidelijk in gericht en erg klant vriendelijk en goede service ook nou met de carona heb ik deze via de webshop van BCC besteld en zou het zeker weer doen als ik weer wat moois zou willen kopen ik zelf zou het ook aan raden bij kennissen en vrienden om bij BCC wat te gaan kopen.

Beste Daniel,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke services. Veel plezier met de aankoop!

Stacey K. 30-01-2021

Een zeer snelle service en een apparaat naar wens voor een scherpe prijs. De bezorger was zeer attent en respecteerde de regels omtrent Covid-19. Ik zou het zeker aanraden om te bestellen bij BCC voor het gemak, de service en de kwaliteit.

Beste Stacey K.,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service. Veel plezier met de aankoop!

Pascal Schuite 30-01-2021

Meestal bij een concurrerende winkelketen besteld, maar nu eens bij BCC. En wat een goede ervaring! Overzichtelijke webshop, duidelijke (bevestigings-)mails ontvangen, duidelijke communicatie via sms en mail over de aflevermomenten en nog 20 minuten voor aflevering gebeld voor de duidelijkheid. Product keurig afgeleverd en hele aardige mensen die kwamen leveren. Niets meer dan lof!

Beste Pascal Schuite,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop, duidelijke communicatie en vriendelijke bezorgers.

Geert 30-01-2021

Wij kopen eigenlijk meestal bij BCC. De prijs en de service zijn prima. Ook nu weer met de aankoop van deze wasmachine. Snel geleverd en geinstalleerd door vriendelijk personeel.

Beste Geert,

Bedankt voor jouw review over de installatie door onze vriendelijke bezorgers.

Krijn Saman 30-01-2021

Duidelijke webshop en goede levering conform de afspraak. Samsung TV aangeschaft. Installatie zelf gedaan. Was super eenvoudig en snel gereed.

Beste Krijn Saman,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met jouw nieuwe Samsung TV!

Jan 30-01-2021

Duidelijke webshop, duidelijke beschrijving bij de producten. 'Savonds product besteld en volgende dag al in huis. Ook via de mail word je goed op de hoogte gehouden. Samen met de goede service (dit heb ik met een ander product ervaren) is dit een goede winkel/webshop om electronica te kopen

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de snelle levering.

Gerard Jong 30-01-2021

Wij hadden een JBL koptelefoon gekocht waar een draadbreuk in bleek te zitten.
Hier hebben we melding van gemaakt op de app.
( Wat overigens perfect werkt)
We konden direct terecht en kregen gelijk een nieuwe mee.
TOP service dus. Chapeau

Beste Gerard Jong,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Marijn 30-01-2021

Goede, overzichtelijke website waardoor het bestellen vlot en makkelijk gaat. Daarnaast werden mijn vragen snel en goed beantwoord via de livechat.

Beste Marijn,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en onze chatservice.

HKL 30-01-2021

top service snel geleverd en netjes ingebouwd en ook de oude kookplaten er netjes uitgehaald en meegenomen.
De prijs was ook uitstekend

Beste HKL,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

Annelies 30-01-2021

Heel goede bezorging.
Do heren waren wat vroeger dan de planning maar ze belde netjes even op zodat we ervan op de hoogte waren.
Ook hielpen ze mee met het naar beneden tillen van de oude wasmachine die door het voorlopen op de planning nog niet beneden stond.
Heel vriendelijke heren die bij ons kwamen.

Beste Annelies,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en servicegerichte bezorgers.

Simone 30-01-2021

Bcc heeft snel geleverd 48 uur na bestellen online tijdens de 2e corona-golf. Netjes gewerkt ( installatie netjes gedaan). Oude machine naar beneden getild vanaf de zolder en meegenomen. Vriendelijke medewerkers

Beste Simone,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Jos 30-01-2021

De bestelde laptop werd de volgende dag al geleverd. Ik had hem voor mijn achoonvader gekocht. Alles geïnstalleerd wat snel ging en afgeleverd. De dag erna echter telefoon dat het geluid het niet deed. Wel een koptelefoon of bluetooth aparaat, maar niet se laptop speakers. Alles geprobeerd, maar het mocht niet baten.

BCC klantenservice op zaterdag gebeld en probleem uitgelegd. Na even overleg mochten we de laptop meteen gaan omruilen in een zaak die dichtbij lag.

Deze laptop had wel geluid! Mooie snelle en goede service!

Beste Jos,

Bedankt voor jouw review over onze snelle services.

Dikd 30-01-2021

Dik
NL
Voor bedrijven
Jouw review telt!

Online radio gekocht, bleek echter defect. Aangezien het wel een mooi apparaat is heb ik gevraagd of ik deze kon ruilen. Nee, dat kan niet. De defecte terug sturen en een nieuwe bestellen was het advies. Dit gedaan, elders goedkoper gekocht, maar toen begon de ellende. 8 dagen na het retourneren kwam de bevestiging dat deze in goede orde was ontvangen. Ik kon het retourbedrag binnen 10 werkdagen terug verwachten op het bankrekeningnummer waarmee betaald was. Helaas, ik had met VVV bonnen betaald en voor de zekerheid het juiste bankrekeningen bij het pakket gedaan. Na 10 werkdagen was het bedrag nog niet op mijn rekening gestort. Dus even met de klantenservice contact opgenomen. Zonder verdere klantverificatie (dit is verplicht, ik kon zo al mijn gegevens opvragen zonder dat ze wisten wie ze aan de telefoon hadden) werd mij verteld dat alles goed was. Ze hadden wat vertraging. En is mijn bankrekeningnummer wel juist geregistreerd? Zeker wel meneer. Het komt allemaal in orde, en het gesprek was beëindigd. Na een paar dagen nog steeds geen geld retour. We zitten inmiddels bijna een maand na het terug sturen. Nogmaals gebeld. Weer geen klantverificatie. Meneer dat is wel vreemd, het zou al op uw rekening moeten staan. En nee, als u met bonnen heeft betaald wordt er geen geld teruggestort. Ik zal voor de zekerheid uw rekeningnummer noteren gaf de medewerker aan. Dat zou heel fijn zijn, zei ik. Maar kunt u het rekeningnummer niet zien, zodat we kunnen controleren of de juiste gegevens in uw systeem staan? Nee, was het antwoord, en als u uw rekeningnummer niet wil geven kan ik niks voor u doen. Dus geef het nou maar. Ik geef nog aan dat het precies de reden is waarom ik bel, maar de medewerker wil hoe dan ook een discussie met mij aan gaan. Bijzonder vreemd en onbeschoft gedrag. Kortom: geen service van BCC. Mijn advies is dan ook om hier maar niks te kopen. De prijzen zijn niet concurrerend. De service zou dit goed moeten maken, maar die is heel ver te zoeken. En het geld? Dat is nog maar te hopen of ik dat terug krijg. Wat ik wel krijg is heel veel ergernis en frustratie.

Beste Dikd,

Bedankt voor jouw review. Dit is zeker niet de service die je mag verwachten, excuses voor het ongemak. We zullen dit maandag gaan uitzoeken en dan contact met de opnemen.

R. 30-01-2021

De tv die ik wilde hebben was ook nog eens in de aanbieding. Super! Gisteren besteld en vanmorgen keurig geleverd. Helemaal volgens de belofte op de website van BCC. Ik ben erg tevreden.

Beste R.,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de TV!

Peter Polfliet 30-01-2021

Omdat alle Electrozaken dicht zijn vanwege covid19, online gezocht naar mijn product.....en dit gevonden op de site van de BCC. Omdat ik wist wat ik wilde hoefde ik mijn product maar in te vullen in de zoekfunctie.....en laat het nu ook nog goedkoper zijn dan bol.com....
De levering gebeurde zoals beloofd de volgende dag....gratis

Beste Peter Polfliet,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de snelle levering.

Klaas H. 30-01-2021

Uitstekende webshop, duidelijke omschrijvingen van de apparaten. Mooie aanbiedingen. Heb snel een keuze kunnen maken en ben niet teleurgesteld.

Beste Klaas H.,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop. Veel plezier met de aankoop!

Pat 30-01-2021

Geen opdringerige verkopers, nu is dat moeilijk in een webshop, maar normaal in de winkel laat men mij altijd mijn gang gaan totdat ik vragend om mij heen kijk. Daarom winkel ik bij BCC. Nu gevalletje garantie.
Afwikkeling was goed. Product ingeleverd en men vertelde mij dat restitutie binnen 10 dagen plaats zou vinden. S'avonds stond het geld al op mijn bankrekening. Meteen via de webshop een ander product aangekocht en de volgende dag al in bezit. Bravo.... Gewoon doen wat je belooft is de beste reclame die je kunt maken.

Beste Pat,

Bedankt voor jouw review over onze snelle services.

Marga 30-01-2021

Bij BCC weet ik dat ik goed zit. Goede en duidelijke internetsite.
De bezorging en installatie was echt top. Keurige mannen die duidelijke uitleg gaven over de periode dat ik de combi koelkast nog niet mocht gebruiken. Een pluspunt: keurig en beleefd.

Beste Marga,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de service van onze bezorgers.

pierre 30-01-2021

Ze komen hun afspraken na zoals ze beloven
Alles werd geleverd zoals afgesproken geweldig dus

Beste pierre,

Bedankt voor jouw review over de levering. Veel plezier met de aankoop!

Els Welboren 30-01-2021

prima webshop, maar koop het liever in de winkel zelf , het is mooi dat het zo kan!

Beste Els Welboren,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

JD 30-01-2021

Ipad 2020 128gb besteld bij BCC, omdat zij hem nog op voorraad hadden en tevens de beste prijs. Razendsnelle levering en goed verpakt. Duidelijke instructies ook van BCC wanneer ik de ipad kon verwachten en wat ik eventueel moest doen bij problemen.

De ipad zelf bevalt heel goed. Supersnel en meer opslagruimte dan mijn vorige ipad. Kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over zowel het apparaat als BCC.

Beste JD,

Van der Wal 30-01-2021

Laptop besteld via de website van BCC. Bestellen ging eenvoudig. We hadden gekozen voor de optie om de bestelling af te halen bij een BCC-afhaalpunt. Afhalen was al mogelijk in een uur na het plaatsen van de bestelling. Dit was goed georganiseerd en het ophalen ging supersnel en volledig corona-proof. Top geregeld!

Beste Van der Wal,

Ned-Schiedam 30-01-2021

Onlangs een wasdroger besteld. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar de bezorging was helemaal top! Ik kon kiezen welke dag mijn bestelling geleverd moet worden. De bezorgers hebben 5 minuten voordat dat ze hier waren gebeld zodat ik alvast klaar kan staan. Toen ze eenmaal hier waren was alles (letterlijk) binnen 5 minuren klaar! Nieuwe droger erin en oude mee. Top service!

Beste Ned-Schiedam,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Mrh 30-01-2021

Gisteravond om 23.00 uur besteld en vandaag om 14.30 uur in huis. We kregen gelijk een bevestigingsmail. We zijn via de mail goed op de hoogte gehouden wanneer we ons pakket konden verwachten. En ook belangrijk het product was netjes verpakt. Oftewel wij zijn erg tevreden over BCC!

Beste Mrh,

Carel 30-01-2021

Ondanks lockdown enorm goed geholpen door een medewerkster van BCC Spijkenisse.Ze moest iedere keer naar het magazijn om te kijken welke stofzuiger ik wilde kopen en naar de kassa lopen voor de prijs. Ik twijfelde eerst aan welke de betere was.Nadat ik had gekeken in de test van de Consumentenbond toch voor de beste koop gekozen.Deze was op voorraad.

Beste Carel,

Bedankt voor jouw review over de service in ons filiaal in Spijkenisse.

Mirjam 30-01-2021

Heb de bestelling in de bcc winkel in Oosterhout opgehaald, was een snelle,soepele en vriendelijke samenwerking!! Deze ervaring heb ik altijd gehad en daarom ben ik ook vaste klant geworden, afgelopen jaren!!

Beste Mirjam,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oosterhout.

prins 30-01-2021

makkelijk artikelen op de site van BCC te vinden en te bestellen. kwaliteit/prijsverhouding goed.
snelle bezorging dus een aanrader voor iedereen.

groetjes van fam prins

Beste prins,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en de snelle levering.

Denny 30-01-2021

Voor de prijs en makkelijk en snelle levering. BCC winkel bij mij in de buurt.

Beste Denny,

Ger Hornean 30-01-2021

Heel goed geholpen aan de telefoon en de monteurs die de inbouw (gratis actie t/m 31 januari 2021) verzorgden waren zeer vakbekwaam en super snel en vriendelijk en bovenal zijn ze zeer netjes te werk gegaan. Helemaal top en tot de volgende aanschaf van een apparaat in de keuken.
Alles in twee dagen geregeld!!

Beste Ger Hornean,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige installateurs.

Ruud 30-01-2021

mooi assortiment, goede prijzen en vriendelijk personeel. Nu met de corona maatregelen bestelling geplaatst en een uur later al beschikbaar voor afhalen, bestelproces werkt vlot.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice en onze vriendelijke medewerkers.

Richard 30-01-2021

Makkelijke site om een keuze te maken uit de vele activity trackers. Ook een goede prijs t.o.v. andere leveranciers.

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review over onze website.

P.J. 30-01-2021

Duidelijke website,al meerdere producten besteld.,goede bezorging en prima service.Top winkel!

Beste P.j.,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en onze bezorgservice. Veel plezier met de aankopen!

Maurice 30-01-2021

Duidelijke website. Je kunt de levertermijn zelf kiezen en de levering geschiedt netjes en correct.
In 1 woord super !

Beste Maurice,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Irma de Haas 30-01-2021

BCC is n fijne winkel met leuk en professioneel personeel.
Altijd aardig en behulpzaam.
En vaak leuke aanbiedingen

Beste Irma de Haas,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en professionele medewerkers.

paul 30-01-2021

goede winkel/shop overzichtelijk,en prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed, en vriendelijk, in personeel tegen over de klant.

Beste paul,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en onze vriendelijke medewerkers.

Pascal 30-01-2021

Snelle levering , vriendelijk personeel . Goede service . Zeker een aanrader .

Beste Pascal,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de service van onze vriendelijke medewerkers.

K. Bolten 30-01-2021

Ik ben super tevreden over BCC. Wij ontdekten aan onze koelkast een fabrieksfoutje. De snelheid en de manier waarop onze klacht verholpen is, is werkelijk top! Behulpzame en vriendelijke medewerkster servicecentrum en monteurs. Hun systeem om je te laten weten hoe laat ze er zijn werkt ook heel erg goed (je krijgt de avond van te voren een 2 uursblok door en op de dag zelf een kwartier van tevoren een belletje). Mijn tien hebben ze dubbel en dwars verdiend!

Beste K. Bolten,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Rs 30-01-2021

Ik heb tot twee keer toe een probleem gehad met de tv die me was geleverd (fabricagefout) en beide keren was bcc erg behulpzaam in de wijze waarop ze dit wilden oplossen. Geen gedoe over monteur sturen of discussie over of het wel echt een fabricagefout is, maar meteen voorstellen de tv te vervangen zonder kosten voor mij. Vond ik erg netjes.

Beste Rs,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

René 30-01-2021

Ik had een laptop online besteld die volgens de site nog op voorraad was. Bleek vervolgens volgens de klantenservice toch niet voorradig. Ik de order geannuleerd. Deze werd vervolgens toch bezorgd! Dat ging dus mis. Ik had inmiddels al ergens ander die laptop gekocht en wilde hem dus terugsturen. Dat heb ik 30 december gedaan netjes via DHL gedaan. Nu een maand verder een meerdere telefoontjes met de klantenservice later heb ik nog steeds mijn geld niet terug (1559 euro!!). Ze zeggen met steeds van alles toe, 'het geld wordt vast binnenkort overgemaakt, we lopen wat achter met de terugbetalingen', niets! Afgelopen woensdag werd me op het hart gedrukt dat ik door een manager teruggebeld zou worden om het te regelen. Ik ben NIET gebeld! Wat een flutbedrijf. Alles gaat mis en ik hoor NIKS van ze.

Beste René,

Bedankt voor jouw review. Dit kan zeker niet de bedoeling zijn, excuses voor het ongemak. Dit willen we graag verder uitzoeken. Kun je ons in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

Frank van lent 30-01-2021

Goede webshop, snelle levering zoals belooft op de website van BCC, een nette complete aflevering!!!

Beste Frank van lent,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de snelle bezorgservice.

Patricia Vos 30-01-2021

Gisteren bij BCC besteld,. Vanmorgen om 10 over acht geleverd. Keurige mail en een telefoontje vooraf. BCC doet wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Daar bedoelen wij mee dat de website geledere informatie geeft. Alles zeer Coronaproof!

Beste Patricia Vos,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Ton. 30-01-2021

goed contact, snelle levering, binnen de afgesproken leveringstijd, gewoon heel goed.

Beste Ton.,

Vincent 30-01-2021

Geweldige service! Gisteren (vrijdagmiddag) heb ik de ** kookplaat aangeschaft en vandaag stonden er al twee man voor de deur die keurig een mondkapje op hadden en heel professioneel de kookplaat hebben geïnstalleerd. Hadden heel veel verstand van zaken, dat kon je zien hoe ze ook de perilex stekker opnieuw moesten aansluiten (oude was doorgebrand en veroorzaakte kortsluiting). Nieuwe stekker, montage, oude mee terug genomen, en natuurlijk de kookplaat zelf, dat alles voor maar Euro 579,00. Snel, professioneel en goedkoop. Verder heeft de monteur ook nog eens voor ons alle andere apparaten opgemeten en advies gegeven daar we binnenkort meer apparaten moeten vervangen (i.v.m. de leeftijd, 15 jaar).

Een woord: ECHT GEWELDIG!!

Beste Vincent,

Bedankt voor jouw review over service van onze professionele installateurs.

Hjwesterduin 30-01-2021

Ik ben zeer tevreden met de aankoop en met de manier van helpen zeer vriendelijk goede service van bcc

Beste Hjwesterduin,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

StephanK 30-01-2021

Super snelle service, 16:45 besteld en om 17:05 kon ik net ophalen bij het afhaalpunt.

Beste StephanK,

Joep 30-01-2021

De winkel levert zoals ze hebben beloofd. 's Avonds besteld en de ochtend erna was het al binnen.

Beste Joep,

Eyaa 30-01-2021

Zelf had ik nooit eerder bij BCC besteld, maar wou het een keer overwegen en geloof me, heb er zeker geen spijt van. Zelfs nu in deze Corona tijd hebben ze mijn pakketje binnen 1,5 dag geleverd en is alles op een nette en vlotte manier gegaan.

Beste Eyaa,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop en graag tot de volgende keer!