Andrea 28-05-2020

Ik had online een JBL speaker gekocht en wilde deze in de winkel ruilen voor een andere kleur. Daar ben ik snel en zeer vriendelijk geholpen. Artikel bevalt zeer goed

Beste Andrea,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.

Vera 28-05-2020

Bij deze shop kan je prima/uitstekend terecht. Je wordt er goed geholpen. Mijn artikel was niet voorradig. Terplekke besteld. Aangezien het erg druk is in deze (corona) periode, toch een bericht dat het artikel al de volgende dag weer in de winkel lag. Top!

Beste Vera,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Bernadetta 28-05-2020

Al vele jaren klant bij B.C.C .Altijd zeer goed geholpen en goede service.
Zeker aan te bevelen .

Beste Bernadetta,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling. Graag weer tot ziens.

Sandra 28-05-2020

Voelt altijd goed hier iets aan te schaffen. Persoonlijke sfeer en levering is OK.
Ik vraag me wel af waarom een flinterdun spel voor de Nintendo Switch niet als
brievenbuspost wordt verzonden.

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Spijker 1 28-05-2020

Een mooie overzichtelijke winkel in een (bijna klaar) mooi winkelcentrum.
Zeer vriendelijk geholpen door de verkoper, een uitgebreide uitleg over de verschillende merken en de zuinigheid van de merken. Ook wist hij mij te vertellen dat de een als beter getest was door de consumentenbond, en dus ook voordeliger is. Na een ruime uitleg van zijn advies de koop afgesloten. Weer een zeer tevreden klant geholpen!

Beste Spijker 1,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en over de hulpvaardige medewerker.

Sonja 28-05-2020

Altijd als ik iets nodig heb kijk ik eerst op de site van BCC. Goede prijzen en mooie producten. Ik slaag altijd. Personeel is erg vriendelijk. Het bestellen is vrij simpel en overzichtelijk. De was droger combinatie is erg mooi en simpel te bedienen. Ben er erg blij mee.

Beste Sonja,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Ton 28-05-2020

Prima shop, site is duidelijk.
Prijs is in dit geval hetzelfde als bij andere shops. Gisteravond besteld en vandaag al geleverd.
Bovendien hebben ze in mijn woonplaats ook een fysieke winkel, dus handig om van te voren even te gaan kijken.

Beste Ton,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

H. de Winkel 28-05-2020

Veel ervaring al met BCC Arnhem zuid. Hele vriendelijke behulpzame mensen! Je wordt goed geholpen en krijgt goede informatie. Ook als je later nog eens terug komt met vragen.
Prima hoor!

Beste H. de Winkel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem Zuid en de services.

By Guss 28-05-2020

BCC heeft een groot assortiment, aantrekkelijke prijzen en deskundige medewerkers.

Beste By Guss,

BvdO 28-05-2020

Vriendelijk en vehulpzaam personeel. Verwezen me naar de website omdat in de winkel alles uitverkocht was wat de kwaliteit had die ik zocht. Ook advies omtrent goede keuze Levering was snel en apparaat bevalt goed. Bedankt BCC

Beste BvdO,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers. Veel plezier met de aankoop!

Gerrit Oosterveld 28-05-2020

Overzichtelijke shop en vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede service.

Beste Gerrit Oosterveld,

A de Roij 28-05-2020

Gekozen voor BCC omdat hier de prijs het laagste was, heel goede voorlichting ook uitstekend geholpen en ondanks Corona in een dag in huis.

Beste A de Roij,

Jan 28-05-2020

Overzichtelijke winkel. Zeer klantvriendelijk personeel. Personeel nam rustig de tijd en beantwoorde mijn vragen.

Beste Jan,

Wim 28-05-2020

Top bedrijf en mooie prijzen. Bezorging super snel. Zoals op de site aangegeven.

Beste Wim,

Bedankt voor jouw review over BCC en onze snelle bezorging.

Peer 28-05-2020

direct werd er hulp aangeboden en Marthje hielp erg goed. Ook haar collega hielp fijn bij de uitlag

Beste Peer,

Bedankt voor jouw review over onze hulpvaardige medewerkers.

A.H. Visser 28-05-2020

Prettig geholpen door Jeroen bij BCC in Den Helder, goede voorlichting en nam de tijd voor ons

Beste A.H. Visser,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Helder.

Natasha Cloutier 28-05-2020

Het is makkelijk winkelen ook in tijd van Covid-19 bij BCC. Prima advies. Vlot. Kundig.

Beste Natasha Cloutier,

Bedankt voor jouw review over het gemak van winkelen bij BCC in deze tijd met het corona virus.

Dennis 28-05-2020

Ging naar de BCC voor aanschaf van een Soundbar. had zelf al wat voor onderzoek gedaan en BCC kwam er in de lage prijs wederom uit en ook als niet kan je dit altijd met ze bespreken. Ontvangst was weer zo als altijd zeer vriendelijk en ze nemen de tijd voor je voor goed advies en technische uitleg. Ben hier weer tevreden na aanschaf van een Soundbar weg gegaan.

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkel.

Co 28-05-2020

Komen al jaren bij BCC Apeldoorn. Klantvriendelijke benadering.Altijd deskundig advies, prima en duidelijke uitleg van het gekochte apparaat en keurig binnen het aangegeven tijdsblok werd de wasmachine de volgende dag al geleverd.

Beste Co,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn en de snelle levering.

Ruud 28-05-2020

BCC levert altijd netjes en communiceert perfect. Klachten heb ik nooit gehad, maar als ik die zou hebben, heb ik er alle vertrouwen in dat ze snel afgehandeld worden :)

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Barbara 28-05-2020

Wij zijn prima geholpen. Een goede uitleg gehad en er werden ook vergeleken met gelijkwaardige produkten. We wilden ook nog wat weten over een vaatwasser en ook daar werden we prima in geadviseerd. Het personeel is niet opdringerig.
Ik kom graag naar deze winkel en koop daar liever dan via internet.

Beste Barbara,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de medewerkers.

Hart Wendy 't 28-05-2020

Ik was met spoed op zoek naar het spel Sims 4 voor de PlayStation 4,
Geweldig dat deze beschikbaar was voor een scherpe prijs en gewoon de volgende werkdag in huis.Fijne zoeksite en erg duidelijk, veel opties om de betaling af te handelen!
Dus dank jullie wel

Beste Hart Wendy 't,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Joop 28-05-2020

keurige winkel prettig en snel geholpen zelfs als vakantieganger bijna als vaste klant behandeld

Beste Joop,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijkheid in onze winkel.

K v G 28-05-2020

De vestiging in oss is eenvoudig te bereiken, goede parkeergelegenheid en super vriendelijk personeel

Beste K v G,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.

Richard 28-05-2020

Goede prijs voor de soundbar Super snel geleverd. Al met al niets op aan te merken.

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.
Veel plezier met de aankoop!

Dominique van Huijstee 28-05-2020

Ik had voor BCC gekozen vanwege duidelijke website en goede service. Mijn bestelde produkt werd de volgende dag al geleverd, wat ik heel snel vind in deze tijd.. Ik ben zeer tevreden.

Beste Dominique van Huijstee,

Bedankt voor jouw review over onze website en service.

fribo69 28-05-2020

bij BCC voel je je niet in een supermarkt (noem geen naam) en mede door de prettige indeling van de winkel met niet een te overdadig aanbod, kom je snel tot een besluit.

Beste fribo69,

Femke 28-05-2020

Snelle levering en een goed produkt!
Ik heb een waterkoker besteld omdat de oude kapot was. Twee dagen later in huis.

Beste Femke,

P. De Wit 28-05-2020

Ik kocht een externe harde schijf voor mijn laptop. Zeer deskundig advies, mooi vrijblijvend en een geweldig sympathieke en vriendelijke verkoopmedewerker uit Spaubeek. EEN OPLUCHTING!

Beste P. De Wit,

Bedankt voor jouw review over het deskundig advies.

mia 28-05-2020

Ben prima geholpen. Vriendelijke mensen. Gewezen op de mogelijkheid van een afhaalpunt bij mij in de buurt. Zo had ik mijn laptop 3 dagen eerder.

Beste mia,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Koster 28-05-2020

In augustus 2019 een laptop aangeschaft bij de BCC in Leeuwarden. Helaas wilde de laptop in april 2020 niet meer opladen en konden ze in de winkel niet nakijken of de adapter defect was en moest de laptop worden opgestuurd om dit te controleren. Sindsdien niks meer vernomen. Klantenservice is niet te bereiken en op mijn mail wordt niet gereageerd. Ik zou de laptop uiterlijk 19 mei 2020 weer kunnen afhalen en nu ik dit schrijf is het al 28 mei 2020. Mijn zoon heeft de laptop nodig voor zijn schoolwerk ivm coronavirus moet hij namelijk thuiswerken. Helaas konden ze me ook geen laptop in bruikleen meegeven. Zeer slechte service aangezien de laptop nog gewoon in de garantieperiode valt.

Beste Koster,

Bedankt voor jouw review.
Wat vervelend dat de laptop defect is. Wel vreemd dat je nog niks hebt vernomen. Heb je een casenummer voor ons?

Ad 28-05-2020

OP 14 mei tablet gekocht in vestiging The Wall. Kleur was niet in voorraad maar ander filiaal had het wel. Zou overgebracht worden. 2 weken later nog steeds niets vernomen. Tig keer gebeld en langs geweest. Tig smoesjes aangehoord (vrije dag/Corona/Dhl etc etc). Je wordt gewoon niet serieus genomen. Dacht dat Mediamarkt erg was maar BCC overtreft iedereen.

Beste Ad,

Bedankt voor jouw review.
We schrikken hier wel van, dit is niet zoals het zou moeten gaan. Excuses voor het ongemak.
Heb je een ordernummer voor ons?

Leon Leemans 28-05-2020

Snelle levering en apparaat werkt prima. Volgende keer weer.

Beste Leon Leemans,

Robin 28-05-2020

Ik had een stofzuiger besteld die werd geleverd op het verkeerde adres zodat ik het zelf moest ophalen op een afhaalpunt. Ik heb een maand geleden een wasmachine besteld waarop op de dag van de levering mij werd verteld dat de voorraad op is en dat de nieuwe voorraad over ongeveer 7 weken weer aangevuld is. Dat waren de mindere ervaringen.

De goede ervaringen waren dat ik goed werd geholpen in de winkel, specifiek door Nick van BCC Arnhem-Zuid. Hij is erg vriendelijk en heeft verstand van wat hij doet. Hij heeft me een betere wasmachine voor een goede prijs gegeven en ook nog geregeld dat deze werd afgeleverd en geïnstalleerd. Wij zijn super blij.

Over het algemeen altijd goede ervaringen gehad met BCC Arnhem-Zuid en ik kan ze aanraden.

Beste Robin,

Bedankt voor jouw review over jouw goede en iets minder goede ervaringen.

En bedankt voor jouw complimenten over ons filiaal Arnhem-Zuid en onze collega Nick!

Eelco Wierda 28-05-2020

Heerlijk dat je nog ergens fysiek kunt winkelen en door betrokken en ervaren medewerkers geholpen wordt.

Beste Eelco Wierda,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en betrokken medewerkers.

Cla 28-05-2020

Ze nemen de tijd voor je ik winkel graag daar
Altijd vrolijk en heel geduldig

Beste Cla,

Huigen 28-05-2020

Super goed en vaardig personeel, houden goed de corana regeling in acht. Heel fijn de afstand die gerespecteerd wordt! Verder super goed geïnformeerd over onze aankoop van een espressomachine.

Beste Huigen,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.
Geniet van de koffie!

Ineke Cogoni 28-05-2020

we zijn in de winkel aan het Osdorpplein geweest en al onze vragen over de te kopen tablet heeft een medewerker (Jimmy) uitgebreid aan ons verteld, echt klasse!!

Beste Ineke Cogoni,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Noel Garland 28-05-2020

Duidelijke winkel indeling, kundig en klantvriendelijk personeel. No nonsense srvice.

Beste Noel Garland,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, onze medewerkers en de geboden services.

Hoera 28-05-2020

Snel een verkoper die uitstekend adviseerde, daarom heb ik een iets duurder artikel gekocht , tevens verwees hij mij naar de Essent adviseur waar ik ook een leuk gesprek had.
Kortom dit maakt winkelen erg leuk

Beste Hoera,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Erik van Turnhout 28-05-2020

De bestelling was makkelijk, de prijs was erg goed en de levering was snel. Wat wil je nog meer ?!

Beste Erik van Trnhout,

Willem 28-05-2020

Op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon kwam ik als vanzelf bij BCC uit. Ik was over de fysieke winkels al behoorlijk tevreden, maar nu koos ik er voor de aankoop online te doen. Een telefoon die binnen mijn budget past en aan mijn wensen voldeed was snel gevonden en bijna nog sneller thuisbezorgd in een uitstekende verpakking. Niets dan lof voor de eenvoud van de online shop en de wijze van afhandelen en verzenden.

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en snelle verzending.

KG 27-05-2020

Je wordt altijd vriendelijk geholpen en hebben een goede service. Voor de 2de x hier een wasmachine gekocht.
De aankoop nu werd ook binnen een dag gebracht en aangesloten. Keurig op tijd.

Beste KG,

Carla 27-05-2020

Het is er gezellig en leuk .en je word vriendelijk geholpen en goed uit gelegt

Beste Carla,

Bedankt voor jouw review over de sfeer en hulpvaardigheid in onze winkel.

Annet 27-05-2020

Ik heb online een Canon objectief besteld bij BCC en ben zeer tevreden over de vlotte afhandeling én over het feit dat ik mijn VVV-geschenkbonnen kon besteden.

Beste Annet,

Bedankt voor jouw review over onze vlotte service.

Christa vos 27-05-2020

Werd heel goed geholpen door de jongeman in de winkel, heeft me goed advies gegeven en duidelijk mijn vragen beantwoord. De levering was binnen een dag wat erg prettig is. Al met al zeer te spreken over het product , prijs, personeel .

Beste Christa vos,

Bedankt voor jouw review over de service van ons winkelpersoneel.

Ursula 27-05-2020

Vrij snel na binnenkomst prima geholpen door X, veel informatie om de keuze goed te kunnen maken. Dank je wel

Beste Ursula,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkel medewerker.

Johan 27-05-2020

De hulpvaardigheid van het personeel is zeer bewonderingwaardig. Het geven van een goed advies is inclusief.

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over onze hulpvaardige medewerkers.

Ellie Derks 27-05-2020

Goed geschoold personeel dat werkt in een topwinkel. Je kijkt je ogen uit voor het aanbod en winkelopstelling

Beste Ellie Derks,

Bedankt voor jouw review over ons top personeel en onze top winkel!

Eva 27-05-2020

Mooie goed gesorteerde en overzichtelijke winkel en heel vriendelijk en deskundig personeel incl. Overstap naar een andere energieleverancier met verrekening van de welkomstpremie.

Beste Eva,