Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Elly Sijm 07-06-2020

Gister een iPad gekocht . .. maar ze hadden hem niet op voor raad. Vandaag mooi thuisbezorgd. Prima serves
Officiële reactie van BCC 08-06-2020

Beste Elly Sijm,

Dick 07-06-2020

Altijd goede ervaringen gehad bij BCC. Maar nu even een foutje.
Heb reeds een review geschreven en een reactie van BCC ontvangen om het ordernr door te geven.
Mijn review:
" Hebben prima prijzen. Alleen bij het afhalen van het product in de winkel bleek de cash back korting niet meer geldig. Slordig! "
Ordernr. 202006-008755569
Het artikel (Philips stofzuiger) in de winkel achtergelaten en het gepinde bedrag wordt weer op mijn rekening bijgeschreven.
Officiële reactie van BCC 08-06-2020

Beste Dick,

Bedankt voor jouw reactie.
We willen hier graag nog wat meer over weten en zullen snel contact met je opnemen.

Maurice 07-06-2020

Keuze te over, maar uiteindelijk bij het juiste terecht gekomen dankzij de deskundige en vriendelijke verkoper. Meer moet dat niet zijn.

Beste Maurice,

Niek Pus 07-06-2020

Vriendelijk en deskundig
Zeer goed bereikbaar
Ruime sortering
Communicatie laat te wensen over

Beste Niek pus,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Linda 07-06-2020

Ik kom met plezier bij deze BCC, altijd vriendelijk, goede service en goede adviezen.

Beste Linda,

Rosalinde 07-06-2020

Gistermiddag ben ik naar de BCC in Leidschendam geweest. Direct een vriendelijk onthaal door een jonge man. Ik was op zoek naar een speakerset waarvan ik me thuis al eea over had ingelezen, maar waarbij ik in het echt over de streep getrokken zou moeten worden. Dat is gelukt! De jonge verkoper wist duidelijk waar hij het over had. Hij legde mij alles geduldig uit en geen vraag van mij vond hij gek. Ook gaf de verkoper nog een demonstratie en liet hij nog andere apparaten zien voor mijn vergelijking en beeldvorming.
Al snel was ik om. De verkoper legde vervolgens nog rustig uit hoe ik thuis mijn speakerset moest aansluiten, koppelen en welke app ik hiervoor moest downloaden.
Bij de kassa werd ik ook nog door een vriendelijke dame geholpen. Deze 2 mensen hebben ervoor gezorgd dat ik met een zeer goed gevoel en een lach op mijn gezicht naar huis ging. Chapeau!

Beste Rosalinde,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leidschendam.

Anouska konings 07-06-2020

Super zaak bcc wordt altijd vrolijk welkom geheten. En de service is uitstekend. Krijg tips wordt meegekeken of er prijs technisch en wat wij willen of er andere mogelijk heden zijn als jou keuze niet leverbaar is. Laatste weken veel aangeschafd ze zeggen alles gaat in 3 voud kapot idd bij ons ook maar dan is bcc onze redder.

Beste Anouska konings,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Lenny van den Biggelaar 07-06-2020

Ben altijd super tevreden over BCC Oss en zeker ook super tevreden over de medewerkers van BCC Oss

Beste Lenny van den Biggelaar,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.

Hendrik 06-06-2020

Had snel even een netwerk switch nodig,daarom even naar de BCC winkel, en halen. Was sneller dan via online bestellen,en je weet zeker dat je het juiste product koopt.

Beste Hendrik,

Bedankt voor jouw review voor onze snelle service.

Van der Heul 06-06-2020

Prima service. Voor 23.00 uur besteld en de volgende dag product in huis. Ben er erg tevreden over!

Beste Van der Heul,

Burak 06-06-2020

Klant vriendelijke medewerkers. Ze geven goed advies van een product. Ze informeren goed over bepaalde merken en producten wat ze adviseren. Goede winkel!

Beste Burak,

Willie 06-06-2020

Ben fantastisch geholpen in Leidschendam. De verkoper regelde in mum van tijd dat de melkopschuimer besteld werd door hem waardoor deze een dag later keurig werd afgeleverd. Een grote pluim

Beste Willie,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leidschendam.

Denis EIjssen 06-06-2020

Hele nette en vriendelijke verkoper . Super tevreden over de uitleg en voor de goede zorgen . Mvg denis

Beste Denis EIjssen,

Geert 06-06-2020

Bcc is een fijne overzichtelijke winkel en geen mega verkoopwinkel, met medewerkers die je alles goed uitleggen en de voor en nadelen van een product ook eerlijk vertellen, daarom hier gekocht ook kun je hier zonder moeilijkheden retourneren als het gekochte toch niet het juiste artikel was, al met al zeer goed en betrouwbaar

Beste Geert,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

Hanneke 06-06-2020

We hebben altijd goede ervaringen: goede service, prettig advies, top garantie, snelle levering en het belangrijkste: goede producten.

Voor al onze apparatuur gaan we naar de winkel, of bestellen het online op de website.

Beste Hanneke,

marcelfrenk 06-06-2020

Ik heb per mail besteld bij BCC filiaal Nijmegen Hertogplein. Mails met vragen werden vlot beantwoord, het product kwam binnen de beloofde termijn bij hen binnen. Vriendelijk personeel. Voordeel van BCC is dat je er ook met VVV bonnen kunt betalen, lang niet iedere winkel accepteert die waardebonnen.

Beste marcelfrenk,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen.

Sam 06-06-2020

Ik was niet tevreden over de aankoop van mijn headsets en werd snel geholpen met goed advies en omruilen. Heb nu precies wat ik zocht. Kan ik ongestoord genieten van mijn muziek zonder storende buren geluiden. :)

Beste Sam,

Bedankt voor jouw review over onze service.

TIny 06-06-2020

BCC in Beek super winkel.
Altijd klantvriendelijk , Iets kapot binnen de garantie geen kassabon maar alles staat netjes in het systeem bij hun word dus gewoon gerepareerd.
Vandaag mijn magnetron / oven kapot .. hadden bijna niets op voorraad maar mocht gewoon een showmodel meenemen zodat ik alsnog kon bakken vandaag in de oven.
Super! !

Beste Tiny,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Annieuitdenhaag 06-06-2020

Fijn dat ze voor alle types aansluitingen van wasmachines montage aanbieden

Beste Annieuitdenhaag,

GP1963 06-06-2020

De afhandeling online is zorgvuldig vwb het bezorgproces. Snel en verder duidelijk. Netjes gebeld en op tyd bij de bezorging zelf 10 minuten vtv en netjes en vriendelijk naar binnen gebracht. Geen ruwe toestanden. Erg tevreden. Keurig. 👍

Beste GP1963,

Bedankt voor jouw review over het online bestelproces en de service bij levering.

Corrina bijvoet 06-06-2020

Zeer vriendelyk geholpen hij kon ons goed helpen zeer goeie service.kom zeker teug

Beste Corrina bijvoet,

Bedankt voor jouw review en graag tot de volgende keer.

Hetty 06-06-2020

Altijd vriendelijk en deskundig personeel en de artikelen die ik koop voldoen altijd aan mijn verwachtingen. Verder een nette en schone winkel

Beste Hetty,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

LucMeister 06-06-2020

Mooie duidelijke shop, prijzen zijn goed. Ik had een magnetron besteld die ergens anders niet meer te krijgen was. Keurig op de zaterdag bezorgd volgens afspraak.
Ik geef een 9 en geen 10, omdat het oude apparaat meegenomen zou worden. Dit is helaas niet gebeurd. Bezorging was via DHL misschien lag het daar aan.

Beste LucMeister,

Bedankt voor jouw review.
Wat vervelend dat het oude apparaat niet volgens afspraak is meegenomen. Excuses hiervoor.
We kunnen dit natuurlijk alsnog in orde maken. Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

C.j. van Seeters 06-06-2020

Ze laten je eerst rustig kijken, heb je daarna een vraag gaan ze met je mee hebben verstand van hetgeen je wilt kopen. En je word netjes en snel geholpen. Een echte klantvriendelijke winkel.

Beste C.j. van Seeters,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijkheid.

Arno Krijgsman 06-06-2020

Fijne winkel, super geholpen, over verschillende producten duidelijke uitleg gekregen van diverse personen

Beste Arno Krijgsman,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Thea 06-06-2020

Goede service van verkoper. Wees mij op het kunnen krijgen van korting.
Gaf goede informatie over de producten (stofzuigers in dit geval)
Alles stond bij de kassa klaar.
Enige minpunt: de plaats van de kassa.
Door de anderhalve meter afstand stond ik als derde in de rij al voor de roltrap. Onhandig voor binnenlopende klanten

Beste Thea,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Martin 06-06-2020

Goede service, je wordt geleid naar het product dat het best bij je past en niet naar het product dat duurder is. Vriendelijk personeel dat je op een leuke manier helpt.

Beste Martin,

G 06-06-2020

Website is super makkelijk helaas gaat het totaal verkeerd met de levering van DHL die gewoon het pakket kwijt zijn en dit is bijna bij alles wat DHL "aflevert". Tot dat BCC veranderd van pakket bezorger DHL zal ik niets meer bestellen via deze webshop want het komt toch niet aan.

Beste G,

Bedankt voor jouw review over onze makkelijk te gebruiken website.
Wat vervelend dat het pakket in het leveringsproces is kwijtgeraakt. Excuses voor het ongemak. We komen graag met je in contact. Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

Suzanne Matthijssen 06-06-2020

ik vind de site erg duidelijk en overzichtelijk, kon de producten makkelijk vinden. Goed omschrijving van de producten en niet te vergeten de prijzen zijn ook goed. het personeel wat mijn product kwam brengen is zeer professioneel en vriendelijk. En nu met covid19 hielden ze zich prima aan de regels.

Beste Suzanne Matthijssen,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Marcel Bom 06-06-2020

Ik kies voor BCC omdat ze daar de juiste producten voor mij (bijna) altijd op voorraad hebben en ik mijn spullen dus 9 van de 10 keer de volgende dag in huis heb. Nog nooit heb ik een product hoeven terug te sturen of contact op te nemen met de klantenservice omdat er iets niet oke was.

Beste Marcel Bom,

Grietje 06-06-2020

Vreemd.... Op de website van BCC kun je aangeven dat het oude apparaat meegenomen kan worden, echter de DHL chauffeur weigerde dit. Nu mag ik hem zelf naar het grof vuil brengen.

Beste Grietje,

Bedankt voor jouw review.
Het oude artikel had inderdaad meegenomen moeten worden. Wat vervelend dat dit door de chauffeur is geweigerd. Excuses voor het ongemak.
Kun je in een reactie aangeven wat het ordernummer is, we komen graag met je in contact. Ook kunnen we dan in orde maken dat het oude artikel alsnog wordt opgehaald.

KL85 06-06-2020

Ik heb meermaals bij BCC een fijne kundige, persoonlijke en eerlijke service ervaren bij de aanschaf van alle vier producten die ik er de afgelopen twee jaar heb gekocht (was-droog combi, oven, vaatwasser en ventilator). Ze denken mee en proberen je niet een duurder product te verkopen. Ook de bezorgers/monteurs zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is voor mij een reden om in de toekomst mijn andere producten ook bij BCC te kopen.

Beste KL85,

Bedankt voor jouw review over de services bij verschillende aankopen. We helpen je de volgende keer graag weer!

A3 06-06-2020

goed geadviseerd om het juiste apparaat te kiezen uit de vele modellen, en dat waren er vele.
ook op de beloofde dag geleverd.

Beste A3,

Harry Hulskemper 06-06-2020

Webshop is zeer uitgebreid en overzichtelijk ingedeeld.
Makkelijk benaderbaar en snelle zoekfunctie.
Levering was ook in orde en mooi in de tijd die bevestigd was.
Één probleempje. Aangevinkt was, dat het oude product mee teruggenomen moest worden, maar de DHL-chauffeur deed dat niet omdat hij "geen retourformulieren bij zicht had".
Dat was een minpuntje.
Voor de rest tevreden.

Beste Harry Hulskemper,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.
Wat vervelend dat het oude product niet is meegenomen, dat is niet zoals afgesproken. Excuses.
We willen dit graag alsnog voor je laten ophalen, kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

Eli 06-06-2020

Na een probleem met een niet te leveren webshop artikel, ben ik naar de BCC winkel ( megastores)geweest.

Daar mijn situatie uitgelegd. Vervolgens keurig geholpen door meneer Droogh en zijn team.

Topservice, ben erg blij met de manier waarop zij met mijn probleem om zijn gegaan en vooral hoe begripvol ze de situatie hebben opgelost, Klasse.

Beste Eli,

Bedankt voor jouw review over de oplossingsgerichte service in onze winkel.

Angelique 06-06-2020

Goed geholpen door Julian. Aardige vriendelijke jongen. Blij met onze aankoop.

Beste Angelique,

Dankjewel voor jouw review.

Riky 06-06-2020

We werden vriendelijk ontvangen, zijn op vragen goed te woord gestaan. medewerkers hebben vakkennis.

Beste Riky,

Kim 06-06-2020

De winkel is op een makkelijk te bereiken plek met veel parkeerruimte. Het personeel is zeer vriendelijk en probeert mee te denken.
Verder ziet de winkel er schoon en netjes uit.

Beste Kim,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

VOGELS 06-06-2020

VRIENDELIJK PERSONEEL EN GOEDE SERVICE, LUISTEREN NAAR DE KLANT .
IN DEZE TIJD VAN CORAONA ERG BELANGRIJK.

Beste VOGELS,

Goran Stimac 06-06-2020

The staff in the shop is professional and friendly. I made a repair order for a pair of headphones due to a defect and they were happy to just change them for a different pair. It was solved the same day.
I had one slightly negative experience where there was a mixup for a delivery when the corona crisis started, but in the end they managed to handle it professionally as well.

Dear Goran Stimac,

Thank you for your review about our services. We hope to see you again!

Kind regards,

Bert 06-06-2020

Gisteren een Gigaset A4SPBOX besteld en vandaag al geleverd.
Geweldige snelle service.

Beste Bert,

Tevreden klant 06-06-2020

Webshop bestelling: Snelle correcte levering. Bestelling plaatsen en de volgende dag in huis.

Winkel bezoek: Even naar een showmodel gaan kijken om de laatste twijfel weg te halen is ook goede optie. Het personeel is vriendelijk, correct en bekwaam. De winkels zijn netjes en verzorgd. Een goede winkel ervaring.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en winkel.

Ben Looijenstein 06-06-2020

Ik had problemen met mijn koffie machine, ik dacht, ik breng hem even weg.
Dan kunnen ze hem nakijken, en als die dan klaar is, haal ik hem weer op.
Ik kwam in de winkel in Veghel en ze gingen hem gelijk nakijken, en ze hebben het probleem gelijk opgelost. Niets afgeven en wachten tot die gemaakt was.
Dat noem ik service van de bovenste plank. Bedankt.

Beste Ben Looijenstein,

Bedankt voor jouw review over de service bij jouw defecte koffiemachine.

A.Nunes 06-06-2020

Heb nu tijdens de coronatijd haardroger, wasmachine en strijkijzer online gekocht. Soms heb je dat gaat vanalles kapot. Kon niet naar de winkel dus dit was de ideale oplossing. Erg tevreden. Ook met plaatsen van wasmachine

Beste A.Nunes,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de verschillende aankopen.

Jan 06-06-2020

Duidelijke omschrijving en gemakkelijk paar producten met elkaar te (kunnen) vergelijken.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over onze website.

HM 06-06-2020

Uitstekend, deskundig en netjes bediend. Een zeer klant vriendelijke winkel en al was het aardig druk , men nam alle tijd . Op zo’n moment is de prijs niet het belangrijkste , maar de klant vriendelijkheid en deskundigheid.

Beste HM,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijkheid en deskundigheid.

Remco 06-06-2020

Ik had het product al op een andere website uitgezocht, maar BCC kon met de prijs concurreren. Daarnaast kon ik bij BCC heel eenvoudig mijn VVV cadeaukaarten inwisselen.

Beste Remco,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Hans Hulleman 06-06-2020

Ze hebben mij geweldig en vakkundig en snel geholpen kon voor mij niet beter . Van mij een grote pluim.

Beste Hans Hulleman,

G.J.W.C 06-06-2020

Snelle, vriendelijke en goede service verlening. Winkelpersoneel is ter zake kundig en proberen met de klant mee te denken.

Beste G.J.W.C.,

Bedankt voor jouw review over onze kundige medewerkers.

Fam.HSS 06-06-2020

De website is super vriendelijk en overzichtelijk in gebruik
De levering was zeer goed, ik ben op meerdere manier op de hoogte gehouden wanneer de levering zou plaatsvinden

Beste Fam.HSS,

Bedankt voor jullie review.