Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roel Jansen 03-06-2020

Simpel besteld en snel geleverd. Goed geïnformeerd over het levermoment. Bezorging ging vlot en oude apparaat meegenomen. Zeer tevreden over BCC.

Beste Roel Jansen,

Bedankt voor jouw review over de levering.

C. 02-06-2020

Wij zijn super goed geholpen. Verkoper A. Neemt zijn tijd om ons te informeren over meerdere producten!

Beste C.,

Bert 02-06-2020

Geweldige winkel goed en netjes personeel en erg behulpzaam, ze dringen zich niet op

Beste Bert,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

ad 02-06-2020

Ik kwam de winkel binnen en ik werd snel en goed geholpen.
Wij zijn blij met onze aankoop.

Beste ad,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Robbib 02-06-2020

Ik was op zoek naar een toetsenbord en muis. Ik wilde graag een muis testen, medewerker heeft deze voor me uit de verpakking gehaald. Een toetsenbord was niet op voorraad maar is besteld en word nu gratis bij ons thuisbezorgd voor de actieprijs, scheelt toch weer een ritje met de auto! Medewerker was vriendelijk en hielp ons snel. Zeker een fijne winkel!

Beste Robbib,

Bedankt voor jouw review over de services in de winkel.

Max 02-06-2020

Aangenaam verrast dat de stofzuiger die ik wilde aanschaffen al zo snel voor mij gereserveerd klaar stond in de winkel in Amersfoort.
Daarnaast een vlotte, deskundige en vriendelijke afhandeling.

Beste Max,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort en de snelle service.

Mary van Lingen 02-06-2020

Goede service, meedenkend in de wensen die je aangeeft. En ook bij een onjuiste keus eenvoudige om te switchen naar het juiste product

Beste Mary van Lingen,

Tine 02-06-2020

BCC is als vanouds: betrouwbaar, ruim aanbod, scherpe prijs en vlotte levering. De website is gebruiksvriendelijk en service is prima. Zeker aan te bevelen dus!

Beste Tine,

Bedankt voor jouw review over onze website en service.

Harry Paas 02-06-2020

In de fysieke winkel, in Sittard op de Bergerweg, geweest voor de aanschaf van een nieuwe GSM.
Zeer snelle en correcte hulp, vriendelijk personeel , al met al geen opmerkingen

Beste Harry Paas,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

JH 02-06-2020

De levering was erg snel. Het product zat goed verpakt, dat is bij sommige webshops wel anders. Verder vind ik het goed dat je je freebees kunt inleveren. De website is gebruiksvriendelijk. Ik had snel gevonden wat ik zocht.

Beste JH,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de snelle levering.

sebel 02-06-2020

ik wilde een printer kopen de dame die mij hielp was terzake kundig en na een korte explicatie van de aanwezige printers kon ik binnen enkele minuten een printer aanschaffen

Beste sebel,

Bedankt voor jouw review over het deskundig advies van onze medewerker.

L. Hoekman 02-06-2020

Keurig en correct geholpen door verkoper met een korte naam. Deze verkoper was technisch onderlegd en wist genoeg van de producten die verkocht worden bij BCC. Niet van het papiertje aflezen maar gewoon weten waarover je het hebt. Hij had verstand van zaken

Beste L. Hoekman,

Bedankt voor jouw review over de deskundigheid van onze medewerker.

J 02-06-2020

Overzichtelijke website. De omschrijving / specificaties van sommige artikelen mag wel wat uitgebreider maar via vriendelijke klantenservice krijg je desgewenst meer informatie. Snelle bezorging via DHL (ik kocht een broodbakmachine) tot aan de voordeur, binnen twee dagen. Tevreden.

Beste J,

Bedankt voor jouw review en feedback over onze website.

T.v.d.M. 02-06-2020

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen, snelle levering. Gedeelte (of geheel) te betalen met freebees spaarpunten.Service voor het innemen van de oude apparatuur.

Beste T.v.d.M.,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en snelle service.

Mieke 02-06-2020

Prima service. Al eerder apparatuur gekocht bij hen. En de extra service verzekering is niet te duur en geeft zekerheid voor 2 jaar. Bij het afleveren en aansluiten van apparatuur, keurig volgens afspraak. En netjes aangesloten. No problems. De prijzen concurreren goed met andere bedrijven. Maar een stukje goede service prevereer ik boven goedkoper en slechte service. Raad iedereen aan, ga eens langs BCC.👍

Beste Mieke,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

José 02-06-2020

Goed geholpen en geadviseerd in de winkel. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Het plaatsen van de vaatwasser werd ook keurig gedaan!

Beste José,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel en bij de levering.

Jeroen 02-06-2020

Prima geholpen door de medewerker in kwestie!
In dit geval gaat het om een JBL charge speaker, die bij de concurrentie €25,- goedkoper is, en ik mocht ‘m voor die prijs meenemen. Al met al snel geregeld, uitstekende deal!

Beste Jeroen,

Geth 02-06-2020

Netjes en goed geholpen door ......
Kregen goede uitleg bij het uitzoeken van onze bluetooth box

Beste Geth,

Mariet Pero 02-06-2020

Ik heb deze shop gekozen omdat het toevallig voorbij kwam op de site,die ik erg gebruiksvriendelijk vond.Toen naar de winkel,met heel vriendelijk personeel, die bereid waren op al mijn vragen een antwoord te geven.Volgende dag had ik mijn magnetron/oven al in huis.Het werd netjes uitgepakt en op zijn plaats gezet.
Wat heel fijn was,dat je op de hoogte werd gehouden via berichtje op je telefoon,hoe laat ze op de afgesproken dag het artikel thuis kwamen afleveren.

Beste Mariet Pero,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de vriendelijke service in onze winkel.

A.J. Grimmelikhuijsen 02-06-2020

IK heb een Profile Stofzuiger gekocht bij BCC. Leuke aanbieding, goede kwaliteit zoals beschreven.
Zeer tevreden over BCC. Ik koop daar altijd. Ook goede service in informatie

Beste A.J. Grimmelikhuijsen,

Bedankt voor jouw review over onze service en informatie voorziening.

F.J. Teunissen 02-06-2020

Bcc Almere Buiten ( DoeMere) Heel vriendelijk en deskundig geholpen.
Nemen alle tijd en je kan merken dat de cursussen die het personeel moet volgen zeer effectief zijn.

Beste F.J. Teunissen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere Buiten.

Arno 02-06-2020

Zeer goed geholpen alles zeer duidelijk super vriendelijk personeel ik kom al heel lang bij BCC ik beveel het iedereen aan.

Beste Arno,

Bedankt voor jouw review en aanbeverling.

Chris R 02-06-2020

BCC had een zeer goede prijs voor het product dat ik zocht en een breed aanbod van vergelijkbare producten. Het was eenvoudig om te bestellen en de volgende werkdag stond debet koffieapparaat al op mijn keukenblad. Super service.

Beste Chris R,

Bedankt voor jouw review over onze website.
Geniet van de koffie!

Miranda 02-06-2020

Duidelijke uitleg en goede prijs kwaliteit verhouding!
Bereid om verder onderzoek te doen naar wat apparatuur kan en informatie te verschaffen.

Beste Miranda,

Henk-Jan van der Ploeg 02-06-2020

Ik had al eerder bij de BCC besteld maar nog niet eerder een groot product (wasmachine) dat aangesloten moest worden. De informatie die we kregen van de BCC was uitstekend, keurig een mail met een tijdvak en 20 minuten voordat ze aan de deur kwamen kregen we een telefoontje dat ze eraan kwamen. De wasmachine werd keurig geplaatst en aangesloten en het 'machine clean' programma werd opgestart zodat we het apparaat direct daarna konden gebruiken. Al met al een uitstekende service voor een prima prijs.

Beste Henk-Jan van der Ploeg,

Bedankt voor jouw review over de services bij levering.

Lex Meijer 02-06-2020

Vlotte bediening door vriendelijke medewerkers. Denkt goed mee in de wensen die we voor een nieuwe laptop hebben.
Had per ongeluk onze digitale bestelopdracgt verwijderd. Ik kreeg op verzoek meteen een nieuwe gestuurd.
Geduldig: we hadden tijdens het afrekenen nog een vraag over een startbestand en wilden nog een koffieapparaat als geschenk uitzoeken. De medewerker heeft ons daarbij uitgebreid geholpen. Ja, goed materiaal, goed geholpen en een goede prijs

Beste Lex Meijer,

P. Lubbers 02-06-2020

De winkel is goede te benaderen en zit op een goede locatie. Je wordt adequaat geholpen en moet een artikel besteld worden dan is dat er binnen 48 uur. Je hebt de keuze om het artikel op te halen ofwel thuis te laten bezorgen. Is je keuze nog niet geheel duidelijk welk type of uitvoering je wilt aanschaffen dan wordt je goed geadviseerd door een van de medewerkers en men neemt de tijd voor je.

Beste P. Lubbers,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de service van onze medewerkers.

Mia de Jong 02-06-2020

Informatie prima en prijs eveneens in verhouding tot andere aanbieders. Levering was snel.

Beste Mia de Jong,

Bedankt voor jouw review over onze website en snelle levering.

N. de Graaf 02-06-2020

Meerdere malen een webshop bestelling gedaan en ook weer deze keer, snel en handig kunnen bestellen.

Beste N. de Graaf,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Conny 02-06-2020

We zijn goed geholpen in de winkel met een duidelijke uitleg. Alle mogelijkheden werden verteld en advies over verzekeringen.

Beste Conny,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerker.

Leontien 02-06-2020

Nette winkel, en fijn personeel. Nemen echt de tijd voor je om je zo goed mogelijk te adviseren. Helemaal top dus👌

Beste Leontien,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Rach 02-06-2020

Top service. Vandaag besteld en volgende dag zoals aangegeven geleverd. Netjes ingepakt.
Helemaal tevreden. Alleen bij bcc kreeg je twee spellen gratis ipv één.

Beste Rach,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

H. Vergoossen 02-06-2020

Goed assortiment, en bovenal vriendelijke en kundige medewerkers die de tijd voor je nemen. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar rustig SAMEN alle opties doornemen. Zo hoort het! TOP!

Beste H. Vergoossen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

SiPe 01-06-2020

We zijn vandaag (1-6-2020) heel goed geholpen. Kregen een goede uitleg van diverse stofzuigers. We hebben een stofzuiger gekocht van Philips . Waarom een 9, omdat er bij de beschrijving een cashback van €20,- vermeld stond, de verkoopster raad ons aan dit zo snel mogelijk in te vullen want soms eindigen ze plots deze actie. Echter thuis geregistreerd bij Philips blijkt de actie tot 31 mei te zijn... dus €20,- te veel betaald bij BCC. Even op Google gekeken en blijkt Boll•com de €20,- er gelijk af is? Dus dat vind ik een - puntje van BCC

Beste SiPe,

Bedankt voor jouw review.
Heb je een ordernummer voor ons, we willen hier nog even naar kijken.

A.B.H. 01-06-2020

Thuis via de site uitgekozen wat we wilden kopen, in de winkel vriendelijk geholpen met het leveren van het uitgekozen product.
Makkelijk bereikbaar via de garage om de hoek, prettig winkelen zo.

Beste A.B.H.,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Roel 01-06-2020

Zeer goed geholpen. Verkoper had alle tijd voor ons. Goed advies gekregen bij onze aankopen

Beste Roel,

Bedankt voor jouw review over het advies van onze medewerker.

J.v.D 01-06-2020

Snelle afhandeling van de bestelling, product werd ook binnen de toegezegde termijn bezorgd. De bestelling was netjes verpakt dus ik ben zeer tevreden.

J.v D

Beste J.v.D,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Heeswijkb 01-06-2020

We zijn geweldig geholpen, hebben veel geleerd over het product dat we aan wilde schaffen en de verkoper heeft echt alles gedaan om ons aan het product te helpen wat bij ons en onze portemonnee paste. Geweldig.

Beste Heeswijkb,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke service van onze medewerker.

G Hindriks 01-06-2020

Deze shop was de dichtsbijzijnde en had ik mijn was/droogcombi gekocht. Aangezien deze kapot ging mocht ik een nieuwe uitzoeken (nog in garantie). Dit maal gekozen voor een wasmachine. Goed en vriendelijk geholpen!

Beste G Hindriks,

Ronald 01-06-2020

Goed geholpen, zonder te vragen korting gekregen.
Netjes op tijd bezorgd , en vriendelijk.
Na het uitpakken deukjes ontdekt in de koelkast, via Whatsapp foto gestuurd en een schadevergoeding gehad. Zeer tevreden en goed geholpen

Beste Ronald,

Iki 01-06-2020

Goed advies ontvangen en zeer vriendelijk geholpen bij aankoop van tv. Duidelijke uitleg en geen pogingen om me iets duurders te verkopen. Omdat het een showmodel was moest ik zelf het transport regelen maar daar was geen haast bij. Toen een familielid even later met de auto voorreed werd de goed verpakte tv door de verkoper ingeladen.

Beste Iki,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.
Veel plezier met de TV!

Maarten 01-06-2020

Bezorging bleek vanaf 7.00 in de morgen mogelijk, dat is veel te vroeg. Toen kwam gelukkig mail dat bezorging tussen 10.00 en 12.00 zou komen. Uiteindelijk kwam bcc om 13.00.
Ondanks dat ik extra heb betaald voor aansluiting van droger op afvoer, werd er gezegd “ dat de onderdelen niet waren meegenomen”. Uiteindelijk heeft mijn zoon het aangesloten en bleken er geen onderdelen nodig. Al met al beroerde service.

Beste Maarten,

Bedankt voor jouw review.
Wat vervelend dat jouw ervaring met de levering van de droger niet is zoals deze zou moeten zijn. Excuses voor het ongemak.
Kun je het ordernummer in een reactie doorgeven? We willen dit graag bespreken.

Eric 01-06-2020

In deze Corona tijd alles netjes geregeld, personeel toch vriendelijk en behulpzaam.
Is in deze tijden bij vele andere winkels toch niet zo normaal!
Dus gewoon goed geholpen

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review over de winkel en medewerkers in deze gekke corona tijd.

Robert 01-06-2020

Bejegening door de medewerkers uitermate vriendelijk en deskundig, prima advies gekregen.

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Mel 01-06-2020

Fijne winkel, kookplaat daar gekocht en super service. Werd in de winkel goed uitgelegd hoe deze aangesloten moest worden. Had deze online besteld en in de winkel binnen 1 dg opgehaald.

Beste Mel,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkel.

Kim Siebers 01-06-2020

We hadden op de site een tablet gezien, maar toen ik deze niet zag in de winkel en de medewerker mij zag rondkijken vroeg hij meteen of het allemaal lukte en hij iets kon doen. Hij is in zijn systeem meteen opzoek gegaan naar de desbetreffende tablet om de voorraad te checken en het bleek te gaan om een model dat uit de collectie gaat. Samen zijn we gaan kijken naar een goed alternatief en hierin werd ik goed geïnformeerd over de verschillen tussen de tablets.

Beste Kim Siebers,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Ad, Terneuzen 01-06-2020

Altijd deskundig advies. Vriendelijke medewerkers. Prima service bij een onverhoopt defect, zo leert de geschiedenis. BCC ga zo door!

Beste Ad, Terneuzen,

Brigitt 01-06-2020

Altijd goed advies en hulp voor de tweede keer, vooral de uitleg waar ik als ongeduldige a- techneut echt iets mee kan, supervriendelijk en duidelijk

Beste Brigitt,

Bedankt voor jouw review over de gegeven adviezen.

Jack 01-06-2020

Zeer goed, en eerlijk geholpen. Er word niet iets aangesmeerd wat je eigenlijk niet nodig hebt. Super geholpen dus. Ook de levering is goed verlopen, en keurig op tijd.
Officiële reactie van BCC 01-06-2020

Beste Jack,

Bedankt voor jouw review over de services en de levering.

Teunis 01-06-2020

BCC (fil. Lisse). Wordt daar altijd vriendelijke en snel geholpen. Nemen de tijd voor je en geven duidelijke uitleg. Artikel was niet in winkel aanwezig, wel in voorraad. Volgende dag thuis afgeleverd.
Officiële reactie van BCC 01-06-2020

Beste Teunis,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lisse.