Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jobru 06-06-2020

Klantvriendelijk en deskundig advies ontvangen bij de aankoop van speakers.
De winkel is een absolute aanrader vanwege de overzichtelijkheid.

Beste Jobru,

Jo Swelsen 06-06-2020

Ben al meerdere keren in BCC Heerlen geweest. Buiten de rustige sfeer in de winkel komt elke keer iemand naar je toe en vraagt kan ik u helpen. Mooi toch..

Beste Jo Swelsen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Heerlen.

Fam. van der Voort 06-06-2020

BCC is een prettige winkel met deskundig personeel en zeer klantvriendelijk.

Beste Fam. van der Voort,

Bedankt voor jullie review over onze winkel en medewerkers.

Wichhart 06-06-2020

Je wordt hier altijd keurig geholpen, uitstekende service en als je een verzekering bij je apparaat afsluit krijg je ook echt een nieuw apparaat als het kapot is en betaal je alleen wat het apparaat nu meer kost bij. Bv 2015 magnetron gekocht 225 euro , zelfde magnetron (nieuwer type) kost nu 275,- euro, je betaald nu 2020 50,- euro bij en krijgt de nieuwe mee.

Beste Wichhart,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Daan ten Hove 06-06-2020

Zeer goed geadviseerd door medewerkster bij BCC in Hengelo. Mede door dat advies was de keuze, welk type Dyson steelstofzuiger, snel gemaakt . Ook toen er week later een mooie actie was van BCC is dat onmiddellijk positief behandeld.

Beste Daan ten Hove,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hengelo.

René 06-06-2020

Ben hier al een aantal keer geweest en altijd goed geholpen. De laatste keer was het erg druk en moesten we lang wachten voor we geholpen werden maar verkoper X had al vanuit zijn ooghoeken gezien vanuit de andere kant van de winkel dat wij daar al een tijdje zaten. Hij kwam direct toen hij beschikbaar was naar ons toe en nam ruimschoots de tijd voor ons. Ik begrijp dat dit vervelend is voor andere klanten die dan moeten wachten maar het gaat tenslotte niet om een pakje boter wat je koopt dus goede informatie is belangrijk. Hij kan prima adviseren zonder opdringerig te zijn of ons iets aan te smeren. We voelden ons meteen op ons gemak. Kregen overal uitvoerige informatie over. Winkel is ook lekker groot, ruim en overzichtelijk en straalt rust uit.

Beste René,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de persoonlijke service van onze oplettende medewerker.

Monique 06-06-2020

Geweldig product en hele snelle levering! 'sAvonds besteld en de volgende dag in huis!

Beste Monique,

Debora 06-06-2020

Duidelijke omschrijving van het product. Levering de volgende dag op de afgesproken tijd.

Beste Debora,

Rinus Delissen 06-06-2020

Een mooie ruime overzichtelijke BCC, veel keus, gratis parkeren voor de deur!!(en dat in Alkmaar !), we gingen voor een soundbar, we werden heel goed voorgelicht door een van de medewerkers, hij stuurde niet aan op duur, maar op iets wat bij onze wens paste.
Goede aanpassing ivm Corona, we gingen zeer tevreden naar huis met een goede soundbar, voor een prijs die daarbij hoort.

Beste Rinus Delissen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar. Veel plezier met de soundbar!

Marian 06-06-2020

Makkelijk en overzichtelijk.
Snelle verzending, zelfs in deze drukke tijd.
En je wordt goed op de hoogte gehouden waar je pakketje is.

Beste Marian,

Carlo 06-06-2020

Goede duidelijke uitleg van personeel, vriendelijk, zeer behulpzaam. Top indruk

Beste Carlo,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Henk 05-06-2020

Na prijsvergelijking bij bcc uitgekomen voor deze gigaset. Snel en correct geleverd.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Peet 05-06-2020

Op internet heb ik me georiënteerd en in de winkel
de gewenste artikelen gevonden en direct mee naar huis, wel eerst betaald hoorn!

Beste Peet,

Bedankt voor jouw review over onze website en ons filiaal in Hoorn.

P. de Keijzer 05-06-2020

BCC is een fijne winkel en niet zo chaotisch als heel veel andere soortgelijke winkels. Ook vind ik dat je hier vakkundig geholpen wordt en niet iets wordt opgedrongen dit in tegenstelling tot heel veel andere winkels. Kortom je wordt hier heel fijn geholpen door mensen die weten waarover ze praten en met de prijzen kunnen zij ook mee met de andere winkels. Wij stappen hier altijd met een goed gevoel naar binnen maar ook weer naar buiten!

Beste P. de Keijzer,

Bedankt voor jouw review over de rustige en klantgerichte services in onze winkel.

Tim 05-06-2020

zeer snel juiste product bij service point afgeleverd, ging prima! Dat scheelt weer een bezoek aan de winkel.

Beste Tim,

Mascha 05-06-2020

Wij zijn erg tevreden over BCC. De levertijd die ze op de website vermelden klopt tot nu toe altijd en daarnaast zijn wij erg blij dat je je freebees bij deze shop kunt inleveren. Iedere keer wanneer we een philips hue spot nodig hebben doen we dat onder ander van de gespaarde freebeespunten en betalen de rest bij. De philips hue verlichting is trouwens erg mooi, deze geeft sfeervol warm oranje licht in plaats van de felle witte verlichting. Een aanrader voor iedereen!

Beste Mascha,

Bedankt voor jouw review. fijn dat alles altijd naar wens verloopt.

MARTIN 05-06-2020

Veel goede aanbiedingen en zeer snelle levering van bestelde produkten. In de avond een telefoon besteld welke de volgende dag s'middags al geleverd werd. Klasse dat geeft een mens weer plezier.

Beste MARTIN,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Fais 05-06-2020

Dit is 1 van de weinig fysieke winkels waar ik nog graag kom door de klantenservice. De medewerkers kijken echt waar ik naar op zoek ben, en vergelijken meerdere producten op basis van mijn criteria. Ik heb nooit het gevoel dat ik met sales-gerichte verkopers te maken heb maar met oprechte adviseurs. Deze vriendelijke ervaring onder het genot van een lekker kop koffie maakt dit filiaal voor mij toch aangenamer dan welke andere (fysieke of online) winkel dan ook!

Beste Fais,

Bedankt voor jouw review over onze persoonlijke service. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Miranda Schram 05-06-2020

Ik was eerst in de BCC geweest voor een monitor, echter door de enorme run op dit moment voor monitoren stonden er nog maar een paar en er was niets op voorraad. Heel uitgebreid te woord gestaan door de medewerkers daar. Ik kreeg een advies voor een monitor en deze heb ik thuis online in de webshop besteld (om 22.00 uur) en de volgende dag werd het geleverd. Ik kreeg bij bestelling te horen dat het 's middags bezorgd zou worden en de volgende dag een berichtje dat er tussen 13 en 14 uur bezorgd zou worden. Perfect! Ging makkelijk en snel.

Beste Miranda Schram,

Jorisv 05-06-2020

Ik heb voor jullie gekozen voor de super snelle service voor het leveren van mijn Sony brava TV en uitstekende prijs. Bedankt!

Beste Jorisv,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de TV!

Hans Meijer 05-06-2020

Koop al jaren in jullie winkel aan de Bilderdijkstraat. Prettige zaak, en kundig personeel. Het is belangrijk (vind ik) dat we zoveel mogelijk aanschaffen bij winkels in de buurt. Natuurlijk zoek ik eerst info op internet om te kijken naar de specificaties van een artikel, en ga dan - voorbereid- naar jullie winkel, waar ik verder advies ontvang. Qua prijs is het meestal ook interessant, en je kunt altijd een beroep op de winkel doen als je een probleem of vraag hebt. Dat heb ik één keer nodig gehad, en uitstekend geholpen!

Beste Hans Meijer,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services. Wat leuk dat je al jaren jouw aankopen bij ons doet, tot de volgende keer!

Jan kuch 05-06-2020

Zeer tevreden over alles van bestelling tot levering en onstallatie het is niet de eerste keer dat ik hier wat koop en kom er zeker terug. Ga zo door en het ga jullie goed dat weet ik zeker.

Beste Jan kuch,

Bedankt voor jouw review. Graag weer tot ziens!

J H de Weerd 05-06-2020

het is een goede winkel waar men goed terecht kunt voor alle elektro apperaten
waar men de juiste mensen voor heeft voor bv T V Radio Telefoon Wasmachines Drogers
en verder alle apperaten

Beste J H de Weerd,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Niels P 05-06-2020

Ik heb de Nintendo Switch online gekocht bij BCC en echt geweldige service ontvangen. 23:45 besteld en de volgende dag als nog in huis en dan ook echt precies op tijd (15:59). Het aankoop proces was super simpel, betalen en klaar. Het werd super netjes aangeleverd thuis in een doos, goed verpakt en met opblaas plastic dat het helemaal mooi en veilig houdt.

Of te wel in het kort, 10/10, geweldige service, zeker aan te raden aan iedereen!

Beste Niels P,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling. Veel plezier met je Nintendo Switch!

M v Mechelen 05-06-2020

Ik had donderdag avond ineens een idee een Phillips xxl air-fryer aan te schaffen en hoopte dat die vrijdag voor 1730 zou komen . Want vrijdag is hier frietjes dag .Om 1700 kwam de doos aan en konden we meteen de air fryer uitproberen .BCC maakte hun belofte waar voor 0000 besteld de andere dag bezorgd . En die friteuse nou die is vanaf vandaag werkeloos .

Beste M v Mecheen,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de airfryer.

Teuiten 05-06-2020

Ga graag na de bcc. Altijd klantvriendelijk en goede adviezen. En met bezorgen word altijd netjes gebeld en zijn ook altijd klantvriendelijk. Het is nog niet voorgekomen dat ik 2 uur moest wachten op de bestelling.

Beste Teuiten,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke medewerkers in de winkel en bij levering.

Dick Priester 05-06-2020

Hebben prima prijzen. Alleen bij het afhalen van het product in de winkel bleek de cash back korting niet meer geldig. Slordig!

Beste Dick Priester,

Bedankt voor jouw review.
Wat naar dat de cashback verlopen was toen je het artikel af ging halen.
Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

e.t.h.munk 05-06-2020

Na binnenkomst werden we direct deskundig geholpen en er was goede uitleg voor duurdere en goedkopere producten

Beste e.t.h.munk,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en hulpvaardige medewerkers.

Sjaak Verstegen 05-06-2020

Vriendelijke, kundige, humoristische mensen. Ook al koop je 'n keer niets, je gaat altijd met een smile naar buiten

Beste Sjaak Verstegen,

Bedankt voor jouw leuke review over onze medewerkers.

Jan 05-06-2020

Zeer correct geholpen door verkoper met goede kennis van zaken over het product ,een dyson dat we gekocht hebben
een aanrader om bij BCC te shoppen

Beste Jan,

Adrie 05-06-2020

Goede bediening door personeel die er verstand van hebben en door de rust is de zaak goede voorlichting

Beste Adrie,

Richard 05-06-2020

Als een van de eerste een nieuw product aanbieden: BCC verrast me positief.

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat we jou hebben kunnen verrassen!

BdV 05-06-2020

Service, gisteren besteld en vandaag ontvangen.
Ook komt het goed over om te informeren of alles naar wens is.
Prima zo

Beste BdV,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Isabel 05-06-2020

Snel geleverd en op zijn plaats gezet.goed geholpen en meegedacht en een fijne wasmachine gescoord!!

Beste Isabel,

Hans 05-06-2020

Prettige winkel, met personeel wat oor heeft voor de klant en een deskundig advies geeft.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Joke 05-06-2020

Ruime overzichtelijke winkel, vlot geholpen door deskundig personeel. Het product was niet in de winkel voorradig, maar kon wel de volgende dag kosteloos worden thuis bezorgt.

Beste Joke,

Bedankt voor jouw review over de services in de winkel.

J Thijssen 05-06-2020

Super geholpen door een zeer vriendelijke behulpzame dame. Die echt mij goede uitleg heeft gegeven om het product te kiezen dat bij mij past.

Een suoer tevreden klant van BCC Beek

Beste J Thijssen,

Bedankt voor jouw review over de hulpvaardige medewerkster in ons filiaal in Beek.

Dirruk53 05-06-2020

Ik heb al vele orders geplaatst bij BCC online en in de winkel aan het Alexandrium Rotterdam. De service is erg goed. Deze keer weer een goede aanbieding voor een Lenovo Ryzen 7 laptop. Keurig netjes en op tijd geleverd bij een afhaalpunt in de buurt. Verkopers in het Alexandrium zijn ook beleefd en hulpvaardig, óók in de coronatijd. Eerder ontving ik een flinke korting op een aankoop die een week later in de aanbieding was. Dat vind ik echt goede service.

Beste Dirruk53,

Bedankt voor jouw review over onze website en ons filiaal Rotterdam Alexandrium.

Marieke 05-06-2020

Goede filters om snel een juiste keuze te maken. Snelle bezorging, altijd prettig. Separaat nog even de factuur in je mail met advies om deze digitaal te bewaren, heel attend.

Beste Marieke,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Fam. Stil 05-06-2020

In deze winkel word je altijd deskundig en op een klantvriendelijke manier geholpen.

Beste Fam. Stil,

Bedankt voor jullie review over onze winkel.

Dubois 05-06-2020

Op de locatie Middelburg : Vriendelijk personeel, Ruime keuze, artikelen goed geprijsd!

Beste Dubois,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

Marck 05-06-2020

Makkelijk om op de site te navigeren. Producten worden tegen een scherpe prijs aangeboden en bestellen ging erg makkelijk.

Beste Marck,

Bedankt voor jouw review over het gemakkelijke bestelproces op onze website.

Michel 05-06-2020

Over het algemeen altijd al zeer te spreken over BCC; veel persoonlijker en meer service gericht dan (b.v.) Media Markt.
Ik ben dit x niet zelf in de winkel geweest, maar mijn vrouw.
We zochten een luchtreiniger van Philips; die was in de BCC-vestiging in Amersfoort nog alleen beschikbaar als showmodel; er werd aangeboden om een korting te geven. Na aankoop werd de grote doos netjes door een medewerker van BCC in de kofferbak van de auto gedaan ! Da's nou service :-)

Beste Michel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort en onze services.

G. van Veen 05-06-2020

Netjes en vriendelijk geholpen. Alle vragen netjes beantwoord en juiste keuze van Mobieltje
geadviseerd. Verder werd ons aangeboden als we ergens nog mee zaten, we welkom waren.

Beste G. van Veen,

Erik 05-06-2020

Duidelijke site van bcc. Voldoende informatie over het product.
Snelle levering. Goede service bij bcc.

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en snelle levering.

MeneerAnoniem 05-06-2020

Keurig geholpen in de winkel. Product was niet op voorraad, maar kon wel naar huis opgestuurd worden vanuit de opslag.

Beste MeneerAnoniem,

Paul 05-06-2020

Heb meerdere aankopen in deze winkel gedaan naar volle tevredenheid. De shop is voor mij kortbij, wordt deskundig en klantvriendelijk te woord gestaan en kan kiezen uit een uitgebreide voorraad artikelen. Ook de nazorg en service is uitstekend.

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de services.

Shahin 05-06-2020

Goeie shop. Snelle bezorging zelf in corona tijden. En de shop heeft alle producten van alle merken die je zou willen van goedkoop tot de wat duurdere elektronica. Maar goed dat ziet iedereen wel. Ik zou BCC in ieder geval zeker aanraden.

Beste Shahin,

Henning 04-06-2020

Hele fijne winkel.
Geen opdringerig personeel, maar personeel wat netjes is en de tijd voor je neemt .
Als we iets nodig hebben gaan we daar heen.

Beste Henning,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

HanGo 04-06-2020

Op zoek gegaan voor een lucht bevochtiger en kwamen uit bij BCC Hilversum. Mede door de deskundige adviezen van de medewerker er de juiste aankoop is gedaan en tot nu tie uitstekend werkt

Beste HanGo,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hilversum.