Cobie 25-05-2020

Op zoek naar een Senseo Quadrante apparaat. er staan verschillende aanbieders op internet maar de ervaring die we hebben met BCC heeft de doorslag gegeven om hem daar te bestellen. Goede prijs en snelle levering en komt betrouwbaar over.

Beste Cobie,

Geniet van de koffie!

Robb 25-05-2020

Kwamen met specifieke vragen over kleuren en contrast voor een tv bij verkoper Kees in Beverwijk, die uitgebreid de tijd heeft genomen om de mogelijkheden van de verschillende modellen te vergelijken. Zijn uitstekend geslaagd en zeer tevreden!

Beste Robb,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker van ons filiaal in Beverwijk.

geerdink7 25-05-2020

Leuke winkel met dito personeel, we zijn vakkundig geholpen en gevonden wat we zochten.

Beste geerdink7,

Rowin 25-05-2020

Vriendelijk en professioneel personeel. Altijd in voor een praatje en weten waar ze over praten.

Beste Rowin,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

ANtoinette 25-05-2020

Supergoed, enthousiast, hulpvaardig en deskundig geholpen door de medewerkers Van BCC in Nijmegen Dukenburg!.
Aanrader!!

Beste ANtoinette,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling van ons filiaal in Nijmegen.

patty 25-05-2020

Zeer nette en vlotte afwerking van mijn bestelling,
Bij vragen over de bestelling/bezorging word je vriendelijk te woord gestaan en gesprek beëindigd pas bij volledige tevredenheid.
Echt een vertrouwde keuze in de corona tijd

Beste patty,

Bedankt voor jouw review en het vertrouwen.

Edgard van Herck 25-05-2020

Meerdere artikelen besteld (hue Philips lampen en HP Chromebook) alles snel en correct geleverd. Ook in de winkel werd ik goed geholpen door goed opgeleide professionals.

Beste Edgard van Herck,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de levering.

Willy Dulos 25-05-2020

Vandaag bij BBC geweest. Hele fijne winkel. Super goed geholpen. Goede uitleg gehad en service tot aan de auto. In woord geweldig we komen zeker nog een keer terug 👍

Beste Willy Dulos,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Graag weer tot ziens!

m v k 25-05-2020

altijd keurig en snel geleverd. niks aan op te merken.
in het verleden is het 1x niet goed gegaan (beschadiging) maar toen was de (telefonische) service en oplossing gewoon prima!

Beste m v k,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Tosh 25-05-2020

Snel en adequaat geholpen door een van de medewerkers die vroeg of ze mij kon helpen. Ze maakte me ook nog attent op de energiemaatschappij in de winkel waar ik kon laten uitzoeken of ik voordeliger uit zou zijn door over te stappen.

Beste Tosh,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Stevie 25-05-2020

Een goede overzichtelijke winkel. Zeer goed en vlot geholpen met mijn aankoop.

Beste Stevie,

Bert manager inkoop 25-05-2020

Het mooie van de BCC winkel is dat deze meestal de artikelen wel op voorraad hebben en je dus slaagt waar een conculega misschien al weer is uitverkocht. Maar ze nemen ook nog een eens echt de tijd om jou te helpen.

Beste Bert manager inkoop,

Bedankt voor jouw mooie review over onze winkel en service.

Baren1998 25-05-2020

Snelle levering, nette en overzichtelijke website. Ook in de fysieke winkel netjes en kundig personeel.

Beste Baren1998,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en winkel.

Metttine 25-05-2020

Vriendelijke medewerkers, die terzakekundig zijn. Prima winkel dicht in de buurt.

Beste Mettine,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Mary 25-05-2020

Het product dat ik kocht, was overral uitverkocht behalve hier! Super snelle levering zelfs tijdens Corona.

Beste Mary,

G.J.Gons 25-05-2020

vlotte en goede hulp bij het zoeken van ons product.
alleen mocht er wel aan ons verteld worden dat het een tweede kans product was.
daar kwamen we pas thuis achter door een aantekening op de bijgesloten handleiding en streepjescode die weer aan de doos was geplakt. product is verder prima.

Beste G.J.Gons,

George Ninaber 25-05-2020

BCC heeft het door hoe het werkt en moet werken. Top geregeld, goede prijs, snel en correct geleverd, goede begeleiding van het verzend proces en uitstekende aftersales met een garantiebewijs.
BCC beveel ik zeker aan.

Beste George Ninaber,

Rick 25-05-2020

Ik werd goed en snel geholpen, het voorwerk voor deze aankoop had ik al gedaan op de site van BCC.

Beste Rick,

Bedankt voor jouw review over onze service.

R. van Dooren 25-05-2020

Je wordt er goed geholpen, vriendelijk personeel met verstand van zaken, ze denken goed met je mee en je krijgt er een eerlijk advies. Al met al komen wij zeker weer terug in deze winkel, ga zo door👍.

Beste R. van Dooren,

Peter Roumen 25-05-2020

Overzichtelijke website. Ze doen wat ze beloven : zelfs in coronatijd bezorgen volgens afspraak. Goede kwalitatieve producten. Gewoonweg top en ik kom zeker, als zeer tevreden klant bij BCC terug !

Beste Peter Roumen,

Bedankt voor jouw review over onze website.
Graag tot een volgende keer!

Cor 25-05-2020

Duidelijk te vinden en eenvoudig te bestellen.
Bestelde levering werd zeer snel bezorgd.

Beste Cor,

Thea 25-05-2020

Snelle levering. Vlotte afhandeling. Oude apparaat zou meegenomen worden. Jongen van DHL wist hier niks van zij hij. Geapt met de klantenservice en zij regelden dat het apparaat alsnog werd opgehaald. Hoede service dus.

Beste Thea,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Fijn dat het oude apparaat alsnog is opgehaald!

Emil 25-05-2020

Snelle levering, netjes verpakt en een overzichtelijke website waarop alle relevante productinformatie te vinden is. Echt een aanrader om via BCC te bestellen.

Beste Emil,

Roos 25-05-2020

Goede hulp aandacht vriendelijkheid goede uitleg vrolijk goede hulp en aandacht netjes beleefd .

Beste Roos,

Jan 25-05-2020

Order snel geleverd en veel mogelijkheden om af te rekenen, waaronder een VVV cadeaucard

Beste Jan,

Hans 25-05-2020

Zeer prettige service en deskundig advies door xxx in BCC filiaal Almere Buiten. Ook de vraag over laagste prijs garantie werd gelijk geacteerd. Bij een volgende (grote) aanschaf ga ik eerst bij BCC langs.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere Buiten.

Reza 25-05-2020

Helaas was mijn OUTLET TV na 3 maanden stuk gegaan. Van Samsung mocht ik een nieuwe uitkiezen, omdat het niet meer te repareren was. Ik wou hetzelfde model en kwam uit in BCC Hilversum. Mocht tegen een kleine bijbetaling een nieuwe TV uitkiezen en kreeg zelfs nieuwe garantie van 2+5 jaar weer mee (had ik ook op de vorige model). Echt top geholpen door Nick, Marjam en Marcel!

Beste Reza,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hilversum en onze medewerkers.

Marlouk 25-05-2020

Eerlijke en goede service. Nemen de tijd voor je om te helpen met het uitzoeken van je producten.Ondanks eerder afgesloten deal bij essent werd je geholpen om een leuke korting te geven op het eindbedrag.

Beste Marlouk,

Edwin 25-05-2020

De webshop van BCC is overzichtelijk, duidelijk en de prijzen liggen uiteraard op een fatsoenlijk niveau. Fijn ook dat bij een eventuele retour ik naar de winkel kan gaan ipv retour sturen per post. Voor mij een absolute +

Henk 25-05-2020

Verkoper goed behulpzaam, geeft geduldig tekst en uitleg op de vragen die je stelt. De winkel is ruim en producten zijn makkelijk te vinden.

Beste Henk,

Prijs, bezorging en service 25-05-2020

Prijs en product is zeer goed. Over de service heb ik wel wat verbeteringen in deze Corona tijd. Ik heb een hoge koelkast gekocht. De bezorgers hebben deze keurig in de keuken neergezet. Maar niet het verpakkingsmateriaal verwijdert of meegenomen. Het verpakkingsmateriaal aan de zijkanten en bovenzijde is niet het probleem, maar aan de onderzijde dat kan ik niet verwijderen alleen. Immerse ik kan de koelkast niet in mijn eentje optillen. Iets om over na te denken in deze tijden.

Beste,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Henkjan 25-05-2020

Goed geholpen mooie philips tv gekocht type 50Pus7304/12
Alleen jammer dat er altijd zo weinig personeel loopt.
En dat er niemand is die even meehelpt met de tv naar je auto te brengen.
Beetje klantenservice zou fijn zijn.

Beste Henkjan,

Levina de Jong 25-05-2020

Bcc heeft snel en volgens afspraak een nieuwe wasmachine geplaatst en ook mijn oude droger er weer opgezet. Super!

Beste Levina de Jong,

Katrien 25-05-2020

Super service gehad,kan ik iedereen aanbevelen.
Geduldig en hij wist duidelijk waar hij mee bezig was.Echt top!!!!🤗

Beste Katrien,

Pascal 25-05-2020

Nette winkel met vriendelijk personeel die voor alle aankopen alle tijd voor je nemen en je het gevoel geven een echte klant te zijn! Gisteren een PlayStation gekocht waarvoor echt alle tijd werd genomen!

Beste Pascal,

D. 24-05-2020

Oplossingsgericht en vriendelijke manager hoofdkantoor BCC. Na tevredenheid opgelost pixel probleem. Ook nadat dit probleem zich opnieuw voordeed bij nieuw geleverd toestel echter nu door servicedesk medewerker goed opgelost en toestel omgeruild in dichtstbijzijnde BCC. Winkel goed geïnformeerd door mail servicedesk medewerker BCC. Toestel nu goed. Goed werkende BCC service afdeling.

Beste D.,

Bedankt voor jouw review over onze service afdeling.

Marjolein Vermaas 24-05-2020

Alweer zo goed geholpen bij BCC Deventer! Vorige keer door Thijs met wat kleinere apparaten dus op zoek naar een losse oven natuurlijk hier weer naar toe. Leyla hielp ons fantastisch, ze is op de site gaan zoeken naar de door ons gewenste oven en daarna de filialen af gaan bellen waar er nog een van voorradig was, net zolang tot we ‘beet’ hadden.
Inmiddels is hij opgehaald en zijn wij héél blij, Leyla, bedankt voor de service!
Marjolein Vermaas

Beste Marjolein Vermaas,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Deventer en over de services van onze collega Leyla.

Jade 24-05-2020

Duidelijke website, met vriendelijke prijzen. Levering was iets vertraagd, door drukte bij DHL, maar hier werd ik ook duidelijk over geïnformeerd per SMS door BCC. Ik ben blij met mijn aankoop en met hun service.

Beste Jade,

Bedankt voor jouw review over onze website en service.

Ruben 24-05-2020

Goede prijs en snelle levering door BCC. Bij andere winkels was het veel duurder vreemd genoeg.

Beste Ruben,

Robin 24-05-2020

De service is in deze winkel super . Je wordt goed geholpen en geluisterd naar de vraag van de klant.

Beste Robin,

Bedankt voor jouw super review! :-)

Alex 24-05-2020

The product came with one day delay , but other than that is exactly what I ordered.
The communication was not the best to be honest, but this is not from BCC but from the delivery company that they gave fault reason for not delivering on time.

Dimitri 24-05-2020

Elke keer als ik in de BCC kom word ik goed geholpen door de medewerkers. Ik krijg genoeg uitleg en wordt goed uitgehoord. Prima team die veel kennis heeft over zijn/haar vak.

Beste Dimitri,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame medewerkers.

Diane 24-05-2020

We zijn goed en vriendelijk geholpen door het personeel in de winkel in Middelburg. Mevrouw gaf goede uitleg over de verschillende soorten elektrische tandenborstels. Zo konden wij een goede keus maken

Beste Diane,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

RakkeR 24-05-2020

De site is gebruikers vriendelijk wat je zoekt is eenvoudig te vinden. De afhandeling van de bestelling is handig en simpel op te halen in de winkel. De medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Beste RakkeR,

Bedankt voor jouw review over onze website en winkel.

Gezin Kerkrade 24-05-2020

Alles was goed goed geholpen in de winkel in Heerlen twee artikelen gekocht tablet en smartphone

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Heerlen.

Jaap van 't Veer 24-05-2020

Klantvriendelijkheid, goede uitleg en advisering, meedenken hoe de thuisapparatuur aan te passen is. Ondanks de drukte alle tijd nemen. Extra korting bovenop de al bestaande korting. Goede garantie. Kwaliteit staat boven goedkope artikelen verkoop.
Hulp bij inladen.

Beste Jaap van 't Veer,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Cynthia 24-05-2020

We kwamen voor een Nintendo switch kopen.
Deze was er op dat moment niet, maar de bestelling van de switch was onderweg. We hebben toen die dag besloten om de switch te reserveren. Volgende dag kreeg ik een mailtje dat de switch binnen was en kon ophalen in de winkel. Ik ben erg blij met de Nintendo switch. Hij werkt goed los maar ook op de tv aansluiten is erg makkelijk. Zender in je hand en spelen op de grote scherm.
Ik ben blij dat ik voor deze switch heb gekozen omdat kleine scherm te kunnen spelen en op de tv spelen op een grote scherm veel meer details te zien.

Beste Cynthia,

Bedankt voor jouw review. Veel game plezier!

Yentl 24-05-2020

Een bezoek aan BCC Hilversum ervaren wij altijd zeer positief. Fijne medewerkers met kennis van zaken, vriendelijk personeel en heel klantgericht. De laagste prijsgarantie is ook altijd fijn!

Beste Yentl,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hilversum.

Bram 24-05-2020

Geholpen in de BCC Rotterdam Alexandrium voor de aanschaf van een mobiele telefoon. uitstekend geholpen op het technische vlak. Qua prijsstelling: de bewuste telefoon (Samsung A71) was hier duurder dan bij de concurrent. Prijs gelijkstellen was geen probleem echter ik had wel het idee dat dit alleen gedaan wordt als je hierom vraagt, dus altijd om vragen!
Ook in het verleden naar volle tevredenheid producten gekocht en goede ervaringen met klanten service dus zeker een aanrader!

Beste Bram,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Rotterdam.

Rogier 24-05-2020

Super goed geholpen door de medewerkster van bcc ekkersrijt
Prijs in de winkel ook nog even aangepast aan die van de concurrent .
Dus weer super tevreden de bcc uit .
top service

Beste Rogier,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in EIndhoven.