Jano 04-06-2020

Vriendelijk goed en snel advies en geen aangepraat over eventuele duurdere aankoop !
Ik weet zeker dat ik hier nog binnenloop!

Beste Jano,

Bedankt voor jouw review en graag weer tot ziens.

Alex Deckers 04-06-2020

Ik werd netjes geholpen, kreeg duidelijke uitleg. Hierna na overleg thuis heb ik het artikel de volgende dag in de winkel aangeschaft, zelfde verkoper. Pluim!

Beste Alex Deckers,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Ruby 04-06-2020

Zeer klantvriendelijke winkel. Veel ruimte, overzichtelijk. Ruim aanbod en goede prijs-kwaliteit verhouding. Vaak leuke aanbiedingen.

Beste Ruby,

Elisabeth 04-06-2020

Goed en snel en eerlijk geholpen,na vakkundig te zijn geïnformeerd, zonder druk.

Beste Elisabeth,

Dankjewel voor jouw review.

Ineke 04-06-2020

Ik heb een wasmachine gekocht en een week later een droger.
Ik heb er beide keren voor gekozen om het apparaat te laten plaatsen. De kosten zijn €19,95 en daarvoor wordt het apparaat uitgepakt en neer gezet, stekker in het stopkontakt en klaar.
De wasmachine was niet waterpas gezet. Er zat een sleutel bij maar die paste niet.
Ik kan de wasmachine met geen mogelijkheid waterpas krijgen dus vroeg ik het aan de bezorgers die vandaag de droger kwamen bezorgen.
Ze zeiden dat het niet nodig is dat het apparaat waterpas staat. De droger hebben ze ook niet waterpas gezet. Ook niet nodig, zeiden ze.
Mijn vraag is nu : Is het echt niet nodig dat de apparaten waterpas staan?”

Beste Ineke,

Bedankt voor jouw review.
We begrijpen dat het niet helemaal duidelijk is en komen daarom graag met je in contact. Kun je het ordernummer in een reactie op de review doorgeven?

EJWH 04-06-2020

BCC had een actie met een all-in prijs, Leveren, naar 2e etage brengen, installeren en oude meenemen. In ons geval een wasmachine.
Aflevering was binnen afgesproken tijdsvak en goed verzorgd.

Beste EJWH,

Tony 04-06-2020

Goede winkel, gedegen helder advies over Ipad. Ik had er tot dusver geen verstand van dus de verkoper heeft me compleet moeten informeren. Website eerst gekeken maar veel keuze voor Apple daarom voor het persoonlijk advies gegaan en prima geholpen! We zijn er blij mee.

Beste Tony,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Veel plezier met de aankoop!

Paul 04-06-2020

Gezellig kleinschalige winkel met gezellige personeel, die de mij een goede uitleg Hebben gegeven.

Beste Paul,

Paul 04-06-2020

Beste Paul,

B. W. 04-06-2020

Ik werd direct geholpen. De verkoper nam de tijd om advies te geven. Met als resultaat dat ik nu een koptelefoon heb van een goede kwaliteit en door de goede uitleg weet ik direct hoe deze werkt! Aanrader!

Beste B. W.,

Bedankt voor jouw review over de adviezen van onze medewerker.

Stephen 04-06-2020

Ik heb vanmiddag een monitor gekocht. Prima geholpen door een vriendelijke meneer.

Beste Stephen,

Peter 04-06-2020

Overal gezocht naar aanbieding Dyson V8 Animal, alleen BBC had op dat moment een aanbieding. S’avonds besteld, dag later binnen.

Beste Peter,

hg.van.boxtel 04-06-2020

ik had een duux ventilator gekocht bij levering was er iets niets goed aan de ventilator ik ben hier mee terug gegaan naar de bcc ze stonden me heel netje te woord deden niet moeilijk de verkoper ging het meteen regelen 1 dag later weer netjes thuis bezorgd dus ik vind dat de service maar ook de verkopers in de winkel heel goed zijn daarom van mij een dikke 10

Beste hg.van.boxtel,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers en services.

Fam Ederveen 04-06-2020

Aankoop van nieuwe koelvries combinatie is perfect gegaan door eerst een bezoek in winkel , waar een goede uitleg en goede tips omtrent een juiste keuze werd gegeven, uiteraard wilde we daar nog even over nadenken en de dag er na waren we het over eens wat de keuze moest worden, en hebben we Via de site van bcc onze koelvries combinatie op maandag 1 juni online besteld en dinsdag 2 juni werd onze nieuwe koelvries combinatie naar alle tevredenheid al geleverd, top bcc.

Beste Fam Ederveen,

Bedankt voor jullie review over de service in de winkel.

Yvonne 04-06-2020

Overzichtelijke winkel met buitengewoon vriendelijk en deskundig personeel. Joery was zeer vriendelijk, niet opdringerig en heel kundig. Voor mijn moeder van 81 erg fijn om zo geholpen te worden. De koffie was heerlijk.

Beste Yvonne,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerkers.

T 04-06-2020

Ik bestel altijd bij bcc als het om elektronica gaat want niet alleen hebben ze me favoriete merk maar ze hebben ook een goede garantie op hun producten plus zelf in de corona tijd worden hun producten snel bezorgd

Beste T,

Piet 04-06-2020

Tijdens mijn aankopen Epson printer, koelvriescombinatie en wasmachine ben ik door verschillende medewerkers geholpen. Voor mijn uit gezien dik in orde, goede uitleg, netjes alles op tijd bezorgd, en geïnstalleerd.

Beste Piet,

Bedankt voor jouw review. over de services in de winkel en bij levering.

Lindenloutje 04-06-2020

Bijzonder aardige, nette en goed geïnformeerde medewerkers. Elke keer als we komen blijkt dat weer.

Beste Lindenloutje,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Rene Boer 04-06-2020

Ik was op zoek naar een minioven maar in de winkel stond niet het model wat ik zocht en op de site was deze niet verkrijgbaar. De medewerker heeft voor de zekerheid in het magazijn gekeken en daar stond nog 1 exemplaar die er eigenlijk niet had moeten staan. Er werd geen probleem gemaakt met het openen van de doos om te zien of de afmeting de juiste was.
Kortom vriendelijke medewerkers. Overzichtelijke winkel, goede service en daarom koop ik er wel vaker.

Beste Rene Boer,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Renate 04-06-2020

Supersnelle levering: gisteren besteld, vandaag ontvangen! Factuur per e-mail, heel prettig. Ik vind BCC sowieso een prettige winkel maar nu vooral ook gekozen omdat ik hier mijn Freebees kon inwisselen voor mijn aankoop van de Duux Whisper Flex. Helemaal tevreden!

Beste Renate,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

P.Verberne 04-06-2020

Levering via 0nlinewinkel was op korte termijn (1 dag) mogelijk. (Jura espresso apparaat)
Op site van BCC duidelijke omschrijving te lezen.
Gezien het gemak van thuisbezorging hiervoor gekozen.

Beste P.Verberne,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.
Geniet van de koffie!

Bernadette 04-06-2020

De verkoper heeft me de verschillende merken laten zien omdat ik er geen verstand van heb en er eentje voor mijn man wilde kopen, hij heeft een baard die getrimd moet worden. Ik heb ook van de verkoper geleerd wat body grooming is. En zo’n trimmer is niet moving voor mijn echtgenoot

Beste Bernadette,

Ton groenendijk 04-06-2020

Ook deze keer weer goed en deskundig geholpen, ik ken een ieder deze winkel aanraden, ook voor advies e.d. m.v.g. Ton Groenendijk.

Beste Ton groenendijk,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Peter H. 04-06-2020

Na binnen komst wordt je gelijk te woord gestaan en door verwezen naar de locatie in de winkel waar het gevraagde staat. Terplaatsen deskundig advies, koop snel rond, dag later is er ingemeten (betrof vaatwasser) en weer één dag later apparaat geleverd en geplaatst.

Beste Peter H.,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Betty 04-06-2020

Een hele fijne shop en supersnelle bezorging,ik bestel in het vervolg alleen bij bcc dit is mijn 2de bestelling in 6 weken en ben superblij

Beste Betty,

Bedankt voor jouw review. We verwelkomen je graag weer!

Arnoldus 04-06-2020

Ik ben zeer tevreden over de webshop van BCC. De site is duidelijk en overzichtelijk en dus was het niet moeilijk om een keus te maken. De levering van het product was snel en correct.

Beste Arnoldus,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de levering.

HB 04-06-2020

1 daar shop ik graag door de goede zoek functie
2 het vergelijken naar producten is 100% in orde
3 de levering is ook prima je bestellingen zijn ook goed verpakt
Al bij al zou ik zeggen blijf zo doorgaan dan kom ik zeker graag weer terug bij BCC

Beste HB,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

J.Elkerbout- den Os 04-06-2020

Heel fijn geholpen, goeie wasdroger laten bezorgen. Ik vind het fijn dat ik al jaren klant ben bij BCC. Top

Beste J.Elkerbout- den Os,

Bedankt voor jouw review.
Wij vinden het ook fijn dat je al jaren een van onze vaste klanten bent.

Chantal 04-06-2020

Goede informatie over de producten, goed advies over wat voor jou het beste is (zonder dat het gelijk het duurste moet zijn) en ook goed op de hoogte gehouden omtrent de leveringen. Ook als deze wat eerder komt, wordt je netjes op de hoogte gebracht en wordt er gevraagd of het kan. Kortom hele goede service!!

Beste Chantal,

Bedankt voor jouw review over de leveringsinformatie.

Martin 04-06-2020

Vandaag bij BCC Amersfoort fantastische geholpen door Dirk. Kwamen voor een nieuwe magnetron omdat de vorige was doorgebrand. Hadden deze iets meer dan een jaar terug gekocht en dachten dat de garantie verlopen was en hadden geen bon meer. De enorm vriendelijke medewerker ging in het systeem kijken en toen bleek dat we 2 jaar garantie hadden. Bij inlevering van de kapotte kregen we direct een nieuwe mee. Helemaal top deze service

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Martin 04-06-2020

Nette winkel en vriendelijk personeel en vak kundig geholpen.
zou deze zeker bij vrienden aanbevelen.

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en mederwerkers.

Ron 04-06-2020

Wij zijn vaste klant en zeer tevreden over de deskundige hulp bij aankopen. Ook de bereikbaarheid van de winkel t.o.v. Parkeergelegenheid is top.

Beste Ron,

Verschuur 04-06-2020

Prima geholpen in de winkel, vriendelijke medewerkers , inmeten van de koelkast eveneens vriendelijk en deskundig . Levering van de koelkast was ook goed , tijdstip werd goed doorgegeven en de koelkast werd deskundig ingebouwd .

Beste Verschuur,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

Frans Buskop 04-06-2020

BCC Barendrecht lekker dichtbij, parkeren geen probleem, de winkel heeft een uitgebreid assortiment, zelfs voorraad dus bestellen is gelijk meenemen. En tot nu toe ervaren dat het verkooppersoneel deskundig en vriendelijk is.

Beste Frans Buskop,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Gamba 04-06-2020

De service die wij kregen. Het samen een oplossing zoeken en aandragen voor ons. Geweldige medewerkers BCC Heerlen

Beste Gamba,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Heerlen.

Henrie 04-06-2020

Ik heb niet in de shop gekocht maar in de winkel. Ik hou van persoonlijk contact en ik wil zeggen dat deze altijd super is bij BCC. Ik kom er graag je krijgt duidelijk uitleg en service.

Beste Henrie,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel.

Randy 04-06-2020

Ik ben laatst bij de BCC winkel in Utrecht The Wall geweest en werd daar zeer goed geholpen. Ik kwam voor een laptop en kreeg ruim een uur uitleg over de voor en nadelen van het product. Na deze goede service heb ik tevens online op de BCC website ook nog eens een nieuwe computer monitor gekocht.
Dus ik ben dik tevreden over BCC.

Beste Randy,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Utrecht.

mk 04-06-2020

Een vriendelijke medewerker heeft ons geholpen en zij gaf een goede uitleg over het apparaat

Beste mk,

Hunink 04-06-2020

Ben over de winkel Sittard op zich zeer tevreden. Alleen vind ik het zeer jammer dat reparatie/ vervangen, zolang moet duren. Mijn canon compact camera is kapot (2 jaar en vier maanden oud) ga hiermee langs bij BCC op 5 mei. Op 22 mei komt het bericht camera kan niet meer gemaakt worden. Krijg heel mooi aanbod voor een nieuwe camera , ik zou bericht krijgen wanneer ik deze kan gaan kopen. Moet dit echt zolang duren.

Beste Hunink,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.
Wat betreft de reparatie, het neemt nu eenmaal even tijd in beslag. We zijn hierbij ook afhankelijk van de reparatiediensten. Natuurlijk blijven we altijd ons uiterste best doen om het zo snel mogelijk af te handelen.

R.Romyn 04-06-2020

AEG wasmachine gekocht voor zelfde prijs als alle andere grote winkels die aanbieden (alleen CoolBlue was duurder). Toch voor BCC gekozen vanwege betrouwbaarheid en bestel opties (zoals betaalmogelijkheden en afleveren). Afleveren en installeren ging vlot, ze laten avond ervoor (sms) en 5 min voor levering (telefoon) weten hoe laat ze precies komen. Ze kwamen met 2 man, namen verpakking en oude wasmachine weer mee. Installeren en testprogamma aanzetten.Betalen met pin. Prima service.

Beste R.Romyn,

Bedankt voor jouw review en het vertrouwen.

Wasmachine besteld en geleverd 04-06-2020

Ik bestelde een wasmachine om ongeveer 14.00 en de volgende dag om 10.50 werd het product al afgeleverd ,2 vriendelijke,nette bezorgers, hebben het apparaat van 66 kg zwaar naar 3 hoog boven getild en in 10 minuten tijd het aparaat aangesloten en ook aan de elektra trekschakelaar en zelfs hebben ze het apparaat aangezet op een soort installatie programma.Ik kon dus direct zien dat alles werkt en het ding wordt goed ingesteld.hele goede ervaring dus met BCC, heel, goed allemaal.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze installatiedienst.

Paula 04-06-2020

De winkel in Beek is vrij nieuw maar bevalt beter dan de vorige. Overzichtelijker vooral! Behulpzaam, deskundig personeel maar niet opdringerig.

Beste Paula,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

karin van susteren-pont 04-06-2020

een goed overzichtelijke winkel, ruim assortiment,personeel zeer vriendelijk,goede uitleg,keurige levering,wij kopen regelmatig bij bcc,echt een dikke tien!!

Beste karin van susteren-pont,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de vriendelijke medewerkers.

Jos van Rijn 04-06-2020

Goede klantvriendelijke winkel. Personeel(zeker bij ons 2e bezoek) begripvol en behulpzaam bij het oplossen van een klein probleem.
Probleem opgelost

Beste Jos van Rijn,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Fijn dat het probleem naar tevredenheid is opgelost.

Jail 04-06-2020

Wordt snel en vriendelijk geholpen
Als iets niet op voorraad is volgende dag gratis thuis bezorgt
...

Enige laat je iets repareren duurdt het wel lang

Beste Jail,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers. En jouw feedback over de reparatie.

Hesseling 04-06-2020

Het is een hele mooie winkel, vriendelijke personeel. Je word goed geholpen. Het personeel is deskundig.

Beste Hesseling,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en onze klantvriendelijke medewerkers.

Bas 04-06-2020

BCC heeft altijd de laagste prijs en een snelle bezorging, het product was de volgende dag al in huis. Helemaal geen klachten!

Beste Bas,

Fan.Wisman 04-06-2020

Vriendelijk personeel. Personeel heeft kennis van zaken. Men is behulpzaam.

Beste Fan.Wisman,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame medewerkers.

Fam. Tusveld 04-06-2020

Ik ben eigenlijk snel klaar maar zal toch iets zeggen.
Bij binnenkomst, wij wilden een wasmachine kopen, werden we aangesproken door Denise. We gaven aan dat we een wasmachine zochten. We kregen fantastische uitleg hoe en wat. Geen opdringerige verkoop techniek. Gewoon eenvoudige uitleg over hoe en wat. Denise liet ons een keuze maken. Niet opdringerig. Kortom, Denise, je hebt ons echt goed geholpen. Chapeau. We komen zeker weer naar BCC voor de aanschaf van een elektrische apparaat indien dat nodig is.
Dus mensen BCC.

Beste Fam. Tusveld,

Bedankt voor jouw review over de hulpvaardigheid van onze collega Denise.

Apolline 04-06-2020

Great shop. Reliable and fast customer service. Staff are friendly and work hard. Really recommend.

Dear Apolline,

Thank you for your review and recommendation.

Kind regards,