Gerda 29-05-2020

Ondanks een tijdige annulering (bevestigd door Bcc), omdat het niet tijdig geleverd kon worden werd de bestelling toch een dag later geleverd. Op whatsapp en e-mail werd niet conform richtlijn vd website gereageerd. Er kan altijd iets misgaan maar dan de toch de schuld bij de klant leggen, omdat die niet tijdig geannuleerd zou hebben. De klant moet vervolgens zelf de bestelling ophalen bij het afleveradres (40km verder). BCC kon niet voor mij of betekenen. Uiteindelijk de bestelling ingeleverd bij een filiaal en toen ook pas geld retour ontvangen

Beste Gerda,

Bedankt voor jouw review.
Excuses voor het ongemak wat je hebt ondervonden bij deze bestelling. Kun je door te reageren op deze review het ordernummer doorgeven. We komen graag met je in contact.

Jon 29-05-2020

Veel keuze en bcc zorgt voor super snelle bezorging als DHL meewerkt een andere koerier zou de service verbeteren.

Beste Jon,

Bedankt voor jouw review en feedback over de bezorging.

Tomenangela 29-05-2020

De BCC in Hellevoetsluis is altijd klantvriendelijk en deskundig. Wij worden altijd goed geholpen en geadviseerd. Wij blijven niet voor niets daar komen.

Beste Tomenangela,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Hellevoetsluis.

Janneke 29-05-2020

Minpuntje : Ik wilde mijn artikel halen in de winkel omdat ik t echt graag voor t weekend wilde hebbe.In de winkel zelf was t artikel niet voorradig en werd er niet echt meegedacht. Er werd gezegd dat bij bestellen de kans groot was dat t er niet op tijd zou zijn en dat ook t magazijn leeg was......Toch online besteld en binnen 24 uur ontvangen. Ik ga er maar vanuit dat t een eenmalige misser is. I h a vind ik de service vrij goed.

Beste Janneke,

Bedankt voor jouw review en feedback.
Fijn dat we het door jou gekochte artikel wel snel hebben kunnen leveren.

Twan 29-05-2020

Ik ben goed geholpen. Erwas iets met mijn blu-ray speler. Maar ze hebben goed geholpen en op gelost. Dus het is goede zaak. En goede persooneel.

Beste Twan,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Vincent 29-05-2020

BCC onderscheid zich al jaren van hun concurrenten als Mediamarkt etc middels hun buitengewone klantenservice die zich niet beperkte tot ‘tof’ doen maar gewoon getuigd van kennis. Keurig, fatsoenlijk personeel met kennis van zaken. Elke keer weer als ik er ben geweest denk ik...jeetje het bestaat nog...

Top personeel, top winkel...in die volgorde!

Beste Vincent,

Bedankt voor jouw review over de deskundigheid van onze medewerkers.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Rudie 29-05-2020

Prima zeer snelle levering en wordt fijn op de hoogte gehouden van je bestelling 👍

Beste Rudie,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Jo 29-05-2020

Klantvriendelijk. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en geeft goed advies. Ze zijn helemaal niet opdringerig. Al veel gekocht en service is gewoon top. Dikke pluim voor BCC WC Woensel Eindhoven en ga zo door.

Beste Jo,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Eindhoven.

Robin 29-05-2020

Mijn bestelling was snel en correct geleverd en ik vond de site van BCC gebruiksvriendelijk.

Beste Robin,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en snelle levering.

Marco 29-05-2020

Keurig netjes afgeleverd en geplaatst. Oude machine ook netjes mee genomen.

Beste Marco,

Bedankt voor jouw review over de service bij de bezorging.

Wilco van Beugen 29-05-2020

Vooraf eerst de site geraadpleegd. Het is een duidelijke site en alles is makkelijk te vinden.
In de winkel van BCC in Beneden-Leeuwen werd ik vriendelijk te woord gestaan en alles is duidelijk uitgelegd. 3 jaar geleden ben ik ook al eens in deze winkel geweest en ook toen werd ik vriendelijk en goed geholpen door de verkoper. Dat is ook de reden dat ik terug ben gegaan.

Beste Wilco van Beugen,

Bedankt voor jouw review over onze website en ons filiaal in Beneden-Leeuwen.

Rz 29-05-2020

Net een Samsung soundbar aangeschaft voor mijn broertje nou we weten het wel hoor wat een ram apparaat ik zou deze zelf zeer aanraden als je eens wat nieuws proberen echt een topper!!

De service van BCC was ook super top direct geholpen op een leuke en grappige manier afrekenen ging ook heel soepel zonder enige problemen

ZEER TEVREDEN!

Beste Rz,

Bedankt voor jouw review over onze goede en leuke service.

Willie verwoerd-stelder 29-05-2020

Nou alle lof voor BCC ik ben heel fijn en deskundig geholpen geen andere winkel meer voor mij al mijn aankopen voortaan bij BCC suuuuuuuuuuuuuuper tevreden en een blije klant 🤗🥇🏆👍

Beste Willie verwoerd-stelder,

Bedankt voor jouw suuuuuuuuuuuuper review over onze service in de winkel. Graag tot ziens!

Netty 29-05-2020

BCC Zeist is een fijne ruime winkel, met een parkeergarage onder het pand (wat handig is). Het personeel is deskundig en helpt je prima met het maken van je keuze, door goed door te vragen naar je verwachtingen van het product.

Beste Netty,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zeist.

F.C. Hage 29-05-2020

Vandaag geweest bij BCC op de oude Haagweg te Den Haag.
Wij komen hier regelmatig spullen kopen.
Worden vriendelijk en behulpzaam op 1,5 meter geholpen.
Zeer tevreden over dit filiaal en personeel.
Groetjes Mevr. Xxxx

Beste F.C. Hage,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Haag.

Bert 29-05-2020

Hartstikke goed geholpen. Sony oordopjes zijn stuk binnen 8 maanden. Binnen garantie termijn na wat administratie kreeg ik nieuwe. Zoals het hoort. Goede service. Dank je wel.

Beste Bert,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Harro 29-05-2020

Het artikel, dat ik wilde hebben, bleek bij bezoek aan de winkel alleen nog maar leverbaar via de webshop. Na thuiskomst onmiddellijk de webshop bezocht en het gewenste artikel was snel gevonden en zo mogelijk nog sneller besteld. Bestelproces zit logisch in elkaar en als je dit proces gewoon stap voor stap volgt, kan het niet fout gaan.
Bestelbevestiging volgde per omgaande via de mail en aansluitend werd ik keurig via dezelfde mail op de hoogte gehouden over de voortgang van de levering.
Die volgde twee dagen na het plaatsen van de bestelling, keurig op de aangegeven dag én op de aangegeven tijd. Kortom van begin tot het eind een perfect verloop.

Beste Harro,

Bedankt voor jouw duidelijke review over het bestelproces via onze webshop.

CeesV 29-05-2020

Goede uitleg over de laptop en duidelijke antwoorden op al mijn vragen door een vriendelijke verkoper waardoor wij besloten tot aanschaf over te gaan.

Beste CeesV,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker. Veel plezier met de aankoop!

Ton Kamps 29-05-2020

Op een keurige nette en professionele manier geholpen. Goede uitleg bij de verschillende apparaten, waarddor wij goed overwogen een keus konden maken. Chapeau voor de verkoper!

Beste Ton Kamps,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze medewerker.

Marry 29-05-2020

Geweldig geholpen. Zeer klantgericht. Fijne winkel voor alle Audio apparatuur, Televisie en Huishoudelijke aparaten.

Beste Marry,

Bedankt voor jouw review.

Lana 29-05-2020

Deze shop heeft snelle levering en eventueel zelf een datum kiezen voor bezorging.
Artikelen zijn meestal op voorraad.
Ik heb een Philips koffiemachine gekocht die is in 1 woord Geweldig
Je kan 5 verschillende soorten koffie maken en nog warme melk ideaal.

Beste Lana,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.
Geniet van de koffie!

Edwin Vd Rande 29-05-2020

Netjes geholpen goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Keurig optijd geleverd vriendelijke bezorgers en snel aangesloten mijn wasmachine. Zeer tevreden

Beste Edwin Vd Rande,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

J.Moonen te Heerlen 29-05-2020

Op 20-5-2020 bij BCC Heerlen een HAIER koel/vriescombi gekocht van 749 euro voor 599,00 Euro.
De levering was op 26-5-2020 en was tijdig conform de afspraken.
Ik ben zeer tevreden over de bediening in de winkel en de bezorgservice.
De medewerkers van de bezorgdienst plaatsen te koel/vriescombinatie en namen de oude koelkast en het verpakkingsmateriaal van de nieuwe mee terug.

Beste J.Moonen te Heerlen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Heerlen en onze bezorgservice.

B 29-05-2020

Netjes en vriendelijk te woord gestaan, goede info over aankoop, hulpvaardig met inladen in auto (leveren was voor mij geen optie, zou wel kosteloos zijn)
Prima!

Beste B,

Bedankt voor jouw review over de services van onze winkelmedewerkers.

MerleCR 29-05-2020

Super snelle levering, gisteravond besteld en vanmiddag stond mijn blender al op het aanrecht te shinen. Fijn ook dat het garantiebewijs/factuur via email wordt gestuurd want zo'n papieren exemplaar is altijd spoorloos verdwenen of onleesbaar geworden tegen de tijd dat je hem een keer nodig hebt. Heb nooit problemen gehad met een product of levering, dus over de klantenservice kan ik weinig zeggen. Maar het feit dat ik nooit problemen heb gehad is an sich al positief natuurlijk.

Beste MerleCR,

Bedankt voor jouw review over het snelle bestelproces en de levering. Veel plezier met jouw "shiny" blender!

aad slingerland 29-05-2020

Ik koop al jaren bij BCC en ben zeer tevreden over de snelle en goede service
Verder doe ik prijs vergelijkingen en Bcc komt er altijd het goedkoopst uit

Beste aad slingerland,

Bedankt voor jouw review over onze snelle en goede service.
We zijn blij met jou als een van onze vaste klanten!

T.Schumacher 29-05-2020

Kom al jaren bij BCC toen ik nog in Amsterdam woonde.
Altijd tevreden en goed geholpen.

Beste T.Schumacher,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat je al jaren een van onze vaste klanten bent!

C.Zanders 29-05-2020

Vriendelijk personeel ze begroeten je bij binnenkomst en laten je eerst fijn rond kijken .
Als je hulp wilt staan ze je rustig en duidelijk te woord.
Fijne winkel Zeker een aanrader !!!!

Beste C.Zanders,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling van onze winkel.

Suzanne 29-05-2020

Vriendelijk personeel, snel geholpen, verstand van de dingen die ze verkopen

Beste Suzanne,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Robert 29-05-2020

Prima winkel. Zeer behulpzame medewerker gesproken. De keuze is ruim en de prijzen concurrent

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Frouk 29-05-2020

ik wil zien en even voelen wat ik ga kopen. Aardige werknemers, ik werd meteen geholpen door iemand die begreep wat ik zocht. Het was niet heel duur maar hij probeerde me niet meteen iets anders aan te smeren.

Beste Frouk,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.

Ellie & Wim 29-05-2020

Prima verkoper die verstand van zaken heeft. Fijn dat hij de diverse kanten en mogelijkheden van het product (Bosch stofzuiger)uit kon leggen. Wat we fijn vinden was dat hij niet iets probeerde “aan resumeren”, maar voor ons gevoel objectieve informatie gaf. Ook fijn in deze tijd: hij nam keurig de Corona voorschriften in acht!

Beste Ellie & Wim,

Bedankt voor jullie review over de deskundige service van onze medewerker.

Mel 29-05-2020

In de winkel netjes geholpen en goed geadviseerd.
Beter dan bij de M.Markt.

Beste Mel,

Bedankt voor jouw review over onze services in de winkel.

Vincent 29-05-2020

BCC Goes keurig geholpen met een duidelijk uitleg.
Een verkoper met verstand van zaken. (Geen kaartjes oplezen)
Inhoudelijke uitleg over de diverse machine’s zelfs de mogelijkheden, instellingen en werking kan deze verkoper jou uitleggen. Top xxxx

Beste Vincent,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Goes en de kundige medewerker.

Anita reuvers 29-05-2020

Word prettig geholpen en een goed advies.
Waardoor ik mijn volgende aankoop zeker weer zal doen.

Beste Anita reuvers,

Bedankt voor jouw review over de hulp en adviezen in de winkel. Graag tot ziens!

AvA 29-05-2020

Zeer fijne en overzichtelijke webshop. Betaling in een paar duidelijke stappen geregeld. Ik had eerst mijn twijfels omdat ik een vvv cadeau bon had en een gedeelte met bank moest betalen maar dit gaf totaal geen problemen. Eerst bon invoeren en rest met bank! Top.
Gisteren besteld vandaag voor de middag geleverd.
Kan niet anders zeggen dat ik erg tevreden ben.

Beste AvA,

Bedankt voor jouw review over onze webshop. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Henk Dekker 29-05-2020

Omdat BCC personeel vriendelijk is, en service en prijs is goed, en goedkoper dan andere winkels.
Gaat altijd naar BCC winkels.
Verder geen klachten.
En daar geeft ik beoordeling een 10

Beste Henk Dekker,

Bedankt voor jouw mooie review over BCC.

Frans 29-05-2020

Het is eens goed koffiezetapparaat. We hadden deze gezien in het filiaal Buikslotermeerplein maar deze had hem niet meer in voorraad en heeft toen gebeld met Oostpoort en daar lag hij netjes klaar toen we daar aankwamen.

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review over onze filialen aan het Buikslotermeerplein en Oostpoort.
Geniet van de koffie!

Gerben van Oort 29-05-2020

Wij waren op zoek naar een airfryer. Bij BCC gekeken. De verkoper was meteen alleen op ons gericht. Goede uitleg. De prijs was concurrerend. Meteen meenemen.

Beste Gerben van Oort,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.
Veel plezier met de airfryer!

Klaas 29-05-2020

Wij Komen graag bij BCC, aardig personeel, goede service, wat wil een klant nog meer?

Beste Klaas,

Bedankt voor jouw review over onze services en medewerkers.

Ozan 29-05-2020

BCC heeft een overzichtelijke website waardoor je gemakkelijk een keuze kunt maken en je ziet gedilateerd info over het product die je wilt kopen.
Qua prijs verhouding is BCC een van deze beter bedrijven en de levering is super snel gegaan. Gisteren in de middag besteld van vandaag om 10:00 uur stond mijn vaatwasser in mijn keuken ;)

Beste Ozan,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Pieno 29-05-2020

Al vlug bij mijn binnenkomst was de verkoper duidelijk wat ik precies wilde hebben. Ik werd goed geïnformeerd, heel vriendelijk te woord gestaan en vlot geholpen.

Beste Pieno,

Bedankt voor jouw review over de snelle service van onze medewerker.

L.Rentmeester 29-05-2020

Fijne overzichtelijke winkel met nog belangrijker zeer behulpzame ,vriendelijke en deskundige medewerkers.Werd heel fijn geholpen met goede adviezen. Kon daardoor weloverwogen mijn keuze voor aankoop van lap-top nemen.

Beste L.Rentmeester,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Jill 29-05-2020

Goed assortiment en vriendelijk personeel. Ook vond ik het goed hoe ze omgingen met de coronamaatregelen in de winkel.

Beste Jill,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Pasja 29-05-2020

Ik ben goed en klantvriendelijk geholpen in de winkel. Ik ben goed geïnformeerd bij de aankoop van mijn wasmachine. De levering heeft ook goed plaatsgevonden. Helaas stopte de wasmachine er na een week mee. Naar de BCC winkel toe gegaan, overlegd en ze boden meteen een nieuwe wasmachine aan, dit was te snel. Domme pech maar ze hebben het klantvriendelijk en snel opgelost zonder discussie. 2 dagen later is er een nieuwe geleverd. Problemen kunnen ontstaan, het is hoe je ermee omgaat. Chapeau voor BCC Arnhem woonboulevard, ik ben een tevreden klant!

Beste Pasja,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem en de oplossingsgerichte service.

Annie Loyen 29-05-2020

Fijne winkel en je wordt vriendelijk te woord gestaan en we zijn naar tevredenheid geholpen

Beste Annie Loyen,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen!

Linda 29-05-2020

Duidelijke website, goede prijs en snelle levering!
Helemaal blij met mijn nieuwe LG34WK95C monitor.

Beste Linda,

Bedankt voor jouw review over onze website. Veel plezier met de aankoop!

siem wagner 29-05-2020

DE VRIENDELIJKE OPSTELLING VAN DE MEDEWERKERS MOOIE EN RUIME UITSTRALING
BCC ALS Ie keus

Beste siem wagner,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Fries 29-05-2020

Een ruime en zeer overzichtelijke winkel, op een zeer vriendelijke en zeer kundige en deskundige employe geholpen en geadviseerd. Hij luisterde goed naar de klant en nam alle tijd om uitleg te geven, met inleving voor de gestelde vragen.
Met een meer dan prima gevoel thuiswaarts gekeerd.

Beste Fries,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en hulpvaardige medewerker.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Dosto 29-05-2020

BCC is een van de weinige tech-webwinkels die VVV-cadeaukaarten en VVV-giftcards nog accepteert. Wij hadden een aantal oude kaarten liggen en zijn blij dat we ze nog hebben kunnen besteden aan een Fitbit-tracker. De informatie over het product op de website was goed en de prijs kwam overeen met andere aanbieders. Bezorging via DHL was ook in coronatijd supersnel: 's middags 16:00 uur besteld, volgende dag rond lunch in huis.

Beste Dosto,

Bedankt voor jouw review over onze website en services.