Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gerard 09-06-2020

Goede en duidelijke informatie. De tv was ook nog afgeprijsd.
Heb hem besteld en opgehaald in de winkel.

Beste Gerard,

Monique Bettinger 09-06-2020

BCC komt goed naar voren bij het zoeken naar een artikel. De site is gebruiksvriendelijk.
Het bestellen gaat gemakkelijk en het product was zoals beloofd snel binnen.
Goede service

Beste Monique Bettinger,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

LEX 09-06-2020

Ondanks de Corona drukte, razendsnelle levering van een koel- vriescombonatie. Op lastige locatie, was voor ons tuinhuis op de volkstuin. Ik dacht de jongens zullen hem wel neerzetten bij de ingang, maar ze boden aan hem naar de tuin te brengen!! Hoefden geen fooi. Verder prima ijskast met aparte vriezer die bij ons op zonne-energie draait!

Beste LEX,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.

jeroen 09-06-2020

Goeie wasmachine voor weinig geld en snelle en goede levering door keurig en vriendelijk personeel

Beste jeroen,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met/van de wasmachine!

Jollein 09-06-2020

Eerst contact gehad met de klantenservice omdat ik er online niet aan uit kwam. Bestelde artikelen in de winkel in Breda opgehaald en daar erg aardig en vakkundig geholpen.

Beste Jollein,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice en ons filiaal in Breda.

John 09-06-2020

Ik ben keurig, snel en correct geholpen. De service is ook goed. Kort om een aanrader om hier je product onder goed advies te kopen.

Beste John,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Kees 09-06-2020

Vlot en deskundig geholpen en ruime keuze van apparatuur en op voorraad direct mee te nemen top

Beste Kees,

Wim Gouders 09-06-2020

Ik doe mijn aankoop bij BCC Heerlen omdat ze de tijd nemen en een deskundig advies geven

Beste Wim Gouders,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Heerlen.

Mariska 09-06-2020

Al zo vaak aankopen gedaan. Elke keer weer super advies erg behulpzaam en vriendelijk personeel die de tijd nemen om mij te adviseren om de juiste keuze te maken. Ze gaan mij zeker weer terug zien daar.

Beste Mariska,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerkers. Wat leuk dat je een van onze vaste klanten bent, graag weer tot ziens!

dick hart 09-06-2020

prima prijs kwaliteit verhouding en snelle levering. Een prima site die goed leesbaar is en eenvoudig te selecteren. alles bij elkaar een leuke ervaring en een goede service

Beste dick hart,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Angela 09-06-2020

Mooi apparaat voor een mooie prijs. Snelle levering ondanks corona. Erg tevreden.

Beste Angela,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

mevr. ria Wagemans 09-06-2020

bij ontvangst duidelijke regels wat betreft corona , ruime keuze in de winkel en prettige vakkundige hulp van winkelpersoneel , zeer correcte levering zoals afgesproken , met bericht via mail een dag van te voren en een telefoontje ongeveer 7 minuten voor levering . Zeer tevreden .

Beste mevr. ria Wagemans,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de bezorging.

Xander 09-06-2020

Laat op de avond besteld , in de loop van de volgende dag binnen gekregen...top!
Duidelijk en goede communicatie via email.

Beste Xander,

Lysbeth 09-06-2020

Afgelopen week een Philips Hue stekker bij BCC besteld. Via de Google zoekmachine kwam ik op deze website terecht. De Philips stekker was gemakkelijk te vinden, bestelling en betaling verlopen vlot. Je kunt ook een afleverdatum invullen. Wat is dat super! Goed per email op de hoogte gehouden en een snelle levering. Al met al en dikke 10!!!

Beste Lysbeth,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Peter Knetemann 09-06-2020

het is een hele fijne winkel met personeel die weet waar ze het overhebben en ruim de tijd voor je nemen ondanks alle corona maatregelen en kalm en professioneel blijft!!
Ik kom hier al jaren en sta steeds verbaast hoe je te woord wordt gestaan dus een dikke pluim!

Beste Peter Kneteman,

Bedankt voor jouw review en dikke pluim over en voor onze winkel en medewerkers.

PeterB 09-06-2020

Handige webshop en zeer eenvoudig bestelproces. Laptop en muis werden keurig op tijd geleverd!!

Beste PeterB,

Hans 09-06-2020

Klantvriendelijke en overzichtelijke winkel zonder poeha.
Ik ben prima geadviseerd en geholpen door ......(Hengelo).
Ik kan deze winkel iedereen aanraden (en heb dat ook al meerdere malen gedaan).
Niets dan lof.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over en aanbeveling van ons filiaal in Hengelo.

Lies bos 09-06-2020

Heel goede service en goed advies daarbij altijd de goedkoopste winkel voor mij nummer 1

Beste Lies,

Bedankt voor jouw review. We zijn blij dat we jouw nummer 1 zijn !

Irene 09-06-2020

Vanmorgen ontzettend goed geholpen door medewerkers van BCC. Goed advies en informatie.
Blij met onze soundbar en dub-woofer

Beste Irene,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de soundbar!

Yannick L 09-06-2020

Gisteravond besteld, vandaag 12.00 uur al in huis. Duidelijke track & trace om je pakket te volgen (via DHL). De bestelde netwerkswitch was zorgvuldig en netjes ingepakt. Top service, niets op aan te merken.

Beste Yannick L,

Bedankt voor jouw review over de snelle verzending.

maria van gestel 09-06-2020

ik woon nu 4 jaar in helmond en heb al mn aankopen die ik nodig had bij bcc gedaan ik werd erg goed geholpen en te woord gestaan ze nemen alle tijdt die je nodig hebt en is er iets met de aankoop aan de hand of je snapt iets niet helpen ze je overal mee ik raad het iedereen aan om daar je aankopen te doen vriendelijke groetjes van maria van gestel

Beste maria van gestel,

Bedankt voor jouw review over en de aanbeveling van ons filiaal in Helmond.

Annemarie Barendse 09-06-2020

Prima prijs snelle levering en bij de aankoop van de tv keurige jongens voor de installatie

Beste Annemarie Barendse,

Paula Bouwhuis 09-06-2020

Goede service en bekwaam en vriendelijk personeel, die je altijd willen helpen en ook advies geven!!

Beste Paula Bouwhuis,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke medewerkers.

G 09-06-2020

De winkel en het personeel super vriendelijk en kundig personeel aan de telefoon van de klantenservice kundig en vriendelijk medelevend maar dan waarom dan een 1 de levering van DHL een grote nachtmerrie. Vrijdag bestelt zou zaterdag tussen 9en 12 af geleverd worden om 13 uur mailtje tussen 14;07 en 16:00 om 16;27 mailtje afgeleverd aan huis niets gezien geheel flat afgelopen voor twee dagen om te kijken misschien bij iemand anders afgegeven. Niemand maandag ochtend 9-13 aflevering dat wordt om 10 dan weer 14-17 ben wederom gewoon thuis om 18 mailtje we hebben je gemist ik was gewoon thuis hoezo gemist dan ga je whatsappen met BCC een keer in de 4 uur een berichtje wat erg kan alleen niets diendan bel je oh wat erg kan niets doen dan bel je uit wanhoop DHL oh wat erg kan niets doen. Daarom ik vindt het ook erg maar kan niets doen.

TIP zie je bij de bestelling DHL staan doe het niet komt nooit aan en niemand die helpt.

Daarom dus een 1.

Beste G,

Bedankt voor jouw review.
Wat een vervelende situatie met de DHL levering, excuses voor het ongemak.
Kun je in een reactie op de review het ordernummer doorgeven?

F. Top 09-06-2020

Op de website van BCC zag ik de Lenovo IdeaPad Duet Chromebook. Hoewel ik veel reviews op internet heb bekeken en gelezen, wilde ik toch deze Chromebook in het echt zien. Ik ben dus naar de winkel gegaan, maar helaas hadden ze deze Chromebook niet in de winkel. Volgens de medewerker gaat de verkoop van deze Chromebook alleen via de webshop van BCC. Hoewel ik dat jammer vond heb ik dezelfde dag (8 juni) rond 13:00 uur de Chromebook besteld.

Na bestelling ontving ik per mail een bevestiging en de bezorgdatum (9 juni). In de avond van 8 juni ontving ik rond 21:00 uur een mail van BCC met de mededeling dat de bezorgtijd bekend is. Mijn bestelling zou top 9 juni tussen 08:00 en 10:00 uur bezorgd worden.

Op 9 juni werd ik om 09:08 uur gebeld door de bezorger van BCC en werd mij verteld dat hij binnen 10 minuten voor de deur staat. Dat klopte ook. Binnen 10 minuten zag ik de vrachtwagen van BCC voor de deur en werd mijn bestelling netjes bezorgd. De bezorger was zeer vriendelijk.

Na bezorging kreeg ik rond 09:20 uur bevestigingsmail dat mijn bestelling is bezorg. Als bijlage is een afleverbon toegevoegd. Vervolgens kreeg ik rond 10:00 uur per mail de factuur van mijn bestelling, wat tevens mijn garantiebewijs is.

Het is fijn dat BCC ook een Chromebook laat bezorgen door zijn eigen personeel en niet door een derde partij. Normaal gesproken worden bestellingen door derde partijen in de middag of tegen de avond geleverd. Na het ontvangen van een mail (de avond ervoor) met de bezorgtijden in de ochtend wist ik dat BCC zelf de bezorging regelt. Dit geeft mij toch een gevoel dat BCC klanten waardeert en servicegericht is. Dit is ook te zien aan het feit dat de bezorger zijn aankomsttijd telefonisch doorgeeft, waarna per mail de belt en een afleverbon en factuur wordt verzonden. Het hele proces is gericht om de klant een goede ervaring te geven, wat ook is gebeurd bij mij. In mijn ervaring klopt het volgende: low pricing, high service.

Beste F. Top,

Bedankt voor jouw mooie en uitgebreide review.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Poldervaart 09-06-2020

We worden altijd heel vriendelijk geholpen door het personeel, wat heel goed opgeleid is.
Geven ook altijd een goede service.

Beste Poldervaart,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

I 09-06-2020

Duidelijke communicatie i.v.m. datum en tijdstip van levering. Snelle bezorging, ook in deze corona-tijden. De bezorgers houden zich ook prima aan de richtlijnen. Goede ervaring!

Beste I,

Bedankt voor jouw review over de bezorging.

ilona huninj 09-06-2020

Waardeloze service. Onze canon digitale camera was kapot na iets meer dan twee jaar, niet meer te repareren.
Kreeg een aanbod voor het kopen van een nieuwe camera met een korting. Hier waren wij blij mee, maar dan........ zouden een bericht krijgen om deze te gaan kopen in Sittard. Nu zijn wij bijna drie weken verder en nog niets, na telefonisch contact krijg je als antwoord wachten(carona krijgt de 'schuld). Nou wij zijn klaar met wachten en BCC kan van ons geen goede mond tot mond reclame meer verwachten. Wijgaan onze camera wel elders kopen of bestellen dat gaat beslist sneller.

Beste ilona huninj,

Bedankt voor jouw review.
Wat een vervelende situatie, dat kan net de bedoeling zijn. Excuses voor het ongemak.
Heb je het casenummer van de reparatie of het ordernummer voor ons, dit kun je doorgeven door een reply op de review.

Beste Ilona,

Fijn dat we elkaar hebben gesproken, bedankt voor het prettige gesprek.
Fijne dag!

Sandra 09-06-2020

De BCC shop in Buitenveldert is groots opgezet. Je kunt alle producten goed bekijken, vergelijken en de medewerkster (*) was uitermate vriendelijk en geduldig, heeft ons goed geadviseerd. Daarbij is het makkelijk en gratis parkeren voor de deur met de BCC parkeerkaart. Wij komen zeker terug!

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Buitenveldert.

van den kieboom 09-06-2020

Al meer dan 15 jaar alleen maar gunstige ervaringen met BCC Breda.
Zowel het keuzeaanbod, de deskundige informatie, de klantvriendelijkheid en de service na aankoop zijn uitstekend!

Beste van den kieboom,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.
Wat leuk dat je al meer dan 15 jaar een van onze vaste klanten bent!

Jo. 09-06-2020

De BCC Shop hier in Oosterhout vind ik een fijne winkel om naar toe te gaan. Zeker bij binnenkomst de grote uitnodigende trap naar de bovenverdieping, waar veel “ mannendingetjes” staan.
Het personeel is beleefd , aardig, maar ook met een goede kennis van zaken.
Ik wordt hier altijd correct geholpen en voorzien van de juiste informatie.
Daarom is onze éérste gang voor een gerichte aankoop, naar de BCC -Oosterhout.

Beste Jo.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oosterhout.

Haydeé 09-06-2020

Ondanks de drukke tijd is de nieuwe wasmachine mooi op tijd geleverd en zeer snel geïnstalleerd. De bezorgers werkte zeer netjes, namen al het verpakkingsmateriaal en de oude wasmachine netjes mee. Ook gaven ze nog wat tips t.a.v. de wasmachine-kraan.

Beste Haydeé,

Bedankt voor jouw review over onze installatiedienst.

Wim 10-06-2020

Mijn casenummer mag u weten 202005-9589296. Verder kan ik u melden dat ik klaar was met wachten en gisteren al elders een nieuw apparaat hem gekocht en er vanochtend al van genoten heb.
Met vriendelijke groet, Ilona Hunink

AT 09-06-2020

roborstofzuiger iRobor Roomba e5 gekocht in Bergen op Zoom. Toen ik aangaf dat ik dezelfde voor lagere prijs bij Mediamarkt zag staan hebben ze de prijs hierop aangepast, Prima service.

Beste AT,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Ruud 09-06-2020

Netjes verpakt en tijdig geleverd. Goedkoopste van NL. Zeker voor herhaling vatbaar.

Beste Ruud,

Cis 09-06-2020

Waren na een zoektocht op internet bij een andere zaak aangekomen en daar per direct weer uitgelopen.
Omdat BCC daar in de buurt was toch maar even binnengewipt.
En aangenaam verrast door de prettige en duidelijke informatie/hulp en dus geslaagd.
Omdat wij wel weten wat we niet willen aan overbodige spullen en geen verstand hebben van moderne techniek hadden we echt persoonlijk gesprek en uitleg nodig om precies dat te kopen waar we behoefte aan hadden.
Prima gelukt. Dankjewel

Beste Cis,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke en deskundige hulp van onze medewerker in de winkel.

martijn buurman 09-06-2020

Een nette winkel. Ik ben goed geholpen. Ook fijn is dat er een ruime parkeergelegenheid is.

Beste martijn buurman,

Van der Gugten 08-06-2020

Waardeloze service wanneer je een apparaat terug brengt nog binnen een maand omdat het apparaat wat je kocht ineens niet meer werk! Geen enkele vorm van coulance door middel van een leen apparaat of een spoedreparatie. Wel even de mededeling dat je het apparaat gemiddeld 3 weken kwijt bent. Oh ja, en of je dan wel weer even heen en weer kunt rijden om het zelf op te halen. Vandaag gelijk contact opgenomen met de leverancier van het desbetreffende apparaat en die gaan gelijk in een hulp modus en geven zelf ook aan dat je dit beter via de dealer zelf had kunnen regelen!

Beste Van der Gugten,

Bedankt voor jouw review over de reparatieservice.
Excuses voor het ongemak wat je hierdoor ondervindt. Kun je in een reactie het ordernummer of casenummer doorgeven, we komen graag met je in contact.

T.de Vormer 08-06-2020

Bcc Sliedrecht gekeken naar nieuwe stofzuiger, goede uitleg gehad en gelijk er een gekocht, tevens rond gekeken naar nieuw tv, en ipad, zeer goede inlichtingen en ook gelijk gekocht.
Zeer tevreden

Beste T.de Vormer,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sliedrecht.

Gerard 08-06-2020

Weer naar de Wall gegaan en weer bij BCc geslaagd en niet bij de grote concurrent in the wall . Service is veel persoonlijker. En aanbiedingen ook juist demo modellen zijn vaak goedkoper of beter afgeprijsd!

Beste Gerard,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Utrecht.

Fam. van der Waal 08-06-2020

Deze winkel gekozen voor de tablet aan te schaffen voor onze jongste zoon, na de aanschaf van een soort gelijke tablet voor onze oudste zoon. De verkoper was erg vriendelijk en behulpzaam, helaas was de tablet niet meer in de winkel en moest deze besteld worden. Klein foutje van de verkoper was om ons niet te wijzen op de garantie en toen we dit aan de kassa vroegen, moesten we eerst weer terug naar de verkoper ivm dat de bestelling op zijn naar was aangemaakt en zij het anders op haar naam kreeg. Dat was een beetje jammer, want het was best druk op dat moment in de winkel en we hebben dus 2x in de rij moeten staan en dat met COVID-19 waren meer bewegingen als nodig was geweest als de dame aan de kassa dit in orde zou maken zonder dat de codering dan zou veranderen oid.

Beste Fam. van der Waal,

Bedankt voor jullie review en feedback. Veel plezier met de aankoop!

Christian 08-06-2020

Goed en snel geholpen, de verkoper wist al mijn vragen te beantwoorden. wel helaas een magere zichtkeuze, weinig modellen waren gedisplayed. Dat doet niets af aan de inzet en kennis van de medewerkers.

Beste Christian,

Bedankt voor jouw review over de hulpvaardigheid van onze medewerker.

Rionne Aarts 08-06-2020

We werden duidelijk geïnformeerd in de winkel. Niet opdringerig maar duidelijk. We hoefden niet lang te wachten er was voldoende personeel in de winkel.

Beste Rionne Aarts,

Marjanne 08-06-2020

Na bij 2 winkels geweest te zijn en eigenlijk niet gevonden te hebben wat ik zocht had ik bij BCC in een oogopslag de juiste keuze gemaakt, tevens snelle levering en prima service.
Een prima apparaat, printer, voor een super prijs. En gemakkelijk te installeren zodat je er gelijk mee aan de slag kan. Ik ben dan ook zeer tevreden met mijn aankoop bij BCC en zal de winkel zeker aanbevelen bij anderen. Met vriendelijke groeten, Marjan Siepman

Beste Marjanne,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

John R. M 08-06-2020

Koop het liefst lokaal en op naar de BCC voor een goede koptelefoon. Gelukkig veel op voorraad, dus hoefde niet via internet te kopen.
Kreeg zeer goed advies van verkoper, nadat hij eerst mijn wensen had aangehoord. Zeer tevreden met de aankoop.

Beste John R. M,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de koptelefoon!

Willem Wisgerhof 08-06-2020

Het geen wat ik kocht in de winkel wat niet aanwezig in de winkel. Was geen probleem werd gelijk gekeken waar eventueel in een ander filiaal mijn aankoop wel in voorraad was!
Werd gelijk vertelt wanneer ik weer terecht kon om mijn bestelling te komen ophalen. Kreeg netjes een mail dat de bestelling binnen was gekomen bij het filiaal waar ik mijn aankoop had gedaan. Goeie service!

Beste Willem Wisgerhof,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

W.J.H. Smolders 08-06-2020

Grote sortering en deskundig koopadvies. Reden van mijn bezoek aan BCC, de Eerdere aankopen bij BCC.

Beste W.J.H. Smolders,

Sjaak 08-06-2020

Een overzichtelijke, gebruiksvriendelijke website.
Prima prijsstelling.
Snelle levering.

Beste Sjaak,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Rijk 08-06-2020

het was een verademing om bij bcc te shoppen, wat een top verkopers echt een zeer goede uitleg toppie

Beste Rijk,

Bedankt voor jouw mooie review.

Ajpj.gooren 08-06-2020

Goede ontvangst, snelle en correcte en zéér belangrijk vriendelijke ontvangst.
Aangegeven bij wie je informatie wenst, deze medewerker gaf top adviezen, en hierdoor gevraagde produkten ook gekocht.

Beste Ajpj.gooren,

Jan Palmen 08-06-2020

iedere keer als ik in de winkel kom ben ik perfect en professioneel geholpen ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam

Beste Jan Palmen,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel.