Zus van Hoeij 12-06-2020

Ik ben een oudere mevrouw en had ivm verhuizing enkele nieuwe spulletjes nodig.
De man in de winkel heeft me uitstekend geadviseerd en getipt.
Bij opmaken van de factuur is er zelfs na mijn verzoek wat korting gegeven. En dat terwijl BCC nog steeds de laagste prijs garantie heeft.
Daarna werd er snel, uit voorraad geleverd en op de afgesproken tijd.
Hartstikke goed. Een dikke tien.

Beste Zus van Hoeij,

Bedankt voor de mooie review over de geboden hulp, adviezen en services.

Frans van Rossum 12-06-2020

Snel en deskundig advies bij de aanschaf van een AEG vaatwasmachine.
Na 2 dagen gebracht en kundig geïnstalleerd.

Beste Frans van Rossum,

Ang 12-06-2020

Ik heb mijn Jura koffiemachine bij BCC Amersfoort gekocht. Ik ben zeer goed geholpen. De medewerkster wist bizar veel van de bonenapparaten die ze in het assortiment hebben. Ze wilde niet perse de duurste aan mij verkopen, maar vroeg wat de wensen zijn en heeft daarop haar advies gebaseerd. Ben erg tevreden met mijn aankoop.

Beste Ang,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort en de deskundigheid van de medewerkster.
Geniet van de koffie!

Angelique Damsteeg 12-06-2020

Altijd een fijne winkel om naar toe te gaan. Het personeel is deskundig en behulpzaam. Wij zijn blij met onze aankoop en komen zeker voor andere elektronica terug.

Beste Angelique Damsteeg,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

GG 12-06-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik vind dat het personeel zeer kundig is en je heel prettig geholpen wordt. Ga er heel graag heen en is mijn eerste keuze als ik iets zoek op gebied van witgoed.

Beste GG,

Bedankt voor jouw review over onze kundige medewerkers.

Jolanda Koot 12-06-2020

Er werd goed meegedacht met mijn wensen, en werd zeer vriendelijk geholpen.
Net zoals mijn voorgaande bezoeken aan de winkel

Beste Jolanda Koot,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel.

Peter 12-06-2020

Goed en netjes geholpen. Tevens is de garantie ook goed. Ben al jaren een tevreden klant bij BCC.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review en graag weer tot ziens.

Rob 12-06-2020

Iedere keer weer heb ik prima ervaringen met BCC.
Ik doe graag dingen zelf maar de techniek ontwikkeld zich zo razend snel dat ik het soms effe niet kan volgen.
Dan neem ik contact met ze op en leggen ze het perfekt uit.
Chapeau !

Beste Rob,

super blije dochter 12-06-2020

Onze dochter wilde heel graag een Nintendo Switch maar deze was in de webshop niet op voorraad, maar de medewerkers van filiaal Helmond konden regelen dat deze snel in het filiaal kon zijn. Maandag besteld en woensdag opgehaald. Ons advies is dus ga naar de winkel die kunnen het snel en goed regelen. Ook was de prijs nog eens flink lager dan bij de concurrenten.

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Helmond.
We wensen je dochter heel veel plezier met haar nieuwe Nintendo Switch!

Claire B. 12-06-2020

Goede artikelen voor een prima prijs. Site is overzichtelijk en het bestelde artikel was snel in huis. Zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Claire B.,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de snelle levering.

Willem Vermaas 12-06-2020

Fijne winkel BCC Barendrecht waar ik al jaren komt en waar ik mijn zoveelste product heeft gekocht.Fijne mensen die je goed adviseren en niets opdringen .

Beste Willem Vermaas,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht. We verwelkomen je graag weer!

Laatje 11-06-2020

Afgelopen zondag een wasmachine besteld voor vandaag (donderdag) in de ochtend.

Ze belden mij netjes op dat ze over ong. 10 minuten zouden aankomen.

En ze kwamen ong 10 minuten later aan en binnen een kwartier was de wasmachine aangesloten en wel .

Top service en ook zeer vriendelijk personeel.

Beste Laatje,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Dirk kok 11-06-2020

De bestelling online was makkelijk. De website voorziet voldoende technische informatie om een weloverwogen keus te maken. Een online vergelijking liet ook Ien dat de prijs competief is. Er volgde een snelle levering, zelfs in deze tijd. Vriendelijke bezorgers en behulpzaam. Alleen trek ik toch een puntje af dat er niet op de eerste vloer geleverd wordt zonder extra te betalen. Het apparaat is duur en zwaar dan verwacht ik dat zulke dingen bij de prijs inbegrepen zitten.
Maar zoals de score aangeeft ben ik heel tevreden met mijn nieuwe SMEG koelkast.

Beste Dirk kok,

Bedankt voor jouw review over onze website en het bestelgemak. Veel plezier met de koelkast!

Bert Gerits 11-06-2020

Wij zijn al jaren klant bij BCC en zijn zeer tevreden over de informatie die wij krijgen bij onze aankopen. Deskundig, betrouwbaar advies en vriendelijke benadering door het personeel.

Beste Bert Gerits,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en vriendelijke medewerkers.

Elvira Barentsen 11-06-2020

Doorgaans ben ik uiterst tevreden over BCC, echter vandaag werd mijn Miele vaatwasser gebracht en aangesloten. De monteurs hadden een verdeelblok uit het stopcontact getrokken om de vaatwasser aan te sluiten, maar lieten het zonder stroom achter. Hier zitten 2 diepvriezers op aangesloten, die nu uren uit hebben gestaan. Toevallig zag ik een losse stekker achter de vaatwasser liggen en kwam er toen achter. Anders was alles ontdooid geweest en had ik heel veel schade gehad. Dit vind ik wel een heel ernstige fout.

Beste Elvira Barentsen,

Bedankt voor jouw review en feedback over de bezorging. Excuses voor het ongemak. Kun je een ordernummer doorgeven, dan kunnen we dat bespreken.

Ria Nagtegaal 11-06-2020

Ik heb de iPad online gekocht en ben hier heel erg tevreden over
Ging snel en soepel en goede informatie via de mail , de bezorging ging ook snel en was goed geregeld

Beste Ria Nagtegaal,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Saskia 11-06-2020

Geweldig goed geholpen. Correct en snel en ook nog leuk geattendeerd om te besparen op mijn energie waardoor het winkelen bij BCC extra leuk is geworden.

Beste Saskia,

Bedankt voor jouw review over de geboden services.

Saskia 11-06-2020

Beste Saskia,

Bedankt voor jouw review over de geboden services.

Marijke van de Meer 11-06-2020

In de winkel op de Oude Haagweg in Den Haag ontzettend goed en met veel geduld geholpen door verkoper. Goed geslaagd voor mijn broer. Een topverkoper die jullie nooit meer los moeten laten.👍👍👍

Beste Marijke van der Meer,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker van ons filiaal in Den Haag.

Selwyn 11-06-2020

Uiterst tevreden met de snelheid van m’n bestelling en de vriendelijke meneer achter de kassa

Beste Selwyn,

Fred Nesselaar 11-06-2020

Onze wasmachine was kapot gegaan en gelukkig een verzekering afgesloten bij het aanschaffen.
Dit gemeld bij BCC en monteur langs geweest en konden een andere wasmachine aanschaffen als we de toestemming op de email hadden ontvangen.Nu was dit op vrijdag en na 18.00 nog niets ontvangen.Wij zaterdag naar bcc de wal in Utrecht waar we werden geholpen door Huseyin.
Probleem uitgelegd en dat was geen probleem,wij hebben een andere wasmachine uitgezocht en hij heeft alles maandag voor ons geregeld toen de toestemming was ontvangen.
De manier waarop Huseyin zijn klanten helpt verdient zeker een pluim ,vandaar ook de 10

Beste Fred Nesselaar,

Bedankt voor jouw review en pluim voor onze medewerker van ons filiaal in Utrecht.

Gerard 11-06-2020

overzichtelijke keuze van produkten. Goede en duidelijke omschrijving van de produkten.
snelle orderafhandeling van de bestelling en prima handleiding voor installatie en gebruik

Beste Gerard,

Anoniem 11-06-2020

In de ochtend was het erg druk en moesten we lang wachten, raar was dat er maar een werknemer liep voor de televisie afdeling daarom zijn we weggegaan.
In de middag helaas weer moeten wachten maar toen vriendelijk geholpen door een aardige meneer.
Ik kan moeilijk staan dus al fat wachten vindt ik erg hinderlijk desondanks beveel ik deze winkel wel aan.

Beste,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.
Sorry dat je door de drukte wat langer hebt moeten wachten.

Martijn 11-06-2020

Een vaatwasser gekocht bij BCC. Mooi en een goede prijs maar toen.... tijdens het leveren bleek de verkeerde vaatwasser in de vrachtauto te staan. Foutje, kan gebeuren. Nieuwe afspraak gemaakt opnieuw vrij vragen van het werk. Krijg ik de dag ervan doodleuk een geautomatiseerd mailtje dat ze a: de vaatwasser niet meer hebben en b: de koop eenzijdig geannuleerd hebben. Moet ik zelf contact opnemen met klantenservice met de vraag waarom geen persoonlijk contact? Reactie hierop duurde uren... kon uiteindelijk een duurder model krijgen voor iets lagere prijs maar kon pas later worden bezorgd. Nee, mij zie je niet meer terug bij de BCC

Beste Martijn,

Bedankt voor jouw review.
Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Zou je het ordernummer in een reactie op de review kunnen doorgeven? Dan kunnen we er nog eens naar kijken.

martijn 12-06-2020

Beste BCC, mijn ordernummer was 202005-004540692.

Officiële reactie van BCC 15-06-2020

Beste Martijn,

Bedankt voor het prettige telefoongesprek dat we zojuist hadden. Fijn dat we de situatie hebben kunnen bespreken, de feedback is reeds doorgegeven.

Hans Versteeg 11-06-2020

Kom hier al heel lang. Goede uitleg bij de producten.
Ook een prima service als er iets stuk gaat.
Al met al, een zeer betrouwbare zaak.

Beste Hans Versteeg,

Bedankt voor jouw review en het vertrouwen!

Jurgen 11-06-2020

Medewerker van vestiging heeft ons goed geholpen. Erg goede en prettige service.

Beste Jurgen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Cisca 11-06-2020

Ik heb vandaag alleen cartridges gehaald maar de winkel is heel overzichtelijk en indien nodig is er altijd iemand die kan adviseren.

Beste Cisca,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Ingrid 11-06-2020

Wasmachine Indesit IWC51451 bij BCC gekocht op het internet. Wasmachine niet gezien maar prijs was goed. Besteld en 3 dagen later stond de machine te draaien. Wat ben ik er blij mee.! Maakt weinig geluid en is makkelijk te bedienen. Top koopje!

Beste Ingrid,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de wasmachine!

Nanne de Boer 11-06-2020

Duidelijke website, het is gebruik vriendelijk. Goede prijs en kwaliteit verhouding.
BCC is voor mij een juiste keuze, vooral om hun uitstekende service.

Beste Nanne de Boer,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Louis 11-06-2020

In september 2016 kocht ik een laptop welke onlangs kapot ging (de videochip was defect) .
gelukkig de aanvullende garantie bij aanschaf bij gekocht , na onderzoek was de conclusie: "niet meer te maken" !
In de winkel fantastisch geholpen en een nieuwe laptop binnen de zelfde prijsklasse mogen uitzoeken, geen gezeur dus , helemaal tevreden, hier kom ik vaker

Beste Louis,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat we jou naar tevredenheid hebben kunnen helpen!

rien 11-06-2020

Ondanks afstand houden, op een erg prettige manier aan een telefoon geholpen. De vriendelijke verkoper nam alle tijd, had er verstand van en heeft alles geinstalleerd. Goede zaak.

Beste rien,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel met in acht neming van de corona maatregelen.

Jan V d Zwaan 11-06-2020

Vriendelijk en deskundig geholpen eerlijk advies duidelijk uitleg
Aanbeveling topper

Beste Jan V d Zwaan,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Dick 11-06-2020

De Cash Back die niet meer geldig was is door BCC Telesales voor eigen rekening genomen.
Ze doen stinkend hun best bij BCC om de klant tevreden te houden.

Beste Dick,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen!

Frans 11-06-2020

Gisteren een nieuwe TV, koffiemachine en wasmachine gekocht in de winkel te Breda.
Vriendelijk en deskundig te woord gestaan.
TV zelf meegenomen en vandaag zijn de andere 2 artikelen al thuisbezorgt.
De wasmachine werd snel en deskundig geplaatst en aangesloten, door wederom vriendelijke personeel. Deze winkel is zeker aan te bevelen.

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling van ons filiaal in Breda. Veel plezier met de aankopen!

Jan 11-06-2020

Leuke aanbiedingen
Levering netjes volgens afspraak het geheel van de bestelling klopte helemaal
En de prijs is ook niet te hoog

Beste Jan,

A 11-06-2020

De BCC in Tilburg is zeer klantgericht. Je wordt er met een glimlach ontvangen en kunt er uren over het product vragen stellen tot je weet wat het beste bij je past. Ook eenmaal iets gekocht, ben je altijd welkom als er iets nog onduidelijk is. Zeer behulpzame en klantvriendelijke medewerkers en manager!

Beste A,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Tilburg.

Hans van der Niet 11-06-2020

Wij kopen altijd bij BCC, leuke winkel en vriendelijke bediening. De verkopers vragen je bij binnenkomst al of ze je kunnen helpen en hebben verstand van zaken. Ze leggen je de mogelijkheden uit, die er zijn van het produkt wat je wilt kopen. Nogmaals bedankt, zo is het tenminste leuk om iets aan te schaffen.
fam. van der Niet.

Beste Hans van der Niet,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Anneke Rorijs van Geffen 11-06-2020

Altijd deskundig en vriendelijk geholpen reeds 4 x iets daar gekocht, en zeer tevreden

Beste Anneke Rorijs van Geffen,

Overbosch 11-06-2020

keurig nette vakkundige bediening.met goede tekst en uitleg,en tips.
meer tekst kan alleen maar leugens opleveren

Beste Overbosch,

Vandaag voelde ik me weer een tevreden klant! 11-06-2020

De bekende slogan van BCC zegt eigenlijk genoeg! Maar wat lk er mee zou willen benadrukken, is dat de service echt perfect en zeer vriendelijk is. Je wordt goed en vakkundig geholpen en de prijs dat wist al................altijd de goedkoopste!

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke services. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Marc 11-06-2020

Ik vind deze shop ruim opgezet met een groot assortiment. Ik werd vriendelijk geholpen. Zelfs artikelen die niet op voorraad waren werden via de computer vergeleken zodat ik gemakkelijk een keuze kon maken. En mocht het artikel alsnog niet aan mijn wensen voldoen, dan mocht ik het onbeschadigd terugbrengen. Dat is service.

Beste Marc,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de geboden services.

Tevreden koper 11-06-2020

Niet te grote, maar overzichtelijke winkel. Deskundig en vriendelijk personeel. Levering prima.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

marianne boom 11-06-2020

vriendelijk en kundig personeel,helaas zijn we er nu TE vaak geweest ivm met pech met onze vaatwasser en TV maar het leuke is dat ze ons beginnen te herkennen.We zijn echt heel blij met deze fijne winkel en behulpzame personeel,wij gaan nooit ergens anders heen.

Beste marianne boom,

Bedankt voor jouw review over onze service en behulpzame medewerkers.

R.J.Bijkerk 11-06-2020

Wij Kopen graag bij BCC. we zijn ook nu weer goed, vriendelijk en deskundig geholpen.

Beste R.J.Bijkerk,

Cocky 11-06-2020

BCC is de winkel waar ik bijna al mijn apparatuur koop. Er wordt geluisterd naar wat ik wil hebben en dan naar het juiste product gekeken. Dat hoeft dus niet het duurste product te zijn. Vandaag weer perfect geholpen bij de aanschaf van een stofzuiger.

Beste Cocky,

Bedankt voor jouw review.
En bedankt dat je een van onze vaste klanten bent!

beekie 11-06-2020

gisteravond besteld vanmiddag a; bezorgt. zoals altijd is de BCC een topwinkel met goeie service!

Beste beekie,

Marian Groen 11-06-2020

Website handig in gebruik en je kan alle wasmachines vergelijken.
Ze installeren voor €20 en nemen gelijk je oude wasmachine mee.
BCC geeft goede service,ben tevreden

Beste Marian Groen,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en onze service.

Piet Pannekoek 11-06-2020

Electronica winkel te bereiken per fiets. Zeer behulpzame en deskundige verkoper die ons in het woud van koptelefoons een begaanbare weg heeft gewezen met een positief eindresultaat. Geheel volgens de belofte was het product de volgende morgen bij ons thuis.

Beste Piet Pannekoek,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame medewerker van onze winkel.

Denise 11-06-2020

Een losstaande vaatwasser besteld bij BCC met montage erbij. Wordt het product in de ochtend geleverd door twee mannen, tot de drempel van het appartement nog tevreden.

Vervolgens halen zij de vaatwasser uit de verpakking en geven zij aan dat de vaatwasser 'niet past'. Met veel duwen hebben zij de vaatwasser neergezet op de gewenste plek. Blijkt het dat zij de plastic beveiligingsreepjes er niet af hebben gehaald. Hierdoor is het plaatsen niet goed gegaan en steekt de vaatwasser uit.

Tijdens de proefrit geeft de vaatwasser na 10 minuten een F2 signaal, dat betekent dat er een waterovervloed is in de vaatwasser en het water niet goed weg kan lopen. Naar mijn inziens zeer onprofessioneel. Tevens een onjuiste aansluiting. Aan ons werd gevraagd of wij een stel vaatwasklemmen hadden, zodat de vaatwasser het water kon afvoeren. Mijn inziens hoort dit bij het goed kunnen installeren, wat viel onder de verantwoordelijkheid van de leverancier. Als consument zijn wij er niet op gewezen dat wij dit hadden moeten aanschaffen dan wel hadden moeten bezitten.

De mannen zijn ook niet gebleven tijdens de proefrit, hierdoor hebben wij opnieuw contact moeten opnemen met BCC.

Al met al heel ontevreden als consument van BCC.

Beste Denise,

Bedankt voor jouw review.
Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de bezorging van de vaatwasser. We komen hier graag meer over te weten. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

Rene 11-06-2020

Je word meteen geholpen en krijgt goede uitleg. Als je komt voor een bepaald merk leggen ze ook het verschil uit tussen andere merken en dat kan soms jou keuze op de goede manier beinvloeden.

Beste Rene,

Bedankt voor jouw review over de deskundige uitleg die wordt gegeven.