Wijnen 24-05-2020

Geholpen door een medewerker van BCC. Artikel was niet op voorraad maar door BCC voor mij besteld met aflevering aan huis. Wel zo makkelijk, correct en snel geleverd.

Beste Wijnen,

Woudt 24-05-2020

BBC binnenlopen met de gedachte om alleen maar naar een laptop te kijken en uit de BBC lopen met een nieuwe laptop door een zeer kundig advies van de verkoper, vind ik al een compliment waard. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen, er werd de tijd genomen om mij , als a-techneut duidelijk te maken wat voor mij de beste keuze zou zijn. Ik ben een heel tevreden klant en raad BBC zeker aan.

Beste Woudt,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling van onze winkel en de services.

Jannie Schepers 24-05-2020

Een fijne winkel in Sittard, vriendelijk personeel die de tijd neemt voor de klanten. Altijd de beste prijs garantie. Dus ik zou zeggen ga er eens kijken en ondervind het zelf.

Beste Jannie Schepers,

Bedankt voor jouw review oer ons filiaal in Sittard.

Twan 24-05-2020

Prima service en assortiment, Goed geholpen door vriendelijk personeel in Beverwijk.

Beste TWan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

Hendry 24-05-2020

wij vinden de winkel in Hellevoetsluis erg prettig, worden er professioneel en vriendelijk geholpen.
kregen keurig advies en ondanks dat het druk was werd er goed op de onderlinge afstand gelet.

Beste Hendry,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hellevoetsluis.

Piëta Kusters 24-05-2020

Wij zijn goed en vriendelijk geholpen . Waar ze zelf niet geheel zeker van is vroeg ze om hulp bij collega’s . 👌

Beste Piëta Kusters,

johan lourenssen 24-05-2020

Als ik een winkel aan moet prijzen dan zeg ik niets moeten,maar met plezier.Zowel de artikelen als de medewerkers zijn van uitzonderlijke kwaliteit.Wat je ook koopt,voor 5 euro of duizend euro,de vriendelijkheid blijft bestaan.Dank medewerkers van de BCC voor de nooit aflatende glimlach,die zeer echt is;en ook de kwaliteit van uw producten

Beste johan lourenssen,

Bedankt voor jouw mooie review over onze winkel en medewerkers. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

statnik 24-05-2020

Correcte service bij de aankoop. Ze komen met voorstellen om tot de beste keus te komen en het apparaat wordt geleverd en geplaatst wanneer afgesproken wordt binnen een tijdsbestek van 2 uur.

Beste statnik,

Vinnie 24-05-2020

BCC kwam als voordeligste uit de bus. Eenvoudig online te bestellen en een snelle levering

Beste Vinnie,

Bedankt voor jouw review duidelijke website en snelle levering.

Jan F. 24-05-2020

Prettige bediening. Nemen de tijd voor je ondanks de drukte. Zoekt naar oplossingen.

Beste Jan F.,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Koper 24-05-2020

Groot assortiment aanwezig.
Duidelijk geadviseerd door personeel.
Weten wat ze verkopen en dat merk je.
Netjes geholpen, klantvriendelijk.
Makkelijk bereikbaar en geen parkeerkosten.

Beste Koper,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

wil hendrikx 24-05-2020

Is niet de eerste keer dat ik een aankoop doe bij BCC. Ook deze keer weer werd op een correcte manier geholpen en geadviseerd. Personeel kent hun apparaten en geeft goed advies zonder opdringerig te zijn. Weer geslaagd bij BCC

Beste wil hendrikx,

Bedankt voor jouw review over ons deskundig personeel.

Tony 24-05-2020

Vriendelijk geholpen. Kreeg de laagste prijs die via kieskeurig beschikbaar was. (Verschil van 120 euro). Tv was week later afgeprijsd. Kreeg ik vanaf die prijs 120 euro korting. Werd niet moeilijk gedaan.

Beste Tony,

Leo 24-05-2020

Redelijke prijs, snelle levering en perfecte bezorging. Er word een tijdvak van twee uur aangegeven en de bezorgers bellen ook nog eens tien minuten voor aankomst. Verder werd een oude zeer zware tv gelijk meegenomen zonder kosten en kun je ook klein electro afval gelijk gratis meegeven.
Top service

Beste Leo,

Wil 24-05-2020

Mooie winkel, vriendelijk en kundig personeel.
Geven goede raad wat voor mij geschikt is, waar ik zelf niet aan had gedacht. Denken met de klanten mee. Kom hier graag al jaren.

Beste Wil,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. We verwelkomen je graag weer!

Chantal 24-05-2020

Wij zijn super goed geholpen vriendelijk man die alle tijd voor ons nam. We hebben een Sony tv gekocht met beugel. De beugel hebben we geruild voor een soundbar omdat de tv op de oude beugel past.

Ook de tweede keer door dezelfde man geholpen en weer net zo vriendelijk. Nadat we beslist hadden welke en naar e kassa gingen liep meneer even mee... als we er niet uit zouden komen mochten we hem mailen

Beste Chantal,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

A. van der Kolk 24-05-2020

Wij zijn naar deze winkel gegaan voor het kopen van een smartphone. Was niet voorradig in de winkel, dus stelde verkoopster voor om het apparaat te bestellen in het magazijn. Werd dus geregeld. Zou i.v.m. Hemelvaartsdag, de vrijdag daarna geleverd worden. Helaas bleek de telefoon ook niet in het magazijn op voorraad. Even gebeld met het hoofdkantoor waar werd meegedeeld dat de telefoon zeer waarschijnlijk op zaterdag geleverd werd. Ik zou daar bericht van krijgen. Echter vrijdag werd ik al gemaild dat het toestel onderweg was. En inderdaad op zaterdag werd het geleverd. Prima geregeld dus en uitstekend meegedacht. Complimenten.

Beste A. van der Kolk,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Joyce 24-05-2020

Mooie overzichtelijke winkel met deskundig en eerlijk advies van de medewerkers. Ik kom hier zeker terug!

Beste Joyce,

Ruben 24-05-2020

Prima shop wel veel verschil in personeel. De één super vriendelijk en behulpzaam. De ander iets minder..

Beste Ruben,

Affara 24-05-2020

Ik heb een smartwatch fitbit versa 2 online gekocht. Netjes volgende dag ontvangen. Ik heb een Samsung A71, helaas het was niet competative met fitbit besturingsprograma. Vandaag direct naar BBC filiaal osdorp. Zonder stress Per direct ingeruild met Samsung smartwatch. Prima advies and veel info over het smartwatch gekregen.

Beste Affara,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Osdorp.

joha 23-05-2020

Tot nog toe altijd prima geholpen en problemen werden soepel opgelost.

door quarantaine kon ik niet naar de winkel, maar via de web winkel ging het perfect en snel.

Beste joha,

Theo 23-05-2020

Ik had een aankoop gedaan waarbij ik er thuis achter kwam dat er een onderdeel ontbrak.
Ik ben daarop behoorlijk boos terug naar de winkel gereden.
Daar aangekomen zag de medewerker waarbij ik mijn aankoop gedaan had mij aankomen.
Ik was nog steeds boos en eiste eigenlijk een korting op mijn aankoop omdat ik een extra rit naar de winkel had moeten maken , en ik vroeg om een leidinggevende te spreken.
Die heeft toen heel rustig gekeken wat hij voor mij kon doen en samen zijn we tot een oplossing gekomen. Complimenten voor de medewerker en zijn leidinggevende.

Beste Theo,

Bedankt voor jouw eerlijke review. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is opgelost!

Linda 23-05-2020

De verkoper was duidelijk en vriendelijk.
Daar hou ik van.
Niet mooie verkoop praatjes...daar hou ik niet van

Beste Linda,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

M 23-05-2020

Ben goed en eerlijk geïnformeerd. Geen vervelende verkooppraatjes. Erg tevreden met mijn koptelefoon!

Beste M,

Jan Olivier 23-05-2020

Geweldige winkel. Ruim opgezet, overzichtelijk. Zeer vriendelijke en behulpzame verkoper. Verkoper had ook echt verstand van het artikel waar wij voor kwamen, bleek uit antwoorden op onze vragen. Ga zeker nog terug voor nieuwe aankopen. Chapeau.

Beste Jan Olivier,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Graag tot ziens!

Sylvia 23-05-2020

Vandaag een laptop aangeschaft bij BCC in Roosendaal. Wij werden daar zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Ondanks de grotebedrijvigheid in de winkel, werd er rekening gehouden met de anderhalve meter afstand. Wij voelden ons hier prettig bij. Top service!

Beste Sylvia,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal.

Marieke Van der lugt 23-05-2020

Wat een heerlijke winkel! Ze hebben bijna alles en wat ze niet hebben bestellen ze met liefde voor je of zoeken waar het nog op voorraad is. Super service!
Ook nog eens de goedkoopste, wij kopen ALLES bij BCC!

Beste Marieke Van der lugt,

Bedankt voor jouw heerlijke review over onze winkel!

Vd Bogaard 23-05-2020

Prima service weer van BCC! Was in dit geval (Sony speaker) veruit de goedkoopste en zijn daarnaast een van de weinige online electronica winkels die nog VVV bonnen aannemen. Nu dus een fantastische speaker tegen een nog mooiere prijs. Netjes de volgende dag in huis. Top!

Beste Vd Bogaard,

Bedankt voor jouw review over onze services.

kris 23-05-2020

vaste klant bij BCC, altijd tevreden, nu door corona online geshopt en ook tevreden , snelle levering en leuke aanbiedingen..

Beste kris,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk te lezen dat het online shoppen ook naar tevredenheid is verlopen.

Daum 23-05-2020

Goede prijs blijkt elke keer weer online i.c.m het gemak van een winkel(medewerker) die je kunt bezoeken.

Beste Daum,

Mercedes Manuela Espinosa 23-05-2020

mijn koelkast was een showmodel en zou twee deukjes had, maar de jongens hadden het niet volledig ingepakt waardoor boven voor aan de deur ook schade was. Ik belde de klantenservice en ik heb de koelkast gehouden en eenschadekorting gekregen. Ik had ook een nieuwe kunnen nemen en het gelijk weer mee laten nemen maar ik had een lift gehuurd en hem gehouden.

Beste Mercedes Manuela Espinosa,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat we het gelijk konden oplossen!

BA 23-05-2020

Snelle verzending, top service. Volgende keer zeker weer bestellen bij de BCC.

Beste BA,

Bedankt voor jouw review. Graag tot de volgende keer!

Henkjan Dijkstra 23-05-2020

De mensen zijn behulpzaam en bekwaam. Dit zijn belangrijke dingen voor mij. Ze komen met advies en oplossingen

Beste Henkjan Dijkstra,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame medewerkers.

Horstman 23-05-2020

We zijn netjes geholpen door de dame in de winkel, ze nam alle tijd voor ons 👍 BCC is voor ons de beste !!

Beste Horstman,

Corrie Mol 23-05-2020

Het personeel is deskundig, vriendelijk en geeft goede informatie over het product.

Beste Corrie Mol,

John Bentschap Knook 23-05-2020

Prijs, kwaliteit en levertijd waren prima in orde! Compliment in deze drukke en zware tijd.

Beste John Bentschap Knook,

Bedankt voor jouw review en het compliment. Graag tot ziens!

Trevad 23-05-2020

Fantastische shop,zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, geduldig, vakkundig en geven absoluut niet het gevoel (wat ik een andere winkels wel ervaar)dat je op moet schieten,dat gehaaste gedoe,hou ik helemaal niet van,kortom hier op kom ik zeker terug

Beste Trevad,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en geduldige medewerkers.

Modris 23-05-2020

De shop heeft een goede service met duidelijkheid over aankomst van pakketjes en de beschikbare voorraad van producten. Verder zijn er meerdere betaal opties, wat erg handig voor mij uitkwam.

Beste Modris,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop.

Marcella 23-05-2020

Ben hier vaste klant vanwege de goed service. Producten altijd prima in orde evenals de snelle levering.

Beste Marcella,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat je tot onze vaste klantenkring hoort!

Mellissa 23-05-2020

In eerste instantie naar de mediamarkt gegaan waar we heel slecht geholpen werden dus door naar de bcc
Na enkele minuten werden we heel vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan
we hadden enkele vragen ivm onze aankoop en er werd meteen van alles gedaan om ons tevreden te stellen echt een top service gehad van de winkelmedewerker nooit meer mediamarkt voortaan alleen nog bcc
Bcc bedankt!!! Een dikke welverdiende 10 voor de winkel en een dikke dikke 10 voor de medewerker die ons heeft geholpen

Beste Melissa,

Bedankt voor jouw mooie review over onze winkel en de service van onze medewerker.

Henk Gunsing 23-05-2020

Wij werden op een zeer hele vriendelijk ontvangen door verkoper, we vertelden dat we een nieuwe tv wilden. Deze meneer gaf hele goed uitleg wat we wel en niet moesten doen. En wij zijn geslaagd we hebben een nieuwe tv gekocht. Wij vinden het een super winkel met vriendelijk personeel.

Beste Henk Gunsing,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.
Veel plezier met de nieuwe TV!

Patries 23-05-2020

De Chromecast was uitverkocht. Ook bij soortgelijke winkels.
Joost, van BCC bood meteen aan om er 1 te bestellen online, zodat ik m een dag later thuisbezorgd zou krijgen!

TOP oplossing

Beste Patries,

Bedankt voor jouw review over de oplossingsgerichte service van onze medewerker.

JAN 23-05-2020

snelle service en snel geleverd ! tot nu toe dik tevreden met mijn aankoop wel nog aan het uitproberen alles !

Beste JAN,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service. Veel plezier met de aankoop!

Joost 23-05-2020

snel geholpen. uw medewerker was vriendelijk, beleefd en ter zake kundig. Hij gaf goed advies en uitleg over alternatieven. Ook zijn uitleg over eventueel voordeel bij Essent voor gas&licht en langer garantie op de stofzuiger waren duidelijk en niet 'too pushy'.

Beste Joost,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijkheid van onze medewerker.

Nour 23-05-2020

Top hulp van de medewerker en top service. Aantwoeden altijd eerlijk en als geen antwoord, vraag hij naar een collega. Goede deel gemaakt voor deze aankoop.

Beste Nour,

Bedankt voor jouw review over onze eerlijke service.

Paul en Joke 23-05-2020

Het apparaat is in de winkel te Zeist gekocht. Prima mondeling advies en technische uitleg gekregen. Het apparaat is redelijk compact en heeft al een vaste opbergplek in de keuken gekregen. Het gebruik is best makkelijk en toepassing is overzichtelijk .
De toepassing is eindeloos en gevarieerd. Super resultaat en handig ook om schoon te maken.

Beste Paul en Joke,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Zeist.

Andre Groenewegen 23-05-2020

deskundig, meedenkend. Zo ervoeren wij de hulp van de winkelbediende van BCC. De airfrayer die wij kochten, is precies het product zoals wij dat wilde, met extra's die er toe doen. Dank.

Beste Andre Groenewegen,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.
Veel plezier met de airfryer!

Diana 23-05-2020

Wat een fijne en overzichtelijke website! Makkelijk te filteren. Mooie prijzen ook. Daarnaast ook een snelle levering...gisteravond besteld en vanmiddag om 14.30 al in huis... Mijn dochter is superblij met haar verjaardagscadeau.
Ik wil BBC zeker aanbevelen bij anderen...een heel soepel en fijn aankoopproces.
Wij komen zeker terug!

Beste Diana,

Bedankt voor jouw review over onze website en jouw aanbeveling.
Nog van harte gefeliciteerd met jouw dochters verjaardag en graag tot ziens!

Leon Slag 23-05-2020

Een maand geleden een nieuwe televisie gekochtt. Deze voldeed niet aan onze verwachtingen. We konden hem zonder probleem ruilen voor een andere.
Super service

Beste Leon Slag,

Yphonne 23-05-2020

Leuke overzichtelijke shop, je kan goed alles vinden. Met vragen is het personeel goed te vinden en ze staan je goed te woord. Prijsverhouding is zeer goed en ze hebben prijsgarantie!

Beste Yphonne,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.