FAM. Peeters 16-05-2020

Hier konden we vinden wat we zochten, uitleg gehad en tegen een goede prijs

Beste FAM. Peeters,

Bedankt voor jullie review.

Tina.Nieuwenboom 16-05-2020

Gewoon hele goede service !|En de uitleg was goed .En ik raad iedereen Bcc aan!

Beste Tina.Nieuwenboom,

Bedankt voor jouw review en de aanbeveling.

B.V. 16-05-2020

Overzichtelijk en dus is het gemakkelijk vinden waar je naar op zoek bent.
Uitgebreid assortiment.

Beste B.V.,

Herman Reedijk 16-05-2020

Omdat wij afhankelijk zijn van een magnetron, en onze magnetron het 's-avonds laat begaf, 's-avonds om 11 uur nog op internet gaan zoeken naar een geschikt nieuw apparaat. Wij kwamen uit op de site van BCC. De informatie op de site was duidelijk en compleet, zodat wij goed wisten wat wij kochten, tegen een concurrerende prijs. Ook kon de magnetron de volgende dag al worden bezorgd. Bij andere bedrijven werd dit 3 dagen of zelfs een week later! En inderdaad, de volgende dag al bezorgd. Kortom, goed, snel en goede prijs. Wat wil je nog meer?

Beste Herman Reedijk,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Jos O.D 16-05-2020

we kwamen voor wat informatie over een tv die we online hadden uitgezocht, de medewerker genaamd Roy liet ons allerlei tv`s zien, de voor en nadelen verteld, maar we zijn met een heel andere tv naar huis gegaan. Hij legde alles heel duidelijk uit. Een aanwinst voor de winkel!

Beste Jos O.D,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker. Veel plezier met de TV!

wim van harssel 16-05-2020

heel vakkundig en vriendelijk geholpen nemen alle tijd voor je duidelijke uitleg zo kom je weer terug

Beste wim van harssel,

Bedankt voor jouw review. Graag tot ziens!

M.Wennink 16-05-2020

Vriendelijk personeel ,goed op de hoogte van de produkten en een goede voorlichting

Beste M.Wennink,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Ronald van Meer 16-05-2020

Kundig en prettig geholpen zojuist bij de aanschaf van een tweede router. Tim, van BCC zocht voor de zekerheid ter plekke nog wat specificaties op, om uit te sluiten dat eea niet goed zou zijn voor mijn situatie. Prima service.

Beste Ronald van Meer,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Miss D 16-05-2020

Goede service en adequate afhandeling. Persoonlijke aandacht zowel door winkelpersoneel als door de monteurs thuis. Net als in alle bedrijven gaat er wel eens iets fout maar zij lossen het altijd erg goed en snel op.

Beste Miss D,

Bedankt voor jouw review over de hulpvaardigheid van onze medewerkers.

Ben van Oss 16-05-2020

Ik heb bij BCC een steelstofzuiger gekocht En ben door de winkelbediende uitermate vriendelijk geholpen en van advies voorzien zij heeft mij zelfs verwezen naar een ander merk als waar mijn keus opgevallen was omdat dit een vergelijkbare machine was maar met een krachtiger motor tot zover uitstekend, alleen toen ik haar vroeg of BCC nog steeds de laagste prijsgarantie hanteerde antwoordde zij jazeker alleen geldt dat voor vergelijkbare winkels zoals mediamarkt en Bol.com of dergelijke shops en bijvoorbeeld niet voor goedkope stofzuiger .nl of andere prijsvechters .
Niet echt gegarandeerd de laagste prijs dus.
Op mijn vraag of ze kon kijken of het artikel dat ik wilde kopen ergens anders goedkoper aangeboden werdt omdat ik doordat ik op haar aanraden voor een andere stofzuiger zou gaan ik op dit moment geen vergelijking had antwoordde zij een beetje minachtend lachend nee dat mag u zelf doen.
Dit vond ik niet zo geweldig , maar al met al ben ik wel tevreden hoe ik in deze winkel ben geholpen en kom ik zeker terug als ik een apparaat nodig heb.

Beste Ben van Oss,

Bedankt voor jouw review en feedback over de service in onze winkel.

Duimelot 16-05-2020

Prettig geholpen en hebben verstand van wat je wilt kopen. Gelukkig geen overdreven verkooppraatjes zoals bij ander grote winkel. Prima adres BCC Alkmaar

Beste Duimelot,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

Christa 16-05-2020

Ik heb voor BCC gekozen omdat ze voordeliger in prijs zijn en een zeer snelle levering waarmaken!

Beste Christa,

HR en MEVR van Bijsterveld 16-05-2020

werden zeer goed geholpen door een zeer vriendelijke verkoper ,
we zijn naar Winkel gegaan door jullie vele keus

Beste HR en MEVR van Bijsterveld,

Bedankt voor jullie review.

C. Savijn 16-05-2020

Prima geholpen door Linda
Goede service
Snelle levering
Klantvriendelijk en niet opdringerig

Beste C. Savijn,

Bedankt voor jouw review.
Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Lisa 16-05-2020

Geweldige winkel! Veel op vooraard, vriendelijk personeel/klantenservice en hele snelle services. Kortom top!!!

Beste Lisa,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Toon Brocks 16-05-2020

Ik koop hier al jaren mijn electronica vanwege de geweldige ervaring met personeel en de goede prijzen

Beste Toon Brocks,

Bedankt voor jouw review.
Wat leuk te lezen dat je al jaren geweldige ervaringen met BCC hebt. Graag tot ziens!

Kees J 16-05-2020

Wij zijn bij BCC in Roosendaal vakkundig en vriendelijk geholpen. Genoeg personeel zodat je vlot word geholpen.

Beste Kees J,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal.

Ad van de Winkel 16-05-2020

Goede serves en snel handelen als je belt.
Heb 2x gebeld voor lekkage en het resultaat is een nieuwe vaatwasser.

Beste Ad van de Winkel,

Bedankt voor jouw review over onze service.

anita 16-05-2020

omdat mijn bestelling supersnel is gegaan en op tijd bezorg. Voordat ik bij BCC heb besteld was ik ruim 3 uur bezig te bestellen bij een ander groot bedrijf...uiteindelijk BCC geprobeerd en geen spijt van gehad...dankjewel BCC

Beste anita,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak van onze website.

Siemen Jan 16-05-2020

In deze coronatijd binnen een dag onze wasdroger bezorgd gekregen door 2 behulpzame bezorgers. Super communicatie en de garanriebon direct op de mail.

Beste Siemen Jan,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Gerrit Manten 16-05-2020

Ben zeer content met de concurrerende prijs en snelle levering van de van de vervangende vaatwasser. Na de bestelling is de oude Siemens machine al de volgende dag door uw klantvriendelijke monteurs verwijderd en afgevoerd en de nieuwe inbouw Whirlpool vaatwasser correct geplaatst. Waarvoor dank.

Beste Gerrit Manten,

Bedankt voor jouw review over onze installatie service.

Marie-Louisevan Schieveen 16-05-2020

Bestellen gaat heel makkelijk, duidelijke informatie over het te bestellen artikel, goede voorraadinformatie per filiaal. Een kookplaat besteld, en die kon ik na bestelling binnen een 1 uur afhalen. Daarna s/avonds een strijkijzer besteld en die werd de volgende ochtend al geleverd. Goede snelle service! Zeker aan te raden

Beste Marie-Louisevan Schieveen,

Bedankt voor jouw review over het online bestelproces.

Roy 16-05-2020

Een super service . Bij BCC zijn ze heel erg gast gericht. Niet alleen in de winkel, maar ook in de webshop. Ik had laatst ook contact via het chat kanaal van BCC, waar ik super geholpen ben door het filiaal Veenendaal. TOPPERS!!

Beste Roy,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veenendaal en de webshop.

Hanneke Schefer 16-05-2020

Al jaren klant van BCC Deventer. Nieuw strijksysteem werkte niet bij thuiskomst. Even controleren en onmiddellijk een nieuw apparaat! Wordt lekker thuisbezorgd! Vriendelijke bejegening, goede afwikkeling. Blij met BCC!

Beste Hanneke Schefer,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Deventer. Graag tot ziens!

L uit R 16-05-2020

De winkel is fijn en ook de fysieke winkels zijn prettig. De omschrijving op de website was wat vaag. Dat zou duidelijker kunnen. (Bijvoorbeeld door een digitale handleiding van het product toe te voegen.) De aflevering door DHL was erg matig en heeft een zeer negatief stempel gedrukt op de hele winkelervaring.

Beste L uit R,

Bedankt voor jouw review.
Wat vervelend dat de levering niet naar wens is verlopen. EXcuse voor het ongemak.
We zouden graag meer over de levering te weten komen. Kun je het ordenummer doorgeven?

vd Sanden 16-05-2020

We zijn goed geholpen door de BCC Roosendaal bij de aankoop van een nieuwe tv. Goede informatie en uitleg gehad. Ook tijdens deze moeilijke tijd met het Corona-virus. Alles is netjes opgesteld in de winkel, waardoor je een “veilig” gevoel hebt als je binnenkomst.

Beste vd Sanden,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal.

Angelina 16-05-2020

Goede levering en een snelle levering. Goede communicatie via email. Echt een aanrader.

Beste Angelina,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Hansté 15-05-2020

Wij zijn eerder in deze BCC vestiging geweest en tot volle tevredenheid geholpen.
Aardig en deskundig personeel, die alle tijd nemen om alles duidelijk uit te leggen.
In voorkomend geval zelfs bereid tot meer!

Beste Hansté,

Bedankt voor jouw review over de hulpvaardigheid en deskundigheid van onze medewerkers.

Jan 15-05-2020

Ik heb bij bcc goes een nieuwe televisie gekocht. Werd uitstekend geholpen en de winkel moest de gekozen voor mij bestellen.Ik heb gevraagd of ze de t.v. voor mij in de winkel konden instellen,dat hebben ze ook gedaan. Bij thuiskomst hoefde ik alleen nog maar de stekker in het stopcontact te steken en de antenne kabel aan te sluiten. De t.v. wekte meteen. Geweldig!! Tussen de aankoop en levering zat slechts 2 dagen!! Normaal zou ik mijn zoon hebben gevraagd om de t.v. voor mij te installeren,maar door de coronacrisus kon hij niet komen. Bcc bedankt voor jullie geweldige hulp

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Goes en de geleverde services. Veel plezier met de TV!

Jolanda 15-05-2020

Bcc in Zierikzee vind ik een prettige winkel. Vriendelijk en deskundig personeel.
Voor extra uitleg staan ze altijd voor je klaar.

Beste Jolanda,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zierikzee.

kira 15-05-2020

er word altijd gekeken naar de wensen van de klant om zo het juiste advies te bieden

Beste kira,

Dankjewel voor jouw review.

Johan 15-05-2020

Snel geregeld en een goede prijs. Netjes via de mail een bericht dat het product binnen is incl. de openingstijden wanneer je het kan ophalen.

Beste Johan,

Henk Duijsters 15-05-2020

De verkoper van BCC-WC Woensel heeft mij uitvoerig geïnformeerd naar de mogelijkheden van de wasmachines. Uiteindelijk is er opnieuw voor de Miele (WDB030WCS) gekozen omdat de leeftijd van de oude machine 25 jaar toch behoorlijk uitzonderlijk is. Hierna werd de wasmachine keurig op afspraak, (datum en tijd) geleverd en naar de eerste verdieping gebracht en aangesloten. Ook de oude machine werd naar beneden gebracht en weer mee terug genomen. Toch 90 kg. die Miele "klasse" machines
Een hele vette pluim voor de jongens die ondanks deze loodzware wasmachines te hebben moeten handelen erg positief, opgeruimd en netjes hun werk afleverden, doe het maar eens..!!
Compliment voor BCC dat men met prachtige mensen werkt!

Beste Henk Duijsters,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Woensel en onze medewerkers.

Bianca Krijgsman 15-05-2020

Een mooie overzichtelijke shop in Beverwijk, keurig en vakundig geholpen, er werd goed naar mijn wensen geluisterd.
Na de aankoop werd het gekocht product netjes naar mijn auto gebracht door de verkoper, en netjes op 1,5 meter afstand.
Zeer tevreden over BCC Beverwjk

Beste Bianca Krijgsman,

Bedankt voor jouw mooie review over ons filiaal in Beverwijk en de verleende services.

john bakker 15-05-2020

Vind deze winkel gewoon klantvriendelijk . Eerlijk meedenkend. luisteraarster naar je wensen dat waardeer ik zeer aan deze winkel toppy

Beste john bakker,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

eri 15-05-2020

heel goede service en uitleg van de jonge dame in de winkel, helemaal top volgende keer weer.

Beste eri,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkster.

Bert van der Woude 15-05-2020

IK HEB TELEFONISCH GEWINKELD. IK KREEG OBJECTIEVE ANTWOORDEN. DE WASMACHINE WERD VAKKUNDIG EN SNEL GEPLAATST. OOK KREEG IK NOG ADVIEZEN.,

Beste Bert van der Woude,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische services.

Piet 15-05-2020

Snelle levering, inclusief installatie. Deskundige monteurs, snel geplaatst op afgesproken tijdstip.

Beste Piet,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Margot 15-05-2020

Altijd vriendelijk en professioneel personeel
Meer karakters? Meer heb ik gewoon niet te vertellen. Dit is alles wat ik van een goede winkel verwacht.

Beste Margot,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

H Martens 15-05-2020

Goede service, communiceert goed met de klant, hoe laat ze het product afleveren .

Beste H Martens,

PBWS 15-05-2020

Prima service met kennis en humor! Ik ben goed geholpen en voelde mij zeer welkom.

Beste PBWS,

Bedankt voor jouw review.
We verwelkomen je graag weer!

T Vogels 15-05-2020

Goede service keurig op tijd geleverd en tegen een schappelijke prijs. zowel de beide friteuses als wel de koelkast in prima staat afgeleverd.

Beste T Vogels,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankopen!

Jo van ballegooij 15-05-2020

Hadden niet wat ik wou hebben en kwamen met een goed alternatief ,moest wel besteld worden maar was de volgende dag afgeleverd,prima

Beste Jo van ballegooij,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Frans 15-05-2020

Na problemen met strijkijzer door BBC
Naar tevredenheid opgelost na3 keer gerepareerd

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review.
Wat goed dat alles naar tevredenheid is opgelost!

Hans 15-05-2020

BCC Oosterhout heeft mij prima geholpen,
Was toe aan een nieuwe tablet van Samsung.
Op mijn leeftijd (75) wil je toch wat moderne app's installeren en dat gaat nu op mijn nieuwe aankoop.
Goed geholpen, geen moeilijke computer termen, begrijpelijke antwoorden op mijn vragen!
bedankt

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oosterhout.
Veel plezier met de tablet!

Maris 15-05-2020

Vlotte levering, gisteravond besteld vandaag in huis ondanks coronatijd..toppie!

Beste Maris,

Diederik Faber 15-05-2020

Fijne, vriendelijke en vakkundig advies.
Adviseur ( koel/vries apparaat ) nam ruim de tijd voor ons.

Beste Diederik Faber,

Bedankt voor jouw review over de adviezen van onze medewerker.

Conny 15-05-2020

BCC Helmond staat een beetje vol, met name bij de huishoudelijke apparaten (wasmachines, kleine huishoudelijke apparaten). Maar dat is niet zo erg. Het personeel is vriendelijk, kundig en klantgericht. Doen veel moeite voor je.

Beste Conny,

Bedankt voor jouw review en feedback over ons filiaal in Helmond.

Sander 15-05-2020

De winkel is niet te groot, maar het assortiment ruim. Het personeel is erg behulpzaam en adequaat. Parkeergelegenheid direct voor de voordeur.

Beste Sander,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Theo 15-05-2020

Ik ben zeer goed en deskundig geholpen door Maarten.
Hij nam alle tijd voor me en gaf duidelijke adviezen.
Lelystad heeft hier een goede winkel aan

Beste Theo,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lelystad en de medewerker.