Seth 17-06-2020

Snelle levering en makkelijke keuze over de bezorging.
Snel bezorgd, prima prijzen en snelle acties klantenservice

Beste Seth,

Sophie 17-06-2020

Fijne website; het vergelijken van een aantal wasmachines en koelkasten was erg overzichtelijk. Levering netjes en op tijd.

Beste Sophie,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Jan 17-06-2020

Netjes geholpen met goede raad en vervolgens goed advies bij de aankoop van een vervangend apparaat.

Beste Jan,

Dolly broekhof 17-06-2020

Wij zijn al jaren klant bij BCC in amsterdam noord .
Door de goede service ,en zeer klant vriendelijk personeel .komen wij steeds weer in deze winkel terug .

Beste Dolly broekhof,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam Noord.

Monique 17-06-2020

BCC had een snelle levering. De levertijd was zoals aangegeven bij bestellen. De bezorgers zijn vriendelijk en accuraat. BCC heeft een goede prijs.

Beste Monique,

Barbara 17-06-2020

BCC in Hilversum geweest. Superaardig en behulpzaam medewerker. Wij moesten stofzuiger en koffieapparaat halen. Meneer is zelfs later met zijn lunchpauze gegaan ivm goed en uitgebreid advies voor ons. Heel erg tevreden over service.

Beste Barbara,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hilversum.

D Smits 17-06-2020

Zoals altijd prima ervaring met BCC, snelle levering en erg aardige bezorgers die de airco even voor mij op de eerste verdieping hebben gezet. Top!
Ik kies bewust voor BCC omdat ik de service altijd erg goed vind.

Beste D Smits,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Christiaan 17-06-2020

Deskundig advies van ******** in de winkel in Leeuwarden en tevreden met onze aankoop de winkel verlaten

Beste Christiaan,

Bedankt voor jouw review over onze winkel in Leeuwarden.

Frederik 17-06-2020

Een bedrijf met de juiste kennis in huis om je te adviseren over hun assortiment wat ze aanbieden. Ze zijn erg klantvriendelijke, behulpzaam en prettig om te shoppen. Dit is een fijne winkel om te zijn en altijd leuk om daar rond te neuzen.

Beste Frederik,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Henk 16-06-2020

De medewerkers waren erg behulpzaam bij het plaatsen en installaren van de wasmachine. Bestelling ging vlot en zonder problemen.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgers.

Arnoud 16-06-2020

Overzichtelijke webshop, makkelijk en snel besteld, zelf in corona tijd snel in huis! Blijft een goede winkel!

Beste Arnoud,

Gerda 16-06-2020

Overzichtelijk ingerichte winkel en werd snel en vriendelijk geholpen. Kreeg goed advies en de uitgezochte TV werd de volgende dag al gebracht en geïnstalleerd.

Beste Gerda,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Veel plezier met de TV.

Karin E. 16-06-2020

Wijj zijn eerst in de winkel geweest om het product te bekijken, maar helaas was het artikel niet op voorraad. Op advies van de verkoper kon ik hem het beste online bestellen. Na gegoogled te hebben kwam BCC tevens als goedkoopste uit de bus met het artikel wat wij wilden kopen, daarentegen bij 3 andere webshops met dezelfde prijs was het artikel niet leverbaar. Binnen 12 uur had ik mijn product netjes afgeleverd door DHL. Een volgende keer gaan wij direct via BCC bestellen.

Beste Karin E.,

Bedankt voor jouw review over onze service en snelle levering.

Hans 16-06-2020

We gaan vaker naar BCC, het is een fijne een fysieke winkel waar je echt goed kan vergelijken en ook nog vakkundig advies kan krijgen.

Beste Hans,

Mariëlle 16-06-2020

ik ben super tevreden over BCC, al mijn huishoudelijke apparaten heb ik daar gekocht omdat de service voor mij belangrijk is en die is prima. In de winkel wordt ik altijd vriendelijk te woord gestaan en bij vragen krijg ik duidelijke uitleg. Ook al eens online besteld en ook daar zeer tevreden over. Eenmaal een e-reader daar gekocht die gebreken had en deze werd probleemloos omgeruild voor een betere zonder extra kosten. Dus een tevreden klant!

Beste Mariëlle,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en webwinkel.

Bjorn 16-06-2020

Helaas! Uit het niets was het einde oefening voor onze 5 jaar oude bosch stofzuiger. Goed getimed halverwege het schoonmaken. Zucht...
In de auto naar de BCC om een nieuwe stofzuiger te zoeken. Gelukkig kwam er na een poosje iemand langs om zijn hulp aan te bieden. De beste man heeft mij alle stofzuigers laten zien en verteld over de voor en nadelen. Super fijn! Een keuze kunnen maken en oei, de stofzuiger helaas niet in voorraad. Gelukkig had hij vlug een ander filiaal gevonden waar deze wel op voorraad was en ter compensatie ging er wat van de prijs af en kon ik hem dezelfde middag nog ophalen. Dat is pas service!

Beste Bjorn,

Bedankt voor jouw review over de services van onze winkels.

Corina Houtman 16-06-2020

Vorige maand, zonder enig gedoe een nieuwe xbox controller thuisgeleverd gekregen. De oude was na 2 maanden kapot, en diegene in filiaal Helmond heeft ervoor gezorgd dat onze zoon binnen 2 dagen weer kon Fortniten. Nu waren wij op zoek naar een combi oven, dus wij dachten we gaan naar BCC. We konden eerst op ons gemak rondkijken, en daarna kwam er iemand vragen of ze ons konden helpen. Na wat vragen gesteld te hebben en super eerlijk advies gekregen te hebben,liepen wij de winkel uit met een vrijstaande oven van 99 euro ipv met een combi oven van 347.... Dat vind ik nou service, niks aansmeren geen dure verkooppraatjes gewoon adviseren wat het beste bij ons past!

Kei fijn!

Beste Corina Houtman,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Helmond.

Ilona 16-06-2020

Goed aanbod,word meegedacht en artikel naar de auto gebracht,vriendelijke verkoper ! Erg prettig gewinkeld.

Beste Ilona,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Gaston Timmerman 16-06-2020

Onze favoriete winkel, BCC in Middelburg....... Zijn al vaste klant sinds de verhuizing van Micro-Electro, uit Vlissingen. We zijn het personeel trouw gebleven. Zijn eigenlijk "Goede Kennissen" van ons geworden !! Vriendelijk ( Eigenlijk Vriendschappelijk ! ).... Prima service, meedenkend ( Wij lopen tegen de tachtig ! ), behulpzaam, de tijd nemend..... Het PERSONEEL maakt de zaak !! Chapeau !!!

Beste Gaston Timmerman,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg en de zeer vriendelijke medewerkers.

Arjen 16-06-2020

Ik wilde graag een nieuwe "silent" muis kopen voor mijn laptop. Aangezien ik nog 3 vvv cadeau kaarten had liggen wilde ik die graag gebruiken.
Bol. com accepteerd ze niet. De eerst volgende aanbieder was wehkamp. Na 3 mislukte pogingen om een "verplicht" account aan te maken, ben ik verder gaan zoeken. Bij BCC kon ik met een paar klikken, zonder account mijn bestelling plaatsen, betalen met de bonnen (en een stukje via ideal).
Super makkelijk, en ik had mijn muis binnen 12 uur had ik hem in huis. Super!!!

Beste Arjen,

Bernadette Klessens 16-06-2020

Geachte BCC,
Gisteren heb ik in jullie winkel in Tilburg (Boulevard?) een Google Nest Hub gekocht via de side omdat hij in de winkel was uitverkocht. Vandaag al ontvangen!
Ik kreeg via Essent een korting van €85,-- maar dat moest telefonisch in de winkel gedaan worden en dat was niet zo eenvoudig want Essent kreeg die tegoedbon met code niet geprint. Dat heeft ongeveer een uur geduurd. Inmiddels hadden 4 vriendelijke verkopers zich er al mee bemoeid alhoewel BCC niet de schuld was. We kregen iets te drinken, de telefoon werd telkens zorgvuldig schoongepoetst en ze lieten merken dat ze het voor ons erg vervelend vonden.
Wij vinden jullie winkel werkelijk top! Mooie ruime winkel, alles overzichtelijk en voor de deur gratis parkeren. Dan nog een 10 voor het personeel, erg vriendelijk, geduldig(!) en behulpzaam.
Ik was klant bij MediaMarkt maar tegenwoordig kopen we alles bij BCC.
Veel succes verder en vriendelijke groet,
Mw. B.Klessens

Beste Bernadette Klessens,

Bedankt voor jouw uitgebreide review over onze winkel en de service van onze medewerkers.

E. Verhoef 16-06-2020

Afgelopen maanden diverse aankopen gedaan. Afzuigkap, wasmachine, strijkbout en voor de volgende aankoop over enkele weken, zeer zeker weer naar BCC. Goed geholpen, duidelijke uitleg, vriendelijk personeel. Naar zo'n zaak ga je weer terug als je wat nodig heb.

Beste E. Verhoef,

Bedankt voor jouw review. We verwelkomen je graag weer!

Niels 16-06-2020

Ik vind het een betrouwbare (web)winkel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ze kunnen alleen wel wat zuiniger zijn met dozen. Ik kreeg een doos van 30x24x12 voor alleen een sd-kaart

Beste Niels,

Bedankt voor jouw review en feedback.

P. en L. Verbeek 16-06-2020

De winkel is centraal gelegen in Nijmegen, wij worden altijd goed geholpen. Personeel is vriendelijk/deskundig en hebben ons al vaker met argumenten overtuigd een bepaald product te kopen en dat tot volle tevredenheid.

Beste P. en L. Verbeek,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Nijmegen.

gerard bootsman 16-06-2020

een goede winkel en goed klant vriendelijk ik heb daar mijn tv en wasmachine gekocht bedank

Beste gerard bootsman,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Veel plezier met de aankopen!

V Goossens 16-06-2020

netjes geholpen goed advies en ruim assortiment vriendelijk personeel en goed te bereiken

Beste V Goossens,

tonny van oers 16-06-2020

Leuk personeel die verstand van zaken hebben .overzichtelijke zaak schone zaak

Beste tonny van oers,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

E den houdijker 16-06-2020

De BCC in beverwijk vind ik een overzichtelijke winkel.met.goed vriendelijk personeel. Personeel heeft ook voldoende kennis van zaken.

Beste E den houdijker,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

Wytze 16-06-2020

Na een uitgebreide selectie heb ik de keuze laten vallen op een laptop van Asus. De verzending verliep vlot. Bij ontvangst bleek het een uitvoering te zijn voor de Frans markt. Een afwijkend toetsenbord met afkortingen in de Franse taal. Dat was een domper. Retour gestuurd wat overigen soepel ging. Ander uitvoering (duurder) uitgezocht omdat het eerder gekozen model niet meer leverbaar was. Dit apparaat werkt goed. Nu alleen nog wachten op mijn geld. Jammer dat het niet duidelijk was met welk toetsenbord de eerst aangeschafte laptop was uitgevoerd.

Beste Wytze,

Bedankt voor jouw review en feedback.
Wat vervelend dat het niet in 1x is goed gegaan, excuses hiervoor.

E.M. de Klerk 16-06-2020

Bij BCC online een Samsung SSD T5 besteld. Bestelling zondagmiddag geplaatst, item geleverd maandagmorgen. Snel en goed. Prima verzorgd.

Beste E.M. de Klerk,

Noki 16-06-2020

Ik was voor het eerst bij BCC Venray. Een heerlijk ruime winkel met uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. De kapotte printer bleek niet te repareren en na proberen, onderzoen en bellen ging ik met een gratis nieuwe printer naar huis.

Beste Noki,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Venray.

Florence 16-06-2020

Geen opdringerige verkoop klantvriendelijk en goed advies
Terwijl het toch al tegen sluitingstijd liep

Onze tv had het begeven
Een Sony Bravia tv gekocht
Prijs kwaliteit verhouding goed!

Zijn zeker blij met het advies
Heel duidelijk rustig beeld en goed geluid

Beste Florence,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de nieuwe TV!

Ruud 16-06-2020

BCC Veghel is een mooie overzichtelijke winkel en de service is er echt goed.
Je wordt er vriendelijk geholpen door deskundige vakmensen.
Gewoon top.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

G. van Grinsven 16-06-2020

Ik ben zeker tevreden over Bcc ook omdat ze bij ons bedrijf om de hoek zitten en ze zeer behulpzaam zijn. Mijn aankoop was snel geregeld.

Beste G. van Grinsven,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen!

hstok 16-06-2020

Goede service van medewerkers ,geholpen door ........daan. geeft goede uitleg over het product ,is niet opdringerig .

Beste hstok,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Marleen horn 16-06-2020

Voor het eerst via online besteld en kon wel wat uitleg gebruiken.
Er werd meteen geantwoord en goed uitgelegd over het hoe en wat.
Vriendelijk en geduldig.
De bestelling werd de volgende dag feleverd net oo tijd bericht via de mail. Zeer tevreden en kan het iedereen aanraden. De site is overzichtelijk, zeker nu ik weet hoe het werkt.

Beste Marleen horn,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak van onze website.

Henk 16-06-2020

Goede service en afgesproken bestelling stond netjes klaar op afgesproken tijdstip.
Werd goed geholpen en kreeg goede tips over aankoop.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

ed feddema 16-06-2020

bcc osdorp is een fijne, niet al te grote winkel. beschaafd personeel. niet te lui om even verder door te zoeken als de bekende neus lang is !!!!!!

Beste ed feddema,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Osdorp.

Cha 16-06-2020

Na bestelling ontvangen:
Mooi product, goed ingepakt en op afgesproken tijd bezorgt.

Beste Cha,

Corrie 16-06-2020

Vriendelijk geholpen door de medewerkster. Hopelijk voldoet onze aankoop, we gaan het zien.

Beste Corrie,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met jullie aankoop!

Martin 16-06-2020

Aansluiting Tv goed verlopen (*) Tv zeer goede kwaliteit, zeer tevreden. Ook de uitleg is goed gegaan en hulp in de winkel in Helmond is goed.

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Helmond.

du Pre 16-06-2020

Als je een product wil kopen (in de winkel) krijg je niet de juiste informatie.

Alle onderdelen van het koffiezetapparaat kunnen in de vaatwasser zei de verkoper. Na aankoop blijkt dat geen enkel onderdeel in de vaatwasser kan. En mist er een onderdeel van het apparaat.

De accu van de steelstofzuiger gaat veel korter mee dan de de verkoper heeft gezegd. Je zou het hele huis kunnen stofzuigen met een volle accu, maar na de halve benedenverdieping is hij al leeg.
Gelijk een extra set stofzuigermonden gekocht die bij de stofzuiger hoorde. Thuis blijken ze niet te passen op de stofzuiger. Daar weer een koppelstuk voor moeten kopen.

De gemotoriseerde stofzuigermond opgestuurd omdat hij kapot was. na bijna 8 weken nog geen duidelijkheid. Inmiddels al vaak contact opgenomen en steeds word er weer een ander verhaal verteld. Ik krijg het idee dat er gelogen word tegen mij!

Levering van de vriezer was wel erg snel. De bezorgers waren zeer vriendelijk.

Ik ben het zat om steeds te moeten bellen of naar de BCC te moeten rijden wat mij benzine en parkeergeld kost.
Maar voor mij geen BCC meer!

Beste du Pre,

Bedankt voor jouw review.
Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met de nieuwe aankopen en de reparatie.
Kun je in een reactie op deze review het ordernummer en casenummer doorgeven?

steven 16-06-2020

Ben goed geholpen in de winkel voor een wasmachine

Alleen jammer dat met datum kiezen voor bezorgen dat ie een verkeerde datum had gepakt

Beste steven,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat de levering niet op de juiste datum is ingepland, excuses hiervoor.
Als er nog niet is geleverd, kun je altijd met onze klantenservice bellen om te kijken of we de dag kunnen verzetten naar een voor jou geschikte datum.

Gerrie 16-06-2020

Ik kom al jaren bij BCC op het Osdorperplein Amsterdam en koop mijn spullen daar, omdat ik daar vriendelijk en kundig geholpen wordt.

Beste Gerrie,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam.

Theo Verhoeven 16-06-2020

Ik geef BCC Venray een 10 omdat mijn vrouw en ik daar altijd vriendelijk en met veel vakkennis worden geholpen. Ook de service staat bij BCC op een zeer hoog peil. Dit hebben wij ondervonden bij onder andere de aankoop van een inductie kookplaat, een wasmachine en onlangs de aankoop van een nieuwe TV. Wij kunnen iedereen aanraden om zich te laten adviseren door BCC Venray, ongetwijfeld zal dit leiden tot een aankoop daar. Bovendien is het niet duurder dan online kopen en vele malen gezelliger.

Beste Theo Verhoeven,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Venray.

Angela 16-06-2020

Ruime winkel, zeer goed geholpen!
Medewerker dacht actief mee en pakte mijn aankoop ook nog mooi in!

Beste Angela,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame winkelmedewerker.

Soraya 16-06-2020

Altijd vriendelijke bezorgers die snel en goed hun werk doen. En natuurlijk het assortiment met betaalbare producten voor scherpe prijzen.

Beste Soraya,

Bedankt voor jouw review over de bezorging.

helene staneke 16-06-2020

goed geholpen klant vriendelijk
was erg druk
niets is te veel
deze winkel zou ik aanbevelen

Beste helene staneke,

Bedankt voor jouw review over en aanbeveling van onze winkel.

Ontevreden klant 16-06-2020

Waardeloze klantenservice, pakker laat al twee weken op zich wachten en BCC doet NIETS behalve zeggen dat zij er niets aan kunnen doen! Je moet het zelf maar uitzoeken

Beste,

Bedankt voor jouw review.
Excuses voor het ongemak dat je ondervindt, kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

vdeijnde 16-06-2020

Duidelijke informatie op de website, waardoor keuze goed te maken is. Maar vooral de levering en plaatsing was top geregeld. Binnen 1 dag een nieuwe wasmachine geleverd gekregen. Met bezorgers die van te voren bellen en vervolgens perfect en snel alles plaatsen en meenemen. Hier werden we heel vrolijk van na dagen zonder wasmachine. Bedankt mannen van BCC!
Officiële reactie van BCC 16-06-2020

Beste vdeijnde,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgers.