Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jail 04-06-2020

Wordt snel en vriendelijk geholpen
Als iets niet op voorraad is volgende dag gratis thuis bezorgt
...

Enige laat je iets repareren duurdt het wel lang

Beste Jail,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers. En jouw feedback over de reparatie.

Hesseling 04-06-2020

Het is een hele mooie winkel, vriendelijke personeel. Je word goed geholpen. Het personeel is deskundig.

Beste Hesseling,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en onze klantvriendelijke medewerkers.

Bas 04-06-2020

BCC heeft altijd de laagste prijs en een snelle bezorging, het product was de volgende dag al in huis. Helemaal geen klachten!

Beste Bas,

Fan.Wisman 04-06-2020

Vriendelijk personeel. Personeel heeft kennis van zaken. Men is behulpzaam.

Beste Fan.Wisman,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame medewerkers.

Fam. Tusveld 04-06-2020

Ik ben eigenlijk snel klaar maar zal toch iets zeggen.
Bij binnenkomst, wij wilden een wasmachine kopen, werden we aangesproken door Denise. We gaven aan dat we een wasmachine zochten. We kregen fantastische uitleg hoe en wat. Geen opdringerige verkoop techniek. Gewoon eenvoudige uitleg over hoe en wat. Denise liet ons een keuze maken. Niet opdringerig. Kortom, Denise, je hebt ons echt goed geholpen. Chapeau. We komen zeker weer naar BCC voor de aanschaf van een elektrische apparaat indien dat nodig is.
Dus mensen BCC.

Beste Fam. Tusveld,

Bedankt voor jouw review over de hulpvaardigheid van onze collega Denise.

Apolline 04-06-2020

Great shop. Reliable and fast customer service. Staff are friendly and work hard. Really recommend.

Dear Apolline,

Thank you for your review and recommendation.

Kind regards,

Rudy 04-06-2020

Snel en goed geholpen, top service, ik kan het iedereen aanraden om bij BCC te shoppen!

Beste Rudy,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Robbert 04-06-2020

Vorige maand Bluetooth oortjes via internet besteld. Snelle levering. Na enkele keren gebruikt te hebben een defect. Mee naar de winkel gegaan en kon daar zonder problemen omruilen of een ander toestel uit zoeken. Dat noem ik een prima service.

Beste Robbert,

Annelies 04-06-2020

BCC heeft een duidelijke website. Prima productinformatie met duidelijke foto's. De bestelprocedure is eenvoudig.

Beste Annelies,

Victor 04-06-2020

Zeer goed geholpen door verkoper. Alle technische vragen zijn naar tevredenheid beantwoord.

Beste Victor,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

princessp 04-06-2020

We zijn netjes en vriendelijk geholpen. Goede service ondanks de corona tijd.

Beste princessp,

Rob 04-06-2020

Wou een mini airco halen in bcc Zaandam, vroeg nog om hulp maar na 15 minuten wachtten in de winkel nog niet geholpen. Terwijl er meer medewerkers rondlopen in de winkel dan klanten. Laatste keer dus.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review.
Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij jouw winkelbezoek.
We zouden hier graag wat meer over weten, kun je een mail sturen naar reviews@bcc.nl en aangeven wanneer en op welk nummer we jou kunnen bereiken?

Martin Albronda 04-06-2020

Duidelijke informatie op de site over get product. Goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering.

Beste Martin Albronda,

Bedankt voor jouw review over onze website en levering.

Ali 03-06-2020

Bij de BCC langsgegaan om een airfryer te halen. Vriendelijk personeel, erg deskundig advies gekregen. Erg blij met uiteindelijke aankoop van onze Philips Airfryer HD9650/90. Echt een aanrader!

Beste Ali,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.
Veel plezier met de airfryer.

J 03-06-2020

Goed apparaat , snelle bezorging , het geproduceerde geluid is laag , ik raadt bcc aan als
Verkoper van witgoed, zeer betrouwbaar.

Beste J,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Hans 03-06-2020

BCC heeft een overzichtelijke website. Ook de aanwezige voorraad word genoemd zodat je zeker weet dat er snel geleverd kan worden. Wat de prijs betreft staan ze in de top 5 en ze hebben ook winkels. Dus wanneer er problemen zijn verwacht ik daar snel een oplossing te krijgen. Veder kun je via dhl laten versturen. zondag 1e pinksterdag besteld. Woensdagochtend geleverd. Vind ik in corona tijd heel netjes.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review uitgebreide review over onze website en de levering.

Nescio 03-06-2020

Uiteindelijk spijt van het bestellen van een wasmachine bij BCC. Ik was altijd gewend dat zij de goedkoopste keuze waren, en loste problemen altijd prima op! Helaas kwam XXX 1 dag later met een actie op dezelfde wasmachine en dat scheelde €54. Direct contact gezocht met BCC, was hun reactie, we zijn een maand geleden gestopt met het bieden van de laagste prijsgarantie!
Ongelooflijk, ze gingen niks voor mij doen! Laatste keer dus bij deze winkel te hebben besteld

Beste Nescio,

Bedankt voor jouw review.
Het is niet de bedoeling dat je spijt hebt van jouw bestelling bij BCC. We komen graag met je in contact, kun je in een reactie op de review het ordernummer doorgeven?

Jet Konings 03-06-2020

Overzichtelijke winkel. Goede service. Breed assortiment. Goede prijs kwaliteits verhouding. Vriendelijk en behulpzaam persoon.

Beste Jet Konings,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerker.

Jan 03-06-2020

Op de webshop van BCC kun je heel gemakkelijk navigeren zodat je het juiste artikel gemakkelijk kunt vinden.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

mariette aarts 03-06-2020

Een geweldige aardige verkoper die me te woord stond, raad gaf en super adviseerde. De aankoop die door mij werd gedaan is op een zeer prettige en perfecte wijze afgehandeld.
Dat zijn redenen om als klant bij BCC te zijn en blijven.

Beste mariette aarts,

Bedankt voor jouw review over de hulp en adviezen van onze medewerker.

Paula 03-06-2020

Handige website, snel gevonden wat ik zocht.
De volgende dag al geleverd. Keurig verpakt. Helemaal top!!

Beste Paula,

Bedankt voor jouw review over onze website en snelle verzending.

nordsol 03-06-2020

Snelle zorgvuldige levering! Gebruiksvriendelijke site!!! Ook na een bezoek aan de winkel in Makado Beek deskundige uitleg gekregen op mijn vragen, pluim!

Beste nordsol,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek en onze website.

W. Meijer 03-06-2020

Uitgebreide, kundige voorlichting betreffende mobiele airco's en efficiënte afhandeling van de verkoop

Beste W. Meijer,

Claudia 03-06-2020

Gekozen voor een bezoek aan het filiaal in Amsterdam Noord vanwege de zeer bekwame verkopers en het zien van de producten. Ik vind dit prettiger dan online. Verkoper Mark Rog heeft duidelijk en uitstekend advies gegeven. Tevens een goede korting! #shopmoreretail

Beste Claudia,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam Noord en de duidelijke adviezen van onze verkoper.

Hanneke 03-06-2020

Bij BCC besteld omdat ze in de webwinkel vvv-kaarten accepteren. Duidelijke communicatie/updates over de levering en levering mooi op tijd. Vriendelijke bezorger. Prima service!

Beste Hanneke,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke communicatie.

Herco Bakker 03-06-2020

Fijne winkel met goede voorlichting en waar de tijd voor je word genomen.
Service ook goed en gaan mee met aanbiedingen van de concurrentie.
Voor de wat grotere en duurdere aankopen is dit onze winkel.

Beste Herco Bakker,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkel.

Hirooww 03-06-2020

Ik had met spoed een product nodig voor een vriendins verjaardag. Overal was het uitverkocht en bestellen duurde 2-3 dagen. BCC was de enigste webwinkel die het op voorraad had en het volgende dag ondanks de corona tijden, optijd heeft kunnen leveren!!! Super Blij.

Beste Hirooww,

Bedankt voor jouw review over onze webwinkel.

Sascha 03-06-2020

Super snelle levering. Ik was opzoek naar een apple watch maar die was bijna overal uitverkocht. Hierzo gelukkig ruim op voorraad en met korting! De optie achteraf betalen is voor mij ook een onwijs pluspunt. Goed op de hoogte gehouden via de mail. Kortom ik ben super tevreden!

Beste Sascha,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.
Veel plezier met jouw apple watch!

Hennie Wallet 03-06-2020

Ik ben erg tevreden over BCC in Zierikzee. Niet eerder schreef ik een review maar nu voel ik die behoefte.
Ik deed al diverse aankopen daar en werd altijd vriendelijk en met goede info geholpen. Tweemaal deed ik door eigen domheid een aankoop die niet beviel. Dat werd naar volle tevredenheid opgelost.
Ik ervaar hen als deskundig en geduldig en klantvriendelijk , de beste reclame voor de zaak lijkt me. Warm aanbevolen !

Beste Hennie Wallet,

Bedankt voor jouw review over en aanbeveling van ons filiaal in Zierikzee en onze deskundige en vriendelijke medewerkers. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Kees 03-06-2020

Op de website van BCC vond ik een artikel dat ik al enige tijd wilde hebben en voor een zeer leuke prijs. Ik heb het dus onmiddellijk besteld om half 11 s'avonds Tot mijn grote verrassing stond de volgende dag om 12 uur de bezorger al voor de deur. Ik ben zeer aangenaam verrast door deze service.

Beste Kees,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

D. J. Tebbenhoff 03-06-2020

BCC Bergen op Zoom is een hele fijne winkel met goed en vriendelijk personeel. De winkel is ook goed bereikbaar en er is voldoende (Gratis!) parkeergelegenheid voor de deur.

De winkel zelf is in twee verdiepingen gesplitst. Beneden is elektronica te vinden zoals Tv's en mobiele telefoons. Boven bevinden zich de witgoed/huishoudelijke producten. Voor mensen die slecht ter been zijn is er een lift aanwezig!

Ik ben laatst langs geweest om een mobiele airco retour te sturen omdat deze niet gerepareerd kon worden. Een van de mannelijke medewerkers gaf gelijk aan om te willen helpen de airco uit de auto te tillen. Het personeel denkt altijd goed mee om een oplossing te vinden. Zo hebben wij een nieuwe airco aangeschaft die beter bij ons past met extra garantie! Ik ben altijd tevreden over de service in de winkel.

Buiten de winkel om is de service van de BCC online (per mail) en telefonisch ook altijd goed. Het bezorgen van producten gaat ook altijd goed en vlot. Ik heb nog nooit een vervelende ervaring gehad.

Beste D.J. Tebbenhoff,

Bedankt voor jouw uitgebreide review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Dick 03-06-2020

Overzichtelijke website. Bestelproces eenvoudig en snel. Compleet aanbod en concurrerende prijzen. Duidelijke informatievoorziening tijdens het hele bestelproces en de levering.

Beste Dick,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

C. de Rooy 03-06-2020

Gewelige website gemakkelijk te bestellen en super snell aflevering!
Aflevering is nog gratis ook!

Beste C. de Rooy,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Melanie 03-06-2020

Wij zijn erg tevreden, wij hebben meerdere producten gekocht als gezin en zijn door alle medewerkers vriendelijk en goed geholpen. Er werd serieus geluisterd naar wat wij belangrijk vonden en daarop werd het goede advies gebaseerd. Wij zijn blij met de producten, dit waren voor ons de juiste keuzes. Dit is niet bij elke winkel zo, maar hier zeker wel. Wij zijn erg tevreden en komen zeker terug!

Beste Melanie,

Bedankt voor jouw review over de services van onze medewerkers. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Graag tot ziens!

Dick van Solingen 03-06-2020

BCC heeft een grote keus in de producten die zij voeren, je wordt er vriendelijk en kundig geholpen en de aankoopprijs kan worden vastgesteld in vergelijk met concurrerende aanbiedingen.

Beste Dick van Solingen,

klanke 03-06-2020

voor een aankoop waren wij eerst bij een concurent daar was het moeilijk een verkoper aan te spreken. Bij BCC werden wij direct goed geholpen en de aankoop een Bose speaker was prima.

Beste klanke,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Falco 03-06-2020

De shop ziet er overzichtelijk en keurig uit, ik doe al jaren aankopen bij BCC.

Beste Falco,

Bedankt voor jouw review. En bedankt dat je tot onze vaste klanten behoort!

Marjo 03-06-2020

Keurig geholpen met bestellingen en aantal vragen. Alles netjes geplaatst en oude wasmachine meegenomen.
Zelfs de oude printer nog meegenomen. Was afgesproken maar andere vervoersmaatschappij weigerde dit. BCC geregeld dat het met de oude wasmachine mee terug kon. Helemaal top dus.
Dank BCC! Blij met jullie!👍👊🤗

Beste Marjo,

Ike 03-06-2020

Op de site van bcc kon ik mijn product snel vinden. Vervolgens was de afhandeling met betaling heel prettig en was ik niet verplicht ergens mee in te loggen. Het product werd super snel en netjes geleverd.

Beste Ike,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en snelle levering.

Esmee 03-06-2020

Duidelijke informatie over de producten, snelle levertijd. Ook was het op deze website het goedkoopst. Ik ben blij met de föhn!

Beste Esmee,

J. Bos 03-06-2020

Correct en snel geholpen. Goede uitleg over het gekochte product, te weten een IPAD Appele MW752NF/A. Hiervoor 2 jaar extra garantie afgesloten op basis van een duidelijk verhaal van de desbetreffende verkoper. Idem over de aankoop van een bijpassende hoes.
Als cijfer een 9 toegekend. In de cijferbalk wordt dan 1 /t/m 9 blauw gekleurd. Logischer zou zijn als alleen het cijfer 9 blauw kleurde.

Beste J. Bos,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke uitleg van onze medewerker.

Michel van Boxtel 03-06-2020

Makkelijke bereikbaarheid. Een winkel met grote sortering en goede presentatie. De vriendelijke verkopers staan klaar om van dienst te zijn met goede adviezen .

Beste Michel van Boxtel,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

E. 03-06-2020

Goed advies mogen ontvangen in de winkel (Leidschendam). Door advies een goed overwogen keuze kunnen maken op prijs-kwaliteit van de vaatwasser.

Ook het plaatsen ben ik erg tevreden over: nette mannen die snel en netjes te werk zijn gegaan. Van het ontkoppelen en eruit halen van de oude vaatwasser, tot het plaatsen en testen van de nieuwe.

Top service!

Beste E.,

Bedankt voor jouw review over onze winkel in Leidschendam en onze installatiedienst.

Pierre de Rooij 03-06-2020

wat een super site is dat BCC mijn complimenten. Een van de hoofd redenen was overigens dat ik bij jullie mijn free bees een goede bestemming heb kunnen geven. Prijstechnisch zijn julli emarktconform wat natuurlijk in deze tijd (altijd trouwens) ook wat waard is.

Beste Pierre de Rooij,

fam Bijmholt 03-06-2020

wij hebben gekozen voor BCC omdat we hier bijna altijd kopen gaan wel eerst rond kijken om prijzen te vergelijken en komen dan vaak bij BCC weer bij terecht, wat de prijs betreft. daar naast worden wij netjes en vriendelijk geholpen wat betreft uitleg en keuze. wij hebben wel een advies als je een show room model verkoopt in ons geval een robot stofzuiger maak hem dan wel eerst leeg en schoon ,zat vostof en haren (dit laatste hoeft u niet in u review op te nemen)

Beste fam Bijmholt,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Jan Marcus 03-06-2020

Aankoopproces op zich goed, er werd echter een garantie van 5 jaar gezegd (bedrag klopte wel) , maar er staat 3 jr op de bon.

Beste Jan Marcus,

Bedankt voor jouw review.
Wat betreft de garantie, alleen de extra garantie wordt vermeld. Standaard is de garantie 2 jaar, dit staat niet op de bon. Wanneer je daar 3 jaar extra garantie bij neemt staat dat op de bon vermeld. Totaal heb je dan wel 5 jaar garantie.

Roel Jansen 03-06-2020

Simpel besteld en snel geleverd. Goed geïnformeerd over het levermoment. Bezorging ging vlot en oude apparaat meegenomen. Zeer tevreden over BCC.

Beste Roel Jansen,

Bedankt voor jouw review over de levering.

C. 02-06-2020

Wij zijn super goed geholpen. Verkoper A. Neemt zijn tijd om ons te informeren over meerdere producten!

Beste C.,

Bert 02-06-2020

Geweldige winkel goed en netjes personeel en erg behulpzaam, ze dringen zich niet op

Beste Bert,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

ad 02-06-2020

Ik kwam de winkel binnen en ik werd snel en goed geholpen.
Wij zijn blij met onze aankoop.

Beste ad,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.