Bakker 24-01-2021

‘S avonds besteld en de volgende ochtend meteen kunnen ophalen! Prima service en duidelijke communicatie via de mail. Vriendelijke medewerken bij het afhaalloket van de Bcc in Leeuwarden

Beste Bakker,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice in de winkel.

Kenny 24-01-2021

Product midden in de nacht besteld. Volgende dag netjes bericht gehad dat de oven klaar stond bij BCC in Den Bosch om opgehaald te worden.
Super goede service binnen en vriendelijk ontvangen, zelfs nog een kleine waarschuwing over de kwaliteit van de doos gehad zodat hij niet op de grond zou vallen.

Beste Kenny,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Den Bosch.

Alexander 24-01-2021

BCC is duidelijk over wat ze leveren, goede prijs kwaliteit en prima (bezorg)service. Wasmachine moest geplaatst worden op moeilijk bereikbare plek, maar mannen die wasmachine brachten en plaatsten deden dat snel en vakkundig! Echt super.
En zeker omdat de oude wasmachine het niet meer deed was het heel fijn dat we op donderdagavond bestelden en zaterdagochtend de eerste wasjes in de nieuwe machine konden draaien.

Beste Alexander,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige bezorgers.

Adrie van der werff 24-01-2021

Via de chat contakt gehad met een medewerkster. Het was een fijn gesprek en ik werd ook fantastisch geholpen met mijn keus .
Zeker een aanrader om bij b cc te kopen.

Beste Adrie van der werff,

Bedankt voor jouw review over onze chatservice.

Geert Somsen 24-01-2021

Hoewel wij naast een BCC-vestiging wonen, konden we het koffiezetapparaat dat we uitgekozen hadden alleen in Beverwijk ophalen. Maar niet getreurd: we hebben er een uitje van gemaakt. Fietsen mee, het Noordzeekanaal en de Hoogovens bekeken, en op bezoek geweest (buiten, op veilige afstand) bij mijn tante. Bij BCC zelf was men allervriendelijkst en het koffiezetapparaat voldoet aan al onze wensen. Al met al een prima ervaring dus, in deze coronatijd.

Beste Geert Somsen,

Bedankt voor jouw review over jullie mooie fietstocht richting het nieuwe koffiezetapparaat. En na het fietsen geniet van heerlijke koffie!

Ruud 24-01-2021

Ik ben zeer tevreden over zowel de bediening in de winkel voorheen als online,in de winkel werd me goed uitgelegd over het product en online is de service ook top bestelling keurig op tijd en helemaal naar wens .👍

Beste Ruud,

vasili grek 24-01-2021

Bestelling lijkt wel een aankoop van de rommelmarkt.
Gebruik sporen ,beschadigingen en dan met 2 verzegelde plakkertjes weer erop geplakt.
Klantenservices niet veel van te verwachten blijkbaar is het normaal en wordt er geen oplossing fatsoenlijk gezocht.

Zeer teleurstellend dit was voor mij een slechte ervaring en ik zal niet meer me aankopen doen bij BCC en zal niet in mijn kring iemand adviseren om er ook aankopen te doen.

Mvg

Beste vasili grek,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We komen hier graag meer over te weten, Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

BCC 24-01-2021

Gekocht een De’longhi espresso apparaat PrimaDonna S Evo ECAM 510.55.M
Dit is mijn tweede DeLonghi espresso apparaat, de vorige 7,5 jaar oud en 17500 kopjeskoffie verder had de geest geven. Door deze goede ervaring hebben wij besloten wederom een DeLonghi aan te schaffen.

nu na 40 kopjes koffie en 30 koffie met melkschuim onze ervaring.

De app is tot mijn verbazing erg gemakkelijk en waarde toevoegend, zeker als de de hoeveelheden koffie, melkschuim, temperatuur (dus parameters) wilt gaan instellen

De lekbak is verbeterd, er zitten geen schotten meer in zodat deze gemakkelijk schoon te maken is.

De extra klep op het koffiereservoir zorgt ervoor dat het apparaat iets stiller is.

de temperatuur van de koffie is goed.(ik verwarm wel altijd mijn kopjes)

Eén nadeel aan dit apparaat is dat de keuze toetsen B3 TM B13 niet verlicht zijn. het menu in het midden is dat wel.

Met het ingebruiknemen van dit apparaat had ik een probleem, de taal stond ineens op Spaans. Dat was voor mij een probleem omdat wat op punt 8.2 beschreven staat ( taal instellen ) nu in het Spaans wordt weergegeven. Op het internet stonden vele vragen omtrent dit probleem, (zonder oplossing) maar als je het woord "taal" in de taal opzoekt waarin deze staat dan is het gemakkelijk c.f. punt 8.2 in te stellen.

Als de keuze toetsen verlicht waren dan had ik een 10 gegeven.

Beste,

Bedankt voor jouw review over jouw nieuwe DeLonghi machine. Geniet van de koffie! ☕

H.van Berkel 24-01-2021

Gebruiksvriendelijk en snel besteld. Zelfs ik die M iet zo snel via internet iets besteld is tevreden.

Beste H.van Berkel,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Jaap 24-01-2021

Goede winkel met voldoende parkeerplaats ook is het personeel zeer deskundig en behulpzaam.
Minpuntje nu met de Corona kan je alleen afhalen maar als je voor de dichte deur staat kan je nergens aanbellen en moet je wachten als zij je zien staan.

Beste Jaap,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Han 24-01-2021

Ik had een vraag over een printer, waarvoor ik belangstelling had. Gebeld, maar er werd (tussen de middag) niet opgenomen. Werd half uurtje later terug gebeld. Printer doorgesproken en telefonisch besteld. Betaalverzoek is mij toen toegezonden, betaald en 2 dagen werd ik netjes gebeld, dat ik hem kon ophalen in de winkel in Hengelo. Perfecte service.

Beste Han,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Hengelo.

Engelbert van Heerenvorenaar 24-01-2021

Op zoek naar een goede betrouwbare telefoon tegen een betaalbare prijs, ben ik uitgekomen bij BCC. De Samsung A20 is het geworden. Bestellen ging gemakkelijk via de website en de volgende dag was het toestel al binnen.

Beste Engelbert van Heerenvorenaar,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering.

wil 23-01-2021

Bij BCC al diverse apparaten gekocht en elke keer opnieuw sta je versteld hoe snel geleverd wordt.
Of dat nu via de winkel is of de webshop, gewoon correct.
En dan.... vergelijk de prijzen eens !!

Beste wil,

Alfons 23-01-2021

Gebeld naar filiaal in Purmerend. Koffiezetapparaat inbouw besteld. Perfect afgewikkeld en de volgende dag geleverd.
Na het uitpakken bleek er een beschadiging aan de deur. BBC filiaal Purmerend heeft direct geregeld dat deze geruild kon worden. Super afgewikkeld!!!!

Beste Alfons,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Purmerend.

G Smit-Dijkstra 23-01-2021

Vrijdagavond heb ik een bestelling geplaatst en zaterdag is het bestelde product geleverd. Duidelijke site en bestelprocedure.

Beste G Smit-Dijkstra,

Klarie 23-01-2021

Snelle reparatie aan de computer, geholpen met de instellingen en goed advies.
En altijd vriendelijk in Deventer

Beste Klarie,

Bedankt voor jouw review over de service in ons filiaal in Deventer.

Florian 23-01-2021

Goed geholpen via de chatfunctie op de website. Binnen 2
dagen was de nieuwe koelvriescombinatie geleverd en de oude netjes meegenomen.

Beste Florian,

Bedankt voor jouw review over onze chatservice.

Floor 23-01-2021

Duidelijke omschrijving bij de producten en prettig dat ook aangegeven wordt welke accessoires daarbij horen. En supersnelle levering, in de avond besteld, volgende ochtend al in huis!

Beste Floor,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Jacky 23-01-2021

Koelkast besteld, meer dan voldoende communicatie over het aflevermoment ! keurig op tijd afgeleverd door een vriendelijke jongeman !

Beste Jacky,

Bedankt voor jouw review over de levering door onze vriendelijke bezorger.

Henry Ooijen 23-01-2021

Ondanks de Corona tijd goed advies gehad van de verkoper vanuit de winkel over de aankoop van een TV en sound bar .

Duidelijk en correct, zelfs de heren van de bezorg / installatie dienst correct netjes en op tijd .

Bcc onze vaste leverancier , Thanks

Beste Henry Ooijen,

Bedankt voor jouw review over de services van onze deskundige medewerkers.

JohnC 23-01-2021

Op de site van de concurrent een droger gezien die aanzienlijk goedkoper was en hierover gereclameerd. Na overleg is de prijs voor mij aangepast, Bezorging op 23-01-2021 tussen 8.30 en10.30 uur, wat ook geschiedde. Zeer tevreden hierover.

Beste JohnC,

Pascalz 23-01-2021

Laptop gekocht bij bcc in de avond en volgende dag geleverd.
Hij was goed verpakt.
Ik kreeg Updates per mail over de bestelling en verzending.
Bestel proces op de site ging ook vlot en soepel.
Vandaar een 10

Beste Pascalz,

Helma 23-01-2021

Online een Dolce gusto Mini Me gekocht.
Site is makkelijk en heel gebruiksvriendelijk.
Apparaat was goedkoper dan bij andere aanbieders. Snelle lwvwring en goed verpakt.

Beste Helma,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de snelle levering. Geniet van de koffie!☕

Patricia 23-01-2021

Na een probleem met het inwisselen van een VVV cadeaubon die een waarde boven de €50,- had, via de chat alsnog de mogelijkheid gekregen om met die bon te betalen.
Alles is snel en perfect afgehandeld.
Hierdoor heeft een fysieke winkel die dezelfde prijs als Bol.com rekent bewezen dat ze een meerwaarde vormen. Als was het maar omdat je hier wel met de VVV cadeaubon kunt betalen.

Beste Patricia,

Karen 23-01-2021

De site is prima. Vanwege Corona is er geen mogelijkheid om in een vestiging te worden geholpen. Het 06 nummer gekregen waarop een verkoper aanwezig is in de vestiging. Hij heeft mij perfect geholpen en 15 minuten later kon ik mijn bestelling bij het DHL ophaalpunt, die ook in deze BCC vestiging is ophalen.

Beste Karen,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van onze winkel en de snelle afhaalmogelijkheid.

KLAAS DOORN 23-01-2021

Uitstekend kontakt gehad met Mark die mij prima heeft geadviseerd met als resultaat een prachtige monitor besteld. De volgende dag volgens afspraak geleverd zonder moeilijke toestanden. Enige tijd later op een zeer eenvoudige wijze geïnstalleerd en een goed beeld. Geheel volgens het advies van Mark.

Beste KLAAS DOORN,

Bedankt voor jouw review over de deskundige service van onze vriendelijke medewerker.

Jacob D. 23-01-2021

goede shop met prima prijzen en duidelijke taal op de website. Snelle levering met DHL, binnen 24 uur heb ik mijn pakje ontvangen.

Beste Jacob D.,

Marjo 23-01-2021

In Corona tijd, de tijd van meet en zoom, ineens zonder webcam zitten, dat is vervelend.
BBC gebeld en binnen 30 minuten nieuwe webcam geleverd aan huis.
Helemaal top!

Beste Marjo,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

FJMeulbroek 23-01-2021

eigenlijk nog nooit iets eerder besteld bij BCC meestal bij Mediamarkt of Coolblue maar deze aankoop is perfect geleverd, snel en precies wat ik bedoelde

Beste FJMeulbroek,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Graag tot een volgende keer!

Hessel van wieren 23-01-2021

gemakkelijk om te bestellen snel in huis product is geweldig en had ook een goede uitleg bij de bestelling

Beste Hessel van wieren,

Bedankt voor jouw review.

Margriet 23-01-2021

Nog nooit zo snel en gemakkelijk aan mijn aankoop gekomen. Een uur nadat mijn broodrooster kapot was zat ik al m'n geroosterde broodje uit mijn nieuwe mooie rooster!

Beste Margriet,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service. geniet van het vers geroosterde brood!

Lia Oosterwijk-van Ede 23-01-2021

Online stofzuiger besteld kon kreeg netjes een mailtje dat hij klaar stond in de winkel. Gelijk opgehaald en thuis uitgeprobeerd top gewoon.
Raad zeker aan om spullen te halen bij bcc.

Beste Lia Oosterwijk-van Ede,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Prinsen 23-01-2021

Super mooie stofzuiger ik had er voor een paar jaar ook al één gekocht nu de 2e op een andere verdieping.Geweldige stofzuiger met veel gebruikersgemak.
Wil nooit meer een andere binnenkort ook nog één voor onze kleindochter.

Beste Priinsen,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop en tot snel!

Muppet 23-01-2021

Supper snelle levering.
En telefonisch zeer vriendelijke afhandeling en goede hulp

Beste Muppet,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke telefonische service en de snelle levering.

Patrick 23-01-2021

Vanmorgen online de bestelling geplaatst, de order vrijwel meteen bevestigd en heel snel daarna bericht ontvangen dat ik de bestelling kon ophalen. Super snel.
In de winkel was het goed georganiseerd en helemaal Corona proof. Top service BCC!! Dankjewel voor de snelheid, correctheid en vriendelijkheid. Fijne klantbeleving!

Beste Patrick,

Bedankt voor jouw review over onze snelle, corona proof afhaalservice in onze winkel.

Willem van der Linden 23-01-2021

Zaterdagochtend ; de foodprocessor begeeft het. Net op een moment dat er stevig gekookt gaat worden om de lockdown op te vrolijken. Op de BCC site staat voor een mooi bedrag een vervanger die gemakkelijk digitaal wordt besteld. Afhalen bij de dichtstbijzijnde BCC winkel. Een reactie zou snel volgen per mail wanneer dat kon. Die hadden we binnen 10 minuten. In de Mall of The Netherlands kan dat heel simpel en snel. Daar aangekomen werden we heel vriendelijk en accuraat geholpen door de medewerkers die ook nog het kapotte apparaat voor recycling in ontvangst namen. Er werd mij zelfs nog op attente manier succes met het verder koken meegegeven. Binnen het uur konden we weer verder met onze ‘kook zaterdag’’. BCC, dat staat echt voor service!!!!!!

Beste Willem van der Linden,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice. We hopen dat de maaltijd een succes is geweest en heel veel kook plezier!

Jay 23-01-2021

Vertrouwde winkel waar ik vroeger heenging voor elektronica aan te schaffen, nu net zo vertrouwd online het gemak om bij de BCC te winkelen. Snelle levering ook!

Beste Jay,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

tyresia.vandeutekom 23-01-2021

Goede middag we zijn heel blij met de aankoop zo snel in huis geweldig gedaan heel erg bedankt trot op jullie website zo fijn

Beste tyresie.vandeutekom,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Lars 23-01-2021

Goed product, tijdige & duidelijke levering, snel & kundig aangesloten. Bedankt!

Beste Lars,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Payam 23-01-2021

Eerdere goede ervaring in fysieke winkel, dus nu via website gedaan, zinder problemen.

Beste Payam,

Bedankt voor jouw review.

Frans Peters 23-01-2021

Via de webshop een printer besteld, kreeg gelijk een mail dat ze mijn bestelling gingen klaar zetten en dat ik dan bericht kreeg dat ik het kon ophalen.
Nog binnen 20 minuten kreeg ik al een berichtje dat ik mijn printer kon ophalen.
Met aantoning van een uitdraai van mijn mail bracht de medewerker mijn printer.
Kan niet anders zeggen dat ik dik te vrede ben met deze service.

Beste Frans Peters,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Manders 23-01-2021

Alles volgens afspraak .goede prijs ,en volgens afspraak geleverd. Werking hadden wij al bij een familie lid gehoord.

Beste Manders,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Esther 23-01-2021

Super blij met onze nieuwe televisie! Na telefonisch contact heeft de medewerker de bestelling voor ons volledig ingevuld, dit kun je ook zelf online doen natuurlijk. Juist het stukje persoonlijk te woord staan bij een grote aankoop vond ik heel prettig. En een dag later de tv keurig op aangegeven tijd thuisbezorgd.

Beste Esther,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service bij aankoop van de nieuwe TV!.

Anita 23-01-2021

Via WhatsApp goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe tablet.
Daarnaast fijne click and collect mogelijkheid waardoor ik het product vandaag al in huis had!

Beste Anita,

Bedankt voor jouw review over onze WhatsApp service.

Petra 23-01-2021

Eerdere aankopen bij BCC in Venray gedaan, fantastische service en zeer klantvriendelijk! De laatste aankoop online ‘moeten’ doen en ook hier gewéldig goed geholpen!

Beste Petra,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke services.

Roberto 46 23-01-2021

Ik ben al jaren klant. Deskundig personeel. Goed advies. Tijdelijk gaat het nu anders. De webshop is overzichtelijk. Levering komt in aangegeven tijdblok. Ze doe wat ze zeggen.

Beste Roberto 46,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Linda 23-01-2021

Vorig week bij filiaal Terneuzen een inbouw vaatwasser gekocht, er werd goed meegedacht en ik werd erg vriendelijk en kundig geholpen. Gisteren hebben twee monteurs de vaatwasser geïnstalleerd, ze waren mooi op tijd, werkten snel, ook heel vriendelijk. Ik ben erg tevreden

Beste Linda,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke installateurs.

Anna 23-01-2021

Perfect! Ik heb een koptelefoon besteld, die goed bij de prijs past. Ook heel snel bezorgd en goed aangegeven wanneer het pakketje aankwam.

Beste Anna,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de koptelefoon!

Judy 23-01-2021

Snelle levering. Goede productomschrijving en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Lisanne 23-01-2021

Scherpe prijs en leuke actie met gratis inbouwen van de nieuwe oven. De monteur van BCC heeft voor ons ons nog extra werk verricht omdat het bij ons geen standaard situatie was. Dit had hij niet hoeven doen toch fijn extra service. Wij ziin erg tevreden!

Beste Lisanne,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke installateur.