Ruud Roggeveen 19-05-2020

Ruime winkel, groot aanbod wat je kunt bekijken. Vriendelijk deskundig personeel.

Beste Ruud Roggeveen,

Tim 19-05-2020

Ondanks dat ik moeilijk deed, bleef de verkoper rustig en hielp hij me naar volle tevredenheid. Er werd ook nagedacht naar de beste oplossing voor mij. Goede service!

Beste Tim,

Bedankt voor jouw review. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Bob Jongbloed 19-05-2020

Prima service. Zonder problemen toestel geruild . Alle begrip voor verkeerde aankoop ! Ging over telefoon.

Beste Bob Jongbloed,

Bedankt voor jouw review over onze service.

weet niet wat weergavenaam betekent 19-05-2020

BCC op het Bastiaansplein vind ik een hele fijne winkel. Je wordt altijd heel vriendelijk geholpen en niet alleen als je iets duurs koopt. Je krijgt ongevraagd goede uitleg en laten je meer mogelijkheden zien. Je kan rustig nadenken en ze lopen je niet op te jagen of te pushen iets te kopen. Wat ook leuk is er lopen veel verkopers rond die grappen maken en daar knap je van op.

Beste,

Martin 19-05-2020

Ik was op zoek naar een laptop voor mijn studerende dochter en kwam daardoor terecht bij BCC in Den Bosch. Ik had een aantal 'wensen' doorgekregen waaraan de laptop moest voldoen, zeker nuttig. Je wordt eigenlijk altijd netjes ontvangen bij de BCC. Vervolgens heb ik de wensen gedeeld met ...... die mij vervolgens 2 tot 3 mogelijkheden aanbood die aansloten bij de wensenlijst. ..... wist mij te wijzen op de verschillen tussen de modellen die mijzelf nog niet waren opgevallen. Bijvoorbeeld het verschil tussen een metalen en een kunstofbehuizing. Een stevige laptop hoort wel bij het studentenleven, want zijn gebruiken een laptop zoals deze bedoeld is en dat is dat ze er steeds mee rondlopen. De grote opslag en moderne processor deden de rest. Mijn dochter was er blij mee, maar vader dan ook natuurlijk.

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker in ons filiaal in Den Bosch.
Zowel vader als dochter blij, dat horen we graag!

Jeffrey 19-05-2020

Tijdens mijn bezoek aan de winkel werd ik keurig te woord gestaan door een medewerker. Ik was opzoek naar een monitor voor het thuiswerken. De betreffende medewerker adviseerde mij een curved monitor van Samsung, qua prijs en systeem technische perfect voor mijn werkzaamheden.

Beste Jeffrey,

Wienman 19-05-2020

Mijn vragen werden goed beantwoord. Hierdoor kon ik bij het aanschaffen van het apparaat een juiste beslissing nemen. Het apparaat, een automatische espresso machine heb ik dan ook gekocht. De zaken t.a.v. corona werden goed uitgevoerd.

Beste Wienman,

Geniet van de koffie!

S. 19-05-2020

Voor apparatuur bestellen we altijd bij BCC! Altijd vriendelijk en een goede levering! Je word netjes op de hoogte gebracht over de tijd en het klopt altijd. Voor een kleine meerprijs word het 2 verdiepingen hoger gezet en aangesloten! Top service!

Beste S.,

Bedankt voor jouw review over de services bij levering.

Merel 19-05-2020

De service was super in een woord.
Zeer volledige beschrijving van het product en keuze uit meerdere modellen.
Ook al wonen wij op een moeilijk bereikbare plek, onze koelkast werd netjes tot binnen bezorgd en precies op de afgesproken tijd geleverd.
Betaling ging veilig en makkelijk met de pin. Zonder aarzelen zouden we weer gebruik maken van deze winkel.

Beste Merel,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alle aangeboden services naar wens zijn. Graag tot een volgende keer!

RvF 19-05-2020

De winkel heeft personeel in dienst, dat of het druk is of minder druk, je als klant altijd het gevoel gegeven wordt of je de enige klant bent. met andere woorden als klant krijg je de volle aandacht met daarbij een goed deskundigheid die aanwezig is bij de verkoper.

Beste RvF,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Wim 19-05-2020

Deze winkel is super klantvriendelijk ik ging naar de BCC omdat ik het een fijne winkel vindt.

Beste Wim,

Fred 19-05-2020

Altijd super vriendelijk, deskundig en kunnen elke vraag beantwoorden!
Super tevreden elke keer weer.

Beste Fred,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers. Graag tot ziens!

Brans Filius 19-05-2020

Goed, vriendelijk en geduldig geholpen. De verkoper heeft met mij mee gedacht.
Zonder koop dwang . En zeker in deze tijd belangrijk hij was meevoelend.

Beste Brans Filius,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

N Bouwman 19-05-2020

de ene verkoper kijkt hoe je er uit ziet en is ongeïnteresseerd beantwoord de vragen die hebt bijna niet en is ondertussen aan de praat met een collega bij de tweede keer had ik een verkoper die wel wilde verkopen en mij keurig netjes heeft geholpen en al mijn vragen heeft beantwoord en daarnaast ook nog zeer behulpzaam was

Beste N Bouwman,

Bedankt voor jouw review en feedback over onze medewerkers.

Jouke 19-05-2020

Snelle ( de snelste ) levering en de beste prijs!! Na wat rondkijken op internet bleek BCC weer de beste keus in deze corona tijden, vandaar de eerste zin.

Beste Jouke,

Bedankt voor jouw mooie review.

Paulyn 19-05-2020

De site gaf voldoende filters en ik heb een goede keuze kunnen maken.
Het was ook de volgende dag, zondag op maandag, geleverd.
Jammer dat de verzenddoos veel groter was dan de artikeldoos en geen vulmateriaal bevatte.
Ik had een 8 bedacht maar één punt aftrek omdat ik vind dat er nog eens naar het verpakken moet worden gekeken. Als je op deze manier durft te verzenden kan je de artikeldoos eigenlijk net zo goed in verpakkingspapier versturen. Iets beter voor het milieu en voor de consument makkelijker weg te gooien.

Beste Paulyn,

Bedankt voor jouw review en de feedback.

Mel 19-05-2020

Eerst geweldige communicatie door het klantenservice team, die met vele oplossingen kwamen! De volgende dag al werd alles netjes omgeruild door 2 vrolijke mannen die zonder klagen (konden niet dichtbij de flat komen vanwege bouwwerkzaamheden), een eindje gingen wandelen met de koelkast!
Top service bedankt

Beste Mel,

Bedankt voor jouw review over de services van onze medewerkers.

R. Visser 19-05-2020

Prima geholpen, goed geadviseerd. Meedenkend, wat ik heel belangrijk vind. dat geeft vertrouwen!

Beste R. Visser,

Hernamt 19-05-2020

Prima voorlichting en goede afhandeling door verschillende verkopers op de zelfde dag

Beste Hernamt,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

H ten Caat 19-05-2020

Zeer goed geholpen. Medewerker heeft zeer goed advies gegeven zeer deskundig.

Beste H ten Caat,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

Daniel 19-05-2020

Deze winkel blinkt uit in service gericht personeel. Al zit hij niet op een uitnodigende plek, is het een heerlijke winkel. Personeel staat altijd voor je klaar en dat is in een wereld vol webshops een verademing!

Beste Daniel,

Jos O.D 19-05-2020

we kwamen voor meer informatie bij BCC in Hengelo over een tv die we online hadden uitgezocht, de medewerker (*) liet ons allerlei tv`s zien, de voor en nadelen verteld, maar we zijn met een heel andere tv naar huis gegaan. Hij legde alles heel duidelijk uit. Een aanwinst voor de winkel!

Beste Jos O.D,

Bedankt voor jouw review over de medewerker van ons filiaal in Hengelo.

Anita van Lelieveld van den Assem 19-05-2020

Al zolang ik mijzelf kan herinneren, ga ik voor al mijn elektrische apparaten naar BCC Sliedrecht. telefoons,wasmachines,drogers,waterkokers,etc .etc. in deze winkel neemt het personeel de moeite om mee te denken welk apparaat het beste bij mijn gezin past. Tijd,aandacht en zorg voor onderhoud en uitleg over verzekeren van de spullen. Ik ga er vrolijk heen en kom weer vrolijk thuis.

Beste Anita van Lelieveld van den Assem,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sliedrecht en de medewerkers.

GroenVerspreiding 18-05-2020

BCC heeft een van de beste klantenservice ever! Zeer tevreden, niks te zeggen ...ga zo door!!

Beste GroenVerspreiding,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice.

kleinevogel 18-05-2020

ik werd er netjes en keurig geholpen.
service is ook top en de personeel is geweldig.

Beste kleinevogel,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Tom 18-05-2020

Top geholpen. We wouden voor een andere tv gaan maar nadat de verkoper ons goed advies had gegeven zijn we voor de iets grotere philips tv gegaan.
Wij raden deze winkel zeker aan, erg vriendelijk en goed geholpen.

Beste Tom,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling van onze winkel.
Veel pleier met de TV!

MariaWesterhof 18-05-2020

Als ik apparatuur nodig heb ga ik altijd naar BCC.
Prima service.
Er wordt op tijd bezorgd door vriendelijke chauffeurs.
Eventuele garanties worden netjes behandeld.
Voordelig en vriendelijk. Nu met corona op de site besteld.
B.C.C jullie zijn top.

Beste MariaWesterhof,

Bedankt voor jouw review over onze services en medewerkers.

Ton Kerkhof 18-05-2020

Vriendelijk personeel met juiste deskundige informatie, en uiteraard groot aanbod van produkten.

Beste Ton Kerkhof,

Yakup Celikoz 18-05-2020

Good service low pricing.helemaal mee eens .alles is netjes verpakt en op tijd geleverd.goede ervaring met bcc .

Beste Yakup Celikoz,

Angeline 18-05-2020

Ik vind bcc een fijne winkel, ik koop allang mijn producten bij bcc, je krijgt er goede service en uitleg over je aankoop. De medewerkers zijn altijd bereid om je te helpen en mee te helpen naar je keuze en zijn altijd vriendelijk.. En de producten zijn altijd goed en gaan jaren mee, ben super tevreden over deze winkel

Beste Angeline,

Ruud 18-05-2020

Ik koop altijd mijn producten bij bcc, bcc heeft een zeer goede klantenservice, de medewerkers denken met je mee geven advies. Kortom voor mij geen andere winkel

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review. Graag weer tot ziens!

Theo Egberink 18-05-2020

Prima ontvangst, goed en eerlijk advies over het product. al met al een fijn geholpen en in een rustige sfeer.

Beste Theo Egberink,

Levi jansen 18-05-2020

Ik vind het echt een top winkel !! Alles staat duidelijk aangegeven en het word snel bezorged.
Echt een aanrader 👍!

Beste Levi jansen,

Bouwien Hoekstra 18-05-2020

Tijdens Corona tijd toch naar de winkel, en bij bcc is de route prima en ruim, we werden goed geholpen , en er werd een stapje extra voor ons gedaan. Ik kocht een iPad die niet op voorraad was, na een check in de computer zou mijn iPad toch geleverd kunnen worden ,, en ja hoor tegen zessen Die zelfde dag ontving ik de mail, met het goede nieuws. Zeer vriendelijk geholpen. En blij met mijn aankoop.

Beste Bouwien Hoekstra,

Bedankt voor jouw review over onze services.

P. 18-05-2020

Met al het thuiswerken behoefte aan een goed verlengsnoer. Gelukkig op voorraad bij de winkel in Beverwijk. Prima afstand kunnen houden en duidelijk door de winkel heen geloodst.

Beste P.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

Pris 18-05-2020

Ik heb deze week een televisie gekocht waar ik in de winkel heel goed geholpen werd en alles duidelijk werd gemaakt.
Daarna nog een scheerapparaat besteld en werkt ook goed.

Beste Pris,

Bedankt voor jouw review over de gegeven adviezen.

Chouffie 18-05-2020

We werden erg goed en vriendelijk geholpen en ze dachten goed met ons mee.
Top aankoop.

Beste Chouffie,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de aankoop!

Frits 18-05-2020

Ik was op zoek naar een vrieskist. Door de coronacrisis is bijna alles uitverkocht. De verkoper heeft vriendelijk en duidelijk uitgelegd hoe dat allemaal zat en wat voor levertijd ik kon verwachten. Gelukkig had iemand anders zijn order geannuleerd zodat ik toch nog vrij snel mijn bestelling binnen had.

Beste Frits,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Francq 18-05-2020

Sfeervolle BCC (Zoeterwoude) eerste indruk personeel was matig maar dit is later goed gekomen met behulpzame verkoper(s) die meegaat (concurrerende prijzen) in vergelijking op andere websites.

Beste Francq,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude.

Lstra 18-05-2020

Ik ben in de winkel Beverwijk geweest. Super aardige, leuke, kundige verkopers. Ben blij met mijn aankoop en goed geholpen

Beste Lstra,

Bedankt voor jouw review over de medewerkers van ons filiaal in Beverwijk.

Ria klarenbeek 18-05-2020

Sony tv gekocht bij deze bcc in Muiden. Zeer klantvriendelijk en goed advies waar je als klant wat mee kan. Tv werd netjes bij kassa klaar gezet en werd ook gevraagd of ze mee moesten lopen naar de auto.

Beste Ria klarenbeek,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Muiden en de geboden services.

Gerard Kruijff 18-05-2020

Deskundig en accuraat advies. Plezierige behandeling. Als klant ging ik tevreden de winkel uit.

Beste Gerard kruijff,

Toine Aarts 18-05-2020

ik wordt er altijd fijn geholpen, door medewerkers die de tijd voor je nemen, en mij voorzien van een goede uitleg.

Beste Toine Aarts,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Wim Wolkers 18-05-2020

Prima aanbieding van de Siemens wasmachine WM16W790NL en mede daardoor ook een Siemens warmtepomp droger WT44W563NL gekocht.
Vlotte bediening en behulpzaam personeel (Vestiging Almere, yyy).
Nazorg ook prima door haar geregeld; zo hoort het.

Beste Wim Wolkers,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere en de service van onze medewerkster.

Sandra 18-05-2020

Ik bestelde mijn artikel online en was zeer verrast, zeker in deze drukke tijden, dat ik een dag later mijn product al thuis ontving. Plus de handige attentie je factuur goed te bewaren!
Heel fijn contact en aanrader BCC!

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Ben 18-05-2020

Duidelijke website, niets op aan te merken. Heb op zaterdag een chromecast besteld en deze werd stipt op maandag ochtend verzonden, begin maandag middag had ik hem binnen. Heb verder geen contact met de webshop nodig gehad, product gewoon netjes afgeleverd zoals verwacht.

Beste Ben,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

L.van Amsterdam 18-05-2020

Door medewerkers zijn wij heel vakkundig geholpen om een geschikt produkt te vinden.
er werden meerdere produkten vergeleken om te kijken wat het beste bij onze behoeftes past.
De medewerkers hebben alle tijd genomen om ons goed voor te lichten en ook nog andere klanten op juiste afstanden i.v.m. de Coronamaatregelen geattendeerd.
De afwikkeling ging prima en de apparatuur is tot ons groot genoegen al deskundig en met nog wat fijne tips, geinstalleerd. Wij zijn ontzettend content met BCC en vinden de medewerkers top !

Beste L.van Amsterdam,

Bedankt voor jouw review over de behulpzaamheid en services van onze medewerkers.

Petra 18-05-2020

Goede en duidelijke service verlening door de medewerker. Goede kennis van het product en goede advies ontvangen

Beste Petra,

Bedankt voor jouw review over de kennis en service van onze medewerker.

Marianne 18-05-2020

Zeer fijn te woord gestaan en goed advies gekregen voor mijn aankoop. Deskundig en vriendelijk personeel. Fijne georganiseerde winkel.

Beste Marianne,

Astrid 18-05-2020

Gisteravond besteld en maandagochtend -ondanks de corona drukte - netjes bezorgd. Heel fijn, want wat ik besteld had, gebruik ik dagelijks en was ter vervanging van een defect product. Dit was niet in mijn woonplaats op voorraad. Overzichtelijke site, bestellen ging makkelijk. De factuur netjes in een aparte mail. Goed geregeld allemaal.

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review over onze website.