Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anita van Lelieveld van den Assem 19-05-2020

Al zolang ik mijzelf kan herinneren, ga ik voor al mijn elektrische apparaten naar BCC Sliedrecht. telefoons,wasmachines,drogers,waterkokers,etc .etc. in deze winkel neemt het personeel de moeite om mee te denken welk apparaat het beste bij mijn gezin past. Tijd,aandacht en zorg voor onderhoud en uitleg over verzekeren van de spullen. Ik ga er vrolijk heen en kom weer vrolijk thuis.

Beste Anita van Lelieveld van den Assem,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sliedrecht en de medewerkers.

GroenVerspreiding 18-05-2020

BCC heeft een van de beste klantenservice ever! Zeer tevreden, niks te zeggen ...ga zo door!!

Beste GroenVerspreiding,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice.

kleinevogel 18-05-2020

ik werd er netjes en keurig geholpen.
service is ook top en de personeel is geweldig.

Beste kleinevogel,

Tom 18-05-2020

Top geholpen. We wouden voor een andere tv gaan maar nadat de verkoper ons goed advies had gegeven zijn we voor de iets grotere philips tv gegaan.
Wij raden deze winkel zeker aan, erg vriendelijk en goed geholpen.

Beste Tom,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling van onze winkel.
Veel pleier met de TV!

MariaWesterhof 18-05-2020

Als ik apparatuur nodig heb ga ik altijd naar BCC.
Prima service.
Er wordt op tijd bezorgd door vriendelijke chauffeurs.
Eventuele garanties worden netjes behandeld.
Voordelig en vriendelijk. Nu met corona op de site besteld.
B.C.C jullie zijn top.

Beste MariaWesterhof,

Bedankt voor jouw review over onze services en medewerkers.

Ton Kerkhof 18-05-2020

Vriendelijk personeel met juiste deskundige informatie, en uiteraard groot aanbod van produkten.

Beste Ton Kerkhof,

Yakup Celikoz 18-05-2020

Good service low pricing.helemaal mee eens .alles is netjes verpakt en op tijd geleverd.goede ervaring met bcc .

Beste Yakup Celikoz,

Angeline 18-05-2020

Ik vind bcc een fijne winkel, ik koop allang mijn producten bij bcc, je krijgt er goede service en uitleg over je aankoop. De medewerkers zijn altijd bereid om je te helpen en mee te helpen naar je keuze en zijn altijd vriendelijk.. En de producten zijn altijd goed en gaan jaren mee, ben super tevreden over deze winkel

Beste Angeline,

Ruud 18-05-2020

Ik koop altijd mijn producten bij bcc, bcc heeft een zeer goede klantenservice, de medewerkers denken met je mee geven advies. Kortom voor mij geen andere winkel

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review. Graag weer tot ziens!

Theo Egberink 18-05-2020

Prima ontvangst, goed en eerlijk advies over het product. al met al een fijn geholpen en in een rustige sfeer.

Beste Theo Egberink,

Levi jansen 18-05-2020

Ik vind het echt een top winkel !! Alles staat duidelijk aangegeven en het word snel bezorged.
Echt een aanrader 👍!

Beste Levi jansen,

Bouwien Hoekstra 18-05-2020

Tijdens Corona tijd toch naar de winkel, en bij bcc is de route prima en ruim, we werden goed geholpen , en er werd een stapje extra voor ons gedaan. Ik kocht een iPad die niet op voorraad was, na een check in de computer zou mijn iPad toch geleverd kunnen worden ,, en ja hoor tegen zessen Die zelfde dag ontving ik de mail, met het goede nieuws. Zeer vriendelijk geholpen. En blij met mijn aankoop.

Beste Bouwien Hoekstra,

P. 18-05-2020

Met al het thuiswerken behoefte aan een goed verlengsnoer. Gelukkig op voorraad bij de winkel in Beverwijk. Prima afstand kunnen houden en duidelijk door de winkel heen geloodst.

Beste P.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

Pris 18-05-2020

Ik heb deze week een televisie gekocht waar ik in de winkel heel goed geholpen werd en alles duidelijk werd gemaakt.
Daarna nog een scheerapparaat besteld en werkt ook goed.

Beste Pris,

Bedankt voor jouw review over de gegeven adviezen.

Chouffie 18-05-2020

We werden erg goed en vriendelijk geholpen en ze dachten goed met ons mee.
Top aankoop.

Beste Chouffie,

Frits 18-05-2020

Ik was op zoek naar een vrieskist. Door de coronacrisis is bijna alles uitverkocht. De verkoper heeft vriendelijk en duidelijk uitgelegd hoe dat allemaal zat en wat voor levertijd ik kon verwachten. Gelukkig had iemand anders zijn order geannuleerd zodat ik toch nog vrij snel mijn bestelling binnen had.

Beste Frits,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Francq 18-05-2020

Sfeervolle BCC (Zoeterwoude) eerste indruk personeel was matig maar dit is later goed gekomen met behulpzame verkoper(s) die meegaat (concurrerende prijzen) in vergelijking op andere websites.

Beste Francq,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude.

Lstra 18-05-2020

Ik ben in de winkel Beverwijk geweest. Super aardige, leuke, kundige verkopers. Ben blij met mijn aankoop en goed geholpen

Beste Lstra,

Bedankt voor jouw review over de medewerkers van ons filiaal in Beverwijk.

Ria klarenbeek 18-05-2020

Sony tv gekocht bij deze bcc in Muiden. Zeer klantvriendelijk en goed advies waar je als klant wat mee kan. Tv werd netjes bij kassa klaar gezet en werd ook gevraagd of ze mee moesten lopen naar de auto.

Beste Ria klarenbeek,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Muiden en de geboden services.

Gerard Kruijff 18-05-2020

Deskundig en accuraat advies. Plezierige behandeling. Als klant ging ik tevreden de winkel uit.

Beste Gerard kruijff,

Toine Aarts 18-05-2020

ik wordt er altijd fijn geholpen, door medewerkers die de tijd voor je nemen, en mij voorzien van een goede uitleg.

Beste Toine Aarts,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Wim Wolkers 18-05-2020

Prima aanbieding van de Siemens wasmachine WM16W790NL en mede daardoor ook een Siemens warmtepomp droger WT44W563NL gekocht.
Vlotte bediening en behulpzaam personeel (Vestiging Almere, yyy).
Nazorg ook prima door haar geregeld; zo hoort het.

Beste Wim Wolkers,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere en de service van onze medewerkster.

Sandra 18-05-2020

Ik bestelde mijn artikel online en was zeer verrast, zeker in deze drukke tijden, dat ik een dag later mijn product al thuis ontving. Plus de handige attentie je factuur goed te bewaren!
Heel fijn contact en aanrader BCC!

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Ben 18-05-2020

Duidelijke website, niets op aan te merken. Heb op zaterdag een chromecast besteld en deze werd stipt op maandag ochtend verzonden, begin maandag middag had ik hem binnen. Heb verder geen contact met de webshop nodig gehad, product gewoon netjes afgeleverd zoals verwacht.

Beste Ben,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

L.van Amsterdam 18-05-2020

Door medewerkers zijn wij heel vakkundig geholpen om een geschikt produkt te vinden.
er werden meerdere produkten vergeleken om te kijken wat het beste bij onze behoeftes past.
De medewerkers hebben alle tijd genomen om ons goed voor te lichten en ook nog andere klanten op juiste afstanden i.v.m. de Coronamaatregelen geattendeerd.
De afwikkeling ging prima en de apparatuur is tot ons groot genoegen al deskundig en met nog wat fijne tips, geinstalleerd. Wij zijn ontzettend content met BCC en vinden de medewerkers top !

Beste L.van Amsterdam,

Bedankt voor jouw review over de behulpzaamheid en services van onze medewerkers.

Petra 18-05-2020

Goede en duidelijke service verlening door de medewerker. Goede kennis van het product en goede advies ontvangen

Beste Petra,

Bedankt voor jouw review over de kennis en service van onze medewerker.

Marianne 18-05-2020

Zeer fijn te woord gestaan en goed advies gekregen voor mijn aankoop. Deskundig en vriendelijk personeel. Fijne georganiseerde winkel.

Beste Marianne,

Astrid 18-05-2020

Gisteravond besteld en maandagochtend -ondanks de corona drukte - netjes bezorgd. Heel fijn, want wat ik besteld had, gebruik ik dagelijks en was ter vervanging van een defect product. Dit was niet in mijn woonplaats op voorraad. Overzichtelijke site, bestellen ging makkelijk. De factuur netjes in een aparte mail. Goed geregeld allemaal.

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Bert 18-05-2020

Xxx, bedankt voor de super service, zeer klantgericht. Zeer tevreden over de aangeboden oplossing. Magnetron is perfect.

Beste Bert,

Bedankt voor jouw review over de geboden oplossing en super service!

Natasja 18-05-2020

Ik had nog steeds een VVV-bon liggen toen de verlichting in mijn badkamer er de brui aan gaf. Op BCC gezocht naar lampen die ik met Google Home kon bedienen en kwam er toen, met dank aan de website van BCC, achter dat in de INNR-lampen ook heel eenvoudig op mijn Hue-bridge kon aansluiten. Dankzij dat advies lampen besteld en de volgende ochtend in huis. Prima service.

Reden genoeg om BCC te verkiezen boven andere winkels:
- Keuze genoeg;
- Goed advies, ook op de website;
- Snel geleverd;
- Goed geïnformeerd over voortgang.

Voor herhaling vatbaar.

Beste Natasja,

Bedankt voor jouw mooie review.

goede service en vrien delijk personeel 18-05-2020

goede service en vriendelijk personeel goe dassortiement en goede merkken

Beste,

VB 18-05-2020

Uitermate vriendelijk en vakkundig personeel bij BCC Barendrecht. Niet opdringerig en gewoon eerlijke antwoorden. Bleken ook enorm flexibel bij aanpassingen. Kan ze zeker aanbevelen.

Beste VB,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Jan 18-05-2020

De (jonge) verkoper vroeg direct of hij ons kon helpen. Wij wilden een activity tracker kopen. Hij gaf een goede toelichting en toen wij twee stuks hadden uitgekozen liet hij ons op de computer duidelijk de verschillen zijn tussen deze twee artikelen. Dat hielp bij de keuze. We werden eveneens nog voorzien van koffie en gewezen op de actie van Essen. Uitstekend!!!

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over de services van onze winkelmedewerker.

DirkS 18-05-2020

Duidelijke shop en snel te bestellen. Na een bestelling word je goed op de hoogte gehouden. Bestelde artikel was goed/degelijk verpakt.

Beste DirkS,

W.Meijdam 18-05-2020

Afspraken bij aankopen worden goed nagekomen wat betreft aflevering en
installatie.
Vriendelijke bediening viel ook op.

Beste W.Meijdam,

Henk 18-05-2020

Fijne aankoop van begin bestelling tot aan levering thuis! Makkelijk via internet gedaan . Voor mij logische website, Kon het makkelijk volgen! Ik ben 81 jaar en dat ging dus goed. VR.groet.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.
Fijn dat alles duidelijk was.

Ron Axt 18-05-2020

BCC in Breda vind ik een heel plezierige zaak voor de aanschaf van audio, Tv's en devices. De zaak is overzichtelijk ingedeeld, de service en advisering zijn goed. De verkopers nemen echt de tijd voor je en passen zich goed aan de kennis van de klant. Ook de prijs is concurrerend t.o.v. andere zaken.

Beste Ron Axt,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.
We verwelkomen je graag weer!

Michel 18-05-2020

BCC komt als een van de eerste voor een zeer recent topmodelvaatwasser met enorm scherpe prijs. Prijs gevolgd via Tweakers price alert. Maar selecteer niet alleen op prijs. Bezorging was pico-bello in orde. Dag direct bij aankoop bekend en in de ochtend van die dag weet je het tijdvenster van twee uur waarin je thuis moet zijn en een kwartier van tevoren bellen ze je nog. Super. Goede maatregelen getroffen vanwege corona, dat vraagt ook even wat eigen medewerking. Dat vind ik redelijk, en als je dat zelf niet lukt, probeer dat in je eigen omgeving eerst te regelen.
Bij bestelling kan je aangeven of ze je oude machine moeten meenemen. Wel zelf klaarmaken voor vervoer, maar je hebt hem ook direct afgevoerd en als je er nog andere kleine apparaten bij wilt meegeven kan dat ook. BCC is "We Cycle", helpen dus zorg te dragen voor de juiste verwerking van oude apparatuur. Dat is een moderne aanpak!

Beste Michel,

Bedankt voor jouw mooie review over onze services!

Johanna 18-05-2020

Een goed advies gekregen en vriendelijk geholpen ivm uitzoeken TV ,nu erg blij met onze oled philps tv, zeker komen we terug bij BCC Leeuwarden

Beste Johanna,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leeuwarden.

???????? 17-05-2020

De winkel in de Bilderdijkstraat ligt het dichtst bij mijn huis.
Ik ben verschillende keren langs geweest voordat ik mijn keus had gemaakt.
Ik was nogal onzeker over de aanschaf van een nieuwe koel/vriescombinatie.
En ik had wat tijd nodig om erover na te denken en te kijken op Internet.
Ook heb ik verschillende medewerkers gesproken.
Ze waren allemaal behulpzaam.
Ondanks de Corona crisis (1,5 m afstand) ben ik goed geholpen w.b. de informatie van de medewerkers.

Beste,

Bedankt voor jouw review over de behulpzaamheid van onze medewerkers.

Ingrid 17-05-2020

Super aardig geholpen met een zeer duidelijke uitleg in verschil van apparaat!

Beste Ingrid,

Dankjewel voor jouw review.

Erik 17-05-2020

Vriendelijke mensen en vooral rustig qua winkelende mensen in de winkel... Goed mbt afstand in coronatijd

Beste Erik,

Manon 17-05-2020

Ik koos voor de winkel (dichtsbijzijnde) vanwege bonnen en wat ik zocht hadden ze daar als beste prijs en in de showroom.
Ik vond het heel eng vanwege mijn autisme, maar ik werd goed begrepen, goed geholpen en ze was erg vriendelijk, maar ook duidelijk. Met een goed gevoel en zonder angst vertrok ik de winkel.

Beste Manon,

Bedankt voor jouw review.
Wat fijn dat je zonder angst en met een goed gevoel hebt kunnen winkelen.

jan 17-05-2020

Ik werd vriendelijk ontvangen en het personeel had uitvoerig overleg met elkaar om het probleem met mijn foto camera op te lossen en deed het mooie aanbod om mij een nieuwe camera aan te bieden.

Beste jan,

Bedankt voor jouw review over de behulpzaamheid van onze medewerkers.

Inge 17-05-2020

Mijn toetsenbord was na 2 maanden al kapot. Ben snel en goed geholpen en zonder gedoe mocht ik een andere uitzoeken. Heel fijn als je thuis moet werken.

Beste Inge,

C.VL 17-05-2020

BCC Rijneke boulevard Zoeterwoude is goed bereikbaar. Na oriëntatie vooraf besloten tot aankoop van een 40 inch Sony tv. In de winkel op afstand reageerde de verkoper desgevraagd kort dat onze voorlopige keuze vanaf dit prijsniveau (ca €400,-) dit de eerste goede tv was. Aansluitend op onze oriëntatie en dus besloten tot aankoop.

Beste C.VL,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude.

M bleumink 17-05-2020

Fijne winkel en als een advies vraagt krijg een eerlijk advies of je het wel of niet moet doen of welke beter is

Beste M bleumink,

Jankees 17-05-2020

Deskundig personeel, goede uitleg en prima prijzen! Veel keuze waardoor we altijd bij BCC kopen.

Beste Jankees,

Bedankt voor jouw review. Graag weer tot ziens!

Ben 17-05-2020

Fijne ruime winkel. Vriendelijke medewerkers. Ruim assortiment. Je wordt op een prettige wijze geholpen en te woord gestaan.

Beste Ben,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Henk de Jong 17-05-2020

Enorm vriendelijk personeel met goede adviezen en kennis van zake. Geeft meteen een vertrouwd gevoel.
Bijkomend plezier was de mededeling dat het uiteindelijk door ons gekozen product over twee dagen een forse cash back actie zou hebben.
Dat was een extra meevaller en die twee dagen konden we best wel wachten..
Hiervoor werd de koop al wel gesloten en afspraken voor de bezorging konden al worden gemaakt. Buitengewoon plezierig van adviseur ....

Beste Henk de Jong,

Bedankt voor jouw review over de services van onze medewerkers.