Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

A3 06-06-2020

goed geadviseerd om het juiste apparaat te kiezen uit de vele modellen, en dat waren er vele.
ook op de beloofde dag geleverd.

Beste A3,

Harry Hulskemper 06-06-2020

Webshop is zeer uitgebreid en overzichtelijk ingedeeld.
Makkelijk benaderbaar en snelle zoekfunctie.
Levering was ook in orde en mooi in de tijd die bevestigd was.
Één probleempje. Aangevinkt was, dat het oude product mee teruggenomen moest worden, maar de DHL-chauffeur deed dat niet omdat hij "geen retourformulieren bij zicht had".
Dat was een minpuntje.
Voor de rest tevreden.

Beste Harry Hulskemper,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.
Wat vervelend dat het oude product niet is meegenomen, dat is niet zoals afgesproken. Excuses.
We willen dit graag alsnog voor je laten ophalen, kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

Eli 06-06-2020

Na een probleem met een niet te leveren webshop artikel, ben ik naar de BCC winkel ( megastores)geweest.

Daar mijn situatie uitgelegd. Vervolgens keurig geholpen door meneer Droogh en zijn team.

Topservice, ben erg blij met de manier waarop zij met mijn probleem om zijn gegaan en vooral hoe begripvol ze de situatie hebben opgelost, Klasse.

Beste Eli,

Bedankt voor jouw review over de oplossingsgerichte service in onze winkel.

Angelique 06-06-2020

Goed geholpen door Julian. Aardige vriendelijke jongen. Blij met onze aankoop.

Beste Angelique,

Dankjewel voor jouw review.

Riky 06-06-2020

We werden vriendelijk ontvangen, zijn op vragen goed te woord gestaan. medewerkers hebben vakkennis.

Beste Riky,

Kim 06-06-2020

De winkel is op een makkelijk te bereiken plek met veel parkeerruimte. Het personeel is zeer vriendelijk en probeert mee te denken.
Verder ziet de winkel er schoon en netjes uit.

Beste Kim,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

VOGELS 06-06-2020

VRIENDELIJK PERSONEEL EN GOEDE SERVICE, LUISTEREN NAAR DE KLANT .
IN DEZE TIJD VAN CORAONA ERG BELANGRIJK.

Beste VOGELS,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Goran Stimac 06-06-2020

The staff in the shop is professional and friendly. I made a repair order for a pair of headphones due to a defect and they were happy to just change them for a different pair. It was solved the same day.
I had one slightly negative experience where there was a mixup for a delivery when the corona crisis started, but in the end they managed to handle it professionally as well.

Dear Goran Stimac,

Thank you for your review about our services. We hope to see you again!

Kind regards,

Bert 06-06-2020

Gisteren een Gigaset A4SPBOX besteld en vandaag al geleverd.
Geweldige snelle service.

Beste Bert,

Tevreden klant 06-06-2020

Webshop bestelling: Snelle correcte levering. Bestelling plaatsen en de volgende dag in huis.

Winkel bezoek: Even naar een showmodel gaan kijken om de laatste twijfel weg te halen is ook goede optie. Het personeel is vriendelijk, correct en bekwaam. De winkels zijn netjes en verzorgd. Een goede winkel ervaring.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en winkel.

Ben Looijenstein 06-06-2020

Ik had problemen met mijn koffie machine, ik dacht, ik breng hem even weg.
Dan kunnen ze hem nakijken, en als die dan klaar is, haal ik hem weer op.
Ik kwam in de winkel in Veghel en ze gingen hem gelijk nakijken, en ze hebben het probleem gelijk opgelost. Niets afgeven en wachten tot die gemaakt was.
Dat noem ik service van de bovenste plank. Bedankt.

Beste Ben Looijenstein,

Bedankt voor jouw review over de service bij jouw defecte koffiemachine.

A.Nunes 06-06-2020

Heb nu tijdens de coronatijd haardroger, wasmachine en strijkijzer online gekocht. Soms heb je dat gaat vanalles kapot. Kon niet naar de winkel dus dit was de ideale oplossing. Erg tevreden. Ook met plaatsen van wasmachine

Beste A.Nunes,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de verschillende aankopen.

Jan 06-06-2020

Duidelijke omschrijving en gemakkelijk paar producten met elkaar te (kunnen) vergelijken.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over onze website.

HM 06-06-2020

Uitstekend, deskundig en netjes bediend. Een zeer klant vriendelijke winkel en al was het aardig druk , men nam alle tijd . Op zo’n moment is de prijs niet het belangrijkste , maar de klant vriendelijkheid en deskundigheid.

Beste HM,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijkheid en deskundigheid.

Remco 06-06-2020

Ik had het product al op een andere website uitgezocht, maar BCC kon met de prijs concurreren. Daarnaast kon ik bij BCC heel eenvoudig mijn VVV cadeaukaarten inwisselen.

Beste Remco,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Hans Hulleman 06-06-2020

Ze hebben mij geweldig en vakkundig en snel geholpen kon voor mij niet beter . Van mij een grote pluim.

Beste Hans Hulleman,

G.J.W.C 06-06-2020

Snelle, vriendelijke en goede service verlening. Winkelpersoneel is ter zake kundig en proberen met de klant mee te denken.

Beste G.J.W.C.,

Bedankt voor jouw review over onze kundige medewerkers.

Fam.HSS 06-06-2020

De website is super vriendelijk en overzichtelijk in gebruik
De levering was zeer goed, ik ben op meerdere manier op de hoogte gehouden wanneer de levering zou plaatsvinden

Beste Fam.HSS,

Bedankt voor jullie review.

Jean-Pierre Hoebus 06-06-2020

Ik heb deze week een nieuwe laptop gekocht bij BCC. De medewerker was prima op de hoogte, nam alle tijd en heeft me zowel voorzien van goede raad alsook mij de vrijheid gelaten betreffende al dan niet aankopen. Prijs was perfect zoals ik die ook op het internet gezien had bij andere leveranciers. Super tevreden klant.

Beste Jean-Pierre Hoebus,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de laptop!

Jobru 06-06-2020

Klantvriendelijk en deskundig advies ontvangen bij de aankoop van speakers.
De winkel is een absolute aanrader vanwege de overzichtelijkheid.

Beste Jobru,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Jo Swelsen 06-06-2020

Ben al meerdere keren in BCC Heerlen geweest. Buiten de rustige sfeer in de winkel komt elke keer iemand naar je toe en vraagt kan ik u helpen. Mooi toch..

Beste Jo Swelsen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Heerlen.

Fam. van der Voort 06-06-2020

BCC is een prettige winkel met deskundig personeel en zeer klantvriendelijk.

Beste Fam. van der Voort,

Bedankt voor jullie review over onze winkel en medewerkers.

Wichhart 06-06-2020

Je wordt hier altijd keurig geholpen, uitstekende service en als je een verzekering bij je apparaat afsluit krijg je ook echt een nieuw apparaat als het kapot is en betaal je alleen wat het apparaat nu meer kost bij. Bv 2015 magnetron gekocht 225 euro , zelfde magnetron (nieuwer type) kost nu 275,- euro, je betaald nu 2020 50,- euro bij en krijgt de nieuwe mee.

Beste Wichhart,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Daan ten Hove 06-06-2020

Zeer goed geadviseerd door medewerkster bij BCC in Hengelo. Mede door dat advies was de keuze, welk type Dyson steelstofzuiger, snel gemaakt . Ook toen er week later een mooie actie was van BCC is dat onmiddellijk positief behandeld.

Beste Daan ten Hove,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hengelo.

René 06-06-2020

Ben hier al een aantal keer geweest en altijd goed geholpen. De laatste keer was het erg druk en moesten we lang wachten voor we geholpen werden maar verkoper X had al vanuit zijn ooghoeken gezien vanuit de andere kant van de winkel dat wij daar al een tijdje zaten. Hij kwam direct toen hij beschikbaar was naar ons toe en nam ruimschoots de tijd voor ons. Ik begrijp dat dit vervelend is voor andere klanten die dan moeten wachten maar het gaat tenslotte niet om een pakje boter wat je koopt dus goede informatie is belangrijk. Hij kan prima adviseren zonder opdringerig te zijn of ons iets aan te smeren. We voelden ons meteen op ons gemak. Kregen overal uitvoerige informatie over. Winkel is ook lekker groot, ruim en overzichtelijk en straalt rust uit.

Beste René,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de persoonlijke service van onze oplettende medewerker.

Monique 06-06-2020

Geweldig product en hele snelle levering! 'sAvonds besteld en de volgende dag in huis!

Beste Monique,

Debora 06-06-2020

Duidelijke omschrijving van het product. Levering de volgende dag op de afgesproken tijd.

Beste Debora,

Rinus Delissen 06-06-2020

Een mooie ruime overzichtelijke BCC, veel keus, gratis parkeren voor de deur!!(en dat in Alkmaar !), we gingen voor een soundbar, we werden heel goed voorgelicht door een van de medewerkers, hij stuurde niet aan op duur, maar op iets wat bij onze wens paste.
Goede aanpassing ivm Corona, we gingen zeer tevreden naar huis met een goede soundbar, voor een prijs die daarbij hoort.

Beste Rinus Delissen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar. Veel plezier met de soundbar!

Marian 06-06-2020

Makkelijk en overzichtelijk.
Snelle verzending, zelfs in deze drukke tijd.
En je wordt goed op de hoogte gehouden waar je pakketje is.

Beste Marian,

Carlo 06-06-2020

Goede duidelijke uitleg van personeel, vriendelijk, zeer behulpzaam. Top indruk

Beste Carlo,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Henk 05-06-2020

Na prijsvergelijking bij bcc uitgekomen voor deze gigaset. Snel en correct geleverd.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Peet 05-06-2020

Op internet heb ik me georiënteerd en in de winkel
de gewenste artikelen gevonden en direct mee naar huis, wel eerst betaald hoorn!

Beste Peet,

Bedankt voor jouw review over onze website en ons filiaal in Hoorn.

P. de Keijzer 05-06-2020

BCC is een fijne winkel en niet zo chaotisch als heel veel andere soortgelijke winkels. Ook vind ik dat je hier vakkundig geholpen wordt en niet iets wordt opgedrongen dit in tegenstelling tot heel veel andere winkels. Kortom je wordt hier heel fijn geholpen door mensen die weten waarover ze praten en met de prijzen kunnen zij ook mee met de andere winkels. Wij stappen hier altijd met een goed gevoel naar binnen maar ook weer naar buiten!

Beste P. de Keijzer,

Bedankt voor jouw review over de rustige en klantgerichte services in onze winkel.

Tim 05-06-2020

zeer snel juiste product bij service point afgeleverd, ging prima! Dat scheelt weer een bezoek aan de winkel.

Beste Tim,

Mascha 05-06-2020

Wij zijn erg tevreden over BCC. De levertijd die ze op de website vermelden klopt tot nu toe altijd en daarnaast zijn wij erg blij dat je je freebees bij deze shop kunt inleveren. Iedere keer wanneer we een philips hue spot nodig hebben doen we dat onder ander van de gespaarde freebeespunten en betalen de rest bij. De philips hue verlichting is trouwens erg mooi, deze geeft sfeervol warm oranje licht in plaats van de felle witte verlichting. Een aanrader voor iedereen!

Beste Mascha,

Bedankt voor jouw review. fijn dat alles altijd naar wens verloopt.

MARTIN 05-06-2020

Veel goede aanbiedingen en zeer snelle levering van bestelde produkten. In de avond een telefoon besteld welke de volgende dag s'middags al geleverd werd. Klasse dat geeft een mens weer plezier.

Beste MARTIN,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Fais 05-06-2020

Dit is 1 van de weinig fysieke winkels waar ik nog graag kom door de klantenservice. De medewerkers kijken echt waar ik naar op zoek ben, en vergelijken meerdere producten op basis van mijn criteria. Ik heb nooit het gevoel dat ik met sales-gerichte verkopers te maken heb maar met oprechte adviseurs. Deze vriendelijke ervaring onder het genot van een lekker kop koffie maakt dit filiaal voor mij toch aangenamer dan welke andere (fysieke of online) winkel dan ook!

Beste Fais,

Bedankt voor jouw review over onze persoonlijke service. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Miranda Schram 05-06-2020

Ik was eerst in de BCC geweest voor een monitor, echter door de enorme run op dit moment voor monitoren stonden er nog maar een paar en er was niets op voorraad. Heel uitgebreid te woord gestaan door de medewerkers daar. Ik kreeg een advies voor een monitor en deze heb ik thuis online in de webshop besteld (om 22.00 uur) en de volgende dag werd het geleverd. Ik kreeg bij bestelling te horen dat het 's middags bezorgd zou worden en de volgende dag een berichtje dat er tussen 13 en 14 uur bezorgd zou worden. Perfect! Ging makkelijk en snel.

Beste Miranda Schram,

Jorisv 05-06-2020

Ik heb voor jullie gekozen voor de super snelle service voor het leveren van mijn Sony brava TV en uitstekende prijs. Bedankt!

Beste Jorisv,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de TV!

Hans Meijer 05-06-2020

Koop al jaren in jullie winkel aan de Bilderdijkstraat. Prettige zaak, en kundig personeel. Het is belangrijk (vind ik) dat we zoveel mogelijk aanschaffen bij winkels in de buurt. Natuurlijk zoek ik eerst info op internet om te kijken naar de specificaties van een artikel, en ga dan - voorbereid- naar jullie winkel, waar ik verder advies ontvang. Qua prijs is het meestal ook interessant, en je kunt altijd een beroep op de winkel doen als je een probleem of vraag hebt. Dat heb ik één keer nodig gehad, en uitstekend geholpen!

Beste Hans Meijer,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services. Wat leuk dat je al jaren jouw aankopen bij ons doet, tot de volgende keer!

Jan kuch 05-06-2020

Zeer tevreden over alles van bestelling tot levering en onstallatie het is niet de eerste keer dat ik hier wat koop en kom er zeker terug. Ga zo door en het ga jullie goed dat weet ik zeker.

Beste Jan kuch,

Bedankt voor jouw review. Graag weer tot ziens!

J H de Weerd 05-06-2020

het is een goede winkel waar men goed terecht kunt voor alle elektro apperaten
waar men de juiste mensen voor heeft voor bv T V Radio Telefoon Wasmachines Drogers
en verder alle apperaten

Beste J H de Weerd,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Niels P 05-06-2020

Ik heb de Nintendo Switch online gekocht bij BCC en echt geweldige service ontvangen. 23:45 besteld en de volgende dag als nog in huis en dan ook echt precies op tijd (15:59). Het aankoop proces was super simpel, betalen en klaar. Het werd super netjes aangeleverd thuis in een doos, goed verpakt en met opblaas plastic dat het helemaal mooi en veilig houdt.

Of te wel in het kort, 10/10, geweldige service, zeker aan te raden aan iedereen!

Beste Niels P,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling. Veel plezier met je Nintendo Switch!

M v Mechelen 05-06-2020

Ik had donderdag avond ineens een idee een Phillips xxl air-fryer aan te schaffen en hoopte dat die vrijdag voor 1730 zou komen . Want vrijdag is hier frietjes dag .Om 1700 kwam de doos aan en konden we meteen de air fryer uitproberen .BCC maakte hun belofte waar voor 0000 besteld de andere dag bezorgd . En die friteuse nou die is vanaf vandaag werkeloos .

Beste M v Mecheen,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de airfryer.

Teuiten 05-06-2020

Ga graag na de bcc. Altijd klantvriendelijk en goede adviezen. En met bezorgen word altijd netjes gebeld en zijn ook altijd klantvriendelijk. Het is nog niet voorgekomen dat ik 2 uur moest wachten op de bestelling.

Beste Teuiten,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke medewerkers in de winkel en bij levering.

Dick Priester 05-06-2020

Hebben prima prijzen. Alleen bij het afhalen van het product in de winkel bleek de cash back korting niet meer geldig. Slordig!

Beste Dick Priester,

Bedankt voor jouw review.
Wat naar dat de cashback verlopen was toen je het artikel af ging halen.
Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

e.t.h.munk 05-06-2020

Na binnenkomst werden we direct deskundig geholpen en er was goede uitleg voor duurdere en goedkopere producten

Beste e.t.h.munk,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en hulpvaardige medewerkers.

Sjaak Verstegen 05-06-2020

Vriendelijke, kundige, humoristische mensen. Ook al koop je 'n keer niets, je gaat altijd met een smile naar buiten

Beste Sjaak Verstegen,

Bedankt voor jouw leuke review over onze medewerkers.

Jan 05-06-2020

Zeer correct geholpen door verkoper met goede kennis van zaken over het product ,een dyson dat we gekocht hebben
een aanrader om bij BCC te shoppen

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Adrie 05-06-2020

Goede bediening door personeel die er verstand van hebben en door de rust is de zaak goede voorlichting

Beste Adrie,