Cees v. H. 30-05-2020

Goede service en komen belofte na, namelijk zelfde product bij een concurrent gezien alleen goedkoper.
BCC heeft toen de prijs aangepast zodat ik het product voor dezelfde prijs als van de concurrent kon kopen.
Product was helaas niet op voorraad dus moest besteld worden, nu 2 dagen later alsnog het product in mijn bezit

Beste Cees v. H.,

Lida 30-05-2020

Wij werden vriendelijk en geheel volgens de geldende Corona regels geholpen, we mochten eerst rustig rondkijken en daarna werden we snel en accuraat geholpen door een vriendelijke verkoper. We kochten de tv en kregen deze keurig meteen mee goed verpakt in een goede doos en door de verkoper in de auto gelegd. Thuis de tv geïnstalleerd en we zijn heel tevreden over het beeld!

Beste Lida,

Lysbeth 30-05-2020

Voor mijn nieuwe hanglamp zocht ik een nieuwe pit. Het liefste een Philips Hue. Dus via Google aan het zoeken en kwam ik op de BCC.nl pagina uit. Wat een gemakkelijke en snelle website. De Philips Hue besteld en met Freebees betaald. Ook gemakkelijk dat je een dag in kunt vullen wanneer het produkt geleverd moet worden. Dan weet je zeker dat je dan ook thuis bent om het aan te nemen. De bevestigingsemail kreeg ik gelijk. Ook de email dat het produkt verzonden was en met welke leverancier met de track & trace code. Op de dag van de levering nog een keer de email met de verwachte tijd. Voor mij is het hele proces vanaf het zoeken tot aan de levering perfect gelopen!

Beste Lysbeth,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Lilian 30-05-2020

Fijne service, na een aantal problemen met levering en een kapotte tv hebben jullie ons heel goed geholpen!

Beste Lilian,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat de service naar tevredenheid is geweest.

Karin 30-05-2020

Prima! Bij Media Markt niet online te krijgen. Bij BCC wel en de volgende dag in huis.

Beste Karin,

Cindy 30-05-2020

Overzichtelijke winkel. Ruim. Vooral nu handig in Coronatijd. Genoeg aanbod alltijd een medewerker in de buurt voor vragen. Vriendelijk. En genoeg ervaring /kennis in huis.
Genoeg parkeerplaats.

Beste Cindy,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Eric van Helvoirt 30-05-2020

Bij BCC wordt je altijd deskundig en goed geholpen en geven altijd goed advies ze dringen niets op en adviseren niet het duurste prijsartikel maar gewoon het degelijke en prijs kwaliteit verhouding en denken met je mee

Beste Eric van Helvoirt,

Nishizzle 30-05-2020

Ben uitstekend geholpen in mijn keus voor een Chromebook. Vriendelijk en begrijpelijke taal voor iemand die geen nerd is. Er was ook nog een leuke actie van Essent waardoor ik 50 euro korting kreeg op mijn directe aankoop, dus geen fratsen van een korting op uw volgende aankoop.

Beste Nishizzle,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en duidelijke service.

Henk Kroon Bruin 30-05-2020

Ik wilde eerst online bestellen en belde de klantenservice voor wat vragen over de wasmachine. Klantenservice beantwoorde niet alleen mijn vragen goed, maar hielp mij ook bij het bestellen van de wasmachine. Om 1630 bestelden de volgende dag 1415 geleverd. Ik kreeg hier s’morgens een sms en mail over de aflevertijd. Ook de oude wasmachine en zelfs de droger werden meegenomen. Om het geheel compleet te maken werd alles geïnstalleerd en afgevoerd. Top service

Beste Henk Kroon Bruin,

jos 30-05-2020

snel goed geholpen , wist ook wat ik wilde
werd verder ook niks opgedrongen
bij binnenkomst ook vriendelijk welkom geheten en het artikel was zelfs 3 euro goedkoper dan op het prijskaartje , altijd mooi meegenomen

Beste jos,

Olaf 30-05-2020

vakkundige medwerkers in de winkel die uitermate goed geholpen hebben met het (na) leveren van de door ons gewenste Combi_Magnetron.

Beste Olaf,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige medewerkers.

Geth 30-05-2020

Netjes en goed geholpen door Jan-Willem.
Kregen goede uitleg bij het uitzoeken van onze bluetooth box

Beste Geth,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

renate 30-05-2020

netjes geholpen helaas wat het type niet op voorraad maar ervoor gezorgd dat het de volgende dag gratis thuis bezorgd werd top

Beste renate,

Ivanka 30-05-2020

In Hengelo voor een 28 inch TV. Was niet meer op voorraad maar super geholpen met aanbod om de volgende dag te laten bezorgen. Fijne service en mooie TV. Voor ons doel een prima keuze voor nette prijs.

Beste Ivanka,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hengelo.

Briggitte 30-05-2020

Goede uitleg over mijn aankoop en verschil uitleggen over het apparaat. Super tevreden over de service

Beste Briggitte,

Brenda 30-05-2020

Wij hebben een delonghi koffie/bonen apparaat gekocht. We zijn zeer tevreden over het deskundig advies! Het was de laatste, dus nog voor een mooi prijsje mee kunnen nemen.
Wij bevelen deze bcc in de megastores in Den Haag zeer zeker aan!!

Beste Brenda,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Haag.
Geniet van de koffie!

Brenda 30-05-2020

Altijd fijn en vriendelijk geholpen in deze winkel!
Ga er graag naar toe!
We hebben een Samsung tablet S5e gekocht, top ding!! Gratis een hoesje bij gekregen, dat is nog eens service!

Beste Brenda,

Anton Fortuijn 30-05-2020

Super. Vracht was iets mee fout gegaan maar toch hebben ze geregeld dat ik het de dag erop alsnog kon ophalen.

Beste Anton Fortuijn,

M.k. 30-05-2020

Ik kwam voor een nieuwe laptop. Hier heb ik totaal geen verstand van. Ik ben geholpen daar een erg vriendelijke jongen die rustig de tijd nam om verschillende dingen uit te leggen in voor mij begrijpelijke taal. Een laptop uitgezocht voor een mooie prijs en ook nog korting gekregen.

Beste M.k.,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke uitleg van onze medewerker.

JR 30-05-2020

Super service gekregen van een medewerker die precies wist waar hij het over had en stond zo weer buiten!
Zonder de hulp had ik nu krassen in mijn vloer staan van de verkeerde stofzuiger.
Helaas niet op voorraad in de winkel maar volgende dag thuis bezorgd, super.
Hartstikke bedankt!

Beste JR,

Bedankt voor jouw review over de super service van onze deskundige medewerker.

Spijkeltje 30-05-2020

Ik werd direct netjes en vriendelijk geholpen. Ook vind ik de Kwaliteit en Kwantiteit goed op elkaar aangepast. Tevens kan je hier ook je Freebees inwisselen, wat ik zeer prettig vind.

Beste Spijkeltje,

Johan 30-05-2020

Eerst was ik bij mediamarkt laptop gekocht.. bleek een schade toestel te zijn. Vervolgens geld terug gehaald en naar bcc. Daar vond ik dezelfde laptop 50 euro Goedkoper dan bij de media markt en kon nog een extra verzekering afsluiten voor schade etc. Dus nu Blij met me nieuwe laptop van bcc. 😊😊😊

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over onze service en veel plezier met de laptop.

Myriam 30-05-2020

Verkopers komen niet direct naar je toe zodat je eerst zelf rond kan kijken. Er staan genoeg medewerkers om je vraag aan te kunnen stellen waarna je met de juiste kennis geholpen wordt. Grote dozen worden voor je naar de kassa en, indien gewenst, zelfs naar je auto gebracht. Makkelijk bereikbaar en voordelig in de prijs. Deze winkel van BCC doet zijn slogan eer aan :).

Beste Myriam,

Tom 30-05-2020

In BCC Arnhem Dyson steelstofzuiger V11 pro extra gekocht.
Dit was 2e bezoek....
Bij het 1e bezoek door een jongedame keurig geholpen. ... Met de info naar huis.
Google en weer terug...
Weer de zelfde dame... En rest zie boven de 1e zin.
Fijn geholpen door de jonge dame.... Heeft plezier in haar werk en weet aardig wat van stofzuigers...
Handig...

Beste Tom,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem en de service van de medewerkster.

Peter Nijholt 30-05-2020

Vriendelijk personeel, goede adviezen gekregen, zeer tevreden over de winkel en mijn aankoop.

Beste Peter Nijholt,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop!

Willie van Keulen 30-05-2020

Bij BCC in Den Bosch voel je jezelf al thuis als je binnen komt. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel dat zich niet opdringt. Bij vragen over een product is er altijd wel iemand die je een deskundig advies geeft. En de service verdient ook een dikke 10.

Beste Willie van Keulen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.

A.f.m. de wijn 30-05-2020

Oprechte meedenkende medewerkers, die ervoor zorgen dat je tevreden de deur weer uitgaat met de goeie spullen.
Ongedwongen actieve sfeer.
Ga de volgende keer zeker weer naar de BCC!

Beste A.f.m. de wijn,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers. Graag weer tot ziens!

Henk Dordrecht 30-05-2020

Keurige winkel in Sliedrecht overzichtelijk en ruim. Deskundig personeel en zeer behulpzaam. Als ik iets nodig heb of met vragen zit ga ik altijd hier naar toe.

Beste Henk Dordrecht,

Bedankt voor jouw review over os filiaal in Sliedrecht.

Nanda 30-05-2020

Fijn en vlot geholpen vandaag. We hebben direct op een rustige manier keuzes kunnen maken.

Beste Nanda,

Esser 30-05-2020

Prima advies gekregen over een home product, die we uiteindelijk hebben aangeschaft. Advies van bcc heeft heel goed uitgepakt! Prima service, prima bezorging en prima deskundigheid, toppie!!

Beste Esser,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige service.

Dave 30-05-2020

De meneer in de shop heeft me goed geholpen en de bestelling was snel geleverd.
Ik zou niet weten wat ik nog meer zou moeten wensen. ook de prijs was redelijk.

Beste Dave,

Rafe 30-05-2020

Perfect. Next day delivery and when they said! amazing. Ordered 8 pm and arived the next day

Dear Rafe,

Thank you for your review about the delivery.

Kind regards,

Antony 30-05-2020

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en follow-up bij BCC en niet afhankelijk ben van een WEB winkel.

Beste Antony,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Hans 30-05-2020

prettig geholpen, terzake kundig en een zeer ruime keuze.
het grootste pluspunt de zeer duidelijke communicatie wanneer en hoe de wasmachine werd afgeleverd en wat er van mij verwacht werd.
vervolgens in een mum van tijd de machine geplaatst en in gebruik geteld door twee vriendelijke jongens.
vanaf de aankoop tot aflevering TOP.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over het bestelproces en de levering.

Diana 30-05-2020

Had zelf 2 weken dezelfde chromebook gekocht voor 50 euro meer. Dit verschil heb ik terug gekregen!! Super!

Beste Diana,

fam. de Wit 30-05-2020

We komen al jaren bij BCC zowel wij en ook onze dochter en (schoon)moeder hebben al ons witgoed etc, daar gekocht. Winkelpersoneel is zeer klantvriendelijk en geven eerlijk en duidelijk advies. Onlangs hebben wij daar onze wasmachine en wasdroger gekocht. Levering en aansluiting was vakkundig gedaan. Complimenten aan het personeel van BCC. Zijn we gisteren ook nog persoonlijk gaan zeggen ! KORTOM goede service en vakkundig personeel, dus we raden BCC bij iedereen aan.

Beste fam. de Wit,

Bedankt voor jullie review en aanbeveling! Wat leuk te lezen dat de hele familie al jaren de aankopen bij BCC doet. Graag tot ziens!

Daniëlle 29-05-2020

Ik heb vorig jaar juli en stofzuiger gekocht die eigenlijk na 6 maanden al niet meer naar behoren werkte. Contact opgenomen en naar het dichtstbijzijnde filiaal gebracht. Deze moest opgestuurd worden en ik kreeg heel netjes een vervangende stofzuiger, want t kon maximaal 3 weken duren. Na 1 week al bericht dat hij niet gemaakt kon worden , en dat ik een andere uit mocht komen zoeken. Top service BCC en vriendelijke medewerkers.

Beste Daniëlle,

BENNIE 29-05-2020

zeer vriendelijk personeel en heel vakkundig geholpen, ze wisten precies alles goed uit te leggen.
zal zeker weer terug gaan als ik weer iets nodig zal hebben van BCC.

Beste Bennie,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en hulpvaardige medewerkers.

Ronald Van den broek 29-05-2020

Beneden-Leeuwen is het een fijne winkel niet te groot om naar behulpzaam personeel. Ze helpen je geduldig met goede uitleg.

Beste Ronald Van den broek,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beneden-Leeuwen.

Kim 29-05-2020

De levering was erg snel. De site was erg duidelijk en wanneer een artikel niet op voorraad is worden er alternatieven gegeven. Ook is te zien of het product in het filiaal op voorraad is of als showmodel.

Beste Kim,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Jan Olivier 29-05-2020

Geweldige winkel, vriendelijk en gemotiveerd personeel. Verstand van zaken, duidelijk antwoord op al onze vragen. Chapeau. Direct tot aankoop overgegaan. Zeer tevreden

Beste Jan Olivier,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers en de service in onze winkel.

zwol 29-05-2020

goede service en vriendelijk personeel.
mooie winkel maar voor het product dat wij kochten was weinig keus maar online is er wel meer keus, corona tijd misschien komt het hier door .

Beste zwol,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Tina 29-05-2020

BCC middelburg,fijne winkel. Netjes geholpen. Ik zocht een mini koelkast deze hadden ze niet opvoorraad maar een andere vestiging wel.
Geen probleem de volgende dag zou het meekomen met de vracht.

Bedankt voor de goeie service

Beste Tina,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

Hans 29-05-2020

BCC heeft een goede reputatie, en die maakten ze helemaal waar!. De oude telefoon was echt aan het eindje, en ja, een nieuwe, maar welke? Goed advies gekregen, en ja, die hele dure hoeft niet voor wat ik er mee wilde. Op mijn vragen werd deskundig geantwoord, en ook nog extra nagevraagd. Tot slot werd het dus een A51 van Samsung. Die kan wat ik wil, en nog veel meer....
Vriendelijk geholpen, top!

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Pruus 29-05-2020

Het hele proces van zoeken t/m bestellen ging erg gemakkelijk. De productinformatie bij de producten is uitvoerig. Bestelling werd snel verwerkt en de volgende dag geleverd, met goede meldingen track&trace. Zo hoort het.

Beste Pruus,

Bedankt voor jouw review over onze eenvoudig te gebruiken website.

Fons en Wilma 29-05-2020

Vriendelijk en deskundig personeel. Er wordt doorgevraagd wat je precies verwacht en wenst van de apparatuur.

Beste Fons en Wilma,

Bedankt voor jullie review over onze medewerkers.

Frits 29-05-2020

Goede communicatie en geleverd binnen de tijd. Koelkast is voor mij in de auto gezet, top!

Beste Frits,

Broeren 29-05-2020

Top, zelfs in corona tijdperk komen ze de afspraken na.
En super snelle levering.

Beste Broeren,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

E.J. Figas 29-05-2020

Bcc vlaardingen/ zeer deskundige hulp en eerlijk advies op maat beter dan zomaar online specificaties vergelijken. Winkel en goed service is gewoon goed en vriendelijk personeel

Beste E.J. Figas,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

S 29-05-2020

Normaal doe ik mijn aankopen in het filiaal Loosduinen. Prima winkel. Deze keer naar Leidschendam gegaan. Slechte ervaring. Slechte service. Lang wachten. Onvriendelijk. Nee daar ga ik niet meer heen.

Beste S,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Loosduinen.
We komen graag met je in contact om meer te weten te komen over jouw ervaring in ons filiaal in Leidschendam. Kun je in een reactie een ordernummer aan ons doorgeven?