Palmyre 27-05-2020

Deze winkel in beek is vernieuwd, meer ruimte daardoor meer keuze.
Goed geadviseerd en goed geholpen.
Ben je slecht ter been, ze bieden je aan dat je met de lift kunt.
Met al perfect geregeld.😁👍

Beste Palmyre,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Bianca 27-05-2020

Ik appte naar aanleiding van een tv die ik had gezien in de outlet shop van BCC. Ik kwam in contact met een medewerker uit Deventer. Deze jongen is voor mij gaan uitzoeken hoe het zat en belde mij daarna keurig op. Door deze goede service en advies ben ik tot aankoop van de tv overgegaan.
De levering en installatie was ook prima en netjes geregeld. Beleefde jongens die voorzichtig en netjes te werk gingen. Niets anders dan lof voor de BCC!!!!!!

Beste Bianca,

Bedankt voor jouw review over de services van onze verschillende afdelingen.

Mariette Reep 27-05-2020

Ik ben helemaal en tot ieders tevredenheid geholpen .Ga zo door wij blijven bij jullie kopen!!!

Beste Mariette Reep,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot ziens!

Leonie 27-05-2020

De levering duurde een week, wat vrij lang is, maar dit was ook vanaf het begin aangegeven en niet uitzonderlijk omdat we een wasmachine hadden besteld. De service was heel goed. Het was ons niet gelukt om de oude machine af te koppelen, en toen hebben de monteurs dat voor ons gedaan. Het was gemakkelijk aan te geven dat je een oude machine mee wou laten nemen en dat je voor extra betaling de installatie erbij wou.

Beste Leonie,

Bedankt voor jouw review over de service bij levering.

Marcel 27-05-2020

Vandaag in de BCC Den Helder een Laptop gekocht van Lenovo (lenovo s145-15api). Ik had thuis al wat voor informatie gezocht, maar wou toch de laptop even zien. Bij de BCC winkel was het redelijk bevolkt met klanten en personeel. Toen ik mijn keus gemaakt had hielp de medewerker ***** mij. Ik vertelde dat ik een keus had gemaakt. Hij was erg klantvriendelijk en helemaal niet opdringerig. Geen verkooppraatjes over duurdere laptops of te dure onnodige verzekeringen. Gewoon normaal, goed geholpen en vriendelijk. Erg fijn!

Laptop werkt trouwens super!

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Den Helder.

marijke 27-05-2020

Ik heb gekocht via internet ivm. corona.
Mijn man is in de kwetsbare groep.

vond de melding van bezorgen en tel. erg fijn.

Prettige bezorgers.

Beste marijke,

Bedankt voor jouw review over onze services, ook nu in deze gekke coronatijd.

Marie 27-05-2020

Prima en vriendelijk geholpen. Het gevraagde was er niet maar binnen 1 dag netjes geleverd.

Beste Marie,

Bedankt voor jouw review over onze service.

SW 27-05-2020

Goede communicatie, bezorging binnen de aangegeven tijd, vriendelijke en snelle bezorgers

Beste SW,

Mireille 27-05-2020

De wasmachine zelf is helemaal geweldig, goede prijs / kwaliteit verhouding, de levering was vrij vlot, gezien de crisis, de aansluiting in orde, De netheid viel nog wel het een en ander aan op te merken, met name dat de bescheiden en extra onderdelen zo op mijn badkamervloer en in de wasbak aldaar waren achtergelaten en niet aan mij zijn overhandigd

Beste Mireille,

Ellen 27-05-2020

Ik ben hartstikke goed en vlot geholpen de vaatwasser is goed en vakkundig geplaatst , dus de volgende keer kijken we zeker eerst bij BCC.

Beste Ellen,

Bedankt voor jouw review over de installatie.

D. Jochems 27-05-2020

Eigenlijk alles prima, qua tijdige levering etc. Tegelijk bestelde producten kwamen echter tegelijk in twee verschillende dozen aan. Da's beetje verspilling.

Beste D. Jochems,

ropart 27-05-2020

koop al jaren in bcc osdorp zeer goede service, en altijd een goede eerlijke oplossing voor dingetjes die soms weleens mis kunnen gaan!

Beste ropart,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Osdorp.

Rina 27-05-2020

Ruime nette shop, vrije parkeergelegenheid voor de deur.
Vriendelijke rustige bediening en advies.

Beste Rina,

Karin 27-05-2020

Snelle levering. Duidelijke website. Laagste prijs voor MacBook Air 2020. Heel tevreden ik kom zeker terug.

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over onze website en snelle levering.

A de Weerd 26-05-2020

Zeer naar tevredenheid geholpen door mvr. Linda
Het is fijn om daar te winkelen

Beste A de Weerd,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerkster.

van Heumen 26-05-2020

Prima winkel en webshop. Binnen 2 dagen geveerd door keurige bezorgers . Goede prijs,goede service .

Beste van Heumen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, webshop en services.

korba 26-05-2020

In de winkel van bcc wordt je goed geholpen, je krijg goede informatie.( Deventer)Als je er niet uit komt willen ze altijd helpen.
Als je via internet besteld wordt het op tijd geleverd .
En pluimpje voor de winkels van BCC.
Ze zijn altijd bereid iets voor je te doen.

Beste korba,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Deventer.

Denny 26-05-2020

Hele fijne droger bij BCC Apeldoorn gekocht. Alles was klasse geregeld. Deskundig personeel , mooie winkel oftewel een goede service. Ga zo door BCC!!

Beste Denny,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn.

Carlo 26-05-2020

Goede informatie van de verkoper. Heel duidelijk en goed de tijd genomen om alles uit te leggen.

Beste Carlo,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Marijke 26-05-2020

ik heb voor BCC gekozen voor zijn goede naam en voor de service ,binnen 24 uur mijn bestelling gehad.Toppie BCC ,ga zo door.

Beste Marijke,

Gert-Jan Mennen 26-05-2020

Zeer snelle levering. Product is zoals omschreven. De mannen van de bezorgdienst waren zeer behulpzaam. Ze namen mijn oude droger mee. Er werd keurig gebeld dat ze wat eerder! waren. Dat komt niet vaak voor dat een bezorgdienst eerder is dan de afgesproken tijd.
Kortom: Helemaal TOP!!!

Beste Gert-Jan Mennen,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Paulien 26-05-2020

Winkelen ging heel goed. Website is duidelijk en er is goed en snel door te komen. Alleen met de betaling via Applepay wat problemen. Er was geen comminicatie mogelijk met de Rabobank. Gelukkig hebben we ook nog een ING rekening dat was geen enkel probleem.

Beste Paulien,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Annepure 26-05-2020

Vriendelijk personeel, niet opdringerig. Ik zou wederom kiezen om in deze winkel iets aan te schaffen. Bij het betalen van het product gaf de kassa het artikel duurder aan dan het prijskaartje bij het artikel. Ik kreeg het artikel voor de laagste prijs mee. Prettig dat de factuur per email ook wordt doorgestuurd.

Beste Annepure,

SD 26-05-2020

De winkel is ruim opgezet, je wordt gezien en goed geholpen bij vragen.
Uiteindelijk een mobiele airco gekocht, fijn dat de medewerkers geholpen hebben deze in mijn auto te krijgen.

Beste SD,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de service van onze medewerkers.

van Beelen 26-05-2020

Blij dat BCC winkel er nog is - goede prijs en goed advies en altijd correct geholpen - garantie ook in orde - werken aardige verkopers. Ook online OK op tijd leveren.

Beste van Beelen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en webshop.

tevredenklant 26-05-2020

Het product was niet op voorraad in de winkel. Bestelling gedaan in de winkel en het is de dag daarna bezorgd. Nette service!

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze service.

De Vries 26-05-2020

Ik ben vriendelijk en goed geholpen, ook nu tijden corona alles goed georganiseerd in de winkel zoals looproute en afstand houden. Prima winkel!

Beste De Vries,

F.H. te Kampe 26-05-2020

Een prima BCC winkel! Ruime keuze aan elektronische apparatuur duidelijk en zichtbaar opgesteld.
De bediening is perfect en duidelijk in hun uitleg.

Beste F.H. te Kampe,

pieter crolla 26-05-2020

Grote keuze en deskundige verkoper die ons zeer goed geholpen heeft en voorgelicht over alles.

Beste pieter crolla,

Bedankt voor jouw review over de deskundigheid van onze medewerkers.

Romy Vogel 26-05-2020

Ik ga altijd naar BCC omdat men daar alle tijd neemt om je goed te kunne helpen. En de mensen zijn altijd vriendelijk. Ik vind het een hele fijne winkel.
Romy Vogel

Beste Romy Vogel,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke winkelmedewerkers.

Tiland 26-05-2020

Ik heb mijn aankoop via de Website gedaan en dat is prima en vlot verlopen met ondanks de coronacrisis een snelle levering.
Ben ook voor de coronatijd diverse keren in de winkel in Veenendaal geweest. Dit is een ruim opgezette winkel met een groot en uitgebreid assortiment . De bediening is vriendelijk en indien nodig professioneel.

Beste Tiland,

Bedankt voor jouw review over onze website en ons filiaal in Veenendaal.

adri 26-05-2020

een goede behandeling en duidelijkheid. Ze gaven direct aan of het artikel in huis en/of het te bestellen was. Op de juiste dag was het in huis. Het klopte allemaal

Beste adri,

M. Schnabel 26-05-2020

Wij hebben net onze nieuwe televisie bij BCC gekocht. Wij werden erg goed geholpen door een zeer sympathieke jonge dame die alles deed om aan ons verzoek te voldoen.
Wij kochten al ons witgoed al bij BCC maar zijn blij dat we onze nieuwe tv weer bij deze firma hebben gekocht. Prima bedrijf ga zo door!

Beste M. Schnabel,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.
Veel plezier met de TV en graag tot een volgende keer!

Roy 26-05-2020

Goede website met een groot assortiment, helaas is de bestelling niet compleet geleverd en ontbrak de montagevoet van mijn bestelde TV. Door de helpdesk wordt je vriendelijk en goed geholpen "ze doen hun best" maar de afdeling die het probleem op hoort te lossen heeft het erg druk waardoor een oplossing langer duurt dan ik gewend ben.

Beste Roy,

Bedankt voor jouw review over onze website. Is het inmiddels al gelukt met de montagevoet?

Roy 28-05-2020

Ben gisteren langs de winkel gegaan omdat ik nog steeds niets gehoord had en daar aangegeven dat ik omdat het zo lang geduurd heeft tot ik een reactie kreeg maar een muur montage beugel had aangeschaft de montage voet niet meer nodig is.
Heb toen ook aangegeven dat ik het dus ook niet nodig vond dat kosten gemaakt zouden worden om een voet te leveren die alleen maar op de zolder zou verdwijnen (omdat ik al een muurbeugel had aangeschaft).
Er zou contact met mij opgenomen worden om te overleggen over hoe het verder afgehandeld zou worden maar dit is niet gebeurt behoudens de mededeling dat de montage voet die ik niet meer nodig heb opgestuurd wordt.

Vind dit erg jammer had liever gezien dat dit opgelost was met bv een waardebon oid.

met vriendelijke groet

Roy

Officiële reactie van BCC 29-05-2020

Beste Roy,

We komen graag even met je in contact.
Kun je jouw ordernummer doorgeven door te reageren op de review?

Roy 29-05-2020

Tuurlijk geen probleem 4599268

tanja kempen 26-05-2020

heel goed geholpen door de medewerking goede service gehad en een goede winkel

Beste tanja kempen,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.

Carola 26-05-2020

Op zich ben ik altijd zeer te spreken over de BCC. Alleen in deze omschrijving van dit product staat dat er 2 roterende borstels bij zitten.
Echter is er maar 1 roterende borstel, alleen die van 50 cm. Zo staat het ook in de bijgevoegde gebruiksaanwijzing, dus de omschrijving van de BCC klopt niet. Ik was teleurgesteld toen ik de borstels ging gebruiken, want had graag 2 roterende borstels gehad.
Misschien kunnen ze de gebruiksaanwijzing bij dit product aanpassen?
Ik geef nu een 5, maar dat is specifiek voor deze ervaring. Foutjes gebeuren, maar dit vond ik jammer.

Beste Carola,

Bedankt voor jouw review en feedback.
Wat vervelend dat de gebruiksaanwijzing niet helemaal klopt, excuses voor het ongemak. Heb je voor ons een ordernummer? Dan kunnen we er naar kijken.

cv 26-05-2020

vriendelijk personeel zeer behulpzaam geen wacht tijd werd meteen geholpen goed assortiment
duidelijke uitleg

Beste cv,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame medewerkers.

Jan van den Bos 26-05-2020

Door een storing kon het artikel niet direct geleverd worden en daar werden wij tijdig over geïnformeerd. Verder is alles (opzoeken product, bestellen, betalen en uiteindelijke levering) naar wens verlopen

Beste Jan van den Bos,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar wens is verlopen.

E van der Ploeg 26-05-2020

Vriendelijk geholpen met uitleg over het product!
Er werd met me mee gedacht!
Keurig bon laten opslaan zodat de winkel hem heeft mocht ik de mijn kwijt zijn.

Beste E van der Ploeg,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Arnold Smit 26-05-2020

Wij hebben op een zaterdag een bestelling (een espressomachine) gedaan via de webshop van BCC. Maandagochtend kwam de order binnen. Het oude apparaat keurig meegenomen. Prima service. Wij doen bijna alle aankopen van huishoudelijke apparaten of geluidsapparaten (Sonos) via BCC. Hetzij bij de winkel, hetzij via de webshop, zoals de laatste aankoop.

Beste Arnold Smit,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.
Geniet van de koffie!

Justin 26-05-2020

Ik vind de website overzichtelijk met duidelijke informatie, echter zijn de prijzen ook goed en ben sta je niet ineens voor verrassingen.
Daarnaast word je ook duidelijk op de hoogte gehouden wanneer er iets word geplaatst en hoe.

Beste Justin,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Vincent 26-05-2020

Erg vriendelijk geholpen. Geen opdringerig personeel wat allerlei onnodigheden aan probeert te smeren, maar gewoon duidelijk advies voor mijn persoonlijke situatie. Heb er zelf een tv gekocht welke ook netjes bij mij in de auto werd ingeladen. Zou er zeker terug gaan.

Beste Vincent,

J.A.Verschure 26-05-2020

Goed advies vooraf via de telefoon en stipte levering op de door mij aangegeven tijd

Beste J.A.Verschure,

B. Bunnik 26-05-2020

Overzichtelijk mooie winkel....aardige medewerkers....prima uitleg van het apparaat .... kortom ...Top !

Beste B. Bunnik,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Maud 26-05-2020

Ik heb mijn telefoon gisteren besteld en hij is vandaag meteen binnengekomen! Heb ook duidelijk de factuur op de mail gekregen dus dat was ook heel fijn.

Beste Maud,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

mandy 26-05-2020

Ik kwam voor oordopjes, er was genoeg keuze. Er werd 1x gevraagd of ze konden helpen maar toen ik aangaf dat dit niet hoefde ging hij ook gewoon verder, heel fijn!

Beste mandy,

Alexander 26-05-2020

Prima website. De schaling van de website op grote schermen had wat beter gekund, maar verder is het een uitstekende service. Binnen een dag bezorgd zoals op de website aangegeven.

Beste Alexander,

Bedankt voor jouw review over onze website.

André 26-05-2020

Ik ben al ruim 40 jaar fan en klant van BCC hier is het overzichtelijk en de mensen kan je alles vragen. Er is altijd wel een verkoper die ergens meer verstand van heb.Op internet zie je alleen maar plaatjes en je kan niets vragen. je moet de referenties dan maar geloven die achteraf vaak zelf zijn ingevuld door de website beheerder.Kortom van mij moeten de winkels nog maar lang blijven bestaan. ")

Beste André,

Bedankt voor jouw review over de services van onze winkel.
We verwelkomen je graag weer!

Joohtje 26-05-2020

Heb op de bcc website een diepvries besteld voor een lage prijs (60% van de normale prijs) en dacht een mooie Koop gedaan te hebben. Krijg mail dat deze vriezer niet leverbaar is, terwijl blijkt dat deze vriezer bij leverancier Liebherr gewoon op voorraad staat.

Ramona massop-roesink 26-05-2020

Makkelijk kunnen bestellen, duidelijke informatie op de website.
Zelfs alle coronamaatregelen staan duidelijk en netjes vermeld.
Ondanks de coronacrisis toch snel geleverd.
En alles precies zoals aangegeven/afgesproken.
Zeer tevreden!

Beste Ramona massop-roesink,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de levering.