Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martin 20-05-2020

Vriendelijk personeel, niet opdringerig en laten je ook in alle rust zelf kijken. Iets wat ik zelf enorm op prijs stel. Na uitzoeken van product (Sonos One SL) wees de baliemedewerker me er nog voor de zekerheid op dat ik de versie zonder microfoon heb. In mijn geval een bewuste keuze, maar zeker iets waar een koper zich in zou kunnen vergissen en later thuis tot een teleurstelling zou kunnen leiden.
Relaxed en ongedwongen winkelen.

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over de services van onze medewerkers.

ingrid bruijn 20-05-2020

Bij binnenkomst werden we meteen vriendelijk geholpen. De medewerker was kundig en heel behulpzaam. BCC in Muiden is een fijne winkel.

Beste ingrid bruijn,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Muiden.

Dick 20-05-2020

Je word altijd goed geholpen in de winkel met bekwaam personeel
Zelfs nu in de corona tijd is de hulp geweldig en word er goed opgelet om dit virus geen kans te geven
Heb je vragen als je thuis bent word je gelijk netjes geholpen, na een telefoontje
Ik heb in de loop der jaren meer dingen gekocht bij de BCC en ben er nu nog heel lij mee
Ga zo door ik geef jullie een 9

Beste Dick,

Bedankt voor jouw review over onze services, ook met de corona maatregelen. Graag tot ziens!

Nicolaas 19-05-2020

Personeel staat klaar om iedereen goed te helpen. Artikelen goed geprijsd en ook toen bleek dat ik niet het goede apparaat had meegenomen was ruilen geen probleem.

Beste Nicolaas,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers en services.

A Hendriks 19-05-2020

Wij komen al jaren in deze zaak ( voorheen de Harense Smid ) en hebben daar alles waar maar een snoer aan zit gekocht. We zijn heel tevreden over de vriendelijke ontvangst, deskundige en vlotte advisering, bezorging en service. Voor ons is deze zaak erg vertrouwd.

Beste A Hendriks,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.
En bedankt voor het jarenlange vertrouwen.

Piet 19-05-2020

Heb een electrisch scheerapparaat en magnetronoven gekocht.veel informatie gekregen van heel aardige verkoopster.De oven keurig thuis bezorgd.
BEn erg tevreden

Beste Piet,

Bedankt voor jouw review over onze verkoopster.
Veel plezier met de aankopen!

Dick 19-05-2020

Ik ben naar juist deze winkel gegaan en niet naar de grote(re) concurrent, nadat ik vooraf per mail een vraag heb gesteld, die door BCC wel correct werd beantwoord en door het andere bedrijf niet. De bediening bij BCC viel me niet helemaal mee, omdat ik als oudere klant lang niet altijd de gehanteerde technische begrippen begrijp.

Beste Dick,

Ad van Gurp 19-05-2020

Zeer professioneel en goede informatie. Vriendelijk en klantgericht. Vlot BCC personeel dat ik iedereen kan aanraden.

Beste Ad van Gurp,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Cynthia den Ouden. 19-05-2020

Ben eigenlijk vaste klant bij bcc. Wordt er altijd goed en vriendelijk geholpen. Ben zeer tevreden. Personeel is zeer deskundig. Geeft goed advies en erg geduldig. Krijg de volledige aandacht.

Wim V. 19-05-2020

De Samsung magnetron werd inderdaad de volgende dag bezorgd, weliswaar 5 kwartier eerder dan was aangekondigd, maar dat was geen probleem. De kartonnen doos was opengescheurd, gelukkig zonder consequenties voor de inhoud. Ik had aangegeven dat ik het oude apparaat mee wilde geven, maar helaas zei de bezorger dat hij hem niet mee wilde nemen. De magnetron was prima, maar Ik twijfel toch of ik BCC zou aan bevelen.

Beste Wim V.,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat de magnetron helemaal naar wens is.
Zo te lezen is de bezorging niet helemaal gegaan zoals dat zou moeten. Excuses voor het ongemak.
De oude magnetron kunnen we alsnog laten ophalen, heb je een ordernummer voor ons?

Frank 19-05-2020

Goede producten, goede prijsstelling en levert als afgesproken. Helemaal goed.

Beste Frank,

D.Deerenberg 19-05-2020

Fijne winkel
Prima geholpen door verkoper xxxx, ? of verkoper yyyy. op dezelfde dag nog geleverd.
In zijn vrije tijd.
Ook goeie uitleg gehad thuis.
Dank je wel en een dikke pluim.

Beste D.Deerenberg,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Linda 19-05-2020

Zoals elke keer weer goed geholpen door een van de medewerkers. Duidelijke voorlichting en veel informatie over vergelijkbare toestellen. Tot slot werd de aankoop ook nog in onze auto gezet! Wat een service! Geweldig

Beste Linda,

Bedankt voor jouw review oer de services in onze winkel.

Yvonne van Hest 19-05-2020

Erg vriendelijk en met geduld geholpen. De verkoper sprak zowel mij als mijn moeder van 90 jaar aan. Mijn moeder wordt nog al eens overgeslagen wanneer ik erbij ben, maar hier gelukkig niet. De verkoper kwam heel relaxed over, drong niets op maar verleidde wel, een vakman!

Beste Yvonne van Hest,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Daan 19-05-2020

CoolBlue is een van die weinige bedrijven die snapt wat service is. Zeker op het gebied van groot witgoed zijn ze goed geprijsd en de bezorging + meenemen oud apparaat. Koop nergens anders meer.

Beste Daan,

Bedankt voor jouw review. En we hopen dat je BCC bedoeld :-).

Bobby 19-05-2020

Producten zijn goed geprijsd. De communicatie via de mail over het product en de levering is gewelding. Enige wat ik jammer vond was de werkwijze van DHL. Heb een hele dag gewacht op het pakket. Bezorger gaf aan mij niet thuis te hebben gevonden wat absoluut niet waar was. Vandaar de 9 anders een 10

Beste Bobby,

Bedankt voor jouw review.
Ook bedankt voor de feedback wat betreft de levering door DHL. Dit mag natuurlijk niet. We zullen het doorzetten naar DHL.
Excuses voor het ongemak.

Fam. Vogels Berghem 19-05-2020

BCC IS top .
Onze wasmachine was kapot dus hebben we een nieuwe gekocht.

Zeer vriendelijk personeel en een meedenkende verkoper.

Ondanks de grote drukte bij Bcc bezorgdienst heeft onze verkoper(xxxx bcc Oss) er alles aan gedaan om de machine zo snel mogelijk te leveren.
De volgende dag hadden wij de machine huis. Klasse BCC !!!!!
Nogmaals Hartelijk Dank BCC (verkoper xxxx).

Beste Fam. Vogels Berghem,

Bedankt voor jullie review over de service van onze medewerker van ons filiaal in Oss.

W. Boele 19-05-2020

We zijn langs geweest bij de BCC The Wall in Utrecht om een stofzuiger te kopen. De service was goed. Vooraf hadden we al gekeken op de site naar verschillende stofzuigers en ook daar was de informatie duidelijk. Het artikel dat we kochten was uiteindelijk niet leverbaar vanuit de winkel, maar wel vanaf het hoofdkantoor. De stofzuiger zou vandaar verzonden worden en de volgende dag geleverd worden. Dit is ook netjes op tijd gebeurd!

Beste W. Boele,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Utrecht.

N 19-05-2020

Erg handig om een product te bestellen en die dan al na 1 uur op te kunnen halen. Daarnaast is vandaag besteld=morgen in huis altijd fijn.

Beste N,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

dick becker 19-05-2020

We zijn keurig geholpen bij BCC Bovenleeuwen en het product is keurig op tijd afgeleverd. Wij komen regelmatig in deze winkel en worden altijd zeer vriendelijk geholpen.

Beste dick becker,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Wat leuk dat je een van onze vaste klanten bent!

Wouter 19-05-2020

Op de site heb ik -zeer eenvoudig- kunnen vinden wat ik zocht. Vervolgens naar de winkel in Sliedrecht gegaan, en daar -naast de prima geadviseerde aankoop- nog desgevraagd heel goede adviezen gekregen over TV’s met internet etc. Een fijne ervaring

Beste Wouter,

Bedankt voor jouw review over onze website en ons filiaal in Sliedrecht.

Bianca Lenzen 19-05-2020

Klantvriendelijke aflevering. Niet alleen e-mail en sms ontvangen over aflevering. Maar ook nog klein half uurtje van te voren telefoontje. Super goede service.

Beste Bianca Lenzen,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Sandra 19-05-2020

In de fysieke winkel geweest.
Ruime keus, goede prijzen en werd snel geholpen.
Ze hadden zelfs veel geduld met mijn zoon die nog even rustig zijn geld ging uittellen

Beste Sandra,

Rens Jansen 19-05-2020

Op zondagavond een soundbar gekocht bij BCC en 2 uur later kreeg ik al een melding dat hij het magazijn had verlaten. Dinsdag had ik hem in huis. Je word goed op de hoogte gehouden en de informatie die je achteraf krijgt is top. Ik ga hier vaker bestellen.

Beste Rens Jansen,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke communicatie.

Simon Kooij 19-05-2020

Makkelijk bestellen, uitstekende prijs t.o.v. andere aanbieders, geleverd precies binnen de bandbreedte die werd aangegeven. als dit de service van BCC een aanrader.

Beste Simon Kooij,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Eduard Sarosi. 19-05-2020

Ontzettend vriendelijk, zowel telefonisch als online. Zeer snelle service, correct en zeer snelle verzending/ levering. Goede verpakking en niets ontbreekt er bij mijn bestelling (telefoonset).
Al met al, geweldig! Absoluut aan te raden.

Beste Eduard Sarosi,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Chris 19-05-2020

Voor BCC gekozen omdat ze installatie etc compleet verzorgen. Oude vaatwasser hebben ze ook weer meegenomen. Prima service

Beste Chris,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

Will van den Heuvel 19-05-2020

BCC is voor ons een vertrouwd adres. Al meerdere malen zijn wij uitstekend geholpen. Duidelijke en eerlijke uitleg over het beoogde product en een klantvriendelijke behandeling. Kortom, wij komen hier graag terug.

Beste Will van den Heuvel,

Bedankt voor jouw review over de services van onze medewerkers. We helpen je een volgende keer graag weer!

Scheurkogel 19-05-2020

Prettig bedrijf met klantvriendelijk personeel, ook de prijzen zijn gunstig.

Beste Scheurkogel,

Anoniem 19-05-2020

Netjes geholpen . Goed advies. Snelle levering. Nu heerlijk genieten van een vers gezet kopje koffie

Beste,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de koffie!

Ferdi van der Woerd 19-05-2020

Geweldige winkel, goed advies en veel expertise. Ik werd goed geholpen en de medewerker stond mij goed te woord met advies over mijn aankoop. Ik ga zeker terug als ik mijn Philips Hue collectie wil uitbreiden.

Beste Ferdi van der Woerd,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel.

C Nieuwenhuize 19-05-2020

Deze winkel bied een enorme verscheidenheid aan producten en de medewerkers zijn vakkundig, vriendelijk en behulpzaam om te helpen de juiste keuze te maken!

Beste C Nieuwenhuize,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Marco 19-05-2020

Duidelijke site en snelle levering (de dag erop). Vergelijken van producten werkt handig.

Beste Marco,

Bedankt voor jouw review over onze website.

A.A.Smit 19-05-2020

prima advies /uitleg al jaren klant naar tevredenheid!! ook bij problemen direct actie en naar tevredenheid opgelost. ga zo door!!

Beste A.A.Smit,

Bedankt voor jouw review en dat je al jaren een van onze vaste klanten bent.

Willem 19-05-2020

Snel en kundig geholpen, goede service!! Produkt kon probleemloos gewisseld worden.

Beste Willem,

Manon 19-05-2020

Ik heb een wasmachine gekocht bij BCC, ben erg tevreden over de service. Vooraf heb ik contact gehad over welke service mogelijk is in deze 'corona-periode'. Hier kreeg ik snel en volledig antwoord op. Levering was erg snel, inclusief plaatsing en installatie van nieuwe wasmachine en de oude werd meegenomen. Alles op een snelle en nette manier door deskundige mensen. Kreeg duidelijke uitleg en er was ruimte voor vragen.

Beste Manon,

Bedankt voor jouw review over onze services in deze corona tijd. Ook nu blijft klanttevredenheid erg belangrijk!

M. Baggen 19-05-2020

snelle service, correcte en duidelijke uitleg.....gewoonweg goed en mooie overzichtelijke winkel.

Beste M. Baggen,

anita zabelitzky 19-05-2020

ben goed geholpen en een uitstekende uitleg gekregen. heeft alles voor mij opgezocht en de voor en nadelen goed uitgelegd

Beste anita zabelitzky,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker.

E.Alders 19-05-2020

Alle soorten producten voor handen, overzichtelijk, niet te duur en dicht in de buurt.

Beste E.Alders,

T Felderhof 19-05-2020

Heldere informatie over de producten. Ik had toch nog een vraag over de garantie en de klantenservice stond mij heel vriendelijk te woord. Ik werd ook heel snel geholpen. Bezorging was zorgvuldig. Ik werd 12 minuten van te voren gebeld door de chauffeur van de bezorgdienst.

Beste T felderhof,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Iindsay 19-05-2020

Ik heb hier de Google nest hub en Google nest mini besteld voor een hele mooi prijs(combi deal). Ik had het in de avond besteld en de volgende middag al thuis geleverd. Super snelle service voor een hele aantrekkelijke prijs.

Beste lindsay,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

R. Kleijn 19-05-2020

Na een vorige bestelling, die helemaal mis ging, met enige vrees opnieuw een bestelling bij BCC gedaan. De vorige misser is overigens wel correct opgelost, met excuses en een gift card. Deze keer kon werkelijk niet beter laat in de middag een bestelling geplaatst, de volgende dag vroeg in de middag in huis via DHL dus zeer tevreden.

Beste R. Kleijn,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat je hebt kunnen ervaren dat het ook gewoon goed kan gaan. We hopen je een volgende keer weer te mogen verwelkomen!

Ruud Roggeveen 19-05-2020

Ruime winkel, groot aanbod wat je kunt bekijken. Vriendelijk deskundig personeel.

Beste Ruud Roggeveen,

Tim 19-05-2020

Ondanks dat ik moeilijk deed, bleef de verkoper rustig en hielp hij me naar volle tevredenheid. Er werd ook nagedacht naar de beste oplossing voor mij. Goede service!

Beste Tim,

Bedankt voor jouw review. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Bob Jongbloed 19-05-2020

Prima service. Zonder problemen toestel geruild . Alle begrip voor verkeerde aankoop ! Ging over telefoon.

Beste Bob Jongbloed,

Bedankt voor jouw review over onze service.

weet niet wat weergavenaam betekent 19-05-2020

BCC op het Bastiaansplein vind ik een hele fijne winkel. Je wordt altijd heel vriendelijk geholpen en niet alleen als je iets duurs koopt. Je krijgt ongevraagd goede uitleg en laten je meer mogelijkheden zien. Je kan rustig nadenken en ze lopen je niet op te jagen of te pushen iets te kopen. Wat ook leuk is er lopen veel verkopers rond die grappen maken en daar knap je van op.

Beste,

Martin 19-05-2020

Ik was op zoek naar een laptop voor mijn studerende dochter en kwam daardoor terecht bij BCC in Den Bosch. Ik had een aantal 'wensen' doorgekregen waaraan de laptop moest voldoen, zeker nuttig. Je wordt eigenlijk altijd netjes ontvangen bij de BCC. Vervolgens heb ik de wensen gedeeld met ...... die mij vervolgens 2 tot 3 mogelijkheden aanbood die aansloten bij de wensenlijst. ..... wist mij te wijzen op de verschillen tussen de modellen die mijzelf nog niet waren opgevallen. Bijvoorbeeld het verschil tussen een metalen en een kunstofbehuizing. Een stevige laptop hoort wel bij het studentenleven, want zijn gebruiken een laptop zoals deze bedoeld is en dat is dat ze er steeds mee rondlopen. De grote opslag en moderne processor deden de rest. Mijn dochter was er blij mee, maar vader dan ook natuurlijk.

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker in ons filiaal in Den Bosch.
Zowel vader als dochter blij, dat horen we graag!

Jeffrey 19-05-2020

Tijdens mijn bezoek aan de winkel werd ik keurig te woord gestaan door een medewerker. Ik was opzoek naar een monitor voor het thuiswerken. De betreffende medewerker adviseerde mij een curved monitor van Samsung, qua prijs en systeem technische perfect voor mijn werkzaamheden.

Beste Jeffrey,

Wienman 19-05-2020

Mijn vragen werden goed beantwoord. Hierdoor kon ik bij het aanschaffen van het apparaat een juiste beslissing nemen. Het apparaat, een automatische espresso machine heb ik dan ook gekocht. De zaken t.a.v. corona werden goed uitgevoerd.

Beste Wienman,

Geniet van de koffie!

S. 19-05-2020

Voor apparatuur bestellen we altijd bij BCC! Altijd vriendelijk en een goede levering! Je word netjes op de hoogte gebracht over de tijd en het klopt altijd. Voor een kleine meerprijs word het 2 verdiepingen hoger gezet en aangesloten! Top service!

Beste S.,

Bedankt voor jouw review over de services bij levering.